Forum » Na cesti » nakup rabljene Toyote Corolla hybrid
nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

AvtoR ::
Kaj pa rabljene toyote, recimo nekaj takega?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
11 jurjev za 10 let star auto? Meni se to zdi veliko. Pa še grda je ko pes. Te čudne krivulje na karesoriji, designer res ni imel dobrega dneva ko je tole ustvarjal. Je aktualna Corolla vseeno lepša.
Baje drugo leto pride nova Corolla. Me prav zanima kakšna bo. Predvidevam da bodo prednje luči podobne kot pri Priusu ali novi CHR?

vilonja ::
No, kaj bi pa potem vi vzeli enega rabljenega karavana? Meni se zdi tudi to veliko, samo zgleda ker ni ponudbe lahko drži tako ceno.

Cowboy6 ::
Imam Toyoto Corollo Cross (tip vozila je SUV) in z njo dnevno prevozim cca 130 km. Večji del sem na avtocesti in povprečna poraba je 5.5 l. Vozim z aktivnim tempomatom s hitrostjo 130km/h. Ko je baterija dovolj polna in če je hitrost konstantna se motor izklopi in vklopi elektromotor in v tem načinu vozi dokler se baterija ne sprazni do določenega nivoja. Torej elektromotor se ne vklaplja samo pri nizki hitrosti kot npr vožnja v mestu ampak tudi pri večji hitrosti. Mogoče je tak način delovanja pri tej zadnji generaciji hibridnih motorjev.
Predvidevam, da je povprečna poraba nižja pri Toyota Corolla, ki ni SUV in ima manjši zračni upor kot Corolla Cross.
Predvidevam, da je povprečna poraba nižja pri Toyota Corolla, ki ni SUV in ima manjši zračni upor kot Corolla Cross.
Tukaj naj bi bil moj podpis.

GenZNPC ::
To je glede na to, da smo leta 2025 skoraj 2026, cisto normalna cena za 10 let starega karavana. Ocitno ste tu nekateri se ostali ujeti v 2015.
skibidi

Pouh ::
HEV majhno baterijo ciklajo bolj pogosto od BEV.
Glede na Ev Clinic je potrebna menjava baterije na 150k km. https://evclinic.eu/category/hybrid_cra...
Toyota nudi podaljšano jamstvo za hibrido baterijo, ki velja do starosti vozila 10 let in mislim da pride okoli 60€/leto.
Torej podaljšana garancija ali strošek 2,3k € za novo baterijo na vsakih 150k km.
Glede na Ev Clinic je potrebna menjava baterije na 150k km. https://evclinic.eu/category/hybrid_cra...
Toyota nudi podaljšano jamstvo za hibrido baterijo, ki velja do starosti vozila 10 let in mislim da pride okoli 60€/leto.
Torej podaljšana garancija ali strošek 2,3k € za novo baterijo na vsakih 150k km.

Utk ::
Prvič, ni res da je kar potrebna menjava pri 150 kkm. EV clinic je en drama queen.
Drugič, če delaš redne servise pri njih imaš garancijo na skoraj cel avto 10 let, ne samo na baterijo.
Drugič, če delaš redne servise pri njih imaš garancijo na skoraj cel avto 10 let, ne samo na baterijo.

energetik ::
HEV majhno baterijo ciklajo bolj pogosto od BEV.Poglej si svoj link. Obravnava NiMH baterijo iz Aurisa, ki nima aktivne meritve vsake celice.
Glede na Ev Clinic je potrebna menjava baterije na 150k km. https://evclinic.eu/category/hybrid_cra...
Toyota nudi podaljšano jamstvo za hibrido baterijo, ki velja do starosti vozila 10 let in mislim da pride okoli 60€/leto.
Torej podaljšana garancija ali strošek 2,3k € za novo baterijo na vsakih 150k km.
Corolle in ostali novi modeli imajo Li-ion, katerim zelo ustreza ravno ciklanje 40-60%. Prav tako je pri Li-ion po defoltu obvezno merjenje vsake celice in seveda tudi balansiranje.
Sicer pa bomo videli, v 4 letih sem naredil 70k, pri 10letih bom glih nekje na 180k. Se oglasim takrat

vires in numeris

Pouh ::
Hvala za obrazložitev. Torej od približno 2019 dalje imajo Li-ion baterije in je ta skrb odveč.
Moram še na testno vožnjo, da stestiram izkušnjo s planetarnim prenosnim sklopom.
Moram še na testno vožnjo, da stestiram izkušnjo s planetarnim prenosnim sklopom.

