» »

Zimske gume fuc po manj kot 30k

Zimske gume fuc po manj kot 30k

1 2
3
4

aiko ::

Stark se vsiljuje btw.

m0LN4r ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kupil zimske gume lani konec oktobra, sedaj pa imam spredaj samo cirka 3mm profila. To se mi se nikoli ni zgodilo in sem zelo presenecen: Vozil sem jih pa do konca maja. Vulkanizer pravi, da to sedaj vidi kar pogosto, ampak jaz se kar ne morem verjeti, da sem lahko spucal nove gume v tako kratkem roku. Zadnje imajo se profila za drugo sezono.

Pa tudi valovite so postale in so se zadnjih 1000km zelo slisale. Tlak v gumah je bil po predpisih proizvajalca avtomobila, optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Je to za reklamacijo ali naj to vzamem sedaj kot neko normalo?

Kaksen avto? Si imel prej slucajno lazji avto?
Zimska guma premium majo okol 8mm profila ko so nove.
30.000km za zimske je cisto vredu.

Najbolj se znucajo, ce si jih vozil dosti po suhem asfaltu nad 10 stopinj, kar je seveda bilo dokaj pogosto jeseni in pomladi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Kapitan Jack je izjavil:

Michelin 55k in 2 sezoni, 4mm ostalo. Tako da?

Zime so povprecno toplejse, avtocesta, ko je soncen dan in je 10C ima asfalt na soncu ze komot 20 stopinj, razen v sencnem gozdu.

Recimo LM005 ima 8,4mm in 10kg
Michelin Alpin 5 pa 7,7mm in 10,8kg

Ampak ja 5mm na 30.000km je super, ce ma avto tono pa pol in se vozis po toplem asfaltu znjimi.

PS: Naslednjic po 15.000km zamenjaj spredi zadi in se znucajo lepo isto, da ti ne bo zal menjat vse 4.
Lahko pa kupis samo dve nove spredaj sedaj in bodo zadaj dobre se za 10kkm
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Buggy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.



Dej nebivedu ne seri no....Autodoc ima od kitajskih zadev bore malo, ima tudi genrike pa vse do renomiranih znamk in te niso kopije. Sam sem kupil letos vse stiri Monroe amortizerje in Zimmermann diske vse narejeno v EU. Tudi za vse prejsne avte sem kupoval na Autodoc in nikoli nobene tezave, tako da ne seri.

OP ima S-Max-a ce se ne motim in ce ni vzel ustreznih amortizerjev/fedrov (Bilstein in H&R niso po OEM specifikacijah, ne po trdoti niti fedri verjetno ne po visini) po menjavi, pa temu ustrezno prilagodil optiko je to lahko razlog za cudne zadeve na gumah...ceprav kot sem rekel dvomim da je menjal in da ve kaj se z avtom dogaja ;)

Takole zgleda pa optika po menjavi amrtizerjev...vedno dobis tudi porocilo (ta teden delal)



"Ko imajo osli dnar, trgovci trgujejo"
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

Po vsakem posegu na podvozju se dela optika, ce menjas komplet amortizerje je ignoriranje tega zgolj domena idiotov in pametnjakovicev o katerih lahko ponavadi beremo sele ko se pojavijo problemi, tudi tukaj ;)

IL_DIAVOLO ::

Avto je za vozit, ne pa za zbiranje računov, kdo je vec menjal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

PacificBlue ::

Jaz vse racune zbiram. Tudi od avto šamponov. Potem pa ob prodaji avta vse to lepo pokažem.

