» »

Celoletne gume

Celoletne gume

w0mbat ::

jur3 je izjavil:

Mi smo vedno kupovali celoletne, le enkrat je bila izjema, da smo imeli 4 sezone zimske in letne. Praktično nobenih razlik pri zmerni vožnji. Razlog je bil ravno ta, da se mi 2x na leto ni dalo ukvarjat z menjavo in skladiščenjem. Ko so se gume obrabile so bile zamenjane, kot se to naredi pri vsakih gumah. Kupovali smo vedno premium celoletne gume.

sj to je najbolj pametno, tko bom tud js delal

mahoni ::

w0mbat je izjavil:

jur3 je izjavil:

Mi smo vedno kupovali celoletne, le enkrat je bila izjema, da smo imeli 4 sezone zimske in letne. Praktično nobenih razlik pri zmerni vožnji. Razlog je bil ravno ta, da se mi 2x na leto ni dalo ukvarjat z menjavo in skladiščenjem. Ko so se gume obrabile so bile zamenjane, kot se to naredi pri vsakih gumah. Kupovali smo vedno premium celoletne gume.

sj to je najbolj pametno, tko bom tud js delal

No sej to sem tudi jaz mislil, pa so me nekateri odvrnili od tega. Gre se za 17tke 205/55

Gagarin ::

ja, valda če so ti tako povedali eni "pametni" neznanci s foruma, bo pa že res.

rejven ::

sigurno so namenske pnevmatike boljše. Letne načeloma boljse primejo, ko so temperature nad cca 7 stopinj.
Mi je pa zanimiva kombinacija letne + celoletne za pozimi ( kot je nekdo napisal), ker rezultati na snegu me ne zanimajo ravno.
Bo treba malo preverit.

mahoni ::

Gagarin je izjavil:

ja, valda če so ti tako povedali eni "pametni" neznanci s foruma, bo pa že res.

No ja. Ali pa naj verjamem lokalnemu vulkanizerju, ki pravi, da so gume DOT 2015, ce le imajo profil se kako dobre.

Aston_11 ::

mahoni je izjavil:

Gagarin je izjavil:

ja, valda če so ti tako povedali eni "pametni" neznanci s foruma, bo pa že res.

No ja. Ali pa naj verjamem lokalnemu vulkanizerju, ki pravi, da so gume DOT 2015, ce le imajo profil se kako dobre.

O Mahoni - ti kar verjemi vulkanizerju - to ti je ja ta buljš kemik na vasi in glede na to, koliko gum je prodal, predvsem pa zmontiral, zagotovo ve, kaj govori!

novaa ::

Jaz sem na novega Citroena pikasoja dal mišelinove CrossClimate+

Iskreno? januarja bo avto star 2 leti in še snega ni videl.
pred tem sem imel opel corso in sem menjaval letni set in zimski set gum.

Iskreno? v 5 letih lastništva me je sneg samo en petek dobil, da ko sem se vračal iz službe da je bilo na cesti 10+cm snega.

še pred tem? se spomnim kot zelenca z izpitom da sem z maminim avtom gazil po snegu - načrtno.

aja glede gum, za normalno vonžnjo odlične. oprijem v vseh pogojih dober ( za zimo nevem )

aja še to,

Bi dal celoletne še na električara - ampak mišelin nima takih dimenzij. druge celoletne pa mi ne dišijo. tako da bom pustil to zimo letne + verige.
Če slučajno nameče ogromno snega pustim avto doma in si sposodim od staršov za tisti dan.

V kaj ga bom obul se bom trgal drugo leto.... letos se mi ne da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: novaa ()

Vice ::

CrossClimate imam na svojem drugem avtu... Super gume poleti, še boljše na mokrem in pozimi... v snegu za en drek... Sneg, če pade 1x na leto je že čudež tako, da tisti dan se ne vozim s tem avtom... Jih imam pa gor 4 leto...

joze67 ::

Res je, da CC na snegu niso biser, ampak snega ni. Sploh če se voziš po mestu in avtocesti.
Če moraš riniti v hrib in če tudi en dan ne gre brez avta, pač ni dileme. Ampak večina ljudi večino časa nima takih voženj, si pa lahko privoščijo, da jih izpuste, ki pride do njih.

