Prijavi se z GoogleID

» »

Zelena nevarnost

Zelena nevarnost

strani: « 1 2 3

jype ::

ki ogroža sodobno družbo (na sliki spodaj) na vsakem koraku, je vedno nevarnejša.



Ne odpovejte se individualni pravici do avtomobilskega prevoza! Ne popuščajte bližajoči se zeleni nevarnosti! Vsak v svoje vozilo!

Predvsem pa ne nasedajte tistim, ki se vozijo s kolesi in skiroji, ali celo hodijo peš ali z javnim prevozom!
  • zavarovalo slike: STASI ()

klemen22 ::

Fak, spet "taka" tema. Zeleni če se ne motim? Ma ti prav iščeš kreg.:\
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

jype ::

Slika mi je bila všeč in debate na to temo že nekaj časa ni bilo, so pa bile nekatere cvetke na forumu, ki si zaslužijo oporekanje, pa čeprav morda le skozi smešenje.

Nič ni narobe, če se pavšalne trditve in urbane legende, recimo "dons ne morš bit bres auta", ali pa celo "auto je moja pravica", od časa do časa postavi pod vprašaj.

Naj vas ne moti, spoštovani lemingi.

zee ::

že nekaj let hodim v službo peš - brez stresa in jajcanja z iskanjem parkirnega mesta (v Ljubljani)

naslednje leto se verjetno preselim v Bežigrad (iz Viča) in bi se lahko vozil v službo z avtom, vendar zakaj bi se, če imam na voljo avtobus, kolo, mogoče še rolerje, če se mi uspe navadit rolat.

in ne tukaj z zeleno nevarnostjo. velika večina meščanov bi se lahko mirno vozila v službo z javnim prevozom ali kolesi, s čimer bi se IMHO precej zmanjšal promet v Ljubljani, parkirnih mest bi bilo več za tiste, ki pridejo v LJ iz drugih delov Slovenije, itd. itd. itd.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Mercier ::

jype:
Nič ni narobe, če se pavšalne trditve in urbane legende, recimo "dons ne morš bit bres auta", ali pa celo "auto je moja pravica", od časa do časa postavi pod vprašaj.

No, avto je moja pravica. Upam, da mi je od zjutraj, ko sem se ga parkiral, ni kdo preklical. Kaj bi rad povedal?

Ja, lahko brez. Froca naložiš na kočijo, pelješ v vrtec, se odpelješ v službo, potem nazaj. Pa še več prostora za stvari iz štrcune maš v kočiji navadno.

jype:
Naj vas ne moti, spoštovani lemingi.

Spoštuj si ti svojo mater.

krneki0001 ::

Hehehe. Jaz imam do šihta 5 minut z avtom, če grem pa na bus pa rabim skoraj eno uro, ker avtobus vozi naokoli. Manjka en bus, ki bi iz črnuč v jarše vozil.

fRiK0 ::

Pa en iz šiške na vič, če grem z avtom na faks sem tam v 10 min, če grem z busom pa rabim dobre pol ure, za nazaj je šele kriza, k rabim z busom 45 min, z avtom pa še zmer 10 min. Zdej pa naj mi en razloži zakaj bi se vozil 45min v polnem busu kjer me skoraj vročinska kap namesto 10 min v avtu?
Hvala

LP Tadej

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fRiK0 ()

_marko ::

Kaj pa hladilnik je moja pravica jype?
Kaj pa klimatska naprava?
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

klemen22 ::

Zdej pa naj mi en razloži zakaj bi se vozil 45min v polnem busu kjer me skoraj vročinska kap namesto 10 min v avtu?

Zato ker, če se nebi Ljubljančani za magari 100 metrov jajcali z avtom bi se v tem primeru tudi čas potovanja z busom zmanjšal.;)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

_marko ::

Sej, če boste vsi 'osveščeni' začeli voziti z kolesi se bo tudi promet zmanjšal....
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

fRiK0 ::

Ja sam avtobus še zmeraj mora ustavljat na postajah in se pelje po celovški na kateri je malo morje semaforjev, da ne omenim da je treba na postaji čakat. Če grem pa z avtom mam pa svoj vozni red in nobenga mi ni treba čakat, na faks grem pa lahko po večni poti ki je brez semaforjev...

Torej zakaj bi šel na bus?
Hvala

LP Tadej

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fRiK0 ()

jype ::

Pravica je nekaj, kar vam je zagotovljeno. Če bi avtomobil bil pravica, potem bi ga imeli vsi (glede na polne avtobuse to očitno ni res). Avtomobil je zgolj orodje za udobnejše življenje, problem pa nastane, ko postane orodje pomembnejše od udobja in ko postanejo ljudje objestni in slepi za škodo, ki jo s svojim udobjem povzročajo.

Če bi se vsi tisti, ki se zdaj izogibamo uporabi avtomobila, vozili s svojimi avtomobili v mesto, vsi vi, ki se zdaj udobno v 10 minutah pripeljete na cilj, sploh ne bi imeli kje parkirat. Škoda, da se tega žalostnega dejstva ne zavedate.

zee ::

ker:
- s tem zmanjšaš gužvo na mestnih ulicah
- s tem manj onesnažuješ okolje
- s tem zmanjšaš obrabo avtomobila (gas & bremza pa to)
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

jype ::

_marko> Sej, če boste vsi 'osveščeni' začeli voziti z kolesi se bo tudi promet zmanjšal....

Saj se že vozimo s kolesi in promet je manjši. A ker imamo pravico do čistega zraka in okolja brez hrupa, ki nam jo kratijo pomehkuženi mamini sinkoti, ki se okoli vozijo z nalepko "invalid", da lahko parkirajo tri metre od cilja, smo nejevoljni. Enako kot tisti, ki smatrate, da je avto in parkirni prostor vaša pravica.

