Forum » Loža » F1 - sezona 2005
F1 - sezona 2005

Daedalus ::
Kako sranje od pravil: isti ECU, isti menjalnik, iste bremze, isti diferenciali, popolnoma ročen menjalnik... Ne vem, no, če je to smisel F1.
Ajde, znižat zanašanje na aerodinamiko , OK. Široke slick gume, OK. Odprava raznih od avta štrlečih dodatkov, OK. Ampak it posegat v motor, prenose - to je pa svetovna bedarija. Mislim, še ne tako dolgo nazaj so se v F1 spoprijemale zelo različne tehnične rešitve - tole mi pa vedno bolj smrdi po Seicento pokalu
Ajde, znižat zanašanje na aerodinamiko , OK. Široke slick gume, OK. Odprava raznih od avta štrlečih dodatkov, OK. Ampak it posegat v motor, prenose - to je pa svetovna bedarija. Mislim, še ne tako dolgo nazaj so se v F1 spoprijemale zelo različne tehnične rešitve - tole mi pa vedno bolj smrdi po Seicento pokalu

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Myth ::
Saj nočem sprožat nove vojne... ampak Schumacher je spet pokazal svoje vrline. Namreč ker se on ne "more" zjasni, zdaj "stojijo" pogovori z 3-mi kandidati. Mislim... eh. Aja, vir: radio (nevemvečkeri), poročila!
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Alexius Heristalski ::
Morda pa so nalašč naredili da Montoya ne sliši,ker so hoteli da Kimi zmaga,ker ima šanse za naslov prvaka.Samo moje mišlenje
... in to napačno.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

WarpedGone ::
... tole mi pa vedno bolj smrdi po Seicento pokalu
Men tut. Glavni čar F1 je to da so avti višek tehnike. Da ga pogledaš in se ti pocedijo sline.
Ne pa da se tam matrajo s heblom za prestavlat, ti maš pa u svojem seicentu brezstopenjsko avtomatiko in kup elektornike. Pa da je po tehnični plati enakovreden jugecu....
Zbogom in hvala za vse ribe

bzp ::
Oh, men se zdi pa tole bolj ko berem, boljsa ideja. Salthebl nazaj! To hocm! Mal poglejte tist star posnetk, kjer Senna po Monacu drvi. TO je voznik. Ena roka na volanu, druga na saltheblu, ena noga pol na gasu pol na bremzi (pritiska oba naenkrat), druga na sklopki ... TO so mojstri voznje, ne pa tko kot je danes. Prost je cist prav rekel, danasnjo formulo lahko naucis vozit tud opico.
Ista elektronika za vse, ZAKON, koncno so se spomnil, itak je nemogoce kontrolirat koliko nedovoljenih programov ma trenutno vsaka ekipa za delovanje motorja. Slicksi, samo vprasanje casa je blo kdaj jih bo srecala pamet pa pridejo nazaj. Manj "izrastkov" na bolidu, koncno, bodo saj spet lepi, cisti bolidi, ne pa kupi zvitega pleha skupaj zmetani.
Srcno upam da se velika vecina teh pravil uresnici, mogoce dobimo par dobrih sezon s prehitevanji in ne-normalnim obvladovanjem dirkalnika. Sej razlicne tehnicne resitve bodo se vedno, samo mal (precej) cenej bo, tko da ne bomo gledal samo ziheraskih taktik pa mogoce se kaksno novo ekipo, pa vec sans za tiste ki niso pri koritu ...
Ista elektronika za vse, ZAKON, koncno so se spomnil, itak je nemogoce kontrolirat koliko nedovoljenih programov ma trenutno vsaka ekipa za delovanje motorja. Slicksi, samo vprasanje casa je blo kdaj jih bo srecala pamet pa pridejo nazaj. Manj "izrastkov" na bolidu, koncno, bodo saj spet lepi, cisti bolidi, ne pa kupi zvitega pleha skupaj zmetani.
Srcno upam da se velika vecina teh pravil uresnici, mogoce dobimo par dobrih sezon s prehitevanji in ne-normalnim obvladovanjem dirkalnika. Sej razlicne tehnicne resitve bodo se vedno, samo mal (precej) cenej bo, tko da ne bomo gledal samo ziheraskih taktik pa mogoce se kaksno novo ekipo, pa vec sans za tiste ki niso pri koritu ...

