» »

Zimske gume fuc po manj kot 30k

Zimske gume fuc po manj kot 30k

1
2
3 4

zobnik ::

Napaka v sami gumi, najbrž so ostale iste firme vredu.

Magic1 ::

yayo je izjavil:

Magic1 je izjavil:


Ali boš dal kakšno uradno povezavo, ker brskanje po netu pokaže, da je to bolj mit.

certo, amico :))

Ti bodo pogledali skozi prste (ampak v Italiji nisi nikoli ziher, ker imajo regije različna pravila), če imaš poletno zimske gume, ali, če je indeks hitrosti montiranih zimskih gum enak ali višji indeksu hitrosti, ki je deklariran za letne gume na tvojem avtu.

Zanimivo. Pri celoletnih gumah je verjetno manjši problem, da te oglobijo, saj so deklerana za 210km/h, ali 240km/h. Zimske so pa načeloma za do 190km/h. Nauk, če imaš beštjo, ki leti nad 200, se ne furat po Italiji s zimskimi gumami poleti.
Magic

Buggy ::

ma kaksna reklamacija lepo vas prosim no...stopnicasta obraba (sploh) na prednjih gumah (motor in pogon spredaj) je tipicen znak iztrosenih amortizerjev ter voznje po neravnih/luknjastih cestah, kar pa pri nas ni tezko najti ;)

O celoletnih gumah pa ne rabimo spet 10-te teme. Komur pac na njegov stil voznje in prevozene km ter lokacijo ustrezajo naj jih vozijo ostali ne bomo delali kompromisa na edninem stiku avta s cestiscem in upali, da se bo guma obnasal isto pri -20 kot pri +40 ...pac gre za nek VELIK kompromis.

Kodi ::

Še ena trol tema pametnjakoviča Kapitana. Potem pa naprej pametovanje enih in istih kavč strokovnjakov kot vedno: staramama, starata, paradajzos, fikus & CO... Delujejo mi kot neka upokojenska druščina, ki verjetno avta in izpita nimajo več in nakladajo iz svojih 100 letnih izkušenj.
Imam enake gume že tri zimske sezone. Kot pravi Utk delam približno 8k na sezono, to je približno 24k in imajo gume še več kot 4mm profila. Glede na starost bodo že za v pokoj ja, toda gume pozimi kakršne že so držijo odlično. Obraba glede na moje relacije, ki je 70% avtoceste je povprečna. Res da čimprej ko je možno zamenjam ker imam letne skorajda boljše kot so zimske vsaj za pogoje kakršne imamo trenutno (uniroyal rainsport 5).
Badava ti še 10mm profila, če pa je guma trda, zanič kot recimo mišelinke(nikoli več nobene mišelinke) ki so po prvi sezoni za v smeti, pa če tudi narediš samo 10k. Tako da, če še kdaj bom še vedno raje izbral bridgestone kot pa katero koli mišelinko. Sem prepričan da ta blizzak s 3mm ( vsaj 3 je dovoljena meja) "držijo" boljše kot katerekoli mišelinke z 6mm, da smo si na jasnem, kdaj je bila ta guma ocenjena kot najboljša v svojem razredu. Ne mi sedaj primerjat letošnjih testov s tistimi tri leta starimi.
Vsi normalni vemo, da je od obrabe odvisno marsikaj, od relacij, do avtomobila, do nešteto drugih dejavnikov, do tega da je možno da je bil ta set defekten (kakšen star DOT kupljen od nekega švercera) in sedaj naj bi verjeli enmu Kapitanu, ki pametuje v katerokoli temo se naserje, kot pa na milijone drugim uporabnikom, ki so po raznoraznih testih odlično ocenili to gumo.

damirez ::

Kera firma je to, da narediš 30kkm z zimsko gumo in ti še ostane 3mm profila. More bit en huda firma to...

Men zdržijo gume 10k zimske.

G0zdar ::

Imam isto gumo (Blizzak) in je po 28000 km na 4mm. Pozimi naredim v povprečju od 8000 do 10000 km in jih vozim od začetka novembra do približno konca aprila. Vozim defenzivno in gume "šparam". To gumo sem kupil ker je bila po ADAC testu dobro ocenjena za mokro in zasneženo cesto. V takih razmerah res dobro drži, vendar se seveda zaradi tega tudi prej obrabi. Gume z dobrim oprijemom in majhno obrabo ni.

MadMax ::

Saj če pogledaš povprečneža, ki naredi 15k/leto, od tega 7k z zimskimi, v 4 letih naredi skoraj 30k in so gume poleg starostne trdote običajno tudi pri koncu z mm zimskega profila.
Nekaj bi prišparal če bi menjal samo par (sprednje v smeti, zadnje na prednje, zadaj nove). V praksi najbrž enako kot če bi kupoval trdake, ki zdržijo 45k, na račun oprijema seveda.
Lahko kupuješ kitajsko plastiko, bo poleg 50+k trajnosti še nizka cena, win-win.
Kako pa se je s tistim vozit je pa druga stvar...
Vse je kompromis.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

feryz ::

Jaz delam 50 - 55 kkm na leto in mi je popolnoma normalno, da so gume za pol leta. Torej zdržijo med 20 in 25 kkm. Potem so nevarne.
Pa so vse premium gume.

