» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
«
1 / 14
»»

mahoni ::

Razmisljam o tej temi ze nekaj casa. S sportno voznjo sem koncal, otrok je tu in voznja bo tudi temu primerna.

Avtomobil je tudi drug, tako da razmisljam o nakupu premium celoletnih gum. Vceraj sem gledal en dober test in me je skoraj preprical, ampak bi rad slisal se vase izkusnje.

Prednosti:
- sparanje na casu in denarju pri menjavi
- ne rabim jih nikjer shranjevat, vec prostora v kletu

Slabosti:
- vozne lastnosti (v kolikor se spremenijo)

To je pa to kar jaz vidim. Vi?

feryz ::

Vsak zase najbolje ve. Od gum in bremz je najbolj odvisno tvoje življenje in življenje drugih.
Tudi otrok ne bo vedno sedel v avtu.

Gume je tudi fajn scentrirati vsake kvatre.
Obraba je večja.
Gume so dražje.
...

Sheteentz ::

Jaz sem vozil celoletne gume na Meganu par let nazaj. Čisto vredu vožnja, imel sem jih kake 4 sezone, profila še več kot dovolj. Za normalno vožnjo so take gume ok. Glede voznih lastnosti pa človek na avtu, ki ima cca 100 konjev, itak ne more opaziti nekih bistvenih razlik.

nergac ::

Pa letni časi se tudi počasi brišejo.

Sneg pa zdrži samo en dan.

Razen če se ne spremeni v žled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nergac ()

mahoni ::

Jaz nikoli, ampak res nikoli nisem sparal na gumah in bremzah. Vedno sem kupoval premium gume, pravtako bremze.

Je pa to zato, ker sem tudi vcasih vzel avtomobil in ga vozil res dinamicno.

Vceraj sem razmisljal, da vecina ljudi ne ve tocno kaj kupiti in da je treba najprej preveriti stil voznje, kaksne so razmere na cestah, kjer se ponavadi giblje, kaksno je vreme ipd.

Tole je pa video, ki sem ga vceraj gledal -

Upam, da ni pristranski, trdi sicer tako.

nergac ::

Se spomnim časov, ko sem še bral Politikin Zabavnik v takoimenovani srbohrvaščini.

Pa je bil članek o gumah in voznih lastnostih.

Bili so vzorci gum in kako najbolje odvajajo vodo.

In pa katera je dobra za kaj.

To sem bral tam nekje v začetku osemdesetih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Fritz ()

mahoni ::

Skratka, jaz ce bi se moral odlociti sedaj, bi iz tega videa vzel Goodyear Vector 4 Seasons G2.

Magic1 ::

Jaz sem zadovoljen s svojimi. Izbral sem med top 3, slabost je vožnja po snegu.
Jaz mislim, da mora vsak pri sebi ocenit kako in koliko uporablja avto. Če rabiš otroka vozit vsak dan 10km+ neglede na vreme, potem ni za šparat. Če pa nobenih gum ne znucaš do polovice profila v štirih letih, potem pa ni dileme.
Aja pa odvisno kje živiš, v Kranjski je velika razlika, kot v Ljubljani.
Magic

mahoni ::

Mah snega, kjer se vozim ni. Ce pa je, pa so itak vsi na cesti taki polzi, da se pac moram vsemu temu prilagodit. Se pa strinjam, da nekdo, ki zivi v visjih predelih mora imeti dobre zimske gume.

Kekokekič ::

A ni potem bolje vzet zimsko gimo, ki ima dobre lastnosti na suhem (pač pogledaš po testih) in tisto voziš tiste 3 sezone pa potem menjaš. To je najbrž boljša opcija od celoletnih gum, ker imaš potem dejansko legit gumo za vožnjo po snegu (če že pride do tega).

Celoletne gume so pač (včasih zelo velik) kompromis. Lahko dobiš gumo, ki bo zelo dobra po suhem in precej meh po snegu ali pa ravno obratno (dobra za sneg, meh za suho cesto). Nekatere so pa tud meh v obeh področjih. Sicer nikjer slabe ampak nikjer pretirano dobre.

