» »

V Kranju 3 mrtvi?

V Kranju 3 mrtvi?

««
3 / 10
»»

krneki0001 ::

Jaz prehitim avto v dežju in ga izsilim ter se vrinem pred njega ter takoj ko pridem pred njega zabremzam, ker je tisti pred mano tudi bremzal. Tisti zadaj se zaleti vame. Kdo je kriv?

Jaz, ker sem ga izsilil, ali on ker ni imel varnostne razdalje ( je tudi ni mogel imeti, če sem se pa vrinil pred njega)?

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Razmišljam nekako takole. Starejši voznik pri vljučevanju na glavno cesto pogleda na levo in je najbrž videl motorista še zelo oddaljenega, hitrosti motorista ne ocenjuje, ker predvideva da vozi normalno. Pogleda še na desno , cesta je prazna in se odloči speljati. Ko pri speljevanju rutinsko pogleda znova na levo vidi naenkrat motorista že kar blizu, kateri drvi proti njemu z 50m/s. Podzavestno se ustraši in zabremza z pol avtomobila na cesti. In nesreča je neizogibno tu. Če bi gospod v avtomobilu bil bolj priseben in bi pritisnil po gasu, bi mogoče še ušel motoristu in bi bilo vse ok. Nažalost se je zgodilo drugače. Do nesreče nebi prišlo, če bi vse bilo tako kot mora biti. Ampak sklop nevsakdanjih in nepredvidenih dogodkov se je zgodil na kupu in pravijo, da ko ima hudič mlade, jih ima veliko.

kmetek ::

ti, on je imel varnostno pred sabo, ti si mu jo presekal na silo.

lufthammer ::


Jaz, ker sem ga izsilil, ali on ker ni imel varnostne razdalje ( je tudi ni mogel imeti, če sem se pa vrinil pred njega)?


Ti je že kmetek povedal in tudi sam si priznal, da si ga izsilil. Od kje naj vzame varnostno razdaljo, če si ga IZSILIL?

EDIT: Kaj hočeš s tem povedat bomo pa verjetno še zvedli, ane.

Zgodovina sprememb…

T0RN4D0 ::

mislim da nebivedu na en mogoče rahlo zgrešen način skuša razložit, da nekateri tule hočejo atu nepravilno vključevanje podtaknit. Tako kot bi avby reku da so policaji krivi da se je on zaletu v "nebiveduja" (ne gre za konkretno situacijo), ker ne skrbijo za to da tisti, ki se je vozu pred (oz kasneje za) njim ni držal varnostne razdalje.

Na zadeve je treba gledat malo bol relativno in ne absolutno v stilu- ON ni mel varnostne razdalje in konec debate, ampak je potrebno pogledat zakaj je ni imel.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

krneki0001 ::

Iz lastnih izkušenj pa vem da sem bil kriv jaz, tisti, ki me je izsilil pa je pač samo vozil, jaz pa se nisem prilagodil prometu in nisem pustil dovolj varnostne razdalje med sabo in njim (kako bi jo pa pustil, če se mi je tip vrinil pred mene in takoj stopil po bremzi).
Od takrat naprej imam za take primere terenca z močnim bullbarom in ko se hoče kdo urint, pač pohodim gas in se mu zaletim v bok - v tem primeru pa je kriv on in mi mora dat kuponček, ker se še vedno vidi, da je hotel izsiliti.

Na žalost so naši zakoni taki in koker so bedasti, se jih bom držal in delal vedno, da bo meni prav, pa četudi na račun drugih, samo da jaz ne bom več oškodovan. Enkrat je bilo preveč, ker sam vem, da nisem imel druge možnosti in da je bil moralno kriv tip, ki se mi je vrinil predme.

Podobno je v tem primeru z atom in motoristom. Kriv je ata, ker je se vključeval na glavno cesto in voznik motorja je vozil sicer mnogo prehitro, vendar je vozil po glavni prednostni cesti in avtomatsko je nekdo, ki se vključuje na to cesto kriv, če se takemu nastavi. Moralno bi bilo, da bi v takem primeru bil kriv motorist, vendar po zakonu je kriv ata!!!