Netrunner ::

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100€ nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120€ hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140€

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

koyotee ::

aiko je izjavil:

Avtodoc je čisto OK trgovina. Znamke in roba je enaka kot pri nas in drugod, le 2x do 3x ceneje ker ni toliko posrednikov.
Poleg tega je dosti več izbire. Kvaliteta določenih znamk pa je padla, ampak ne zato ker so to kopije, ampak ker ali uporabljajo cenejše materiale da ohranijo "dobro" ceno, ali pa ker se kosi delajo v drugih (cenejših) fabrikah z njihovim logotipom. Če kupuješ BEHR, SKF, MEYLE, FEBI, ATE. FAG in podobne znamke načeloma nimaš kaj falit.
Edina "neznana" znamka katera me je pa pozitivno presenetla je pa Ridex. Poznam par ljudi kateri so kupili to znamko zaradi cene, in zadeve delujejo (vzmeti, kompresor klime, alternator, zaganjač, neki upori ventilatorjev), tako da sem sedaj na enem avto tudi jaz dal gor zaganjač od te firme in dela bp.
V škatli je bil priložen tudi testni list in gre v bistvu za komplet obnovljen Valeo (kateri je prvogradnja za ta avto), torej gre za enako stvar kot pri 99% drugih firm.


Jaz sem kupit ridex čeljusti, gre za prepakiran ATE original, samo oznako odbrusijo dol, da lahko prodajajo pod svojim imenom in za nižjo ceno.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Buggy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto je za vozit, ne pa za zbiranje računov, kdo je vec menjal.


Izkusnjo dobre voznje dobis zgolj, ko je avto v tip top formi, kar marsikdo ignorira ali pa se ne zaveda, da avtu fali par stvari da se obnasa tako kot mora. Seveda je potrebno imeti nekaj znanja ter vlagati nekaj denarja, da to na starem avtu tudi vzdrzujes. Dost simpl...lahko pa si zatiskas oci, sam ne bo slo mimo. Na tem podrocju pa nebiveduja obcudujem ker stara jajca se zmeraj vzdrzuje v top formi, ne ko je kej narobe ampak preventivno.

m0LN4r ::

Netrunner je izjavil:

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100€ nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120€ hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140€

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?

Jaz kupujem samo premium, rajsi si kupim cenejsi telefon, kot pa da sparam pri stiku z cesto.
140 za conti, katera dimenzija je to, da je tak drago?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

koyotee ::

m0LN4r je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100€ nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120€ hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140€

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?

Jaz kupujem samo premium, rajsi si kupim cenejsi telefon, kot pa da sparam pri stiku z cesto.
140 za conti, katera dimenzija je to, da je tak drago?


17 verjetno. 19ke conti so ~200€ alpa še čez
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

WizzardOfOZ ::

profii je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.


Kje pa kupovat "dobro robo"? Pri lokalni avtotrgovini, kjer dobiš isto sranje za 3x ceno?


Ja, težko je. Neoriginalnih nadomestnih delov je veliko in redki so res dobri. Najbolje je da se na kak forum ali fb prijaviš, kjer so ljubitelji tvoje znamke avta in ti bodo povedali, kateri nadomestni deli so dobri tudi neoriginalni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

koyotee je izjavil:

Jaz sem kupit ridex čeljusti, gre za prepakiran ATE original, samo oznako odbrusijo dol, da lahko prodajajo pod svojim imenom in za nižjo ceno.


Ridex je svoja firma. Tisto kar imajo od ATE, je ATE zavrgel, ker ne dosega njihove zahtevane kvalitete.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

koyotee je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100€ nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120€ hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140€

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?

Jaz kupujem samo premium, rajsi si kupim cenejsi telefon, kot pa da sparam pri stiku z cesto.
140 za conti, katera dimenzija je to, da je tak drago?


17 verjetno. 19ke conti so ~200€ alpa še čez

Kje to kupujete, jaz sem dal za 235 35 19 Sportcontact "samo" 140€
https://de.rsu.de/p/633824?suche=id6338...
Sicer ne tu, ampak 140 so ble.

Lahk pa mas coravo dimenzijo ala 185 60 16 pa je isto drago kot 235 35 19
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Kapitan Jack je izjavil:

Ja Bilstein, ne vem kje sem dobil Fibstein besedo. Najbrz, ker se nisem mogel takoj spomnit.

