» »

Zimske gume fuc po manj kot 30k

Zimske gume fuc po manj kot 30k

«
1
2 3 4

Kapitan Jack ::

Kupil zimske gume lani konec oktobra, sedaj pa imam spredaj samo cirka 3mm profila. To se mi se nikoli ni zgodilo in sem zelo presenecen: Vozil sem jih pa do konca maja. Vulkanizer pravi, da to sedaj vidi kar pogosto, ampak jaz se kar ne morem verjeti, da sem lahko spucal nove gume v tako kratkem roku. Zadnje imajo se profila za drugo sezono.

Pa tudi valovite so postale in so se zadnjih 1000km zelo slisale. Tlak v gumah je bil po predpisih proizvajalca avtomobila, optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Je to za reklamacijo ali naj to vzamem sedaj kot neko normalo?

fur80 ::

Firma gume in cena? Če si dal 10EUR potem super, če si dal 200EUR so te nategnili. Imaš obnovljene, kitajske, za đabe, drage,... kot bi kupil nov telefon in rekel da šteka. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fur80 ()

VelkBla ::

Pirelli gume mogoče?

val46 ::

Točno to...povej katere gume, dimenzijo, na kakem avtu, kje in kako se voziš, pa nenazadnje, 30000km niti ni malo. Jaz jih tudi uničim v ene tolk tisoč km, sam je pa res da naredim to v enih treh letih(zimah).

eEdbM ::

Verjetno je reč v tem, da so te gume bile izključno za zimske/mrzlo-cestne razmere, ne pa letošnjo toplimo - podobno kot se tudi tekstilni rokav natakne izključno za po snegu ali brozgi pa še tam za res malokratno uporabo...

G0zdar ::

30000 km je po moje normalno za zimsko gumo. Jaz imam Bridgestone Blizzak LM 005, 28000 km pa so tudi že znucane. Pri tem da ravno zaradi gum vozim šparovno, kar se tiče pospeševanja, zaviranja in hitrosti v ovinkih.

eEdbM ::

V bistvu, pri zimski gumi hočeš, da ima povečan oprijem in se zato postopno radira, ko ni cesta mrzla. Zato pač voziš bolj defenzivno in stroškovno upravičeno. Mi vozimo precej manj kot nekoč in imamo še zimske poleti gor po priporočeni starosti tistih nekaj let.
:O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: eEdbM ()

Utk ::

val46 je izjavil:

pa nenazadnje, 30000km niti ni malo. Jaz jih tudi uničim v ene tolk tisoč km, sam je pa res da naredim to v enih treh letih(zimah).

Jaz tudi tu nekje, dokler nisem šel na celoletne, samo da po treh zimah je bilo profila še dovolj, ziher več kot 3 mm, so bile pa vseeno zanič. Tako da če so po 30,000 zradirane na 3 mm, je to vseeno kar huda obraba, ampak ok, ni ravno taka katastrofa, da bi jokal. Pač drugič kupiš druge.

paradajzos ::

Maja z zimskimi gumami? Logično, da si jih zgonil.
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
Bella ciao!

DamijanD ::

No letos maja je bilo kdaj hladnejše kot februarja...

Kapitan Jack ::

Ne vem kaj bi bilo narobe voziti se maja z zimskimi gumami? V Avstriji je obvezno imeti zimske gume do 15.4. in jaz sem to uposteval plus 1 mesec, ker je bilo vreme tudi temu primerno, plus nisem niti bil na nasih cestah v maju. Poleg vsega tega, mi tole ni prvic, da bi se vozil do maja in nikoli se tole ni zgodilo. Meni tole ni normalno.

Kupujem pa vedno tako imenovane premium znamke.

Gre se za Bridgestone Blizzak LM 005.

paradajzos ::

Zimske gume so mehkejše kot letne, tako da so dovolj mehke in oprijemljive že pri nižjih temperaturah. Pri višjih temperaturah so logično še mehkejše in se zato še veliko hitreje obrabijo pri višjih temperaturah. Zato je pametno, da jih zamenjaš z letnimi čim hitreje in jih ne voziš, ko je pretoplo. Idealno je, če imate pri hiši dva avtomobila in pri tistem, ki se vozi manj, menjaš gume nekaj kasneje, da ga lahko uporabiš tudi takrat, ko se po datumu menjave še pokaže kakšen zimski ali zelo mrzel dan.
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
Bella ciao!

