» »

V Kranju 3 mrtvi?

V Kranju 3 mrtvi?

««
2 / 10
»»

jype ::

invictus> zato me je malo presenetila izjava da se predvsem zavira s prednjo zavoro.

A s kolesom se tudi še nisi nikoli peljal? Saj je vendar jasno, da zadnja guma fizično ne zmore zavirati niti pol toliko dobro, kot zmore prednja.

T0RN4D0 ::

Po suhi in _ravni_ cesti se da z motorjem kar dobro ustavljat, je pa treba upoštevat še eno malenkost ki se je _preveč_ ljudi ne zaveda- energija se veča s kvadratom hitrosti, stik s podlago pa ostaja isti. Se pravi da se tud zavorna pot s hitrostjo povečuje skoraj kvadratno. (zračni upor ki te ustavlja se tud ne narašča linearno in ti pri višjih hitrostih pomaga).

50m vidnih sledov zaviranja (razen če mu jima je vsake tolk časa zablokirala kakšna guma) si skor ne predstavljam, ker v takšnih situacija je ponavad v igri prva bremza do te mere da se nahitr naučiš vozit po prednjem kolesu. 60:40 je bullshit, ker se ravnovesje prestavi tolk naprej da zadnja guma nima niti približno 40% učinka pri zaviranju.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Tear_DR0P ::

Na prvem mestu policija ne opravlja svojega dela.

pomisli še enkrat - če ljduje umirajo zaradi vožnje s preveliko hitrostjo - kdo ne opravlja svojega dela?

motorista ni težko spregledat - še težje ga je pa videt, če ga tam ni - ker vozi prehitro

svoj čas se je doberšn del populacije slotecha slinil nad posnetkom heroja, ki se je posnel med divjanjem po cesti (na bohinjskem?).
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

lufthammer ::

to ne velja vec (pa mislim, da je veljalo samo za zavarovalnice, ce ni bolj urbana legenda).
EDIT: tisto je bila alkoholiziranost.

z zadnjim se ne bremza, ker lahko pristanes tudi na tleh, ABS imajo pa bolj redki motorji (bmw novejsi recimo, kaksni vecji potovalni, potem se pa neha)


Se ne bremza?? Z obema se bremza! Bo treba v šolo.

http://www.avtosole.com/vozniki/index.p...

malček si preberi in kar se tehnike tiče, vsi močnejši, brez izjeme, ponujajo ABS.

lojzeboy ::

@Lufthammer

Kakšne eni kotalite!!


Pri 100km/h ima povprečen avto zavorno pot 48 m, motorno kolo pa 40 m. Zaviranje se porazdeli 60/40, če znaš, lahko pa zadnje kolo vlečeš za sabo in delaš črto, pa nič drugega. V avtošoli lepo učijo, kako se zavira z obema in ti zadnje ne blokira. Skoraj ni več motornega kolesa, da nebi imel ABSa, ki na mokrem zelo pomaga. Ustavljaš bistveno manjšo maso kot pri avtu, kjer samo zadnja kolesa tudi ne naredijo dosti. Potegni pri 100 na uro ročno, pa ti bo jasno. Al ti pa ne bo.



Vse skupaj pišem iz lastnih izkušenj: tako avtomobile kot motorje vozim preko 15 let in sem na cesti že marsikaj doživel in k sreči zaenkrat tudi preživel. Verjetno si ti tudi tako avtomobilist kot motorist, da lahko pišeš takšne trditve. Jaz pa trdim drugače in ti navajam še nekaj podatkov s testov strokovne revije.

Pri Avtomagazinu (št. z dne 2.2.2006) so testiral zavorno pot pri dveh motociklih in pri avtomobilu...sta pa bila oba motocikla opremljena z ABS-om

Rezultati:
Suha podlaga
BMW K1200S (40km/h - 5,34m, 60km/h - 13,00m, 80km/h - 20,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 5,90m, 60km/h - 14,45m, 80km/h - 22,28m)
BMW 320d (40km/h - 3,50m, 60km/h - 8,90m, 80km/h - 16,40m)

Mokra podlaga
BMW K1200S (40km/h - 6,40m, 60km/h - 15,45m, 80km/h - 30,00m)
Honda CBF 500 (40km/h - 6,60m, 60km/h - 15,00m, 80km/h - 32,90m)
BMW 320d (40km/h - 7,41m, 60km/h - 13,95m, 80km/h - 29,10m)

Se pravi po teh meritvah ima daleč zavorno pot avtomobil (razen na mokri podlagi pri 40km/h).

P.S. V obeh avtomobilih, ki si jih trenutno lastim imam ABS, na motorju ga pa nimam, pa je letnik izdelave 2006.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lojzeboy ()

mesoreznica ::

to ne velja vec (pa mislim, da je veljalo samo za zavarovalnice, ce ni bolj urbana legenda).
EDIT: tisto je bila alkoholiziranost.

z zadnjim se ne bremza, ker lahko pristanes tudi na tleh, ABS imajo pa bolj redki motorji (bmw novejsi recimo, kaksni vecji potovalni, potem se pa neha)


Se ne bremza?? Z obema se bremza! Bo treba v šolo.

http://www.avtosole.com/vozniki/index.p...

malček si preberi in kar se tehnike tiče, vsi močnejši, brez izjeme, ponujajo ABS.