Kar se mene tice, ste mi vsi odgovorili. Prevozil sem veliko kilometrov, mile zime in to je najbrz rezultat. Sicer me res cudi vse, ker kot receno ni mi prvic, da delam take kilometre, mi je pa prvic, da imam gumo dejansko fuc.

Razumem sedaj, da sem najbrz povrsno prebral teste in da sem spregledal, da se ta guma obrabi veliko hitreje kot druge.

Sedaj je samo se vprasanje, kaj naj naredim ob naslednji zimi. Zadnje gume imajo se profila in bodo komot zdrzali to zimo, ampak jaz sem vseeno izgubil zanimanje in vero v te gume, tako da bom najbrz spet vzel vse 4, posebej ker mislim pozimi potovat po severu Norveske, kar pomeni ene 12k kilometrov v treh tednih.


Si rotiral gume? Jaz jih otiram na 10k in so potem približno enako obrabljene.

Imaš 4x4 avto? Ker pozimi, če je sneg na Norveškem, boš brez 4x4 rabil res premium zimske gume. Oni ne plužijo do ceste, ampak pustijo en sloj zbitega snega na cesti. In ta zbiti sneg zmrzne. Zato se tam lahko vozijo z ježevkami (ker ravno zaradi tega puščenega sloja zbitega snega ne uničujejo asfalta).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

m0LN4r je izjavil:

koyotee je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100EUR nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120EUR hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140EUR

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?

Jaz kupujem samo premium, rajsi si kupim cenejsi telefon, kot pa da sparam pri stiku z cesto.
140 za conti, katera dimenzija je to, da je tak drago?


17 verjetno. 19ke conti so ~200EUR alpa še čez

Kje to kupujete, jaz sem dal za 235 35 19 Sportcontact "samo" 140EUR
https://de.rsu.de/p/633824?suche=id6338...
Sicer ne tu, ampak 140 so ble.

Lahk pa mas coravo dimenzijo ala 185 60 16 pa je isto drago kot 235 35 19


Jaz res vec ne vem al zdej sam se trolate ali ste res taki retardi? Kaj ima cola veze s ceno. Fore je v tem ali se gre za standarno dimenzijo ki jo stancajo na tone (recimo 225/45/17 bo cenej kot 225/55/17) ali manj standardno, ce odmislimo seveda tip gume, ker 19 nek cruse tip gume ali pa 17 super sport v strukturi gume spet ni primerjave

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

IL_DIAVOLO ::

205/55/16

beat that
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

Za 20 colarko 245/35/20 sem se par let nazaj placal 140EUR po gumi pa je bila po testih mid range (Kumho), zradiral sem jo pa s svojo agresivno vozno v eni sezoni. Kaj ima cola veze?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

IL_DIAVOLO ::

Kaj ima cena veze. Right?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

ti sledis temi ali rabis spet sam pozornost?

Comandante ::

Visina gume ponavadi vpliva na ceno, 55, 65 so cenejse ko 60 recimo, ker je 60 manj standardna visina. Premeri tudi, ampak manj. Od 15 do 19 col so cene naceloma normalne.

Kapitan Jack ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Buggy je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.



Dej nebivedu ne seri no....Autodoc ima od kitajskih zadev bore malo, ima tudi genrike pa vse do renomiranih znamk in te niso kopije. Sam sem kupil letos vse stiri Monroe amortizerje in Zimmermann diske vse narejeno v EU. Tudi za vse prejsne avte sem kupoval na Autodoc in nikoli nobene tezave, tako da ne seri.