Vsekakor nekomu od nas ni jasno, kaj pomeni beseda "pravica".

muzičar ::

Mah ne BUS je najslabše. Jaz bicikliram že 3 leta skoraj kamorkoli grem (v Ljubljani, izven ne) -> sem hitro na cilju, ognem se gneči, imam klimo (mi pihlja), rekrairam se, smejem se glupim voznikom in tistim, ki veselo stojijo v kolonah (noja prej se mi smilijo).

_marko ::

jype:
preseli se na deželo. To je tvoja pravica.
Tako kot je moja, da se odpeljem z avtom kam želim.
Dokler nebo javni promet v mestih porihtan dovolj dobro se bom pač vozil z avtom. Poleti pa se tako ali tako s kolesom.
Komu na čast bom porabil do faxa z dvema avtobosuma 1uro, če sem z avtom v manj ko 10ih minutah?!
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

jype ::

_marko> Komu na čast bom porabil do faxa z dvema avtobosuma 1uro, če sem z avtom v manj ko 10ih minutah?!

Ne vem. Že zelo dolgo se nisem peljal z avtobusom, ker so neučinkoviti, ker stojijo v kolonah avtomobilov, ki se vsak dan drenjajo v mesto in potem iz njega ven.

Žal se moja pravica do čistega zraka in okolja brez hrupa nič ne spremeni, če živim v mestu. Najbolje bo, če se ti (ki posegaš v moje pravice) preseliš na deželo, s faksom vred. Tako bo najbolje za vse: ti se boš lahko z avtomobilom vozil na faks po podeželju, jaz pa bom lahko v mestu neovirano kolesaril po ulicah, ki ne bodo smrdele.

Če se poleti voziš s kolesom, potem sploh nisi problematičen. Problematični so ljudje, ki se kljub možnostim, ki jih imajo, vedno odločijo za avto, čeprav vejo, da bodo eno uro stali v koloni sredi mesta na vročem soncu. Seveda noben od njih ne bo nikoli izključil motorja.

muzičar ::

Okej pustimo javni prevoz. Se strinjamo vsi da je to verjetno najslabša izbira. Imamo pa kolo oz. peš honda. Jaz sem s kolesom v šoli v 15 minutah, prav tako sem v 15min z avtobusom ampak vseeno se mi ne da pražit po busu. Tudi pozimi če ni pretiranega snega oz. so pločniki sčiščeni se vozim s kolesom. Ne da se mi gužvat po busih.

_marko ::

Ah jype, ti bi nas v kameno dobo pahnil, če bi le šlo...

Sej nevem, če mi boš verjel.. ampak danes so mesta precej čistejša kot so bila včasih, ko še npr. niti ni bilo prometa...
Ta stvar s pravicami-ne delaj se neumnega.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

fRiK0 ::

zee: Ja avto imam zato da ga ne uporabljam... Najbol da registriraš avto pol pa gnije na parkplacu. Če dam tok dnarja za registracijo ga bom izkoristu kokr se le da.

Edina stvar ki bi me spravla, da bi se z busom vozil na faks je če bi LPP naredil progo, katera bi vozila po večni poti in s tem skrajšal čas vožnje do faksa... Aja pa če bi busi meli malo manj zamude (pa tle ne govorim o 6 al pa 1, katera vozita na par minut ampak 22 ali pa 5)

muzičar: Jaz mam pa avto zato da mi ni treba pridet ves prešvican na faks...
Hvala

LP Tadej

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fRiK0 ()

muzičar ::

Halo pa mene niti ne zanima če je mačkov kot spucan ali ne, važno mi je da je zrak čist. Ne da pri nas ko ni pločnikov kdaj naletim na avtobus pred mano in sem zelo vesel ko komaj diham oz. se trudim da ne bi. Sem bil kadilec 5 let tako da sem izkusil zelo slab zrak. To je huje kot cigaret. Zrak v ljubljani je obupen, da ne omenjam za bežigradom kjer vrtičkarji veselo gnojijo ampak to je spet debata zase (u ideja za temo).

muzičar ::

@fRiKO jaz tudi samo ga za faks sori ne bom uporabljal. Gre bencin za bv. Poleg tega nevem sicer kako ti voziš bicikl ampak jaz nisem niti enkrat še prišel prešvican. Če se potrudiš se da veš. Noja najlažje se je pa res usest v avto, dat klimo na 18, vent. na 4 in že letimo.

_marko ::

Avtomobilski motorji gredo v smeri manjšega onesnaževanja...danes dejansko niso več problematični.
Namesto, da bi posodobili tehnologijo bi se pač zeleni nasploh odrekli prevozu na ta način...

Če bi pri vseh teh stvareh poslušali zelene bi v zogodovini naredili toliko sranja, da bi danes življenje bilo precej slabše...
Tehnologija je naš prijatelj...

Če pa ste zeleni tako zagreti pa nehajte uporabljat elektriko, nehajte se niti voziti z avtobusi, vrnitne se v neokrnjeno naravo kot nabiralniki - bog ne daj, da kdo od vas ni veganec!...
Po drugi strani pa pobite vse prežvekovalce, ker so glavni producenti metana...
Ah...
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

fRiK0 ::

muzičar: točno tako...
Hvala

LP Tadej

username ::

Ne odpovejte se individualni pravici do avtomobilskega prevoza!
Nikar tako vpiti, saj se ji ne bom odpovedal. Ali pa kdo razmišlja, da bi mi to pravico kršil (samo kot informacija me zanima, da vem če moram v delavnico nabrusit sekiro >:D )

in ne tukaj z zeleno nevarnostjo. velika večina meščanov bi se lahko mirno vozila v službo z javnim prevozom
Lahko bi se, pa se je odločila drugače. Deal with it.