Glugy ::

Tud zimske gume se ne obrabijo tako hitro če znaš normalno vozt pa ne izberš najbl obrabljivih. Par let jih imaš kamot. No odvisno je tud od trase ipd stvari ampak v idealnih pogojih jih imaš lahko par let če pazš kako voziš.

val46 ::

zobnik je izjavil:

Napaka v sami gumi, najbrž so ostale iste firme vredu.


Evo, še en pametnjakovič se je najdu...En, k premium gum še nikdar ni videl, kaj šele jih imel na svojem cliotu/puntotu. Guma, po 30000km je za v smeti, pa nima veze al je stara 7mesecev, ali 5 let. Tko da, če je OP naredil z njo, in to z gumo, za katero smo ugotovili, da je najbolj od vseh podvržena obrabi, naj bo vesel. Pač, sprednje v smeti, dve novi za naslednjo zimo, zadnje pa drugo leto na prednjo os in bo še za eno zimo dober. Ali pa da tisti dve novi na sprednjo os, tako da v naslednji zimi uniči komplet. Potem naj pa išče gume, ko mu bodo več časa zdržale.

Comandante ::

Kapitan Jack je izjavil:

Michelin 55k in 2 sezoni, 4mm ostalo. Tako da?

Kateri model pa je to, ce ni skrivnost?

Jaz sem zdaj zmontiral Michelin Crossclimate 2 celoletne. Bomo videli kako dolgo bodo drzale, ze nove imajo samo 6-6,5mm profila. Za vozit so super.

a_borlak ::

Meni je tudi uspelo v 25kkm spraviti zimske gume na 4mm profila, tako da ...

sbawe64 ::

a_borlak
S kakšno +2T Teslo gre še prej.
Močni in težki električarji kurijo gume kot radirko.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

feryz ::

Upam da se ljudje zavedajo, da več kot guma zdrži, manj drži.
Sicer za režim 65/105 to res ni pomembno, ampak pri tem režimu, jih tudi pobirati skorajda ne more.

a_borlak ::

sbawe64 je izjavil:

a_borlak
S kakšno +2T Teslo gre še prej.
Močni in težki električarji kurijo gume kot radirko.


Če bi bila Tesla ... bil je Leaf, četrtino lažji, a vseeno. Čez ovinke toliko več trpi in guma gre.

Goran's Blog ::

Čaki a 30.000km za gume je malo ?
Ne vem jaz jih imam tako letne, kot zimske vsako po 2 sezoni se pravi med 25-30km naredita letna in zimska.
Zelo odvisno od načina vožnje ter terena vožnje. Če bi vozil samo po avtocesti bi verjetno naredil tudi 50.000km z njimi, ma vsak dan 40km ovinkov naredi svoje.

WizzardOfOZ ::

Kapitan Jack je izjavil:

Pa tudi valovite so postale in so se zadnjih 1000km zelo slisale.


Valovite postanejo, ker imaš zanič amortizerje in delajo samo še fedri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Comandante ::

Goran's Blog je izjavil:

Čaki a 30.000km za gume je malo ?
Ne vem jaz jih imam tako letne, kot zimske vsako po 2 sezoni se pravi med 25-30km naredita letna in zimska.
Zelo odvisno od načina vožnje ter terena vožnje. Če bi vozil samo po avtocesti bi verjetno naredil tudi 50.000km z njimi, ma vsak dan 40km ovinkov naredi svoje.

Jaz sem z zadnjimi zimskimi prevozil 40k, potem sem jih prodal z 5mm profila. Sicer avto 1,8-1,9 tone, ampak skoraj izkljucno avtocesta. Tako da na ravnem res dolgo zdrzi guma.

Z letnimi isto, pri 40k sem jih vrgel stran z 6mm profila, ker so bile trde kot kamen (oem gume, Toyo).

Vozim pa vedno na priporocen tlak + 0,2bar, ker se mi avto s tem tlakom najlepse obnasa.

Goran's Blog ::

Comandante je izjavil:

Goran's Blog je izjavil:

Čaki a 30.000km za gume je malo ?
Ne vem jaz jih imam tako letne, kot zimske vsako po 2 sezoni se pravi med 25-30km naredita letna in zimska.
Zelo odvisno od načina vožnje ter terena vožnje. Če bi vozil samo po avtocesti bi verjetno naredil tudi 50.000km z njimi, ma vsak dan 40km ovinkov naredi svoje.