Ne kvasi takih. Na večini motociklov (razen mogoče čoperjev in potovalnikov) se zavira samo z prednjo, sploh pa pri močnem zaviranju kjer se več kot 90% teže prenese na prednje kolo (včasih tudi 100). Zadnja uporabljajo mojstri da stabilizirajo motocikel.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

T0RN4D0 ::

No ja, dejstvo je da 99% motorjev v uporabi nima ABSa. Na mokrem ti pomaga, ampak po mokrem spet 99% motoristvo ostane doma, tisti ki pa na cestah so pa ne divjajo (oziroma če kdo proba v tretjem ovinku neha po svoji presoji al pa ker leži ob cesti). Tale dva motorja v testu tud nista ravno klasične japonske fibrce, pa tud hitrosti do 80km/h se pri motorjih ne uporabljajo :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

opeter ::

Če se hočeš koga rešit, mu daj motor ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

lufthammer ::

to ne velja vec (pa mislim, da je veljalo samo za zavarovalnice, ce ni bolj urbana legenda).
EDIT: tisto je bila alkoholiziranost.

z zadnjim se ne bremza, ker lahko pristanes tudi na tleh, ABS imajo pa bolj redki motorji (bmw novejsi recimo, kaksni vecji potovalni, potem se pa neha)


Se ne bremza?? Z obema se bremza! Bo treba v šolo.

http://www.avtosole.com/vozniki/index.p...

malček si preberi in kar se tehnike tiče, vsi močnejši, brez izjeme, ponujajo ABS.


Ne kvasi takih. Na večini motociklov (razen mogoče čoperjev in potovalnikov) se zavira samo z prednjo, sploh pa pri močnem zaviranju kjer se več kot 90% teže prenese na prednje kolo (včasih tudi 100). Zadnja uporabljajo mojstri da stabilizirajo motocikel.

LP

"Zaviranje

Zaviranje motornega kolesa je precej bolj zahtevno od zaviranja osebnega avtomobila, predvsem pa mora biti pravilno. Motorist mora z roko in nogo istočasno obvladovati dva različna in neodvisna zavorna sistema. Zelo pomembno je, da je zaviranje z njima usklajeno in vedno učinkovito. Ker se pri zaviranju prednje kolo močno obremeni, zadnje pa razbremeni, lahko s sprednjo zavoro dosežemo večjo zavorni učinek. Pri nujnem zaviranju v nevarnosti je najpomembnejše pravilno doziranje moči stiska ročice in pritiska na stopalko in s tem zavornih čeljusti, saj prednje kolo nikakor ne sme blokirati, kakor tudi ne zadnje kolo. Pravilo je, da se morata obe kolesi vedno vrteti saj dokler se vrtita je motorno kolo obvladljivo. Še najpomembnejše pri zaviranju z motornim kolesom je, da začetek zaviranja nikoli ni eksploziven. Začetek mora biti nežen, da zavorne čeljusti oziroma ploščice nežno primejo kolut, takoj zatem pa lahko pritisk tudi zelo hitro povečujemo do meje blokiranja. Za tako zaviranje z obema zavorama se je potrebno potruditi in se ga naučiti. To znanje, veščino, pa je potrebno obnavljati. Pri motornih kolesih, opremljenih z ABS sistemom se zaviranje razlikuje v tem, da smo lahko kadarkoli grobi z uporabo zavore saj nam preprečuje blokiranje koles tudi pri bliskovitem začetnem zaviranju. Z njim smo zato hitrejši v začetku zaviranja in obdržimo stabilnost vozila."

Več ti pa ne morem pomagat.

lufthammer ::

No ja, dejstvo je da 99% motorjev v uporabi nima ABSa. Na mokrem ti pomaga, ampak po mokrem spet 99% motoristvo ostane doma, tisti ki pa na cestah so pa ne divjajo (oziroma če kdo proba v tretjem ovinku neha po svoji presoji al pa ker leži ob cesti). Tale dva motorja v testu tud nista ravno klasične japonske fibrce, pa tud hitrosti do 80km/h se pri motorjih ne uporabljajo :)


Vidim, da vas je večina motoristov tle gor. Takih, z iskušnjami!!

mesoreznica ::

V bistvu ja sem motorist z izkušnjami. In nikoli razen v mestu nisem uporabljal zadnje zavore, prav tako je ostali kar jih poznam ne uporabljajo. Pri zares ostrem zaviranju ti dvigne zadnje kolo oziroma ga do te mere razbremeni, da je zadnja zavore neuporabna.

Kaj so najbolj grahali pri testih Honde 1100XX? CBS dual sistem, ki vedno zavira tudi z zadnjo.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

lufthammer ::

In nikoli razen v mestu nisem uporabljal zadnje zavore, prav tako je ostali kar jih poznam ne uporabljajo. ...
LP



A pol je tam samo za obtežbo?? Žal, se je nisi naučil uporabljati. Napaka. Pri Hondinem Dual sistemu je bil problem čisto drugje.

mesoreznica ::

