» »

Nemčija bo do leta 2022 zaprla vse jedrske elektrarne

Nemčija bo do leta 2022 zaprla vse jedrske elektrarne

Nemški Zeleni so dosegli veliko zmago.

vir: The Nando Times
The Nando Times - Nemška vlada je danes dopoldne najavila včerajšnjo odločitev, da do leta 2022 zapre vse jedrske elektrarne države. Za to odločitev so se odločili po koreniti spremembi javnega mnenja, ki je bilo po krizi v Fukušimi vedno bolj uperjeno zoper jedrsko energijo. Nemčija bo postala prva razvita država, ki bo prenehala uporabljati jedrsko energijo.

V Nemčiji je še lani obratovalo 17 jedrskih elektrarn, v katerih je bilo 11 tlačnovodnih (PWR) in šest vrelovodnih (BWR) reaktorjev. Po jedrski nesreči v Fukušimi so naznanili začasno zaprtje sedmih najstarejših (že pred tem pa so bili iz omrežja izključili osmega), sedaj pa so se odločili, da v naslednjih desetih letih ugasnejo vse. Omenjenih sedem reaktorjev bo tudi v prehodnem obdobju ostalo izključenih.

Minister za okolje Norbert Röttgen je potrdil, da je odločitev dokončna, medtem ko je kanclerka Angela Merkel poudarila, da želi Nemčija varno energijo, ki pa bo še zmeraj zanesljiva in dostopna. Prav glede tega imajo v nemški industriji največje pomisleke, saj jih skrbi povišanje cene električne energije zaradi izpada jedrskih elektrarn. Bundensnetzagentur, ki skrbi za električno omrežje v Nemčiji, je že dejala, da je zaprtje sedmih elektrarn potisnilo nemško elektroproizvodnjo na rob zmogljivosti. Do tedaj so namreč jedrske elektrarne pokrivale 23 odstotkov nemških potreb po električni energiji.

422 komentarjev

««
«
1 / 9
»»

matej_jack ::

In kakšne so alternative?

System ::

Alternative: veternice, plimovanje, sončne celice,...

balocom ::

Jih ni:) Vsaj za isto ceno na kWh.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

System ::

Verjami, da so te alternative potem, ko so zgrajene veliko ceneje. :)

_Enterprise_ ::

bravo nemci, iz tehnofilov, ki so ameriko pripeljali na luno, svetu dali atomsko orožje in energijo ter močno vplivali na tehnologijo hladne vojne, so se spremenili v neumne hipije. sramota

System ::

Tisti, ki podpirate jedrske elektrarne gledate samo na € ali kaj vam je tako všeč?

js osebno ::

ovce -.-

Matrin ::

Z danes obstoječo tehnologijo jim ne more uspet. V 10 letih pa tut nobena perspektivna alternativa ne more biti zadostno razvita. Samo govoričijo, da se mal neumni raji prilizujejo.

jype ::

System> Tisti, ki podpirate jedrske elektrarne gledate samo na € ali kaj vam je tako všeč?

Ne podpiramo jedrskih elektrarn, podpiramo pa najbolj varne elektrarne. Ta trenutek so takšne jedrske.

Bor H ::

2022 je rahlo daleč še, pomoje se bodo vmes trikrat premislni in je.

System ::

Zato, ker če pride do čega so tudi posledice največjih razsežnosti. Meni je tudi jedrska energija všeč, priznam, to pa zato, ker je poceni na kW/h...
Kar mi ni všeč so posledice, ki lahko nastanejo ob nesreči (Chernobyl, Fukošima). Pa tudi zato, ker resoursi oz. alternative so že danes, ki lahko zamenjajo jedrske elektrarne pa tudi veliko bolj "zelene" so.

Pawle ::

Smešen pogled na začetno stran, pod novico o zaprtju jedrskih elektrarn novica o rekordnih izpustih CO2.

Good Guy ::

In kakšne so alternative?


konc sveta

bluefish ::

Pa tudi zato, ker resoursi oz. alternative so že danes, ki lahko zamenjajo jedrske elektrarne pa tudi veliko bolj "zelene" so.
Ja? Katere so to? Seveda z vsaj približno podobno učinkovitostjo.

lebang1 ::

Pa jederske proizvjajo ubistvu 0 CO2, pa sevanja tud ubistvu ni,
tu je le manjši problem z odpatki in z nesrečami, ki se danes zelo težko naredijo zaradi vseh varnostnih stvari.

Pomojem se bodo do takrat premislili, saj bi drugače bili neumni.

Pyr0Beast ::

matej_jack je izjavil:

In kakšne so alternative?