denabiker ::
Prvič, ni res da je kar potrebna menjava pri 150 kkm. EV clinic je en drama queen.
Drugič, če delaš redne servise pri njih imaš garancijo na skoraj cel avto 10 let, ne samo na baterijo.
veliko ljudi ne bere drobnega tiska in res misli, da je garancija potem na vsak kos elektronike, senzorjev itd. Isto kot so imele ene druge znamke kao 7 let garancije, v drobnem tisku pa piše ja 7 let na motor in menjalnik. Kaj pa krmilne enote, računalniki, kup elektronike za vso udobje razvajenih novodobnih voznikov in potnikov,...

solatjek ::
Prvič, ni res da je kar potrebna menjava pri 150 kkm. EV clinic je en drama queen.
Drugič, če delaš redne servise pri njih imaš garancijo na skoraj cel avto 10 let, ne samo na baterijo.
veliko ljudi ne bere drobnega tiska in res misli, da je garancija potem na vsak kos elektronike, senzorjev itd. Isto kot so imele ene druge znamke kao 7 let garancije, v drobnem tisku pa piše ja 7 let na motor in menjalnik. Kaj pa krmilne enote, računalniki, kup elektronike za vso udobje razvajenih novodobnih voznikov in potnikov,...
Za razliko od drugih znamk, tu ni drobnega tiska, ampak so na spletu objavljeni PDF dokumenti z normalno pisano v katerih še slepi lahko preberejo, na kaj vse je jamstvo (ko je garancija mimo) in kakšni so pogoji, da to velja. Čisto vse je našteto, pri fnkcionalni nepismenosti pač ne veš, kaj bereš:
Če so izpolnjeni vsi pogoji jamstva Toyota Relax, se v okviru jamstva Toyota Relax krijejo
stroški popravila naslednjih elementov:
Motor: blok motorja; gred za uravnoteženje prostih sil; odmična gred; dročniki; nihajni
vzvodi; ventili in vodila ventilov; ročična gred in ležaji; jermenica na ročični gredi;
glave valjev; tesnila glav valjev; ojnice; pogonska gred opreme; sojemalna plošča/
pogonska plošča (pritrdilna plošča hidravličnega pretvornika navora vozil z avtomatskim
menjalnikom); vztrajnik; zobati venec vztrajnika za zaganjanje; podporna jermenica
(fiksni napenjalni valj); oljno korito; senzor tlaka olja; oljna črpalka; bati in batni obročki;
ležaji batov in puše; tesnila in tesnilke; zobati jermen; napenjalniki zobatega jermena;
podporna jermenica zobatega jermena; krmilna veriga odmične gredi; krmilni zobnik
odmične gredi; turbopolnilnik; hladilnik polnilnega zraka za turbopolnilnik; obvodni
kanal turbopolnilnika; pokrov ohišja ventilov in tesnila; črpalka za vodo; ventil za
recirkulacijo izpušnih plinov; hladilnik olja; ohišje oljnega filtra; senzor klenkanja; senzor
za kisik; kabli (ki niso od električnih napeljav).
Sistem za bencinsko gorivo: črpalka za gorivo; električna črpalka za gorivo; merilnik
pretoka zraka; elektronski sistem za vbrizgavanje goriva; elektronska nadzorna enota
(ECU); loputa plina; vbrizgalne šobe; regulator tlaka goriva; senzor ravni goriva v posodi
za gorivo; senzorji za gorivo; posoda za gorivo; merilnik ravni goriva.
‐ Sistem za dizelsko gorivo: črpalka za vbrizgavanje dizelskega goriva; črpalka za gorivo;
merilnik pretoka zraka; elektronska nadzorna enota (ECU); senzor položaja dušilne
lopute; vbrizgalne šobe; vžigalne svečke za hladen zagon; oddajnik ravni posode za
gorivo; posoda za gorivo.
Hladilni sistem: senzor ravni hladilne tekočine; rele hladilnega ventilatorja; senzor
hladilnega ventilatorja; stikalo ali senzor za temperaturo hladilne tekočine v motorju;
ventilator motorja; viskozna sklopka ventilatorja; hladilnik; pokrov hladilnika; termostat
in ohišje.
Ročni menjalnik: glavni valj sklopke; pomožni valj sklopke; vilice sklopke in tečaj;
kabli sklopke; povezave/vzvodi sklopke; ohišje menjalnika; prestave in gredi;
sinhroni; vklopne puše; ležaji in puše; tesnila in tesnilke; povezave/vzvodi in kabli;
prestavna ročica.
Samodejni menjalnik: ohišje menjalnika; zobniki/planetna gonila in gredi; selektorji;
