» »

F1 2007

F1 2007

««
7 / 24
»»

noraguta ::

jasn niso tvegal da se zabijeta na startu. pa kva miselte dap luji za alonsotom čaku na štartu čep mu avto crknu? itak bi ga pa moru izsil tud čep štartu fantastično , da bi pršu pred njega. dobr pr postankih ne vek kuko je . sam zgledal je dost vredu. ampak tud če bi bil alonso drugi dvomim , da bi tvegu delat takšne bedarije kakršne čjo ljudje inducirat luiju. tud šumaher je vozil dostkrat za pike.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

dzinks63 ::

:)) A če bi bil ti šef Mclarna ,bi pa dal komando voznikoma , da se tu v Monte Carlu naj zapodita v prvi ovinek kolikor moreta ne glede na posledice ,čeprav se lahko pri tem oba polomita in s tem naredita prostor Ferrariju do zmage. Če pa prideta skozi cela ,se pa naj celo dirko koljeta kateri bo boljši. Tako nor pa ni noben šef moštva. Njemu je sigurno v interesu , da pride do cilja vsaj eden , če pa sta prvi in drugi, pa lahko skače do plafona. Sicer pa je bilo že sigurno na začetku sezone dorečeno, da morata voziti preudarno, da nebi slučajno sama sebe eliminirala na kaki dirki. Oba sta zelo pametna voznika in dobro vesta kaj je dirkanje in da z glavo skozi zid tu ne gre.
Pa še nekaj , omenjeno je bilo , da bi Hamilton lahko zmagal z taktiko enega postanka. Tudi to bi šlo zelo težko, saj bi potem enako taktiko ubral tudi Alonso. Taktika enega postanka pa je tudi veliko bolj tvegana in bi s tem spet na posreden način lahko oba pomagala Ferrariju do zmage. Tako, da kakorkoli obrneš, so dirko pri Mclarnu , bi lahko rekel, izpeljali zelo dobro.

LapD ::

Sej tukaj sploh nima veze prvi ovinek ali kakršno koli prehitevanje. Problem je le, da je šel Hamilton prehitro v bokse, saj bi z načrtovanimi 4 dodatnimi krogi pred postankom, po njem prišel pred Alonsa. Tega se pa dokazati ne da, ampak v končni fazi niti ni sporno, saj se to verjetno večkrat dogaja.

njok ::

IMHO ne bi slo, kot je tudi TribesMan povedal je Hamilton takrat, ko bi moral nadoknaditi tistih par sekund,vozil vse prej kot brez napak. Za Alonsa bi tezko rekel da je naredil kaksno napako na tej dirki, pa sem precej pozorno gledal. Pa s tem nocem rect da je en boljsi od drugega, le na tej dirki se je Fernando bolje izkazal.

Cisto mozno, da so pri McLarnu hoteli pomagat Alonsu, na izid pa niso imeli nobenega vpliva.

CHAOS ::

Bi rekel, da ima FIA podatke o tem kaj se je dogajalo med samo dirko in kakšni pogovori so tekli med boksi in dirkačema. Če bi lahko Hamilton s poznejšim postankom prehitel Alonsa, so priredili rezultat dirke in mora biti moštvo za to kaznovano z odvzemom točk. Če pa tega ne bo mogoče razbrati, bo pa ostalo tako kot je. Vendar jaz ne vidim velike razlike med tema dvema situacijama:
a) vodi no.1 in gre prej v boks zaradi manjše količine goriva; da ga no. 2 ne prehiti ga pokličejo prej kot je to potrebno

b) vodi no.2 ga pokličeš v boks prej kot je to potrebno, medtem časom no. 1 zaradi lažjega avta naredi par hitrih krogov in posledično prehiti no. 2

V obeh primerih si priredil rezultat. A se to dovoli ali pa ne je pa stvar FIA. In vprašati se je potrebno, česa si gledalci želimo? Mislim, da moštveni dvoboji morajo biti, pa naj bo to Monte Carlo ali pa Monza.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

dzinks63 ::