Odvisno tudi od km. Guma bo šla zaradi starosti, obrabe ali zlorabe. Slednje (zimska poleti) zanemarimo. Le delaš toliko kilometrov, da bosta dva para šla, preden se postarata, so celoletne slaba izbira, enostavno zato, ker je izbire manj. Če pa guma gre zaradi starosti (3, 4 leta), ne pa km (mestni avto npr) je menjava zimskih in letnih gum razmeroma velik dodatni strošek.

Moja je hotela na mestnem avtočku (bil Twingo, zrastel v CX-3) zimske gume ... ker v službi niso plužili 50m do parkirišča. Je dobila celoletne in navodilo, naj tiste dni pač avto pusti na cesti ali v garaži. Pa je šlo (in avto nikoli ni ostal ne na cesti ne v garaži). Družinska Xsara Picasso pa celoletne + verige za vsak primer. Edinkrat pa, ko sem verige dejansko potreboval, sem imel na avtu še zimske gume. Če je led, je led.

theStranger ::

Zdravo, na avtu bo potrebna menjava gum zaradi starosti. Imam vw polo, 2010. Letno naredim cca 10.000-15.000 km. Do zdaj sem menjal letno zimske, me pa zanima kako je s celoletnimi? Oz kaj predlagate? Zimske voznje je bolj malo...

Hvala za odgovor
Lp

Han ::

Continental so mogoče bolj zimske, Michelin CrossClimate 2 in Goodyear Vector 4Seasons Gen3 bolj celoletne. Ostale znamke rangirajo slabše.

LeQuack ::

Han je izjavil:

Continental so mogoče bolj zimske, Michelin CrossClimate 2 in Goodyear Vector 4Seasons Gen3 bolj celoletne. Ostale znamke rangirajo slabše.


Jaz že kar nekaj let vozim Vector 4Seasons, sicer starejšo generacijo. Letos sem nameraval menjati, pa ne vem ali nabaviti Vector 4Seasons Gen3 ali so se že druge znamke toliko izboljšale?
Včasih si imel Goodyear in potem daleč zadaj druge, sedaj pa vidim da so Michelin in pa Continental konkurenčne. Letos pa ko sem gledal teste vidim da so tudi Pirelli naredili očitno zelo dobre gume. Na tem testu so celo na drugem mestu pristale, Nemci pa jih začuda sploh niso testirali v svojem letnem testu Autobild.

Angleški Tyre Reviews test:
https://www.tyrereviews.com/Article/202...



Nemški Audobild, kjer pa ni Pirellijev, so pa začuda Hankook se od nekje znašle na prvem mestu:
https://www.thetirelab.com/autobild/all...

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

lolipop2 ::

Se pravi, da če delaš vcca 6000 km na leto, po večini od maja - okt. se bi najbolj splačalo Michelin CrossClimate 2 in Goodyear Vector 4Seasons Gen3 ?

Kako se pa ta tabela Autobild gleda?

Han ::

Jaz sem šel pred tremi leti s CC1 na 4S2, med katerimi prvi dve leti ni bilo opazne razlike, po treh letih pa so 4S2 toliko otrdele, da so začele zdrsavati že na suhem. Zdaj imam CC2, ki so občutno boljše.

LeQuack ::

Mene predvsem zanimajo tudi novinci Pirelli in Kumho.
Quack !

LeQuack ::

PS: Še ena zanimivost, Goodyear Vector 4Seasons so narejene v Sloveniji, vsaj ta moj star model so bile, in še prejšnji komplet tudi.
Quack !

LeQuack ::

lolipop2 je izjavil:


Kako se pa ta tabela Autobild gleda?


Kakor vem je 1 najboljše, večje cifre so slabše. Nekaj podobnega ima tudi AMZS, ne vem sicer ali samo prevedejo te Nemške članke ali jih tudi sami testirajo.
Quack !

Ahim ::

LeQuack je izjavil:

lolipop2 je izjavil:


Kako se pa ta tabela Autobild gleda?


Kakor vem je 1 najboljše, večje cifre so slabše. Nekaj podobnega ima tudi AMZS, ne vem sicer ali samo prevedejo te Nemške članke ali jih tudi sami testirajo.