Vsekakor nekomu od nas ni jasno, kaj pomeni beseda "pravica".
Ja. In sicer ni jasno tebi.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Camalotz ::

Ah, podzemno v Ljubljano.
Eno linijo od Črnuč do D. Mosta.
Pa eno od Medvod do Zaloga.
Za začetek.

Pa ne mi rečt, da je Ljubljana premala za kaj takega.
Porto ima cca. 300k prebivalcev pa jako zajeban teren,
pa so se lotil Metro-ja. Zakaj se ga ne bi še v Lubi Ani?
Vedno znova me preseneča, koliko ljudi zna pisati, ne pa tudi brati.

muzičar ::

Ko bo prišel zakon da se iz cest odstranijo avtomobili kot so stari golfi itd. (sploh diesel) potem bom tiho do takrat lahko nastane tisoče prototipov oz. končnih izdelkov, kaj ko se bo "samo" polovica vozila z njimi. Onesnaženja je manj s tem se strnijam samo ne s trditvijo v primerjavi z časi ko prometa skoraj da ni bilo. Nisem glih zelenec, me pa zaboli, ko vidim da v naravi naredijo luknjo v katero zmečejo staro kramo (ala pralni stroji itd.) nato jo zasipajo, potem pa pogledaš reko Besnica, ki teče 3 metre stran. Če sem zato zelen pa naj bom.

_marko ::

Če jaz naredim tehnični pregled na amzsju in je z izpušnimi plini vse v najlepšem redu - torej v skladu z zakonom.
Potem jaz kršim tvoje pravice?! wtf!!?:\
Daj no jype, zakaj potem ne tožiš pol Ljubljane... boš dobil toliko denarja, da boš iz Lj naredil zeleno oazo.

Niso ti ravno jasne te stvari kaj...
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

_marko ::

muzičar:
Zakoni se vedno znova zaostrujejo, ker vedno hitreje prihaja čistejša energija.
Če so tisti Golfi res takšen problem jih po 2008 več nebo...

P.S. če kdo to dela z pralnimi stroji in podobnimi stvarmi pa ga prijavi... verjemi, da bo to storil zadnič!
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

muzičar ::

Dobro vemo kako je s tehničnimi.... Ampak to spet ni tema pogovora. Skratka ne moreš rečt da je vse v najlepšem redu. Je pa res da se stvari lepo popravljajo, lahko bi se hitreje a vseeno. Sicer sem pa jaz izbral tak prevoz, ker ima pač iz mojega vidika več + kot avto (kar se tiče mestne vožnje) + po 3 letih poznam dobre bližnjice, kje so policaji ponavadi itd.

jype ::

username> Lahko bi se, pa se je odločila drugače. Deal with it.

To samo pomeni, da je javni prevoz neučinkovit, ne pa da je ideja nesmiselna.

username> Ja. In sicer ni jasno tebi.

Me lahko usmeriš na zakonodajo, ki ti daje pravico do avtomobila in pravico do onesnaževanja zraka?

_marko> Tehnologija je naš prijatelj...

Vsekakor. Ker sem preživel nekaj tednov danske rutine (vsak dan v "službo" in nazaj z električnim vlakom, ki vozi vsakih nekaj minut) vem, da tehnologija omogoča precej več kot trenutno od nje zahtevamo. Kljub temu, da skoraj vsako dansko gospodinjstvo razpolaga z avtomobilom, se za njegovo uporabo večina ljudi ne odloči, ker za to ni nobene potrebe. Poleg tega, da javni prevoz deluje, je omogočen tudi varen prevoz s kolesi, zaradi česar se ogromno ljudi odloči za to možnost:



Nikjer nisem zahteval vrnitve v kameno dobo, le izpostavil sem absurdnost kolon avtomobilov, ki vsak dan z vključenimi motorji stojijo povsod po mestu in svinjajo zrak. Ne glede na to, da ne morem soditi o tem, ali se nekomu zdi udobno stat z avtomobilom v koloni, sem prepričan, da tako ravnanje ni le nesmotrno, temveč zelo škodljivo. Ne more biti pravica, lahko je le ugodnost, za katero bi moral vsak posameznik plačati ustrezno odškodnino. Ne trdim, da že danes dejanski odliv (ki ga pobere država) ni v resnici prevelik, trdim pa, da država ta denar porablja narobe: zrak ni čist in kolone vozil zdaj stojijo po mestu že več kot desetletje. Poznam ljudi, ki imajo zaradi tega resne zdravstvene težave (predvsem poleti, ko troposferski ozon ob prometnih konicah močno naraste). Sredstva bi morali vložiti tako, da bi zadovoljili potrebe kritične mase ljudi po transportu. S tem bi postal tudi avtomobilski prevoz znosnejši, ker bi ga bilo manj in bi posledično bil hkrati manj nevaren, manjše breme za okolje in predvsem bolj učinkovit, kot je danes (ko vsi ljudje plačujemo prometno infrastrukturo, ki ne zmore učinkovito zadovoljevati potreb večine ljudi).

Izselitev iz mesta, ki jo predlagaš, je smešna rešitev: to pomeni zgolj to, da bom zaradi neučinkovite (komunikacijske in prometne) infrastrukture tudi sam primoran uporabljati avtomobil za prevoz v mesto, ki bo postalo veliko parkirišče, namesto da bi bilo prijeten življenski prostor, kjer bi svojim potomcem brez slabe vesti privoščil odraščanje.

_marko ::

->Nikjer nisem zahteval vrnitve v kameno dobo, le izpostavil sem absurdnost kolon avtomobilov, ki vsak dan z vključenimi motorji stojijo povsod po mestu in svinjajo zrak.

