Forum » Na cesti » nakup rabljene Toyote Corolla hybrid
nakup rabljene Toyote Corolla hybrid

aborko ::
težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat
Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja. Recimo en tak test:

Djole ::
Kaj pa suzuki swace oziroma kaj je razlika med suzukijem in corollo karavanom? Na pogled sta skoraj enaka, zakaj jih ni več na cesti pri nas? V Trstu sem jih videl kar veliko v "taxi" obliki.

Benny123 ::
težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat
Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja. Recimo en tak test:
Sprit monitor pravi drugače..1.5 etsi povprecno pije 6.1 , corolla 5.2 , razlika je majhna a je.. polo 1.0 tsi od letnika 2020 dalje pije 5.7 v povprečju, yaris hybrid 4.5, yaris bencinar pa pije 5.9
Primerjaj Yaris (ne cross) s Polotom, ni ga vesolja in situacije da ima Polo manjso porabo, to je nemogoče ..s tem da ima tut konjev manj.. to so laži. Tut bencinska yaris ima manjso porabo.
težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat
Ok bencinski yaris (125 konjski) žre enako kot polo, amapk ne vem zakaj bi ga kdo kupil proti hybridu razen zaradi cene. To pa itak ne kupis yarisa, pa tema je sicer o hybridni corolli
Kaj pa suzuki swace oziroma kaj je razlika med suzukijem in corollo karavanom? Na pogled sta skoraj enaka, zakaj jih ni več na cesti pri nas? V Trstu sem jih videl kar veliko v "taxi" obliki.
Isti avto, samo znacka je druga v Italiji je ocitno cenejsi z vec opreme al pa majo kake akcije za firme pri Suzukiju
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()

Utk ::
Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja.
Vidiš to je razlika med teorijo in prakso. Na neki vožnji dobro izbrani je vse možno. Ko pa vzameš vse možne vožnje čez celo leto je pa stvar malo drugačna. Drugo je pa to, da tudi eTsi se med vožnjo lahko ugasne, zato lahko res malo porabi, ampak si prepričan da ima starter, podmazovanje in ostalo narejeno tako, da bo stvar delala 400,000 km? Upam da ima eTsi električno oljno pumpo, ampak dvomim. Upam da nima štartarja na jermen, ampak dvomim.

GenZNPC ::
Half-Saint je izjavil:
Corolla je avto brez duše, kot ostale Toyote. To so avti za penzioniste, ki kupijo avto za ga zvozit do konca. Ni to Golf, ki ga človek proda čez par let, ker se ga naveliča.
Ti si stand up komik? Ta tvoja izjava je totalno redneckovska. Skoraj noben moderen avto nima duše. Avto zvozijo do konca pametni ljudje, ne samo penzionisti. Vse ostalo je stran metanje denarja. Če ima Golf zate dušo, zakaj bi se ga naveličal? A babo tud zamenjaš po par letih kokr Leonardo di Caprio?
Podpis pod tole. Dodal bi še edino, da potem golfa z dušo prodaš, ker si se ga naveličal in kupiš naslednjo generacijo, ki je tako enaka kot prejšnja, razen par detajlov. Če imaš težave z naveličanostjo, se torej že novega naveličaš.
Moj recept je vedno: kupi novo, zvozi, dokler gre. Trenutno čakam, da naš polnoletni avto s skoraj 400.000 km razpade, pa še kar noče crknit.
Torej to bi blo potem trije avti cez celo zivljenje, recimo od izpita oz. ko kupis prvi avto pa do povprecne starosti, ko vsi umremo ali nas kap.
Nas avto za na njivo je brez tezav zdrzal 20 let brez posebnosti. Nevem zakaj nebi potem bilokateri avto 2.0 Dizel na avtocesti zdrzal enako ali se vec, ker je prakticno med 1600-2000 obrati brez kratkih relacij.
težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat
Zdej sem že par "testov" na youtubu videl, kjer 1,5 etsi v primerljivi obliki avtomobila dejansko porabi manj od toyote hibrida, na AC in celo pri bolj umirjeni vožnji izven naselja. Recimo en tak test:
Sprit monitor pravi drugače..1.5 etsi povprecno pije 6.1 , corolla 5.2 , razlika je majhna a je.. polo 1.0 tsi od letnika 2020 dalje pije 5.7 v povprečju, yaris hybrid 4.5, yaris bencinar pa pije 5.9
Primerjaj Yaris (ne cross) s Polotom, ni ga vesolja in situacije da ima Polo manjso porabo, to je nemogoče ..s tem da ima tut konjev manj.. to so laži. Tut bencinska yaris ima manjso porabo.
težko da hibrid ne bo imel nižje porabe kot navaden bencinski. Tisto o nižji porabi yarisa proti tsi pa bi treba malo boljše pogledat
Ok bencinski yaris (125 konjski) žre enako kot polo, amapk ne vem zakaj bi ga kdo kupil proti hybridu razen zaradi cene. To pa itak ne kupis yarisa, pa tema je sicer o hybridni corolli
Kaj pa suzuki swace oziroma kaj je razlika med suzukijem in corollo karavanom? Na pogled sta skoraj enaka, zakaj jih ni več na cesti pri nas? V Trstu sem jih videl kar veliko v "taxi" obliki.
Isti avto, samo znacka je druga v Italiji je ocitno cenejsi z vec opreme al pa majo kake akcije za firme pri Suzukiju
Spritmonitorj zanimiva rec, neves ali so to VWjasi ki vozijo po autobahnu 160+ ali pa balkaci v corolli z 90kmh a Balkanu, da sparajo vsak dciliter
Lahko golf fahrerji bolj ožemajo tsije![]()
Exactly. Se dobro da ni sel primerjat BMWja s kakim Renaultom, ko prakticno na autobahnu nobenega renaulta ali toyote ni v primerjavi z ostalimi
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

SebyDiamant ::
Toyotin hibrid nima NOBENEGA jermena.
Res je, nima nobenega. Vozim Priusa klasični hibrid od 120.000 km. Zdaj ima 213000 in mi je ravno iztekla garancija (Star je 8 let). JO vsaketoliko časa dvignejo malo. Bremze so še kompletno prve vse. So mi na servisu rekli da držijo tam okoli 200 do 220.000km. Na tehničnem so mi rekli da manšeta masti ena + zamenjal sem akumulator. To je vse. Nobenega stabilizatorja, končnikov,.... katerih sem na svojih avtomobilih zamenjal že ohoho :(.
eCVT ima samo 2l olja ob menjavi, kar je tudi pomemben podatek. V nemčiji in italiji imajo že 250000km garancije, sem že našim pisal pa zaenkrat še nič.
Ima pa 37 literski tank, tam od 820-950 km naredim. Hibridi imajo najraje mesto in primestne ceste, takrat je poraba res nizka.
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SebyDiamant ()

Utk ::
Meni so zadnje zarjavele pri 100kkm. Sprednje so pa vredu, še original ploščice pri 115.
Sej morda bi tudi zadnje šle še en čas, samo jebiga, slej ko prej bi moral zamenjat, verjetno jih pa ne bom več nikoli.
Sej morda bi tudi zadnje šle še en čas, samo jebiga, slej ko prej bi moral zamenjat, verjetno jih pa ne bom več nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 39852 (16090) | Buggy |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91732 (43156) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 117559 (80325) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 58446 (48517) | -valvoline- |