Nemske solske ocene - nasi pa skopirajo ADACov test, pri kaksnih otroskih sedezih imas potem napisane neke modele, o katerih v trgovini (Babycenter) ne vejo nic :))

6bt9hmDwY ::

Ahim je izjavil:

Nemske solske ocene - nasi pa skopirajo ADACov test, pri kaksnih otroskih sedezih imas potem napisane neke modele, o katerih v trgovini (Babycenter) ne vejo nic :))

Hmm, poskušaj preko spleta najti, kje pa jih imajo, če sploh in po kakšni ceni. Če gremo mi po kaj večjega/resnejšega v trgovino iz opeke in malte, (navadno) točno vemo, v katero, kdaj in čemu.

Ahim ::

6bt9hmDwY je izjavil:

Ahim je izjavil:

Nemske solske ocene - nasi pa skopirajo ADACov test, pri kaksnih otroskih sedezih imas potem napisane neke modele, o katerih v trgovini (Babycenter) ne vejo nic :))

Hmm, poskušaj preko spleta najti, kje pa jih imajo, če sploh in po kakšni ceni. Če gremo mi po kaj večjega/resnejšega v trgovino iz opeke in malte, (navadno) točno vemo, v katero, kdaj in čemu.

Prodajalka je bila izjemno ustrezljiva (in najbrz zdolgocasena brez dela :)) ) in je klicala distributerja, kjer so ji povedali ta tistih sedezev pri ans takrat se ni bilo na voljo. Slo je za neke modele od Cybexa (Sirona nekaj-nekaj, sem ze pozabil),

Lonsarg ::

Redkokdo je dovolj specialist da bo sam ocenil gume kaj je boljse/slabse. Sploh za situaciji ki jih dozivis nekajkrat v zivljenju. Tak da bodo testi drugih pac morali biti dovolj.

bobby ::

TeroDag: a ti imas MCC2? Koliko km imajo za sabo in pa kdaj si jih montiral na avto?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

profii ::

Bobby, lahko ti jaz zase odgovorim, imam MCC2 na avtu. Nadomestile so 7 let stare letne gume.
Imajo ~100 km za sabo, nameščene 14 dni nazaj. Vožene skoraj samo v suhem vremenu. Temperature od +2 do +7 °c, super guma, 1A, jst ti rečem. :)

bobby ::

Torej imaš nove, no ta del me ne zanima,..
Njegova izjava:
"Na snegu še ne (letos in lani spomladi še ni bilo snega), ampak se pa baje dobro obnesejo na snegu:"

Pa me zanima, če je to oseba, k irazen na suhem ne gre z avtom na cesto, ali je all time driver in ne more gledat na to, da bo moral it naslednji dan ob 8ih na drugi konec Slovenije neglede na vremenske pogoje,... Kar sledjni dobro vemo, da 50kkm zimska guma, ki ima za sabo in je dala žez 2 zimi, nima tretje zime kaj delat na avtu te osebe. Mi je smešno "sej ima še dost profila" izjave pa 4 leta stara guma pa se vsak dan vozi z njo 40km in podobno,.. pol se pa najdejo, ko limajo teste tu gori, testi so bili pa narejeni z novo nedolžno gumo ravno iz tovarne,...

osebno zimske imam continentalke TS serije in več kot 2 zime je ne vozim, ker tretje zime niti pod razno to ni to,.. in jo prodam naprej za pol cene takim, ki gledajo samo na profil, sam za moje pojme je to že guma za odpis
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

simonchelo ::

Pri gumah se načeloma ne spara.
Razlika je predvsem tudi v izdelavi gume, uporabi materialov itd itd. Kot je že kolega povedal. Letne gume se bolje obnesejo ko je nad 7 stopinj. Ko pa je manj rats letna guma trda in vozne lastnosti se poslabšajo ful. Vidiš ponavadi že pri speljevanju v klanec hitreje zakoplje če je vlažna podlaga... Obratno je z zimsko. Poleti ti jo bo pobirali ko hudič. V enem letu jo lahko čisto olupis.

Celoletne so OK, če se ne voziš veliko. Ko je sneg pa raje počakaš da spluzijo in zrihtajo ceste. Tudi poleti ko je dež moraš pazit na aquaplaning. Pač zavedaj se da imaš gumo ki nikoli ni najboljša in prilagodi hitrost.