Izi ::

Bo že sveti peter presodil kdo je kriv >:D
Ata se ni vključeval na cesto, ampak jo je prečkal. Tam poljska pot prečka glavno cesto.
Motorist se mu je bližal z hitrostjo okoli 50 metrov na sekundo. Ata je pogledal na obe strani ceste približno 4 sekunde pred nesrečo in potem počasi začel z manevrom prečkanja. V času ko je ata preverjal prostost ceste je bila ta popolnoma prazna, motorist pa je bil 200 metrov oddaljen.
Motorista na 200 metrov je zelo težko opaziti, ker gre za majhno zadevo, pa tudi če bi ga opazil, ga možgani ne zaznajo kot nevarnost, ker je enostavno predaleč.

Če pa pogledamo motorista, gre za 2 znana kriminalca, o katerih smo že precej brali po časopisih. Oba imata povsem Albanska imena. Voznik motorja je bil znani diler z heroinom, kokainom in marihuano in je kljub mladosti že preživel 3 leta v zaporu. Ta si je na glavo vsaj nataknil čelado, verjetno bolj zato, ker drugače ne bi mogel dihati pri taki brzini.
Sopotnik na motorju je bil jasno brez čelade, šlo pa je za še bolj znanega nasilneža, ki je bil že obtožen za nasilni rop v skupini, ker je bil ravno on tisti, ki je žrtel pretepal in ji grozil da so mu ostali nato pobrali vse kar je imel vrednega. Poklicno je bil obetavni Kranjski boksar, ki pa je v prostem času rad svoje veščine razkazoval na ulicah, predvsem na kakšnem mladoletniku.

Dva taka angelčka pa že ne moreta biti nič kriva >:D
Kakšen izpit neki, izkušenj z motorjem nobenih, nekje pod roko se nabavi Hondo 600 RR z denarjem od prodaje mamil in gremo še po prijatelja, čelade tako ne potrebuje, saj je vendar nabildan športnik in gremo navijati gas do konca. Jasno ne na avtocesto, saj te tam nobena pička ne more opaziti.

Kljub vsej nepravičnosti včasih usoda vendarle udari tudi po pravih ljudeh. Se mi pa smili žena starega ata, ki je bila skupaj z njim v avtu in je sedaj postala vdova.

jype ::

Izi> Oba imata povsem Albanska imena.

Kakšnega imena maš pa ti?

krneki0001 ::

Izi ali prečkanje prednostne ceste ni vključevanje na prednostno cesto?

V vsakem primeru je kriv ata, ki je z neprednostne zapeljal na prednostno cesto. V primeru, da bi bil trk manjši in bbi vsi preživeli, bi ata plačal za povzročitev nesreče, oviranje prometa in nepravilno vključevanje na prednostno cesto, voznik motorja pa samo prehitro vožnjo - tako je po zakonu in konec. Take imamo zakone, zbunite se pa kej naredte na temu, do takrat pa mene ne zanima, kaj je bil voznik motorja in kakšen kriminalec je bil - to ni nič povezano z vožnjo - skoraj vsak motorist goni po tistem delu, mogoče nekateri še hitreje kot tadva.

JanezekNovak ::

Glede krivde naj presodi policija oz. preiskovalni sodnik, ki imajo vsa dejstva, zapisnike, izmere...., ne pa izkušeni motoristi in avtomobilisti iz foruma.

Rešitev problema smrtnih nezgod na slovenskih cestah je pa, da naj bo več policajev na cestah, ter boljše cestne razmere.

Policajih naj postavijo radar tudi na kritičnih odsekih cest, ne pa samo na običajnih lokacijah.

Sramota je pa tudi, da na avtocesti človek mora voziti 60 km/h čez določene tunele pri mokri cesti.