Jaz sem z zadnjimi zimskimi prevozil 40k, potem sem jih prodal z 5mm profila. Sicer avto 1,8-1,9 tone, ampak skoraj izkljucno avtocesta. Tako da na ravnem res dolgo zdrzi guma.

Z letnimi isto, pri 40k sem jih vrgel stran z 6mm profila, ker so bile trde kot kamen (oem gume, Toyo).

Vozim pa vedno na priporocen tlak + 0,2bar, ker se mi avto s tem tlakom najlepse obnasa.


Jaz pri mojih nimam kaj več prodajati ali menjati ker imajo premalo profila po toliko kilometrih.
Avtoceste mam zelo malo na leto.

Kapitan Jack ::

Buggy je izjavil:

ma kaksna reklamacija lepo vas prosim no...stopnicasta obraba (sploh) na prednjih gumah (motor in pogon spredaj) je tipicen znak iztrosenih amortizerjev ter voznje po neravnih/luknjastih cestah, kar pa pri nas ni tezko najti ;)

A se lahko oglasate samo tisti, ki dejansko kaj veste o tej tematiki? Dejansko 2 meseca pred menjavo gum sem zamenjal vse 4 amortizerje skuapj z novimi fedri.

bbbbbb2015 je izjavil:


Verjetno kup nekih faktorjev v igri. Reklamacija je mejna. Kot prvič, oni bodo morali verjeti, da je bilo res samo toliko kilometrov. Kot drugič, morali bodo verjeti tudi, da nisi pretiraval pri zaviranju.

Pri njih sem kupil gume, ter kilometri so bili zabelezeni pri menjavi.

WizzardOfOZ je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Pa tudi valovite so postale in so se zadnjih 1000km zelo slisale.


Valovite postanejo, ker imaš zanič amortizerje in delajo samo še fedri.

In spet se en "strokovnjak".

Zgodovina sprememb…

Kapitan Jack ::

Kodi je izjavil:

Še ena trol tema pametnjakoviča Kapitana. Potem pa naprej pametovanje enih in istih kavč strokovnjakov kot vedno: staramama, starata, paradajzos, fikus & CO... Delujejo mi kot neka upokojenska druščina, ki verjetno avta in izpita nimajo več in nakladajo iz svojih 100 letnih izkušenj.
Imam enake gume že tri zimske sezone. Kot pravi Utk delam približno 8k na sezono, to je približno 24k in imajo gume še več kot 4mm profila. Glede na starost bodo že za v pokoj ja, toda gume pozimi kakršne že so držijo odlično. Obraba glede na moje relacije, ki je 70% avtoceste je povprečna. Res da čimprej ko je možno zamenjam ker imam letne skorajda boljše kot so zimske vsaj za pogoje kakršne imamo trenutno (uniroyal rainsport 5).
Badava ti še 10mm profila, če pa je guma trda, zanič kot recimo mišelinke(nikoli več nobene mišelinke) ki so po prvi sezoni za v smeti, pa če tudi narediš samo 10k. Tako da, če še kdaj bom še vedno raje izbral bridgestone kot pa katero koli mišelinko. Sem prepričan da ta blizzak s 3mm ( vsaj 3 je dovoljena meja) "držijo" boljše kot katerekoli mišelinke z 6mm, da smo si na jasnem, kdaj je bila ta guma ocenjena kot najboljša v svojem razredu. Ne mi sedaj primerjat letošnjih testov s tistimi tri leta starimi.
Vsi normalni vemo, da je od obrabe odvisno marsikaj, od relacij, do avtomobila, do nešteto drugih dejavnikov, do tega da je možno da je bil ta set defekten (kakšen star DOT kupljen od nekega švercera) in sedaj naj bi verjeli enmu Kapitanu, ki pametuje v katerokoli temo se naserje, kot pa na milijone drugim uporabnikom, ki so po raznoraznih testih odlično ocenili to gumo.

Butec en, ravno zaradi tega sem tudi vzel te gume in potem se mi zgodi to, kar se mi prej na istem avtomobilu ni zgodilo. Glede na moje letne kilometre imam avtomobil brezhiben, ker mora biti. Od menjave olja po 10-12k do rednih pregledov optike pri ÖAMTCju, do rednega checka tlaka v gumah...omenil sem tudi nakup novih amortizerjev in fedrov, ceprav mi jih ni bilo treba, ampak jaz vlagam v avtomobil.

Tako da ne kakaj prevec.

starfotr ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Celoletne vzame tisti, ki ali kupi predrag avto ali se pac tako malo vozi, da se mu ne splača.


Celotene kupijo šketice. In nihče drug.

