» »

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

1 2
3
4 5

khm985 ::

Morda velja opozoriti na to, da ima Corolla le 30 literski rezervoar. V mojem primeru to zadošča za 630-700 kilometrov na tank.

V praksi recimo to pomeni prevoženo relacijo Žalec-Portorož (2h12min, 185km/40km na baterijo), Portorož-okolica Nove Gorice (11h35min, 97km/30km na baterijo) okolica Nove Gorice-Žalec (2h12min, 165km/39km na baterijo) plus par dni vožnje v službo in nazaj (25km dnevno).

Sem lastnik 1,8l Corolle z 10k prevoženih kilometrov. Predtem sem vozil 1.9 tdi dizle. Najbolj me moti ta zamik moči motorja (pri dizlu si vajen takojšnega navora tudi pri nižjih obratih) tako da pri vključevanju na avtocesto preklopim na sport način vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: khm985 ()

bm1973 ::

energetik je izjavil:

Poleti imam do šihta porabo 4,3, pozimi 4,8. Bolj kot je gužva, manjša je poraba.

Pravi avto za Slovenca, špara ko stoji v gužvi... :))

Utk ::

40 litrov, ne 30.

Moral si kupit 2,0:) jaz bi reku ravno obratno, tu imaš moč takoj, ne rabiš čakat turbine.

khm985 ::

a potemtakem je v rezervoarju še vedno 10l bencina, ko ti števec kaže, da je prazen?

2.0 nisem vzel, ker sem poredko na avtocesti. Za moje potrebe je avto še predober :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: khm985 ()

Utk ::

Ko mi lučka posveti natočim 36 litrov, not je pa še 6, 7 litrov ziher.

khm985 ::

zanimivo, meni več kot 31l, še ni uspelo natočit v prazen tank.

Hitri ::

Tank naj bi držal 43 litrov. Če grem tankat, kose prižge lučka, natočim okrog 33 litrov.

Tudi meni se zdi motor bolj odziven kot prej pri dizlu?

WizzardOfOZ ::

energetik je izjavil:

Še enkrat, Toyotini hibridi nimajo enega jermena.

Zadnja generacija ecvt-ja (tretja generacija). Prejšnje verzije so imele jermen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Zadnja generacija je 5., 3. je pa že skoraj 20 let stara, tako da res ne vem zakaj bi zdaj prve 2 omenjali.

WizzardOfOZ ::

A pa je potem še CVT, če nima več jermena. Vse gre preko enega velikega zobnika. Nekak zasnova potem ni več CVT.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Od 2006 "cvt" nima več jermena. Od takrat je eCVT, "planetary gearset". Rezultat je isti, še zmeraj je brezstopenjski, samo da razmerja uravnavata 2 elektro motorja, ne pa neki jermeni. Vse je fiksno, nobenih pretikanj česarkoli. Zato se tudi prekleto težko kaj pokvari. Elektromotor bi lahko crknil v teoriji, ampak niti to se ne dogaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Hitri ::

CVT pač označuje način delovanja (tj. brezstopenjsko spreminjanje prestavnega razmerja), ne pa tehnične rešitve, ki poskrbi za tako delovanje.

endelin ::

Kaj toyote imajo že od 90ih isti design volana in stikal? :D

ZveeZ ::

endelin je izjavil:

Kaj toyote imajo že od 90ih isti design volana in stikal? :D

If it ain't broke, don't fix it ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Utk ::

endelin je izjavil:

Kaj toyote imajo že od 90ih isti design volana in stikal? :D

Ne, tam do 2010 so imele volane iz 80ih, šele novejše imajo iz 90ih.

energetik ::

khm985 je izjavil:

Morda velja opozoriti na to, da ima Corolla le 30 literski rezervoar. V mojem primeru to zadošča za 630-700 kilometrov na tank.

V praksi recimo to pomeni prevoženo relacijo Žalec-Portorož (2h12min, 185km/40km na baterijo), Portorož-okolica Nove Gorice (11h35min, 97km/30km na baterijo) okolica Nove Gorice-Žalec (2h12min, 165km/39km na baterijo) plus par dni vožnje v službo in nazaj (25km dnevno).