Še ena rešitev glede vinjenih voznikov bi bila, da se postavi ponoči 400 m od lokala policjska zaseda, ki zaustavlja vse voznike, ter se kontrolira vinjenost voznikov.

Redno bi morale biti te kontrole v različnih mestih in bi se vinjenost voznikov hitro zmanjšala!

Problem pri nesrečah z motoristi je med drugim tudi vozna kultura ostalih udeležencev v prometu, tudi avtomobilistov.

Ena malenkost, ki jo zelo malo voznikov uporablja so smerokazi oz. prepozno vključevanje smerokazev.

V veliko primerih, ko se človek vozi z motorjem, je, da voznik pred teboj, kr naenkrat zavira in šele v ovinku vključi smerokaz in zavije.

Če bi ta voznik nekaj metrov preden bi zavil vključil smerokaz, bi bila vožnja veliko bolj varna.
http://www.euroairsoft.com/

username ::

Ena malenkost, ki jo zelo malo voznikov uporablja so smerokazi oz. prepozno vključevanje smerokazev.

V veliko primerih, ko se človek vozi z motorjem, je, da voznik pred teboj, kr naenkrat zavira in šele v ovinku vključi smerokaz in zavije.
Zato je pa treba držat ustrezno varnostno razdaljo. Tudi če tip pred tabo brez razloga bremza na polno (no, pogosto se samo zdi, da brez razloga) in mu priletiš v rit, si (edit: po zakonu) kriv ti.

Ti bo nebivedu morda kaj več povedal na to temo, je enkrat to že razložil na avtomobilizem.com.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

JanezekNovak ::

Ne pravim, da nimaš varnostne razdalje.

Varnostna razdalja je nujna za vožnjo brez nezgod!

Ampak za samo pretočnost in kulturo vožnje je zelo pametno, da ljudje redno uporabljajo smerokaze!

Aja še nekaj, kar bi IMHO znižalo število nezgod, nujno bi bilo, da bi imeli v Sloveniji varno dirkališče za vsa motorna vozila!
http://www.euroairsoft.com/

krneki0001 ::

MadnessMat "Varnostna razdalja je nujna za vožnjo brez nezgod!"

Kaj pa če ti nekdo odvzame varnostno razdaljo, s tem ko se vrine pred tebe in ti nimaš časa, da bi spet vzpostavil to varnostno razdaljo ker ta pred tabo že bremza na polno in mu priletiš v rit?

Doživel sem to in od takrat naprej imam bullbar fi60 na avtu,prišvasan na podvozje in dodatno pritjen na odbijač, ter se takim, ki se rinejo ne umikam več, raje se jaz v njih zaletim, ker je potem on kriv in ne jaz.

šernk ::

Kaj pa če ti nekdo odvzame varnostno razdaljo, s tem ko se vrine pred tebe in ti nimaš časa, da bi spet vzpostavil to varnostno razdaljo ker ta pred tabo že bremza na polno in mu priletiš v rit?


predvidevanje je tudi zelo pomembno v prometu
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

volkec ::

In kaj, ti boš predvideval, če se bo voznik/-ca ne levi vklučil/-a pred tebe?

Najboljš da se vozmo 2x varnostna razdalja, če nam slučajno kdo skoči pred nas. :)

edge540 ::

Zadeva z nedajanjem smerokazov se mi tudi zdi velik problem. Velikokrat vidim, da nekdo sicer da smerokaz, ampak šele ko začne menjavat pas - torej takrat ko je prepozno, če ga prehitevaš. Če si v avtu in pri neki mestni hitrosti - ok, rukneš pa nikomur nič ni.

Če si na motorju... si ga pa najebal. Jaz mislim da bi ta preprosti prekršek mogli strogo kaznovat.