Premog in olje :)


Naftni in rudarski lobi wins again ! :P
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

System ::

bluefish, vse te kar sem naštel zgoraj že lahko zamenjajo jedrske. Ne spomnim se točno vseh, ker je že kar nekaj časa nazaj, ko sem gledal dokumentarec na to temo.

Khamul ::

Mah... Glede na to da bo 2021-ga jederska vojna, jr itak useen...
Pomagajmo Microsoftu v boju proti piratstvu - namestimo si Linux!

Lonsarg ::

System je izjavil:

bluefish, vse te kar sem naštel zgoraj že lahko zamenjajo jedrske. Ne spomnim se točno vseh, ker je že kar nekaj časa nazaj, ko sem gledal dokumentarec na to temo.


Seveda LAHKO zamenja, ampak vpraksi bo drugače. Povem ti pa kako se bo zgodilo. Bodisi si bodo premislili in pustili jedrske, bodisi pa bodo več onesnažili z fosilnimi gorivi.

Zelo so zeleni zmagal ja, haha.

BTW, STARE jedrske sm pa zelo za to, da se zaprejo, torej, da se več novih gradi. Noben nikoli ne omenja, da zeleni ne pustijo novih jedrskih gradit in zato pustijo stare dlje prižgane in ZATO pride do nesreč. Bravo zeleni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

nekikr ::

medtem ko je kanclerka Angela Merkel poudarila, da želi Nemčija varno energijo, ki pa bo še zmeraj zanesljiva in dostopna.


Če mi dajo kakšen milijon evrov jim svetujem kako do tega. Sila preprosto. Vam tu pa povem zastonj. Naj vključijo nazaj JE in imajo varno energijo, ki je zanesljiva in dostopna. There. Problem solved.

bluefish ::

System je izjavil:

bluefish, vse te kar sem naštel zgoraj že lahko zamenjajo jedrske. Ne spomnim se točno vseh, ker je že kar nekaj časa nazaj, ko sem gledal dokumentarec na to temo.
Lepo. Sedaj pa naredi domačo nalogo in se pouči o zmogljivostih, učinkovitosti in stroških tovrstnih alternativ.

Zelo so zeleni zmagal ja, haha.
Saj veš, to je nekako tako kot njihovi protesti proti naftnim/plinskim vrtinam na morju, ko se do lokacije primajejo s petdeset let staro barkačo, ki kuri najbolj svinjski mazut.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

letmein ::

Hitro postavit v Krškem še ene 2-3 reaktorje ter njim in Avstrijcem drago prodajat štrom =)
Navadno populistično bluzenje..

System ::

Azgard, se strinjam s tabo. Zato pa, raje denar za poostrene varnostne ukrepe, kot pa izguba delovnih mest in poceni energije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: System ()

jype ::

System> Kar mi ni všeč so posledice, ki lahko nastanejo ob nesreči (Chernobyl, Fukošima).

Kako pa so posledice teh dveh nesreč vplivale nate?

nekikr ::

Glede na pisanje je jasno :)

System ::

jype, hmm... Morda na mene osebno niso, vsi pa vemo kakšne posledice je pustil Chernobyl !

Pa tudi nemoreš vedeti kakšne posledice je pustil ta prah, morda zboliš čez leta morda nikoli.

jype ::

System> vsi pa vemo kakšne posledice je pustil Chernobyl !

Nisem prepričan, da vemo. Škoda je bila ogromna, a precej manjša, kot se je pričakovalo. Poleg tega se je nesreča v Fukušimi izkazala za bistveno hujšo od tiste v Černobilu (v treh reaktorjih se je raztopilo praktično vse gorivo), pa so posledice bistveno manj nevarne za zdravje ljudi, smrtnih žrtev pa še ni bilo nobenih.

System ::

jype? Kaj pa otroci brez rok, nog, prstov, duševno nerazviti...?
Černobila in Fukošime ravno nemoreš primerjat, ti pa lahko povem, da smrtne žrtve definitivno so. Me res zanima od kot bodo tiste ribe za 30centov, ko bo Špar imel znižanje. :))

jype ::

System> Kaj pa otroci brez rok, nog, prstov, duševno nerazviti...?

A ti veš, kolk se vsako leto rodi takšnih? Zaradi termoelektrarn, zaradi proizvodnje baterij, azbesta, aluminija, ipadov in še marsičesa...

Nisem navdušen nad tem, vsekakor pa:

System> ti pa lahko povem, da smrtne žrtve definitivno so.