elektronski aktuatorji; zavorni trakovi; sklopke; blok ventilov; oljna črpalka; hladilnik olja;
elektronska nadzorna enota; ohišje lamel; ležaji in puše; tesnila in tesnilke; povezave/
vzvodi in kabli; pretvornik navora; prestavna ročica.
Prenos in diferencial: osrednji diferencial; ohišje diferenciala; veliki zobnik diferenciala
in mali zobnik; gredi; prestave/zobniki; ležaji; puše; pesta diferenciala; ročice prenosa.
‐ Prenos moči: homokinetični zglobi; univerzalni zglobi; polgredi; pogonske gredi; ležaji;
puše; spojke; tesnila in tesnilke.
Vzmetenje: sprednje in zadnje vzmeti; torzijske palice; jarmovi drogovi; premnik; most;
pomožni okvirji; kolesni ležaji (omejeno na 160.000km); pesta; distančniki; varovalne matice.
‐ Krmilni sistem: volanska letev; ohišje gonila za krmiljenje koles; ohišje gonila; zobnik in
pastorek; črpalka krmilnega servogonila; rezervoar krmilnega servogonila; tesnila; ležaji;
zunanja povezava; jarmov drog; volanski drog; zglobi; vmesni vzvod.
Zavore: nadzorna enota ABS; komponente ABS; senzorji hitrosti; ojačevalnik zavornega
učinka; zavorne cevi; klešče kolutne zavore; povezave; ventili omejevalnika; glavni
zavorni valj; rezervoar za zavorno tekočino; bati čeljusti; vakuumska črpalka.
Klimatska naprava/gretje: toplotni izmenjevalnik; lopute in motorji loput; motor
ventilatorja grelnika; kompresor klimatske naprave; kondenzator; uparjalnik; sprejemna/
sušilna enota; nadzorna plošča grelnika; ventil grelnika; senzor temperature uparjalnika.
Električni sistem: zaganjalnik; alternator; tuljave; motorji brisalcev; motorji črpalke za
pranje vetrobranskega stekla; rele smernika; motor ventilatorja grelnika; hupa; ročno
upravljana stikala; spiralni kabel zračne blazine; elektronska vžigalna naprava; releji;
elementi ogrevanega stekla; vgrajen računalnik (potovalni računalnik); motorji/regulatorji
za stekla; gumb za električni pomik stekla; motorji za ogledala; ključi za daljinsko
upravljanje; elektromagneti za centralno zaklepanje; senzorji zračnih blazin; krmilna
enota za centralno zaklepanje; enota za zakasnitev izklopa notranje osvetlitve; merilniki;
ure; merilnik hitrosti in senzor hitrosti; merilnik vrtljajev; kabelski snop (samo v primeru
kratkega stika); motorji za električne sedeže, senzorji, elementi za ogrevane sedeže,
alarmi (samo originalni Toyota); motorji za dvig snopa žarometov; kabli vžigalnih svečk;
reprogramiranje ECU in programske opreme, če je ponovno programiranje del popravila,
ki je pokrito s Toyota Relax jamstvom (razen samo za izbris diagnostične kode napake);
tovarniško nameščen multimedijski sistem (glavna enota, tj. radio z nameščeno zadnjo
verzijo programske opreme), vključno z navigacijskim modulom.
Karoserija: strešno okno (samo tovarniško vgrajena); motorji za strešno okno (samo
tovarniško vgrajena); mehanski del ključavnice vrat brez cilindričnega vložka; kabel
za sprostitev pokrova motorja; oporniki pokrova prtljažnika; osi brisalcev; okvirji ročno
nastavljivih sedežev; mehanizem varnostnega pasu; tovarniško vgrajena dodatna oprema.
Hibridne komponente (ko poteče osnovna garancija proizvajalca za 5 let/100.000
prevoženih kilometrov): nadzorni modul za hibridno baterijo; hibridni nadzorni modul;
in hibridni inverter s pretvornikom. Hibridna baterija je krita z jamstvom splošnega
servisnega pregleda hibrida v primeru aktivne pogodbe za servisni pregled hibrida.
Komponente vodikovih gorivnih celic: zračni kompresor za gorivne celice; pretvornik
(boost converter) za gorivne celice; rezervoarji vodika za gorivne celice; nadzorna enota
za gorivne celice (PCU) in sklop gorivnih celic.
Komponente EV: pogonski motor in inverter s pretvornikom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()

