Forum » Loža » F1 2007
F1 2007

Carmack ::
Jap,ti boš že vedu....bejž malo na YouTube pogledat preteklost od Lewisa...po tvojih izjavah bi lahko razbral da nima pojma....al pa samo jst dobivam tak občutk...navem no...pogledi filmčke pa pol napiš odgovor.
LP,Luka
LP,Luka
BRIJAM, ŠIŠAM, ZUBE VADIM...

'FireSTORM' ::
You got it backwards, bruh.
Lewis je pred ovinkom videl kako je nekaj odpadlo od sprednje desne gume in mu jo je med zaviranjem razneslo, zato je odpeljal iz steze, kjer je rekel da se je moral še kako potrudit da ni odletel v zaščitno ograjo in da je avto lahko pripeljal nazaj v garažo.
Ni pokazal prehitevanja, še do zdaj ni mogel, ker še je skoraj vedno bil nekje v ospredju. Da je pa tam v Nürborgringu zletel z ovinka pa nekak ni tako čudno, saj je voda tam lila v potoku takrat. Ok res da drugi niso odleteli dol, in ko je bil v ozadju bi lahko malo več prehitevalnih sposobnosti pokazal.
Ampak človek je prvo sezono v bolidu F1 in še tri četrt prog niti od blizu ni videl, kaj še se le peljal po njih in jih je potrebno najprej malo spoznat, šele potem gnat tekmece, če si dovolj sposoben in če imaš dovolj dober avto.
Res pa da ni noben čudežen deček, pač kot sem že prej napisal, če bi vsak novinec v F1 prišel najprej v eno najboljših ekip bi vsak bil čudežen deček.
Saj naprimer Massa ko je vozil še krompir po stezi z slabšimi bolidi, sploh nismo vedeli da je med nami, ampak zdaj ko je pa prišel v Ferrari pa kar niza nove uspehe. Ok se mu zatakne tu in tam in naredi bedarijo, pa kaj? Kdo je pa ni?
In sem prepričan da je tukaj vsak sposoben prehitevat in pokazat kake manevre, ampak ne pozabit da današnje voznike zelo omejuje tehnologija.
Pred dirko na PoP tv v oddaji je bilo povedano zakaj je tudi manj prehitevanj. Gume niso več slicksi, torej majnši oprijem na gumah, so pa zato bolj "huda" krilca ki avto pritiskajo ob tla da regenerirajo ta grip ki so ga ekipe zgubile z gumami z kanali. Ker so pa zdaj bolj "huda" krilca je tudi večje zavetrje ali brezračen prostor za avtom. In da prehitiš voznika pred sabo moraš biti v ovinku tik za voznikom da na ravnini čim bolje pospešiš. Ampak ker si v ovinku v zavetrju imaš mnogo manj gripa kot voznik pred tabo in ovinka ne moreš zvozit tako hitro kot voznik pred tabo. Zato tudi potem težje prehitiš na ravnini, seveda so izjeme....
Da še malo preklopim temo, na youtube sem zasledil odrezek enega zanimivega dokumentarca. Vožnja šumija skozi ovinke, tehnika vožnje. Skoraj vsi vozniki lovijo avto z gasom, največji "car" z tem lovljenjem avta je bil Senna, ti vozniki v ovinku nabijajo in spuščajo gas. Ne do daska ampak na kratko, tk tk tk tk tk. Medtem ko je pa šumi lovil avto z volanom in gas držal čim bolj konstantno. Tam je bil še graf ki je primerjal vožnjo šumija leta 95 in njegovega timskega kolega johnny herberta. Šumi je volan izjemno cukal v ovinku gas pa bolj kot ne konstantno. Medtem ko je herbert volan imel bolj primiru, minimalni popravki je pa toliko bolj nihal z gasom. In z tem je šumi v ovinku pridobil stotinko ali dve na ovinek.
Lewis je pred ovinkom videl kako je nekaj odpadlo od sprednje desne gume in mu jo je med zaviranjem razneslo, zato je odpeljal iz steze, kjer je rekel da se je moral še kako potrudit da ni odletel v zaščitno ograjo in da je avto lahko pripeljal nazaj v garažo.
Ni pokazal prehitevanja, še do zdaj ni mogel, ker še je skoraj vedno bil nekje v ospredju. Da je pa tam v Nürborgringu zletel z ovinka pa nekak ni tako čudno, saj je voda tam lila v potoku takrat. Ok res da drugi niso odleteli dol, in ko je bil v ozadju bi lahko malo več prehitevalnih sposobnosti pokazal.
Ampak človek je prvo sezono v bolidu F1 in še tri četrt prog niti od blizu ni videl, kaj še se le peljal po njih in jih je potrebno najprej malo spoznat, šele potem gnat tekmece, če si dovolj sposoben in če imaš dovolj dober avto.
Res pa da ni noben čudežen deček, pač kot sem že prej napisal, če bi vsak novinec v F1 prišel najprej v eno najboljših ekip bi vsak bil čudežen deček.
Saj naprimer Massa ko je vozil še krompir po stezi z slabšimi bolidi, sploh nismo vedeli da je med nami, ampak zdaj ko je pa prišel v Ferrari pa kar niza nove uspehe. Ok se mu zatakne tu in tam in naredi bedarijo, pa kaj? Kdo je pa ni?
In sem prepričan da je tukaj vsak sposoben prehitevat in pokazat kake manevre, ampak ne pozabit da današnje voznike zelo omejuje tehnologija.
Pred dirko na PoP tv v oddaji je bilo povedano zakaj je tudi manj prehitevanj. Gume niso več slicksi, torej majnši oprijem na gumah, so pa zato bolj "huda" krilca ki avto pritiskajo ob tla da regenerirajo ta grip ki so ga ekipe zgubile z gumami z kanali. Ker so pa zdaj bolj "huda" krilca je tudi večje zavetrje ali brezračen prostor za avtom. In da prehitiš voznika pred sabo moraš biti v ovinku tik za voznikom da na ravnini čim bolje pospešiš. Ampak ker si v ovinku v zavetrju imaš mnogo manj gripa kot voznik pred tabo in ovinka ne moreš zvozit tako hitro kot voznik pred tabo. Zato tudi potem težje prehitiš na ravnini, seveda so izjeme....
Da še malo preklopim temo, na youtube sem zasledil odrezek enega zanimivega dokumentarca. Vožnja šumija skozi ovinke, tehnika vožnje. Skoraj vsi vozniki lovijo avto z gasom, največji "car" z tem lovljenjem avta je bil Senna, ti vozniki v ovinku nabijajo in spuščajo gas. Ne do daska ampak na kratko, tk tk tk tk tk. Medtem ko je pa šumi lovil avto z volanom in gas držal čim bolj konstantno. Tam je bil še graf ki je primerjal vožnjo šumija leta 95 in njegovega timskega kolega johnny herberta. Šumi je volan izjemno cukal v ovinku gas pa bolj kot ne konstantno. Medtem ko je herbert volan imel bolj primiru, minimalni popravki je pa toliko bolj nihal z gasom. In z tem je šumi v ovinku pridobil stotinko ali dve na ovinek.
Those penguins.... They sure aint normal....

ripmork ::
sam sem Lewisove podvige spremljal že lani v gp2 kjer je RAZTURAL, zadeva v f1 pa je je takšna: tip je fenomenalen dirkač , agresiven in bolj drzen kot Alonso, nobenih nebuloz o privajanju v dirkalnik, začetni tremi, neizkušenosti, itd...enostavno prišel je noter in vozi malodane ko veteran - hitro in praktično brez napak.
Res je da bi Nico več pokazal v boljšem dirkalniku, a glede na to da je Hamilton že od samega začetka pod toliko večjim pritiskom in vodi prvenstvo v svoji prvi sezoni pove vse.
Nico se je medtem lansko leto ne prav blesteče in brez težav (kot tudi Heikki letos) privajal na najvišjo raven motosporta, Hamilton pa je enostavno padel noter in dirka kot profi od svoje prve dirke.
IMO so novi talenti zelo obetavni in kažejo potencial (in komaj čakam da Nico dobi boljši dirkalnik), a mislim da je Hamilton še vedno razred zase tule (predvsem po svoji zrelosti kar se kaže na stezi)
btw - VN turčije je bila ena najbolj dolgočasnih dirk kar jih je kdaj bilo - seveda če se odšteje celotno sezono 2002.
Res je da bi Nico več pokazal v boljšem dirkalniku, a glede na to da je Hamilton že od samega začetka pod toliko večjim pritiskom in vodi prvenstvo v svoji prvi sezoni pove vse.
Nico se je medtem lansko leto ne prav blesteče in brez težav (kot tudi Heikki letos) privajal na najvišjo raven motosporta, Hamilton pa je enostavno padel noter in dirka kot profi od svoje prve dirke.
IMO so novi talenti zelo obetavni in kažejo potencial (in komaj čakam da Nico dobi boljši dirkalnik), a mislim da je Hamilton še vedno razred zase tule (predvsem po svoji zrelosti kar se kaže na stezi)
btw - VN turčije je bila ena najbolj dolgočasnih dirk kar jih je kdaj bilo - seveda če se odšteje celotno sezono 2002.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

ripmork ::
Ni pokazal prehitevanja, še do zdaj ni mogel, ker še je skoraj vedno bil nekje v ospredju
huh?
Še kako je pokazal prehitevanja - in to tam kjer je to Alonsu povzročalo dosti večje probleme.
poglejte si malo na youtube-u kaj je Hamilton že v gp2-ju delal - kot da bi se norca delal iz konkurence.
Kar se pa "so called" čudežnih dečkov tiče: Heikki Kovalainen bi v primeru da bi letos prvo sezono vozil za Mclaren po vsej verjetnosti po vseh napakah ki jih je pokazal že letel ven iz ekipe.
sam sicer še vedno upam na Kimijevo zmago in osvojitev prvenstva, a Hamilton je fantastičen dirkač in to več kot očitno.
Katerikoli od njiju bo na koncu slavil bo super, le Massa mi je tak...antipatico. ne morem pomagat.
huh?
Še kako je pokazal prehitevanja - in to tam kjer je to Alonsu povzročalo dosti večje probleme.
poglejte si malo na youtube-u kaj je Hamilton že v gp2-ju delal - kot da bi se norca delal iz konkurence.
Kar se pa "so called" čudežnih dečkov tiče: Heikki Kovalainen bi v primeru da bi letos prvo sezono vozil za Mclaren po vsej verjetnosti po vseh napakah ki jih je pokazal že letel ven iz ekipe.
sam sicer še vedno upam na Kimijevo zmago in osvojitev prvenstva, a Hamilton je fantastičen dirkač in to več kot očitno.
Katerikoli od njiju bo na koncu slavil bo super, le Massa mi je tak...antipatico. ne morem pomagat.