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Manj se vozi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

paradajzos ::

Sam sem pred leti uničil zimske gume (nove dane na avto konec jeseni), ker sem jih vozil do junija. Lahko sem jih samo odpeljal na odpad.
Levakarski forum. Moderiranje prolevakarsko.
Prikrito so proruski, tako kot naša oblast.
Bella ciao!

pirate2024 ::

Če voziš zimske gume, ko je že toplo, jih boš uničil.

Ker imajo mehkejšo mešanico gume, ki postane ustrezno trda pri nižjih temperaturah.

Mehkejša guma, prej se obrabi.

Kaj nihče ne gleda formula in moto gp?

miha98 ::

Dej gor sava eskimo to zimo pa poročaj.. pa sumljivo mi je a je optika res ok? Meni je eno leto pobralo prvo desno gumo po robu zunanjem, ker ni bila optika ok...

stara mama ::

Kapitan Jack je izjavil:

optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Ti je potrdilo dal kozolcmehanik?
Ekologija™ in Trajnost™

link_up ::

ce si nek transport ti je to osnovno sredstvo...
In and Out

Magic1 ::

Zimska guma, 30kkm, zelo topla zima, praktično skoraj nikoli pod nulo,... Kakšen je avto, kako se vozi, kakšne so ceste. Vse to zelo vpliva na porabo. Če to raklamiraš, se ti bodo verjetno samo smejali glede na 30kkm.
Magic

Kapitan Jack ::

Vsi vemo, da imamo mile zime ze leta in leta. Tako, da jaz ne verjamem da je to problem. Enostavno je ta guma ocitno pol kurca vredna. Leta in leta sem vozil Michelin ter GoodYear in sedaj prvic kupim Bridgstone in se to zgodi. Isti stil voznje, ista kilometraza. Dejansko imam v garazi zimske Michelinke, s katerimi sem vozil 2 sezoni in naredil 55k kilometrov in vse 4 imajo se 4mm profila. Ker je v AT zakonsko minimum 4mm pozimi, sem lani oktobra kupil pac vse 4 nove zimske gume.

miha98 ::

stara mama je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Ti je potrdilo dal kozolcmehanik?


Ne stara mama mu je dala potrdiu..

BlaY0 ::


...v bistvu najslabše okoljske lastnosti od vseh testiranih.

stara mama je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Ti je potrdilo dal kozolcmehanik?

Kaj je narobe s kozolcmehanikom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Buggy ::


Je to za reklamacijo ali naj to vzamem sedaj kot neko normalo?


ne eno ne drugo...to vzemi kot lekcijo v prihodnje, da se naredi domaco nalogo in v primeru da izberes gumo z najvecjo obrabo, se temu ustrezno prilagodis. Letos je bilo konkretno topla zima, kar tako mehko gumo se dodatno unicuje. Tudi ce ti profila nebi pobralo je taka zimska guma po vsej verjetnosti ze dalec od lastnosti zaradi katere si jo kupil. Pa se enkrat. Vsaka guma ima neko lastnost po kateri malenkost izstopa od ostalih...ne tukaj carovnije da bo blestela pri vseh parametrih. Na nas je da glede na stil voznje, tip voznje in teze/moci avtomobila ter pricakovanj izberemo najbolj primerno.