šernk ::

In kaj, ti boš predvideval, če se bo voznik/-ca ne levi vklučil/-a pred tebe?


marsikdaj v križišču raje čakam za nekom ki zgleda dokaj neodločen na kateri pas bi zapeljal. pa tudi če vidim da se kdo namerava vključiti na cesto in ne dobro spremlja prometa okoli sebe vozim posebej previdno pripravljen na zaviranje in ga opazujem kaj bo storil. ravno tako pri prehitavanju predvsem ponoči ob prazni cesti dam znak pred mano vozečemu da ga nameravam prehiteti in se tako izognem morebitnemu oplaženju ker me je pač spregledal

Zadeva z nedajanjem smerokazov se mi tudi zdi velik problem. Velikokrat vidim, da nekdo sicer da smerokaz, ampak šele ko začne menjavat pas - torej takrat ko je prepozno, če ga prehitevaš. Če si v avtu in pri neki mestni hitrosti - ok, rukneš pa nikomur nič ni.


sicer pa podpis pod to. promet je potrebno opazovati pred tabo, za tabo, levo in desno od tebe
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Jaz tudi vedno in vnaprej nakažem s smerniki, kam se mislim premikat...

Po mojih izkušnjah to žal dela manj kot 10% voznikov.

Tudi nisem še nikoli videl, da bi tisti, ki na avtocesti prehiteva po desni, pravilno zamenjal pas.

AndrejS ::

Mene je prehiteval voznik tovornjaka v naselju, kjer sem vozil 50 km/h
Ko je nasproti prišel drugi tovornjak je stopil po bremzi in zavil vame, razbil mi je zadnji desni blatnik

Na koncu sem dobil kazen jaz, zato ker nisem preprečil nesreče. Po 2x pisanju pritožbe mi je nekako uspelo, toda potem sem
imel probleme na zavarovalnici kjer so še bili vedno mnenja da sem jaz kriv ! In tako smo se "nategovali" 6 mescev, da je bilo zadoščeno pravici !

John Abruzzi ::

Oba imata povsem Albanska imena. Voznik motorja je bil znani diler z heroinom, kokainom in marihuano in je kljub mladosti že preživel 3 leta v zaporu.


Misliš Erduan Braimi in Arton Seferaj? Sej ni važno, da sta Albanca, ampak sta bila znana kot dva nasilneža in dilerja. Za nih se že ne bom sekirov, pač dva kriminalca manj.:)

volkec ::

marsikdaj v križišču raje čakam za nekom ki zgleda dokaj neodločen na kateri pas bi zapeljal. pa tudi če vidim da se kdo namerava vključiti na cesto in ne dobro spremlja prometa okoli sebe vozim posebej previdno pripravljen na zaviranje in ga opazujem kaj bo storil. ravno tako pri prehitavanju predvsem ponoči ob prazni cesti dam znak pred mano vozečemu da ga nameravam prehiteti in se tako izognem morebitnemu oplaženju ker me je pač spregledal


Nisem rekel, da ti ni potrebno predvidevati in da je nemogoče sploh predvidevati. Pravim samo, da če mi kdo recimo na Celovški v ljubljani skoči pred mano(škarjice), nato pa se kolona ustavi in prletim v njega. Kaj bi tukaj lahko predvideval?

Sem mislil, da se menimo o tem, ne o vklučevanju v promet, ... .

šernk ::

Nisem rekel, da ti ni potrebno predvidevati in da je nemogoče sploh predvidevati. Pravim samo, da če mi kdo recimo na Celovški v ljubljani skoči pred mano(škarjice), nato pa se kolona ustavi in prletim v njega. Kaj bi tukaj lahko predvideval?


v tem primeru se najbrž oba držita za glavo in gledata posledice:D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lufthammer ::

username >> Zato je pa treba držat ustrezno varnostno razdaljo. Tudi če tip pred tabo brez razloga bremza na polno (no, pogosto se samo zdi, da brez razloga) in mu priletiš v rit, si (edit: po zakonu) kriv ti.

Ti bo nebivedu morda kaj več povedal na to temo, je enkrat to že razložil na avtomobilizem.com.

nebivedu >> Doživel sem to in od takrat naprej imam bullbar fi60 na avtu,prišvasan na podvozje in dodatno pritjen na odbijač, ter se takim, ki se rinejo ne umikam več, raje se jaz v njih zaletim, ker je potem on kriv in ne jaz.