BlackHole ::
Morda pa so nalašč naredili da Montoya ne sliši
Mogoče so celo naredili, da tudi ne vidi (rdeče luči). Nikoli ne veš.
Mogoče so celo naredili, da tudi ne vidi (rdeče luči). Nikoli ne veš.

LP Marko

OrlyTM ::
Men tut. Glavni čar F1 je to da so avti višek tehnike. Da ga pogledaš in se ti pocedijo sline.
podpis! ...
ne vem no, men tut tale nova pravila nc ne disijo!
OK,
sliksi ... check!
slabsa aerodinamika vs. boljsi mehanicni oprijem ... check!
sibkejsi motorji (itq bodo kmalu na istem) ... check!
ne mi pa z saltkeblom pa sklopko

upam, da ne bojo pretiraval!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrlyTM ()

Daedalus ::
Je pa res, da so to izhodišča za pogajanja... Bomo vidli, kako se bo izšlo, si pa skor upam napovedat, mogoče bojo menjalniki ročni, definitivno pa ne bojo standardni. Isto velja za celoten pogonski sklop - ker to naredit standardno bi bla bedarija prve klase. Kr naj majo inženirji delo s tem...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OrlyTM ::
se strinjam ... menjalniki na rocke IMO nimajo kej delat v F1!! se najmanj pa "standardni" ... karkol danes ze je standard pri menjalnikih.
lp
OrlyTM
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Daedalus ::
Sicer pa za vse tiste, ki mislijo, da je McLaren "nategnil" Montoyo:
"They had two or three hundred metres to call me in," the often fiery 29-year-old said.
Še obvezen link.
Torej?
he he, pa zgleda, da se je ego Alonsu vsaj malo skrčil. Bomo vidli, če se bo lanskoletni post Kanada trend pri Renaultu letos ponovil.
"They had two or three hundred metres to call me in," the often fiery 29-year-old said.
Še obvezen link.
Torej?
he he, pa zgleda, da se je ego Alonsu vsaj malo skrčil. Bomo vidli, če se bo lanskoletni post Kanada trend pri Renaultu letos ponovil.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

OrlyTM ::
vir: Siol.net
sm pa mislu, da to sam ferrarijevci pocnejo
hehehe
lp
OrlyTM
Ljubljana - Juan Pablo Montoya se je sprijaznil s številko 2 v ekipi McLaren-Mercedesa. Kot je Kolumbijec povedal pred štartom VN ZDA, bo do naslova v svetovnem prvenstvu formule 1 pomagal Kimiju Räikkönenu.
...
Pred VN ZDA je - potem ko je Räikkönen dobil tri od zadnjih štirih VN - v britanskem moštvu padla odločitev, da bodo vse moči usmerili v pomoč Fincu. S tem se je že sprijaznil tudi Montoya, ki je dejal, da mora biti realen - letos je Räikkonen pač boljši.




sm pa mislu, da to sam ferrarijevci pocnejo

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Daedalus ::
McLaren ma rahlo svoj sistem določanja prvega voznika - ga ni, doker si en voznik ne pridobi dovolj točk in se bori za naslov prvaka ali za visoko uvrstitev v WDC. Potem se vloge razdelijo. Kar pa je razlika od npr. Renaulta ali Ferrarija, kjer se že na daleč ve, kdo je prvi, kdo pa pomagač.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

OrlyTM ::
u .. res mors bit glavca, da ugotovis, da je Schumacher boljsi voznik od Barrichela in Alonso od Fisicele
lp
OrlyTM

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

BigWhale ::
Pravila ki jih je zacrtala FIA so vse bolj podobna pravilom, ki jih ima Cart serija... ;)
V bisvtu so ugotovili, da je vazno, da se dirka, ne da se kaze kdo ima vec denarja in da se gleda orient express celo tekmo.
Ampak pravila bodo po polzje spreminjali in vmes bo se precej novih zadev.
V bisvtu so ugotovili, da je vazno, da se dirka, ne da se kaze kdo ima vec denarja in da se gleda orient express celo tekmo.
Ampak pravila bodo po polzje spreminjali in vmes bo se precej novih zadev.