Sem lastnik 1,8l Corolle z 10k prevoženih kilometrov. Predtem sem vozil 1.9 tdi dizle. Najbolj me moti ta zamik moči motorja (pri dizlu si vajen takojšnega navora tudi pri nižjih obratih) tako da pri vključevanju na avtocesto preklopim na sport način vožnje.
43L ima uradno. Največ, kar sem natočil, je bilo nekje 38L, kar pomeni da je imel še nekih 5L rezerve. Sem se pa vozil še kakih 50km po tistem, ko mi je BC kazal 0km dosega...
Sicer ob normalni vožnji je doseg vsaj 800km (to pomeni brez AC s kakimi 160km/h)...

Glede odzivnosti - tu je le občutek, ker prvi hip ne slišiš mašine, saj potegne na štrom. V resnici je precej bolj prožen kot vsak ICE magari z avtomatskim menjalnikom, saj tu ni potrebno nobenih kick-downov pred pospeševanjem, inverter pošlje max tok na elektromotor v trenutku.

Je pa res, da na eco-mode je zamik pri pritisku na gas velik. Za dobro izkušnjo pri dinamični vožnji je potrebno preklopit na sport mode.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Boobiz ::

jaz sem tudi natočil največ 38L sem pa s tem naredil 950km. 150km sem vozil še po tem, ko mi je pisalo "refuel".

se sprašujem kaj so kadili, da so dali rezerve za več kot 200km.
I'm drunk, what's your excuse?

Utk ::

Pri toyoti je vse zelo na ziher.

profii ::

Boobiz je izjavil:

jaz sem tudi natočil največ 38L sem pa s tem naredil 950km. 150km sem vozil še po tem, ko mi je pisalo "refuel".

se sprašujem kaj so kadili, da so dali rezerve za več kot 200km.


Hibrida ne moreš "verglat", ko navaden ICE avto, tako da si kar v buli, če ti zmanjka bencina. Zato taka rezerva.

Utk ::

Kaj ima bencin z verglanjem? V resnici je ravno obratno. Če zmanjka bencina, se sprosti baterijina rezerva in lahko še par km pricijaziš na elektriko, baterije gre globje kot če bi imel bencin. Če je še premalo, ga daš lahko normalno v ler in vlečeš, rineš, karkoli češ.
Tako da tudi z verglanjem sigurno prideš dlje kot z bencinarjem.

energetik ::

profii je izjavil:

Boobiz je izjavil:

jaz sem tudi natočil največ 38L sem pa s tem naredil 950km. 150km sem vozil še po tem, ko mi je pisalo "refuel".

se sprašujem kaj so kadili, da so dali rezerve za več kot 200km.


Hibrida ne moreš "verglat", ko navaden ICE avto, tako da si kar v buli, če ti zmanjka bencina. Zato taka rezerva.

Nekje na jutubu obstaja video, ko je nekdo šel s Toyotinim hibridom in 5L kantico bencina do konca za test. Če se ne motim, je potem natankal tistih 5L benza in se odpeljal naprej.
vires in numeris

jlorber ::

Sem priblizno v podobni situaciji kot OP (trenutno vozim toyoto diesel, 95% casa na AC), tema mi je ful zanimiva, a nekaj mi ne gre v racun. Priznam, da ne spremljam tehnologije.

Razumem, da se baterija polni med bremzanjem. Energija, ki nastaja ob zaviranju se "hrani" v bateriji. Če bi med vožnjo ves čas bremzal, bi lahko ves čas vozil na baterijo.

Ne razumem pa logike na AC. Če avto porabljal bencin, da s prvim motorjem proizvaja elektriko, se torej energija pretvarja. Nato pa to isto shranjeno energijo porabimo za vrtenje koles (poenostavljeno). Nekako bi pričakoval, da so pri teh pretvorbah izgube in bi bilo bolje, če se prvotna energija porabi direktono za vrtenje koles -da bi imel več od tega. Skratka, kako je to lahko bolj učinkovito, kot da ves bencin ne porabim samo za vrtenje koles? Če je tako učinokovito avto peljati z baterijo, ki jo polni bencin, zakaj potem sploh imamo se motor st.2 ki bencin uporablja za vrtenje koles, zakaj ne gre potem vse preko baterije, ki jo polni bencin.

upam, da razumete mojo dilemo:)
hvala za kakšno pojasnilo

Utk ::

Če se bi vozil po avtocesti stalno 180, res ne bi imelo smisla. Ker se ne, ga pa ima. Motor v hibridu stalno dela z nekje 2/3 gasa, ker je takrat najbolj učinkovit. Če bi šla vsa moč v pogon, bi se "moral" vozit precej hitro, če bi hotel to moč sproti porabljat. V realnosti se pač ne, zato gre ta višek moči v baterijo in se kasneje porabi. To je point hibrida. Da motor stalno dela na max učinkovitosti ali pa ne dela. Potem še malo kombinira z raznimi cikli, ampak to so že malenkosti in to bi lahko delal tudi če ne bi bil hibrid. Nissan dela tako da za pogon uporablja samo baterijo, ampak ravno na avtocesti je to slabše, ker tu so neke izgube, in na avtocesti je potem toyota enostavno boljša, ker pri toyoti gre del moči direktno na kolesa, samo višek pa v baterijo.