Poglej si recimo en športen motocikel (to največ furam): Spredaj ima dva 300mm+ diska in na vsakem 4-6 batno zavorno čeljust(po novem že parametrične). Zadaj pa ima en 200mm+ disk z eno ali dvobatno majhno čeljustjo. Se pravi zadnja zavora je bolj kot ne zasilna, definitivno pa ni namenjena ostremu zaviranju. Seveda si lahko pomagaš z zadnjo zavoro, sploh na teških motorjih z dolgo medosno razdaljo. Ampak pri SuperSport motorjih (kar je ta v nesreči bil) pri polnem zaviranju zadnje kolo zgublja stik z podlago oziroma se je komaj dotika in tu nimaš kaj počet z zadnjo zavoro.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

borutz ::

vsekakor ostremu zaviranju zadnja ni namenjena
jaz vozim coperja pa mam zadnjo se na boben pa vseeno zaviran na obe tudi ce zadnja ne pomaga kaj dosti

pac naucil sem se nagonsko pritisniti na obe ko zaviran
vsekakor pa prva zavora prednjaci.

kar se pa voznje tice.od kar je toliko nesrec se ze skor kot po jajcih vozim.
ko vidim nekoga da se mi iz stranske priblizujem že skoraj ustavim oz se
prepricam da me ne bo izsilil.oci je treba meti odprte pa gledat 100 na uro levo in desno

lufthammer ::

definitivno pa ni namenjena ostremu zaviranju. ...


Kdo je o tem govoril? Ostro je zaviral z zadnjo pokojnik.

"3. vaja
Počasna vožnja naravnost,
vožnja osmice na omejenem začrtanem prostoru.
počasna vijugasta vožnja med stožci,
vožnja v krogu s postopnim spreminjanjem premera kroga, hitrosti in smeri vožnje,
vožnja z eno roko,
pravilna uporaba prednje in zadnje zavore (ločeno zaviranje s sprednjo oz. z zadnjo zavoro, zaviranje z obema zavorama hkrati),
hitro pospeševanje do hitrosti najmanj 50 km/h (z motornimi kolesi do 125ccm in 11 kW moči motorja le do 30km/h) in zaviranje pred oviro,
aritmetični slalom,
izogibanje oviri,
speljevanje v polkrogu,
speljevanje, vožnja in ustavljanje na neutrjeni površini ali na makadamski cesti.

Kraj: neprometna površina.

Čas za izvedbo vaje: najmanj 2 uri."

Imaš izpit? Če ga imaš, si moral na poligonu tole vajo pravilno prevozit. Domnevam, da si brez.

mesoreznica ::

Jaz sem moj izpit naredil leta 1997. Avtošola te nauči glih toliko da zagaziš v svet motorizma, definitivno te ne naučijo kako se divje ustavit iz 150km/h+. Govorimo o resnem polnem zaviranju z motociklom, ki ima kratko medosono razdaljo (tak je bil v nezgodi). In pri polnem zaviranju nimaš kaj se dotikat zadnje zavore. Ne pri takšnem motorju.

@borut z za čoperje in teške motorje pa že ves čas govorim da zadnja pomaga pri zaviranju.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

bam88 ::

no da se jaz eno prigodo povem. mel sm isti primer oz podobn primer nesrece.. na mojo sreco nobenemu ni blo nic samo plocevina. torej iz stranske ceste sem zavijal na prednostno.. seveda sem se prej ustavil da pogledam obe smeri ce je cesta prosta da zavijem.. pogledam tudi cestno ogledalo ker je bil zavijanje levo dokaj nepregledno (hisa v naselju). v cestnem ogledalu nisem videl nic. naenkrat je motorist prigonil z nezmanjsano hitrostjo po naselju (imel je minimalno 80km/h).. ker ga enostavno nisem opazil zaradi njegove hitrosti (seveda je bil se neizkusen najstnik) sem zacel zavijat levo.. kar naenkrat se motorist pojavi in se mi zabije v sprednji del avtomobila. seveda policstov ni zanimalo koliko je motorist pripeljal. avtomatsko sem bil kriv jaz. ampak ker nasrecno motoristu ni bilo nic sem lepo dal kuponcek in sel z zivljenjem naprej. zato ker vem kako zgleda ce motorista spregledas (pa nisem 79-letnik voznik a sem ga vseeno spregledal) torej zame voznik avtomobila ni bil kriv.

v tej nesreci je voznik motorista poleg ogromne hitrosti naredil se piko na i da ni imel izpita pa se dodatno spremeni moj mislenje o krivdi voznika avtomobila.

toliko o tem.
Hohohoahao

Izi ::

To, da sem imel 10 let motor in sem še vedno živ, mora nekaj pomeniti :D
Ko sem bil v tistih divjih letih sem imel športen avto in motor in moje ugotovitve so bile, da se z avtom hitreje ustaviš kot z motorjem ne glede na podlago.
Kot vidim so isto ugotovili tudi v zgoraj navedeni športni reviji.

Ne vem kako sedaj učijo v avtošolah, če sploh kaj, ampak ko sem se jaz učil je bilo pravilo, da se pri motorju vedno zavira z OBEMA bremzama. Jasno, da prva prime bolj, saj se vsa teža prenese na prvo kolo, ampak nikoli ne smeš prvo stisniti toliko, da bi se ti zadnje dvignilo od tal. Dokler pa je zadnje na tleh pa vsekakor pomaga pri zaviranju.

Najtežji del vožnje motorja je ustavljanje in to marsikateri motorist pozabi, kar plača z življenjem.
Precej motoristov pri hudem zaviranju pade.