Je pa res da po navadi boš opazil razliko v ekstrem situacijah. Na hitro priteče otrok na cesto in tam se vsak meter zavorne poti pozna. Ali pa ko je vožnja skozi ovinek in je na sredi ovinka ovira na cesti in moraš na hitro odmotati.

Vozim sedaj že 17 let in delam na leto cca. 70k km in je ogromno nepredvidljivih situacij.
ciao

Fritz ::

Kot sem že napisal, vozim Goodyear EV 4 Seasons (215/50 R17), sedaj tretjo sezono. Delam cca. 20 kkm na leto in pnevmatike bom naslednje leto zamenjal, ker bodo preveč stare. Profila je še dovolj in ni težav na cesti.

V nek velik sneg nisem rinil a je boljša polovica šla smučat na Roglo z njimi in je prišla do spodnje žičnice in nazaj enako kot z zimskimi Goodyear UG 9 (195/65 R15).

Za primerjavo, pri letnih Savinih Intensa UHP (225/45 R17) je po dveh letih pobralo toliko profila in/ali je pnevmatika izgubila bistvene lastnosti, da sem na AC zaplaval ob srednjem nalivu. Pnevmatike so šle naslednji dan v smeti. Podobno se mi je zgodilo pri letnih Pirelli P7 v isti velikosti, ki so tri leta oddelale brez napak in potem naenkrat odpovedale v situaciji.

Pred leti sem na bistveno manj močnem avtomobilu vozil celoletne Goodyear EV 2 in sem tudi tedaj bil zadovoljen. Služba je bila na 700m n.v. in če so v snegu kolegi z zimskimi pnevmatikami prišli do službe, sem tudi jaz, sicer smo pa vsi skupaj pešačili.

Na motornem kolesu pa npr. striktno uporabljam Michelinove pnevmatike. Najdeš nekaj kar dela zate in se tega držiš, dokler se izdelki preveč ne spremenijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

bobby ::

Zakaj se ponavljas? Niti na eno moje vprasanje nisi odgovoril.

In DA, nove gune z 0km so super na testih ali pa dobre (razen v kitajskih primerih-izjeme izkljucene).
Ampak nemi rect, da guma "ohranja" globino lamel in zarez ker to ni normalno. Se posebej ne po dveh pomladih, dveh poletjih,.. To je za stran, ker je trda. Vsaj v primeru,, da dejansko delas 15k v vsakem letu montaze gume na avto.

Pa ne mi spet limat yt testov novih gum,, kkao, dobr drzijo. Najdi mi test teh gum, ko so dale cez toliko, kolikor so state tcoje gume in podobnih km.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

Kripto mesi ::

bobby ne se ukvarjat s tem kretenom, bluzi svoje v vsaki temi, zato pa je bil že 100x izbrisan, pa še kar dela nove uporabniške račune: TeroDAG = Savon = OleA_1 = vinil = GloveB = AEx_1-8 = Pečjak = woroh = DelorianXP = inžinir = damjan b = ...

bobby ::

:)
Hvala.
Sej visim, da mu ne gre. Hvala za info.
Se vidi, kako globoko je st padel od leta 2000
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

profii ::

bobby je izjavil:

Torej imaš nove, no ta del me ne zanima,..
Njegova izjava:


Moja izjava je bila malce sarkastična, ker so to čisto nove gume in jih nihče še ni sprobal v drugačnem vremenu kot jaz. Mogoče da ima kak tank bencina več skozi njih, to je pa vse. :) YT ameriški shit videi niso mirodajni testi zame.
Moja dela tako malo km, da so ji zimske in letne prej postale trde, kakor da bi se obrabile. Zato je šel ta avto na celoletne, bolje po 30kkm zamenjat en komplet, kakor dva. Za po Lj imajo pa čisto dovolj dobre zimske spsobnosti in vrjetno še za kam drugam.
Če jih preizkusim v snegu do januarja, bo vrjetno pa tudi drug avto kmalu obut v iste gume.

bobby ::

Polej kupi kulturne zimske Continental TS, jih naj vozi dve leti in da na bolho po polovicni ceni, kjer jih kupijo kreteni, ki ciljajo na to, da je 2 leti stara guma z 20kkm in vex kot zakonjsko zadovoljivim profilom merodajna za v promet. Kaj je razlika? 2 zimi bodo drzale vec kot ok, drugo poletje bodo za moje pojme ze no-go ampak bodo bolje kot ne tic, ne mis od celoletnih.
Verjami, dolk jih bo kupil brez problema po 40% ceni od novih. Ampak se enkat, za moje pojme so to gume za v kanto.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

bobby ::