OP ima S-Max-a ce se ne motim in ce ni vzel ustreznih amortizerjev/fedrov (Bilstein in H&R niso po OEM specifikacijah, ne po trdoti niti fedri verjetno ne po visini) po menjavi, pa temu ustrezno prilagodil optiko je to lahko razlog za cudne zadeve na gumah...ceprav kot sem rekel dvomim da je menjal in da ve kaj se z avtom dogaja ;)

Takole zgleda pa optika po menjavi amrtizerjev...vedno dobis tudi porocilo (ta teden delal)



"Ko imajo osli dnar, trgovci trgujejo"

Ne itak, da nisem delal optike. Samo nataknil sem gore fedre in amortizerje in peljal. Ti si res en debil. Kaksnih OEM specifikacijah? Ta set je cisto vredu in ga ima vec ali manj vecina, ki vozi S-MAX, katerega zeli imeti nizjega. Poleg tega, pa je tudi vulkanizer potrdil, da je s tem delom vse ok, in da nima vpliva na to obrabo.

Kapitan Jack ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Si rotiral gume? Jaz jih otiram na 10k in so potem približno enako obrabljene.

Nisem nikoli tega delal. Ampak to je tudi vulkanizer priporocal. Rotiram, samo ko se zacne nova sezona. Ocitno bom moral to spremeniti in rotirati v sezoni.

val46 ::

m0LN4r je izjavil:

koyotee je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100€ nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120€ hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140€

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?

Jaz kupujem samo premium, rajsi si kupim cenejsi telefon, kot pa da sparam pri stiku z cesto.
140 za conti, katera dimenzija je to, da je tak drago?


17 verjetno. 19ke conti so ~200€ alpa še čez

Kje to kupujete, jaz sem dal za 235 35 19 Sportcontact "samo" 140€
https://de.rsu.de/p/633824?suche=id6338...
Sicer ne tu, ampak 140 so ble.

Lahk pa mas coravo dimenzijo ala 185 60 16 pa je isto drago kot 235 35 19

Sej so pri nas tudi okrog 140€, ne zdej mislit da so v nemčiji 2x cenejše. Sam ti si spregledal, da je govora o celoletnih, te tvoje so pa letne. Tam je pa pol razlika takoj vsaj 20,30€ več po gumi.

kixs ::

Buggy je izjavil:



Takole zgleda pa optika po menjavi amrtizerjev...vedno dobis tudi porocilo (ta teden delal)



Zakaj si delal optiko? Po teh podatkih ni neke razlike med prej in potem. Vse je v mejah normale. Nekje celo prej boljse, a je tudi zdaj se vedno v tolerancah.

Recimo, pred dvemi leti sem menjal oba prednja amortizerja z blazilci vred. Mehanik ni nic omenjal o kaksni optiki. Avto je vozil normalno brez vleke v stran, tudi pri zaviranju in gume po dveh letih niso kazale cudne obrabe. Verjetno je sicer pametno peljat, da ves kje si. Ker za tistih 30€? ne bo noben obogatel.

Zimske gume fuc po manj kot 30k


Tole bi rekel, da je precej normalno. Tudi sam sem eno leto pustil kar zimske gor. Delam samo cca 8kkm letno in jih je spredaj cisto pobralo. Slo je za Continental WinterContact TS860 195/65/15.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

starfotr ::

BTW, celoletne je treba rotirat še bolj pogosto kot običajne zimske/letne.

Mislim, če se prav spomnim da je na 5000-6000 km treba to naredit.

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

205/55/16

beat that

185 65 15
Sem videl conti Premium za 70€
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Or else? Jaz sem jih obrnil po letu pa pol, in nekih 27,000 km, ker računam da bom z njimi naredil 50 do 55 jurjev oz. 3 leta. Strošek 10 ali 12 evrov.
No dej povej, kaj se mi bo zdaj zgodilo z njimi v naslednjem letu pa pol. Normalno, sprednje imajo kak mm manj profila, so what, lahko jih 10x obračaš, če so pol časa spredaj pol zadaj, bojo enako pobrane.
S tem da je to električni avto, ki kao požira gume.

m0LN4r ::

Jaz jih rotiram vsako spomlad, na malem avtu samo spredaj zadaj, na hundiju pa spedi zadi in zadaj se levo desno, po navodilih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

Utk je izjavil:

Or else? Jaz sem jih obrnil po letu pa pol, in nekih 27,000 km, ker računam da bom z njimi naredil 50 do 55 jurjev oz. 3 leta. Strošek 10 ali 12 evrov.
No dej povej, kaj se mi bo zdaj zgodilo z njimi v naslednjem letu pa pol. Normalno, sprednje imajo kak mm manj profila, so what, lahko jih 10x obračaš, če so pol časa spredaj pol zadaj, bojo enako pobrane.
S tem da je to električni avto, ki kao požira gume.