In tukaj je lahko modrovati, kaj in kako je treba bremzati, ko pa si enkrat na cesti in nenadoma pred seboj zagledaš oviro, pa zadeva nikakor ni več enostavna.
Edino tisti, ki je že doživel nesrečo ve da v trenutkih pred nesrečo pamet v naših možganih odpove, vse kar smo se dolga leta učili in vadili je v trenutku pozabljeno, kontrolo nad našim početjem prevzame nagon, ki se večinoma upravlja iz malih možganov, vse delo poteka refleksno in mi na naše reakcije nimamo kaj dosti vpliva.
Dojemanje časa se močno upočasni in vsi zunanji zvoki okoli tebe povsem potihnejo. Edino česar se še zavedaš je vid in potem kot v kakšnem filmu v tišini gledaš kako se počasi tvoj avto ali motor približuje oviri, tvoje roke in noge sicer delujejo in poskušajo popraviti, kar se popraviti da, ampak kaj dosti vpliva na to nimaš.
Dejansko v tistih dolgih sekundah, ki v resnici trajajo okoli 3 sekunde, bolj razmišljaš o svojem življenju kot pa o reševanju situacije.
Potem pa se ti močno zabliska in nato te zagrne tema.
Ko se končno možgani spet vključijo in spet dobiš nadzor nad svojim telesom se ničesar ne spomniš in najprej sploh ne veš kje si.

Spomin se ti kmalu povrne, do nekaj minut pred nesrečo. Čas nesreče pa se ti nikoli no povrne, ker ga enostavno ni, ker možgani v življenjsko nevarnih situacijah ne shranjujejo podatkov v dolgoročni spomin.

In v takih trenutkih vi pričakujete od človeka, da bo z pametjo uravnaval pritiskanje na prednji in zadnjo zavoro in ob blokiranju popuščal pritisk na ročico.
Bodite resni, to komajda zmorejo profesionalni vozniki, ki jim je vsakodnevno dirkanje z motorjem služba.

Lahko si sedaj še tako pameten in se sam sebi zdiš bolj izkušen voznik kot Michael Schumacher, ampak ko boš pri 150 km/h, zagledal 50 metrov pred seboj avto, ko stoji počez čez cesto boš do konca stisnil obe bremzi in nekaj sekund zatem umrl.

Z motorjem se nisem nikoli zaletel, sem pa enkrat padel med zavijanjem na zelo spolskem asfaltu in drsel po cesti, na srečo brez posledic. Moja največja hitrost dosežena z motorjem je 150 km/h, čeprav je šel motor bojda 280 km/h, kot mi je povedal kolega, ki sem mu ga enkrat posodil.
Pa še pri 150km/h se mi je vedno zdelo, da svojega življenja nimam niti najmanj v oblasti in sem odvisen povsem od tehnike in ostalih prometnih udeležencev in ta občutek mi ni bil nič kaj všeč.
Ni bilo nobenega adrenalina, o katerem vsi nekaj sanjate ampak bolj strah za svoje življenje, zato sem med prvimi prodal motor.

Sem pa z avtom kar dostikrat vozil po primorski avtocesti z 250 km/h in ob tem užival, seveda so bile takrat povsem nizke kazni in nobenega odvzema vozniške zaradi prehitre vožnje :))
In z avtom sem se enkrat zaletel, od tam gornji občutki, ko sem pri 250 km/h 300 metrov pred seboj zagledal prevrnjen avto na strehi sredi avtoceste čez oba pasova, desno od njega pa se je nekdo ustavil in tako kompletno zaprl celotno avtocesto. Kljub vsem izkušnjam (dvakrat sem vozil na rallyu z svojim avtom) in vedenju kako je treba popuščati zavoro, da ne blokira, sem si kasneje ogledal dve debeli črti ki sta se neprekinjeno vlekli po avtocesti celotnih 300 metrov, dokler se nisem na koncu z kakšnih 30 km/h zaletel v razbitino.
Ni bilo hudega, malenkost za poklepat, kasneje sem se naprej peljal največ 50 km/h, ker več ni šlo zaradi poskakovanja avta, ker sem na enem mestu do konca zradiral vse 4 gume :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

šernk ::

itak je takoj avtomobilist kriv ker izsiljuje. ban88 sam imam podobne izkušnje le da sem jaz na srečo uspel dovolj hitro pospešiti oz on dovolj hitro zavreti, vendar sem ga videl v vzratnem kako ga je dobesedno dvignilo na sprednje kolo zaradi zaviranja. na cesto grem kjer je omejitev 60km/h in takoj za rahlim nepreglednim ovinkom. zagledal sem ga šele ko sem bil z 3/4 avtomobila že na cesti in če je z 60km/h v manj kot sekundi pridobil proti meni več kot 100m potem se je čas takrat ustavil. nekoga ki prileti okrog nepreglednega ovinka 100+km/h se enostavno ne da videti sploh pa ne motorista. ne razumem kako lahko napišejo da je nekdo izsiljeval prednost če je drugi vozil nad omejitvijo to mi nikoli ni bilo in nikoli ne bo jasno
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kmetek ::

izi: kaj si pa delal 250km/h na avtocesti????????????????????

Izi ::

Dirkal, kaj pa drugega :D
Nekaj v mladosti te žene v brezglavo divjanje. Ko si mulc do 30 leta, ti življenje ne pomeni popolnoma nič.
Povprečno ljudje odrastejo nekje pri 35-ih in takrat te vse to mine, če si seveda še živ do takrat >:D
Mene je popolnoma minilo, sedaj že nekaj let vozim striktno po predpisih.
Moj sedanji avto še nikoli ni presegel 130 km/h pa ima že kar precej 10 tisoč km narejenih.