:)) Je pa še vprašanje prometa na stezi v tistem trenutku , ko bi si lahko dirkač nabral nekaj sekund fore. Tu v Monte Carlu se je videlo , da ob prehitevnju zaostalih za krog, se izgubi po tri do štiri sekunde na krog. In takem primeru recimo treh krogov, gre kaj lahko po zlu cca tudi do 10 sekund in so se mogoče tudi zaradi tega odločili za zgodnejši postanek Hamiltona. Kdo ve , tu ni vse tako enostavno kot zgleda na prvi pogled.

bzp ::

Bah, ko je šel Alonso v bokse pa je Hamilton postavil hitri krog, mu je Alonso takoj odgovoril s praktično enakim časom. Kljub temu da je imel težji dirkalnik. Tko da 100% Hamiltonova zmaga to ni bila. Je pa itak brezveze se prerekat, v Monacu prehitet enako hiter avto je nemogoče, v tistih 3 krogih ko je šel kasneje v bokse pa ni nadoknadil niti polovice zaostanka. Če bi šel še tri kroge kasneje, bi bil še vedno 2. Verzija 1 postanka se mi pa tudi čudna zdi, ker bi potem moral več kot polovico dirke zvozit na mehkejših gumah.
En kup nakladanja pa prerekanja iz katerega na koncu itak nič ne bo. Rezultati so, McLaren bo malo okregan, to je pa vse.

Super Sonic ::

Po ene 5 straneh pisanja nekatere še vedno ne štekate, kaj?

Gre se predvsem zato, da je Hamilton imel katastrofalno taktiko. Imel je težji dirkalnik na kvalifikacijah in na dirki tega NI SMEL "vnovčiti" v 100% meri. Takoj se poraja vprašanje kaj bi bilo, če bi Alonso imel tako slabo taktiko.

Fio so pa zmotile predvsem izjave, kjer so bili pri McLarnu (kvazi) dokaj odkriti (pač ne lažejo direkt v kamero). Če bodo pa karkoli dokazali, bo pa to vsaj smešno.

Itak je Formula 1 čedalje manj gledljiva in to ne glede na to, da jo vsako leto klestijo ko "Marija" in pišejo pravila proti tistim, ki so najboljši. Vlakec je, vsaj tako zgleda, v F1 večno zagotovljen.

p.s.
Na Monaški dirki se je pokazalo to, da če se bo naslov odvijal med McLarnoma (in recimo da Felipe diha za ovratnik obema), je nov/stari svetovni prvak - že znan.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

matjazx ::

Seveda si Alonso raje želi, da bi se naslov prvaka odločal med njim in moštvenim kolegom, "kajti potem bi se lahko medsebojno borila pod istimi pogoji."
>:D

dzinks63 ::

:)) >Takoj se poraja vprašanje kaj bi bilo, če bi Alonso imel tako slabo taktiko.
To bi pa že lahko vedel , da dirkača v moštvu nikoli nimata popolnoma iste taktike. Vedno ima eden več ali manj bencina, različno nastavljen avto, velikokrat tudi gum nimata enakih, zakaj? Pač zato, da če se enemu ne posreči zmagati, pa bi mogoče prav zaradi malo druge taktike lahko drugi. S tem ima moštvo več možnosti za uspeh. Vprašaj se kdo je lastnik moštva in kdo ima tu zadnjo besedo. Voznik sigurno ne , on lahko samo podaja kake dobre predloge. In če se šef odloči drugače , se nima on kaj praskat. Voznik je samo zaposlen pri moštvu in šef ga lahko celo odslovi če z njim ni zadovoljen. Morate vedet, da v formuli imajo vozniki postranko vlogo. Prvo je zmeraj moštvo in šele nato voznik. Tako da nam navijačem , je vse to metanje peska v oči. In če je kateri voznik priljubjen, je to samo še dodaten plus za moštvo za katerega vozi.