Zdej pejta pa na en pir in se zmenta kdo je kriv in kdo je kaj rekel. A sploh premislite, kaj napišete?

John Abruzzi >> Misliš Erduan Braimi in Arton Seferaj? Sej ni važno, da sta Albanca, ampak sta bila znana kot dva nasilneža in dilerja. Za nih se že ne bom sekirov, pač dva kriminalca manj.

Ja, dedi je policiji in sodnikom kar nekaj dela prišparal v naslednjih letih.

krneki0001 ::

volkec in šernk - točno v takem primeru sem moral jaz dati kupon, ker je nekdo vskočil pred moj avto in zabremzal.

kmetek ::

takemu samo batine nimaš kej res.....ti si vozil po predpisih, on ni, pa kje je logika? ON JE KRIV!!!!:O

Sims ::

Logike"pravice" ni, nekako je treba dokazati, da ti je skočil(priče ...)

Sem se peljal s punco(bil sem sovoznik) in je zavijala v stransko ulico- v levo smer. Ko je zavila sem naenkrat na desni strani mene zagledal motorista(torej bila sva že pravokotno na cesto). Še danes ne vem, kako se je tam znašel, ni ga vidla ne ona, ne jaz. Do nesreče ni prišlo. cesta pa je pregledna oziroma se na daleč vidi. (ne me vprašat kakšno hitrost je imel). Zaključek, če bi prišlo do nesreče, bi bila kriva punca. Aja omejitev na tem mestu je je 50km/h.

Enostavno v trenutku zavijanja ni bilo nikogar videti.

pač toliko ...

LP.

sims

Zheegec ::

Problem je, da se gleda samo nastalo situacijo v cestni nesreči (motor na prednostni cesti se zaleti v avto, ki gre iz stranske ceste. V primeru nebivedu-ja se on zaleti v avto na njegovem pasu - neupoštevanje varnostne razdalje), ne gleda se pa, da je nastala situacija posledica celega kupa prekrškov pred tem. Torej motorist ni upošteval prometnih znakov, vozil je več kot 100% nad omejitvijo (najbrž je bila pa pred križiščem še omejitev 60Km/h, tako da je vozil čez 200% nad omejitvijo) in se tako zaletel v avto. Če bi se pa avto par sekund prej vključil na glavno cesto in pospeševal (ne bi šel veliko čez 30Km/h), bi se motorist skoraj zagotovo tudi zaletel v avto.

Torej logika vsega tega je - če imaš v centru Ljubljane zeleno luč na semaforju in greš naravnsot, pač piči vsaj 200Km/h, saj imaš "prednost".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

lufthammer ::

volkec in šernk - točno v takem primeru sem moral jaz dati kupon, ker je nekdo vskočil pred moj avto in zabremzal.


Se že nisi znal s policijo zmenit. Se kar lep čas že ugotavlja, zakaj je prišlo do naleta.

ZVCP
31. Člen
(1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
(2) Voznik, ki namerava znatno zmanjšati hitrost, se mora prej prepričati, da lahko to varno stori.
(3) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

edge540 ::

Ne komplicirat. Kreten z motorjem ga je peglal 2x prehitro in bi moral biti avtomatsko kriv. Kaj pa če del nebi bil pregleden (recimo ovinek)? Bi vseeno obtožili ateja? Kljub temu da motorista nebi mogel videti ker je bil toliko prehiter?

krneki0001 ::

lufthammer, ja sej je bila pred njim nevarnost - kolona, ki se je ustavila in zato posledično on ni bil kriv nič po zakonu.

volkec ::

Raptor001, mati od prjatla je imela nesrečo, ko se je na nepreglednem ovinku s previsoko hitrostjo zabil v njo avto. Ona je zavijala levo v ulico iz glavne ceste. Na koncu je bil kriv voznik, ki je prehitro vozil in ne ona, ki ga je izsilila.