Ocitno je tvoja pac v mokrem blestela je pa zaradi tega obraba tako vecja...jebiga vse pise...tvoja guma s 170g/1000km napram GY z 109g/1000km obrabe bo pac prej fuc

Moreover, Vredestein (100 g/1,000 km) and Goodyear (109 g/1,000 km) undercut the average figure of 120 gram per 1,000 kilometres, which was determined by the ADAC. Seven brands find themselves in the middle position of the study, whereas the automotive club attests that five manufacturers have considerable deficits in the area of tyre wear: Continental (126 g/1,000 km), Maxxis (128 g/1,000 km), Bridgestone (130 g/1,000 km), Nokian (134 g/1,000 km), and Pirelli (134 g/1,000 km) get noticed with increased amounts of wear. According to the testers, the Blizzak LM005 from Bridgestone, which was the series winner of the last winter test season, turns out to be a negative example. In the size 195/65 R15 for compact vehicles and vans, the ADAC discovers an amount of 171 grams of tyre wear per 1,000 kilometres.


se vir:
https://www.gummibereifung.de/some-shou...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Magic1 ::

Po kakšnem ključu si pa izbral tako gumo? Ali ljudje ne pogledajo malo testov pred nakupom? Vsaj folk na slo-techu. Ali vam je le znamka pomembna?
Magic

fikus_ ::

Zadnja zima je bila za en k*rc, nadpovprečno topla, zato tudi iz tega razloga večja obraba gum.
Se pa gume precej razlikujejo, ene ostanejo mehke in se hitro obrabijo, druge pa postanejo trde in postanejo odporne na obrabo.
Nekateri proizvajalci gum uporabijo boljše materiale (za boljše vozne lastnosti) samo na tanko na tekalni plasti, nekaj mm, globlje pa občutno šparajo z materiali.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Blinder ::

3000 km ali 30.000 km? Ker če si prednje gume zradiral do 3 mm v 30.000 km mi se ne zdi slab rezultat. Zadnje so še ustrezno dosti manj obrabljene.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

fikus_ ::

Seveda je pa še odvisno od načina vožnje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

yayo ::

paradajzos je izjavil:

Maja z zimskimi gumami? Logično, da si jih zgonil.

OT ampak sem se presenetil, ko so mi povedali, da v Italiji fašeš kazen, če te poleti dobijo z zimskimi gumamai.

Matejjjjj ::

30000? v taki poletni zimi in vročih poletjih sem ob neidealni optiki zdradiral sprednje zimske gume na Octavii kot drugem avtu v nekaj 1000km. zadnje gume pa skor nedotaknjene.
Dal sem jih dol in dal gor celoletne Sava.

Zimskih gum ne rabimo več, snega ni več, celoletne so čisto ok. ali pa celoletne + letne. Smešno pa je testiranje ADAC, kot da živimo v Narviku...

Zgodovina sprememb…

Kapitan Jack ::

Ok, to pa sedaj kar priznam, da nisem gledal podrobnih testov. Ok, potem jih bom zavrgel. Zadnje pa tudi, ceprav imajo profila preko 5.5mm Rajsi potem kupim 4 nove.

Ok, kaj potem? Katere parametre sploh moram gledati? Jaz sem samo gledal parameter, da je tiha, ker me moti vse kar je glasno.

Dajte me osvetlit in pomagat. Sedaj smo vsaj prisli do zadeve, da sem dobil dejansko to kar sem kupil in da je bila obraba cisto normalna.

Magic1 ::

Nekateri živijo v višjih predelih in je to še nekako relevantno. Za večino pač ni. Jaz že 5 let furam celoletne gume in nisem imel težav. Pač vedno vzamem gumo, ki se dobro obnese v mokrem samo glih redirka Bridgestone ne sme bit.
Pogledaš teste. Načeloma top 4 izbire so vse ok in izbereš eno, ki ti najbolje odgovarja.

yayo je izjavil:

paradajzos je izjavil:

Maja z zimskimi gumami? Logično, da si jih zgonil.

OT ampak sem se presenetil, ko so mi povedali, da v Italiji fašeš kazen, če te poleti dobijo z zimskimi gumamai.

Ali boš dal kakšno uradno povezavo, ker brskanje po netu pokaže, da je to bolj mit.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

brbr21 ::

Tale mit je kar pogosto slišat. Sem pobrskal malo:
Winter tyres prohibited in the summer?

For quite some time there has been discussion as to whether winter tyres are prohibited in the summer in Italy. However, there is no general ban on driving in Italy in the summer with winter tyres. Please do note that the winter tyres are designed for the maximum permitted speed of the vehicle.