Avto je strošek in mnogi so prekratki z denarjem, zato iščejo take in drugačne obvoze. Hkrati se sami sebe prepričujejo, da je to za njih bolje. Ni bolje, je samo ceneje. Samo tega da je nekdo preškrt ali prekratek z denarjem se pač ne govori. Raje se govori, da je to bolj smiselna izbira. Morda v njihovih očeh. Smotrna pa ni. Celoletne so po 2 letih za v kanto. V 4 letih kupiš 8 gum. Isto narediš z letno/zimsko kolekcijo. Škrtice nimajo časa za vulkanizerja. Čas je pa denar.

Utk ::

LOL, 4 zime voziš iste zimske gume, in potem drugim govoriš, da so škrtice. Zimske gume so 3. zimo tako-tako, 4. pa ne moreš normalno niti na semaforju speljat v snegu.
Razen če si škrt in se pač matraš. S celoletnimi se nič ne matraš. Ko vidiš, da ni to to, jih vržeš stran in natakneš druge.
Še nikoli nisem na nobenih meril profila, profil me ne zanima. Začutim sam kdaj so zanič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Kapitan Jack je izjavil:

A se lahko oglasate samo tisti, ki dejansko kaj veste o tej tematiki? Dejansko 2 meseca pred menjavo gum sem zamenjal vse 4 amortizerje skuapj z novimi fedri.


Katere amortizerje si vzel? Original al nadomestne (monroe, kyb,...)? Ker je zunaj ogromno ponaredkov (autodoc in podobni stalno te ponaredke prodajajo), kjer so amortizerji že v štartu slabi in ne opravljajo funkcije.

In "valovite" gume nastanejo ravno zaradi tega, ker amortizerji ne opravljajo svoje naloge.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Kapitan Jack je izjavil:

Buggy je izjavil:

ma kaksna reklamacija lepo vas prosim no...stopnicasta obraba (sploh) na prednjih gumah (motor in pogon spredaj) je tipicen znak iztrosenih amortizerjev ter voznje po neravnih/luknjastih cestah, kar pa pri nas ni tezko najti ;)

A se lahko oglasate samo tisti, ki dejansko kaj veste o tej tematiki? Dejansko 2 meseca pred menjavo gum sem zamenjal vse 4 amortizerje skuapj z novimi fedri.

bbbbbb2015 je izjavil:


Verjetno kup nekih faktorjev v igri. Reklamacija je mejna. Kot prvič, oni bodo morali verjeti, da je bilo res samo toliko kilometrov. Kot drugič, morali bodo verjeti tudi, da nisi pretiraval pri zaviranju.

Pri njih sem kupil gume, ter kilometri so bili zabelezeni pri menjavi.

WizzardOfOZ je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Pa tudi valovite so postale in so se zadnjih 1000km zelo slisale.


Valovite postanejo, ker imaš zanič amortizerje in delajo samo še fedri.

In spet se en "strokovnjak".


jao boze mili...kar na enkrat ti je pa vse jasno, ko si kupoval pa nic a ne :))

ce si menjal amortizerje in fedre (kar ti glih ne verjamem) in imas "stopnicasto obrabo" gume - temu se rece cupping tire wear, malo poglej kaj je razlog, ker vec kot ocitno s podvozjem v tem primeru nekaj ne stima. Guma brez razloga sama po sebi ne rata stopnicasta, sicer me pa boli kurec. Ti sprasujes neumnosti, bos ze resil sam...verjetno bos imel pa z naslednjimi gumami isto "stopnicaso" zgodbo, ceprav malo sumim da niti to nisi ustrezno diagnosticiral in imas tezavo se kje drugje :))

srecno

teslam2 ::

30k je kar ok za zimake, pa ce bi jih fural v primernih temperaturah, bi zdrzale dlje... za 3 mesce manj km bi prevozil, ce bi vozil 15.11-15.3 in hkrati manjsa obraba, ker so takrat nizje temp... ce bi menjal na pravi datum bi pri taki kilometrini lahko imel komplet za 2 sezoni...

Kodi ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kodi je izjavil:

Še ena trol tema pametnjakoviča Kapitana. Potem pa naprej pametovanje enih in istih kavč strokovnjakov kot vedno: staramama, starata, paradajzos, fikus & CO... Delujejo mi kot neka upokojenska druščina, ki verjetno avta in izpita nimajo več in nakladajo iz svojih 100 letnih izkušenj.
Imam enake gume že tri zimske sezone. Kot pravi Utk delam približno 8k na sezono, to je približno 24k in imajo gume še več kot 4mm profila. Glede na starost bodo že za v pokoj ja, toda gume pozimi kakršne že so držijo odlično. Obraba glede na moje relacije, ki je 70% avtoceste je povprečna. Res da čimprej ko je možno zamenjam ker imam letne skorajda boljše kot so zimske vsaj za pogoje kakršne imamo trenutno (uniroyal rainsport 5).
Badava ti še 10mm profila, če pa je guma trda, zanič kot recimo mišelinke(nikoli več nobene mišelinke) ki so po prvi sezoni za v smeti, pa če tudi narediš samo 10k. Tako da, če še kdaj bom še vedno raje izbral bridgestone kot pa katero koli mišelinko. Sem prepričan da ta blizzak s 3mm ( vsaj 3 je dovoljena meja) "držijo" boljše kot katerekoli mišelinke z 6mm, da smo si na jasnem, kdaj je bila ta guma ocenjena kot najboljša v svojem razredu. Ne mi sedaj primerjat letošnjih testov s tistimi tri leta starimi.
Vsi normalni vemo, da je od obrabe odvisno marsikaj, od relacij, do avtomobila, do nešteto drugih dejavnikov, do tega da je možno da je bil ta set defekten (kakšen star DOT kupljen od nekega švercera) in sedaj naj bi verjeli enmu Kapitanu, ki pametuje v katerokoli temo se naserje, kot pa na milijone drugim uporabnikom, ki so po raznoraznih testih odlično ocenili to gumo.


Butec en, ravno zaradi tega sem tudi vzel te gume in potem se mi zgodi to, kar se mi prej na istem avtomobilu ni zgodilo. Glede na moje letne kilometre imam avtomobil brezhiben, ker mora biti. Od menjave olja po 10-12k do rednih pregledov optike pri ÖAMTCju, do rednega checka tlaka v gumah...omenil sem tudi nakup novih amortizerjev in fedrov, ceprav mi jih ni bilo treba, ampak jaz vlagam v avtomobil.

Tako da ne kakaj prevec.


Butec si ti, ker ne dojameš kaj ti dopovedujejo. Ti pa še kar naprej kakaj, kot ponavadi, saj si znan po tem :))

Nikonja ::

Stokrat je že napisano da so celoletne DREK, obstaja tudi malo morje testov kateri to potrjujeo, slabše so kot zimske po zimi, ker so bolj trde, za en drek poleti ker so mehjkeše in se hitreje obrabijo. Plus to da zimske gume niso samo za sneg, ampak ko temeperatura pade po +6 so poletne en kos plastike, celoletne pod +4.... in ja tudi zdaj, večino zime, posebej zvečer, temperatura marsikje pade pod +6.

Najbolj debilno je šparat na gumah ker so dejansko edina stvar med vami in cesto, in če so za nič đaba vam 250 konjičkev in vaše imaginarne izkušnje.... Problem je ker naj.... tudi ostali zaradi debilov kateri odplačujejo 10 letni kredit za BMW-a potem pa kupuje najcenejšo kitajsko plastiko...

Utk ::

Ni tako. Stalno nove celoletne, recimo 2-3 leta stare, so bistveno boljše na snegu kot 4 leta stare zimske. Pa nekateri vozite še bistveno starejše zimske, samo tu tega ne bo nihče priznal.

IL_DIAVOLO ::

starfotr je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Celoletne vzame tisti, ki ali kupi predrag avto ali se pac tako malo vozi, da se mu ne splača.


Celotene kupijo šketice. In nihče drug.

Avto je strošek in mnogi so prekratki z denarjem, zato iščejo take in drugačne obvoze. Hkrati se sami sebe prepričujejo, da je to za njih bolje. Ni bolje, je samo ceneje. Samo tega da je nekdo preškrt ali prekratek z denarjem se pač ne govori. Raje se govori, da je to bolj smiselna izbira. Morda v njihovih očeh. Smotrna pa ni. Celoletne so po 2 letih za v kanto. V 4 letih kupiš 8 gum. Isto narediš z letno/zimsko kolekcijo. Škrtice nimajo časa za vulkanizerja. Čas je pa denar.


Shots fired...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Matejjjjj ::

Ful zabavna tema končno. Največ je odvisno od vozniških navad, teže avromobila itd. Letno naredim na dveh avtih skupaj 20k. Najbolj ekonomično je voziti po predpisih, tudi gume manj trpijo. Prišparaš na zavorah tudi. Raje investiram v dobro lokacijo prebivališča kot da se vozim 60k letno. Tako letno preživim neto samo kakih 10 dni v avtu, eni pa preživite 2 meseca svojega časa sedeč v avtu... to je neracionalno in nesmiselno.

IL_DIAVOLO ::

Ce ne narediš na vsakem avtu vsaj 20k, si zapeckar. Se ti niso tega povedli?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

Končno? Vsak mesec je ena. Ponavadi jo odprejo taki, ki gume rabijo samo zato, da s plehom ne rijejo po cesti.

Jaz sem jih zadnjič testiral, ampak še vedno daleč od kritične meje. Iz Viča proti Primorki na mostu, pri 190 km/h, se držijo kot kamen.
Prejšnjo zafiro je na štukljajih odneslo ven za par deset cm, ta nova niti ve ne, da so.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce ne narediš na vsakem avtu vsaj 20k, si zapeckar. Se ti niso tega povedli?