V bistvu mi je vseeno kaj delaš, dokler se ne zaletiš vame.

Avtomobilska/gumarska industrija veliko stavi na drage pnevmatike za EV. Ker so cca. 50 % dražje in pobira jih hitreje.

Utk ::

Moje gume za ev so 205/55/16. Predpisana hitrost je minimalna, teža tudi tako nizka, da tako nizkih razredov niti ne prodajajo. Moje gume imajo zmeraj vsaj 4 mm in nikoli starejše od 3, 4 leta. Kaj pa tvoje? Katere so te gume za EV? So zelene barve? Se v rikverc vrtijo?

Avto industrija veliko stavi na butlje, in ti si dokaz, da vas ne manjka.

Kaj vse si že tu napisal in še čisto nič pametnega. Sploh imaš avto, s pravimi gumami?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Jaz imam lesene gume. Pred tem sem imel kamnite. Še pred tem so bili so kvadri.

Daj napiši katero zafiro imaš.

Utk ::

Leafa. Pa ti?
Na toyoti mam pa enake, samo da 17 col.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Jaz imam forda.

Skratka, na obeh avtih v lasti imam premium gume (conti) in niti približno se ne mislim zajebavat s slabimi gumami niti z nevzdrževanim avtom ali podobnimi nesmisli pametnjakovičev. Če proizvajalec priporoča nek servisni interval, ga kvečjemu zmanjšam in ne zvečam, kot delaš to ti s celoletnimi gumami. Ker si pač bolj pameten od vseh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Utk ::

Haha, včeraj si napisal, da imaš zimske gume 4 leta. Ja, to ni v nasprotju z nobenim pravilom, je pa v nasprotju z izkušnjami vseh normalnih, da 4. zimo zimska guma ni pol kurca vredna. Ampak ker v zakonu piše 3 mm, conti pa seveda ni napisal, da je 4 zime preveč, je zate vse super.

In potem TI predavaš drugim o šparanju in varnosti. LOL.

starfotr ::

Glej, 4 leta je maksimalno obdobje, ko je guma še ok.

Minimalno 4 mm profila ne glede na letni čas.

In vse 4 na enkrat. Ne samo 2.

Potem pa kar je prej.

Netrunner ::

m0LN4r je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Ej, bi si sposodil če mogoče kdo ve tako mimogrede... Kupujem celoletne gume in vulkanizer mi je priporočal cenejše verzije okoli 100€ nexen ali kumho oz. malo dražjo varianto 120€ hankook ... ali še dražjo continetnal cca 140€

Zlata sredina me vedno najbolj mika :) .. ima kdo izkušnje z hankook?

Jaz kupujem samo premium, rajsi si kupim cenejsi telefon, kot pa da sparam pri stiku z cesto.
140 za conti, katera dimenzija je to, da je tak drago?


Delam manj kot 15k / leto in vozim umirjeno, tako da kupovati neke premium gume ni ravno racionalno. Vsekakor ne bi vzel poceni kitajca vndar guma v ranku 120€ je zelo solidna. Dimenzija pa je 215/55 R18.

BTW: Moj budget pri nakupu telefona je tja do 300€ :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

starfotr ::

racionalno


Avto je luksuz. Racionalna izbira je bosonoga hoja.

Netrunner ::

starfotr je izjavil:

Glej, 4 leta je maksimalno obdobje, ko je guma še ok.