In principle, in the summer, it is not permitted to drive with tyres with a speed rating that is lower than that of the vehicle, especially not between 15 May and 14 October. In the winter, winter tyres with a lower speed rating may be used. If you use winter tyres with a speed rating that is lower than that of your vehicle, you must place in view on the dashboard a corresponding sticker with the maximum speed. In this way, the driver can see how fast he may drive the vehicle.

vir: https://www.eurocampings.co.uk/blog/lis...

OP 30kkm za zimske? In ti bi več? Joker :))

Dr_M ::

Razen ce si navajen na plasticne kitajske pnevmatike, je 30.000km za zimske kar solidno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Kapitan Jack ::

Michelin 55k in 2 sezoni, 4mm ostalo. Tako da?

IL_DIAVOLO ::

Morda bi moral narediti review amortizacije vozila, ce se ti splaca fijakat po Avstriji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Magic1 ::

Sej po testih je jasno videno, da je bridgestone rediraka in jo pobira cirka 2x hitreje, kot vičino ostalih primerljivih. Ima pa zato občutno najboljše lastnosti na mokri cesti(vsaj dokler je nova!, verjetno je na 3mm en gnoj). Ni to nobena huda logika, le kompromisi.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Blinder ::

Kapitan Jack je izjavil:

Michelin 55k in 2 sezoni, 4mm ostalo. Tako da?


Michelin trajajo dosti vec kot ostale
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

fikus_ ::

Pred leti sem imel Michelin, mala obraba, na suhi cesti OK, po nekaj 10kkm na mokri drsalnica, profila je še bilo dovolj.
To je samo eno mnenje, tako da ne posploševat.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

d4vid ::

BlaY0 je izjavil:


stara mama je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Ti je potrdilo dal kozolcmehanik?

Kaj je narobe s kozolcmehanikom?


Ne rabis niti kozolcmehanika, šubler-kljunasto merilo pa izmeriš profil na gumah.

Čeprav, če je optika zjebana, boš vidu tud na oko po tolk kkm.

denabiker ::

zakaj bi bila slaba? Verjetno je super dobra v zimskih razmerah, ker je toliko mehka. Vzdržljivost gume in varnost pač ne gre skupaj, kot recimo te ECO gume, ko zdržijo kao 50-60kkm, potem pa mokra mastna cesta pa samo drsi....

starfotr ::

Glede na to, da se veliko voziš, celoletne niso zate. V bistvu niso za nobenega.

Drži se premium znamk, vzemi nekaj drugega kot si imel sedaj in vozi.

In če delaš 30 kkm na sezono, potem pomeni tudi da ne zaslužiš slabo. Kje je potem problem nekaj stotakov dat za nove gume?

Magic1 ::

starfotr je izjavil:

Glede na to, da se veliko voziš, celoletne niso zate. V bistvu niso za nobenega.


Star fotr v vsej svoji modrosti, spet. Najbolje je menjat dvakrat letno gume in vsakič daš nove gor, drugo ni optimalno po tvoje... Zakaj ne delajo gume za vsak letni čas, to bi bilo šele super iz stališča optimalnega oprijema.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Glih za tistega, ki se veliko vozi, so boljše celoletne. Če nekdo naredi 50-60,000 km letno, ima stalno sveže. Sigurno so prvo (in edino) zimo boljše kot zimske naslednjo zimo, ko so že v prvi zimi naredile 30,000 km, in enako poleti. Če boš poleti z njimi ven letel, potem itak ne znaš vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Celoletne vzame tisti, ki ali kupi predrag avto ali se pac tako malo vozi, da se mu ne splača.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Pojma nimaš. Nekdo, ki dela 20,000 km letno z enim avtom, kar je 2x več od povprečja, naredi pozimi morda 8000 km. Pustimo zdaj koliko od tega je "prave" zime, ker potem najbrž še 2000 km ne bi bilo.
Po treh zimah je vsaka zimska fuč, ne glede na profil. To pomeni, da taka guma naredi v realnosti tam 20-25,000 km, in jo vržeš stran.
Jaz imam zdaj celoletne. Glih tako bo naredila 3 zime, ker ni problem v profilu, ampak v starosti. Samo da dobim še 3 poletja zraven zastonj. Ko je bom vrgel stran, pred 4. zimo, bo sigurno imela še zmeraj tiste 3 mm, ampak bo vseeno šla v kanto. Po kakih 55-60,000 km.
Če se sred 3. zime premislim in jo vržem stran, sem pa pač dobil 2 poletja za eno zimo manj, in prišparal kar nekaj preobuvanj, čakanj v vrsti, naročanja in ne vem česa vse, tudi če pozabimo, da moraš še plačat za to. Kdaj sem se nazadnje vozil po pravem snegu se pa niti več ne spomnem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ginekk ::

