» »

NCAP - Crash testi

NCAP - Crash testi

1
2
3

krneki0001 ::

Stepni, zakaj bi se morali vsi voziti v avtomobilih ranga golfa in ostalih kolm kišt? Men ne paše vozit raznih golfov, meganov ali ostalih jajc, zato tudi imam terenca, definitivno pa ko se usedem vanj in ko se zapeljem na prometno cesto sedim višje in imam boljši pregled nad dogajanjem okoli avta. Zato tudi trdim, da imajo vozniki terencev manj nesreč kot ostali - zaradi boljšega položaja med vožnjo. Več vidijo in se lahko prej začnejo izogibat problemom. Meni se je že ogromnokrat zgodilo, da se mi je avto skoraj zaletel v zadnji odbijač, ker sem že prej opazil nesrečo na cesti in začel mnogo prej ustavljat kot recimo avtomobil pred mano, za mano pa so še veselo pritiskali na gas in gledali okolico. Rešila me je večja varnostna razdalja pred mano, tako da sem lahko še vedno pohodil plin, da sem se izognil naletu odzadaj.

Je pa problem s terenci pozimi na poledenelih cestah. Voziš lepo v prometu, puščaš si večjo varnostno razdaljo, ker rabiš večjo zavorno pot(težji avto), pa se ti gumpci z manjšimi avtomobili potem vsiljujejo v tvojo varnostno razdaljo in ti s tem omejujejo zavorno pot, enako delajo idioti na cestah kamionarjem. En kamion rabi tok in tok poti da lahko varno ustavi, idioti pa se mu rinejo pred njega in ga s tem ovirajo, ko pa kamion prileti v njih pa jokajo.

U bistvu ni problem velikih ali majhnih avtomobilov - največji problem je neizobraženost voznikov. Večina voznikov nima pojma, kako se jim bo obnašal avto na mokri cesti, pa še kr gas tišijo, večina jih tudi ne zna vozit po rondojih, prepotentni pa jih imajo za drift poligone. Uglavnem prioblem je v tem, da bi morali že v vrtcu začet z učenjem in pojmom varnost v prometu, potem to nadaljevati skozi šolanje v osnovni šoli in tudi v srednji, na koncu pa bil šele lahko delali izpit za avto. Nej dajo prometno vzgojo kot predmet v vsako šolo po 2 uri na teden, pa bo v parih letih promet veliko lepše stekel v naši banana republiki.
Primer - v sloveniji gre skozi zeleno luč 10 avtomobilov, v tujini pa marsikje tudi do 50 v istem času. Pri nas prvi voznik v koloni še išče prvo prestavo, da bo speljal, ko je že zelena, v tujini pa takrat spelje že deseti avto. Če bi se to učili pri nas že od malih nog, nebi bilo v mestih zastojev in bi bilo sigurno tudi manj nesreč.

Fizikalko ::

nebivedu - načeloma te razumem in se s tabo strinjam. Ampak tisto o zavorni potei je pa IMHO bill. Če je avto težji, naj ima pač močnejše zavore. Zavorna pote je mreljiva absolutno in ne relativno. Zaro ima npr. BMW 7 manjšo zavorno pot kot Clio...

Fizikalko ::

Aha, zdaj vidim (šele :8) ), da govoriš o poledeneli cesti. Tu je res drugače - vzamem nazaj...

Fizikalko ::

Fak, moj Superb je dobil 0 (!!!) zvezdic za pešce. Jeba. Kaj točnoi to pomeni - da umre, če se ga samo dotaknem? :(

krneki0001 ::

Fizikalko ne sekiraj se za 0 zvezdic - pač imaš pedestrian killerja.

krneki0001 ::

Recimo bullbari na subarujih so tko dobr postavljeni da večini pešcev podrobijo kolena ob trku. Moj bullbar je pa tko postavljen, da ravno kolena nič ne nastradajo - ena letev pride pod in druga nad kolena.

Fizikalko ::

>> Fizikalko ne sekiraj se za 0 zvezdic - pač imaš pedestrian killerja.

Valda se sekiram. Se bom koga samo dotaknil, pa bo... kaput.

Stepni Volk ::

nebivedu - ugotovitev je silno jasna: če so vsi udeleženci v prometu v približno enako težkih in velikih avtomobilih, to pomeni, da imajo vsi enak pregled in enako šans, da preživijo v trku. BTW, če bi vsi imeli terence, ti ne bi imel več "boljšega pregleda"... in bi bil prisiljen kupiti tovornjak.

Tudi enoprostorci imajo višjo pozicijo voznika in boljši pregled na cesto, samo njihova višina in predvsem teža ne ogroža ostalih udeležencev tako, kot terenci. Le ti namreč potrebujejo za premikanje večje in močnejše motorje, ki poem lahko kot ledolomilci orjejo preko nedolžnih otroških trupelc v družinskem Kangoo-ju...
In tisti privzdignejni 4x4, ki so jih v ZDA prepovedali, so bili privzdignnjeni za nekaj čevljev, to je 1m in več. Ne skrbi, tudi tebe bi pomendrali, v primeru trka.

In tu je trik, ki ga je že pred leti opazil urednik sobotne priloge Dela - Na kolesih. Bogati si lahko privoščijo sedeti višje in v težjih, večjih vozilih. Zato si tudi lahko privoščijo objestnejšo vožnjo. Osebno redko vidim voznike trojčkov Q7/Tuareg/Chayenne, ter mamo M in X5, da bi se lepo vedli na cestišču. A ker se tako obnašajo tudi ostali, to ni izjema, temveč splošno slovenska cestna psihoza, ki si sevda zasluži drugo temo.

Zaradi povedanega podpiram ukrepe mestnih oblasti, ki so že prepovedale vstop SUV-om in terencem v mestna jedra (tudi faktor parkirišč in onasneževanja...).

BTW, kaj ti bo terenec? Če je po zakonu prepovedano voziti po terenu? OK, razumem, če živiš v rovtah ali imaš vsaj vikend nekje v divjini... da pa se voziš v 2t plus samo zato, da imaš "Licence to kill" potem je nekaj nevarno narobe s tvojo psiho.
Enako velja za lastnike športnih vozil. Mejne sposobnosti svojih vozil in sebe, iščite na za to primernih lokacijah: dirkalinh stezah.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

nebivedu - ugotovitev je silno jasna: če so vsi udeleženci v prometu v približno enako težkih in velikih avtomobilih, to pomeni, da imajo vsi enak pregled in enako šans, da preživijo v trku. BTW, če bi vsi imeli terence, ti ne bi imel več "boljšega pregleda"... in bi bil prisiljen kupiti tovornjak.

Zakaj potem nimamo vsi istih plač in vsi istih možnosti napredovanja ter ostalih stvari??? BULL!!!

Glede terenca z 2t+!!!
E vidiš, tukaj si se pa orenk zmotil. Moj terenček je manjši od večine osebnih avtov( dolg je samo 368cm) težak 1180kg(v originalu, z ojačitvami 1300kg) in ima 1600ccm mašino z 63kW, kar je 85KM, končne hitrosti pa še nisem sprobal, ker vozim največ 110km/h. Res pa da ima spredaj kar nekaj železja in da je povišan za kar nekaj cm. Ne vem od kje tebi ideja da vozim avto 2t+?

Zame so idioti tisti, ki so prepovedali uvoz suvom in terencem v mesta. Zakaj pa potem dovolijo 2 tonske mercedese, ogromne volvote, in audije A8 v centre. Večina teh avtomobilov ima večje mašine kot terenci in suvi. Toyota landcruiser ima 3l, BMW in tut 3l, večina pa jih ima 2.8l mašine. Tako da glede izpuha in onesnaževanja zraka so terenci večinoma na istem kot veliki osebni avtomobili.

Sprašuješ, kaj mi bo terenec? Evo tole mi bo terenec;
1.) odkar ga imam me noben z velikim avtom ne izsili več, tisti, ki pa proba, pa ponavadi da kuponček, pa joka, da se men škoda nič ne pozna(sam men je vseeno, naj se pa nauči voziti)
2.) ker sem varen pred večino voznikov, ki mislijo da so šumaherji na cestah in v naseljih
3.) ker imam vikend bogu iza nogu in pozimi do tja ni možno z osebnim avtom
4.) ker uživam v vožnji s terencem po terenu(zakon izrecno prepoveduje vožnjo izven cest - gozdne ceste so izpuščene iz tega zakona - le voziš se na lastno odgovornost), pa sam imam tut tok zemlje, da se po njej lahko vozim brez da bi mi lahko kdorkoli kaj zatežil.
5.) ker tekmujem za državno prvenstvo v offroadu(za svojo zabavo)
6.) ker ni se mi treba sklanjat, da se vsedem v avto, ko grem ven iz avta lepo stopim na tla in se mi ni treba nič matrat, kot v nizkih avtomobilih.
7.) ker je poraba v tem avtu ista, kot če bi imel kak drug oseben avto.
...
Pa še bi lahko našteval.


Glede dirkalnih stez - večina bi vozila tam pomoje vsak dan, če bi lahko, problem je pa da teh dirkalnih stez pri nas ni, ne moreš se pa vsak teden vozit v tujino na tako stezo. Če bi bil ti bolj razgledan, bi tudi dojel, da je to problem. Vsi obsojate/mo norce na cesti, noben pa nebi nič naredil v tej smeri, da bi se zgradilo kako tako dirkališče, kjer bi se lahko znoreli vsi ti norci.

Tudi pri offroadu je podobno, najdemo lokacijo(uradno s papirji), pa že zeleni možiclji(lovci al pa tazeleni) okol skačejo, da se pa tam ne sme vozit zato, ker imajo lovci tam lovišče in da bomo vse živali jim splašili in podobno. Sicer odkar se vozim po svoji zemlji, mi zeleni nič ne morejo, jst jih pa z veseljem lahko teram iz svoje zemlje. Lovcev na žalost še ne morem - imajo po zakonu možnost tam bit.

Zgodovina sprememb…

OwcA ::

Stepni, FUD širiš. Že enoprostorci tako po masi, velikosti kot tudi moči motorja lahko presegajo terence, kaj šele kakšne limuzine.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Stepni Volk ::

Ne bi rekel. Vzemimo kot mero prostornino prtljažnega prostora in prostor za potnike. Enoprostorec tipa Scenic je veliko lažji, prostornejši od recimo omenjenega Tuarega.

Če vzamemo za mersko enoto denar. Smo spet na istem. En Tuareg ali 2-3 Scenici.

Owca - kakšen merski sitem si vzel sam. Absoluten? Grand Espace vs. Sequoia? Največji proti največjemu? Najmanjši proti najmanjšemu?

Višina vozila?
Višina voznika?

Vse je pomembno. Moja merska enota je zapisana zgoraj. Vprašanje je vedno: ali gre vanj pes, otroci in žena, ter vse potrebno za počitnice. V Grand Scenica še ravno gre. V Tuarega niti pod razno ne.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Še crash test kitajskega LandWinda (iz kitajskega pleha narejena Frontera - primerjajte rezultate z NCAP-om).
Forntero je Opel dobil od Nissana v zamenjavo za Vectro (Sunny) in sodelovanje pri prejšnji generaciji Corsa/Micra.
neobjavljeno.blogspot.com

krneki0001 ::

Stepni - enoprostorec in terenec sta za različne namene delana. In tut uporabljata se za različne namene. Glede prostornosti glede terencev se pa vseeno malce motiš - tuarega osebno ne maram, ker je iz tovarne kolmkišt. Vem pa za toyoto, da imajo nekateri modeli čist normalno 7 sedežev in še kr nekaj placa za tovor. Poleg tega pa še prtljažnik na strehi, kamor daš lahke stvari. Samo z enim enoprostorcem ne boš vozil po kaki puščavi(s tuaregom pa tut ne), z kako toyoto greš pa brez problemov tja. Tam koder se bo terenec brez problemov peljal, bo enoprostorec že obtičal.

krneki0001 ::

Še crash test kitajskega LandWinda (iz kitajskega pleha narejena Frontera - primerjajte rezultate z NCAP-om).