Drugace oa moja vprasnaja so bila:

TeroDag: a ti imas MCC2? Koliko km imajo za sabo in pa kdaj si jih montiral na avto?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

profii ::

bobby je izjavil:

Polej kupi kulturne zimske Continental TS, jih naj vozi dve leti in da na bolho po polovicni ceni, kjer jih kupijo kreteni, ki ciljajo na to, da je 2 leti stara guma z 20kkm in vex kot zakonjsko zadovoljivim profilom merodajna za v promet. Kaj je razlika? 2 zimi bodo drzale vec kot ok, drugo poletje bodo za moje pojme ze no-go ampak bodo bolje kot ne tic, ne mis od celoletnih.
Verjami, dolk jih bo kupil brez problema po 40% ceni od novih. Ampak se enkat, za moje pojme so to gume za v kanto.


Poleti na zimskih? Hvala lepa, se imam preveč rad. :) Z vsem ostalim kar si napisal se pa zelo strinjam. :)

bobby ::

Je bolje kot s 4 sezone starimi letnimi, ki zadostujejo protokolu.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

profii ::

bobby je izjavil:

Je bolje kot s 4 sezone starimi letnimi, ki zadostujejo protokolu.


Nevem če bi se ravno strinjal tu s tabo. :)
Sem imel Pilot super sport na prejšnem avtu, ker sem se malo vozil in avto imel v garaži, so bile po 5 letih še relativno dobre. Zimske bi pa vrjetno v prvi vročini raztrgal. :)
Mislim, da bodo All season gume boljši kompromis, ravno tako jih bom pa po treh letih znucal in bodo letele v smeti.

Poleg tega, se mi ne da ubadat s čapci, ki kupujejo rabljene gume, enkrat in nikoli več. To so prigode, za napisat knjigo. Pogajalske taktike, kakor da kupujejo vsaj celo proizvodnjo fabrko, ne pa enega kompleta gum za 50€.

bobby ::

Preberi moje prejsnje poste,.. Predvsem tisti o 50kkm v dveh letih in ko moras it na drugi konec drzave pa neglede na vreme. Ro kar imas ti, ao extremno nizke volatilne razmere kjer aploh ne vem, zakaj imas avto (ja vem, ker lahko)

Govora je o voznikih ne o lastnikih parkiranih prevoznih sredatwv z manj kot 10kkm na leto. (5let guma ,..)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

srus ::

Celoletne gume so slaba šala, z njimi nimaš kaj iskati na snegu, ali vzpetinah. Torej, če računaš na zelene zime in globalno segrevanje, potem kar ;-) . Predvsem so primerne za tiste avtomobile iz oglasov - prva lastnica, vožen po Primorski, garažiran.

Zimske gume poleti - gre brez težav.

LeQuack ::

srus je izjavil:

Celoletne gume so slaba šala, z njimi nimaš kaj iskati na snegu, ali vzpetinah. Torej, če računaš na zelene zime in globalno segrevanje, potem kar ;-) . Predvsem so primerne za tiste avtomobile iz oglasov - prva lastnica, vožen po Primorski, garažiran.

Zimske gume poleti - gre brez težav.


Koliko celoletnih gum kompletov si že prevozil?
Quack !

Utk ::

Jaz bom poskusil s celoletnimi ko uničim to kar imam. Čeprav na leto naredim vsaj 20,000 in grem v vsakem vremenu. Zakaj. Zdaj imam zimske gume 3 zime, če je zelena zima, še v 4. potegnem in rečem, da bom pa vmes zamenjal, če bo treba. Nikoli še nisem. So pa realno že 3. zimo zimske slabe v snegu. Mislim da bojo celoletne gume v drugi zimi vsaj tako dobre kot zimske v 3., sigurno pa boljše kot v zimske v 4. Poleti bom pa tudi preživel z njimi, tudi s pravimi zimskimi bi. Pač bom menjal vse skupaj v kompletu na 2 leti in to je to. Da so gume stalno "nove" ni slabo. Tudi slabše nove so boljše kot stare continentalke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bobby ::

LeQuack je izjavil:

srus je izjavil:

Celoletne gume so slaba šala, z njimi nimaš kaj iskati na snegu, ali vzpetinah. Torej, če računaš na zelene zime in globalno segrevanje, potem kar ;-) . Predvsem so primerne za tiste avtomobile iz oglasov - prva lastnica, vožen po Primorski, garažiran.