Nesreča v Fukušimi je terjala kakšno smrtno žrtev? Res?

bluefish ::

Smrtne žrtve so tudi ob eksplozijah plinov v rudnikih, na naftnih ploščadih, ob proizvodnji kadmija, aluminija,... Torej praktično v vseh panogah, ki predstavljajo t.i. alternative.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

System ::

Kaj pa delavci, ki so ostali v elektrarni? Jaz sem bral, da imajo pred sabo max. 2 tedna.

jype ::

System> Kaj pa delavci, ki so ostali v elektrarni? Jaz sem bral, da imajo pred sabo max. 2 tedna.

Od nesreče je minilo že tri mesece. Kje so torej mrtvi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Manu ::

_Enterprise_ je izjavil:

bravo nemci, iz tehnofilov, ki so ameriko pripeljali na luno, svetu dali atomsko orožje in energijo ter močno vplivali na tehnologijo hladne vojne, so se spremenili v neumne hipije. sramota


Nemci so še zdaj odlični tehnofili in inovativni, zato bodo našli način kako tehnološko izboljšat obstoječe rešitve in mogoče najti tudi kakšno novo.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

System ::

Se ti ne zdi, da verjetno ne pride vse v medije... Torej, če napišejo, da so se sprijaznili z smrtjo in da bodo obvarovali narod, za kazen pa umrli, verjetno nebodo še 1x objavli...14dni je mimo vsi delavci pod rušo.

opeter ::

Verjetno bodo nemški poslanci sedeli na kolesih v parlamentu in med sejo lepo s pedalom pridelovali energijo.
Da bodo naredili tudi kaj družbeno koristnega. :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Putr ::

Kok se jest že od začetka fukushime smejim omejenumu folku (in ogromno ga je). Nebi mel Nukleark, nebi mel Pliskih/Premogovnih elektrarn, nebi mel Hidroelektrarn. Mel bi pa iPhone, iPade, Androide, McDonalds, fency avtomobile, aluminij in poceni električno energijo. Tale quote k ne vem čigav je pristane:

What the hell are we supposed to use, man? Harsh language?


Dalje:

Tisti, ki podpirate jedrske elektrarne gledate samo na € ali kaj vam je tako všeč?

Ja cool, če si tok za naravo potem pa izklopi računalnik vodo, ogrevanje se preseli na kmete, sam iz blata zgradi hišo in živi od zemlje. Potem pa ne bo treba Nukleark. (folk misli da se elektrika pridobiva samo za utičnice, ko bi neumni vedeli kaj vse jim elektrika daje)
Verjami, da so te alternative potem, ko so zgrajene veliko ceneje.

Ja KO so zgrajene. Pa ti veš kok veterna/solarna elektrarna stane? Veš kok ENERGIJE je potrebno da se jo postavi? Se zavedaš kako ogromne površine more pokrit da zagotovi isto energijo kot nuklearka. Pa spomnimo da hipiji ne dovolijo postavit veternih elektrarn v Sloveniji.
Hitro postavit v Krškem še ene 2-3 reaktorje ter njim in Avstrijcem drago prodajat štrom =)
Navadno populistično bluzenje..

Jest sem full za. Bi bili energetsko neodvisni. Si predstavljate to? Oz še bolje potem bi lahko zaprli šoštanj in podobne!

jype ::

System> Se ti ne zdi, da verjetno ne pride vse v medije...

Popolnoma drugačno vprašanje: V medije ne pride vse, kar pa ne pomeni, da ne pride vsaka smrt.

System> Torej, če napišejo, da so se sprijaznili z smrtjo in da bodo obvarovali narod, za kazen pa umrli, verjetno nebodo še 1x objavli...14dni je mimo vsi delavci pod rušo.

Ne ga lomt, no. Še v Černobilu, kjer so se dejansko brez znanja in opreme lotili gašenja eksplodiranega reaktorja, je bilo mrtvih tako malo, da še danes ne vemo točno, kako je toliko ljudi preživelo ob takih prejetih dozah.

bluefish ::

@opeter: šušh, te bo slišal Pahor ob iskanju nove ideje za varčevanje.

System ::

Putr, se strinjam s tabo popolnoma, napaka je da gremo iz ene skrajnosti v drugo. Če bi pošlihtali varnost teh elektrarn sem takoj ZA, da zgradijo 3 take v Sloveniji.

jype ::

System> Če bi pošlihtali varnost teh elektrarn

Saj jo nonstop "šlihtamo".

Vsaka novejša generacija je v povprečju cenejša, enostavnejša in varnejša (in ne nujno v tem vrstnem redu).

ESBWR in eventuelno celo MSR, pa imaš blazno učinkovito napravo, ki je tudi pasivno varna.