Utk ::
Prvič, ni res da je kar potrebna menjava pri 150 kkm. EV clinic je en drama queen.
Drugič, če delaš redne servise pri njih imaš garancijo na skoraj cel avto 10 let, ne samo na baterijo.
veliko ljudi ne bere drobnega tiska in res misli, da je garancija potem na vsak kos elektronike, senzorjev itd. Isto kot so imele ene druge znamke kao 7 let garancije, v drobnem tisku pa piše ja 7 let na motor in menjalnik. Kaj pa krmilne enote, računalniki, kup elektronike za vso udobje razvajenih novodobnih voznikov in potnikov,...
Piše ti na dolgo in široko kaj je krito in kaj ne. Krite niso razne gume, podvozje, tesnila na karoseriji, na sploh karoserija razen rjevanja, žarnice in podobno. Ostalo, mehanika in elektronika, pa kar lepo je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

dunda ::
Potrjujem, da Toyota s svojim jamstvom precej solidno pokriva morebitne težave.
https://www.kacnje.eu

Gambino ::

ombre ::
Sem vozil Toyoto Yaris Cross hibrid, pa sem primerjal s Polotom 1.0 TSI. Če se voziš večinoma po avtocestah hibrid ne pride do izraza. Poraba je bila višja na avtocesti v primerjavi s Polotom za ca. 1 l/100 km. Pa sem vozil ko po jajcih. Ja sej vem da je višji avto...
V mestu je druga zgodba. Tam blesti hibrid.
Za to kilometrino ki jo imaš ti bi vzel raje bencinca ali dizla. Ima pa toyota 10 let garancije... Je nek plus, servisi pa so kr dragi...
V mestu je druga zgodba. Tam blesti hibrid.
Za to kilometrino ki jo imaš ti bi vzel raje bencinca ali dizla. Ima pa toyota 10 let garancije... Je nek plus, servisi pa so kr dragi...
OmbreMan - Galaxy of knowledge

energetik ::
Sem vozil Toyoto Yaris Cross hibrid, pa sem primerjal s Polotom 1.0 TSI. Če se voziš večinoma po avtocestah hibrid ne pride do izraza. Poraba je bila višja na avtocesti v primerjavi s Polotom za ca. 1 l/100 km. Pa sem vozil ko po jajcih. Ja sej vem da je višji avto...To ni avto za AC; pri hitri konstantni vožnji je to praktično 1.5 NA bencinar...
V mestu je druga zgodba. Tam blesti hibrid.
Za to kilometrino ki jo imaš ti bi vzel raje bencinca ali dizla. Ima pa toyota 10 let garancije... Je nek plus, servisi pa so kr dragi...
vires in numeris

Gambino ::
Sem vozil Toyoto Yaris Cross hibrid, pa sem primerjal s Polotom 1.0 TSI. Če se voziš večinoma po avtocestah hibrid ne pride do izraza. Poraba je bila višja na avtocesti v primerjavi s Polotom za ca. 1 l/100 km. Pa sem vozil ko po jajcih. Ja sej vem da je višji avto...
V mestu je druga zgodba. Tam blesti hibrid.
Za to kilometrino ki jo imaš ti bi vzel raje bencinca ali dizla. Ima pa toyota 10 let garancije... Je nek plus, servisi pa so kr dragi...
1.0 TSI, ne me smejat nooo. To je kot prvo jajce od motorja, pa to ni za na AC!