Tako da, druge okoliščine, druge obtožbe. :)

lufthammer ::

Kje osebno vidim tudi problem?

Večina primerkov postopa pri vključevanju na desno tako, da najprej pogleda levo, nato desno (če je kakšen kolesar kje, kot učijo šole) in če je prazno spelje. Enostavno POZABI pogledat še enkrat levo, kjer se je med tem lahko že marsikaj spremenilo. Zato se velikokrat tudi kolesarjem, ki prihajajo z leve, slabo godi.

Raptor001 >> ga je peglal 2x prehitro

A zdej je šlo že 270 na uro? Le od kje vam podatki. Jaz jih nikjer ne dobim, pa jih iščem iz firbca.

Pa še za tiste na forumu, ki mislijo, da je zadnja zavora na motorju za okras!! V brošuri si dobro oglejte graf na strani 13.

 Motorrad fahren gut und sicher 2008

Motorrad fahren gut und sicher 2008



Dejte se umaknit s cest, ste enako nevarni, kot kranjska falota. V vaše dobro.

edge540 ::

>>A zdej je šlo že 270 na uro?

A je omejitev 135 tam?

Sicer pa ni važno koliko preveč je blo, očitno mnogo preveč.

lufthammer ::

Raptor001 >> ga je peglal 2x prehitro A je omejitev 135 tam?

No, dejva počas. Dovoljeno je 90. 1X prehitro - 180, 2X prehitro 270.

Sem že ugotovil, da nekateri sploh ne veste, kaj napišete.

edge540 ::

>>No, dejva počas. Dovoljeno je 90. 1X prehitro - 180, 2X prehitro 270.

Stvar debate... ampak če hočeš je lahko po tvoje. 1x prehitro, 180 torej.

Neodgovorno in neumno. Žal mi je za dedeka da jih je fasal. Za motorista pa tega ne morem reči.

mesoreznica ::

1x90=90
2x90=180

Torej je 2x prehitro 180. Oziroma 2x prehitro je domači izraz za, vozil je z dvakratno hitrostjo. To je 180.

Ali kako?

@lufthammer dobro veš kaj so mislili, obešaš se na malenkosti.

Ti še kr iščeš linke od vseh mogočih strani glede zaviranja in nočeš poslušat kar ti govorim. Se niti ne bom več trudil. Imej svoj prav.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

volkec ::

Raptor001 motorist pa ni bil človek?

Motoristu pa ni nihče prekrižal poti? Pozabljaš da če avto nebi speljal bi se motorista odpeljala naprej in ne bi bilo nikomur nič. Tega pa nemoreš trditi, da bi se zgodilo če bi vozila po omejitvi.

Karkorkoli, 3-je so po nepotrebnem umrli. Naj počivajo v miru(brez izjem).

BigWhale ::

Pozabljaš da če avto nebi speljal bi se motorista odpeljala naprej in ne bi bilo nikomur nič.


Ali pa bi se razbila na prvem naslednjem ovinku. Slednje bi bilo za dedka precej bolje.

MadMax ::

Če bi motorist vozil po predpisih in ne le po omejitvah, se nesreča zagotovo ne bi zgodila.
Saj po predpisih sploh ne bi bil tam, še na motorju ne, brez vozniškega dovoljenja.

Zdaj, koliko je človeka v narkodilerju, buškodilerju, strahintrepetodilerju in še kakšnem dilerju, naj pa presodi vsak sam po svoji vesti.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

volkec ::

Ali pa bi se razbila na prvem naslednjem ovinku. Slednje bi bilo za dedka precej bolje.


Ali pa bi v dedka priletel prvi mimoidoči avto, ko bi speljeval. Skratka napaka je bila na obeh straneh. Za vožnjo pa nista bila zgleda sposobna oba voznika.

lufthammer ::

>> Ti še kr iščeš linke od vseh mogočih strani glede zaviranja in nočeš poslušat kar ti govorim. Se niti ne bom več trudil. Imej svoj prav.