overlord_tm ::

Alexius Heristalski ::

dzinks63, jaz to vse razumem, samo potem naj "veliki šef" ne nabija, kako imata pri njih dirkača enakovredne možnosti, bla, bla, bla. Samo to. Ker, ko je to delal Ferrari, je bil Ron najbolj glasen.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

'FireSTORM' ::

jasn niso tvegal da se zabijeta na startu. pa kva miselte dap luji za alonsotom čaku na štartu čep mu avto crknu? itak bi ga pa moru izsil tud čep štartu fantastično , da bi pršu pred njega. dobr pr postankih ne vek kuko je . sam zgledal je dost vredu. ampak tud če bi bil alonso drugi dvomim , da bi tvegu delat takšne bedarije kakršne čjo ljudje inducirat luiju. tud šumaher je vozil dostkrat za pike.

ti si morda avstralski domorodec?
ker te razumel nisem niti besede...
čep, čjo...speak slovenian...

Heristalski: Ron ne ve izgubljat...
Those penguins.... They sure aint normal....

dzinks63 ::

:)) Ja temu se res reče delanje megle, lobiranje , ali kokorkoli pač. Saj veš, da se mora Ron pokazati v lepi luči, da preslepi nas navijače in nenazadnje še bolj oba dirkača v moštvu. S kako motivacijo pa misliš , da bi dirkala moštvena kolega, če bi kot drugi vedel , da lahko pobira samo drobtinice.
Lahko si mislite kako stresno se je počutil Barichelo poleg Shumija. Če je slučano Shumiju šlo kaj narobe, je Barichelo potem dobil kakšno kost za glodanje in je bil potem tako vesel , da se je kar razjokal. Samo v tem primeru je bila razlika v kvaliteti voznikov velika in se je Barichelo hočeš nočeš moral podredit, saj je bil za svojo službo tud ustrezno dobro plačan in se ni nikoli preveč bunil, razen ene parkrat , ko mu je že prekipevalo 100 na uro.
Stanje v Mclarnu je pa drugačno, oba voznika sta vrhunska in zelo izenačena, ter jih mora Ron znati zelo dobro zlobirat, da mislita kako sta si enakovredna. Hamilton še letos marsikaj požre in je zelo vesel vsakega uspeha , ki ga doseže. Drugo leto pa, če še bosta oba pri Mclarnu , pa mi verjemite, bo čisto druga pesem. Tako, da Rona čaka drugo leto pravi pekel, kako bo krotil zadevo.

matjazx ::

dzinks63 ::

:)) In če bo res do tega prišlo, da bi Hamilton prestopil k Ferrariju drugo leto, se res ne smemo nič čuditi. Raikkonen je zaenkrat pokazal premalo in možno je čisto vse.

Good Guy ::

Ecclestone: McLaren could be excluded


i like it>:D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

matjazx ::

To sam grozi, da drugič ne bojo več, kkšna konstruktorska pika pa čiš loh gre.

Super Sonic ::

"To bi pa že lahko vedel , da dirkača v moštvu nikoli nimata popolnoma iste taktike."

Ti bi pa lahko vedel, da nikoli nihče od dirkačev (razen v primeru Šumija in _njegovih delavcev_) nima slabše taktike. In, tako mimogrede, določeni dirkači imajo na določenih dirkah povsem enako strategijo (razlika je samo v krogu več).

Sicer se pa že takoj na začetku poraja vprašanje: Zakaj bi kdor koli v Monacu na kvalifikacijah namerno tvegal (s težjim dirkalnikom) slabši štartni položaj. Še stric Mirko ve, da je štartni položaj v Monacu bistvenega pomena. Zato še bolj čudi Hamiltonov težji dirkalnik in v nebo kriči kar 4 kroge zgodnji postanek.

Toda kljub vsemu se je Hamilton (novinec) dvajset krogov pred koncem dirke, dvakratnemu (aktualnemu) svetovnemu prvaku, nalimal na rit dirkalnika.