'FireSTORM' ::
Še kako je pokazal prehitevanja - in to tam kjer je to Alonsu povzročalo dosti večje probleme.
Pa povej eno izjemno prehitevanje iz F1 ki ga nikoli nebomo pozabili.
Npr. Hakkinenov manever ko je po desni strani prehitel schumacherja in enega za krog zaostalega, kjer so bili vsi trije skupaj.
In npr. Schumacher v svoji zadnji dirki, kjer je vsem delal risanke na stezi z prehitevanjem, sploh na koncu ko je prehitel Kimija. Če nebi imel takrat toliko smole bi še kako lahko zmagal.
Ja ampak schumacher je prehiteval tam same počasneže. Niso bili nič večji počasneži kot ga je zdaj pred sabo imel hamilton v turčiji.
Saj nisem rekel da nima pojma, ampak da še ni imel priložnosti pokazat svojega talenta. V F1, F2 me ne zanima, še manj pa F3000 ali drugi.
Kako lahko rečeš da bi kovalainen že letel iz ekipe? Morda takrat nebi delal takih napak ker bi z mclarnom bil nekje v ospredju in se nebi tolko boril z ostalimi v sredini. Sploh pa Kovalainen je pokazal svoje sposobnosti, sploh ko sta se kosala z Kimijem na eni dirki, se ne spomnim več točno kje.
Those penguins.... They sure aint normal....

Super Sonic ::
Ha mamo spet ljudi ki gledajo samo 24ur in poslušajo Mirkota. Super, vedno znova paše po napornem dnevu.
'FireSTORM': "Ampak človek je prvo sezono v bolidu F1 in še tri četrt prog niti od blizu ni videl, kaj še se le peljal po njih in jih je potrebno najprej malo spoznat, šele potem gnat tekmece, če si dovolj sposoben in če imaš dovolj dober avto.
Res pa da ni noben čudežen deček, pač kot sem že prej napisal, če bi vsak novinec v F1 prišel najprej v eno najboljših ekip bi vsak bil čudežen deček."
No prva klobasa je že kar obsežna.
Prvič: Lewis ni padel z neba. GP 2 je neka zelo zanimiva serija in lani je Lewis pometal s konkurenco. Lahko si kot zanimivost ogledaš imena prog po katerih se prvenstvo vozi.
Drugič: Lewis je v McLarnovem "super simulatorju" (ki je skrit bolj kot Nasine skrivnosti) naredil nekaj par tisoč ur. Ne bom posebej poudarjal, da je podobnost z realnostjo verjetno ekstremna.
Tretjič: Lewis je en zaf*** robot. Trenira pod okriljem McLarna že od ranih nog in rok. To predvsem pomeni, da je šel čez njihovo šolo, ki zadnja leta predvsem bazira na treningu možganov. Za primer: ko stric Lewis vozi v simulatorju celotno progo, mu ob progo postavljajo različne stavke in tako človek bere. Vse za širino in dolžino sivih celic.
Lewis skoraj ne dela napak, ker ima toliko treninga za seboj, kot ga verjetno nima nihče v karavani F1. Njegov inštruktor je dejal, da bi lahko njegove možgane primerjali z računalom. Dejstvo je, da mu največje probleme povzročajo pnevmatike, ki mu kar precej pokajo (verjetno je ta pok precej težko simulirati).
"Saj naprimer Massa ko je vozil še krompir po stezi z slabšimi bolidi, sploh nismo vedeli da je med nami, ampak zdaj ko je pa prišel v Ferrari pa kar niza nove uspehe. Ok se mu zatakne tu in tam in naredi bedarijo, pa kaj? Kdo je pa ni?"
Massa ima ogromen krompir.
Prvič: imel je to čast in srečo, da je bil za leto dni v šoli Fotra.
Drugič: da je ne dežuje preveč. Ker če bi, bi verjetno vozil za kakšnim Red Bullom.
Tretjič: da je njegov manager sin šefa ekipe.
Četrtič: da je Kimi rabil pol sezone, da je nastavil dirkalnik in da se je nanj navadil.
Petič: da mu zelo ustreza 8 zavoj v Turčiji (lani je nažgal Fotra, letos pa je imel srečo, da se je Kimi (spet) zajebu v najbolj odločilnem momentu).
To ni testo za S(vetovnega) P(rvaka) S(veta) ampak tipičen Kalimero.
"Da še malo preklopim temo, na youtube sem zasledil odrezek enega zanimivega dokumentarca. Vožnja šumija skozi ovinke, tehnika vožnje. Skoraj vsi vozniki lovijo avto z gasom, največji "car" z tem lovljenjem avta je bil Senna, ti vozniki v ovinku nabijajo in spuščajo gas. Ne do daska ampak na kratko, tk tk tk tk tk. Medtem ko je pa šumi lovil avto z volanom in gas držal čim bolj konstantno. Tam je bil še graf ki je primerjal vožnjo šumija leta 95 in njegovega timskega kolega johnny herberta."
Bloid F1 iz leta 95 in bloid leta 2007 imata toliko skupnega kot imata skupnega Boing 747 in Mestni avtobus številka 21. Način vožnje je mogu Fotr že ene parkrat spremenit in to hudo orkn. Je pa res, da je Fotr v najboljših letih vedno najdu nekje par stotink. Če je kaj zapustu Massi, mu je vožnjo čez bokse. Tam obstaja ponavadi nekaj sto metrov uvoza v bokse (preden merijo hitrost) in tam je Šumi dobil do ene sekunde glede na nasprotnike. Enako kot Massa včeraj.
Ostalega se mi ne da popravljat več, ker je škoda mojga časa. Vsekakor pa manj Mirkota in Pop tv-ja. Od kar mu je Fotr ušel se je čist zgubu.
'FireSTORM': "Ampak človek je prvo sezono v bolidu F1 in še tri četrt prog niti od blizu ni videl, kaj še se le peljal po njih in jih je potrebno najprej malo spoznat, šele potem gnat tekmece, če si dovolj sposoben in če imaš dovolj dober avto.
Res pa da ni noben čudežen deček, pač kot sem že prej napisal, če bi vsak novinec v F1 prišel najprej v eno najboljših ekip bi vsak bil čudežen deček."
No prva klobasa je že kar obsežna.
Prvič: Lewis ni padel z neba. GP 2 je neka zelo zanimiva serija in lani je Lewis pometal s konkurenco. Lahko si kot zanimivost ogledaš imena prog po katerih se prvenstvo vozi.
Drugič: Lewis je v McLarnovem "super simulatorju" (ki je skrit bolj kot Nasine skrivnosti) naredil nekaj par tisoč ur. Ne bom posebej poudarjal, da je podobnost z realnostjo verjetno ekstremna.
Tretjič: Lewis je en zaf*** robot. Trenira pod okriljem McLarna že od ranih nog in rok. To predvsem pomeni, da je šel čez njihovo šolo, ki zadnja leta predvsem bazira na treningu možganov. Za primer: ko stric Lewis vozi v simulatorju celotno progo, mu ob progo postavljajo različne stavke in tako človek bere. Vse za širino in dolžino sivih celic.
Lewis skoraj ne dela napak, ker ima toliko treninga za seboj, kot ga verjetno nima nihče v karavani F1. Njegov inštruktor je dejal, da bi lahko njegove možgane primerjali z računalom. Dejstvo je, da mu največje probleme povzročajo pnevmatike, ki mu kar precej pokajo (verjetno je ta pok precej težko simulirati).
"Saj naprimer Massa ko je vozil še krompir po stezi z slabšimi bolidi, sploh nismo vedeli da je med nami, ampak zdaj ko je pa prišel v Ferrari pa kar niza nove uspehe. Ok se mu zatakne tu in tam in naredi bedarijo, pa kaj? Kdo je pa ni?"
Massa ima ogromen krompir.
Prvič: imel je to čast in srečo, da je bil za leto dni v šoli Fotra.
Drugič: da je ne dežuje preveč. Ker če bi, bi verjetno vozil za kakšnim Red Bullom.
Tretjič: da je njegov manager sin šefa ekipe.
Četrtič: da je Kimi rabil pol sezone, da je nastavil dirkalnik in da se je nanj navadil.
Petič: da mu zelo ustreza 8 zavoj v Turčiji (lani je nažgal Fotra, letos pa je imel srečo, da se je Kimi (spet) zajebu v najbolj odločilnem momentu).
To ni testo za S(vetovnega) P(rvaka) S(veta) ampak tipičen Kalimero.
"Da še malo preklopim temo, na youtube sem zasledil odrezek enega zanimivega dokumentarca. Vožnja šumija skozi ovinke, tehnika vožnje. Skoraj vsi vozniki lovijo avto z gasom, največji "car" z tem lovljenjem avta je bil Senna, ti vozniki v ovinku nabijajo in spuščajo gas. Ne do daska ampak na kratko, tk tk tk tk tk. Medtem ko je pa šumi lovil avto z volanom in gas držal čim bolj konstantno. Tam je bil še graf ki je primerjal vožnjo šumija leta 95 in njegovega timskega kolega johnny herberta."
Bloid F1 iz leta 95 in bloid leta 2007 imata toliko skupnega kot imata skupnega Boing 747 in Mestni avtobus številka 21. Način vožnje je mogu Fotr že ene parkrat spremenit in to hudo orkn. Je pa res, da je Fotr v najboljših letih vedno najdu nekje par stotink. Če je kaj zapustu Massi, mu je vožnjo čez bokse. Tam obstaja ponavadi nekaj sto metrov uvoza v bokse (preden merijo hitrost) in tam je Šumi dobil do ene sekunde glede na nasprotnike. Enako kot Massa včeraj.
Ostalega se mi ne da popravljat več, ker je škoda mojga časa. Vsekakor pa manj Mirkota in Pop tv-ja. Od kar mu je Fotr ušel se je čist zgubu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Daedalus ::
Ne ne, gre se za to, da se ni nič boril. Guma nima veze. Počila mu je pa itak zato, ker je zapeljal s ceste. Vsaj tako je zgledalo. Ker če mu je počila ker je zapeljal s ceste, potem je bila to njegova krivda. Gre za to, da se niti malo ni boril - nič!. Kimi mu je ušel za šalo in potem je vozil tam na tretjem mestu, niti približal se ni nikomur. Nič takega ne naredi, da bi lahko rekli, da je čudežni deček. Samo pelje se od štarta do cilja, ko je pa malo dežja zapadlo, je bil pa takoj v pesku.
Prvo je šla guma, pol pa je letel s steze. Kar je precej logično - pa probaj ti s svojim avtom sfurat ovinek po treh kolesih pri kaj več ko 20 km/h. Po razsuti gumi je pa mel poškodovano sprednje krilce, ki mi ga niso zamenjali po nenačrtovanem postanku v boksih (si vidal, kako je kos gume opletal?) in po tem je mel avto logično na tole understeera, še en postanek v boksih za menjavo krila pa bi ga lahko stal še kakega mesta. Se ni splačalo, po domače rečeno.
Kar se pa tiče ne-borbe - Ferrarijev tud pod razno ne bi vlovil, to je precej jasno. Še manj prehitel. Kaj ti torej ostane? Jah, zagotovit, da pripelješ avto domov in morebitni nov motor šparaš za naslednjo dirko. Računica je simpl - mam tolko točk prednosti pred zasledovalci, ona pred mano sta daleč nazaj, prvi zasledovalec je popušil k. na štartu, zakaj se torej preganjat?
Kar se pa tiče čudeža/nečudeža. Tip vozi scat dvakratnega svetovnega prvaka. Zelo suvereno vodi WCC. Ima isto število zmag, ko Alonso, Kimi, Massa. Pa vsi vemo, kako kilometrino majo tile trije za sabo. In to v prvi sezoni v F1. Mislim, trollaj kolker hočeš, samo to je impresivno. Rosberg je dober, ni kaj rečti, dela skor čudeže z ono kanto od Williamsa. Kovalainen - se spravla k sebi. Ker začetek sezone je mel (večinoma po lastni zaslugi) totalno zanič. Če bi Lewis tako začel sezono, ne bi bil na prvem mestu.
Samo pelje se od štarta do cilja, ko je pa malo dežja zapadlo, je bil pa takoj v pesku.
Kot še pet ostalih, bistveno bolj izkušenih voznikov v tistem ovinku. Navadno trollanje je to tvoje pisanje, veš?
Prvo je šla guma, pol pa je letel s steze. Kar je precej logično - pa probaj ti s svojim avtom sfurat ovinek po treh kolesih pri kaj več ko 20 km/h. Po razsuti gumi je pa mel poškodovano sprednje krilce, ki mi ga niso zamenjali po nenačrtovanem postanku v boksih (si vidal, kako je kos gume opletal?) in po tem je mel avto logično na tole understeera, še en postanek v boksih za menjavo krila pa bi ga lahko stal še kakega mesta. Se ni splačalo, po domače rečeno.
Kar se pa tiče ne-borbe - Ferrarijev tud pod razno ne bi vlovil, to je precej jasno. Še manj prehitel. Kaj ti torej ostane? Jah, zagotovit, da pripelješ avto domov in morebitni nov motor šparaš za naslednjo dirko. Računica je simpl - mam tolko točk prednosti pred zasledovalci, ona pred mano sta daleč nazaj, prvi zasledovalec je popušil k. na štartu, zakaj se torej preganjat?
Kar se pa tiče čudeža/nečudeža. Tip vozi scat dvakratnega svetovnega prvaka. Zelo suvereno vodi WCC. Ima isto število zmag, ko Alonso, Kimi, Massa. Pa vsi vemo, kako kilometrino majo tile trije za sabo. In to v prvi sezoni v F1. Mislim, trollaj kolker hočeš, samo to je impresivno. Rosberg je dober, ni kaj rečti, dela skor čudeže z ono kanto od Williamsa. Kovalainen - se spravla k sebi. Ker začetek sezone je mel (večinoma po lastni zaslugi) totalno zanič. Če bi Lewis tako začel sezono, ne bi bil na prvem mestu.
Samo pelje se od štarta do cilja, ko je pa malo dežja zapadlo, je bil pa takoj v pesku.
Kot še pet ostalih, bistveno bolj izkušenih voznikov v tistem ovinku. Navadno trollanje je to tvoje pisanje, veš?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

