Forum » Loža » V Kranju 3 mrtvi?
V Kranju 3 mrtvi?
mesoreznica ::
>> Da ti pišeš na pamet mi kaže tvoja izjava:
Zmotil sem se točno za 5%. 65/35 pri normalnem zaviranju, lahko je pa tudi 100/0, če ga hočeš na prvo kolo postavit.
Linkam ti prilogo revije, ki nekaj velja, še prebral nisi. Mi raje ponujaš svoje izkušnje. Kaj veš, koliko let sem že motorist? Boš mogu kaj dokazat. Dost.
Viking, ti tudi nisi pogledal linka?
ABS te lepo rešuje v dežju in na pesku, v ovinku ti pa samo Bog pomaga pri zaviranju s prvo, pa drset je treba znat, če zaviraš z zadnjo. A to delaš med prometom? Če si normalen, ne. Na zavoj se pripraviš prej, vse ostalo je improvizacija.
Pa o kakem normalnem zaviranju govoriš? Govorimo o zaviranju v kritični situaciji, ne pa o normalnem zaviranju.
Pa ne rabiš mi linkat nobeni motorevij ima vse ki kaj veljajo zadnjih 10 let: Motorrad, PS magazin, Avtomagazin, Moto.si....
O dokazovanju pa ni problema, če misliš da si nekaj zmišljujem. Se dogovorimo ko se bo otoplilo in gremo na eno vožnjo skupaj. In na kofe in predebatiramo tole v živo, če seveda si za to.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
mesoreznica ::
Še to, govorim o NORMALNEM ali optimalnem zaviranju.
Nimajo vsi SS motorjev, eni mamo še kaj drugega zraven in ja, na dveh motorjih tudi jaz nimam ABSa.
OK tema o zaviranju se je začela zaradi kritičnega zaviranja v primeru nezgode. Če si ti govoril o normalnem zaviranju smo se narobe razumeli (jaz sem govoril o zaviranju v kritični situaciji) in ti v tem primeru dam popolnoma prav.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
lufthammer ::
>> Se dogovorimo ko se bo otoplilo in gremo na eno vožnjo skupaj. In na kofe in predebatiramo tole v živo, če seveda si za to.
Uf, jaz se s presledki vozim že kakšen mesec. Bomo šli, ni problema.
EDIT: Še to. Sem skor ziher, da poba ni imel pojma o vožnji in je stisnil zadnjo, mogoče je na prvo sploh pozabil. Da bi s prednjo radiral 50 metrov?? Ni šans.
Uf, jaz se s presledki vozim že kakšen mesec. Bomo šli, ni problema.
EDIT: Še to. Sem skor ziher, da poba ni imel pojma o vožnji in je stisnil zadnjo, mogoče je na prvo sploh pozabil. Da bi s prednjo radiral 50 metrov?? Ni šans.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lufthammer ()
bam88 ::
MadnessMat "Varnostna razdalja je nujna za vožnjo brez nezgod!"
Kaj pa če ti nekdo odvzame varnostno razdaljo, s tem ko se vrine pred tebe in ti nimaš časa, da bi spet vzpostavil to varnostno razdaljo ker ta pred tabo že bremza na polno in mu priletiš v rit?
Doživel sem to in od takrat naprej imam bullbar fi60 na avtu,prišvasan na podvozje in dodatno pritjen na odbijač, ter se takim, ki se rinejo ne umikam več, raje se jaz v njih zaletim, ker je potem on kriv in ne jaz.
to mi je vsec... upam da velikim bedakom dajes lekcije.
Hohohoahao
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bam88 ()
mesoreznica ::
>> Se dogovorimo ko se bo otoplilo in gremo na eno vožnjo skupaj. In na kofe in predebatiramo tole v živo, če seveda si za to.
Uf, jaz se s presledki vozim že kakšen mesec. Bomo šli, ni problema.
Ma ja ta internet vse skupaj malo popači. Rajši poleg kofeta.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
bam88 ::
Raptor001 motorist pa ni bil človek?
Motoristu pa ni nihče prekrižal poti? Pozabljaš da če avto nebi speljal bi se motorista odpeljala naprej in ne bi bilo nikomur nič. Tega pa nemoreš trditi, da bi se zgodilo če bi vozila po omejitvi.
Karkorkoli, 3-je so po nepotrebnem umrli. Naj počivajo v miru(brez izjem).
pa bi mel nekdo drug cast naleteti na tedva motorista in bi nekdo drug umrl.. malo pozneje.. ta motorist bi nekoc umrl 100% tako pac je.
Hohohoahao
mesoreznica ::
Kdo bi umrl in kdo je kriv so sedaj samo špekulacije. Ne podpiram nekoga, ki se vozi brez izpita niti ne podpiram prevelike hitrosti kjer to ni primerno. Pa vendar vsi probamo uganit kaj se je zgodilo: lahko voznik osebnega avtomobila niti pogledal ni vredu okoli sebe, lahko je spregledal motorista (jaz sem ga že in ne samo enkrat), možno da je motociklist res pridivjal ohoho prehitro in je voznik avta reagiral pravilno.... ogromno variant. Ogromno nezgod je kombinacija dokodkov, vpliva na to več faktorjev ne samo eden...
Tako da R.I.P vsem sodelujočim, in najboljše želje vsem, ki smo še na cesti.
LP
Tako da R.I.P vsem sodelujočim, in najboljše želje vsem, ki smo še na cesti.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Daedalus ::
Zakaj preprosto ne prepovejo motorjev na cestah, pa naj gredo na dirkališče. To je samo neka zabava z visoko smrtnostjo. Nima nikakršnega gospodarskega ali kakega drugačnega pomena za državo.
Prodaja motorje, potrošnega materiala, rezervnih delov, opreme, registracija, veselo zapravljanje na izletih... to nima pomena za državo? Vsak je sam (ne)odgovoren za to, kar počne na cesti in sorči, prav isti argument ti lahko nazaj pribijm za vse avte, ki majo recimo več kot 45kW. Sej za premikanje iz točke A v točko B ne rabiš več, zatorej prepovejmo vse avte, ki majo več od 45kW, oziroma, naj se gonijo po dirkališčih!
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Invictus ::
Mislim da je v Sloveniji glavni problem, ker se nikoli ne raziščejo pravi vzroki nesreče. Vedno odpravijo vse skupaj z naslednjimi razlagami:
- prevelika hitrost
- vinjenost
- izsiljevanje prednosti
- pa še kak klišej bi se našel.
Če bi naši vrli policisti enkrat konkretno pregledali in raziskali vzroke nesreče, bi se lahko več naučili iz tega ter ustrezno ukrepali. V Motoreviji je bil kako leto nazaj članek ravno na to temo. primerjali so naše in nemške policiste. Nemci so ugotovili, da tretjino nesreč povzročijo ljudje, ki imajo neustrezno servisirsno vozilo. Me prav zanima koliko je takih pri nas. Bi rekel da veliko, saj nekateri delajo veliko km, ampak zaradi tega, ker jim prvih par let ni treba tehničnega, ga tudi na servis ne vozijo.
Pa ne mi buč prodajat, da imajo Nemci več denarja. Tukaj je pred vsem volja do raziskovanja tista, ki Nemce vleče naprej.
LP I.
- prevelika hitrost
- vinjenost
- izsiljevanje prednosti
- pa še kak klišej bi se našel.
Če bi naši vrli policisti enkrat konkretno pregledali in raziskali vzroke nesreče, bi se lahko več naučili iz tega ter ustrezno ukrepali. V Motoreviji je bil kako leto nazaj članek ravno na to temo. primerjali so naše in nemške policiste. Nemci so ugotovili, da tretjino nesreč povzročijo ljudje, ki imajo neustrezno servisirsno vozilo. Me prav zanima koliko je takih pri nas. Bi rekel da veliko, saj nekateri delajo veliko km, ampak zaradi tega, ker jim prvih par let ni treba tehničnega, ga tudi na servis ne vozijo.
Pa ne mi buč prodajat, da imajo Nemci več denarja. Tukaj je pred vsem volja do raziskovanja tista, ki Nemce vleče naprej.
LP I.
kmetek ::
evo še 2 mrtva včer, zdej bo pestra mera mrtvih na cestah...
http://24ur.com/novice/crna-kronika/ces...
http://24ur.com/novice/crna-kronika/ces...
Yossarian ::
Grey
99,9% voznikov nad 65im letom starosti je nesposobnih za vožnjo
Upam in verjamem, da boš toliko samokritičen, da boš ti pri tej starosti tudi vrnil izpit, ker boš nesposoben za vožnjo
Invictus
Mislim da je v Sloveniji glavni problem, ker se nikoli ne raziščejo pravi vzroki nesreče.
Se vidi, da nimaš pojma. Včasih morda policisti kaj pozabijo zapisat na ogledu, drugače pa so na sodišču nesreče raziskane do zadnje podrobnosti.
99,9% voznikov nad 65im letom starosti je nesposobnih za vožnjo
Upam in verjamem, da boš toliko samokritičen, da boš ti pri tej starosti tudi vrnil izpit, ker boš nesposoben za vožnjo
Invictus
Mislim da je v Sloveniji glavni problem, ker se nikoli ne raziščejo pravi vzroki nesreče.
Se vidi, da nimaš pojma. Včasih morda policisti kaj pozabijo zapisat na ogledu, drugače pa so na sodišču nesreče raziskane do zadnje podrobnosti.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.
lufthammer ::
Zakaj preprosto ne prepovejo motorjev na cestah, pa naj gredo na dirkališče. To je samo neka zabava z visoko smrtnostjo. Nima nikakršnega gospodarskega ali kakega drugačnega pomena za državo.
Kar tri nesreče v enem dnevu na železniških tirih - dejmo preprosto prepovedat vlake.
itak37 ::
Smiselno bi bilo podražati registracijo in mogoče uvest kakšno takso za SS motorje in poostrit zahteve za pridobitev vozniškega dovoljenja (mogoče kakšni psihotesti).
Glede na število nesreč in nevarnost v prometu se mi zdijo prelahko dostopni.
Glede na število nesreč in nevarnost v prometu se mi zdijo prelahko dostopni.
edge540 ::
>>Raptor001 motorist pa ni bil človek?
Je bil. In to zelo slab primerek svoje vrste. Lahko samo rečem škoda da ni namesto starega ateja tam stala smreka.
Ali pa sreča, da ni tam ob cesti hodil razred prvošolčkov, ki so bili na izletu.
Če pa sprašuješ ali mi je žal zanj, je odgovor ne. Vesel sem da je na cesti en norec manj.
Je bil. In to zelo slab primerek svoje vrste. Lahko samo rečem škoda da ni namesto starega ateja tam stala smreka.
Ali pa sreča, da ni tam ob cesti hodil razred prvošolčkov, ki so bili na izletu.
Če pa sprašuješ ali mi je žal zanj, je odgovor ne. Vesel sem da je na cesti en norec manj.
volkec ::
Če bi bili prvošolčki ob tisti cesti, potem je njihov vodja zdrav za na sodišče. Nekako tako, kot Belgijci, ki so se izgubl na Mangartu.
Si ga poznal, ali sklepaš iz prebranega, da je bil zelo slab človek?
Mogoče bi bilo res bolje, da bi bila namesto dedka tam smreka. Smreka je vsaj predvidljiva, kar znatno poveča možnost, da se nesreča sploh nebi pripetila.
Si ga poznal, ali sklepaš iz prebranega, da je bil zelo slab človek?
Mogoče bi bilo res bolje, da bi bila namesto dedka tam smreka. Smreka je vsaj predvidljiva, kar znatno poveča možnost, da se nesreča sploh nebi pripetila.
Keyser Soze ::
Če ne tu, pa na naslednjem ovinku. IMO je bil rezultat te kombinacije neizbežen. Z atetom, smreko ali brez obeh in samo s škarpo.
OM, F, G!
T0RN4D0 ::
itak, dej udar se no. Tko kot visoke kazni pomagajo ne? Takšnile bi se fural okol 2oo tud z neregistriranim motorjem, če si registracije ne bi mogl prvoščit. Al pa tud če bi si jo lahko. Skratka nesreč definitivno ne bi blo manj, kr v višave registracije ne morš nabijat, oziroma maš na izbiro 2 možnosti-
1) povvišaš registracijo za faktor res velik faktor, folk ki bi se rad vozu proda chopperje in si kup SS motorje. itak ti policaji ne morejo nič.
2) zvišaš za neki malega, blagajna se mal hitrej polni, vse ostalo ostane isto :]
1) povvišaš registracijo za faktor res velik faktor, folk ki bi se rad vozu proda chopperje in si kup SS motorje. itak ti policaji ne morejo nič.
2) zvišaš za neki malega, blagajna se mal hitrej polni, vse ostalo ostane isto :]
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
itak37 ::
Mišljeno je bilo samo za super sport kategorijo motorjev. Nekaj bi sigurno pomagalo, marsikdo bi si namesto dirkalnega kupil malo manj nevaren motor, oz. se sploh ne bi odločil za nakup motorja. Podobno kot visoke cene za cigarete nekoliko zmanjšujejo kajenje in orožna dovoljenja zmanjšujejo dostopnost orožja. Primerjaj število umorov s strelnim orožjem v ZDA, kjer je orožje lahko dostopno in drugod po svetu, kjer obstajo omejitve za nakup.
Enako kot npr. država subvencionira stvari, ki so koristne za družbo (šport, varčevanje z energijo) bi lahko obdavčila stvari, ki so škodljive za družbo kot celoto.
Glede višine registracije pa ne bi bil tako velik problem postavit ene še sprejemljive cene. Glede na število nesreč z motorji se mi pa zdi čudno, da zavarovalnice same ne povišajo zavarovalnin za motorje.
Enako kot npr. država subvencionira stvari, ki so koristne za družbo (šport, varčevanje z energijo) bi lahko obdavčila stvari, ki so škodljive za družbo kot celoto.
Glede višine registracije pa ne bi bil tako velik problem postavit ene še sprejemljive cene. Glede na število nesreč z motorji se mi pa zdi čudno, da zavarovalnice same ne povišajo zavarovalnin za motorje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: itak37 ()
edge540 ::
>>Si ga poznal, ali sklepaš iz prebranega, da je bil zelo slab človek?
Nisem ga poznal in me sploh ne zanima če je bil slab človek ali ne. Da ne bo pomote, ne privoščim mu smrti. Ampak sem pa vesel da je en norec na cesti manj. Samo vprašanje časa je kdaj se taki razmažejo kot gavrilovič. Zato pravim da škoda da ni raje poljubil smreke.
Nisem ga poznal in me sploh ne zanima če je bil slab človek ali ne. Da ne bo pomote, ne privoščim mu smrti. Ampak sem pa vesel da je en norec na cesti manj. Samo vprašanje časa je kdaj se taki razmažejo kot gavrilovič. Zato pravim da škoda da ni raje poljubil smreke.
lufthammer ::
Zanimivo je, kakšen izliv žolča povzroči karambol enga modela z motorjem (po sedaj znanih podatkih ni bil "motorist").
Ko se na drugem koncu nekdo čelno razsuje na šleperju in sta dva mrtva je manj besed, kot če bi se nekomu muha posrala na šipo.
Ta strah pred motoristi je zanimiv fenomen, čeprav jo v večini primerov najslabše odnese le motorist.
Ko se na drugem koncu nekdo čelno razsuje na šleperju in sta dva mrtva je manj besed, kot če bi se nekomu muha posrala na šipo.
Ta strah pred motoristi je zanimiv fenomen, čeprav jo v večini primerov najslabše odnese le motorist.
šernk ::
norcev na cesti ni potrebno poznati. ko ga spoznaš moraš iti le čim dlje od njega. ne poznam niti enega osebka ki skozi divjajo in še niso niti 1x zleteli s ceste
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MadMax ::
Eh, ko bi ata bil vsaj pol metra počasnejši...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
AngelOfDeath ::
Eh, ko bi ata bil vsaj pol metra počasnejši...
Eh ko bi motorist vsaj po omejitvah vozo...
edit: Slovnica
Azrael ::
Na Radio Triglav je v ponedeljkih redna oddaja o prometni (ne)varnosti.
Pretekli ponedeljek je bilo govora o tej nesreči in je policijski inšpektor g. Boštjan Omerzel omenil, da je voznik motorja začel zelo močno zavirati 60m pred avtomobilom in sta s sopotnikom padla nekaj metrov pred trkom in je vseskupaj priletelo v avto.
.Omenjeno je bilo še, da sta sposodila motor v Grosupljem, dobro uro preden je počilo.
Jasno mi ni samo to, da naj bi ata zapeljal čez cesto in je bil že skoraj čez, ko sta priletela v njegova vrata. Sta vozila po napačni strani ceste?
Ali samo, kot sem nekje prebral nasvet za motoriste: Ko gre nekaj pred teboj narobe poišči in glej v smer rešitve pred teboj in bo tudi motor šel tja. Če boš gledal v skalo, drevo ali drugo nevarnost, bo tudi motor šel točno tja.
Pretekli ponedeljek je bilo govora o tej nesreči in je policijski inšpektor g. Boštjan Omerzel omenil, da je voznik motorja začel zelo močno zavirati 60m pred avtomobilom in sta s sopotnikom padla nekaj metrov pred trkom in je vseskupaj priletelo v avto.
.Omenjeno je bilo še, da sta sposodila motor v Grosupljem, dobro uro preden je počilo.
Jasno mi ni samo to, da naj bi ata zapeljal čez cesto in je bil že skoraj čez, ko sta priletela v njegova vrata. Sta vozila po napačni strani ceste?
Ali samo, kot sem nekje prebral nasvet za motoriste: Ko gre nekaj pred teboj narobe poišči in glej v smer rešitve pred teboj in bo tudi motor šel tja. Če boš gledal v skalo, drevo ali drugo nevarnost, bo tudi motor šel točno tja.
Nekoč je bil Slo-tech.
Azrael ::
Možno, samo tudi v jutranjem poročilu OKCja na radiu, dan po nesreči, je bilo rečeno (inšpektor Huso Bakrač), da je voznik avta prečkal cesto, nič se ni omenjalo zavijanje ali menjava voznega pasu.
ZAto sprašujem.
ZAto sprašujem.
Nekoč je bil Slo-tech.
lufthammer ::
Ali samo, kot sem nekje prebral nasvet za motoriste: Ko gre nekaj pred teboj narobe poišči in glej v smer rešitve pred teboj in bo tudi motor šel tja. Če boš gledal v skalo, drevo ali drugo nevarnost, bo tudi motor šel točno tja.
Ja to je res, velja tudi pri vožnji skozi ovinke. Če s pogledom slediš idealni liniji skozi ovinek, ji bo motor sam sledil -
"Človeški možgani delujejo tako, da telo sledi pogledu, zato te bo pogled, usmerjen daleč naprej, kar sam potegnil iz ovinka."
učijo dobri učitelji in piše v literaturi ter sploh ne vem kako zgleda, če delaš drugače.
Jasno moraš tudi hitrost nadzirat. Če gre prehitro, gledaš predaleč naprej, v večnost...
Brane2 ::
Morš bit pa kar frajer, da si upaš s ksihtom nekomu takole demolirat niti ne tako majhen avto...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Daedalus ::
Pretekli ponedeljek je bilo govora o tej nesreči in je policijski inšpektor g. Boštjan Omerzel omenil, da je voznik motorja začel zelo močno zavirati 60m pred avtomobilom in sta s sopotnikom padla nekaj metrov pred trkom in je vseskupaj priletelo v avto.
Jasno mi ni samo to, da naj bi ata zapeljal čez cesto in je bil že skoraj čez, ko sta priletela v njegova vrata. Sta vozila po napačni strani ceste?
Si si sam odogovoril. Padla sta in nista več mogla nadzorovat smeri gibanja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
lufthammer ::
Pri 100 km/h ima motor z voznikom (brez sopotnika) takele zavorne poti:
samo sprednja zavora cca 47 m
samo zadnja zavora cca 94 m
optimalno z obema cca 40 m
samo sprednja zavora cca 47 m
samo zadnja zavora cca 94 m
optimalno z obema cca 40 m
BigWhale ::
Torej se po 50m ustavis. Ce si sam, ce nisi sam, je to mogoce 30% daljsa zavorna pot, ne? Mogoce 40%?
Hm, me prav zanima kako hitro sta peljala, da sta po 50m se vedno imela toliko energije, da sta avto skoraj obrnila...
Hm, me prav zanima kako hitro sta peljala, da sta po 50m se vedno imela toliko energije, da sta avto skoraj obrnila...
Daedalus ::
Mnja, sam tele zavorne poti so tako... ne poznaš stanja zavor na motorju, ne veš, kaka je bla podlaga (hladna in prašna cesta ni lih optimalna), ne veš, kako so delovale gume, ne veš, kolk je tip sploh znal. Zgoraj podane zavorne poti pa so verjetno naračunane v bolj al manj idealnih pogojih.
Glede na posledice je pelal zelo hitro (verjetno so policaji naračunali približno hitrost), pa če je vlekel špuro z zadnjim kolesom, je zelo verjetno bolj neučinkovito bremzal. Ko si enkrat na tleh, je pa še slabše od slabega bremzanja. Lahko pa greš računat približek...
Glede na posledice je pelal zelo hitro (verjetno so policaji naračunali približno hitrost), pa če je vlekel špuro z zadnjim kolesom, je zelo verjetno bolj neučinkovito bremzal. Ko si enkrat na tleh, je pa še slabše od slabega bremzanja. Lahko pa greš računat približek...
AngelOfDeath ::
Pri 100 km/h ima motor z voznikom (brez sopotnika) takele zavorne poti:
samo sprednja zavora cca 47 m
samo zadnja zavora cca 94 m
optimalno z obema cca 40 m
Z sopotnikom pa se spremeni za kolko ?
edit: Slovnica
WarpedGone ::
>> Z sopotnikom pa se spremeni za kolko ?
Računaj maso. Recimo, človek cca 75kg, motor 250kg:
- samo voznik: 325kg -> 40m
- voznik + sopotnik: 400kg -> 50m
Računaj maso. Recimo, človek cca 75kg, motor 250kg:
- samo voznik: 325kg -> 40m
- voznik + sopotnik: 400kg -> 50m
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
>> Tak motor ma 170-180, največ 200 kg.
Ok, recimo motor 170kg:
- samo voznik: 245kg -> 40m
- voznik + sopotnik: 320kg -> 52m
Ok, recimo motor 170kg:
- samo voznik: 245kg -> 40m
- voznik + sopotnik: 320kg -> 52m
Zbogom in hvala za vse ribe
lufthammer ::
Ravno danes sem se vozil po tej cesti, namenoma 2x (enkrat namenoma mal hitrej, priznam). Od kraja, kjer gorijo sveče, je dobro vidne kakšen kilometer ceste proti Britofu oz proti nadvozu čez AC, ki je rahlo v zavoju in že v gozdu. Pri 200 km/h to prevoziš v 18 sek. kar pomeni, da je golfist prepočasi obračal glavo in ga enostavno spregledal. Čez 200 m v smeri vožnje motorja je že prvo križišče in čez 200 m rondo tako da po moje ravno 200 ni letelo.
>> Računaj maso. Recimo, človek cca 75kg, motor 250kg:....
Ni ravno tako. Sopotnik pomeni 5 do 10% daljšo pot, če pri vožnji "sodeluje", le malo več zadnjo zavoro uporabljaš. Spet govorim za normalno vožnjo!
Drugače ga imaš pri zaviranju kot 80 kilski nahrbtnik, ki hitro postane parstokilski...
Zato se osebno vozim z motorjem sam.
>> Računaj maso. Recimo, človek cca 75kg, motor 250kg:....
Ni ravno tako. Sopotnik pomeni 5 do 10% daljšo pot, če pri vožnji "sodeluje", le malo več zadnjo zavoro uporabljaš. Spet govorim za normalno vožnjo!
Drugače ga imaš pri zaviranju kot 80 kilski nahrbtnik, ki hitro postane parstokilski...
Zato se osebno vozim z motorjem sam.
T0RN4D0 ::
Kolkr prepoznam iz slike gre za hondo cbr, po vsej verjetnosti 600 (lahko tud močnejša), ampak sej ni ravno bistveno, za težo lahko mirno vzameš okroglih 200kg (180 je dry weight, se pravi brez olja in goriva)...