Zimske gume eno sezono vožene skozi poletje, skorajda niso več primerne za zimo. Profil sicer lahko ostane, samo pregrevanje jih naredi trde in več ne držijo dobro. Za take stvari so narejene celoletne.


Da pa je vprašanje po 30k narejenih, je kar smešno. Koliko kilometrov pa naj bi zmogla guma, 50k, 70k?
Na močnih vozilih, če malo hitreje speljuješ, je 10k že veliko. Na dirkališčih pa jih komot zradiraš po parih krogih.

yayo ::

Magic1 je izjavil:


Ali boš dal kakšno uradno povezavo, ker brskanje po netu pokaže, da je to bolj mit.

certo, amico :))

Ti bodo pogledali skozi prste (ampak v Italiji nisi nikoli ziher, ker imajo regije različna pravila), če imaš poletno zimske gume, ali, če je indeks hitrosti montiranih zimskih gum enak ali višji indeksu hitrosti, ki je deklariran za letne gume na tvojem avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

fikus_ ::

Gume daš na avto takšne, koliko nujno se moraš vsak dan peljat nekam. Če si penzionist in na snežen dan ne greš kam, potem so celoletne dobra izbira.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Ali pa če počakaš 20 min da gre plug mimo.
Sicer boš pa z novimi celoletnimi prišel lažje čez sneg kot s 3-4 leta starimi zimskimi. Tako da upam da potem kupujete zimske vsaj vsako drugo zimo, če že ne vsako.

bbbbbb2015 ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kupil zimske gume lani konec oktobra, sedaj pa imam spredaj samo cirka 3mm profila. To se mi se nikoli ni zgodilo in sem zelo presenecen: Vozil sem jih pa do konca maja. Vulkanizer pravi, da to sedaj vidi kar pogosto, ampak jaz se kar ne morem verjeti, da sem lahko spucal nove gume v tako kratkem roku. Zadnje imajo se profila za drugo sezono.

Pa tudi valovite so postale in so se zadnjih 1000km zelo slisale. Tlak v gumah je bil po predpisih proizvajalca avtomobila, optika je tudi potrjeno ok, niso neankomerno obrabljene.

Je to za reklamacijo ali naj to vzamem sedaj kot neko normalo?


Verjetno kup nekih faktorjev v igri. Reklamacija je mejna. Kot prvič, oni bodo morali verjeti, da je bilo res samo toliko kilometrov. Kot drugič, morali bodo verjeti tudi, da nisi pretiraval pri zaviranju.

Jaz sem svojčas imel zelo podoben primer z Good Year gumami. Postale so stopničaste, ker je bil avto težak, ter se je občasno malo vklapljal ABS, sploh ko sem priletel iz tunelov na dež. To je povzročilo stopničasto obrabo.

Potem sem zadnje gume dal na prednji osi in obratno, tako da so bile stopničaste vse štiri gume.

Potem sem gume zamenjal, sicer zopet z Good Year, samo sem pazil, da nikoli nisem bremzal pretirano. Naslednje gume so zdržale precej dlje.

Mi je pa rekel mehanik, da ta vzorec stopničaste obrabe vidijo precej pogosto takrat pri Renaultih, sploh težjih. Tako da ne vem, če bi ti reklamacija šla skozi.

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3256539913 (2905) Kodi
»

Celoletne gume (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
65265017 (3053) donvito
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46366470 (6720) Vuli
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836231 (31128) m0LN4r

Več podobnih tem