Half-Saint ::
Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.
Ti si stand up komik? Ta tvoja izjava je totalno redneckovska. Skoraj noben moderen avto nima duše. Avto zvozijo do konca pametni ljudje, ne samo penzionisti. Vse ostalo je stran metanje denarja. Če ima Golf zate dušo, zakaj bi se ga naveličal? A babo tud zamenjaš po par letih kokr Leonardo di Caprio?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Blinder ::
Sem vozil Toyoto Yaris Cross hibrid, pa sem primerjal s Polotom 1.0 TSI. Če se voziš večinoma po avtocestah hibrid ne pride do izraza. Poraba je bila višja na avtocesti v primerjavi s Polotom za ca. 1 l/100 km. Pa sem vozil ko po jajcih. Ja sej vem da je višji avto...
V mestu je druga zgodba. Tam blesti hibrid.
Za to kilometrino ki jo imaš ti bi vzel raje bencinca ali dizla. Ima pa toyota 10 let garancije... Je nek plus, servisi pa so kr dragi...
1.0 TSI, ne me smejat nooo. To je kot prvo jajce od motorja, pa to ni za na AC!
ni za na AC, kljub temu se na AC znajde boljše kot super duper Toyotin hibrid
Half-Saint je izjavil:
Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.
Ti si stand up komik? Ta tvoja izjava je totalno redneckovska. Skoraj noben moderen avto nima duše. Avto zvozijo do konca pametni ljudje, ne samo penzionisti. Vse ostalo je stran metanje denarja. Če ima Golf zate dušo, zakaj bi se ga naveličal? A babo tud zamenjaš po par letih kokr Leonardo di Caprio?
Ne gre se za naveličanje ampak za to, da pride ven nov model in car entuzijast bi rad imel nov model. Lastnikom Toyote pa je dovolj, da jih avto pripelje iz točke A v B, tudi, če se vozijo na jeklenih feltnah. Nekaj prispeva tudi to, da imajo Toyote dolgo garancijo. Človek ima VW, poteče garancija, če hoče imet spet avto v garanciji mora it po novega
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()

energetik ::
ni za na AC, kljub temu se na AC znajde boljše kot super duper Toyotin hibridA na teh naših AC, kjer si lahko vesel če za 1km voziš 115km/h namesto 90?
Corolla 1.8 hibrid se enkratno znajde na vsakodnevni poti na šiht v gužvi. Nastavim radar na 130 in samo še sedim, ko da se peljem z vlakom.
vires in numeris

Tutankhamun ::
Ker tudi js malo pogledujem proti Toyoti, koliko pa je ta visoka cena servisa? Me zanima.
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB

khm985 ::
Odvisno,med 250-550EUR max. Splača se tudi preveriti ceno. Mene je letos servis na Ptuju stal 70EUR manj kot v Celju - za isto storitev.
Ceno servisa na pooblaščenem servisu preveriš v aplikaciji, kjer tudi okvirno piše, kaj se bo menjalo pač odvisno od starosti vozila.
Ceno servisa na pooblaščenem servisu preveriš v aplikaciji, kjer tudi okvirno piše, kaj se bo menjalo pač odvisno od starosti vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: khm985 ()

solatjek ::
Half-Saint je izjavil:
Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.
Ti si stand up komik? Ta tvoja izjava je totalno redneckovska. Skoraj noben moderen avto nima duše. Avto zvozijo do konca pametni ljudje, ne samo penzionisti. Vse ostalo je stran metanje denarja. Če ima Golf zate dušo, zakaj bi se ga naveličal? A babo tud zamenjaš po par letih kokr Leonardo di Caprio?
Podpis pod tole. Dodal bi še edino, da potem golfa z dušo prodaš, ker si se ga naveličal in kupiš naslednjo generacijo, ki je tako enaka kot prejšnja, razen par detajlov. Če imaš težave z naveličanostjo, se torej že novega naveličaš.
Moj recept je vedno: kupi novo, zvozi, dokler gre. Trenutno čakam, da naš polnoletni avto s skoraj 400.000 km razpade, pa še kar noče crknit.