T0RN4D0 ::

Izi, če se več kot 150 z motorjem nisi nikol peljal, potem ni čudno da ni adrenalina in da ti ni všeč, oziroma ni za tebe :] Tolk se povprečen motorist vozi po malo bolj preglednih regionalkah :)

250 se pa seveda da peljat po prazni avtocesti, samo problem je če se kakšna kolona spredi pojavi :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

bam88 ::

itak je takoj avtomobilist kriv ker izsiljuje. ban88 sam imam podobne izkušnje le da sem jaz na srečo uspel dovolj hitro pospešiti oz on dovolj hitro zavreti, vendar sem ga videl v vzratnem kako ga je dobesedno dvignilo na sprednje kolo zaradi zaviranja. na cesto grem kjer je omejitev 60km/h in takoj za rahlim nepreglednim ovinkom. zagledal sem ga šele ko sem bil z 3/4 avtomobila že na cesti in če je z 60km/h v manj kot sekundi pridobil proti meni več kot 100m potem se je čas takrat ustavil. nekoga ki prileti okrog nepreglednega ovinka 100+km/h se enostavno ne da videti sploh pa ne motorista. ne razumem kako lahko napišejo da je nekdo izsiljeval prednost če je drugi vozil nad omejitvijo to mi nikoli ni bilo in nikoli ne bo jasno



jaz pa zal nisem imel te sanse ga pravocasno opaziti in situacijo resiti.. edina stvar ki mi je preostala je avto ustavit in gledat kako se mi bo zlamal cez avto.. vse to se je zgodila v dobi 2 sekund. dam ti prav da motorista enostavno ne mores opaziti pravocasno pri tako veliki hitrosti. kaj sele oceniti njegovo razdaljo.
Hohohoahao

Avby ::

pomisli še enkrat - če ljduje umirajo zaradi vožnje s preveliko hitrostjo - kdo ne opravlja svojega dela?


Bom še enkrat ponovil. Policija.

Drugače pa tema je nastrojena proti motoristom, danes pa na radiu slišim slučajno, da je bil kriv voznik avtomobila, ker je odvzel prednost.

Sem se takoj spomnil te teme in tega kako so bluzli nekateri da je motorist ubil starega ateja.

V bistvu je pa je bilo glih kontra. Če drži to kaj govorijo po radiu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

Izi ::

Avby, nihče ni nikoli rekel, da je bil stari ata kriv. Povsod piše samo, da je izzsilil prednost, kar pa nikakor ne pomeni, da je bil kriv.
Kriv je bil mulo, ki je bil brez izpita in je brezglavo divjal.

Voznik motorja je lepo zaključil svoje življenje kot 2 kratni morilec in samomorilec + kršitelj vseh mogočih cestnoprometnih predpisov.
Starši morajo biti prav ponosni na njega.

Avby ::

Povsod piše samo, da je izzsilil prednost


Daj ne sprenevedaj se?

sheldon ::

Sej se ne spreneveda! Pri taki hitrosti ga tudi ti ne bi videl, dokler ne bi bilo prepozno! Hitrost pa je bila verjetno 200+

Avby ::

Kakor hitro je uradna izjava, da nekdo izsili prednost je zgodba končana. Pa če je 400 km/h.

Če bi bil kriv motorist, bi se izjava glasila:

Motorist se z visoko hitrostjo zaletel v nedolžnega ateja.

Ampak ne! Stari ata je IZSILIL prednost! Tako da imate napačnega morilca.

Pa še da eno zgodbo dopišem. Motoristi so ponavadi avtomatsko krivi, pa naj gre za avtomatika ali 1000 ccm motor.

Ko se kaj zgodi, prvo vsi pokažejo na motorista.

Ampak kaj se potem zgodi v praksi na sodišču?

2 primera poznam nesreče z motorjem ki sta se zgodili ljudem dokaj blizu mene.

V prvem primeru voznik bil mladoleten, ni imel izpizt, zavarovanja... nič. Vzel mu je prednost nekdo z avtomobilom.

Kaj je blo na koncu? Kdo mislite da je bil kriv? Kriv je bil voznik avtomobila.

Drug primer.

Poletje, prazna vaška cesta. Motorist pelje v eno smer z druge strani pripelje avtomobil. Bum.

Najprej pride na prizorišče policaj. Kdo je avtomatsko kriv? Motorist.

Kaj se zgodi na koncu?

Motorist je dobil tožbo, zavarovalnino, povrnitev škode . telesne materialne...

Torej... Preden nekaj na pamet se govori se malo vprašajte če res veste vse podrobnosti in če ste bili tam in če bi na sodišču res motorist izgubil tožbo?

In po radiu danes - dan po nesreči ko se strasti umirijo je bilo rečeno da je voznik avtomobila IZSILIL prednost in nič drugega.

V tem primeru je kriv voznik avtomobila in konec zgodbe kaj se tega tiče.

edge540 ::

Pa v čem je problem, oba sta zajebala. En ker se je peljal 200, drug ker je vtrajal za volanom kljub temu da zelo verjetno ni več bil sposoben za vožnjo (predvidevam da človek pri 78 letih nima več dovolj dobrih refleksov, da bi lahko vozil). Smola da sta se našla skupaj.

šernk ::

Drugače pa tema je nastrojena proti motoristom, danes pa na radiu slišim slučajno, da je bil kriv voznik avtomobila, ker je odvzel prednost.



še enkrat ponovim "odvzel prednost". ne moreš ti odvzeti prednosti nekomu ki prinori 150+ proti tebi namesto 50. pomisli da je v tem času motorist naredil lahko 3x večjo pot kot bi jo če bi vozil po predpisih. eno je če ti nekdo zapelje točno pred nos in avto sem že ustavil iz 40km/h do 0 v dobrih 4 metrih ko je bila sila. ne mi rečt da je priletev a avto z 30km/h??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Avby ::

Pa še enkrat bom rekel. Če bi policaji delali svoje delo bi bilo takšnih zgodb majn. Zgodb z telesnimi poškodbami in smrtnim izidom.

Če pa niso sposobni delati pa naj dajo meni kamero, pa bom jaz namesto njih snemal "morilce" zastojn.

Pa jim zastoj kasete razsortirane dostavil na policisko postajo. Sploh ni problem ker mi gredo na k... ljudje ki me prehitevajo v ovinek na naslednjem križišču pa zavijejo na stransko cesto.

Enega človeka ni ki se drži omejitev. Pa nima veze ali je motorist, stari ata, mlad pob ali ima izpit ali ne.

Če se peljem po ravni cesti po omejitvi in je cesta prazna bo me popolnoma vsak prehiteval. Tako motorist, stari ata, mlad pob, ženska srednjih let...

Še policaj ko gre iz službe domov bo me prehiteval v svojem avtomobilu če se peljem po omejitvah po ravni cesti, ki je prazna. Prehiteval bo me prometni minister. Prav ta človek ki trdi da bi rad imel številko smrtnih žrtev = 0.

V vsako vas policaja pa naj pritiskajo me sploh ne moti. Naj delajo svoje delo! Naj me nadzirajo mi je popolnoma vseeno. Ker stanje je res katastrofalno.

bam88 ::

sicer pa se nekaj... kako lahko veljajo cestno prometni predpisi za nekoga ki se izpita nima? Ce je po logiki da nima izpita oz ga ni opravljal tudi ni bil pravilno izobrazen kako se obnasati na cesti se pravi je to avtomatska krivda. Ker pac motorist ni imel vozniskega dovoljenja se za njega cestno prometni predpisi iznicijo saj jih tko ali tko ne pozna. Samo moje logicno razmislanje.
Hohohoahao

Daedalus ::

Voznik motornega kolesa kljub zaviranju v dolžini več kot 50 metrov (vidni sledovi zaviranja), ni uspel vozila ustaviti in je s prednjim delom trčil v levi bok osebnega avtomobila. Po trčenju je osebni avtomobil obrnilo za 90 stopinj in je obstal na robu vozišča.

Tale je bil že en as... če bi pravilno konkretno zaviral, bi se peljal skor po sprednjem kolesu. Pri močnem zaviranju z motorjem nimaš kaj zadnje bremze tikat, razen če, kot je napisal nekdo pred mano, korigiraš smer vožnje. Zadnja bremza na motorju ti pomaga lih ene tolko, ko zadnja bremza na biciklu - malo. Pri visoki hitrosti pa skor nič.

Kar se pa tiče izsiljevanja prednosti - tehnično gledano je voznik avta izsilil prednost. Hudič je samo v eni podrobnosti - da je verjetno on z motorjem tako prinorel, da je bil v nekaj sekundah iz točke izven vidnega polja v avtu. Tu se kaj dosti ne da naredit... in glede na to, da je golfa obrnil za 90 stopinj, je moral biti konkretno prehiter.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Avby ::

@Bam88

V bistvu je odgovor preprost.

Cestno prometni predpisi so znani. In nima veze če nekdo ima izpit in je seznanjen z njimi ali ne.

Ko se nekaj zgodi se določi vse na podlagi CPP.

Se pravi kriv je tisti ki je na podlagi CPP storil "napako". Se pravi nekdo ki nima izpita ni avtomatsko kriv kot marsikdo zmotno meni.

Enako je z vsemi zakoni. To da zakona ne poznaš te sojenja ne reši...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

opeter ::

Nekaj slik, s posledicami raznih prometnih nesreč.

Klikni me!*

POZOR! Samo za tiste, ki imajo močan želodec!
Priporočam ogled predvsem tistim, ki ne poznajo hitrostnih omejitev.

*sami ste odgovorni, če se boste slabo počutili po ogledu teh slik
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Avby ::

Nisme gledal slik ker nevem zakaj jih bi. Ampak točno to, kaj sem napisal pred petimi minutami višje. Kazanje slik in zgražanje lačnega naroda, ki je navajen že vsega.

Na koncu pa lahko vsak reče, aha nekaj sem naredil za varnost. Mediji ki so slike kazali, narod ki jih je gledal se zgražal, obsojal...

Čez pol urce ko pa se leti po nove superge v Emporium pa gas in dolge luči. Čisto vsaki dan je prometna nesreča v časopisu Večer v črni kroniki.

In skorja vsak dan z smrtnim izidom. In kaj lačen narod dela? Popolnoma nič. Dokler ne umrejo trije pa da je res krvavo. Potem pa se malo zganejo pa zamenjajo tematiko iz BB na prometne nesreče.

Potem obsodijo motoriste. ti divjaki so vsega krivi , spijejo eno pivo, se počohajo po riti in gremo dalje.

Isto policisti isto vozniki že leta. Smrt sploh ne gane več nikogar. Ker če ga bi, potem bi že znorel ob vsakodnevnem prebiranju časopisa.

Tako lahko rečem le. Sovražim ljudi, ki nimajo več morale.

šernk ::

Potem obsodijo motoriste. ti divjaki so vsega krivi , spijejo eno pivo, se počohajo po riti in gremo dalje.


tega so krivi vsi divjaki ne samo motoristi, poleg tega so pa tu še naše katastrofalne ceste
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Izi ::

Avby, nimaš pojma, v zakonu je nekaj izjem, ki te naredijo avtomatsko krivega.
Prva je jasno alkoholiziranost, druga pa je vsekakor vožnja brez izpita. Tudi če se bi kdo zanalašč zaletel vate boš v primeru, da si pijan ali brez izpita avtomatsko prevzel vso krivdo, ker kot tak sploh ne bi smel biti na cesti.

Glede slik, ki jih je poslal opeter, pa mislim, da bi si jih moral nujno vsak dobro ogledati in si jih vtisniti v spomin. Še posebno motoristi preden so odpravijo na vožnji bi morali nujno vsakič narediti 10 minutno terapijo z ogledom podobnih slik.
Teh slik nikoli ne zmanjka, saj se vsak dan nekaj dodatnih 1000 ljudi spremeni v raztreščeno gmoto mesa.

Tako se sploh zaveš, da naše telo ni narejeno za hitrosti. Tiste uboge kosti, ki nas držijo skupaj, da ne razpademo, se pri hitrostih nad 30 km/h razlomijo kot zobotrebci in potem svojo notranjost raztrosiš vse naokoli po cesti >:D

TESKAn ::


Se pravi kriv je tisti ki je na podlagi CPP storil "napako". Se pravi nekdo ki nima izpita ni avtomatsko kriv kot marsikdo zmotno meni.


Divjanje z motorjem čez omejitev torej ni "napaka"?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

lufthammer ::

Izi >> Pa še pri 150km/h se mi je vedno zdelo, da svojega življenja nimam niti najmanj v oblasti in sem odvisen povsem od tehnike in ostalih prometnih udeležencev...

Malo nižje te ni bilo več strah:

Izi >> Dirkal, kaj pa drugega Nekaj v mladosti te žene v brezglavo divjanje. Ko si mulc do 30 leta, ti življenje ne pomeni popolnoma nič.

Dej mal se umiri in vsaj pazi, da ne boš sam sebi nasprotoval. Le kdo ti verjame.

Izi>> Voznik motorja je lepo zaključil svoje življenje kot 2 kratni morilec in samomorilec + kršitelj vseh mogočih cestnoprometnih predpisov.
Starši morajo biti prav ponosni na njega.

No, tole je pa že nemarno od nekoga, ki je "po koprski obvoznici izzival usodo". A nebi vsaj na policijsko poročilo počakal, preden nekoga obkladaš s z morilcem in te matra starševski ponos... . Bljah

lufthammer ::

Avby, nimaš pojma, v zakonu je nekaj izjem, ki te naredijo avtomatsko krivega.
Prva je jasno alkoholiziranost, druga pa je vsekakor vožnja brez izpita. Tudi če se bi kdo zanalašč zaletel vate boš v primeru, da si pijan ali brez izpita avtomatsko prevzel vso krivdo, ker kot tak sploh ne bi smel biti na cesti.

Glede slik, ki jih je poslal opeter, pa mislim, da bi si jih moral nujno vsak dobro ogledati in si jih vtisniti v spomin. Še posebno motoristi preden so odpravijo na vožnji bi morali nujno vsakič narediti 10 minutno terapijo z ogledom podobnih slik. >:D


A bi lahko en pravnik tole prvo trditev Izija pojasnil?

Kar se slik tiče, le ogleduj si jih, nisi imun za napake.

Izi ::

lufthammer, nauči se brati preden deliš nauke.
Ko sem bil mulec sem divjal z avtomobilom in mi je bilo v užitek, pač mladost norost.
Z motorjem sem skoraj vedno vozil po predpisih, več kot 150km/h si sploh nisem upal peljati.
In nikoli nisem divjal po Koperski obvoznici, ker jo takrat sploh še ni bilo. Mimo Kopra je bila takrat tako ozka cesta, da sta se 2 avtomobila komaj srečala. Pa je to bilo manj kot 20 let nazaj.
Edina avtocesta v celi Sloveniji je bila takrat med Ljubljano in Postojno. Pol Slovenije pa smo vozili še po makadamskih potkah.

Tisti Kranjski voznik motorja pa je zame še vedno morilec, ubil je starega ata in svojega prijatelja. Nič na svetu ne bo spremenilo tega.
Ne moraliziraj, videl sem slike nesreče in ne rabim nobenega policijskega poročila.
Prevozil sem že okoli 2 milijona kilometrov in tudi na fizikalne zakone se kar dobro spoznam.

volkec ::

Izi, voznik avtomobila pa je povsem nedolžen?

Povsem zanemarljivo je, da je ta cesta povsem pregledna in da voznik avtomobila ni znal oceniti hitrosti/oddaljenosti bližajočega vozila. Vedno se tako ali tako lahko smatra, da se nam avto ali motor približuje s tolikšno hitrostjo, kot je omejitev ali manj.

Bi bilo zanimivo videti reakcijo voznika avtomobila, če bi se mu približeval tovornjak z 150km/h :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: volkec ()

lufthammer ::

Prevozil sem že okoli 2 milijona kilometrov in tudi na fizikalne zakone se kar dobro spoznam.


A ti rad mal pretiravaš? Recimo 20 let po 100 000...Ne verjamem ti ne prvega in tudi drugega ne. Me sploh ne zanima več.

Kje je kakšen pravnik??

cybermedo ::

@Izi: Takih določil, da bi bil nekdo avtomatično kriv, ker je vinjen ali vozi brez izpita, seveda noben zakon ne pozna. Če meniš drugače pa prosim link do ustreznih določb ZVCP. S tem seveda ne mislim povedati, da odobravam vožnjo pod vplivom alkohola ali brez izpita, prav nasprotno. Hočem le pojasniti, da avtomatične krivde ni. Temu se še najbolj približa izsiljevanje prednosti, kjer je tisti, ki je prednost izsilil v veliki večini primerov resda kriv. Če npr. jaz vozim 90 po regionalki, pa mi ti očitno izsiliš prednost in se zabijeva, boš ti nosil vso krivdo, pa tudi če mam jaz 3 promile v riti. Seveda pa bom dobil položnico za prekršek - vožnja pod vplivom alkohola - z ustrezno sankcijo vred. Zakaj, sprašuješ. Zato, ker moja pijanost k nesreči prav nič ni prispevala. Aja, to ne trdim na podlagi govoric, sem iz stroke. LP

šernk ::

Izi, voznik avtomobila pa je povsem nedolžen?


po mojem mnenju je vsekakor manj kriv kot motorist, pa tudi če se na tistem delu vidi 500m daleč
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

volkec ::

šernk na tistem delu se vidi 500m daleč, vsaj. :)
In zakaj je njegova napaka manj vredna od napake motorista. Eden je izsilu prednost, drugi pa je prehitro peljal. Zame je to lep primer obojestranske napake voznikov, kateri je logično sledila nesreča.

Sicer pa, kdo pa pravi da voznik avtomobila nebi izsilil prednosti motoristu, če bi ta vozil po omejitvi? Kaj pa veš kaj lahko pričakuješ od 80-letnega človeka, prav tako kot za 22-letnega ne.

cybermedo ::

Aha, glede krivde v konkretni nesreči... Če je motorist vozil z tolikšno hitrostjo, da ga avtomobilist tudi ob pravilnem obnašanju ni mogel opaziti in oceniti njegove hitrosti, takrat avtomobilist seveda ni in ne more biti kriv. Kaznivo dejanje povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti je namreč, kakor že sam naziv pove, malomarnostno kaznivo dejanje. To pomeni, da je voznik opustil tisto mero skrbnosti, ki mu jo nalaga ZVCP. Če voznik kljub potrebni skrbnosti motorista zaradi njegove velike hitrosti ni mogel opaziti (to bo seveda ugotavljal izvedenec prometne stroke), potem mu pač ni možno očitati, da je naredil karkoli narobe, saj se trčenju enostavno ni bilo moč izogniti. Če pa bi motorista lahko opazil, pa ga je spregledal, pa bo seveda kriv avtomobilist. Dejstvo, da je motorist vozil prehitro, pa bo v kazenskem postopku upoštevano pri izreku sankcije, ki bo pač ustrezno nižja, saj je k nesreči prispeval tudi motorist (kazensko pravo namreč ne pozna deljene krivde). V pravdnem postopku (ko bo šlo za odškodnino), pa bi bila v slednjem primeru najbrž ugotovljena deljena krivda, in bi se sokrivda motorista ugotavljala glede na to, koliko je njegova prekoračena hitrost prispevala k nastanku nesreče in višini nastale škode. (še disclaimer za pravnike: vem, da napisano ni čisto precizno, a cilj je bil zgolj površen in laičen opis pravne plati nesreče)

LP

bam88 ::

avby ubistvu ja se kr strinjam s tabo.. ampak obenem dam prav tudi deadlesu.. ce pogledamo zavorno pot 50m je mogu met motorist nenormalno veliko hitrost da se po 50ih metrih ni ustavil in da mu je se vseeno uspelo s tako hitrostjo trciti v avto da ga je obenem obrnilo za 90° in ubil voznika avtomobila.
Hohohoahao

T0RN4D0 ::

Avby, ugasn računalnik, pejt mal v življenje pogledat in glej na stvari malo z realnega vidika, ne pa da če je nekdo "izsiljeval" da je kar kriv. Itak nima nobene veze kdo je kriv glede na to da so več al manj vsi udeleženi mrtvi. Če ni mogu videt motoristov, ni kriv, tud če je uradno izsiljeval. Če sta prbila 200 na neprimernem mestu sta (oz jima je voznik) pač podpisal usodo. Možno da je ata kej zasral, ampak v tem primeru sta motorista definitivno še mal bolj.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1527939 (4329) facepalm

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17315036 (9264) bluefish
»

Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14114001 (8320) solatko
»

Loviti ali ne loviti motoriste? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
637089 (5260) strup121
»

Motoristi!?

Oddelek: Loža
382989 (1807) Nejc Pintar

Več podobnih tem