Daedalus ::
Orly - Fisichella je rangiran med 5 najboljših voznikov F1. Samo čudno, da se to pri Reanultu nekako ne kaže, a ne? Poleg tega si preberi izjavi Briatoreja po kanadi - ko je Fisichella jezen zaradi odpovedi hidravlike vrgel vozniške rokavice po tleh, je briatore izjavil, da ga plačajo zato, da dirka in ne, da se jezi - za Alonsovo neumnost je pa izjavil (in zaletavanje v zid zaradi napačno zvoženega ovinka je neumnost, primerljiva z ono od Buttona), da je star 23 let. In kaj? Kurca voznika, ki na svoj odstop ni mel vpliva in brani tistega, ki se je z lastno napako izločil? Ha ha ha
So nekateri že to komentirali - čudno je tudi to, da recimo Trully letos razturava, lani ga pa je Briatore obtoževal popolne nekompetence za dirkanje. Sploh ni očitno, kam pes taco moli, ne
Raznega prepuščanja zmag Šumaherju, tudi takrat, ko to sploh ni potrebno, ne bom komentiral...
Zdaj pa primerjaj to z McLanom in mi povej - kje je razlika? Al pa ti bom jaz povedal, kje je - pri McLarnu si mora status No.1 voznika v sezoni vsak za sebe izboriti, pri zgoraj opisanih primerih pa je na kilometer jasno, kdo je kje. In zaradi tega še dodatno upam, da bo Renault letos izgubil oba naslova - pa se naj Briatore nauči, kam vodi tako ravnanje z drugim voznikom. Letos je pa seveda kristalno jasno, kdo je pri McLarnu boljši - samo sem še vseeno precej prepričan, da v kolikor bo Montoya recimo v ZDA boljši, cseeno ne bo dobil ukaza v stilu bremzaj pet metrov pred ciljno črto, da te bo lahko Kimi prehitel.

So nekateri že to komentirali - čudno je tudi to, da recimo Trully letos razturava, lani ga pa je Briatore obtoževal popolne nekompetence za dirkanje. Sploh ni očitno, kam pes taco moli, ne

Raznega prepuščanja zmag Šumaherju, tudi takrat, ko to sploh ni potrebno, ne bom komentiral...
Zdaj pa primerjaj to z McLanom in mi povej - kje je razlika? Al pa ti bom jaz povedal, kje je - pri McLarnu si mora status No.1 voznika v sezoni vsak za sebe izboriti, pri zgoraj opisanih primerih pa je na kilometer jasno, kdo je kje. In zaradi tega še dodatno upam, da bo Renault letos izgubil oba naslova - pa se naj Briatore nauči, kam vodi tako ravnanje z drugim voznikom. Letos je pa seveda kristalno jasno, kdo je pri McLarnu boljši - samo sem še vseeno precej prepričan, da v kolikor bo Montoya recimo v ZDA boljši, cseeno ne bo dobil ukaza v stilu bremzaj pet metrov pred ciljno črto, da te bo lahko Kimi prehitel.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Myth ::
Točno tako, srebrni ne počnejo vsega kot rdeči, sploh jim rdeči niso za vzor.

Me pa zanima kaj pravite vi na to da Schumacher "blokira" pogovore z moznimi novimi dirkaci?


Me pa zanima kaj pravite vi na to da Schumacher "blokira" pogovore z moznimi novimi dirkaci?

¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

ripmork ::
Glavni čar F1 je to da so avti višek tehnike. Da ga pogledaš in se ti pocedijo sline.
ne.
glavni čar je dobra dirka.
Lepe dirkalnike lahko gledam tudi na posterju,ko gledam pa dirko v nedeljo hočem videt akcijo.
ravno ta današnja tehnologija(in nedostopnost do nje nekaterih moštev zaradi premajhnega budgeta) je kriva takih razlik med moštvi....men je tut fejst moderna tehnologija pa ko v reviji preberem da so kao razvil en nov hud material pa podobne scene,ampak f1 je konec koncev le šport kjer se dirka
Dižeš krajst,ne pa samohvalnica "tavelikih" proizvajalcev.
za ta nova pravila lah rečem sam hvalabohu!
v bistvu bo f1 podobna formuli izpred desetih let,le da bodo dirkalniki dosti bolj varni....
kaj še češ lepšega kot prehitevanje iz zavetrja,večja izenačenost,večji poudarek na sposobnostih dirkača in slick gume?
končno gre vsaj ena fakin stvar pravo pot.
ne.
glavni čar je dobra dirka.
Lepe dirkalnike lahko gledam tudi na posterju,ko gledam pa dirko v nedeljo hočem videt akcijo.
ravno ta današnja tehnologija(in nedostopnost do nje nekaterih moštev zaradi premajhnega budgeta) je kriva takih razlik med moštvi....men je tut fejst moderna tehnologija pa ko v reviji preberem da so kao razvil en nov hud material pa podobne scene,ampak f1 je konec koncev le šport kjer se dirka
Dižeš krajst,ne pa samohvalnica "tavelikih" proizvajalcev.
za ta nova pravila lah rečem sam hvalabohu!
v bistvu bo f1 podobna formuli izpred desetih let,le da bodo dirkalniki dosti bolj varni....
kaj še češ lepšega kot prehitevanje iz zavetrja,večja izenačenost,večji poudarek na sposobnostih dirkača in slick gume?