No dej povej kolk zim držiš ti iste zimske gume. Da enkrat razčistimo kdo je tist, ki špara na gumah.
Pa starifoter bi tudi lahko to pojasnil. Pa še kdo.

Jaz z 20,000 na leto nisem več hotel metat stran zimskih gum s 5 mm profila, ki pa niso več nič držale.
Sigurno bi pa kdo od vas take z veseljem vzel in še 2 zimi vozil. In potem govoril okoli kako on ne špara na gumah, ker menja stalno na zimske. Na zimske že, samo na kakšne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Matejjjjj je izjavil:

Ful zabavna tema končno. Največ je odvisno od vozniških navad, teže avromobila itd. Letno naredim na dveh avtih skupaj 20k. Najbolj ekonomično je voziti po predpisih, tudi gume manj trpijo. Prišparaš na zavorah tudi. Raje investiram v dobro lokacijo prebivališča kot da se vozim 60k letno. Tako letno preživim neto samo kakih 10 dni v avtu, eni pa preživite 2 meseca svojega časa sedeč v avtu... to je neracionalno in nesmiselno.

Jaz raje poiščem slčužbo, kjer lahko delam od doma...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

stara mama ::

Nikonja je izjavil:


Najbolj debilno je šparat na gumah ker so dejansko edina stvar med vami in cesto, in če so za nič đaba vam 250 konjičkev in vaše imaginarne izkušnje....

Sem imel 400hp (ne trolam) in stare znucane zimske gume.
Še vedno živim, kako je to možno? :O
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Nisi se vozil v dežju in nisi uporabljal 400 konj.
Najbrž je bilo pol pocrkanih tako ali tako.

Razen če ne govorimo o kamionu. Potem je to normalno.

fikus_ ::

Utk je izjavil:

LOL, 4 zime voziš iste zimske gume, in potem drugim govoriš, da so škrtice. Zimske gume so 3. zimo tako-tako, 4. pa ne moreš normalno niti na semaforju speljat v snegu.


Prvo zimo imajo ponavadi lastnosti, kot so oglaševane, drugo zimo so OK, tretjo, beri zgoraj in tako naprej.
Tako da jaz nikoli ne izrabim zimske gume do 3 mm profila, kot je dovoljeno, ampak uporabim za dve zimi, naslednjo nove.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

3. zimo so v redu, če ni snega. Ampak potem so tudi celoletne vredu.
Jaz sem rekel vulkanizerju, so imele gor še 4-5 mm ponavadi, jaz teh gum več ne rabim, če jih češ ti komu prodat jih pa kar dej. Ne na mojo odgovornost. Ampak ko vidiš kaj vse nosi tam folk montirat...so moje, tiste, ki so šle v kanto, premija za vsaj 1/4 zimskih gum na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Celoletne vzame tisti, ki ali kupi predrag avto ali se pac tako malo vozi, da se mu ne splača.


Celotene kupijo šketice. In nihče drug.

Avto je strošek in mnogi so prekratki z denarjem, zato iščejo take in drugačne obvoze. Hkrati se sami sebe prepričujejo, da je to za njih bolje. Ni bolje, je samo ceneje. Samo tega da je nekdo preškrt ali prekratek z denarjem se pač ne govori. Raje se govori, da je to bolj smiselna izbira. Morda v njihovih očeh. Smotrna pa ni. Celoletne so po 2 letih za v kanto. V 4 letih kupiš 8 gum. Isto narediš z letno/zimsko kolekcijo. Škrtice nimajo časa za vulkanizerja. Čas je pa denar.


BS!
Če se voziš normalno in dokler se voziš samo po nižinskih cestah, kjer zapade par cm snega in se ta obdrži dan ali dva, se te gume najbolje obnesejo. Na 10k kilometrov jih rotiraš, enkrat na leto scentriraš in je to dovolj za normalno vožnjo. Nikakor pa niso za norenje po cestah.

Imajo pa celoletne gume zadnjih par let veliko več silice kot nekoč in ostanejo mehke tudi pozimi (po snegu se brez problema furaš in ni nobenih problemov, niso pa to zimske gume, tako da previdnost je vseeno priporočena).

Seveda jih pa menjaš po dveh letih. To so 4 sezone, ker jih imaš skozi celo leto na avtu. V tem času so znucane. Je pa to enako kot če bi kupil letne in zimske in jih menjal. Vsake so na avtu 4 sezone. Samo da celoletna po dveh letih še ni trda, kot so že po treh letih letne in zimske.

fikus_ je izjavil:

Prvo zimo imajo ponavadi lastnosti, kot so oglaševane, drugo zimo so OK, tretjo, beri zgoraj in tako naprej.
Tako da jaz nikoli ne izrabim zimske gume do 3 mm profila, kot je dovoljeno, ampak uporabim za dve zimi, naslednjo nove.