Od kod ti ta podatek? Je kje kakšna statistika letnih/zimskih/celoletnih gum, koliko kaj izgubljajo na oprijemu skozi leta?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

starfotr ::

To so priporočila, ki jih izdaja npr. AMZS.

To je organizacija, ki je nekako zaupanja vredna in verjetno vedo kaj govorijo.

Utk ::

A sam pa nimaš občutka, da bi videl, da 4. zimo več ne gre, vsaj ne po snegu? Pa tudi letne po mokrem so 4. leto zanič. Ne more ti tega nek amzs povedat.
Taki brez občutka ste bistveno bolj nevarni od 3 leta starih celoletnih gum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Celoletne so po maksimalno dveh poletjih za v kanto. Niso uporabne za nič več. Tako, da ne govori o 3 letih.

val46 ::

Malo se umirita vidva, ker nima čisto nobene veze 2,3,4 ali zaradi mene 10 let. Gume se menja, ko ne opravljajo več svoje funkcije, ali pa so obrabljene. Noben AMZS, servis ali vulkanizer ne more bolj točno vedet, kaj se s tvojimi gumami dogaja, kot veš ti sam. Ista znamka, iste dimenuije, ene na 800kg avtu, druge na 2 toni težkem, ne morejo bit enako obrabljene. Pol je tle še stil vožnje, okolje oziroma ceste, po katerih se vozijo, pa temperature asvalta,...tisoč in ena sprejemljivka, tako da vlačit neke "točke" kdaj in zakaj menjat gume je popolnoma brezpredmetno. Pa izven naslova teme ste popolnoma zašli. Že OP sam je spredvidel kaj in zakaj je gume "uničil", tako da je vsako nadaljne "nakladanje" pametnejših od vseh ostalih na svetu, brezvezno.

Utk ::

Seveda so važna tudi leta. 4 leta stara zimska ne bo več držala, ne glede na profil. In nima veze kolk je težak avto. Teža vpliva kolk se znuca profil, ampak profil ni sploh najbolj pomemben. Če ne delaš 40,000 letno, jih ne bi smel nikoli znucat toliko, da bi bil profil problem.
In to da jih zamenjaš ko čutiš, da niso dobre, sem jaz zmeraj pisal. Ampak nismo od včeraj na svetu, da ne bi mogli rečt kdaj približno je to, po letih ali po profilu, odvisno koliko se kdo vozi.

Netrunner ::

@starfotr: Priporočila ja :) vsaj vulkanizer priporoča da menjaš gumo najkasneje po dveh letih saj drugače ne bo imel dovolj dela. AMZS ipd... pa ja, saj je neko splošno priporočilo vendar lahko iz prve roke povem da z 8 let starimi gumami sem se boljše vozil kot z 2 leti starimi cenenimi. Ne spomnim se znamk, vendar kvalitetna guma ne izgubi svoje funkcije tako hitro kot neka cenena.

@Utk: Sem kupil rabljen avto kateri je imel original gume gor stare 8 let in so se boljše obnesle od mojih prejšnjih ki so bile stare cca 2 leti... Občutek imam, zato pa ne menjam gum po nekih priporočilih.

Ne pravim, da se lahko vozite z starimi gumami ampak to, da nekatera bo zanič po dveh sezonah, nekatere pa bodo solidne 5+ let.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

Dobro, takega sranja še nisem kupil, da bi ble po dveh letih zanič, tu pa res nimam izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

Nisem rekel zanič ampak slabša kot 8 let stara guma druge znamke.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Utk ::

nekatere pa bodo solidne 5+ let.

Ne, ne bojo.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

nekatere pa bodo solidne 5+ let.

Ne, ne bojo.

Za drikače res ne
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Celoletne gume (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
65870407 (1745) bm1973
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268552563 (7618) Ghost7
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46367991 (8241) Vuli
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836608 (31505) m0LN4r

Več podobnih tem