Tutankhamun ::
Se pravi olje filtri pa nek "pregled" to je 350€.
Koliko je pa pri ostalih približno?
Js vozm citroena k neuradnem servisu, pa zato ne vem koliko so cene uradnih?
Recimo koliko je vw, mazda, kia, honda? Okvirno da vem kakšne so danes kej cene...
Koliko je pa pri ostalih približno?
Js vozm citroena k neuradnem servisu, pa zato ne vem koliko so cene uradnih?
Recimo koliko je vw, mazda, kia, honda? Okvirno da vem kakšne so danes kej cene...
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB

solatjek ::
Tutankhamun je izjavil:
Se pravi olje filtri pa nek "pregled" to je 350€.
Koliko je pa pri ostalih približno?
Js vozm citroena k neuradnem servisu, pa zato ne vem koliko so cene uradnih?
Recimo koliko je vw, mazda, kia, honda? Okvirno da vem kakšne so danes kej cene...
Tudi francozi so dragi, še bolj kot Toyota. Pežo 3008 pri prvem servisu 360€ pred 2 letoma na pooblaščencu. Kakšen MB GLA z Renojevim motorjem je 500€ prvi servis. Za Hondo če nič posebnega je 250. Je pa zelo razlika, kje servisiraš, bolj rineš nekam v civilizacijo, dražje bo.

DINAMIK ::
Za mojo kr.epo od Forda..,prvi servis..,filter olja..,filter zraka in cca 6litrov olja.,motor2,3 ,330oslu.,sem dal 232eur uradni servis.

Gregor P ::
Odvisno,med 250-550EUR max. Splača se tudi preveriti ceno. Mene je letos servis na Ptuju stal 70EUR manj kot v Celju - za isto storitev.
Ceno servisa na pooblaščenem servisu preveriš v aplikaciji, kjer tudi okvirno piše, kaj se bo menjalo pač odvisno od starosti vozila.
... da, in tudi v aplikaciji je razvidno za celo Slovenijo, koliko naj bi okvirno stal servis in dlje ko greš iz Ljubljane cenejši je; vsaj tako sem jaz to opazil sicer že nekaj časa nazaj. Lahko da je danes drugače.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Blinder ::
Podpis pod tole. Dodal bi še edino, da potem golfa z dušo prodaš, ker si se ga naveličal in kupiš naslednjo generacijo, ki je tako enaka kot prejšnja, razen par detajlov. Če imaš težave z naveličanostjo, se torej že novega naveličaš.
Moj recept je vedno: kupi novo, zvozi, dokler gre.
človek ki vozi isti avto 20 let bo tle pametoval, da je tudi ostalim ljudem všeč imet isti avto 20 let
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::
To je more or less nov avto.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

solatjek ::
Moj recept je vedno: kupi novo, zvozi, dokler gre.
človek ki vozi isti avto 20 let bo tle pametoval, da je tudi ostalim ljudem všeč imet isti avto 20 let
Moj recept, torej to je nekaj, kar je mojega, meni pomembnega, moj pristop, ne vem točno, kako je to povezano s kom drugim. Nikjer nisem napisal, da mora biti komurkoli všeč in da mora imeti avto 20 let. Podal sem svoje mnenje in mi je gladko vseeno, kakšno je tvoje, tudi če na 14 dni menjaš avto.
Ta debata postaja enaka, kot o iphonih, kjer od X pa do danes praktično ni nekih razlik. 95% opravil, ki ti ga omogoča najnovejši, brez težav pa ta ista opravila zmore tudi serija X. Vsakemu svoje, mi je pa hecno, ko ljudje iščejo življenjska zadovoljstva v nečem, kar mora biti drago pa je praktično skoraj enako temu, kar že ima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()

endelin ::
Meni so tudi toyote dolgočasne. Poleg tega ma še pol taksistov v lj toyote. Ne vem. Vseeno malo temperamenta ne bi škodilo toyoti. Morda si jo nabavim kot zadnji avto pred penzijo da bo mir ker so baje neuničljive. Baje

AvtoR ::
Meni so tudi toyote dolgočasne. Poleg tega ma še pol taksistov v lj toyote. Ne vem. Vseeno malo temperamenta ne bi škodilo toyoti. Morda si jo nabavim kot zadnji avto pred penzijo da bo mir ker so baje neuničljive. Baje
Tako kot so včasih taksisti vozili pretežno Mercedes, danes vozijo Toyote. Verjetno z razlogom.