To kar pride iz zaviranja je drobiž, ni omembe vredno. Razen ko se spuščaš iz kakega hriba, ampak tudi tisto ni ne vem kaj, da bi zarad tega kaj veliko prišparal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Vsa moč gre v pogon med pospeševanjem. Ko enkrat dosežeš željeno hitrost pa konstantno voziš naprej mora motor to hitrost samo še vzdrževati. In takrat potem z viškom energije lahko polniš baterijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tomz1 ::

Vozim RAV4 hybrid vsak dan po avtocesti na tempomat 130km/h, pa je povprečna poraba 6.2, to je zaradi kolon, ker tam pridobi na porabi. Na poti v Grčijo, pa je bila poraba pri 130km/h, poln avto 6.9 - 7 litrov.

energetik ::

jlorber je izjavil:

Sem priblizno v podobni situaciji kot OP (trenutno vozim toyoto diesel, 95% casa na AC), tema mi je ful zanimiva, a nekaj mi ne gre v racun. Priznam, da ne spremljam tehnologije.

Razumem, da se baterija polni med bremzanjem. Energija, ki nastaja ob zaviranju se "hrani" v bateriji. Če bi med vožnjo ves čas bremzal, bi lahko ves čas vozil na baterijo.

Ne razumem pa logike na AC. Če avto porabljal bencin, da s prvim motorjem proizvaja elektriko, se torej energija pretvarja. Nato pa to isto shranjeno energijo porabimo za vrtenje koles (poenostavljeno). Nekako bi pričakoval, da so pri teh pretvorbah izgube in bi bilo bolje, če se prvotna energija porabi direktono za vrtenje koles -da bi imel več od tega. Skratka, kako je to lahko bolj učinkovito, kot da ves bencin ne porabim samo za vrtenje koles? Če je tako učinokovito avto peljati z baterijo, ki jo polni bencin, zakaj potem sploh imamo se motor st.2 ki bencin uporablja za vrtenje koles, zakaj ne gre potem vse preko baterije, ki jo polni bencin.

upam, da razumete mojo dilemo:)
hvala za kakšno pojasnilo
Na internetih imaš nešteto razlag in animacij o Toyotinem HSD. Najprej moraš odmisliti, da je to nekakšen EV. Ni, to je 100% bencinski avto. Baterija je tam izključno z namenom optimiziranja delovanja ICE, razen redkih izjem, kot so polžja vožnja po mestu, stanje v koloni s klimo itd, ko avto res večino časa dela samo na baterijo.
Na AC, konst. hitrost, baterija praktično ne igra vloge. HSD sklop takrat optimira ICE, da dela v točki najboljšega izkoristka, to je pa vse. Večina moči ICE gre na kolesa direktno mehansko, del moči pa iz enega EM preko inverterja do drugega EM, mimo baterije.

Sicer pa si HSD lahko predstavljaš kot dodaten diferencial (upam da veš kako dela običajen), kjer je namesto enega kolesa 1. elektromotor, namesto drugega kolesa ICE, na 3. izhod pa priklopljen 2. eletromotor hkrati s pogonom koles. Oba EM inverter poljubno krmili, tako da ima lahko tudi ICE lahko poljubne obrate pri vseh hitrostih.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

AvtoR ::

jlorber je izjavil:

Sem priblizno v podobni situaciji kot OP (trenutno vozim toyoto diesel, 95% casa na AC), tema mi je ful zanimiva, a nekaj mi ne gre v racun. Priznam, da ne spremljam tehnologije.

Razumem, da se baterija polni med bremzanjem. Energija, ki nastaja ob zaviranju se "hrani" v bateriji. Če bi med vožnjo ves čas bremzal, bi lahko ves čas vozil na baterijo.