končno gre vsaj ena fakin stvar pravo pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

BigWhale ::
> končno gre vsaj ena fakin stvar pravo pot.
No, dajmo casu cas. Vsaj priblizno pravo pot... ;)
No, dajmo casu cas. Vsaj priblizno pravo pot... ;)

TribesMan ::
Prvi dan testiranj v Indianapolisu je mimo... Zaenkrat zgleda da bo McLaren ownal vse po spisku. Presenetljivo visoko je Ferrari... Renaulte so pa tud Red Bulli poownali...
rezultati petkovega 2. treninga
Zanimivo je Montoya spet desetinko pred Kimijem...
Ralfu je pa med treningom razneslo zadnjo gumo in se je (spet) odpikiral v ograjo na ovalnem delu proge... zakantal se je skoraj na istem mestu kot lani... Bo treba očitno spremenit ime ovinka v "Ralfovega" ;)
LP
TribesMan
rezultati petkovega 2. treninga
Zanimivo je Montoya spet desetinko pred Kimijem...
Ralfu je pa med treningom razneslo zadnjo gumo in se je (spet) odpikiral v ograjo na ovalnem delu proge... zakantal se je skoraj na istem mestu kot lani... Bo treba očitno spremenit ime ovinka v "Ralfovega" ;)
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::
Tud Zonta je fasal isti problem... Toyota nima najbolj sreče z gumami - upam, da ni to splošen problem Michelina. Drugač pa McLaren all the way - Monty pa bo itak šal na stezo prvi, tako da od njegovih kvalifikacij ne bo kaj dosti ostalo, Kimi pa bo zgleda pristal na pole.
Renaultu ne kaže dobro - vsaj ne po časih prostih treningov...
Renaultu ne kaže dobro - vsaj ne po časih prostih treningov...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::
"Zanimivo je Montoya spet desetinko pred Kimijem..."
zgleda da prebira slo-tech, pa vid kako ga obrekujemo, zdej pa se je začel trudt... hehe
drugač pa rajš počakmo na današnji kvalifikacijski trening
zgleda da prebira slo-tech, pa vid kako ga obrekujemo, zdej pa se je začel trudt... hehe
drugač pa rajš počakmo na današnji kvalifikacijski trening
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::
Trening bo ob 20h in za spremembo si ga bomo lahko ta teden ogledali celo na POP TVju. Veliko užitkov v... ma ne spomnim se ničesar pametnega v čemer bi lahko dejankso užival ob ogledu prenosa na POP TV. ;)
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

OrlyTM ::
Zanimivo je Montoya spet desetinko pred Kimijem...
saj pa je Montoya vedno znal bit hiter ... en krog, dva, mogoce 5 ... pol se pa ustavi ... dirke pa trajajo po 60 krogov in vec


drugac pa zanimivi casi za prosti trening, ceprav to se ne pomeni prav veliko.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

Tilen ::
Men pa je Mirsad totalna faca. VCasih, ko je se tako dolgocasno in zaspano me s svojim uuuuuoooooooooooouuuuuuooooouuuuuuuuuu dramaaaaaatično ob odstopu kaksnega Minardija takoj prebudi in nasmeji :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()