Potem se pa ne buni na ljudi, ampak na državo. Pa jim podaj realno alternativo, ki si jo Slovenija lahko privošči.
Poišči študije onesnaženosti zraka in primerjal z npr.Danci.

->Ne more biti pravica, lahko je le ugodnost, za katero bi moral vsak posameznik plačati ustrezno odškodnino.

Plačam cestino in registracijo! Plačam tehnični pregled. Ko tole opravim se lahko po zakonu vozim kje, kdaj in koliko hočem.


->namesto da bi bilo prijeten življenski prostor, kjer bi svojim potomcem brez slabe vesti privoščil odraščanje.

Danes je učitno najbolj prijetno voziti se z avtomobilom. Ti pa svojim potomcev niti tega nebi privoščil?
Tehnologija je vedno čistejša, onesnaženost se bo zmanjševala. Onesnaženost danes v Sloveniiji ni težavna oz visoka.
Če bi rad videl pravo onesnaženost pa idi v Šanghaj.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

jype ::

_marko> Danes je učitno najbolj prijetno voziti se z avtomobilom. Ti pa svojim potomcev niti tega nebi privoščil?

To je pa cvetka. Seveda jim ne bi privoščil voziti se z avtomobilom. Privoščil bi jim velike zelene površine, službo v njihovem lastnem stanovanju, psa, dobro založeno trgovinico in kolesarsko pot do morja. Avtomobil bi privoščil invalidom in starejšim občanom, ki bi se lahko kadarkoli spomnili, da bi šli radi na morje, in bi se po uri vožnje lahko vrgli v vodo.

Z mojega zornega kota je avtomobil zgolj zastarelo orodje, ki ga bi morale zdaj že močno izpodriniti sodobne telekomunikacije in smotrno urbano planiranje, ki v večini primerov odpravlja potrebo po lokalnem prevozu.

Čeprav tega ne bomo kmalu dosegli, se mi zdi bedasto ravnanje tistih, ki se krčevito oklepajo socialističnih frustracij in je zanje avtomobil še vedno potrditev njihove lastne uspešnosti in se morajo torej z njim pokazati tudi pred širšo družbo. Bolje kot tako, da nepravilno parkirajo na površini za pešce, bi to resnično težko storili.

Nisem za prepoved uporabe motornih vozil, smiselno pa se mi zdi graditi okolje, v katerem jih ljudje običajno ne potrebujejo.

Ja, tehnologija bo poskrbela, da bo promet vedno čistejši in vedno varnejši, ampak to ne spremeni dejstva, da bodo ljudje, ki danes razmišljajo narobe, tudi tedaj razmišljali narobe in se sklicevali na pravice, ki jim nikoli niso bile podeljene.

Bunim se na državo, ampak za situacijo, ki jo imamo, so krivi tudi ljudje, ki so se pripravljeni za malo udobja odpovedati veliko večji količini udobja, ki bi zadovoljila potrebe veliko več ljudi.

krneki0001 ::


Pravica je nekaj, kar vam je zagotovljeno. Če bi avtomobil bil pravica, potem bi ga imeli vsi (glede na polne avtobuse to očitno ni res). Avtomobil je zgolj orodje za udobnejše življenje, problem pa nastane, ko postane orodje pomembnejše od udobja in ko postanejo ljudje objestni in slepi za škodo, ki jo s svojim udobjem povzročajo.


Udobje je fotelj pred TVjem in tudi TV sam - saj ga ne potrebuješ, udobje je hladilnik, skrinja, hrano bi lahko vsak dan svežo kupoval, udobje je klimatiziran prostor, brez klime smo tok in tok let zdržal in delal, zakaj nebi še naprej. Zakaj vsega tega ne damo stran?
Zakaj ne zmečeš vsega stran in si v stanovanje postaviš eno dekco v kot v katerem boš spal, jedel boš iz tal in edino tako ne boš v udobju?

Dejte no mal razmislit, kaj pišete. Meni je do službe 5km, v največji gužvi(brez izjem kakršna je nesreča) potrebujem 10 minut po obvoznici (trzinska in potem vzhodni del cestnega kroga okoli ljubljane, do BTC-ja. Če grem pa na avtobus, moram pa iz črnuč do gospodarskega razstavišča ali pa do bavarca, da bom dobil avtobus za jarše. Vsega skupaj najmanj 45 minut.
Ko je bil letos pozimi sneg, so ljudje hodili z avtobusom iz črnuč do službe okoli 2 uri in pol, ker ni bilo spluženo, jaz pa sem rabil 10 minut.
Zdej pa ti meni povej zakaj bi si zjutraj odvze najmnaj l 35 minut spanca zato, da bi prišel do 7h v službo? Raje spim tiste pol ure več.

Ne rečem da bi iz črnuč šel avtobus direkt do BTC-ja (to definitvno manjka, ker zdej je prevelik krog naokoli), potem bi se pa celo vozil z busom.
Z biciklom pa ne grem, ker ni kolesarskih stez, pa je preveliak verjetnost da me bo kdo zgazil, sploh v črnučah.

jype ::

Ne nakladaj. Primerjaj zgornji dve fotografiji in mi povej, na kateri bi raje preživel nekaj let svojega življenja.

_marko ::

->Nisem za prepoved uporabe motornih vozil, smiselno pa se mi zdi graditi okolje, v katerem jih ljudje običajno ne potrebujejo.
->Ja, tehnologija bo poskrbela, da bo promet vedno čistejši in vedno varnejši, ampak to ne spremeni dejstva, da bodo ljudje, ki danes razmišljajo narobe, tudi tedaj razmišljali narobe in se sklicevali na pravice, ki jim nikoli niso bile podeljene.

A si se vprašal, če mogoče ti narobe razmišljaš?
A ti veš kaj pišeš, da ne vidiš, da imamo mi pravico se vozit z avti!?