Ne razumem pa logike na AC. Če avto porabljal bencin, da s prvim motorjem proizvaja elektriko, se torej energija pretvarja. Nato pa to isto shranjeno energijo porabimo za vrtenje koles (poenostavljeno). Nekako bi pričakoval, da so pri teh pretvorbah izgube in bi bilo bolje, če se prvotna energija porabi direktono za vrtenje koles -da bi imel več od tega. Skratka, kako je to lahko bolj učinkovito, kot da ves bencin ne porabim samo za vrtenje koles? Če je tako učinokovito avto peljati z baterijo, ki jo polni bencin, zakaj potem sploh imamo se motor st.2 ki bencin uporablja za vrtenje koles, zakaj ne gre potem vse preko baterije, ki jo polni bencin.

upam, da razumete mojo dilemo:)
hvala za kakšno pojasnilo


Tale precej dobro opiše delovanje Toyota HSD. Video je strojno preveden iz italjanščine v angleščino...

mn ::

Pa še eno stvar moraš imeti v mislih in seicer to da motorji na notrnje izgorevanje praviloma delajo daleč od točke kjer imajo najboljši iykoristek in sicer večino časa so premalo obremenjeni.

Recimo prvi članek na googlu:
https://www.avtofil.si/poraba-goriva-al...

In če je ta razlika
v izkoristku dovolj velika, se ti bolja splača motor bolj obremeniti in polniti baterijo kljub temu da ima polnjenje in praznenje izgube.

WizzardOfOZ ::

mn je izjavil:

Pa še eno stvar moraš imeti v mislih in seicer to da motorji na notrnje izgorevanje praviloma delajo daleč od točke kjer imajo najboljši iykoristek in sicer večino časa so premalo obremenjeni.

Recimo prvi članek na googlu:
https://www.avtofil.si/poraba-goriva-al...

In če je ta razlika
v izkoristku dovolj velika, se ti bolja splača motor bolj obremeniti in polniti baterijo kljub temu da ima polnjenje in praznenje izgube.


Ravno to rešuje eCVT. Menjalnik skrbi da motor lahko deluje na točki, kjer je največji izkoristek, Del gre za pogon, preostanek pa gre v baterijo.

Sedaj morajo samo še baterije začet delat take, da bodo v hibridih za 200km in se boš izven naselja pripeljal do naselja, tam bo pa avto preklopil na elektriko in se boš vozil kot elektro. In to bi bila popolna rešitev. Ker problem onesnaževanja je največji v mestih in v kolonah. Na daljših relacijah je izgorevanje bencinarja (brez turbine ali kompresorja) skoraj popolno in je izmeta smeti veliko manj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ravno to rešuje eCVT. Menjalnik skrbi da motor lahko deluje na točki, kjer je največji izkoristek, Del gre za pogon, preostanek pa gre v baterijo.

Sedaj morajo samo še baterije začet delat take, da bodo v hibridih za 200km in se boš izven naselja pripeljal do naselja, tam bo pa avto preklopil na elektriko in se boš vozil kot elektro. In to bi bila popolna rešitev. Ker problem onesnaževanja je največji v mestih in v kolonah. Na daljših relacijah je izgorevanje bencinarja (brez turbine ali kompresorja) skoraj popolno in je izmeta smeti veliko manj.
Am, saj to počnejo plug-in hibridi...
Sicer pa je izgorevanje ICE vedno popolno, finta je samo, da brez CVT večino časa delajo v območju nizkega BSFC. Pri hibridih pa vedno v območju največjega BSFC (razen pri velikih obremenitvah = močna pospeševanja, visoke AC hitrosti), ko pač mora iti z obrati navzgor, da zagotovi moč.
vires in numeris

jlorber ::

Hvala vsem za pojasnila. Mi je sedaj malo bolj jasno:)

Razmišljam sedaj, da je takšen (rabljen?) hibrid lahko tudi ustrezen nadomestek za moj sedanji disel, ko bo pač odvozil svoje. Porabo imam cca. 6l/100 km in kot berem tukaj bi lahko bila s hibridom manjša.

energetik ::

Če se veliko in hitro voziš po AC, poraba ni nujno da bo nižja od turbodizla, bo pa primerljiva. In išči 2.0L za AC.
Je pa res, da če nabavljaš rabljeno, si s tem kupiš manj težav, ker tu ni turbine, DPF, 2-masnih vztrajnikov, zamašenih EGR, jermenov in uničenih injektorjev. Ker ne obstajajo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Pithlit ::

Sam iz firbca: 5 let starih telefonov noben noče ker... Baterija. Hibride pa ja?
Life is as complicated as we make it...

aborko ::

No injektorji na hibridu verjetno so, mnda celo vec njih - port in direct injection. Verjetno pa niso problematicni. Ostalo pr dizlu pa ja...je res in realno te zadeve crkujejo. Imam 1.6 tdi s 130k km doma in še cakam okvare: DSG, injektorji, dmf,dpf... pa se velik servis. Vsaka stvar bo tam kr blizu jurja.