Jackal ::
Rezultati sobotnega treninga:
1 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:10.643
2 3 Jenson Button BAR-Honda 1:10.844
3 5 Fernando Alonso Renault 1:10.920
4 1 Michael Schumacher Ferrari 1:11.203
5 4 Takuma Sato BAR-Honda 1:11.324
6 6 Giancarlo Fisichella Renault 1:11.375
7 16 Jarno Trulli Toyota 1:11.457
8 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:11.574
9 17 Ricardo Zonta Toyota 1:11.760
10 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:11.794
11 15 Christian Klien Red Bull Racing 1:11.806
12 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 1:11.875
13 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:11.915
14 7 Mark Webber Williams-BMW 1:12.080
15 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 1:12.186
16 14 David Coulthard Red Bull Racing 1:12.914
17 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 1:13.024
18 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 1:13.051
19 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 1:13.161
20 20 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 1:13.501
Če bo Kimi na prostih treningih tako gnal McLarna...
Ta vikend namreč še mora uporabljati isti motor kot pred enim tednom. Upajmo da bodo materiali zdržali, glede na to, da je ta dirka precej obremenjujoča za motor.
Pa Ralf Šumejker se je zgleda ustrašil, ker se mu je včeraj zgodila nesreča na istem mestu kot lani - Klik
Čez dobro uro in pol pa kvalifikacije.
1 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:10.643
2 3 Jenson Button BAR-Honda 1:10.844
3 5 Fernando Alonso Renault 1:10.920
4 1 Michael Schumacher Ferrari 1:11.203
5 4 Takuma Sato BAR-Honda 1:11.324
6 6 Giancarlo Fisichella Renault 1:11.375
7 16 Jarno Trulli Toyota 1:11.457
8 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:11.574
9 17 Ricardo Zonta Toyota 1:11.760
10 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:11.794
11 15 Christian Klien Red Bull Racing 1:11.806
12 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 1:11.875
13 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:11.915
14 7 Mark Webber Williams-BMW 1:12.080
15 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 1:12.186
16 14 David Coulthard Red Bull Racing 1:12.914
17 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 1:13.024
18 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 1:13.051
19 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 1:13.161
20 20 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 1:13.501
Če bo Kimi na prostih treningih tako gnal McLarna...

Ta vikend namreč še mora uporabljati isti motor kot pred enim tednom. Upajmo da bodo materiali zdržali, glede na to, da je ta dirka precej obremenjujoča za motor.
Pa Ralf Šumejker se je zgleda ustrašil, ker se mu je včeraj zgodila nesreča na istem mestu kot lani - Klik
Čez dobro uro in pol pa kvalifikacije.

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()

Daedalus ::
Michelin ma zgleda kup težav z gumami - hočejo v Francijo po nove gume - klik. Ni jim namreč uspelo pogruntat, zakaj je Ralfu in Zonti razbilo gumo... He he, da ne bojo na koncu samo Bridgestone moštva dirkala

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Microsoft ::
Zelo zanimivo pomesana startna vrsta.
by Miha

by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

SebaR ::
Dopade se mi da ni raikkonen prvi, in da je alonso za ferrarijema! :))
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>

Jackal ::
Rezultati kvalifikacij:
1 16 Jarno Trulli Toyota 1:10.625
2 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:10.694
3 3 Jenson Button BAR-Honda 1:11.277
4 6 Giancarlo Fisichella Renault 1:11.290
5 1 Michael Schumacher Ferrari 1:11.369
6 5 Fernando Alonso Renault 1:11.380
7 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:11.431
8 4 Takuma Sato BAR-Honda 1:11.497
9 7 Mark Webber Williams-BMW 1:11.527
10 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:11.555
11 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:11.681
12 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 1:11.691
13 17 Ricardo Zonta Toyota 1:11.754
14 15 Christian Klien Red Bull Racing 1:12.132
15 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 1:12.430
16 14 David Coulthard Red Bull Racing 1:12.682
17 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 1:13.462
18 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 1:13.632
19 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 1:13.776
20 20 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 1:14.494
Zgleda bo zanimiv štart... oba Renaulta bota verjetno spet štartala z "jet mode"(tm). Šumaher pa spet kakšno sidro vrže... Prva vrsta zna tut bit zanimiva do prvega ovinka... sploh če bo Kimi poskusil prit na 1. mesto.
WTF je počel spet Montoya? Ok - druga strategija - mogoče. Malo sta razočarala oba Red Bulla. Presenečenje pa spet Albers z Minardijem - pred Karthikeyanom z Jordanim.
Spet se nam obeta zanimiva dirka.
1 16 Jarno Trulli Toyota 1:10.625
2 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:10.694
3 3 Jenson Button BAR-Honda 1:11.277
4 6 Giancarlo Fisichella Renault 1:11.290
5 1 Michael Schumacher Ferrari 1:11.369
6 5 Fernando Alonso Renault 1:11.380
7 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:11.431
8 4 Takuma Sato BAR-Honda 1:11.497
9 7 Mark Webber Williams-BMW 1:11.527
10 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:11.555
11 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:11.681
12 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 1:11.691
13 17 Ricardo Zonta Toyota 1:11.754
14 15 Christian Klien Red Bull Racing 1:12.132
15 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 1:12.430
16 14 David Coulthard Red Bull Racing 1:12.682
17 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 1:13.462
18 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 1:13.632
19 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 1:13.776
20 20 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 1:14.494
Zgleda bo zanimiv štart... oba Renaulta bota verjetno spet štartala z "jet mode"(tm). Šumaher pa spet kakšno sidro vrže... Prva vrsta zna tut bit zanimiva do prvega ovinka... sploh če bo Kimi poskusil prit na 1. mesto.
WTF je počel spet Montoya? Ok - druga strategija - mogoče. Malo sta razočarala oba Red Bulla. Presenečenje pa spet Albers z Minardijem - pred Karthikeyanom z Jordanim.
Spet se nam obeta zanimiva dirka.