Potem ti lahko z tvojega vidika sebe takoj vstreliš, ker prispevaš k ogrevanju zemlje. Sevaš, ker ima telo 37 stopinj tempetaruro.
Od kje ti pravica, da greješ našo atmosfero? A vidiš nesmisel v tem!?

Kaj pa ko sploh nebo onesnaževanja z avti? Kaj bo potem? Zakaj hudiča ne greš v vse države, ki imajo CFC hladilnike in jih varno odstaniš!?
Ko jih jebe... glavno, da nebo onesnaževanja. Kake HE, kakšne jedrske elekrtarne, kakšne veternice... vse to je onesnaževanje, ki nam omogoča luksus. Izklopi računalnik, saj to je lukus, ki je sestavljen iz narave, ki sedaj več ni okrnjena, ker si ti v svoj računalnik vgradil njene elemente.

->Z mojega zornega kota je avtomobil zgolj zastarelo orodje

Povej mi eno ne-zastarelo orodje, v katerega se lahko s streho nad glavo, da nisi premočen, z regulacijo temperature, da te ne zebe, z dovolj veliko hitrostjo, da si dovolj hiter.... pripelje na cilj hitreje in bolj udobno.
A je čakanje na avtobus kakšna socilistično-levičarska vednota ali kaj!?
Bluziš, kot po navadi...
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

fRiK0 ::

jype: Ko bo pri nas javni promet tako urejen kot na Danskem se bom pa še jaz te rutine lotil, do takrat je pa moj Megane moje glavno prevozno sredstvo...
Hvala

LP Tadej

jype ::

_marko> A ti veš kaj pišeš, da ne vidiš, da imamo mi pravico se vozit z avti!?

Tudi jaz imam pravico voziti se z avtom, a le dokler s tem početjem ne posegam v pravice drugih. Če imam avto, ki svinja, potem je (oz. bi morala biti) moja pravica vožnje z avtomobilom omejena tako, da poseganja v pravice drugih ne bi bilo. A se glede tega strinjamo?

_marko> Potem ti lahko z tvojega vidika sebe takoj vstreliš, ker prispevaš k ogrevanju zemlje. Sevaš, ker ima telo 37 stopinj tempetaruro.
_marko> Od kje ti pravica, da greješ našo atmosfero? A vidiš nesmisel v tem!?

Seveda. Prepričan sem, da tudi ti vidiš nesmisel v tem in da razumeš, da spreminjanje telesne temperature in bolj smotrno izrabljanje prostora in časa ni ista reč.

_marko> Kaj pa ko sploh nebo onesnaževanja z avti? Kaj bo potem? Zakaj hudiča ne greš v vse države, ki imajo CFC hladilnike in jih varno odstaniš!?

Glej, jaz sem včasih veliko streljal na ljudi. Ker sem užival v tem. Ker streljanje na ljudi očitno posega v njihove pravice, sem to počel z računalnikom. Prepričan sem, da bo vožnja z avtomobilom nekega dne zaradi tehnologije postala podobna domena. S pravimi avtomobili bodo itak kmalu upravljali računalniki.

_marko> Povej mi eno ne-zastarelo orodje, v katerega se lahko s streho nad glavo, da nisi premočen, z regulacijo temperature, da te ne zebe, z dovolj veliko hitrostjo, da si dovolj hiter.... pripelje na cilj hitreje in bolj udobno.

Za začetek radio. Lahko tudi optično vlakno, če se ti resnično mudi.

_marko> A je čakanje na avtobus kakšna socilistično-levičarska vednota ali kaj!?

Ne, mi pa vsekakor bolj ustreza tri minute čakanja na električni avtobus v prijetni senci v mestnem parku kot polurno sedenje v razbeljenem vozilu na izvozu iz betonske obvoznice.

_marko> Bluziš, kot po navadi...

Ne, le nekateri ne dojamete, da je življenje brez avtomobila lažje in prijetnejše že danes, na račun tega pa ogromno ljudi živi manj kvalitetno življenje (vključno z vami, le da se vi tega ne zavedate).

Lahko še tebi postavim trivialno vprašanje: na kateri od zgornjih dveh fotografij bi raje preživel nekaj let svojega življenja?

jype ::

fRiK0> jype: Ko bo pri nas javni promet tako urejen kot na Danskem se bom pa še jaz te rutine lotil, do takrat je pa moj Megane moje glavno prevozno sredstvo...

To povsem spoštujem, z enim zadržkom: na kakšen način se trudiš, da bi pri nas uredil javni promet tako, da bi ustrezal tvojim potrebam?

Ker verjamem, da se približno nič, se mi zdi, da s svojim početjem nisi uvideven do tistih, ki jim z njim škoduješ. To so vsi, ki zaradi tvoje uporabe avtomobila kakorkoli trpijo: nekateri zato, ker si jim že zasedel parkirno mesto, nekateri zato, ker je na cesti pred njimi gneča, nekateri zato, ker vdihavajo slabši zrak, nekateri pa zato, ker jim gre stalno ropotanje tvojega avtomobila na živce.

Glede na to, da je naša država dražja od že omenjene Danske smatram, da bi lahko sama sebi postavila višja merila pri upravljanju s prostorom in prometom nasploh. To bi stalo več, a bi bilo tudi vredno več. Zdaj imamo na voljo zgolj manj drago, a strahotno neučinkovito rešitev, ki marsikomu, predvsem pa uporabnikom avtomobilov, povzroča glavobol. Ne pozabite, da jaz izjemno redko stojim v koloni, ker za prevoz uporabljam kolo, kljub temu pa neredko slišim psovke, ki si jih vozniki avtomobilov bodisi izmenjujejo, bodisi brundajo samim sebi, ko stojijo v koloni. Njihovo trpljenje me skrbi in ker slabo vplivajo tudi na moje življensko okolje (psovke so še najmanjša skrb) bi jim rad povedal, da ni nujno, da posežejo po avtomobilu vedno, ko bi radi kam prišli.