Zheegec ::

Manu je izjavil:

_Enterprise_ je izjavil:

bravo nemci, iz tehnofilov, ki so ameriko pripeljali na luno, svetu dali atomsko orožje in energijo ter močno vplivali na tehnologijo hladne vojne, so se spremenili v neumne hipije. sramota


Nemci so še zdaj odlični tehnofili in inovativni, zato bodo našli način kako tehnološko izboljšat obstoječe rešitve in mogoče najti tudi kakšno novo.

aja? In zakaj so čakali?
Torej če prav razumem, sedaj ko JE so ne iščejo boljše rešitve, ko pa JE ne bo več jo bodo pa takoj našli? Dobri so ti ej...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

napaka je da gremo iz ene skrajnosti v drugo.

Ne, napaka je da se zganja paniko in onemogoče objektivno presojo.
Ti si pač eden tistih, ki imate raje vsako leto enega mrtvega kot pa vsakih deset let 5 mrtvih.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Saj so že obstoječe varne. V vsej zgodovini JE imamo tri primere kjer je šlo kaj narobe. Eno je stresel potres in zalila voda, drugo so sami detonirali (oz. zaradi svoje neumnosti). Vsaka nova generacija je pa vsaj za nekaj razredov bolj varna kot katerakoli vetrnica (gledano na W).

_Enterprise_ ::

ob incidentu v fukušimi bi pričakoval kvečjemu še dopustljiv racionalen odgovor japonske, da do nadaljnjega ustavi vse elektrarne direkt ob obali, preden jim ne zgradijo boljših valobranov in zrihtajo sistem hlajenja, ki je bolj ziher.

ampak za eno nemčijo, ki potresa 9. stopnje ne bo videla in tudi če bi ga, bi reaktorsko posodo zgolj streslo in ne uničilo (tudi v evropi so jedrske grajene za večje pospeške kot je bil ta na japonsem), pa tega nebi pričakoval, neumnim masam navkljub.

amigo_no1 ::

jype je izjavil:

System> Se ti ne zdi, da verjetno ne pride vse v medije...

Popolnoma drugačno vprašanje: V medije ne pride vse, kar pa ne pomeni, da ne pride vsaka smrt.

System> Torej, če napišejo, da so se sprijaznili z smrtjo in da bodo obvarovali narod, za kazen pa umrli, verjetno nebodo še 1x objavli...14dni je mimo vsi delavci pod rušo.

Ne ga lomt, no. Še v Černobilu, kjer so se dejansko brez znanja in opreme lotili gašenja eksplodiranega reaktorja, je bilo mrtvih tako malo, da še danes ne vemo točno, kako je toliko ljudi preživelo ob takih prejetih dozah.

http://www.huffingtonpost.com/john-rose...
IAAA pravi 4000, 3 avtorji knjige "Consequences of the Catastrophe for People and the Environment" pravijo 985000 v 18 letih.
Je to malo ?

Za Fukušimo so trenutni podatki: številka 3
http://asiancorrespondent.com/53036/the...

http://www.globalpost.com/dispatch/news...

Zheegec ::

pri 9. Stopnji potresa bi nemce jedrske elektrarne še najmanj zanimale... Bolj bi jih zanimale odeje in hrana, tako kot tudi nas.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Valvoline ::

Veliko bolj nevarno za jedrske elektrarne je da pridejo v rokah kšnim talibanom in teroristom,kot pa naravna katastrofa. Za prvo opcijo ne vem če obstaja failsafe scenarij,tut če je nuklearka najnovejši in najbolj varni model.

SasoS ::

System je izjavil:

Če bi pošlihtali varnost teh elektrarn sem takoj ZA, da zgradijo 3 take v Sloveniji.


Si zdaj za ali proti?
Dovolj bi že bilo da bi 40 let stare elektrarne (toliko je bila ta v Fukushimi) zamenjali s sodobnejšimi. V zadnjih dvajsetih letih praktično ni bila zgrajena nobena NE, stare pa tudi ne gre popravljati do konca (III+ gen. ima vgrajeno pasivno hlajenje, ob takem izpadu kot je bil v Fukushimi bi se reaktor sam ohladil brez polivanja z morsko vodo).

Pyr0Beast ::

Nesposobnost je povročila fukušimo. To da se novih NE ne gradi, stare pa se ne zapira je največji problem od vseh. Pravtako je treba pobiti večino slovenskih TE.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
««
«
1 / 9
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Japonska se vrača k jedrski energiji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8736246 (31216) SaXsIm
»

Nemčija bo do leta 2022 zaprla vse jedrske elektrarne (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
422141204 (118459) Mr.B
»

Japonska ugasnila zadnji jedrski reaktor (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
21870186 (62158) gruntfürmich
»

Tudi Belgija bo zaprla svoje jedrske elektrarne (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
24772511 (65193) enadvatri
»

Siemens izstopa iz jedrskega posla

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
257848 (6654) Looooooka

Več podobnih tem