WAU primerjava 20 let stare tehnologije z novo??? Frontera tudi sama po sebi ni imela nevem kok zvezdic, mislim da 3 - pa še to zato, ker je bil opel in so nemci mal pogoljufal - v osnovi, pa tut ni lih nemški proizvod - osnova je isuzu(tut stare mašine na katerih delajo landwinde je prodana s strani isuzuja na kitajsko), ki pa je trenutno z današnjo tehnologijo en izmed najbolj varnih terencev na svetu.

Kar se pa tiče kitajskega vzpona si pa poglej firmo GWM in nihove produkte SAFE, DEER in ostale. Sicer so mašine zastarele mitsubishijeve, a preverjene in delajo mnogo kilometrov brez problemov.

OwcA ::

Vzemimo kot mero prostornino prtljažnega prostora in prostor za potnike. Enoprostorec tipa Scenic je veliko lažji, prostornejši od recimo omenjenega Tuarega.

Če vzamemo za mersko enoto denar. Smo spet na istem. En Tuareg ali 2-3 Scenici.

Gotovo povsem po naklučju omenjaš enega manj posrečenih (vsaj glede na kriterije v tej temi) SUV-jev. ;) Kaj je narobe recimo s Subaru Foresterjem, Suzuki Grand Vitaro (5 vrat) ali LR Defenderjem 90? Pri malčkih pa recimo Suzuki Jimny ali trivratna Vitara, če ostanemo le pri avtomobilih, ki jih je moč nove kupiti pri nas.

Če bi pozorno bral, bi opazil, da sem napisal lahko, konkretno sem gledal VW Turana in Vitaro.

Vprašanje je vedno: ali gre vanj pes, otroci in žena, ter vse potrebno za počitnice.

In čim avto ne izpolnjuje teh zahtev, bi ga prepovedal v mestnih jedrih, ali še raje, kar povsod, kot neupravičenega? Lepo, da smo to razčistili.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

krneki0001 ::

Mal offtopica
Grand vitara ni samo 5 vratna vitara - ampak tut 3 vratna in ta tanova nabulena. Stare vitare 5 vratne so še vedno samo vitare, kot 3 vratne. Vem zato, ker jo imava doma.
Offtopic off.

Subaru forester je recimo odličen avto, varen - 5 zvezdic tasko v evropskem kot ameriškem crash testu - ima dovolj prostora in majhno mašino v primerjavi z ostalimi suvi(2l ali pa 2.5 litra).

Stepni Volk ::

neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Veliko dobrih prepovedi je. Evropska unija je tako z začetkom letošnjega leta prepovedala kovinske "bull-bar"-e na novih vozilih.

Zato imajo dobre razloge. Najboljše. Tako so vozila varnejša za pešce, kolesarej, mopediste, motoriste in najvažnejše: otroke.
Pri tem to ni nič novega, saj so se pri ACEA (avtomobilski zvezi proizvajalcev vozil Evrope) že pred 5 leti dogovorili, da ne bodo izdelovali in prodajali tovrstno opremljenih vozil. Seveda je pri tem trik. Zaveza je veljala le za vozila težja od 2.5 tone.
Predvidena pa je popolna prepoved "kravjih odbijačev"... tako se bo divjačina v prihodnje od vozil odbijala na bolj prijazen način. Tudi pešcem in otrokom se bodo stvari raje ugrezale.

Prepovedani so tudi ekstremni spoilerji... ker so že pri hitrosti 35km/h smrtno nevarni in režejo skozi človeška telesa, kot nož skozi puter.


Razmišlja se tudi o prepovedi kajenja za volanom, kot ste že verjetno brali v dnevnem časopisju.

V kaliforniji pa so na tih način prepovedali velike terence in SUV-e:


Prepovedane so tudi različne dodatne osvetlitve vozil, ker motijo ostale udeležence v prometu. V nekaterih državah so celo prepovedani FM transmitterji.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

OwcA ::

Ko smo ravno pri bull-barih, kako so sploh definirani. Kaj izmed sledečih slik je bull-bar in kaj odbijač:

1)

2)

3)

4)

5)


Tašen pa je recimo avto serijsko:

Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

Stepni Volk ::

V članku AutoBilda iz katerega je povzeta moja slika, je to lepo definirano:
Systeme, die nachgeben, bleiben weiterhin erlaubt, weil sie beim Zusammenstoß mit einem Tier das Verletzungsrisiko der Fahrzeuginsassen mindern können. Den Nachweis über den Sicherheitsgewinn müssen die biegsamen Bügel nun allerdings in zahlreichen Prüfungen erbringen, in denen unter anderem untersucht wird, wie stark die Aufprallenergie abgebaut wird.

Še angleška novica s te teme: KLIK. Problem je, da si lahko končni uporabniki zaenkrat še vedno namontirajo morilska rezilca spredaj, kot "dodatno psihopatsko opremo".
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Bullbar so štange, ki jih imajo terenci pri nas predaj predodbijačem. To kar pa ti na teh slikah kažeš je pa odbojač z vgrajenim bullbarom in je primeren samo za avstralijo, kjer odbijajo živali na cestah, ki skačejo pred avtomobile.

Za razne stepne volkove in podobne je najbolj uporabno tole.

Sigurno pa bi bilo tole uporabno tudi na slovenskih cestah.

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Pri Roverju so rekli, da je Jeremy Clarkson kriv za propad firme. A je očitno imel tudi Euro NCAP nekaj prstov pri tem :)
neobjavljeno.blogspot.com

Stepni Volk ::

Kako čudovita logika bullBAR-istov: če človek pred seboj drži nož ali vlači s seboj veliko kovinsko batino, da bomo bolj primerljivi, je psihopat (čeprav si morda nož ravno kupil v trgovini ali pa ga nemara vlačiš s seboj zato, da se te ljudje v gužvi ne dotikajo)... če to počneš s strelnim orožjem, še toliko bolj.
In če navijačiš kovisnke štange, ki bodo čimbolj zmaličile mehko tkivo ljudi, živali... ali pa parale kovino drugih nedolžnih udeležencev v prometu, si pa normalen zaskrbljen voznik. Ane... Škoda samo, da se potem kri pozna na laku. Še ta problem rešimo... pa bo.

V Sloveniji se gremo lahko staviti, da več bullbarov tolče po vozilih, potem pešcih... kot "nevarni" divjačini.
OK avstralce razumem. Se ti pač mudi v kino in oni j.... kengeru je pač na poti... povedano lepše: tam je res divjina, ter za dodatek še velike črede domačih živali, ki niso opravile CPP.

V Sloveniji kolikor toliko mirno uporabo vidim le v primeru, da te zaparkirajo z bleščeče novim BMW-jem, ki ga potem z Ladno Nivo in lepimi kovinskimi profili t.i. carbari lepo zapelješ po parkirišču kak meter naprej. Kar tako za šolo za v bodoče.
Seveda je tu tudi psihološki element. Ostalim voznikom sporočaš, da si oborožen, ter ne najbolj prišteven (saj si imel dovolj časa, da premisliš ali naj tele BARe zmontiraš ali ne).
Seveda je to vse oproščeno gozdarjem, pastirjem in ostalim zelo pogostim nomadom Slovenije. Tudi mrežo na luči in prednje steklo bo potrebno dati.. tisti leteči kamni gorbega makedama... V Chile-u jih imajo vsi. Dajmo še mi...
Ups.. not fancy enough...

In še zanimivost... vlečne kljuke ne smeš imeti fiksne. Bullbare lahko. Super. Hvala takšni zakonodaji... slovenski in evropski.
neobjavljeno.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

Stepni Volk ::

Še to... Lada Niva je "osvojila" celo zvezdico.
KLIK
neobjavljeno.blogspot.com

krneki0001 ::

Kako čudovita logika bullBAR-istov: če človek pred seboj drži nož ali vlači s seboj veliko kovinsko batino, da bomo bolj primerljivi, je psihopat (čeprav si morda nož ravno kupil v trgovini ali pa ga nemara vlačiš s seboj zato, da se te ljudje v gužvi ne dotikajo)... če to počneš s strelnim orožjem, še toliko bolj.
In če navijačiš kovisnke štange, ki bodo čimbolj zmaličile mehko tkivo ljudi, živali... ali pa parale kovino drugih nedolžnih udeležencev v prometu, si pa normalen zaskrbljen voznik. Ane... Škoda samo, da se potem kri pozna na laku. Še ta problem rešimo... pa bo.

V Sloveniji se gremo lahko staviti, da več bullbarov tolče po vozilih, potem pešcih... kot "nevarni" divjačini.
OK avstralce razumem. Se ti pač mudi v kino in oni j.... kengeru je pač na poti... povedano lepše: tam je res divjina, ter za dodatek še velike črede domačih živali, ki niso opravile CPP.

V Sloveniji kolikor toliko mirno uporabo vidim le v primeru, da te zaparkirajo z bleščeče novim BMW-jem, ki ga potem z Ladno Nivo in lepimi kovinskimi profili t.i. carbari lepo zapelješ po parkirišču kak meter naprej. Kar tako za šolo za v bodoče.
Seveda je tu tudi psihološki element. Ostalim voznikom sporočaš, da si oborožen, ter ne najbolj prišteven (saj si imel dovolj časa, da premisliš ali naj tele BARe zmontiraš ali ne).
Seveda je to vse oproščeno gozdarjem, pastirjem in ostalim zelo pogostim nomadom Slovenije. Tudi mrežo na luči in prednje steklo bo potrebno dati.. tisti leteči kamni gorbega makedama... V Chile-u jih imajo vsi. Dajmo še mi...
Ups.. not fancy enough...

In še zanimivost... vlečne kljuke ne smeš imeti fiksne. Bullbare lahko. Super. Hvala takšni zakonodaji... slovenski in evropski.


1.) vlečna kljuka je lahko fiksna, če ne gre čez dolžino avtomobila. Pri meni ne gre, ker imam zadaj rezervno gumo in je guma najdaljši del avta nazaj. Tko da je kljuka stalno montirana.

2.) bullbar in na splošno avto ni za zbijat pešce in za zaletavat v druge avtomobile (stepni tukaj teb malo koleščkov manjka v glavi, tko da ne se zgovarjat na neprištevnost ostalih, če si sam neprišteven). Ne vem, če en sam lastnik kupi avto zato, da se bo zaletaval v druge avtomobile ali da bo zbijal pešce (razen tebe stepni, ti imaš avto zato, da se boš zaletaval v drugwe in zbijal pešce - tako se razbere iz tvojih postov).
Večina lastnikov pa da bullbar gor za svojo zaščito, saj če prileti drug avto vate, si z bullbarom še malo varnejši - to pa je preverjeno in sprobano v živo, ko me je izsilil polo varinat - zapeljal je čez stop znak direktno pred mene.

IgorGrozni ::

...in prav je, da si ga ˝torpediral˝v bok.
Zato, ker je bil raztresen, kot smo občasno vsi, ga je bilo potrebno pošteno opolniti. Zlomit kakšno rebro, razbit kakšno otroško glavo na zadnjih sedežih. Biti raztresen na cesti, nedeljski voznik, pijanec magari, je vredno poštene kazni. Ne z ˝prekrškarsko, zakonsko mizerijo˝. Ne, ne. Bolj stvarno, krvavo.

Pa četudi crknejo, jih je potrebno naučiti, norce zmešane.

Jap, kaj družbene norme, pravo in prijaznost, evolucijo na ceste, vam pravim !


.........
Potem pa tebi bull bare, ....meni bazuko. Pa da te vidim.>:D

Liker ::

Yay!
Jaz si bom za svojo izboljsano zascito namestil kar modificirane ERA ploscice. Dodal bi senzorje za dotik, pa da vidmo kaj se zgodi ko se bo kdo zaletel vame ali se dotaknil mojega vozila. Jaz bom varen, kaj pa drugi?
/sarcasm off

@nebivedu: Nekako je vedno treba gledat na tradeoff: Z bullbari bodo bolj varni samo potniki v vozilu, vsi ostali udelezenci v prometu pa so avtomatsko bolj ogrozeni. Zadeva torej komulativno da vec slabega kot dobrega.

Drugace bi pa bil jaz osebno za snemljive bull-bare, in njih uporabo na cestah prepovedal.
Ce pa jih hoce nekdo uporabljati sredi hoste, na gozdnih cestah, etc... pa naj to pocne, mu privoscim!

krneki0001 ::

Igor grozni - če se nisem mogel ustavit. Kaj češ - vozil sem po omejitvah in tip je pripeljal direkt pred mene - zavorne poti je bilo okol 3 metre, pol pa bum. Odtrgal sem mu pa prednji del zaradi hitrosti, ki je bila velika. Pa še kupončka mu nisem vzel, ker vse kar je bilo razbito na mojem avtu je bil smernik, pa še ta zato, ker ga je bullbar stisnil. Pa mal barve je bilo odškrbnjene.

tko da očitno se bullbar splača imet na avtu, če nisi nič kriv.

Liker - živimo v kapitalizmu in ne več v socialistični državi. Poleg tega smo ljudje egoisti. In če jst preživim nesrečo zato, ker sem imel bullbar na avtu, hvala nekomu. Boli me K*** za ostale udeležence v nesreči - dokler nisem jaz kriv za nesrečo. Na žalost sem imel ogromno nesreč - pa za nobeno nikoli jaz kriv. Če mene nekdo izsili, jst pri tem ne morem veliko pomagat. Če pa bi jst imel odnost tak, da bi izsiljeval, da bi se vrival, da bi se zanalašč zaletaval v ostale, je pa to nekaj drugega, pa ga nimam. Vozim normalno, po omejitvah, na avtocesti pa pod omejitvijo, držim se predpisov in probam voziti čimbolj neagresivno. Svoje frustracije lahko sprostim na terenu, kjer nikogar ne ogrožam in se veselo vozim naokoli.

Dokler pa gre pa za mojo varnost, pa naj kar bodo bullbari na avtomobilih.

Brez problema ga bom pa snel iz avta, ko mi boste lahko zagotovili, da se bom vozil po cesti, brez da bi moral biti v strahu, od kje mi bo priletel kak idiot, vsakič ko se peljem mimo kake zakotne ulice.

Dokler mi pa tega ne morete zagotoviti, bo pa preventiva z moje strani - bullbar na avtomobilu. Pa ne jokat da mi tega ne morte zagotovit - vsak naj prvo pred svojim pragom pomete in naj se proba v čimvečji meri držat predpisov in naj jih (če jih že mora) krši samo takrat, ko je sam na cesti in ko ne ogroža ostalih udeležencev.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

nebivedu, Le kako ti ne "potegne", da s tem ko se tako zelo zavaruješ, drastično (!) bolj ogrožaš tiste, za katere se predvsem bojiš, da ogrožajo tebe. Greš se, na nek način, vojno.

Saj, kot sem že napisal, pravice itak ni, ampak neke omejitve pa morajo bit. Za kenslanje buillbarov podpišem takoj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

IgorGrozni ::

nebivedu: Veš, da je vsaj malo za razmisliti o zadevi ?.
Jaz sem recimo v ponudbi za 3t avto (kombi) hotel imeti zaščitne prečke Rf spredaj - zadaj. Pa se jih bom odpovedal.

Ker ne bi želel enkrat naleteti v bok ˝nebivedu-ta˝, ko bi bil ta malo zamišljen, pijan, karkoli. Ki bi vozil še koga v avtu. Ali ˝nebivedu-ta˝- pešca, ali njegovega otroka, ženo, mamo, .....( vsak šofer je IMO najmanj enkrat na mesec v prekršku, velikem - majhnem, torej tudi ti.)

Najmanj, kar pričakujem je, da vsaj malo premisliš.

krneki0001 ::

Jaz se jim odpovedal ne bom, dokler ceste ne bodo varne. fi60 jeklene cevi so spredaj za mojo varnost - avto je premajhen(368cm), da bi dal to stran.

Če si raztresen nimaš kaj delat na cesti, ker s tem ogoržaš ostale. Tega se je treba zavedat in osebno ti lahko povem, da se meni to ne dogaja - ko sem v avtu sem skoncentriran in vedno budno pazim, da se izognem nesrečam. Večinoma tudi s tem, da imam dvojno varnostno razdaljo in da se iz križišč karseda hitro odpeljem.

Pa če bi jih več razmišljalo v tej smeri - da bodo na cestah bolj skoncentrirani in da bi vozili po omejitvah, bi bilo tut manj nesreč - dokler pa nekateri imajo velike avtomobile za nadomestek tistega malega med nogami, pa bodo ceste v naši državi nevarne.

krneki0001 ::

Pa še ena stvar - ne pijem alkohola v velikih količinah, če pa že spijem kako pivo (ponavadi kakega bandidosa - v lanske mletu sem 3 deci spil - torej eno flašo) pa takrat sigurno ne vozim. Tko da mene v nesreči ne boš videl pod vplivom alkohola.

Fizikalko ::

Pa kaj ima to z bullbari? Bluziš, veš.

Aja, ko si že ravno pri alkoholu - ta je prepovedan, kar se vožnje tiče. Bullbari žal ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Liker ::

Brez problema ga pa ne bom nosil s seboj, ko mi boste lahko zagotovili, da bom hodil po cesti, brez da bi moral biti v strahu, od kje me bo počil kak idiot, vsakič ko grem mimo kake zakotne ulice.

Dokler mi pa tega ne morete zagotoviti, bo pa preventiva z moje strani - orožje v žepu. Pa ne jokat da mi tega ne morte zagotovit - vsak naj prvo pred svojim pragom pomete in naj se proba v čimvečji meri držat zakonov in naj jih (če jih že mora) krši samo takrat, ko je sam zunaj in ko ne ogroža ostalih prisotnih.

:\

krneki0001 ::

Liker inteligenten post ni kej.
Očitno ste vsi zaskrbleni zaradi bullbarov na avtomobilih, ki že tako ali tako povzročijo najmnaj nesreč, da bi bil pa kdo zaskrbljen nad pijanci na cesti, zaradi prepotentnežev v velikih avtomobilih, zarad mulcev, ki imajo očkatov nov BMW med vikendom in ga tišijo po središčih mest, pa nič(nekako se mi zdi, da ljudje ne marajo večjih stvari od njihovih, tko kot stepnemu ni všeč večji avto od njegovega in likerju ni všeč to, da se odkrito govori o idiotih ki iz zakotnih ulic prinorijo na glavno cesto). Očitno mora biti gonja proti terencem, ker suvi(tisti ki največkrat izsiljujejo) večinoma nimajo bullbarov, ker jih serijsko ne dajejo na take avte.

Zgodovina sprememb…

Hitri ::

No vedno se najde nekaj, kar je pomembnejše/nevarnejše od problema, o katerem se pogovarjamo.

Je pa zanimivo imeti vpogled v razmišljanje voznikov terencev/SUV/velikih avtov o razlogih, zakaj pravzaprav imajo tak avto.

Liker ::

No, da se razumemo, meni osebno se je zgodilo že mnogokrat da me je kdo izsilil iz stranske/zakotne ulice, največkrat kar čez stop znak. Do sedaj mi je uspelo skoraj vedno rešiti situacijo. Ravno takrat ko pa mi je ni, sem se peljal z očetovim Santa Fe-jem, zaletel sem se pa v R5.
Mojemu SUV-u nič hudega razen polomljenega okvirja od tablice, R5 pa je bil nevozen saj sem ga zožal za dobrih 20 centimetrov pri sprednjem delu.
Ampak takrat sem se vprašal, kaj bi bilo, če bi jaz namesto v njegovo prednje kolo, priletel v vrata od voznika. Vsekakor nič dobrega za voznika. In kljub temu da si je sam kriv, mu jaz vsekakor ne privoščim hudih poškodb, ali celo smrti.

Kar sem jaz s svojim postom hotel izpostaviti, je da na račun svoje varnosti, ne moreš kar tako ogroziti/ogrožati drugih. Ker če tako gledamo, potem je najbolje, da tisti, ki hočejo bit varni nabavijo kak tovornjak, ali pa oklepnik, pa se vozijo okoli.

No, pa če pustimo varnost pri miru za trenutek.
Oče je nabavil SUV-a zaradi tega, ker ga rabi za vožnjo po travnikih/močvirjih in podobnem "terenu". Razmišljal je sicer o pravem terencu (Defender, Niva in podobno...), a kaj ko je taka stvar praktično neuporabna za dolge relacije. Njegovih 25kkm na leto pa tudi ni ravno zanemarljivih. In dokler imamo v sloveniji tako glupe zavarovalnice, da ena oseba ne mora zavarovati dveh vozil na isto polico, ali pa vsaj samo z isto stopnjo bonusa, toliko časa bodo ljudje raje kupovali avtomobile, ki so prilagodljivi, kot pa 2 namenski vozili.
Kar pa se tiče tistih malo bolj dragih SUV-ov v stilu Tuareg, Range Rover (ki ima celo boljše terenske zmogljivosti kot večina pravih terencev), Cayenne, X5, ML, etc... Ljudje ki kupijo tak avto, so verjetno zaradi cene prepriočani da so kupili tudi cesto. Ali to, ali pa jih daje kompleks, da je ena kišta za 1/6 cene njihove kište sposobna ravno toliko, če ne več. Ker na žalost jih je vsaj 50% odstotkov objestnih/arogantnih in še kaj bi se našlo.

Pa tudi niso vedno za vse nesreče krivi objestni vozniki: lahko ti poči guma, in greš zaradi tega čelno v enega nasproti vozečega, lahko prileti kamen izpod kolesa tovornjaka, ti razbije šipo, in si pri 90km/h skoraj brez vidljivosti, etc... V takih primerih je potem najbolje da sta obe vozili varni tako za potnike, kot za drugo vozilo (kar bullbar ni).

LP

Phoebus ::

Kaj ste dobri, da se si spravljate na večje avtomobile :\

Ne govorim o bullbarih, ampak o velikih avtih, ki "s svojo maso ogrožajo vse ostale v prometu", in ki "povozijo vse pod sabo". Mislim sej lepo da imate radi svoje golfe, puntote ipd., ampak če si nekdo lahko privošči in tudi želi avto z veliko začetnico, je to njegova stvar.

Kar se tiče objestnosti, so pa najhujši vozniki 20 let starih hond in 25 let starih bemfel. Še noben SUV, meca S, cayenne ni delal takih pizderij kot jih delajo stereotipni hondaši in lastnii starih bemf.

Kar se varnosti tiče, stepni volk smešno ne kritiziraš enoprostorcev. Zakaj? Imajo maso da iz puntota naredijo pašteto, varni pa tolk da hudo poškodujejo potnike v džipu.

Ja, saj vem, do voznika espaca ne moreš bit tolk "fouš" kot do voznika X5, Cayenna, ipd.

Malo si me razočaral, toliko naj bi vedel o avtih, tu pa dobesedno serješ klamfe okoli SUVov.

balocom ::

Espace pa vsekakor ni mejhn in lahke jajček...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Phoebus ::

balocom: sej to pravim. Ampak po kriterijih stepnega volka je to OK avto, čeprav bi raje videl da bi se vsi vozili v golfih.

Stepni: največ boš naredil za svojo družino če jo boš zapakiral v twingota. Sebe, ženo in tri otroke. Sej je tako najbolj varno za vse ostale udeležence v prometu; itak se pa avta ne kupuje za luksuz, udobje in varnost, saj bi vsem ustrezal golfov razred- kot praviš. Tako da res ne rabiš več kot twingota, ki te glih tko kot en SUV pripelje od točke A na točko B; pri tem pa ne ogroža drugih udeležencev v prometu

Daedalus ::

Brez problema ga bom pa snel iz avta, ko mi boste lahko zagotovili, da se bom vozil po cesti, brez da bi moral biti v strahu, od kje mi bo priletel kak idiot, vsakič ko se peljem mimo kake zakotne ulice.

Z istimi argumenti Ameri utemeljuje pravico do lastnine 10 pokalic/osebo (in njih rabo ponekod). Kaj naj rečem - jaki argumenti, res:\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

krneki0001 ::

Deadalus - "njih rabo ponekod"

Ja, res jaki argument. Pokalice v sloveniji ne rabiš - mogoče bi jo rabil 1x na leto. Voziš se pa vsak dan in v med to vsakodnevno vožnjo se zgodi, da te človek izsili iz stranske ulice, pa čeprav imaš prednost - to se dogaja vsakodnevno v malo večjih mestih.

Mal razlike je mogoča uporaba enkrat na leto, ali pa za vsakdanjo rabo.

Super Sonic ::

Jah jaz bi rad samo to dodal:
Terence vozi pri nas zelo, zelo malo ljudi. Te avtomobili so grdi, ropotajo, neudobni - skratka škatle. Večina ljudi tudi pomisle ne na terensko vozilo.Torej terence vozijo tisti, ki jih rabijo (rovte, poklic,...). Tudi ne pomnim, da bi videl sredi kakšne mesta terenca v kakšni nesreči, ker gre ponavadi za ljudi, ki znajo zelo dobro upravljati z vozilom.

SUV-vi so pa čisto druga pesem. Avto je lep, velik, drag,... in večina folka pada na to. Osebno lahko povem primer iz meseca nazaj. Moje dekle rabi avto (študij je pri kraju, služba pa že v polnem teku). Pa pride njen fotr in reče - na razpolago imaš 15 miljon sit (ok in mene začne bolet glava). Ne punca in ne fotr nista niti za sekundo hotla slišat, da bi kupil katero koli drugo vozilo kot - SUV. Enostavno nisem zmogel fotra prepričati, da bi lahko za pol manj denarja dobil varen avtomobil, ki ni SUV. Tako smo šli v trgovino in kupili kar prvega, ki je prišel mimo. Seveda, se je punca odločala na podlagi nesreče iz pred let, fotr pa iz kota, kjer vozili trčita čelno. Tu seveda bulbari in podoben sekret pride še kako prav in vse to, bo njen avto imel. Sedaj pa še slaba novica - punca ima izpit 4 leta, prevozila pa ni 1000km.

Pa drugi primer - kolega. Ista pesem samo, da vozilo vozi njegov ata.

In tu sploh ne vem kaj naj rečem. Imajo denar, tovarna in če hočete država jim nakup česa takšnega omogoča in zadevo kupijo - ker jo pač lahko. Zakon močnejšega.

In se strinjam s Stepnim, ki je dejal, da če bi vsi imeli terenska vozila ali SUV, bi bilo za vse drugače, ampak potem bi si ti ljudje omislili tovornjake.

Ekonomija zavoha nišo in izdelek je tu. Četudi to pomeni, da ob trku s SUV-om nimate prav nobenih šans.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

Jst bi pa samo še tole dodal.
Terenci niso več tok neudobni pa grdi(ker obliko avta vsak ocenjuje zase in men so recimo bolj všeč škatle kot pa zaobljeni avtomobili) ropotajo pa še vedno in imajo tut večjo porabo kot navadni avtomobili.

Stepni Volk ::

Še enkrat, počasi, za počasno dojemajoče 4x4s-ofile:
"DRIVERS of small and medium-sized cars are 50 times more likely to be killed in collisions with another car than drivers of 4x4s or people-carriers, according to the Department for Transport...
However, road safety groups said that if the figures encouraged more drivers to buy 4x4s, road deaths could increase because 4x4s are more likely to kill pedestrians and cyclists..."

Timesonline o že omenjeni britanski študiji 138 000 nesreč.

Enoprostorci torej prijaznejši do pešscev, a še vedno enako varni kot 4x4niki. Seveda, če bi že prej kliknili na povezava, tega ne bi bilo treba. A to je že druga zgodba:

Grand Espace 3.5 V6 Initiale tehta 2010 kg, dimeznij 4856/1890/1750, prostornina prtljažnika 456-3050 l
VW Touareg 3.6 V6 Highline tehta 2484 kg, dimenizj 4754/1928/1726, prostornina prtljažnika 555-1570 l.
Audi Q7 2.0 V6, tehta 2420 kg, dimenzij 5086/1983/1737, 775-2035 l

4x4 za 1/5 težji za 1/2 - 1/3 manj prostora (Q7 je za 23cm daljši, 9,3 cm širši in 1,3 cm nižji. Uporabil sem podatke, ki sem jih lahko dobil. Q7 bi bil s primerljivim motorjem še nekaj 10kg težji. Teža je odvisna tudi od nivoja upreme.
X5 je za nekaj kil lažji od 3 ton, ameriški Lincolni, Cadilac Escalde, H1 in H2 so vsi preko 3 ton.


Kako smo vedno vzvišeni nad Ameriko in Američani. Še posebej ob predavanjih Chomsky-a ali bolj populistično z dokumentarci Michaela Moora. Bowling for Columbine. Se spomnite razliko med ZDA in Kanado?
Prvi zaklenjeni in oboroženi, ter preplašeni, polni besed o pravici obrambe sebe, družine in imetja. Drugi z odklenjenimi vrati lepo popivajo v barih s sosedi. Tudi statistika potem postreže s skoraj črno belo sliko.
In smo mi kaj boljši? Nam kaj manj prodajajo zaradi strahu?
Ne, kje pa. Kupujemo terence in SUVe na podlagi njihove mase (izvzeti "japonski evropski" Panda style) in obrambne višine. Potem se še izdatno obkrožimo s čim bolj trdnimi cevmi.
Lepo je bilo zapisano višje: gre za oboroževalno tekmo. Podlegli smo ji.
In točno to je zapisal urednik "Na kolesih". In točno to pravi analiza angleških 138'000 prometnih nesreč.

Da terenec nima kaj iskati v mestu, pove že ime samo. Terenec- teren-divjina. Mesto-civilizacija-cesta. Ali kot je že lepo povedal Jeremy Clarkson: "99,9% terencev bo maksimalen teren videlo, ko bo njihov lastnik parkiral preko pločnika. Zelenje pa takrat, ko bo namesto pločnika tam zelenica."

Pomanjkljivo je tudi pomanjkanje znanja o preteklosti. Socializem in komunizem sta sicer govorila drugače, a sta bila dejansko le državni kapitalizem. Nič v zvezi altruizma, da ne bo pomote. Da se je vse premaknilo v kapitalizem je to le zgolj zato, ker so direktorji zavohali višji profit in boljši status zase (za kar so v "tranzitu" tudi poskrbeli). Zato dejansko v človeški zgodovini še ni in ne bo altruistične ureditve. A bi bilo lepo, če bi vsaj minimalno mislili na sočloveka... Bowling for Columbine, lepo pojasni zakaj. In skandinavski primer pokaže, da to je možno.
Lahko pa se gremo tudi ekstremni egoizem in gazimo po otrocih v svojih velikih vozilih, da le ne bomo zamudili na sestanek svoje ultra pomembne kapitalistične službe. Jaz najprej, potem vse ostalo.
Grafit pravi, da je največji sovražnik svobode, zadovoljen suženj. Manjka še zapis, da je najboljša stranka in gonilo kapitalizma: preplašen suženj.
neobjavljeno.blogspot.com

krneki0001 ::

Stepni mal pretiravaš. Največ povoženih ljudi od suvov je zato, ker suvi (ameriški) vozijo rikverc iz svoje zelenice pred hišo in ne vidijo majhnih otrok, ki se skrivajo za avtom.
Da bi pa kdo od njih načrtno povozil otroka pa še nisem slišal. Sem pa slišal za primer, ko si je mulc kupil suva in se načrtno zaletel v skupino ljudi, da bi videl, če je to kar v igricah prikazujejo res, da ljudem glave reže in da letijo vsepovprek.

Poleg tega ima večina terencev manjše mašine kot večina suvov in velikih limuzin, pa terencev je tudi manj kot suvov in mnogo manj kot velikih limuzin. Torej ti avtomobili onesnažijo (pa četudi center mesta) manj kot večje limuzine in suvi.

Kar se pa tiče terena, ki naj bi ga videl terenec. Večina ljudi, ki vozi po terenih ima terenca, ostali, ki ga imajo za šminkat imajo ponavadi suve. Osebno sem vsaj enkrat na teden na terenu in to takem, da je treba potem ene 2 uri prati avto, ker bi drugače dobil kazen 60.000 sit zato, ker sem zapacal cesto.

jRk0 ::

pa zakaj znova in znova prikazujete voznjo z avtom, kot da je edini namen, da se zaletis pa povozis sto ljudi, preden prides v sluzbo?

v kulturi voznikov tici najvecji zajec tu, ne pa v suvih. lopata sama po sebi sluzi kopanju in prekladanju necesa, v neumnih rokah je pa lahko smrtonosno orozje, da. pa ni lopata to nic kriva.


pa kako si prisel na to, da ma suv 1/2 manjsi prtlaznjik? kolko vidim sta za 100,200L vecja...kolk ljudi pa se pri podrtih zicih fura nonstop okol? ok, verjetno ma res vecji prlaznik, ce zadno vrsto v espacu ven vzames, samo pol nimas placa pa za otroke ane? ce ze vzames avto s 3 vrstami mas verjetno namen tud vozit mal vec ljudi :)
You fuck up once, you loose two teeth.

Stepni Volk ::

Grand Espace ima serijsko le dve vrsti sedežev. Minimalni podatek velja, če so sedeži pomaknjeni čisto nazaj oz. če dodaš še tretjo vrsto.
neobjavljeno.blogspot.com

Martin Krpan ::

nebivedu: tiste rore na avtu imaš montirane na napačnem mestu! Bolj kot bullbar bi prišel prav rollbar ,to je cevna varnostna kletka ,ki je vgrajena v kabino avtomobila. Imajo jo vgrajena vsa dirkalna (tekmovalna) vozila.To je prava zaščita ,ne pa rori na odbijaču. Res pa zavzame nekaj prostora in ni praktičen (težje vstopanje in izstopanje ,praktično neuporabna zadnja klop. Bullbar pomaga samo pri hitrosti do mogoče 25km/h, tako da jo ti in tvoja feroza v primeru trka z golfom ne boš odnesel nič bolje kot Land rover proti Espasu .Če bi bilo tako kot razmišljaš ti potem bi bil fičo z bullbarom fi100 mm najbolj varen avto na svetu. Niti pod razno. Z rollbarom pa bi bil temu že precej bliže. Plus z rollbarom ne ogrožaš drugih udeležencev v prometu.

Stepni Volk ::

Audi Q7 je v ameriški različici NCAP-a uspel dobiti vseh 5 zvezdic in maksimalno število točk. Enaka varnost naj bi bila zagotovljena tako spredaj, kot zadaj v primeru bočnega trka.
neobjavljeno.blogspot.com
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219512 (15870) sebas4
»

Dodatno usposabljanje za voznike terenskih vozil.

Oddelek: Na cesti
192626 (1980) Heavy
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23520704 (15392) lexios
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65737430 (24370) Grey
»

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14510047 (7741) BluPhenix

Več podobnih tem