Celoletne kupiš okoli 15 novembra, voziš 2 leti in spet pred zimo menjaš. Jaz delam že dolgo časa tako, pa se obnesejo zelo dobro. Imamo 3 avtomobile, na dveh so celoletne, na enem so poleti "all terrain", pozimi dedicated zimske (ker se z njim vozi tudi v gore, tam pa brez dobrih zimskih ne gre)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Kapitan Jack ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

A se lahko oglasate samo tisti, ki dejansko kaj veste o tej tematiki? Dejansko 2 meseca pred menjavo gum sem zamenjal vse 4 amortizerje skuapj z novimi fedri.


Katere amortizerje si vzel? Original al nadomestne (monroe, kyb,...)? Ker je zunaj ogromno ponaredkov (autodoc in podobni stalno te ponaredke prodajajo), kjer so amortizerji že v štartu slabi in ne opravljajo funkcije.

In "valovite" gume nastanejo ravno zaradi tega, ker amortizerji ne opravljajo svoje naloge.

Kako naj vem, ce je original al ne. Kupil sem jih na avstrijskem autodocu. Ce autodoc in podobni prodajajo ponaredke, mi potem povej kje kupiti tako imenovani original? V lokalni stacuni, ki je tudi kupil na autodocu...

Amortizerji Fibstein
Fedri H&R

Matejjjjj je izjavil:

Ful zabavna tema končno. Največ je odvisno od vozniških navad, teže avromobila itd. Letno naredim na dveh avtih skupaj 20k. Najbolj ekonomično je voziti po predpisih, tudi gume manj trpijo. Prišparaš na zavorah tudi. Raje investiram v dobro lokacijo prebivališča kot da se vozim 60k letno. Tako letno preživim neto samo kakih 10 dni v avtu, eni pa preživite 2 meseca svojega časa sedeč v avtu... to je neracionalno in nesmiselno.

Jaz naredim veliko kilometrov, ker delam veliko roadtripov.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

feryz je izjavil:

Nisi se vozil v dežju in nisi uporabljal 400 konj.
Najbrž je bilo pol pocrkanih tako ali tako.

V I6 ni dost crknjenih konjev, ti bi lahk to vedu.
Pa tud menda ni blo sončne pripeke to zimo, ane?
Ekologija™ in Trajnost™

WizzardOfOZ ::

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

profii ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.



Kje pa kupovat "dobro robo"? Pri lokalni avtotrgovini, kjer dobiš isto sranje za 3x ceno?

aiko ::

damirez je izjavil:

Kera firma je to, da narediš 30kkm z zimsko gumo in ti še ostane 3mm profila. More bit en huda firma to...

Men zdržijo gume 10k zimske.


Jaz sem imel Falken Eurowinter HS01 na enem avtu nekaj več 40kkm, vožene pozimi in poleti. Glede na to, da gume niso bile nove ko sem jih dobil, lahko ocenim, da so zdrzale 50kkm.
Ko sem jih dal dol, so imele še cca 2,5 mm profila. Imel sem jih 2 leti.
Naslednje katere so mi tudi zdržale ogromno kilometrov, sicer vožene le po zimi pa so bile Sava Eskimo HP2. Te so tudi naredile nad 50kkm. So pa bile stare 7 let, ko so romale v smeti.
Oboje omenjene gume so bile vožene 75% po hitrih cestah ali AC. Tako da zdržijo precej v ugodnih pogojih (pravilen tlak, pravilno skladiščene.

Mi je pa uspelo enkrat skurit letne v slabih 30kkm. Profil je še bil, a guma je bila po mokrem nevarna (Goodyear Assymetric 3), tako da je hitro romala na odpad.

Kapitan Jack ::

Ja Bilstein, ne vem kje sem dobil Fibstein besedo. Najbrz, ker se nisem mogel takoj spomnit.

Kar se mene tice, ste mi vsi odgovorili. Prevozil sem veliko kilometrov, mile zime in to je najbrz rezultat. Sicer me res cudi vse, ker kot receno ni mi prvic, da delam take kilometre, mi je pa prvic, da imam gumo dejansko fuc.

Razumem sedaj, da sem najbrz povrsno prebral teste in da sem spregledal, da se ta guma obrabi veliko hitreje kot druge.

Sedaj je samo se vprasanje, kaj naj naredim ob naslednji zimi. Zadnje gume imajo se profila in bodo komot zdrzali to zimo, ampak jaz sem vseeno izgubil zanimanje in vero v te gume, tako da bom najbrz spet vzel vse 4, posebej ker mislim pozimi potovat po severu Norveske, kar pomeni ene 12k kilometrov v treh tednih.

Buggy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.