Nič ne iščem, poznam in ti dokazujem, ti pa lapaš brez argumentov, pa še računati ne znaš. Sori. Domači izraz??

mesoreznica ::

Ne ti iščeš linke, jaz govorim iz izkušenj in vem da pri divjem ustavljanju nimaš kaj prckat okoli zadnje zavore ker je zadnje kolo v zraku ali pa skoraj brez oprijema.

Da ti pišeš na pamet mi kaže tvoja izjava:
"Zaviranje se porazdeli 60/40, če znaš, lahko pa zadnje kolo vlečeš za sabo in delaš črto, pa nič drugega."

Seveda pri športnem motociklu se porazdeli zavorna sila 60/40. To velja za avto, ne pa za športen motocikel.

Glede računanja pa takole, pa mi ti razloži. Da čujemo tole.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Kako je lahko voznik avta kriv? Tudi če je imel 200m čiste vidne razdalje, motorista ni videl. Motorist je bil nekje 4 sekunde kasneje že v njegovem avtu. Torej speljeval je počasi, a povprečno. Če bi vozil po omejitvi, ali malo čez, bi ga ali;

-voznik avtomobila opazil in ga počakal
-voznik avtomobila ga 200m stran ne bi videl, ampak bi speljal, motor bi bil 8s kasneje pri križišču. Če bi vozniku avto crknil bi z lahkoto ustavil motor, če pa bi voznik speljal tako, kot je sedaj, bi pa brez problema zapustil križišče daleč pred prihodom motorista

V nobenem primeru ne more biti kriv voznik avtomobila. Vsaj ne po zdravi človeški logiki.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vikking ::

motorista ni težko spregledat - še težje ga je pa videt, če ga tam ni - ker vozi prehitro

na takšne in podobne izjave, kjer se vsi izgovarjajo da je motorist bil prehiter, si poglejte naslednje:



in




Skoraj ni več motornega kolesa, da nebi imel ABSa, ki na mokrem zelo pomaga

žal večina SS motorjev ne. Drag dodatek, ki bi moral biti standradna oprema. Ti pa ABS v ovinku ne pomaga prav nič.

Sam nisem motorist, zato me je malo presenetila izjava da se predvsem zavira s prednjo zavoro.


V normalnih okoliščinah se zavira s sprednjo zavoro, z zadnjo pa le razporedimo težo, ki se začne prenašat ob zaviranju na sprednje kolo. 80/20 ali 90/10 povsem drži.
Recimo z zadnjo bremzaš, pri kakšnem strmem spustu. So pa lahko tudi druge okoliščine kjer je bolje bremzat z zadnjo a so redke, na primer: pesek na cesti, kjer je možno da pademo in je potrebno ustavljanje, križišča mastna od olja...

Z zadnjim se ne bremza, ker lahko pristanes tudi na tleh.
Tole je povsem narobe izjava. Je ravno obratno. Z zadnjo se ne bremza zaradi slabšega učinka zaviranja. Če ti zablokira zadnje kolo in ti ga spodnese, se lahko tudi rešiš z speedway ali super-moto načinom če si priseben seveda. Prav tako ti lahko rit motorja začne plesat, pa boš še vedno rešu in ne boš padel. Če ti zablokira ali spodnese sprednje kolo, padeš in se ne rešiš.

Ko je enkrat padec neizogiben se je potrebno čimprej ločit od motorja.

Veliko problemov bi se rešilo že s samo boljšo vozniško kulturo. Tako se pa samo obtožujemo. A je le tako da so skoraj vsi motoristi tud avtomobilisti. Večina avtomobilistiov pa ni motoristov. Zato včasih med motoristi tudi pade komentar, da bi bilo potrebno vsakega avtomobilisti dati še na 10 urni tečaj vožnje motorja po naših cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

mesoreznica ::

Tako je 90/10 je nekje realnost pri SS motociklu pri ostrem zaviranju.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Double_J ::

Zakaj preprosto ne prepovejo motorjev na cestah, pa naj gredo na dirkališče. To je samo neka zabava z visoko smrtnostjo. Nima nikakršnega gospodarskega ali kakega drugačnega pomena za državo.

lufthammer ::

>> Da ti pišeš na pamet mi kaže tvoja izjava:

Zmotil sem se točno za 5%. 65/35 pri normalnem zaviranju, lahko je pa tudi 100/0, če ga hočeš na prvo kolo postavit.