'FireSTORM' ::
Lewis skoraj ne dela napak
Ampak ko jo naredi naredi pošteno napako in zajebe skoraj celo dirko...
Ma ja...Hammilton je itak car...
Sem že rekel, GP 2 in ostali dostavljalci hitre hrane me ne zanimajo.
Zanima me samo kar pokaže na realni progi v F1 in ne nekem nasinem simulatorju ali kaj pač že ti melješ tukaj zraven. In kaj je pokazal? Točke na skoraj vseh dirkah ter tri zmage...wau...care...čudežni deček. 3x zmagaš v kraljici motošporta in si kar čudež sveta.
Pnevmatike mu povzročajo problem ali njegovo zaleteno zaviranje? Kjer se iz vsakega drugega ovinka pokadi iza gum.
To ni testo za S(vetovnega) P(rvaka) S(veta) ampak tipičen Kalimero.
Alonso in Hamilton sta pa rojena za svetovnega prvaka.
Kako je kdo prišel v formulo in kako je do kam priplezal nima veze. Kaj se še morda kdo spomni kako je Jim Clark ali kateri koli drugi zmagovalec prišel v formulo? Ali se ljudje spomnijo samo njihovih zmag?
Tudi MS je imel prekleto srečo da je prišel v F1 in kaj je zdaj iz njega? Po statistiki (dirke/zmage) je drugi, premagal ga je le fangio. Ampak še to sta taka dva voznika iz tako različnih časov da ne moreš primerjat.
In glede o stilski vožnji šumija v primerjavi z drugimi sem pa omenil tako čist by the mimo. Seveda s se formule spremenile, na slabše oz. se ne pokaže več sposobnost voznika ampak moč dirkalnika, voznik še je toliko da svojo nogo vrže na gas in tu pa tam obrne volan. (Hvala bogu da nebo več elektronskega nadzora zdrsa koles)
Mislim, trollaj kolker hočeš, samo to je impresivno.
Spljoh ne, impresivno bo ko bo novinec z ne najboljšim in ne najhitrejšim avtom na stezi mazal nasprotnike. To da pa je on prilezel sem, so ga posadili za volan najboljšega dirkalnika na stezi pa res drugega ni več pričakovat kot pa to da bo jih nekaj zmagal. Če ne bi, bi bil za pokop...
Mnoga velika imena so se dokazala v slabših avtih tudi in ne samo boljših. Ampak bo Lewis zapustil McLaren? Ne, ker mu preveč paše pri Dennisu. Pa še teoretično je Dennis njegov lastnik...
Edit: Super Sonic če pa hočeš imet najbolj zbranega in skoncentriranega in hrkati najhitrejšega dirkača v fomuli ena pa toplo priporočam prebrat in pogledat kak dokumentarec o Ayrtonu Senni ki je medtem ko je drvel 250+km/h po stezi, se pogovarjal z svojo ekipo v garažah kot da bi bil na sprehodu v parku.
Hammilton ne seže Schumacherju niti do gležnjev, kaj šele Senni ali kateremu koli drugemu dirkači, oprosti, tri klinčeve zmage me ne prepričajo in njegov zvišan angleški ponos še manj.
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()

SmeskoSnezak ::
Hamilton zame stopica po Sennovih stopničkah. In že po odnosu prekaša Schumacherja. Samo to imam za povedati, kar se tega tiče. Btw, noben ni bolši od drugega, NAMREČ VSAK VOZNIK JE VOZIL V DRUGAČNEM F1 BOLIDU IN V DRUGAČNIH ČASIH. PIKA. ENDE. AUS. Jasno?!!?
In dokaz da trollaš, kot trdi Daedalus so tvoje idiotske izjave.
Ende und aus.
In dokaz da trollaš, kot trdi Daedalus so tvoje idiotske izjave.
Spljoh ne, impresivno bo ko bo novinec z ne najboljšim in ne najhitrejšim avtom na stezi mazal nasprotnike.To namreč lahko samo sanjaš glede na trenutno tehnologijo in koliko denarja imajo moštva na razpolago(on short info) In upam, da imaš vsaj kanček pameti, da boš uvidel, kaki idiotizem si napisal in se rajš posipal s pepelom , kot se izjavlja tu gor včasih.
Ende und aus.
@ Pusti soncu v srce... @