BigWhale ::

Hecno je, kako ljudje vzrojijo za en prazen nic. Seveda, vam vsem je avto pravico. Absolutno. Najbolj idealno bi bilo, da bi VSI imeli vsak svoj avto in bi se vsak s svojim vozil oziroma stal v koloni in gledal kako ga pesci prehitevajo.

Jaz bi se z veseljem avtu odpovedal, na zalost se zjutraj najprej peljem 25km do vrtca, potem 25km nazaj v sluzbo in isto ponovim popoldne.

Ce bi vecina uporabljala javni prevoz, potem bi bil javni prevoz bolj urejen in bolj reden.

Se mi zdi, da vas vecina Jureta sploh ne zastopi kaj bi rad povedal. :)

krneki0001 ::

jype jasno je kje, vendar ne moreš - naša država denar zapravlja za bedarije ob tem da imamo skoraj najvišje davke v evropi.
Vendar ne moreš tega začeti v mestih. Prvo moraš uredit povezave med mesti, ko boš uredil medkrajevne povezave z več javnih prevozov, boš pa lahko uredil še krajevne, ker te bodo tudi ljudje v to prisilili.

Primer; V kraju v katerem sem živel je vozil avtobus 2x na dan - ob 6h zjutraj proti ljubljani in ob 17h popoldne iz ljubljane, pa še to samo za šolarje , dijake in študente. Ostali smo se morali vozili z avtomobili.

Sedaj pa primerjava;
Cena samo 100m avtoceste med ivančno gorico in bičem je stalo v povprečju 193 miljonov tolarjev brez odkupa zemljišča - torej je stalo priblišno 12 kilometrov od ivančne do biča malo čez 23 miljard tolarjev + odkupi zemljišč - za tak denar bi že skoraj lahko poštimali želežniško progo od novega mesta do ljubljane z dvojno progo in bi lahko vlaki vzporedno vozili. Če bi povsod bile dvojne proge, bi lahko vse tovornjake v tranzitu prestavili na vlake, kar bi razbremenilo vse avtoceste in posledično bi bilo potrebno manj denarja za vzdrževanje in več za bi se lahko uporabilo za poštimat javne prevoze s katerimi bi še razbremenili uporabo avtocest.

Ko bi poštimal vse te stvari izven mest, bi pa sami ljudje prišli do tega, da bi se tudi izogibali vožnje po mestnih središčih, saj bi že v mesto lahko prišli z javnim prevozom. Poleg tega zapreš še vsa središča, da ni možen prevoz skozi njih in si na tem kar bi ti rad.

Samo za kaj takega bi moral korenito spremenit mišljenje vlade(da se uprejo velikim provizijam, ki jih zaslužijo) in se upret velikim firmam ki služijo ogromne denarje s počasnim delom(raje 5 let delat 100km ceste in vsako leto vlečt ogromno denarja, kot pa v enem letu vse narest - čeprav so sposobni tega), poleg tega bi moral še vse medkrajevne prevoze poštimat, ker največ je teh, ki se "morajo"(iz takšnih ali drugačnih razlogov) vozit z avtom v mesto.

_marko ::

Jype:
patetično je to, da ne razumeš, da imamo mi pravico se vozit z avtomobili.
Od kje pravica kravam, da prispevajo k topli gredi?!!?!
(ne si mislit, da je to mali delež...)


->Če imam avto, ki svinja, potem je (oz. bi morala biti) moja pravica vožnje z avtomobilom omejena tako, da poseganja v pravice drugih ne bi bilo. A se glede tega strinjamo?

Če 'svinja' pod dovoljeno mejo potem imaš ti narobe :) . In ker vsi avtomobili, ki naredijo tehničen pregled morajo biti v tem intevalu imaš spet ti narobe.
Če se pa ne strinjaš, mi pa povej zakaj ne tožiš ljudi?!

A sevanje nuklearke pa je ok ali kaj? Seveda je, ker je višina sevanje prepdisana in če je v skadu z zakonom ti nuklearka ne krši pravic. Pa še vedno oddaja sevanje.
Mislim, da tole komot razumejo učenci 5 razrdea OŠ.


->Za začetek radio. Lahko tudi optično vlakno, če se ti resnično mudi.
Ti se kr prek radijske zveze pogovarjaj s punco, bog ne daj, da bi šel v 50km oddaljen kraj z avtom!

->Lahko še tebi postavim trivialno vprašanje: na kateri od zgornjih dveh fotografij bi raje preživel nekaj let svojega življenja?
Na tisti na Danskem bi imel na vročem soncu probleme najti svoje kolo.:8)
Raje bi pa živel v tehnološko napredni družbi, ki se nebo odrekala tehnologiji zaradi zelenih bojazni. Avtomobili v kratkem praktično več nebodo polutorji...(do 10 let). Čakal pa nebi rad na vsak avtobus, hodil nebi rad do avtobusne postaje, prestopal nebi rad vsakih par km, na dolge poti bi se raje vozil z avtom kot pa z vlakom...
Seveda bi imel rad čisti zrak, vendar IMO pod tvojimi pogoji nebo nič čistejši kot pod napredono tehnologijo. Kvečjemu slabši.
A električni avtomobili ti niso všeč?! Glej novico na S-T za nek hud avto z litijonsko baterijo.

Skratka:
Jaz želim povedat, da bi ubral drugačen pristop kot ti. Jaz tehnološkega, ki bo zagotovo očistil naš zrak in obeenem še obdržal luksus.
Ti pa zelenega, ki bi le odstranil avtomobile, zrak bi se pa najverjetneje izboljšal zanemarljivo malo brez posega tehnologije.

Tako malo onensaženosti kot je v SLO imam raje to osenaženost zaenkrat z luksusom, kot pa nerealne želje zelenih, ki bi naredili več škode kot koristi.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

jype ::

Če boš s takim razvojnim programom kandidiral na kakšnih volitvah, te bo podprlo precej ljudi. Tudi jaz.

Ampak takšnega programa se moraš potem tudi držat. V Ljubljani bi lahko za denar, ki ga trenutno mečejo stran (gradijo vpenjačo na ljubljanski grad, ki je eden najbolj absurdnih projektov zadnjega časa, s še bolj absurdnimi provizijami in popolnoma brez ustrezne infrastrukture, ki bi vzpenjačo sploh lahko osmislila) zgradili ogromno parkirno hišo, ki bi lahko konkretno razbremenila mestno središče, ali pa popravila praktično vse težave s kolesarskimi stezami v mestu in okolici. Oba ukrepa bi močno olajšala mestno vožnjo s kolesom, zato bi oba ukrepa podprl.

Ker se smiselni programi ne izvajajo sem prisiljen dvigovati ljudsko zavest z debatami, kakršna je tale. Morda bodo razsvetljeni ljudje v prihodnjih nekaj letih ugotovili, da se reči premikajo nazaj, namesto naprej, in se bo stanje izboljšalo.

krneki0001 ::

NE bom kandidiral, ker kljub nevem kaki podpori, lobijem, ki gradijo avtoceste in podobne drage in z ogromnimi provizijami podprte zadeve, nebi mogel nič in bi me skenslal v prvih dveh dneh kandidature.

Vzpenjača se tut men zdi čista bedarija. Upam, da bo Zoki prevzel mesto župana - za moje pojme rabi ljubljana nekoga ki bo mal prevetril vse skupaj in ukinil projekt te vzpenjače in podobnih bedarij.
Ideja se mi je pa porodila, da bi tak post (tisti prejšnji) napisal zokiju na kak mail(najbrž bi se ga dalo zvedet) in mu tam napisal, da ga bo podprlo dost ljudi, če bo kaj takega naredil, ker za dosedanje in sedanje županje vem, da niso zato, ker se morajo do službe vozit z avtom.

Zgodovina sprememb…

username ::

Me lahko usmeriš na zakonodajo, ki ti daje pravico do avtomobila in pravico do onesnaževanja zraka?
Zakonodaja o pravici do avtomobila? A ti bi za vsako stvar zahteval konkretno izrecno dovolitev v zakonodaji al kaj?

Kar ni izrecno prepovedano, je dovoljeno.
Za začetek te lahko zato usmerim k Ustavi Republike Slovenije.
32. člen zagotavlja pravico do gibanja, 33. člen pa pravico do zasebne lastnine.

Prepoved lastništva avtomobila in vožnje z njim je torej protiustavna.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

krneki0001 ::

Prepoved vožnje pa ni protiustavna.

Zgodovina sprememb…

jype ::

_marko> Ti se kr prek radijske zveze pogovarjaj s punco, bog ne daj, da bi šel v 50km oddaljen kraj z avtom!

Preselil sem se k njej, ker je bilo s kolesom malce predaleč za vsakodnevno vožnjo. Ta optimizacija se je izkazala za odlično rešitev.

_marko> patetično je to, da ne razumeš, da imamo mi pravico se vozit z avtomobili.

Nimate je. Če bi jo imeli, potem se ljudje ne bi vozili z avtobusi, ker so neučinkoviti, pa so kljub temu pogosto nabito polni.

_marko> Če 'svinja' pod dovoljeno mejo potem imaš ti narobe . In ker vsi avtomobili, ki naredijo tehničen pregled morajo biti v tem intevalu imaš spet ti narobe.

Kaj imam narobe? Saj ni problem en avto. Problem so vsi skupaj. Če tega ne razumeš, si še enkrat oglej prvo fotografijo v tej temi. Množit pa menda znaš, ne? Država pač računa s tem, da se vsak njen državljan morda ne bo vozil s svojim avtomobiliom. Če bi se, bi skupno onesnaževanje močno preseglo znosne količine. Že zdaj jih pogosto, pa se z avtomobili sploh ne prevažajo vsi.

_marko> Če se pa ne strinjaš, mi pa povej zakaj ne tožiš ljudi?!

S tem ne bi spremenil potrebe ljudi po gibanju. Edina smiselna dolgoročna rešitev je osveščanje ljudi. Ko ljudje ugotovijo, da jim tehnologija omogoča povsem udobno življenje tudi brez vsakdanje uporabe avtomobila, se temu zlahka odpovejo.

_marko> Jaz želim povedat, da bi ubral drugačen pristop kot ti. Jaz tehnološkega, ki bo zagotovo očistil naš zrak in obeenem še obdržal luksus.

Jaz tudi. Luksus vsekakor ni to, kar imamo zdaj, tudi če je zrak povsem čist.

_marko> Ti pa zelenega, ki bi le odstranil avtomobile, zrak bi se pa najverjetneje izboljšal zanemarljivo malo brez posega tehnologije.

Slabo bereš. Jaz ne bi odstranil avtomobilov, le potrebo po njihovi redni uporabi za večino ljudi. To bi bila smiselna rešitev, ki jo lahko zagotovi (in jo meni že zagotavlja) le sodobna tehnologija.

_marko> Tako malo onensaženosti kot je v SLO imam raje to osenaženost zaenkrat z luksusom, kot pa nerealne želje zelenih, ki bi naredili več škode kot koristi.

O kakšni škodi pa govoriš? O škodi, ki jo bo utrpela avtomobilska industrija, ko ne bo več nihče kupil zastarelih avtomobilov, ki svinjajo? Se bodo že prilagodili in izdelali avtomobile, ki jih bodo ljudje pripravljeni kupovati. Meni bi ustrezal tih ultralahek helikopter na električni pogon in ko bo na voljo, se bom nedvomno prevažal z njim.

Sam vidim svojo možnost, da se izognem uporabi avtomobila, kot luksus. Če si ne bi mogel privoščiti tehnologije, ki mi omogoča, da opravljam svoje delo neodvisno od svoje lokacije in stanovanja dovolj blizu mestnega jedra, da mi kolo zadostuje za občasno potrebo po mestnem prevozu, bi bil seveda prisiljen uporabljati avtomobil, ki je dolgoročno dražja, nevarnejša in predvsem veliko manj komot rešitev: avtomobil prinaša s seboj obveznosti, ki jih zdaj enostavno nimam in se mi z njimi ni treba ukvarjati. Poleg časa in denarja prihranim tudi živce in ljudem okoli mene omogočim vsaj eno dodatno parkirno mesto, za eno vozilo manjšo gnečo na cesti in za eno vozilo manj onesnažen zrak. Ko bodo avtomobili brez izpustov z onesnaževanjem ne bo več težav, ampak do takrat bo zaradi tehnologije izginila tudi ogromna količina situacij, ki sploh zahteva prevoz z avtomobilom, še posebej rutinskega.

muzičar ::

Pa kdo govori tukaj o kakšni prepovedi. Čim se začnemo pogovarjati o kaki temi v keteri damo predlog da se ne sedi samo v fotelju in čaka da se položaj izboljša temveč se postavi na noge, zbere in pomaga našim nemočnim politikom da izboljšamo položaj. Ne vi začnete takoj o zelenih in levih itd. Kot da se ne znamo več normalno pogovarjat. Nekateri ste taki da takoj ko vidite jype si mislite spet zeleni, čim kdo potegne z njim je takoj ali levi ali zeleni. Dajte no malo se zberite. Premislite ne na vse pretege se upirat navadnim diskusijam. Tukaj se gre za dobrobit vseh.

Nič skrbet nobeden noče komurkoli vzet avta, iščemo samo rešitve za to neudobno situacijo, ki jo imamo. Zato pa smo v takem šitu, ker jih večina reče pa saj imamo ljudi za to da uredijo zadeve -> Mar nismo vsi ljudje? A ni tako da naj bi gledali drug na drugega? Si pomagali? Kaj te vrednote izginjajo? Noja saj pri nas opažam da imamo ogromno ljudi, ki prvo poskrbijo za svojo rit, sploh pa če je govora o denarju. Patetično.

_marko ::

Dobro jype:
Mislim, da sam veš, da imaš par logičnih lukenj v svojih postih. Ne da se mi jih ponavljat.

Grem na morje, na Hrvaško, z avtom, ker bi z avtobusom bilo predrago. :)

LP pa fajn debatirajte naprej!
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

jype ::

username> Zakonodaja o pravici do avtomobila? A ti bi za vsako stvar zahteval konkretno izrecno dovolitev v zakonodaji al kaj?

Ustava navaja tudi tole:

72. člen
(zdravo življenjsko okolje)
Vsakdo ima v skladu z zakonom pravico do zdravega življenjskega okolja.
Država skrbi za zdravo življenjsko okolje. V ta namen zakon določa pogoje in načine za opravljanje gospodarskih in drugih dejavnosti.
Zakon določa, ob katerih pogojih in v kakšnem obsegu je povzročitelj škode v življenjskem okolju dolžan poravnati škodo. Varstvo živali pred mučenjem ureja zakon.

Kako se bova torej zmenila? Vožnja z avtomobilom pravzaprav ni moj, temveč družbeni problem. Vsota negativnih vplivov vseh vozil s številom vozil narašča, s tem pa narašča tudi kršenje pravice vsakega človeka do zdravega življenskega okolja. Jaz predlagam, da država zagotovi prometno ureditev, ki zmanjšuje negativne vplive in daje prednost rešitvam, ki dosežejo največjo prometno učinkovitost z minimalnimi vplivi na okolje. Če je za to treba posebej obremeniti lastnike vozil z manjšo učinkovitostjo, je to pač ena od možnih rešitev, čeprav po moje slaba.

Precej boljša rešitev je subvencioniranje razvoja, izdelave in nakupa vozil, ki dosegajo višjo učinkovitost. Glede na to, da država že danes pobira denar pri praktično vsaki stvari, ki jo ljudje plačajo zato, da se lahko vozijo z avtomobili, je popolnoma smotrno od nje zahtevati, da ta denar porabi tako, da z njim učinkovito rešuje težave s prometom. Prepoved vožnje skozi mestno središče je bedasta rešitev, obstajajo boljše. Če se kdo želi pripeljat v mestno središče, naj za to plača toliko, da bodo drugi lahko vozila pustili zunaj mestnega središča in se po mestnem jedru vozili z brezplačnim, stalnim in učinkovitim javnim prevozom. Nepotreben luksuz naj se ustrezno zaračuna, tako kot se to počne npr. v Londonu. Rezultat je čistejši zrak, varnejši promet, lažje parkiranje in bolj mirno okolje.

Ampak ne, pomembno je, da se lahko objestneži pripeljejo pred vrata svojega cilja, vozilo pustijo tam in če se jim zljubi tudi pustijo prižgan motor. To je njihova pravica, dana po ustavi.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28812672 (7593) noraguta
»

Nemške 'eko' vinjete

Oddelek: Loža
424219 (3071) Utk
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1826331 (6331) kekz
»

Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1667474 (4974) Phil
»

Lej ga, tramvaj! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
693986 (3031) sketch

Več podobnih tem