Dej nebivedu ne seri no....Autodoc ima od kitajskih zadev bore malo, ima tudi genrike pa vse do renomiranih znamk in te niso kopije. Sam sem kupil letos vse stiri Monroe amortizerje in Zimmermann diske vse narejeno v EU. Tudi za vse prejsne avte sem kupoval na Autodoc in nikoli nobene tezave, tako da ne seri.

OP ima S-Max-a ce se ne motim in ce ni vzel ustreznih amortizerjev/fedrov (Bilstein in H&R niso po OEM specifikacijah, ne po trdoti niti fedri verjetno ne po visini) po menjavi, pa temu ustrezno prilagodil optiko je to lahko razlog za cudne zadeve na gumah...ceprav kot sem rekel dvomim da je menjal in da ve kaj se z avtom dogaja ;)

Takole zgleda pa optika po menjavi amrtizerjev...vedno dobis tudi porocilo (ta teden delal)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

Nikonja je izjavil:

Stokrat je že napisano da so celoletne DREK, obstaja tudi malo morje testov kateri to potrjujeo, slabše so kot zimske po zimi, ker so bolj trde, za en drek poleti ker so mehjkeše in se hitreje obrabijo. Plus to da zimske gume niso samo za sneg, ampak ko temeperatura pade po +6 so poletne en kos plastike, celoletne pod +4.... in ja tudi zdaj, večino zime, posebej zvečer, temperatura marsikje pade pod +6.

Najbolj debilno je šparat na gumah ker so dejansko edina stvar med vami in cesto, in če so za nič đaba vam 250 konjičkev in vaše imaginarne izkušnje.... Problem je ker naj.... tudi ostali zaradi debilov kateri odplačujejo 10 letni kredit za BMW-a potem pa kupuje najcenejšo kitajsko plastiko...

Ne vem od kje ideja, da so celoletne za sparanje? Jaz sem jih dal gor, pa so bile dalec najdrazje gume do zdaj. Dva seta celoletnih bosta drzala podobno kot en set zimskih in en set letnih.

Celoletne sem dal, ker so dobre poleti, odlicne v mocnem dezju in odlicne na snegu. Nisem se imel gume, ki bi bolje bila odporna na akvaplaning. Edini tradeoff je, da je poraba pol litra visja in da so gime skoraj 200e po kosu, sicer pa se vozijo super.

Pac se vozim od Alp do morja, enkrat po 30°C, enkrat pa me sneg dobi. Ni zabavno, ko te na letnih sneg preseneti. Zdaj se mi to ne bo zgodilo, pa se vsake 2-3 leta bom imel sveze gume.

Vsak ve kar mu najbolj ustreza, ampak ce trdis da so celoletne drek, se ocitno nisi vozil premium celoletnih gum.

aiko ::

Avtodoc je čisto OK trgovina. Znamke in roba je enaka kot pri nas in drugod, le 2x do 3x ceneje ker ni toliko posrednikov.
Poleg tega je dosti več izbire. Kvaliteta določenih znamk pa je padla, ampak ne zato ker so to kopije, ampak ker ali uporabljajo cenejše materiale da ohranijo "dobro" ceno, ali pa ker se kosi delajo v drugih (cenejših) fabrikah z njihovim logotipom. Če kupuješ BEHR, SKF, MEYLE, FEBI, ATE. FAG in podobne znamke načeloma nimaš kaj falit.
Edina "neznana" znamka katera me je pa pozitivno presenetla je pa Ridex. Poznam par ljudi kateri so kupili to znamko zaradi cene, in zadeve delujejo (vzmeti, kompresor klime, alternator, zaganjač, neki upori ventilatorjev), tako da sem sedaj na enem avto tudi jaz dal gor zaganjač od te firme in dela bp.
V škatli je bil priložen tudi testni list in gre v bistvu za komplet obnovljen Valeo (kateri je prvogradnja za ta avto), torej gre za enako stvar kot pri 99% drugih firm.

fikus_ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Autodoc je autodoc, pa naj bo iz katerekoli evropske države. Trgovina je v Nemčiji, internetne strani so pa naredili v jezikih držav. In ja, prodajajo slabo robo.

Amortizerji Bilstein ali Fibstein? Bilstein naj bi bili dobri, če seveda dobiš original, če pa dobiš kitajsko kopijo pa delajo en cel mesec. (Podobno kot je bilo nekoč z ležaji. Normalno zdržali 100k, potem so pa kitajci s ponaredki udarili in so zdržali komaj 10k.)


Fedri H&R so tam nekje srednjega razreda. Niso pa slabi.


Autodoc se je pokvaril, prodaja/vsiljuje njihovo generično robo (Ridex), moraš paziti pri naročilu, če hočeš rezervne dele od nekega proizvajalca.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3185518894 (2260) Ghost7
»

Celoletne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
47653851 (1275) Comandante
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46364716 (4966) Vuli
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16835568 (30465) m0LN4r

Več podobnih tem