Sopotnik pa zna bit dokaj nerodna reč, sedi sicer bolj zadi, kar je uredu, samo je običajno zadnji sedež precej dvignjen in pr takih pojemkih ga še nalima na tebe in v takšnih situacijah je seveda en velik minus. :)
Sopotnik pa zna bit dokaj nerodna reč, sedi sicer bolj zadi, kar je uredu, samo je običajno zadnji sedež precej dvignjen in pr takih pojemkih ga še nalima na tebe in v takšnih situacijah je seveda en velik minus. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
BigWhale ::
Pri 200 km/h to prevoziš v 18 sek. kar pomeni, da je golfist prepočasi obračal glavo in ga enostavno spregledal. Čez 200 m v smeri vožnje motorja je že prvo križišče in čez 200 m rondo tako da po moje ravno 200 ni
Po mojem je motorist prehitro peljal, oni je glavo obracal tako kot treba... :)
Azrael ::
@Daedalus:
Nak, spregledal si, da sta padla šele nelkaj metrov pred trkom, špura je bila dolga čez 50m. in sta bila tako ali tako že naciljana v avto in ga najbrž ne bi zgrešila niti, če bi do konca ostala na motorju.
Torej, ker sta se nalimala na bok avta, sta naredila eno izmed mnogih napak že s tem, da sta rinila na sredo ceste, čeprav je ob robu moralo bilo prosto - avto se za 90° ne obrača na mestu, če je že zavijal. Če pa je samo prečkal cesto, pa sta ali vozila po napačni strani ceste ali pa se avtu umikala tako, da sta se na koncu nalimala nanj.
Lahko pa je bil tam še en avto, samo ker udeleženci niso prav zgovorni, tega ne vemo.
Aja še to, motor naj bi bil 600 kubična Honda.
Nak, spregledal si, da sta padla šele nelkaj metrov pred trkom, špura je bila dolga čez 50m. in sta bila tako ali tako že naciljana v avto in ga najbrž ne bi zgrešila niti, če bi do konca ostala na motorju.
Torej, ker sta se nalimala na bok avta, sta naredila eno izmed mnogih napak že s tem, da sta rinila na sredo ceste, čeprav je ob robu moralo bilo prosto - avto se za 90° ne obrača na mestu, če je že zavijal. Če pa je samo prečkal cesto, pa sta ali vozila po napačni strani ceste ali pa se avtu umikala tako, da sta se na koncu nalimala nanj.
Lahko pa je bil tam še en avto, samo ker udeleženci niso prav zgovorni, tega ne vemo.
Aja še to, motor naj bi bil 600 kubična Honda.
Nekoč je bil Slo-tech.
volkec ::
BigWhale:
In to sklepaš po temu, ker je ata obstal na mestu in je dal motoristu prednost?
In to sklepaš po temu, ker je ata obstal na mestu in je dal motoristu prednost?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: volkec ()
lufthammer ::
Po mojem je motorist prehitro peljal, oni je glavo obracal tako kot treba... :)
Nič ne rečem, šlo je občutno prehitro.
Vzemi v roke štoparico in štopaj. Če ga ata prvič še ni imel v vidnem polju in speljal, je imel 18 sek časa, da pride na drugo stran ceste, oz. pravilno bi bilo in učijo tako: pogledaš levo, pogledaš desno in še enkrat levo, ki ti je bližja, nevarnejša in tega verjetno ata ni naredil. Imel bi vsaj še 10 sek. za akcijo oz. motorista na pol poti. V tem času komot prideš peš čez cesto. Če pa ne opaziš motorista na 500 m, je pa drugo vprašanje.
BigWhale ::
Jaz nisem preprican, da bi opazil motorista 500m stran od mene. Moras fejst dobr pogledat, da ga vidis. Cesta verjetno ni 100% ravna.
Volkec, po cem to sklepam? Po tem, da so trije mrtvi in da je avto obrnilo. In po 50m dolgi zavorni poti. Pa cetudi je bremzal z ostrogami. :)
Volkec, po cem to sklepam? Po tem, da so trije mrtvi in da je avto obrnilo. In po 50m dolgi zavorni poti. Pa cetudi je bremzal z ostrogami. :)
volkec ::
Cesta JE ravna, če pa odstopa za par ° se nebom pregovarjal, zato ker tam ni drugega kot polje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24040 (20430) | facepalm |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34118 (28346) | bluefish |
» | Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25505 (19824) | solatko |
» | Loviti ali ne loviti motoriste? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13283 (11454) | strup121 |
» | Motoristi!?Oddelek: Loža | 3491 (2309) | Nejc Pintar |