To veliko pove. Preveč, pravzaprav.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Eh. Räikkönen ima triletno pogodbo, Lewisa pa Ron ne bo kar tako spustil, saj je praktično otrok McLarna. Novinarjem je spet dolgčas in sprožajo govorice.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Good Guy ::

itak se pogodbe lahko prekinejo za določene denarce
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

dzinks63 ::

:)) Glede slabših taktik pa takole. Pred dirko se nikoli ne ve 100% katera taktika je boljša, samo prevideva se lahko in zato na oko slabša taktika ni vedno nujno tudi slabša. To se vidi šele potem, ko je konec dirke. Ker na sami dirki se lahko zgodi toliko in toliko raznoraznih stvari, da se nikoli ne ve kaj bo na koncu ven prišlo. Vse se bolj ali manj suče okoli verjetnosti. Na dirki sami , pa so lahko kakšna počena sprednja krilca na svojem avtu, ali kak drug karambol , pa potem varnostni avto, pa sprememba vremena - dež, in še in še nepredvidenih situacij, tako da kombinacij je ogromno. In kateri trofi tapravo , temu je potem dost lažje pridet do zmage.

matjazx ::

Having studied the radio traffic between Vodafone McLaren Mercedes (McLaren) and its drivers, together with the FIA observer’s report and data from the team, it is clear that McLaren’s actions during the 2007 Monaco Grand Prix were entirely legitimate and no further action is necessary.

The facts

1. A two-stop strategy is the optimum at Monaco unless the safety car is deployed, in which case one-stop can sometimes be better.

2. The safety car has been deployed during four of the past five Monaco Grands Prix.

3. Under current rules the choice between a one-stop and two-stop strategy must be made before the final qualifying period.

4. It is clear from FIA measurements taken after qualifying that McLaren fuelled Hamilton for five more laps than Alonso.

5. This allowed Hamilton the option of a one-stop strategy should the safety car have come out during his first stint.

6. The safety car was not deployed.

7. The McLaren was significantly faster at Monaco than any other car.

Background

The primary objective of any team is for one of their drivers to win. If this can be achieved they will try to ensure their other car finishes second.

With no safety car during Alonso’s first stint, there was a small but finite risk that it would come out during the five laps before Hamilton had to refuel. This would have put him behind the field and at a significant disadvantage to any car on a full (as opposed to optional) one-stop strategy. The latter cars would be expected to refuel around lap 40 – ie after the safety car had pitted if it came out during Hamilton’s extra laps.

For similar reasons Hamilton was called in early for his second pit stop, thus assuring his second place, with or without a safety car.

Had the car in front of Hamilton not been his team-mate, McLaren might (probably would) have decided to risk the safety car and let Hamilton run for as long as his fuel load allowed in the hope that he would come out of the pits in the lead after one of his pit stops. There is, however, no obligation on them to take this risk in order to overtake their own car. Indeed it would be foolish to do so.

It is standard procedure for a team to tell its drivers to slow down when they have a substantial lead. This is in order to minimise the risk of technical or other problems. It is also standard practice and entirely reasonable to ask the drivers not to put each other at risk.

McLaren were able to pursue an optimum team strategy because they had a substantial advantage over all other cars. They did nothing which could be described as interfering with the race result.

Note to Editors:

At its meeting on 28 October 2002 the Formula One Commission decided by 23 votes to nil, with 3 abstentions, that it should be “prohibited to use team orders to interfere with the results of the race”. This decision was confirmed by the World Motor Sport Council and appears as Article 39.1 of the 2007 Formula One Sporting Regulations: “Team orders which interfere with a race result are prohibited.”

dzinks63 ::

:)) In še nekaj za sprostitev, kako hitra je v resnici formula :
comparison of a F1 car to other fast cars

SmeskoSnezak ::