Linkam ti prilogo revije, ki nekaj velja, še prebral nisi. Mi raje ponujaš svoje izkušnje. Kaj veš, koliko let sem že motorist? Boš mogu kaj dokazat. Dost.

Viking, ti tudi nisi pogledal linka?

ABS te lepo rešuje v dežju in na pesku, v ovinku ti pa samo Bog pomaga pri zaviranju s prvo, pa drset je treba znat, če zaviraš z zadnjo. A to delaš med prometom? Če si normalen, ne. Na zavoj se pripraviš prej, vse ostalo je improvizacija.

Grey ::

Kriv je ate kdo pa drug. 99,9% voznikov nad 65im letom starosti je nesposobnih za vožnjo. Preden je ate skapiral, da je motor na cesti (po možnosti ga zaradi dioptrije 20 celo ni videl - sploh pa je tisti del proti Britofu tako ravna cesta, da bi ga bilo težko spregledati pa tudi, če je vozil 120km/h) in je bil recimo še dovolj daleč da, če bi bil mladec in znal potegnit bi mu ušel, je njegov impulz od očesa do noge, sklopke in roke na šaltheblu trajal 4 sekunde. Poleg vsega pa je čiča vozil starega golfa aka ladjo, ki pa nima bogve kakih pospeškov. V tem času je motor bil že tako blizu, da mu tudi ABS, ASS, EPC, KDR in ne vem kake kratice ne bi pomagale, da bi se varno ustavil ali pa izmaknil. Karikiram, ampak to so dejstva.
Npr. današnja nesreča, kjer je bil vpleten vlak...guess who was in the car? Another frickin' grandpa - 81-letnik. FFS zavoljo varnosti njih samih in ostalih udeležencev v prometu bi jih morali že zdavnaj izključiti iz prometa.

Kar se pa tiče tvojega primera nebivedu, si imel pa smolo in policaju nisi bil "všeč" oz. se mu ni dalo igrati odvetnika in ugotavljati kaj je dejansko bilo, ampak je šel enostavno po reglcih in odsodil, da si bil krivec ti. Si predstavljam, da ti je dvignilo pokrovko...vsaj meni bi jo.

Ejsi_Disi ::

Ena ironija

Me kliče punca vsa prestrašena, da v Kranju na Laborah dva tipa na motorju (zadnji brez čelade) nenormalno gonita in prehitevata. In ji pravim po telefonu, da zaradi takih bedakov bomo zvečer spet po poročilih poslušali, da je bila nesreča s smrtnim izidom. Ma ni bilo zvečer, je bilo že popoldne po TV.

Drugače pa kakor sem jaz zastopil je ata vozil od krožišča proti Britofu in vmes zavil levo na stransko pot. Bedaka sta ga hotela obviti, a jima ni zneslo. Niti atu. :(

Za malega boksarčka sem pa slišal, da bi moral celo na Olimpijske igre, a je dobil prepoved ravno zaradi prejšnjih nasilnih dejanj. Samo to je bolj rekla-kazala.
Rock n' roll ain't noise pollution!

lufthammer ::

Še to, govorim o NORMALNEM ali optimalnem zaviranju.

Nimajo vsi SS motorjev, eni mamo še kaj drugega zraven in ja, na dveh motorjih tudi jaz nimam ABSa.
««
3 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15221592 (17982) facepalm

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17331364 (25592) bluefish
»

Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14123601 (17920) solatko
»

Loviti ali ne loviti motoriste? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6312437 (10608) strup121
»

Motoristi!?

Oddelek: Loža
383414 (2232) Nejc Pintar

Več podobnih tem