Daedalus ::
Hammilton ne seže Schumacherju niti do gležnjev, kaj šele Senni ali kateremu koli drugemu dirkači, oprosti, tri klinčeve zmage me ne prepričajo in njegov zvišan angleški ponos še manj.
Če se že morš iti (zgrešene) direktne primerjave, pa počakaj vsaj tolko, da bi tip odvozil vsaj primerljivo število dirk glede na oba omenjena dirkača. Tud mene osebno 3 zmage ne prepričajo. Je pa tud res, da če gledaš _samo_ te tri zmage, trgaš stvari konkretno iz konteksta. Še vedno je zbral največje število točk in še vedno suvereno tolče Alonsa po glavi (kolko se sam s svojim jamranjem ne strela v koleno). In seveda Kimija pa Masso. Pa obenem kr ne dela nekih hudih napak, pa lahko vozi po meji več krogov zapored, ipd...
Seveda s se formule spremenile, na slabše oz. se ne pokaže več sposobnost voznika ampak moč dirkalnika, voznik še je toliko da svojo nogo vrže na gas in tu pa tam obrne volan.
Seveda. Bi rad tebe vidal, kako bi "metal svojo nogo na gas." Dirkalnik F1 je še vedno nora zverina, ki jo je treba ob pospeških do 4+ G (Turčija, recimo) pelat ene 300 kilometrov više-manje precej proti meji možnega in obenem ne končati v ograjah pri 300+ km/h. Itak, to pa zmore vsak (če verjameš v Baltazarja).
Spljoh ne, impresivno bo ko bo novinec z ne najboljšim in ne najhitrejšim avtom na stezi mazal nasprotnike.
Z avtom, ki ni najhitrejši, boš zmagal..bolj težko? Razen v ekstremnih pogojih. Malo me tole spominja na bluzenje enih v času Šumaher dominacije - ko so bli določeni ne preveč brihtni osebki prepričani, da bi "magic Šumi" tud z Minardijem rulal 500%. Well, ne gre to tak. Me res zanima, kak bi Hamilton, al pa Alonso, al pa magari sam Senna v Turčiji premagal Ferrarija, ki je postavil za ene 0.7s hitrejši krog od McLarna.
En tak lep primer pomembnosti dirkalnika je recimo MotoGP. Tam lahko dirkač pomeni še malo večjo razliko, ko v F1 (narava mopedov pač), pa vseeno Doctorju letos ne kaže najboljše. Zdaj maš pa na voljo dva zaključka - al je tip na lepem pozabil, kako se vozi za zmago, al pa je Yamaha malo prepočasna, pa tud ob 110% trudu ne more dosti narediti (Brno lekcija press).
Glede agresivnega zaviranja - vsak dirkač ma svoje šibke točke. Alonso ne zna vozit avta, ki oversteera (ga pa zna dobro lovit
), Kimi bi najrajši pošrek čez ovinke vozil (pa na slab dan je res nikakav, da napak v kvalifikacijah niti ne omenjam), Massa sucks and blows takoj ko je malo dežja na stezi, da občasnih "letim s steze, ker ne znam prehitevat niti ne omenjam"... So what?
Ampak ko jo naredi naredi pošteno napako in zajebe skoraj celo dirko...
Kje točno je naredil napako? In kako je zgledala ta napaka?
Če se že morš iti (zgrešene) direktne primerjave, pa počakaj vsaj tolko, da bi tip odvozil vsaj primerljivo število dirk glede na oba omenjena dirkača. Tud mene osebno 3 zmage ne prepričajo. Je pa tud res, da če gledaš _samo_ te tri zmage, trgaš stvari konkretno iz konteksta. Še vedno je zbral največje število točk in še vedno suvereno tolče Alonsa po glavi (kolko se sam s svojim jamranjem ne strela v koleno). In seveda Kimija pa Masso. Pa obenem kr ne dela nekih hudih napak, pa lahko vozi po meji več krogov zapored, ipd...
Seveda s se formule spremenile, na slabše oz. se ne pokaže več sposobnost voznika ampak moč dirkalnika, voznik še je toliko da svojo nogo vrže na gas in tu pa tam obrne volan.
Seveda. Bi rad tebe vidal, kako bi "metal svojo nogo na gas." Dirkalnik F1 je še vedno nora zverina, ki jo je treba ob pospeških do 4+ G (Turčija, recimo) pelat ene 300 kilometrov više-manje precej proti meji možnega in obenem ne končati v ograjah pri 300+ km/h. Itak, to pa zmore vsak (če verjameš v Baltazarja).
Spljoh ne, impresivno bo ko bo novinec z ne najboljšim in ne najhitrejšim avtom na stezi mazal nasprotnike.
Z avtom, ki ni najhitrejši, boš zmagal..bolj težko? Razen v ekstremnih pogojih. Malo me tole spominja na bluzenje enih v času Šumaher dominacije - ko so bli določeni ne preveč brihtni osebki prepričani, da bi "magic Šumi" tud z Minardijem rulal 500%. Well, ne gre to tak. Me res zanima, kak bi Hamilton, al pa Alonso, al pa magari sam Senna v Turčiji premagal Ferrarija, ki je postavil za ene 0.7s hitrejši krog od McLarna.
En tak lep primer pomembnosti dirkalnika je recimo MotoGP. Tam lahko dirkač pomeni še malo večjo razliko, ko v F1 (narava mopedov pač), pa vseeno Doctorju letos ne kaže najboljše. Zdaj maš pa na voljo dva zaključka - al je tip na lepem pozabil, kako se vozi za zmago, al pa je Yamaha malo prepočasna, pa tud ob 110% trudu ne more dosti narediti (Brno lekcija press).
Glede agresivnega zaviranja - vsak dirkač ma svoje šibke točke. Alonso ne zna vozit avta, ki oversteera (ga pa zna dobro lovit

Ampak ko jo naredi naredi pošteno napako in zajebe skoraj celo dirko...
Kje točno je naredil napako? In kako je zgledala ta napaka?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

'FireSTORM' ::
Seveda. Bi rad tebe vidal, kako bi "metal svojo nogo na gas." Dirkalnik F1 je še vedno nora zverina, ki jo je treba ob pospeških do 4+ G (Turčija, recimo) pelat ene 300 kilometrov više-manje precej proti meji možnega in obenem ne končati v ograjah pri 300+ km/h. Itak, to pa zmore vsak (če verjameš v Baltazarja).
Ne pravim da zdaj daš kakega koli bedanca za volan in bo nabijal rekordne čase in hitrosti, ampak če primerjaš izkušene voznike ki so naredili ta prehod, kjer so se iz ovinka v ovinek borili da bi zadek obdržali za nosom, zdaj pa za njih to dela večino traction control. Ne pravim da ni več prostora za napake, ampak prej je voznik precej hitreje naredil napako na stezi, se hitreje zavrtel in odletel iz steze kot shuttle iz zemlje.
To namreč lahko samo sanjaš glede na trenutno tehnologijo in koliko denarja imajo moštva na razpolago(on short info) In upam, da imaš vsaj kanček pameti, da boš uvidel, kaki idiotizem si napisal in se rajš posipal s pepelom , kot se izjavlja tu gor včasih.
Srednja osemdeseta: dominirala sta Williams ter McLaren, tu in tam Ferrari, Lotus je bil večinoma od zadaj. Ampak Senna je takrat pokazal da se tudi z Lotusom da zmagat.
Če bi Hammilton zdaj pokazal da lahko zmaga vsaj eno dirko z Sauber BMWjem, potem si zasluži naziv čudežen deček. Zdaj pa zame ni nič drugega kot voznik formule ena kot vsak drug ki se mu je odrla možnost pri zelo dobri ekipi.
Po čem prekaša Schumacherja? Schumacher je bil vedno nasmejan in se nikoli ni držal tako važno kot se zdaj Lewis, vsaj ne v mladih letih. Ali misliš po tem kako je Daemon Hilla "izrinil" v Adelaide-u? V tej nesreči lahko okriviš kar oba, njega ker je preostro zapeljal v ovinek in Hilla ki se je kar zagnal v par milimetrov prostora in je lahko pričakoval kaj ga čaka.
Ampak take pripetljaje so imeli skoraj vsi dirkači...
da bi "magic Šumi" tud z Minardijem rulal 500%
Kdo pravi kakšen minardi ali spyker ali kateri koli drugi dostavljalci pic na dom?
Sauber, konkurenten avto, ampak malo počasnejši od obeh "ta glavnih".
En tak lep primer pomembnosti dirkalnika je recimo MotoGP.
Voznik in avto sta v nekakršnem sožitju.
Kaj ti bo 5 sekund hitrejši avto na krog če sem jaz za volanom. In kaj ti bo super-duper champion za volanom avta ki je 5 sekund počasnejši na krog od ostalih. Torej en brez drugega ne moreta in eden drugega dopolnjujeta.
Kje točno je naredil napako? In kako je zgledala ta napaka?
Si jo napisal že sam, agresivno zaviranje, ki mu je tokrat zakuhalo počeno gumo.
Alonso sploh ne ve vozit to je itak že znano, saj sem napisal na prejšni strani kaj je Lauda povedal o špancu.
Those penguins.... They sure aint normal....

Daedalus ::
Če bi Hammilton zdaj pokazal da lahko zmaga vsaj eno dirko z Sauber BMWjem, potem si zasluži naziv čudežen deček. Zdaj pa zame ni nič drugega kot voznik formule ena kot vsak drug ki se mu je odrla možnost pri zelo dobri ekipi.
Najhitejši krogi na dirki:
Kimi Räikkönen Ferrari 1:27.295
Nick Heidfeld BMW 1:28.319
Robert Kubica BMW 1:28.918
Do a reality check. BMW Sauber je tretje moštvo. Proti prvim dvem ima njihov dirkalnik kako šanso v kakih čudnih okoliščinah. V normalnih - pa je točno to - dirkalnik za mesta po četrtem. In noben wunderkind tega ne spremeni.
Po čem prekaša Schumacherja?
Tole si ti sem privlekel. Lahko pa razpravlamo tud o tem - čez ene 10 let.
Sauber, konkurenten avto, ampak malo počasnejši od obeh "ta glavnih".
Če je počasnejši, ni konkurenčen. Ponovi si ene 100x, pa si boš mogoče zapomnil.
Kaj ti bo 5 sekund hitrejši avto na krog če sem jaz za volanom. In kaj ti bo super-duper champion za volanom avta ki je 5 sekund počasnejši na krog od ostalih. Torej en brez drugega ne moreta in eden drugega dopolnjujeta.
Če malo poenostavim. 5 sekund je nerealno. 1 sekunda je čista dominacija. Pol sekunde je ogromno. 2 desetinki je prek glave dosti. Namreč - razlike v hitrosti dirkalnika preko kroga glede na najbližjo konkurenco. Če si (malo poenostavljam) preko cele dirke 2 desetinki/krog hitrejši, ti to preko 60 krogov nanese 12 sekund. Kar je v F1 že lepa prednost. In Sauber je...prepočasen. Ga reši zgolj slab dan McLarna/Ferrarija.
Si jo napisal že sam, agresivno zaviranje, ki mu je tokrat zakuhalo počeno gumo.
Seveda. Kot je Kimijev stil vožnje zakuhal vse mogoče in nemogoče odstope z McLarnom
O tem, zakaj je guma razpadla, lahko pametuješ, seveda. Lahko, da je naletel na kak kos kakega drugega dirkalnika. Lahko, da je guma preprosto razpadla, se dogaja. Lahko, da jo je prekuril zarad bremzanja. Lahko, da je bila predolgo na dirkalniku, ki je mel malo več bencina (bojda ene 5 krogov več, kot Ferrarija). Lahko, da... Za one malo manj špekulativno nastrojene pa bo tud Bridgestonov press release dovolj.
Najhitejši krogi na dirki:
Kimi Räikkönen Ferrari 1:27.295
Nick Heidfeld BMW 1:28.319
Robert Kubica BMW 1:28.918
Do a reality check. BMW Sauber je tretje moštvo. Proti prvim dvem ima njihov dirkalnik kako šanso v kakih čudnih okoliščinah. V normalnih - pa je točno to - dirkalnik za mesta po četrtem. In noben wunderkind tega ne spremeni.
Po čem prekaša Schumacherja?
Tole si ti sem privlekel. Lahko pa razpravlamo tud o tem - čez ene 10 let.
Sauber, konkurenten avto, ampak malo počasnejši od obeh "ta glavnih".
Če je počasnejši, ni konkurenčen. Ponovi si ene 100x, pa si boš mogoče zapomnil.
Kaj ti bo 5 sekund hitrejši avto na krog če sem jaz za volanom. In kaj ti bo super-duper champion za volanom avta ki je 5 sekund počasnejši na krog od ostalih. Torej en brez drugega ne moreta in eden drugega dopolnjujeta.
Če malo poenostavim. 5 sekund je nerealno. 1 sekunda je čista dominacija. Pol sekunde je ogromno. 2 desetinki je prek glave dosti. Namreč - razlike v hitrosti dirkalnika preko kroga glede na najbližjo konkurenco. Če si (malo poenostavljam) preko cele dirke 2 desetinki/krog hitrejši, ti to preko 60 krogov nanese 12 sekund. Kar je v F1 že lepa prednost. In Sauber je...prepočasen. Ga reši zgolj slab dan McLarna/Ferrarija.
Si jo napisal že sam, agresivno zaviranje, ki mu je tokrat zakuhalo počeno gumo.
Seveda. Kot je Kimijev stil vožnje zakuhal vse mogoče in nemogoče odstope z McLarnom

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

šernk ::
podpis FireSTORM-u,
sicer pa je MS svoje kvalitete že dokazal, tudi v slabšem avtomobilu in v ne fantastičnem temveč konkurenčnem. hamilton pa zame zaenkrat vozi kot robot steza je takšna in po tej liniji je treba voziti (ko pač vse ne gre po načrtih smo videli že dvakrat kaj se zgodi), vendar dejstvo je da to mu zaenkrat zelo dobro uspeva. vendar pa sta do konca sezone še vsaj dve zelo nepredvidljivi dirki (Spa in Brazilija) in tam zna imeti on še velike težave. o alonsu pa itak bolje da ne debatiramo ker le joče kako ni zadovoljen s tem in z unim
edit:daedalus sprednja desna guma se je precej bolj obrabljala kot ostale (dobro vidno na dirkalniku od masse na koncu dirke) in je zelo verjetno da jo je uničil z preagresivnim zaviranjem, da je bila pa preveč časa na dirkalniku pa ne bi rekel ker je šel tudi prvič nekaj krogov pozneje v bokse in je bila celo manj časa kot pri ostalih
sicer pa je MS svoje kvalitete že dokazal, tudi v slabšem avtomobilu in v ne fantastičnem temveč konkurenčnem. hamilton pa zame zaenkrat vozi kot robot steza je takšna in po tej liniji je treba voziti (ko pač vse ne gre po načrtih smo videli že dvakrat kaj se zgodi), vendar dejstvo je da to mu zaenkrat zelo dobro uspeva. vendar pa sta do konca sezone še vsaj dve zelo nepredvidljivi dirki (Spa in Brazilija) in tam zna imeti on še velike težave. o alonsu pa itak bolje da ne debatiramo ker le joče kako ni zadovoljen s tem in z unim
edit:daedalus sprednja desna guma se je precej bolj obrabljala kot ostale (dobro vidno na dirkalniku od masse na koncu dirke) in je zelo verjetno da jo je uničil z preagresivnim zaviranjem, da je bila pa preveč časa na dirkalniku pa ne bi rekel ker je šel tudi prvič nekaj krogov pozneje v bokse in je bila celo manj časa kot pri ostalih
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()

borchi ::
> edit:daedalus sprednja desna guma se je precej bolj obrabljala kot ostale (dobro vidno na dirkalniku od masse na koncu dirke) in je zelo verjetno da jo je uničil z preagresivnim zaviranjem
bi bilo bolje, da ne bi tega tumastega edita naredil, ane?! turčija je anti-clockwise, večinoma levi ovinki, kjer večino teže nosi desna stran dirkalnika. zato se bolj obrablja desna prednja guma. pred levimi ovinki, če blokira kolo, je to pri f1 VEDNO levo (notranje) kolo ali pa obe kolesi. če blokira zunanje kolo, je nekaj narobe z zavorami, ne z dirkačem. fizika. osnovnošolska.
bi bilo bolje, da ne bi tega tumastega edita naredil, ane?! turčija je anti-clockwise, večinoma levi ovinki, kjer večino teže nosi desna stran dirkalnika. zato se bolj obrablja desna prednja guma. pred levimi ovinki, če blokira kolo, je to pri f1 VEDNO levo (notranje) kolo ali pa obe kolesi. če blokira zunanje kolo, je nekaj narobe z zavorami, ne z dirkačem. fizika. osnovnošolska.
l'jga

snow ::
> Si jo napisal že sam, agresivno zaviranje, ki mu je tokrat zakuhalo počeno gumo.
Dajte to hitro sporočit Bridgestonu, da ne bodo rabli poganjat rentgena in ugotavljat zakaj je guma šla.
Dajte to hitro sporočit Bridgestonu, da ne bodo rabli poganjat rentgena in ugotavljat zakaj je guma šla.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

bzp ::
Prerekanje za brezveze, večinoma ima (IMHO) Daedalus kar prav. Tud Senna v Lotusu ni delal dar-mar ob normalnih pogojih na stezi ampak je rabil kak centimeter (ali 10 njih) vode na stezi. Sedaj je pa samo še bolj nemogoče z nekonkurenčnim avtom zmagovat. Tudi MS prvo sezono pri Ferrariju ni naredil čudeža. Tko da, najprej je avto & ekipa, zadnjih 20% ali pa še manj pa naredi voznik. Je pa lahko vsak % odločilen, jasno.

'FireSTORM' ::
Po čem prekaša Schumacherja?
Tole si ti sem privlekel. Lahko pa razpravlamo tud o tem - čez ene 10 let.
Ne pravim da je zdaj MS bog in da ga nihče več ne more dohitet ali prehitet. Lahko, ampak z zelo dosti truda. Pa naj bo to čez 10 ali 100 let, ampak MS bo vedno najboljši v svojem času, tako kot asi pred njim.
Ampak trenutno roko na srce še Lewis ni pokazal nič kaj posebnega na stezi, ok parkrat je prehitel trenutni izgovor za svetovnega prvaga alonsa. Ok vodi v svetovnem pvenstvu, morda bo celo svetovni prvak, čestitam, nimam kaj rečt. Ampak na sami progi ni še pokazal nič takega ob čem bi obsedel, zijal na veliko in imel oči prilepljene na zaslon.
Sauber po najhitrejših časih sekundo počasnejši od Kimija, ampak misliš da sta Heidfeld in Kubica super voznika in da nihče nebi moral tega časa izboljšat če bi sedel v njunem bolidu?
5 sekund sem vzel samo kot primer, vem da je nerealno.
Edti:
Tudi MS prvo sezono pri Ferrariju ni naredil čudeža.
Gledalci VN Španije 1996 se ne bi strinjali. Kjer je takrat z zelo nekonkurenčnim ferrarijem v nalivu vsem narisal take risanke da je blo kar joj. Vsi so se vrteli po stezi on pa je drvel pos stezi kot da bi bla suha.
Tukaj se je pokazala prava sposobnost voznika. In ne zato ker je zmagal, ampak to kako je obvladoval avto po stezi, malo na youtube poglej kako je ves čas lovil zadek ker je vozil čisto na meji in drvel pred zasledovalci.
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()

bzp ::
Ja, se strinjam jasno, je bilo že rečeno, v ekstremnih razmerah, lahko tudi z nekonkurenčnim dirkalnim prideš do zmage ali pa na stopničke. Tudi Hill je z Arrowsom skoraj zmagal, pa Panis je eno zmago v Monacu zapisal. Takih primerov je še precej, ampak to ni povprečna dirka. V Indianapolisu so bili med prvih 6 nekonkurenčni dirkalniki, takrat ko jih je bilo 6 na štartu. Pod normalnimi pogoji pa zmage z nekonkurenčnim dirkalnikom niso možne.
Se pa strinjam da kaj posebnega pa Hamilton še ni pokazal v F1. Zna hitro vozit hiter dirkalnik, povsem dovolj za prvaka, ostalo bo pa pokazal čas. Nobeno moštvo ni večno v vrhu, tudi Hamilton se bo moral dokazovati s slabšim materialom, potem bo pa debata o carovanju.
Se pa strinjam da kaj posebnega pa Hamilton še ni pokazal v F1. Zna hitro vozit hiter dirkalnik, povsem dovolj za prvaka, ostalo bo pa pokazal čas. Nobeno moštvo ni večno v vrhu, tudi Hamilton se bo moral dokazovati s slabšim materialom, potem bo pa debata o carovanju.

ripmork ::
parkrat je prehitel trenutni izgovor za svetovnega prvaga alonsa.
ta "izgovor za svetovnega prvaka" je dve leti zapored fair and square premagoval Michaela Schumacherja
Zdej pa taistega španca v istem moštvu nadvladuje 22-letni rookie, ki praktično šele spoznava svet f1 in obenem vodi prvenstvo.
Vsi vemo da je dober dirkalnik bistvena stvar, dejstvo da sta celo mediocre Irvine in Salo zlahka dosegala zmage v Ferrariju pokaže to da bi v dominantnih časih rdečih malodane tudi Button
ali kak drug trenutni drugorazredni f1 dirkač dosegal dobre uvrstitve in se po vsej verjetnosti boril za naslov.
Je pa bistvena razlika ali ti posadiš nekega izkušenega dirkača ki izkoristi priložnost, ali pa novinca ki namesto da bi kot drugi novinci iskal izgovore, delal začetniške napake in se pol leta privajal na dirkalnik, vozi brez napak, konstantno hitro in z dobrimi živci.
Ne vem zate, ampak meni se to zdi presneto impresivno.
ta "izgovor za svetovnega prvaka" je dve leti zapored fair and square premagoval Michaela Schumacherja
Zdej pa taistega španca v istem moštvu nadvladuje 22-letni rookie, ki praktično šele spoznava svet f1 in obenem vodi prvenstvo.
Vsi vemo da je dober dirkalnik bistvena stvar, dejstvo da sta celo mediocre Irvine in Salo zlahka dosegala zmage v Ferrariju pokaže to da bi v dominantnih časih rdečih malodane tudi Button
ali kak drug trenutni drugorazredni f1 dirkač dosegal dobre uvrstitve in se po vsej verjetnosti boril za naslov.
Je pa bistvena razlika ali ti posadiš nekega izkušenega dirkača ki izkoristi priložnost, ali pa novinca ki namesto da bi kot drugi novinci iskal izgovore, delal začetniške napake in se pol leta privajal na dirkalnik, vozi brez napak, konstantno hitro in z dobrimi živci.
Ne vem zate, ampak meni se to zdi presneto impresivno.

'FireSTORM' ::
Misliš tako išče izgovore kot jih zdaj Alonso?
Renault je prejšni dve leti bil bomba avto, premagoval je tudi Raikonena v McLarnu in mnoge druge. Zakaj pa zdaj drugi njega teptajo če je pa tako dober? Ker se namesto z dirkanjem ukvarja z iskanjem izgovorov.
Ne, mi niti najmanj ni to impresivno, saj je že prej Super Sonic napisal kako je "zdresiran" Lewis, kaj drugega je bilo težko pričakovati da se bo zdaj vrtel po stezi in razbijal avte.
Impresivno pa vseeno ni, oprosti, če tebe prepričajo tri zmage, prav, ampak mene nikako ne.
bzp: Ok pa še ena dirka brez izjemnih razmer. Leta 1992 Spa se mi zdi, ko je MS z popolnoma nekonkurenčnim Benettonom premagal vso konkurenco in to zato ker se je odločil za pravočasno menjavo koles.
Potem drugo, sicer ni bila zmaga, tudi v Spa v nalivu ko je dirkal z Slicksi po mokrem za njim pa Hill z gumami za mokro stezo in se je kar namučil da je prišel mimo Schumacherja. To je ni bila standardna dirka, ampak z slicksi po mokrem je kot bos po ledu in da še poleg tega svojemu tekmecu za naziv svetovnega prvaka delaš take da te ne more prehitet potem pa že moraš nekaj med v nogah in rokah ter tudi glavi.
Sploh pa na zadnji njegovi dirki je pokazal iz kakega testa je.
Renault je prejšni dve leti bil bomba avto, premagoval je tudi Raikonena v McLarnu in mnoge druge. Zakaj pa zdaj drugi njega teptajo če je pa tako dober? Ker se namesto z dirkanjem ukvarja z iskanjem izgovorov.
Ne, mi niti najmanj ni to impresivno, saj je že prej Super Sonic napisal kako je "zdresiran" Lewis, kaj drugega je bilo težko pričakovati da se bo zdaj vrtel po stezi in razbijal avte.
Impresivno pa vseeno ni, oprosti, če tebe prepričajo tri zmage, prav, ampak mene nikako ne.
bzp: Ok pa še ena dirka brez izjemnih razmer. Leta 1992 Spa se mi zdi, ko je MS z popolnoma nekonkurenčnim Benettonom premagal vso konkurenco in to zato ker se je odločil za pravočasno menjavo koles.
Potem drugo, sicer ni bila zmaga, tudi v Spa v nalivu ko je dirkal z Slicksi po mokrem za njim pa Hill z gumami za mokro stezo in se je kar namučil da je prišel mimo Schumacherja. To je ni bila standardna dirka, ampak z slicksi po mokrem je kot bos po ledu in da še poleg tega svojemu tekmecu za naziv svetovnega prvaka delaš take da te ne more prehitet potem pa že moraš nekaj med v nogah in rokah ter tudi glavi.
Sploh pa na zadnji njegovi dirki je pokazal iz kakega testa je.
Those penguins.... They sure aint normal....

borchi ::
hamilton je ZELO impresiven skoraj v vseh pogledih, ja, pravi čudež. samo v čisti hitrosti pa ni noben čudež. enako hiter kot alonso. sam sem mislil, da ga bo alonso tekom sezone relativno lahko prehitel, a je očitno, da ni pravzaprav nobene razlike v čisti hitrosti med obena. kar pomeni, da je hamilton zelo hiter, ni pa noben čudež. senna je npr. že v prvih sezonah "ubil" svoje moštvene kolege, hakkinen je v prvem nastopu za mclaren prehitel senno v kvalifikacijah (še enkrat si preberte, SENNA, KVALIFIKACIJE), schumacher je osmešil piqueta...
pravzaprav je letos težko biti navdušen nad kakim posameznikom, ker noben ne štrli ven. oziroma vsi štirje štrlijo ven, če tako razmišljaš je sezona še boljša ;-)
pravzaprav je letos težko biti navdušen nad kakim posameznikom, ker noben ne štrli ven. oziroma vsi štirje štrlijo ven, če tako razmišljaš je sezona še boljša ;-)
l'jga

dzinks63 ::


Super Sonic ::
"Celo sam Ron ni pričakoval tako dobre vožnje od Hamiltona"
Ma ja. Zelo dolgo se ni vedelo ali bo drugi voznik McLarna Hamilton ali DeLarosa (ki je lani na zadnjih dirkah vozil ok). Ron in vsi ostali pri McLarnu so točno vedeli že takrat kaj Hamilton je in kaj se Alonsu lahko zgodi. Pa so se odločil za to, da ga spustijo v boj za naslov in to skupaj z najbolj "levim" svetovnim prvakom zadnjih let (zadnji tak je recimo bil HIll).
Zdej pa gledamo kar pač gledamo.
In čisto lahko se zgodi, da bo to po točkah najbolj razburljiva sezona letos, na terenu bomo pa gledali en pravi vlakec.
Zelo varljivo se mi zdi vse skupaj.
Ma ja. Zelo dolgo se ni vedelo ali bo drugi voznik McLarna Hamilton ali DeLarosa (ki je lani na zadnjih dirkah vozil ok). Ron in vsi ostali pri McLarnu so točno vedeli že takrat kaj Hamilton je in kaj se Alonsu lahko zgodi. Pa so se odločil za to, da ga spustijo v boj za naslov in to skupaj z najbolj "levim" svetovnim prvakom zadnjih let (zadnji tak je recimo bil HIll).
Zdej pa gledamo kar pač gledamo.
In čisto lahko se zgodi, da bo to po točkah najbolj razburljiva sezona letos, na terenu bomo pa gledali en pravi vlakec.
Zelo varljivo se mi zdi vse skupaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::
Sploh pa na zadnji njegovi dirki je pokazal iz kakega testa je.
Misliš na zadnji dirki leta 97 (Jerez)?
Jap, takrat smo vsi še predobro dobro videli iz kakega testa je.
Zadnja lanska dirka pa je bila zanimiva in napeta ja, se komplet strinjam.
In čisto lahko se zgodi, da bo to po točkah najbolj razburljiva sezona letos, na terenu bomo pa gledali en pravi vlakec.
res je, žal se na zadnjih dirkah (vsaj v Turčiji) ni kaj prida dogajalo
Je pa zanimivo ja - štirje dirkači - vsak po tri zmage:)
Če gre tekmovanje izenačeno v tem ritmu, potem bomo gledali zelo napet grand finale
Misliš na zadnji dirki leta 97 (Jerez)?
Jap, takrat smo vsi še predobro dobro videli iz kakega testa je.


Zadnja lanska dirka pa je bila zanimiva in napeta ja, se komplet strinjam.
In čisto lahko se zgodi, da bo to po točkah najbolj razburljiva sezona letos, na terenu bomo pa gledali en pravi vlakec.
res je, žal se na zadnjih dirkah (vsaj v Turčiji) ni kaj prida dogajalo
Je pa zanimivo ja - štirje dirkači - vsak po tri zmage:)
Če gre tekmovanje izenačeno v tem ritmu, potem bomo gledali zelo napet grand finale


'FireSTORM' ::
@borchi: Seveda sta lahko oba skoraj enako hitra, saj sta v enakem avtu. Kot je nekdo prej povedal avto je pomemben nevem, 80% voznik pa 20% ali kako je že bilo tukaj napisano. Prej je bilo pa drugače kjer je bil skoraj voznik 80% in avto samo 20% pomemben. Saj si napisal kar nekaj dokazov sam, kako je Senna raztural na začetku z povsem nekonkurenčnim lotusom. Zakaj? Ker je imel v glavi in nogi. Pravtako Hakkinen je bil dober že na začetku. Tudi Schumacher kot si napisal. Ker se je takrat pokazala sposobnost ne samo avta, ampak tudi voznika. Zdaj pa je skoraj samo avto, za kar ti je pa Massa lep primer. Bil je v loli-pop ekipah in je bil za šrot, sploh nisi vedel da Massa obstaja, zdaj ko je v ferrariju pa nabija zmage in točke tu ter tam. Ok ko se ulije je zanič, ampak to še le bolj dokazuje mojo trditev, da avto naredi šampiona in ne več voznik.
In srčno upam da se bo to kdaj nehalo, da se bo pokazalo znanje voznika in katera tehnika vožnje je boljša in katera ne.
In srčno upam da se bo to kdaj nehalo, da se bo pokazalo znanje voznika in katera tehnika vožnje je boljša in katera ne.
Those penguins.... They sure aint normal....

Super Sonic ::
"Zdaj pa je skoraj samo avto, za kar ti je pa Massa lep primer. Bil je v loli-pop ekipah in je bil za šrot, sploh nisi vedel da Massa obstaja, zdaj ko je v ferrariju pa nabija zmage in točke tu ter tam. Ok ko se ulije je zanič, ampak to še le bolj dokazuje mojo trditev, da avto naredi šampiona in ne več voznik."
Če ti Masse ne poznaš je to tvoj problem. Lahko ti pa namignem in sicer: svoje čase je tipo veljal za naslednika Senne. Tle.
To, kar bi pa ti rad dubu ven - se pravi čisto dirkaško vožnjo brez vpliva avtomobila - ti pa priporočam, da preklopiš na kakšno drugo (gokard) serijo. V večini primerov imaš v vseh manjših Formulah enake avtomobile, toda spet ni pretirano zanimivo, ker so spredaj eni in isti. Če pa hočeš, da vsem nastavijo bloide enako, te moram pa spet razočarati, in sicer, vsak vozi svoje nastavitve (razen dua Wurz/Rosberg, kjer slednji kopira od Wurza 90% nastavitev, pol ga pa poč dol za šalo) tako bi veliki Šumi/Senna/Prost kadil na Kimijevih nastavitvah in obratno. Se pravi moraš vsakemu pustit da nastavi avto, ampak se potem takoj začne spraševat, če ni on boljši zato, ker nastavi avto bolje od drugih in ne zato, ker je hitrejši na stezi.
Skratka bluz, ki upam, da ne bo nikoli realiziran.
Če ti Masse ne poznaš je to tvoj problem. Lahko ti pa namignem in sicer: svoje čase je tipo veljal za naslednika Senne. Tle.
To, kar bi pa ti rad dubu ven - se pravi čisto dirkaško vožnjo brez vpliva avtomobila - ti pa priporočam, da preklopiš na kakšno drugo (gokard) serijo. V večini primerov imaš v vseh manjših Formulah enake avtomobile, toda spet ni pretirano zanimivo, ker so spredaj eni in isti. Če pa hočeš, da vsem nastavijo bloide enako, te moram pa spet razočarati, in sicer, vsak vozi svoje nastavitve (razen dua Wurz/Rosberg, kjer slednji kopira od Wurza 90% nastavitev, pol ga pa poč dol za šalo) tako bi veliki Šumi/Senna/Prost kadil na Kimijevih nastavitvah in obratno. Se pravi moraš vsakemu pustit da nastavi avto, ampak se potem takoj začne spraševat, če ni on boljši zato, ker nastavi avto bolje od drugih in ne zato, ker je hitrejši na stezi.
Skratka bluz, ki upam, da ne bo nikoli realiziran.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

'FireSTORM' ::
A potem je pa bolje da je v avtu tone elektronike in počasi bo voznik not samo zato da bo držal nogo na gas in jo pred ovinkom spustil ter drugo butnil po bremzah. Še malo pa bomo imeli ABS v formuli, tudi avtomatski menjalnik itd. To je potem boljše ane? Daj ne bluzi, manj kot bo elektronike bolj se bo kazalo voznikovo znanje in njegova tehnika...
Edit: In ja še zmeraj raje vidim vse enake avte in naj se potem vsak posameznik dokaže tako z nastavitvami kot z vožnjo, kot pa da vidim razkazovanje koliko denarja ima katera ekipa.
Edit: In ja še zmeraj raje vidim vse enake avte in naj se potem vsak posameznik dokaže tako z nastavitvami kot z vožnjo, kot pa da vidim razkazovanje koliko denarja ima katera ekipa.
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()

Super Sonic ::
Hm, torej bi ti rad vse ven pometal (elektronika, itd.), rekel fantje tle mate vozila, hkrati pa še stekel do reklamnega panoja in pripisal: F1 tekmovanje.
Sicer ti ne bi rad preveč najedal, ampak F1 bloid je najhitrejši bloid, ki se lahko pelje po neki določeni stezi. F1 je vedno predstavljal neko vrsto (r)evolucije, s tem tekmovanjem smo vsi vozniki osebnih avtomobilov kar nekaj dobili. In zelo kmalu, po zaslugi nekaterih, temu ne bo več tako, ker bo zadeva tako okrnjena, da jo bo po stezi poču dol kakšen R8 dizel.
Super, samo to se mi še manjka.
Aja, da ne omenjam kopice tekmovanj nižjih serij, kjer imajo vsi enaka vozila in lahko cediš sline ob stilu vožnje. Ta tekmovanja ponavadi lahko spremljaš po Eurosportu, toda najverjetneje ti lovi samo Pop Tv in Mirkota.
Kar je pa spet tvoj problem.
Sicer ti ne bi rad preveč najedal, ampak F1 bloid je najhitrejši bloid, ki se lahko pelje po neki določeni stezi. F1 je vedno predstavljal neko vrsto (r)evolucije, s tem tekmovanjem smo vsi vozniki osebnih avtomobilov kar nekaj dobili. In zelo kmalu, po zaslugi nekaterih, temu ne bo več tako, ker bo zadeva tako okrnjena, da jo bo po stezi poču dol kakšen R8 dizel.
Super, samo to se mi še manjka.
Aja, da ne omenjam kopice tekmovanj nižjih serij, kjer imajo vsi enaka vozila in lahko cediš sline ob stilu vožnje. Ta tekmovanja ponavadi lahko spremljaš po Eurosportu, toda najverjetneje ti lovi samo Pop Tv in Mirkota.
Kar je pa spet tvoj problem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SmeskoSnezak ::
Firestrom, če se ti kolca po začetkih formule ena, si v tej temi definitivno offtopic. Tukaj govorimo vsako leto o sodobni formuli ena. Kapiš?!? In tukaj enostavno imaš avto z elektroniko, imaš aerodinamiko, imaš še vsega boga zraven. Ne, ti bi rad da vse to odvzamemo in gledamo staro dirkanje.
Jaz priznam, da bi rad videl dirkanje, ampak takšno dirkanje, ki gre s časom. In tako moraš pobrati še tudi kaj slabega v tem kompletu. Zdaj pa že nehaj nabijat poste in zahajat offtopic. Tukaj govorimo o FORMULI 1, SEZONA 2007. Naredi si svojo temo za prerekanje...
Jaz priznam, da bi rad videl dirkanje, ampak takšno dirkanje, ki gre s časom. In tako moraš pobrati še tudi kaj slabega v tem kompletu. Zdaj pa že nehaj nabijat poste in zahajat offtopic. Tukaj govorimo o FORMULI 1, SEZONA 2007. Naredi si svojo temo za prerekanje...

@ Pusti soncu v srce... @

'FireSTORM' ::
Aja, da ne omenjam kopice tekmovanj nižjih serij, kjer imajo vsi enaka vozila in lahko cediš sline ob stilu vožnje. Ta tekmovanja ponavadi lahko spremljaš po Eurosportu, toda najverjetneje ti lovi samo Pop Tv in Mirkota.
Sklepaš po sebi? Sicer pa kaj tebe briga kaj meni lovi in kje gledam formulo. Pa če magari na RTCG. In prosim če mi ne ponujaš več drugih serij ala GP2-3-512-1024 ali kaj pizde še vse obstaja. In lahko si brez skrbi spremljam še tudi razne avtomobilistične dirke ala GTR.
Jaz priznam, da bi rad videl dirkanje, ampak takšno dirkanje, ki gre s časom.
To kar gledamo zadnje čase ni niti približno dirkanje, ampak vožnja vlakca kjer se skoraj vsako srečanje odloči v boksih. Če ti rad sediš za TV in gledaš kako se vozijo en za drugim oz. sploh ne en za drugim ampak en je na enem koncu progre drug na drugem. Če ti je to zanimivo, prav. Ampak meni ni in bi rad videl kaka drzna prehitevanja in ne v stilu da en enega prehiti in konec, ampak da se dejansko zgodi neka borba za mesto na stezi.
Sicer ti ne bi rad preveč najedal, ampak F1 bloid je najhitrejši bloid, ki se lahko pelje po neki določeni stezi. F1 je vedno predstavljal neko vrsto (r)evolucije, s tem tekmovanjem smo vsi vozniki osebnih avtomobilov kar nekaj dobili. In zelo kmalu, po zaslugi nekaterih, temu ne bo več tako, ker bo zadeva tako okrnjena, da jo bo po stezi poču dol kakšen R8 dizel.
A ti gledaš vsako nedeljo formulo in doživljaš orgazme ob mislih, vau formula je tako tehnološko dovršena, glej kaka tehnologija, kaki stroj, saj ma vse od a do ž. Ali se vsedeš v nedeljo za televezijo v upanju da boš videl kako dobro dirko?
Pa povej eno inovativnost ki jo imaš ti v svojem avtu ki je bila najprej v formuli in kaj si z tem pridobil kot voznik osebnega avtomobila.
Formula počasi izgublja pomen športnega avta. Športen avto je nekaj kjer ni udobja, kjer mora biti voznik takega avta psihično in fizično maximalno pripravljen na vožnjo. Prav je da se bo to počasi ustavilo, ker se voznike samo razvaja in v športu naj se športnika nebi razvajalo ampak pritisnilo do limita.
Zakaj razvaja? Elektronika, pa taka elektronska pomoč in tretja elektronska pomoč. Že da je še vedno težko delo, ampak ne dolgo nazaj so imeli take težke napore kot danes in še večje brez te usrane elektronike.
Formula naj nebi bila višek tehnologije ampak odvezana zverina ki jo obvladajo lahko le najboljši.
Those penguins.... They sure aint normal....

globoko grlo ::
Formula naj nebi bila višek tehnologije ampak odvezana zverina ki jo obvladajo lahko le najboljši.
hehe, potem te pa po safteyu vprašajo in se vse ustavi
drgač so pri ferariju rekli že 10 let nazaj, da bi lahko naredil avto, ki bi sam od sebe fural po pisti, bi prišparal pri šumiju miljarde, ane
morali bi slikse gor dat, pa zmanjšat spojlerje, pa TC ven vržt, pa bi bilo bolj zanimivo

'FireSTORM' ::
Proga velike nagrade turčije ni bila narejena iz pogleda varnosti, ampak iz pogleda voznika, da bo čim bolj zaj**aba in da bodo vozniki čim bolj uživali ob vožnji in mislim z uživanjem kot to da ima vedno nekaj za delat z avtom, ne pa kot nekatere proge kjer voznik skoraj zaspi ko ostane sam na stezi.
Drugače pa glede varnosti, v formuli se še vedno kar hitro lahko pojavi smrt kljub številnim varnostnim ukrepom in to se je parkrat že pokazalo kako hitro se lahko konča voznikovo življenje in ne mislim v preteklem času, ampak mislim da še v letošnji ali lanski sezoni.
Saj pri williamsu so nevem točno katerega leta počili v avto avtomatski menjalnik, ampak na srečo je to FIA že takoj prepovedala še preden so to pripeljali na dirko.
Drugače pa glede varnosti, v formuli se še vedno kar hitro lahko pojavi smrt kljub številnim varnostnim ukrepom in to se je parkrat že pokazalo kako hitro se lahko konča voznikovo življenje in ne mislim v preteklem času, ampak mislim da še v letošnji ali lanski sezoni.
Saj pri williamsu so nevem točno katerega leta počili v avto avtomatski menjalnik, ampak na srečo je to FIA že takoj prepovedala še preden so to pripeljali na dirko.
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()

CHAOS ::
Smo vsi pozabili, da je danes dirka.
Ferrariju bolj slabo kaže. Če že McLaren zmaga, upam, da bo to Alonso.

'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

slawc ::
Sicer ne navijam za nikogar... vendar sem vseeno pricakoval zmago rdecih. Zaradi zanimive koncnice prvenstva.
Glede na videno, si ne zasluzijo niti tocke vec. Res so bedni.
Glede na videno, si ne zasluzijo niti tocke vec. Res so bedni.
LP,
Slawc

trdoreh ::
Počakaj malo, res da ga je Raikonen posral in to na veliko (recimo, da ga je vrat bolel), ker je pustil Hamiltona pred se, ampak Massa ni nič kriv, kar vredu mu je šlo! No, če bi komisarji kaznovali Hamitlona zaradi oviranja bi bilo vse drugače, kar bi bilo tudi pravilno, glede na to, kako je bil postavljen na štartu in kako grobo je štartal na Masso.
Lp, J
Lp, J

Super Sonic ::
V bistvu ima Ferrari ogromno sreče v tem, da je McLaren na tapeti. V njihovem moštvu ne "štima" prav nič in so med seboj skregani kot psi in mačke. Todt in kompanija so za velikega drekača (sine je pa njegov manager) Masso ( Kalimero 2 ), šefe, ki mu je pol klinca palca mar za vse skupaj in se vmeša ko se mu sprdne, pa za Kimija in Alonsa (ki naj bi kaj kmalu prestopil - ali k Ferrariju ali k Renaultu).
Kimi je pravzaprav imel zares hudo nesrečo in je bil danes dirkal poškodovan. Glave ni mogel pomakniti nazaj predvsem na zaviranju, kar zna biti kar moteče. Tudi sama vožnja čez celotno dirko je bila zelo _čista_ in sploh ne napadalna, kar je zanj precej... ...čudno.
Po mojem bodo McLaren 13-tega tega meseca izključil iz letošnje, in še kakšne, sezone, zato bo letošnji naslov potekal med Kalimerom 2 in Kimijem. Če se ima slednji še namen kaj razbijat po stezi, potem ima tudi Kalimero 2 še možnosti.
Za drugo leto se bo McLaren "ugural" v F1 z drugim moštvom (Prodrive), ki ga bo imel v "lasti" Dave Richard.
Cel svet Formule 1 čaka 13. September in odločitev Fie. Potem bo vse drugače in potem se bo dalo ugotavljat kako in kaj. Moje mnenje je pač takšno.
Še nesreča Kimija (za tiste, ki vam lovi samo Pop Tv in ne gledate in poslušati nič drugega kot njih in Mirkota): Kabum
Kimi je pravzaprav imel zares hudo nesrečo in je bil danes dirkal poškodovan. Glave ni mogel pomakniti nazaj predvsem na zaviranju, kar zna biti kar moteče. Tudi sama vožnja čez celotno dirko je bila zelo _čista_ in sploh ne napadalna, kar je zanj precej... ...čudno.
Po mojem bodo McLaren 13-tega tega meseca izključil iz letošnje, in še kakšne, sezone, zato bo letošnji naslov potekal med Kalimerom 2 in Kimijem. Če se ima slednji še namen kaj razbijat po stezi, potem ima tudi Kalimero 2 še možnosti.
Za drugo leto se bo McLaren "ugural" v F1 z drugim moštvom (Prodrive), ki ga bo imel v "lasti" Dave Richard.
Cel svet Formule 1 čaka 13. September in odločitev Fie. Potem bo vse drugače in potem se bo dalo ugotavljat kako in kaj. Moje mnenje je pač takšno.
Še nesreča Kimija (za tiste, ki vam lovi samo Pop Tv in ne gledate in poslušati nič drugega kot njih in Mirkota): Kabum
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

'FireSTORM' ::
So kazali to nesrečo pred dirko v tisti njihovi oddaji.
Za McLaren se pa govori da to sezono naj bi jih izključili in tudi naslednjo.
Ko je pa Hamilton prehiteval Kimija je pa manjkala pi*kina dlaka da bi odnesel oba iz proge, dobro da je kimi potegnil malo v levo, če ne bi morda se "poljubila".
Massa je pa štartal zelo odlično, kako jo je popihal po levi strani mimo Lewisa samo nevem kaj je potem sanjal pred ovinkom, da ga je kar spustil predse.
Za McLaren se pa govori da to sezono naj bi jih izključili in tudi naslednjo.
Ko je pa Hamilton prehiteval Kimija je pa manjkala pi*kina dlaka da bi odnesel oba iz proge, dobro da je kimi potegnil malo v levo, če ne bi morda se "poljubila".
Massa je pa štartal zelo odlično, kako jo je popihal po levi strani mimo Lewisa samo nevem kaj je potem sanjal pred ovinkom, da ga je kar spustil predse.
Those penguins.... They sure aint normal....

TribesMan ::
Lepo da se kej dogaja na dirkah. Hamiltonovo prehitevanje Raikkonena je sicer dobro zgledalo, ko je kar padel mimo, bi se pa vse lahko precej bolj slabo končalo, če Kimi ne bi dodatno zaviral in mu dal prostor za njegovo akrobacijo.
Mal jajc mal sreče.
Drgač pa vlakec...
Mal jajc mal sreče.
Drgač pa vlakec...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()

buttcrack ::
Roko na srce, ferrari ima za letos še teoretične možnosti za naslov zelo slabe (pustmo razsodbo). Sicer navijam za rdeče, pa sem bil na koncu vseeno vesel, da je bil LH drugi, ker bi imel drugače Ferdo samo še piko zaostanka (recmo da ga ne maram, ker ne maram jokic).
Da potegnem črto: LH lahko še vedno eno dirko konča za FA.
Da potegnem črto: LH lahko še vedno eno dirko konča za FA.

Alexius Heristalski ::
Kimi je povedal, da zaradi težav z zavorami ni mogel zavirati tako pozno kot Hamilton in to ga je stalo 2. mesta. Vseeno pohvale Lewisu za manever, kakšen DC npr. kljub Kimijevim težavam ne bi prišel mimo.
Po drugi strani je to tudi dobro, saj raje vidim, da LH postane prvak, namesto Alonsa (če že Ferrarijevca ne moreta poseči po naslovu).

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

trdoreh ::
Jaz pa Hamiltonu sploh ne privoščim naslova svetovnega prvaka! Preveč bi bil ponosen v prihodnji sezoni, če bi se to zgodilo, pa predrzen tudi! Alonso mi res ni všeč, si pa zasluži naslov, sej je on naštimal avto, prinesel iz Renaulta znanje, ki Meclarnu daje to kar je v tej sezoni (no ne samo on, da ne bo pomote, je pa veliko pripomogel k tem).
Lp, J
Lp, J

'FireSTORM' ::
Kimi je povedal, da zaradi težav z zavorami ni mogel zavirati tako pozno kot Hamilton in to ga je stalo 2. mesta.
Ne, Kimi je povedal da ga j še vedno zelo bolel vrat, sploh pri zaviranju na koncu štartno-ciljne ravnine zaradi nesree v prostem treningu pred kvalifikacijami.
Saj nekako bi tukaj tudi bilo najbolj logično, če gledaš da so tukaj zelo hitri, 300+ kmh na uro in potem zabremzat na nekje 100 ali še manj v zelo kratki poti. G na ravnini je približno 0, ko pa začne zavirat pa G hitro naraste in ti glavo potisne naprej, kar je verjetno njega tudi zelo zabolelo in ni mogel več tako naglo bremzat v tem ovinku.
Ferrari ima teoretične možnosti za naslov svetovnega prvaka(izvemam razsodbo, recimo da bo v prid mclarnu), ampak teoretične možnosti vs praktične možnosti je v F1 skoraj kot dan in noč. Če razsodba nebo pokopala McLarna bodo kar letos oni slavili.
Those penguins.... They sure aint normal....

Daedalus ::
Baje je blo oboje, nekaj bremze, še več pa vrat.
Tako mimogrede, Kimi je po nesreči povedal, da je avto zaneslo na zaviranju - kar se mi je zdelo malo čudno - v normalnih okoliščinah IMO ne bi tako hitro spremenil smeri ne glede na kako blokirano kolo. Očitno je Ferrari letos precej kanta, kar se zanesljivosti tiče (glej smer prednjih koles in odklon volana - nekaj metrov pred trkom v zid):
Tako mimogrede, Kimi je po nesreči povedal, da je avto zaneslo na zaviranju - kar se mi je zdelo malo čudno - v normalnih okoliščinah IMO ne bi tako hitro spremenil smeri ne glede na kako blokirano kolo. Očitno je Ferrari letos precej kanta, kar se zanesljivosti tiče (glej smer prednjih koles in odklon volana - nekaj metrov pred trkom v zid):
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Daedalus ::
Kamorkol pride kimi je bolid kanta kar se tiče zanesljivosti...
Seveda. Massa to ziher ve
Seveda. Massa to ziher ve

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 288448 (183916) | ABX |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186638 (149883) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90785 (53164) | ABX |
» | Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 56576 (35730) | PrimozR |