ABX ::
Trulli vedno starta odlično in ima veliko bencina, tako da do prvega postanka bodo vsi počasi vozili za njim.
Zmagal bo kdo ima več becina od Trullija in ponavadi jih je zelo malo.
Forza Trulli !!! :)
Zmagal bo kdo ima več becina od Trullija in ponavadi jih je zelo malo.
Forza Trulli !!! :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

TribesMan ::
Jest pa pravim da bo Kimi že v prvem ovinku prevzel vodstvo in potem do prvih postankov nabral 10 do 15 sekund prednosti...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BigWhale ::
Montoya je na strategiji blokirane gume... ;) Med drugimi. :P
Matr.. Splacalo bi se stavit na Coultharda, sploh ce bi zmagal... :)))
Matr.. Splacalo bi se stavit na Coultharda, sploh ce bi zmagal... :)))

ČIP 008 ::
Ja ja TribesMan malo morgen, po tvoje je Kimiju najboljše 10 pik pripisati že 24 ur pred dirko. Dirke bo konec po 73 krogih ko bo štarter zamahnil z karirasto zastavico.


Microsoft ::
ČIP 008, in kje je TribesMan govoril o zmagi Kimija?
by Miha

by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

perci ::
Torej, prejšnjič sem zadel po vašem nasvetu. Na koga se stavi tokrat?
Kimi Raikkonen (FIN/McLaren) 2.30
Michael Schumacher (GER/Ferrari) 4.00
Fernando Alonso (ESP/Renault) 7.00
Jarno Trulli (ITA/Toyota) 9.00
Jenson Button (GBR/BAR-Honda) 12.00
Giancarlo Fisichella (ITA/Renault) 14.00
Juan-Pablo Montoya (COL/McLaren) 14.00
Rubens Barrichello (BRA/Ferrari) 18.00
Mark Webber (AUS/BMW-Williams) 40.00
Nick Heidfeld (GER/BMW-Williams) 80.00
Kimi Raikkonen (FIN/McLaren) 2.30
Michael Schumacher (GER/Ferrari) 4.00
Fernando Alonso (ESP/Renault) 7.00
Jarno Trulli (ITA/Toyota) 9.00
Jenson Button (GBR/BAR-Honda) 12.00
Giancarlo Fisichella (ITA/Renault) 14.00
Juan-Pablo Montoya (COL/McLaren) 14.00
Rubens Barrichello (BRA/Ferrari) 18.00
Mark Webber (AUS/BMW-Williams) 40.00
Nick Heidfeld (GER/BMW-Williams) 80.00

BigWhale ::
Ja, pa obstaja tudi moznost, da bodo kak krog manj vozili. Sploh ce komu spet motor odpove na startu... ;)

Microsoft ::
Jst spet na Motnoyo. Prejsnic nisem za vlko zgresil, zdaj bom pa se manj.
by Miha

by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Myth ::
1. Kimi Raikkonen (FIN/McLaren)
2. Fernando Alonso (ESP/Renault)
3. Michael Schumacher (GER/Ferrari)
4. Jarno Trulli (ITA/Toyota)
Tak zgleda moj vrstni red.
2. , 3. in 4. mesto pa zdaj poljubno razvrščaj
2. Fernando Alonso (ESP/Renault)
3. Michael Schumacher (GER/Ferrari)
4. Jarno Trulli (ITA/Toyota)
Tak zgleda moj vrstni red.
2. , 3. in 4. mesto pa zdaj poljubno razvrščaj

¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

hunter01 ::
Že druga, skoraj povsem identična nesreča Schumacherja in petkova nesreča testnega voznika Ricarda Zonte je pri moštvih formule ena in pri francoskem proizvajalcu pnevmatik Michelinu sprožila dvome o uporabnosti dirkaških pnevmatik, ki so jih uporabljali na treningu v Indianapolisu. Pri Michelinu so tako sedmim moštvom, ki uporabljajo njihove proizvode, svetovali, naj iz varnostnih razlogov ne nastopijo na nedeljski dirki, razen če ne bodo do takrat pojasnili vzroka za Schumacherjevo nesrečo ali pa uporabili novih gum, pripeljanih iz Francije.
Zato so se pri Renaultu odločili, da se dirke ne bodo udeležili, če FIA ne bo preklicala strogih pravil in dovolila, da na dirkalnike montirajo pnevmatike, ki manj drsijo. Eno izmed glavnih pravil FIE je, da morajo moštva na dirki uporabljati enake pnevmatike, kot na treningu. „V tem primeru popolnoma podpiramo Michelin, ki nam bo do jutri že dobavil različne pnevmatike, kakršne smo uporabili tudi v Barceloni v dirki za Veliko nagrado Španije. Sicer še nismo dobili dovoljenja za njihovo uporabo, toda če nam dovoljenja ne bodo dali, jutri ne bomo tekmovali. Varnost naših voznikov ostaja na prvem mestu,“ je dejal šef moštva Renault Flavio Briatore. Mnogi zdaj ugibajo, ali bo ta poteza sprožila proteste moštev, ki uporabljajo pnevmatike japonskega proizvajalca Bridgestone, Ferarija, Minardija in Jordana.
Vir: 24ur
Hm...
Zato so se pri Renaultu odločili, da se dirke ne bodo udeležili, če FIA ne bo preklicala strogih pravil in dovolila, da na dirkalnike montirajo pnevmatike, ki manj drsijo. Eno izmed glavnih pravil FIE je, da morajo moštva na dirki uporabljati enake pnevmatike, kot na treningu. „V tem primeru popolnoma podpiramo Michelin, ki nam bo do jutri že dobavil različne pnevmatike, kakršne smo uporabili tudi v Barceloni v dirki za Veliko nagrado Španije. Sicer še nismo dobili dovoljenja za njihovo uporabo, toda če nam dovoljenja ne bodo dali, jutri ne bomo tekmovali. Varnost naših voznikov ostaja na prvem mestu,“ je dejal šef moštva Renault Flavio Briatore. Mnogi zdaj ugibajo, ali bo ta poteza sprožila proteste moštev, ki uporabljajo pnevmatike japonskega proizvajalca Bridgestone, Ferarija, Minardija in Jordana.
Vir: 24ur
Hm...

BigWhale ::
Men je hecn to, k je Michelin rekel, da so gume potencialno nevarne, fia pa rece, ce boste dirkal z drugimi, pol ne boste dirkal. :P
Bojo pa koga med dirko kaznoval zarad nevarne voznje.... Ker v bistvu ogroza druge... ;)
Bojo pa koga med dirko kaznoval zarad nevarne voznje.... Ker v bistvu ogroza druge... ;)

hunter01 ::
Bi bilo pa zanimivo da se vsi k majo Michelin odpovejo dirki.


Zgodovina sprememb…
- spremenil: hunter01 ()

Microsoft ::
Morejo dirkat! Sicer ne bodo spremenil glupih pravil o gumah. Sploh mi je zal, da se Kimi ni malo bolj spektakularno zabil v eno Toyoto v Nemciji. Pa ne, da bi se poskodoval. Samo, da bi avto ostal na cesti, pa da bi se koga zraven potegnil, pa bi blo ze vecja pozornos usmerjena v gume. Ker sedaj smo ze itak vsi pozabili na to...
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

BigWhale ::
Ce se vsi michelinarji odpovejo, potem lahko Albers se res zmaga! :P Fereriju crkne menjalnik, dva... ;>
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 83053 (55373) | 'FireSTORM' |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 81705 (39243) | Alexius Heristalski |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2986 (2741) | Daedalus |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 83452 (50775) | Microsoft |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 42263 (26924) | balocom |