Gregor P ::

Domnevam "na pamet", da največ crkujejo pri dizlih te "eko standard" zadeve, ki so prisiljeno vgrajene v motorje?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

OutOfTheBox ::

aborko je izjavil:

Imam 1.6 tdi s 130k km doma in še cakam okvare: DSG, injektorji, dmf,dpf


Lepo prosim? Če razen ne popolnoma zlorabljaš avta, jih boš 300 jurjev naredil samo z rednimi servisi in tankanjem.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Pithlit je izjavil:

Sam iz firbca: 5 let starih telefonov noben noče ker... Baterija. Hibride pa ja?
Večinoma so baterije v telefonih stalno na 80-100%, pa še to navite na 4,35V.
Ravno v hibridu pa se litijeva baterija praktično vedno nahaja nekje med 40-60%, kar je idealno. Zdrži vsaj 10x ali 20x, lahko tudi 100x več ciklov kot v telefonu. In je uporabna praktično dokler popolnoma ne crkne. Hibrid ni enako EV ali telefon.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Pa tudi če zgubi pol kapacitete po 10 letih tega skoraj ne boš opazil. Niti pri porabi niti pri drugem.

tomz1 ::

Pa tudi če crkne baterija, saj ni velik strošek, kot pri električnih in je za naslednjih 10 let ziher, saj ima že v osnovi 10 let jamstva, to pomeni, da mora zdržat dlje, saj niso neumni, da bi dajali jamstvo za nekaj za kar bi si delali dodatne stroške.

WizzardOfOZ ::

energetik je izjavil:

Am, saj to počnejo plug-in hibridi...


Nočem plugin hibrida. Pol vzameš čisto elektriko. Nočem nobenih kablov priklapljat. 5 minut na pumpi, da napolnim tank z bencinom in gasa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ahim ::

Utk je izjavil:

Tisto leto ko sem jo jaz kupil so jih prodali v Sloveniji cca 800. Od tega so na avto.net 3 primerki. Golfov je 115. Tolk da se ve kater avto je jajc, ki se ga treba znebit. In ne, niso golfov prodali 30,000 v Sloveniji, da bi bilo isto razmerje.

To je ena mozna interpretacija. Druga bi bila da so vecinoma ze na odpadu/v presi in se jih pac ne preprodaja rabljenih naprej ;)

Utk ::

Itak itak. Še 4, 5 let garancije imajo pa so v preši:) sej niso bmwji da bi ble po petih letih fuč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PacificBlue ::

Če hočš dušo kupiš Lexus:)
I’m out.
:3

Utk ::

Blinder je izjavil:

Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.

Golf, octavia, to so res avti za dušo. In naslednja generacija je res ful drugačna kot prejšna, po 4ih letih prav moraš zamenjat, ker je nov tako ful bolj kul.

/S

WizzardOfOZ ::

Blinder je izjavil:

Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.


Si hotel rečt, ko začne razpadat, ane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

no comment ::

Vozim polnoletnega Golfa in je super. Upam, da bo peljal še vsaj enkrat tolk let.

Če pa ne in bom moral iz danes na jutri kupit novi avto... ste me pa navdušili za Toyoto. Pa Corolla zgleda še kar ok (Hatchback in Touring), druge so pa res bolj na "smo odpustili dizajnerja" strani... Dve leti nazaj sem en teden vozil Toyoto Camry hybrid. Peljala se je čisto ok, da bi bila pa poraba nekaj navdušujoče majhna pa nisem opazil.

vilonja ::

Kaj pa rabljene toyote, recimo nekaj takega?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Blinder ::

Kaj en Golf TDI za polovico denarja ni boljši nakup? Ta Corolla za 11k eur me spominja na tiste stare BMW z absurdnimi cenami, ki jih en uporabnik včasih za hec lepi v teme. S tem da tisti BMW-ji ti vsaj kakšno pičko prinesejo lahko
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

vilonja ::

Sprašujem, zgleda da cene kar držijo, ker to sem prilepil skoraj najcenejšo.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38739850 (16088) Buggy
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45391731 (43155) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
840117552 (80318) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35158446 (48517) -valvoline-

Več podobnih tem