Lani mislim, da sem nekje pri enem izmed testov celoletnih gum prebral, da je bolje vzeti continental ts860 in jo vozit celo leto kot pa imeti celoletno gumo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Madona, v dveh mescih od focusa ST do celoletnih gum. Da ne boš nazadnje končal še z nekim citroenom picasom, ali kako ga zdaj imenujejo.
Res morate nekateri zmeraj pretiravat? Kupi normalne letne in zimske gume za normalen 150 konjski karavanček in bo vse v redu.

mahoni ::

Ne. Nikoli ne delaj tega. Neglede na to kaj ti pravijo testi. Nikoli se ne vozi z zimsko gumo poleti.

sgdjkdlsugi4 ::

mahoni je izjavil:

Razmisljam o tej temi ze nekaj casa. S sportno voznjo sem koncal, otrok je tu in voznja bo tudi temu primerna.

Avtomobil je tudi drug, tako da razmisljam o nakupu premium celoletnih gum. Vceraj sem gledal en dober test in me je skoraj preprical, ampak bi rad slisal se vase izkusnje.

Prednosti:
- sparanje na casu in denarju pri menjavi
- ne rabim jih nikjer shranjevat, vec prostora v kletu

Slabosti:
- vozne lastnosti (v kolikor se spremenijo)

To je pa to kar jaz vidim. Vi?


Gume in bremze niso za normalno voznjo. Gume in bremze so za nenapovedan moment, kjer ti resijo glavo (ter tvojemu otroku). Kot hibridni laptop ki ni ne dobra tablica in ne dober laptop, tudi celoletne gume niso ne dobre letne, kot zimske gume.

Sparaj rajse na pivu in cigaretah.

Gama ::

Vsaka zimska guma je "celoletna" ampak se to ne splaca - mogoce za star nic vreden avto ki bo cez 2 leti sel za zelezo.

nergac ::

Pešci pa nemoremo dobiti usnjenih čevljev (tudi od znotraj!!!) z vibram podplatom iz surove gume, tudi če bi se skeširali 300 e. Jih ni v ponudbi nikjer.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Fritz ()

Magic1 ::

Pa na avtu tudi ne šparat, kot tudi ne hiši/stanovanju, vsej možni varnostni opremi,... Aja, denarja ni neskončno.
Magic

nergac ::

Fora denarja je da ga je čim manj.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

bbbbbb2015 ::

mahoni je izjavil:

Razmisljam o tej temi ze nekaj casa. S sportno voznjo sem koncal, otrok je tu in voznja bo tudi temu primerna.

Avtomobil je tudi drug, tako da razmisljam o nakupu premium celoletnih gum. Vceraj sem gledal en dober test in me je skoraj preprical, ampak bi rad slisal se vase izkusnje.

Prednosti:
- sparanje na casu in denarju pri menjavi
- ne rabim jih nikjer shranjevat, vec prostora v kletu

Slabosti:
- vozne lastnosti (v kolikor se spremenijo)

To je pa to kar jaz vidim. Vi?


Naše gume v družini držijo maksimalno eno ali dve sezoni. Razen zimskih, ki držijo morda 3 sezone. Sedaj imam Michelin Pilot Sport 3 gor, ki pa imajo 60.000km za sabo, skoraj vse na avtocesti. Profil je mejni in bo treba itak zdaj druge zimske gume gor.

Zimske imamo mi gor minimalno, predvsem je pasje, ko grem skozi Avstrijo. V Grazu sonce, suh asfalt, tam prečkam na sever Avstrije, čez tiste berge. Tam pa sneg naletava v kosmih in je na avtocesti hitro 20cm. Zaradi Avstrije imamo mi zimske gume gor by the book. Zaradi Slovenije niti ne, ker snega ni, kvečjemu brozga.

CallMeAl ::

Jaz sem se odločil tako:
- na družinskem avtu (za na morje, izlete itd): april-oktober letna guma, oktober-april celoletna guma. Potencialni minus je samo kakšno hudo sneženje (sploh če bi se ravno takrat vozili smučati v kakšen hrib), ampak tega ne vidim kot neko hudo varnostno težavo, ker so v snegu hitrosti itak precej manjše. Ob tem pa naj bi celoletna guma glede na teste še vedno solidno delovala v snegu in ledu (sploh z malo več pazljivosti).
- na drugem avtu za okoli mesta pa celo leto celoletne gume.
Uporabljam Nexen in Kumho, zaenkrat brez pripomb.

steev ::

Zakaj bi pa ne kar zimske za pozimi?

Celoletne daš samo na 'drugi' avto. Ko so bolj za po mestu pa ne narediš več kot 5k na leto.
:|

mahoni ::

Mene sneg SPLOH ne skrbi. Mene bolj skrbi obnasanje taksne gume v pasji vrocini poleti. To je meni najvecja skrb.

Ne vem kako vi vozite ter kje, da se toliko bojite snega. Kot sem rekel, nikamor ne hodim / vozim, kjer bi moral imeti kramparce gor.

Egidij88 ::

Mah, dosti folka ki dela malo kilometrov (5km do šihta) in vozi nek 10, 15 let star avto ima zimske gume celo leto.

mahoni ::

Egidij88 je izjavil:

Mah, dosti folka ki dela malo kilometrov (5km do šihta) in vozi nek 10, 15 let star avto ima zimske gume celo leto.

To je vredu. Jaz ne spadam v to skupino, niti je to tema.

igor0203 ::

Letošnji test celoletnih gum: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2...

Jaz imam na sekundarnem avto gor Nexen N Blue 4 Season in sem z njimi zadovoljen. Z njimi že 1 leto vozim relacijo KR-LJ in še nisem imel težav, pozimi čez ovinke vozim malce počasneje kot sicer, drugače pa ob nalivih ali vročini je guma vedno držala. Avto pa Nissan Almera.
Letos bom pa verjetno vzel ali Goodyear Vector ali pa Hankook Kinergy 4S2

MIHAc27 ::

Jaz sem že sprobal po moje vse. In letne gume pozimi, in zimske poleti. Dokler je bil profil in guma ni bila stara 5+ let je bilo čisto vseeno. Tudi celoletne sem že vozil.

Na suhem je vseeno kaj imaš. Ko je mokro ali dež je pa drugo. Z zimsko ni bilo nikoli problemov, tudi poleti v vročini ne.
Letna v dežju in mrazu je druga zgodba. Se je poznalo na snegu, da ni čisto tako, kot bi moralo biti.
(sem se že razpisal enkrat, da sem bil januarja edini z letnimi gumami na vranskem. Odvozil vseeno zelo dobro.)

Še vedno nisi povedal, koliko prevoziš. Jaz ko sem vozil cca 5-6k km letno, mi je bilo vseeno kaj imam gor, samo da je dovolj profila. Itak pozimi je avto bolj počival. Sedaj, ko dela vsak dan je pa druga.

mahoni ::

Cirka 35k. Ma malo sem presran in bom najbrz le sel na dvojne gume.

Magic1 ::

??? Pri 35kkm je sploh vprašanje??? Zimsko in letni komplet znucaš v 3 letih s takimi kilometrinami. Celoletne boš znucal v letu in pol. Nabavi se dodatne feltne in daj letne na ene in zimske na druge. Sploh nimaš kaj razmišljat.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

prozax ::

sgdjkdlsugi4 je izjavil:

mahoni je izjavil:

Razmisljam o tej temi ze nekaj casa. S sportno voznjo sem koncal, otrok je tu in voznja bo tudi temu primerna.

Avtomobil je tudi drug, tako da razmisljam o nakupu premium celoletnih gum. Vceraj sem gledal en dober test in me je skoraj preprical, ampak bi rad slisal se vase izkusnje.

Prednosti:
- sparanje na casu in denarju pri menjavi
- ne rabim jih nikjer shranjevat, vec prostora v kletu

Slabosti:
- vozne lastnosti (v kolikor se spremenijo)

To je pa to kar jaz vidim. Vi?


Gume in bremze niso za normalno voznjo. Gume in bremze so za nenapovedan moment, kjer ti resijo glavo (ter tvojemu otroku). Kot hibridni laptop ki ni ne dobra tablica in ne dober laptop, tudi celoletne gume niso ne dobre letne, kot zimske gume.

Sparaj rajse na pivu in cigaretah.


Tole je za odebeljen tekst v tej temi. Se strinjam popolnoma.
I always tell the truth, even when i lie. Pacino @ Scarface

bbbbbb2015 ::

mahoni je izjavil:

Mene sneg SPLOH ne skrbi. Mene bolj skrbi obnasanje taksne gume v pasji vrocini poleti. To je meni najvecja skrb.

Ne vem kako vi vozite ter kje, da se toliko bojite snega. Kot sem rekel, nikamor ne hodim / vozim, kjer bi moral imeti kramparce gor.


Poleti se bodo zelo dobro obnesle v hudem nalivu, ker bodo lepo odvajale vodo. Če delaš dosti km, jih bo pojedlo v 15.000km na avtocesti. Drugače pa bodo prijemale cca 30% slabše od dobrih letnih na suhi površini. Zimske gume ponavadi malo bolj brnijo, oz. so bolj hrupne.

Jaz sem tipično opažal malenkost višjo porabo z zimskimi gumami, pa ne dosti 0,2L/100km. To je ista relacija Belgija-Slovenija.

Zimske gume pa poleti rade razvijejo "stopnico", neenakomerno rabo profila, ki privede do čudnih vibracij. To je treba včasih gumo zamenjati po 10.000km. Tudi odlične gume lahko razvijejo stopnico, recimo Good Year ali Michelin.

Takoda zimske gume niso za poleti, razen, če za zimo niso več dobre, pa jih potem pustiš gor, da jih do konca poje cesta.

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

Jaz vozim na terencu (Pathfinder) izven zime kvalitetne premium M+S Continental, ki so bile tudi OEM vgradnja. Pa sem ob nakupu avta mislil kako bo šlo čez celo leto, a po prvem resnem ledu sem šel kupit prave zimske s snežinko. Ni nobene primerjave, ko se rabiš ustavit, še posebej po klancu navzdol.

Dasiravno bodo take razmere morda par ur na zimo, jaz ne bom tvegal.

mahoni ::

Super. Imam dovolj odgovorov, ki govorijo proti celoletnim gumam.

Imam jaz vse 8 feltn, to ni sploh problem niti vprasanje. Bolj sem mislil, da sem fleksibilen, tako da se ne rabim zajebavat z menjavami in skladiscenjem. Denar niti ne spila neke vloge. Ze prej sem dajal skoraj po 200€/gumo in jo zradiral v dveh letih. Pac to je bila cena za moj stil voznje in se nad tem ne pritozujem.

Netrunner ::

Jaz sem imel na prejšnem avtomobilu cel čas zimske gume gor in sedaj imam celoletne. Neke razlike ne opažam. V normalnih pogojih vozim po predpisih, ko je slabše pa bolj pazljivo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Gregor P ::

Smo bili enkrat na testu varne vožnje in je imel kolega odlične Bridgestone letne gume, a ko smo šli na zimsko podlago, je imel vedno za nekajkrat daljšo zavorno pot od nas vseh ostalih s slabšimi gumami. So se pa izkazale odlično na ostalih letnih podlagah. Tako da je res treba biti zelo pozoren na to, da voziš letnemu času primerne gume. Celoletne pa le kot izhod v sili, če res voziš ves čas zelo previdno in počasi (manjše in manj močno vozilo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

CallMeAl ::

steev je izjavil:

Zakaj bi pa ne kar zimske za pozimi?

Lahko bi seveda tudi zimske, ampak glede na teste ni velikih razlik. Imam pa občutek, da so zimske malenkost preveč prilagojene snegu, ki ga avto skoraj nikoli več ne vidi, hkrati pa z malo previdnosti celoletne na snegu sploh niso nevarne. Po drugi strani je v dobrih pogojih tudi pozimi LAHKO letna guma varnejša od zimske (glej test spodaj). Ne trdim, da je to sveta resnica, ki bi veljala za vsako letno in zimsko gumo. Ampak glede na vse bolj mile zime se mi zdi celoletna guma pozimi bolj primerna, pa še interval menjave lahko malo raztegnem in zamenjam pred in po glavni gneči.

nirm ::

kar se zimskih gum poleti tiče - ko jih tri sezone zapored pregreje, lahko ratajo precej trde in so zelo nevarne na mokrih površinah v hladnem vremenu, sploh v zgodnji zimi in zgodnji pomladi. jaz mislim, da je potrebna zdrava meja med potrošenim denarjem in prevoženimi kilometri. več, kot se voziš, boljše gume rabiš. kalkulacija rizika.
za lažje avte manj kot 100km in do 10k letno v normalnih razmerah so celoletne povsem v redu. za več bi pa osebno šel za zimske in letne, pri čemer bi budget povečeval glede na ocenjeni riziko (prevoženi kilometri po kakih razmerah)

bbbbbb2015 ::

sgdjkdlsugi4 je izjavil:

Gume in bremze niso za normalno voznjo. Gume in bremze so za nenapovedan moment, kjer ti resijo glavo (ter tvojemu otroku). Kot hibridni laptop ki ni ne dobra tablica in ne dober laptop, tudi celoletne gume niso ne dobre letne, kot zimske gume.

Sparaj rajse na pivu in cigaretah.


Glej, te kar vidim, da se voziš z vsako drugo leto novimi gumami, ter na vsakem servisu menjavaš obloge, seveda z originalnimi, namazanimi z bakrovo mastjo.

Kljub temu, da prevozim 50k km na leto, ter nikoi nisem imel nesreče, izvzemši da se mi je enkrat stara baba na parkirišču, kljub temu, da smo ji vsi mahali, da naj ustavi, pa je vseeno butnila v moj stoječi avto. Plus enkrat se je en Madžar ustavil in udaril v malico sredi avtoceste(!) na Hrvaškem, za ovinkom, pa sem na žalost butnil vanj...

Seveda je v redu, da kupiš najboljše gume, kar premore tehnika, ter zavorne obloge, ter še vse ostalo, kar avto tehnika zmore.

Realnost pa je ta, da četudi je guma nova, postane stara, obloge, tudi najboljše se obrabijo. Lahko da ne vračajo v prvoten položaj, pa se ti zbrusijo, ipd.

Bistvo varne vožnje je, da veš, kako varen avto imaš, ter temu prilagodiš vožnjo. Jaz sem enkrat šel z relativno dobrimi (30kkm) gumami v Nemčijo, pridem iz tunela v Avstriji... Sneg! Tak ne gih do kolen, samo takega več ni v Sloveniji. V hipu sem zmanjšal iz 100km/h na 70, pa še to se mi je zdelo dosti. Ter sem po polžje lepo naprej peljal.

Pa takih primerov je še dosti. Ne rabiš top šit gum. Pač neke gume, potem pa se prilagodiš temu, kar imaš v rokah.

Zgodovina sprememb…

misticnimrk ::

Da podam svoje iskušnje.

Avto: Mitsubishi Cold, letnik 02'.
Gume: Michelin Cross Climate

Moje letne gume so šle h koncu - bile so stare 5 let in profila ni bilo več, mogoče bi še kakšen mesec zdržale, ne da bi dobil kazen če bi se kdo spomnil mi merit profil.
Pa ker se je bližala zima, avto je bil itak budget varjanta, sem si reku, eh gremo še z gumami na budget. Pa sem kupil preko neta omenjene gume. Ko so bile nove so bile super,
rade so imele dež in sneg (imel si dober feedback kaj se dogaja), nad suhim se tudi niso pritoževale - pač normalno so se peljale, nobene športnice. udobna guma za umirjeno vožnjo.
Mine zime, pride poletje, pride spet zima.. So se že začeli kazati prvi znaki - guma ni bila več tako zanesliva na mokri podlagi kot je bila prvo sezono. Ok, pride drugo poletje in prve poletne nevihte in prve težave... Ko je padal dež, raje nisem šel na cesto, ker so gume popolnoma spremenile karakteristiko, ki so jo kazale prejšnjo sezono. Nič kaj bolše ni bilo niti po suhem. Torej po enem letu uporabe je guma bila zanič. Profila s tako obrabo bi bilo še za 10 let vožnje (delal sem po cca 25000km/leto) ampak je bila guma pretrda za varno vožnjo.
Pod črto? Drage gume in ne preveč varna vožnja.

Odloči pa naj se vsak sam.

mahoni ::

Torej je najboljse vzeti nekaj vmes in menjati pogosteje?

feryz ::

Nujno bremzati z zimsko ali celoletno pri 30 stopinj je ... loterija.

w0mbat ::

za normalno vožnjo (po omejitvah itd.) so celoletne čiso fajn, za obalo mogoče, ne za tam kjer je sneg.

misticnimrk ::

Trenutno imam na kia ceed (109km) letne pirelli in zimske fulda, oboje srednji cenovni razred in za avto tega ranga so gume primerne, obraba primerna. To govorim po drugi sezone uporabe.
Zgleda da bo tudi naslednji dve tako. Potem pa itak na novo.

mahoni ::

In potem imas vulkanizerje, ki pravijo, da so gume DOT2015 se zmeraj vredu, ce so le pravilno hranjene. OMG.

feryz ::

Saj so. Jaz ti garantiram, da so.
Če so kdaj bile v redu. Če kupiš krš, ni v redu niti prvi dan.

mahoni ::

Hvala lepa za tvojo garancijo, ampak ne kupim.

Fritz ::

mahoni je izjavil:

Skratka, jaz ce bi se moral odlociti sedaj, bi iz tega videa vzel Goodyear Vector 4 Seasons G2.

Vozim te gume na karavanu s 190KM. 215 50 R17. Sicer vozim relativno umirjeno in nimam pripomb ne na suhem, ne na mokrem in ne na snegu. Kakšne bodo po dveh celih letih in tretje leto pa ostaja šele videti. Prej sem tudi uporabljal zimske + letne pnevmatike dobrih znamke in se mi zdi, da je tole bolj praktično, čeprav je celoletna pnevmatika nek kompromis. Običajno so celoletne dražje a bistveno ceneje kot dva kompleta pnevmatik + premontaže + čas.

Dolgo nazaj sem na avtomobilu s 70KM imel eno prvih generacij celoletnih Goodyear Eagle Vector in sem bil z njimi prav tako zadovoljen
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Lonsarg ::

Problem je nihanje vremena medtem ko teste delajo v idealni zimi in idealnem poletju. Poleti(ki vključuje kar nekaj spomladi in jeseni) je komot skoraj 50% časa ko bi se zimske bolje obnašale, pozimi pa je tudi zna biti precej časa ko se poletne boljše. Suma sumarum čez 12 mesecev test bi rad videl pa ga ni nikjer, se ne bi čudil če so celoletne tam-tam kot opcija menjavanja.

Dobre celoletne (kot so naprimer Goodyear 4 season) so načeloma 90% zimske, testirane v pravi zimi pa so slabše zgolj v primeru snega, torej par dni na leto od pravih zimskih, v ostalem obdobju pa iste ali celo boljše kadar preveč sonce posije.

Dobro edino kar igra veliko vlogo je obraba poleti, to je edini parameter kjer so poletne res veliko boljše, torej če narediš veliko kolimotrov ni dileme že zaradi obrabe, za manjše število kilometrov bi jaz vedno izbral celoletne.

Fritz ::

feryz je izjavil:

Nujno bremzati z zimsko ali celoletno pri 30 stopinj je ... loterija.

Za celoletno govoriš iz izkušenj, anede 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Lonsarg ::

Ta test pravi 10% slabše poleti: https://alltyretests.com/goodyear-vecto...

To je zelo malo, glede na to da guma že zaradi znucanosti po 10% in več na leto izgublja in je bolj važno to

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

bobby ::

Jaz namečen continentalke TS850 (prej) sedaj TS860, jih vozim 2 leti (torej dve zimi in dve poletji) imajo še dovolj profila ampak po 60kkm so trde in za stran,.. to delam zdej 6 let pa pozimi se zelo dobro obnesejo čeprav imajo že eno poletje za sabo, drugo poletje pa se že pozna in kot sem rekel, gredo v reciklažni center na Viču,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

jur3 ::

Mi smo vedno kupovali celoletne, le enkrat je bila izjema, da smo imeli 4 sezone zimske in letne. Praktično nobenih razlik pri zmerni vožnji. Razlog je bil ravno ta, da se mi 2x na leto ni dalo ukvarjat z menjavo in skladiščenjem. Ko so se gume obrabile so bile zamenjane, kot se to naredi pri vsakih gumah. Kupovali smo vedno premium celoletne gume.
Dead enemy always smell good
««
«
1 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3265544584 (3729) c0ck4m0u53
»

Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1677889 (3680) stara mama
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
645300 (3548) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538408 (6594) ZveeZ
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836307 (31204) m0LN4r

Več podobnih tem