Benny123 ::
Lej Toyote hybrid so res dolgočasne, pa glasne občasno, v hrib, pa ko pohodiš, pa majo neke čričke v armaturi itd. Samo ne moreš tega primerjati z dizli in tsi motorji, hybridne Toyote so res veliko bolj zanesljive, nobenih turbopolnilnikov, altenatorjev, zaganjalcev, dvojnih sklopk, egr, dpf, adblue... Pol pa še kompresor klime brez jermena, črpalke za vodo električne , servo električen.. Na toyotah v 20 letih ne menjas nic od navedenega..Samo vozi, reden servis in to je to.. Avto ma menjalnik ampak ga v resnici sploh nima, vsaj ne takega kot bi kdo mislil...menjalnik je elektro motor, v kombinaciji s planetarnim pogonom ..poraba pod 5 vedno v mestu pod 4.. So pa jajca za vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()

Benny123 ::
Sem vozil Toyoto Yaris Cross hibrid, pa sem primerjal s Polotom 1.0 TSI. Če se voziš večinoma po avtocestah hibrid ne pride do izraza. Poraba je bila višja na avtocesti v primerjavi s Polotom za ca. 1 l/100 km. Pa sem vozil ko po jajcih. Ja sej vem da je višji avto...
V mestu je druga zgodba. Tam blesti hibrid.
Za to kilometrino ki jo imaš ti bi vzel raje bencinca ali dizla. Ima pa toyota 10 let garancije... Je nek plus, servisi pa so kr dragi...
Primerjaj Yaris (ne cross) s Polotom, ni ga vesolja in situacije da ima Polo manjso porabo, to je nemogoče ..s tem da ima tut konjev manj.. to so laži. Tut bencinska yaris ima manjso porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()

IL_DIAVOLO ::
Meni pa so toyote nekaj unikatnega, česar ne vidis pogosto na nasih cestah. Tudi izredno licne, kar včasih nisi mogel rečt.
O zanesljivosti pa itak ni treba izgubljati besed.
O zanesljivosti pa itak ni treba izgubljati besed.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Benny123 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Še enkrat, Toyotini hibridi nimajo enega jermena.
Zadnja generacija ecvt-ja (tretja generacija). Prejšnje verzije so imele jermen.
Ne drzi.. corolla hybrid obstaja od 2019, prej je bil auris hybrid. Auris je imel samo pomožni jermen za vodno crpalko.. drugace pa elektrika in ketna pogonska.. velja za vse prejšnje hibridne Toyote, yaris , auris in prius. Vsi večkratni zmagovalci testov zanesljivosti, mnogi taxi Priusi z miljonom in vec v Nemčiji
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()

Kalibri ::
ko se tole bere, si človek predstavlja, da vse ostale znamke stojijo ob cesti pa nekako ne kljub vsej opevani superiornosti.

Utk ::
Beri ostale teme. Nekateri ne znajo več niti mašine naredit. Pa motor ni bil prej že 30 let problem pri nobeni znamki. Ali pa problemi z verigami in celo jermeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Benny123 ::

Blinder ::
Primerjaj Yaris (ne cross) s Polotom, ni ga vesolja in situacije da ima Polo manjso porabo, to je nemogoče ..s tem da ima tut konjev manj.. to so laži. Tut bencinska yaris ima manjso porabo.
težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WizzardOfOZ ::
Meni so tudi toyote dolgočasne. Poleg tega ma še pol taksistov v lj toyote. Ne vem. Vseeno malo temperamenta ne bi škodilo toyoti. Morda si jo nabavim kot zadnji avto pred penzijo da bo mir ker so baje neuničljive. Baje
Sej imaš GR verzije na voljo. Majo dost temperamenta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 39847 (16085) | Buggy |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91718 (43142) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 117541 (80307) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 58441 (48512) | -valvoline- |