Zimske gume poleti - gre brez težav.


Koliko celoletnih gum kompletov si že prevozil?


če ima 20 let vozniških izkušenj, pa da ima vedno pravilno zavednost glede tega, potem NAJVEČ10 kompletov,.. če ima 40 letne izkušnje, potem NAJVEČ20 kompletov,.. malo, a ne,...
vse, kar je nižje, so mladički in se že v štartu ne bi smeli oglašat, ker jim očkati kupujejo gume, oni jih pa vozijo, ko lahko, ne ko je treba (nujne službene zadeve v neglede vremenskih razmerah,..)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

profii ::

bobby je izjavil:

Preberi moje prejsnje poste,.. Predvsem tisti o 50kkm v dveh letih in ko moras it na drugi konec drzave pa neglede na vreme. Ro kar imas ti, ao extremno nizke volatilne razmere kjer aploh ne vem, zakaj imas avto (ja vem, ker lahko)

Govora je o voznikih ne o lastnikih parkiranih prevoznih sredatwv z manj kot 10kkm na leto. (5let guma ,..)


Hvala bogu nimam takih situacij veliko, ko bi moral nujno letet na drugi konec države, takoj zdaj. Pa če tudi, je relativno mala vrjetnost, da bom vozil po nespluženi cesti. Dobre celoletne so pa vrjetno bolje od polovice zimskih gum, katere folk drajsa celo poletje in jih zamenja, ko drat ven pogleda.
Delam pa cca. 10 do 15k km.
Poskusil bom, še vedno grem pa lahko na dva ločena kompleta, če se izkaže za zgrešen nakup. Naj bi bile pa zadnje generacije celoletnih veliko boljše kot stare. We will see.

srus ::

LeQuack je izjavil:

srus je izjavil:

Celoletne gume so slaba šala, z njimi nimaš kaj iskati na snegu, ali vzpetinah. Torej, če računaš na zelene zime in globalno segrevanje, potem kar ;-) . Predvsem so primerne za tiste avtomobile iz oglasov - prva lastnica, vožen po Primorski, garažiran.

Zimske gume poleti - gre brez težav.


Koliko celoletnih gum kompletov si že prevozil?


Vsekakor, glede na to kar sem zapisal, niti enega. Sem jih imel priložnost preizkušati en mesec pozimi na rent-a-car. Brez problemov, dokler ni zapadel sneg, potem so se začele drsalnice, pa nisem hormonsko neuravnovešen najstnik, ali mladi odrasli, ki bi užival v polaganju ovinkov. Profil je bil v redu, niso bile zlizane.

solevito ::

srus je izjavil:

LeQuack je izjavil:

srus je izjavil:

Celoletne gume so slaba šala, z njimi nimaš kaj iskati na snegu, ali vzpetinah. Torej, če računaš na zelene zime in globalno segrevanje, potem kar ;-) . Predvsem so primerne za tiste avtomobile iz oglasov - prva lastnica, vožen po Primorski, garažiran.

Zimske gume poleti - gre brez težav.


Koliko celoletnih gum kompletov si že prevozil?


Vsekakor, glede na to kar sem zapisal, niti enega. Sem jih imel priložnost preizkušati en mesec pozimi na rent-a-car. Brez problemov, dokler ni zapadel sneg, potem so se začele drsalnice, pa nisem hormonsko neuravnovešen najstnik, ali mladi odrasli, ki bi užival v polaganju ovinkov. Profil je bil v redu, niso bile zlizane.


Pozabljaš na dejstvo da niso vse celoletne gume iste, ampak so med njimi ogromne razlike. Niti podrazno ne moreš izkušnje z enimi ki so bile shit posplošiti na ostale.

Lonsarg ::

Tale dva testa sta zelo dobra za primerjavo celoletnih gum, ker je v testu tudi referenčna zimska in letna guma:
https://www.tyrereviews.com/Article/202...
https://www.tyrereviews.com/Article/202...