Zdaj si prvo mesto torej delita Alonso in Hamilton. Če takih bedarij res ne bodo več počeli (in upam, da jih ne bodo), bosta morala in tako je tudi prav, enostavno tekmovati med sabo. Pa magari obedva vun padeta. >:D Sicer pa naj srebrne udarijo s pravili in jim odvzamejo točke, vržejo vun pa še plačajo naj. ;((
@ Pusti soncu v srce... @

CHAOS ::

Ta razsodba je šla definitivno v škodo F1. McLaren bi moral izgubit par pik, da bi dali jasno vedeti vsem, da dirkači dirkajo (Tu ne mislim na to, da bi pike odvzeli Alonsu in Hamiltonu, ampak samo moštu.). Monaco ni edina dirka, kjer je štartni položaj ključnega pomena, saj so nekatere steze po karakteristiki zelo podobne tej v Monacu, le da s to razliko, da so manj 'klavstrofobične'. Trenutno je v F1 še težje prehitevati na stezi kot je bilo to prejšnja leta. Trudijo se narediti formulo bolj gledljivo, zanimivo, potem pa takšne; pljuvajo v lastno skledo.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Good Guy ::

ampak samo moštu


si pa pogruntu bel purfl:D :D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

slatko ::

Mogoče kdo ve kdaj so kvalifikacije po našem času, v živo namreč POP TV ne prenaša!?!?

CHAOS ::

Pojdi na ta naslov http://www.formula1.com/ in klikni levo v meniju local time converter.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Good Guy ::

ob 23.30 bojo oz se začne program f1
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Alexius Heristalski ::

Ob 19h.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Good Guy ::

no takrat je posnetek ampak zdele že furajo vse lohk spremalte na f1 live
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Jst ::

Hamilton je car!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Z malo bencina in srečo, ker je Alonso kiksnil zadnjo šikano:P

Pa upam, da sta Ferrarija težka...je pa lepo videt Kimija spet agresivnega>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

overlord_tm ::

A je kdo kjerkol gledu trening?

Ko tole z ferrariji mi je sumljivo, al sta čisto polna, ali pa so ostali nekje zadaj :S

slatko ::

Jest sem gledal, pa ni blo nobene napake videt, zgleda sta res bolj polna al pa enostavno prepočasna. Za Hamiltona je blo kje rečeno da je lažji? Kaj pa Heitfeld?

Daedalus ::

Glede na tole, so zgleda pri McLarnu eksperimentirali z bencinom, Ferrari pa deluje precej bolj konstanten. Pa skor ne bi verjel, da je BMW hitrejši...ob isti količini bencina.

Aja, sem gledal jaz tud. Ne vem, Massa je prvi hitri krog totalno kiksnil, Kimi pa ni zgledal, ko da bi naredil kako večjo napako. Pomoje bencin, drugače so pa v težavah.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Good Guy ::

a jutr bo direkt prenos?
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

slatko ::

Jutri pop tv prenaša v živo.

Good Guy ::

no vsaj neki>:D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

mavec ::

Spet bo imel Adlešič za tulit. >:D

CHAOS ::

Ferrari se pa danes ni kaj prida izkazal. Če imajo kakšne resne namene glede letošnjega naslova, se bodo morali v preostanku sezone še presneto potruditi. Trenutno izgleda, da se razlika med njimi in McLarnom povečuje in ne zmanjšuje.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

mavec ::

Alonso ga pa lomi danes. >:D

Good Guy ::

fak kva je blo zdele :S omfg upam da bo vredu voznik k se je rafoku
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Super Sonic ::

Če bo pa Kubica tole preživu... noro!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Upam da je Kubica preživel tole nesrečo. Jao!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Ampak Hamilton je pa še vedno car!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Good Guy ::

ma jebeš hamiltona
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

trdoreh ::

Katastrofalen karambol!8-O

Good Guy ::

pomoje so šle zdele noge adijo
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
««
7 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664288175 (183643) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186437 (149682) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290717 (53096) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72256532 (35686) PrimozR

Več podobnih tem