Ne gre za to da vse številke vzameš do pike, gre za to da pogledaš grafe in dobiš filing za velikosti red razlik, da ven potegneš zaključek:
- pri suhi vožnji poleti nekih hudi razlik ni, niti letna, niti zimska niti celoletna (so pa celoletne bližje zimski, torej oboje malenkost slabše od letnih)
- pri mokri vožnji ko je toplo so poletne boljše, ampak je razlika ranga 10% proti celoletnim
- pri mokri vožnji ko je hladno so celoletne zmagovalec (tako proti zimskim kot letnim), ampak je zgolj ranga 10%
- na snegu so celoletne in zimske primerljive, poletne pa konkretno slabše (like faktor 3, torej so z razlogom prepovedane)

TL:DR:
1. Z izjemo snega so razlike ranga 10%, pri snegu pa poletna konkretno spuši medtem ko so celoletne in zimske primerljive.
2. Taboljše celoletne zdržijo 50,000km, torej če toliko narediš prej kot v 3-4 letih je bolje poletne/zimske. Če narediš manj menjavanje ni vredno.
3. Splača se ti ne vzeti ravno najcenejšega šrota, Michelin in Goodyear celoletne so oboje ena izmed boljših izbir, ne pa edini.

WizzardOfOZ ::

Tudi če gume zdržijo 50.000km (pa ne), imaš problem, če si jih vozil 2 poletji. Poleti v vročini so postale trde in pozimi niso več tako dobre. Jih ima žena na avtu in iz lastnih izkušenj povem, da je all season guma dobra za prvi dve zimi, potem pa ne več. Tretjo zimo je nevarna.

Sem pa že nekaj let na malo drugačnih gumah. All terrain, konkretno model yokohama geolandar AT G015. Imajo smrekco in M+S napis. Enako so all season, samo konkretno večje globine dezena in mnogo bolj narezana, da se lahko vozim tudi po terenu. Sem jo sprobal v res konkretno težkih situacijah, pa se obnese dobro. Prvi dve zimi je dovolj dobra, da se lahko vozim povsod in najbolj pomembno, ustavim pred križiščem.
Ampak tretjo zimo jih pa stran vržem. Niti pod razno ni več dobra guma za vožnjo po snegu, plundri in ledu.

Tako da z lahkoto trdim all season ali pa all terrain je prvo zimo odlična, drugo zadovoljiva in tretjo nevarna. Ampak če voziš te gume celo leto, potem jih itak moraš menjat na 2 leti, ker je to doba 4 sezon (2 zimski in 2 letni), kar pomeni, da so gume zvozile svoje in so potrebne menjave.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Lonsarg ::

Po enako strogih kriterijih najbrž tudi komplet zimsko/letnih menjaš na 3 leta. V tem primeru je na 2 leti menjati celoletne zelo dober deal.

Je pa sicer o letih uporabe govoriti napačno. Obraba je na kilometra in starost.

LeQuack ::

Kaj pa če že dobiš 2 leta stare gume ki jih prodajajo kot nove? Za v smeti?
Quack !

joze67 ::

Po cehovskih kriterijih so ustrezno skladiščene neuporabljene gume kot da so nove.

Če jim zaupaš o temperaturah pa da postanejo trde pa mehke pa ne vem kaj še vse, zakaj jim ne bi še na tem?

LeQuack ::

A potem se pri določeni temperaturi ne starajo?
Quack !

Fritz ::

Seveda se starajo in prej postanejo trde a to je odvisno tudi od vlažnosti zraka, izpostavljenosti UV žarkom etc. Kot uporabnik upaš, da je prodajalec pnevmatike ustrezno skladiščil, preden ti jih je prodal. In kot uporabnik hitro ugotoviš ali pnevmatike še opravljajo svojo nalogo tako kot bi morale, bodisi tako, da jih sam testiraš v bolj zahtevnih pogojih ali pa te negativno presenetijo v realnih pogojih.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
644045 (2293) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
535603 (3789) ZveeZ
»

Celoletne gume 165 65 15

Oddelek: Na cesti
416119 (4915) KAVINSKY
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833972 (28869) m0LN4r
»

Celoletne gume

Oddelek: Na cesti
298326 (7534) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem