Slo-Tech

» »

Zimske vs. poletne gume

Zimske vs. poletne gume

1
2
3 4

theBill ::

D3m je izjavil:

Ok.

Profil je zelo podoben Ultragrip 8.


Nexen na splošno zelo rad kopira profile premium znamk, dejansko je pa malo pred ali v rangu Save.

D3m ::

Če je pred pa po nižji ceni je vredu.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Bellzmet ::

Profil je eno, guma, masa, izdelava, prožnost, odpornost,... pa drugo. Gume se ne da samo po profilu kar "kopirat".

Lahko zgleda kot Ultragrip v resnici je pa lahko Nogrip.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

energetik ::

WarpedOne je izjavil:

Moje izkušnje pa kažejo da je zimska, ki je bila na cesti celo poletje, v jeseni smrtno nevarna.
Sm že drugič v enaki situaciji in ko jeseni temperatura pade blizu 10, pride dež, se mi pogonska kolesa vrtijo v prazno še v 3. prestavi.
Drug teden grem po nove zimske, sam eno življenje imam.
Jaz sem pa vsako jesen v situaciji, ko se mi letne vrtijo v prazno, pri mlinčku bencinarju, v 2. prestavi. Ne glede na starost gume in znamko, gladek zanič LJ asfalt. Zato bom verjetno že ta vikend menjal na zimske, ki se na takem obnašajo veliko bolje.
Zadnje čase se držim pravila, da imam letne samo v mesecih najhujše vročine, t.j. od začetka maja do konca septembra.

AnotherMe ::

Pozimi: zimske
Poleti: letne

nakup novih gum: na 3 leta, max. 4!

To seveda v primeru, da avto nekako normalno redno uporabljamo. Tisti, ki pišete, da pozimi avtomobila skoraj nič ne rabite in bi se tiste "parkrat" pač peljali z letnimi, pa bolje, da vzamete taxi - boste vsem naredili uslugo!

globoko grlo ::

A niso nekoč obstajale ene "plastične" ketne s "profilom"?. Tist naj bi bilo bolj udobno od jeklenih ketn in, verjetno, bolj primerno, če imaš pozimi letne gume.
A je to že kdo probal?
E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

globoko grlo ::

E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

Zgodovina sprememb…

Sarkozy ::

CrossClimate

tele gume so superca 8-)

sprobane na vročini 40 st
tudi v dežju

prime, boljše kot energy saver

preverjeno
Ils sont fous ces Slovenes!

J.McLane ::

Potrdim lahko, da je Energy Saver+ v dežju podn, vsaj v ta manjši dimenziji.

Zadnji modeli celoletnih gum dajejo bistveno boljšo izbiro, tudi če kombiniraš z letnimi, so pa tudi pri celoletnih določeni modeli bolj nagnjeni na poletje in dež (Michelin CrossClimate), nekatere pa na testih ne kažejo zaostanka za zimskimi (Nokian Wetherproof). Tisti ki so vozili celo leto zimske imajo sedaj bistveno boljšo izbiro, še jaz razmišlam, da bi kupil WetherProof samo kot zimski komplet, ker imajo boljše lastnosti na mokri podlagi in ker ponavadi zadnjo sezono zimske zvozim do konca čez poletje.

Še letošnji testi celoletnih gum:
http://www.autoexpress.co.uk/accessorie...
http://www.autobild.de/artikel/ganzjahr...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

perci ::

Sm že drugič v enaki situaciji in ko jeseni temperatura pade blizu 10, pride dež, se mi pogonska kolesa vrtijo v prazno še v 3. prestavi.

To, da ti avto v dežju koplje v tretji prestavi (tudi, če imaš 20 let stare zlizane in zažgane gume), je problem tvoje vožnje. Jaz imam že nekaj let celo leto zimske in teh problemov nimam. Razen, če vozim grdo. Ampak v takem primeru mi z istim avtom v tretji v dežju kopljejo tudi letne (nove Pirelli P1). Samo stvar motorja in teže noge.

energetik ::

Ko zaviraš v sili, pa to ni več problem teže noge.

J.McLane je izjavil:

Potrdim lahko, da je Energy Saver+ v dežju podn, vsaj v ta manjši dimenziji.

Zadnji modeli celoletnih gum dajejo bistveno boljšo izbiro, tudi če kombiniraš z letnimi, so pa tudi pri celoletnih določeni modeli bolj nagnjeni na poletje in dež (Michelin CrossClimate), nekatere pa na testih ne kažejo zaostanka za zimskimi (Nokian Wetherproof). Tisti ki so vozili celo leto zimske imajo sedaj bistveno boljšo izbiro, še jaz razmišlam, da bi kupil WetherProof samo kot zimski komplet, ker imajo boljše lastnosti na mokri podlagi in ker ponavadi zadnjo sezono zimske zvozim do konca čez poletje.

Še letošnji testi celoletnih gum:
http://www.autoexpress.co.uk/accessorie...
http://www.autobild.de/artikel/ganzjahr...
Tale novi Nokian zgleda obetavno. Na snegu celo boljša od TS850, na suhem le nekaj % slabša kot Bluresponse? Če je to res, potem znucam moja oba kompleta in nabavim samo 1 komplet teh Nokiank.

J.McLane ::

Jaz kot edino potencilano slabost vidim oprijem na ledu, katerega ta dva testa nista pokrivala in pa mogoče samo obrabo, sploh poleti.

WarpedOne ::

To, da ti avto v dežju koplje v tretji prestavi (tudi, če imaš 20 let stare zlizane in zažgane gume), je problem tvoje vožnje. Jaz imam že nekaj let celo leto zimske in teh problemov nimam. Razen, če vozim grdo. Ampak v takem primeru mi z istim avtom v tretji v dežju kopljejo tudi letne (nove Pirelli P1). Samo stvar motorja in teže noge.

Tolk že mam v glavi da sm sposobn dojet kolk tiščim gas in kaj se z avtom takrat dogaja. Ista cesta, isto križišče, ista "agresivnost speljevanja" in običajno nobenega zdrsavanja, v parih primerih (vedno skurjena zimska, ~10 stopin in dež) pa rdeča armatura.

Ja, v tretji prestavi sm mal tiščal, ker me je firbcalo al bo prijelo al je že tak obup da tudi tam ne.
V prvi pa je bilo speljevanje povsem običajno neagresivno, ko kakšna druga guma prime brez težav. Tudi v drugi sm tolk tiščal gas da avto ni crknu (ranga 1300 RPM), pa je še vedno vrtelo v prazno.

Bodo nove zimske in zdrsevanja ne bo. Če bo, dobiš za pivo (po lastni izbiri :)
Are you not tired of being wrong again and again?

perci ::

Ne vem, tole je čudno, ne vem kakšne gume si ti to imel.

Jaz vozim samo zimske (Michelinke) že tri sezone (tudi v 30+ stopinj) in nikoli nobenih problemov z zdrsavanjem. Se da, če hočem, ponesreči pa nikakor. Ne v prvi, ne v drugi, ne v tretji.

Je pa res, da naredim cca 12k km na leto (morda so zaradi tega manj skurjene) in da vozim lepo. Dinamično (ne gledam na porabo) ampak lepo in udobno.

WarpedOne ::

Prve so ble Bridgestone Blizzak LM25. Brez težav čez poletje, katastrofa ko je pršla zima, zdrsavanje v drugi ob lažjem pospeševanju.
Te sedaj so Vredestein Wintrac, zadnjo zimo so se še kr ok držale, zdrsavanja ni bilo. Ampak ker so dale čez 3 zime, sem jih zapeljal še čez poletje.
Kjer so se zopet obnašale povsem zadovoljvo do prvega hladnega vremena in dežja. Vklop zelene in rahel ovinek je postal prehud zalogaj.
Sigurno ima znucan asfalt nekaj pri celi stvari ampak lani čez zimo je bil enak, avto pa tut, pa je guma držala brez zdrsavanja.

Ne me zdej razumet kot da stvar vedno in nostop zdrsuje. Pravim da lani v takšnih razmerah ni nikoli, tudi ko sm se trudu (i.e. skakal po gasu in nabijal vrtljaje). Letos zdrsi brez posebnega truda. Letno delam ~22k.
Are you not tired of being wrong again and again?

perci ::

Tko bom rekel - meni tudi poleti v ovinek notranja guma zdrsi, če pri najvišjem navoru pohodim do konca. Naravnost, ni šans.

Imam pa sedaj četrto sezono gor, pa javim kako bo pozimi (profila je še čez glavo - guma zgleda nova)

theBill ::

energetik je izjavil:

Ko zaviraš v sili, pa to ni več problem teže noge.

J.McLane je izjavil:

Potrdim lahko, da je Energy Saver+ v dežju podn, vsaj v ta manjši dimenziji.

Zadnji modeli celoletnih gum dajejo bistveno boljšo izbiro, tudi če kombiniraš z letnimi, so pa tudi pri celoletnih določeni modeli bolj nagnjeni na poletje in dež (Michelin CrossClimate), nekatere pa na testih ne kažejo zaostanka za zimskimi (Nokian Wetherproof). Tisti ki so vozili celo leto zimske imajo sedaj bistveno boljšo izbiro, še jaz razmišlam, da bi kupil WetherProof samo kot zimski komplet, ker imajo boljše lastnosti na mokri podlagi in ker ponavadi zadnjo sezono zimske zvozim do konca čez poletje.

Še letošnji testi celoletnih gum:
http://www.autoexpress.co.uk/accessorie...
http://www.autobild.de/artikel/ganzjahr...
Tale novi Nokian zgleda obetavno. Na snegu celo boljša od TS850, na suhem le nekaj % slabša kot Bluresponse? Če je to res, potem znucam moja oba kompleta in nabavim samo 1 komplet teh Nokiank.

Pa si sploh prebral test, ki si ga linkal? Dejansko potebuje najboljša celoletna GY All Season 5m dlje za ustavljanje pri 100 km/h. To je ogromno, dolžina celotnega avtomobila.

Yet the dry results reveal the compromise made in the summer. The BluResponse stopped five metres sooner from 62mph than the best all-season tyre.


Je pa zanimiv napredek v snegu, celoletne se lahko kosajo s top zimskimi in verjetno precej posekajo mid-range zimske gume. Če bi že kupoval celoletno gumo, potem bi sam verjetno dal prednost obnašanju na mokri cesti, potem na suhi in nazadnje na snegu - izbral bi Goodyear Vector 4Seasons Gen-2.

Imam pa tudi sam podobne pomisleke kot J.McLane - kakšen je oprijem ob poledici, kateri ni bil testiran, obraba in pa kako vpliva poletno pregrevanje gume na performanse naslednjo zimo.

Sarkozy ::

tukaj je test na snegu
testirali so

1.best letna guma 2015
2.Crossclimate
3.best all-season guma 2015
in
4.best zimska guma 2015



Ils sont fous ces Slovenes!

krneki0001 ::

Sej zato sem pa napisal že višje gor cross climate od michelina, sploh za tiste, ki delajo do 10.000 km na leto. Odlična celoletna guma, ki deluje tako v snegu kot poleti.

J.McLane ::

Vse te teste je potrebno jemati z neko mero rezerve, se pa v njih vseeno hitro vidi, če dolečena guma v neki kategoriji bistveno odstopa.

Zakaj nek test ne more biti 100% merilo? Zato ker je mokra cesta lahko pri +30° ali pri -10° (s soljo), ker je sneg lahko umeten in suh (kot nerealni zgornji test v dvorani) ali pa zbit in moker. Potem je še problem dimenzij pnevmatik, ker se neka dimenzija lahko bolje obnese, v drugi dimenziji je pa boljša konkurenčna.

V glavnem parametrov je toliko, da se jih ne da testirat, zato je zame rezultat zaviranja v mokrem iz 100 kmh pri okrog 50 m +-3m vse OK, tisto kar je čez 60m pa očitno ni več OK.

energetik ::

energetik je izjavil:

Evo, kako zgleda ta moj test, ki pove vse. Praktično vsak ima že pametni telefon, namestiš samo Accelerometer monitor, ki ima možnost shranjevanja pospeška v txt fajl. Telefon daš nekam v avto, najbolje kar na nosilec na šipo. Potem se pa voziš naokoli in parkrat na polno bremzaš z ABS, pri poljubni hitrosti, ni se treba ustavit. Potem v Excelu izrišeš takele grafe:
 Dober asfalt

Dober asfalt

 Zlizan asfalt

Zlizan asfalt



Kot se vidi, sem se na mokrem, dobrem asfaltu ustavljal s pospeškom 0,9G, kar je super za 3 leta stare zimske Conti TS800 pri 11°C. Če preračunamo, bi se s takim pospeškom od 100km/h ustavil v 44m. Najboljše nove letne na Autobild testu so potrebovale cca. 47m.

Na zlizanem asfaltu sem ustavljal s povprečno 0,7G. Preračunano od 100km/h do 0km/h bi se ustavljal 56m.

Torej zaviralna moč je zelo odvisna od podlage, ampak ker testiram vedno na istih odsekih, lahko spremljam staranje mojih gum in lepo vidim, kdaj so za v smeti.

Čez kakšna 2 tedna sledijo še grafi z 2 leti starimi letnimi enake dimenzije, Nokian Line.
No danes sem končno pomeril še letne Nokian Line. Isti odsek, sprana cesta, rahel dež, temperatura 13°C - torej skoraj identični pogoji.
Na dobrem asfaltu sem ustavljal s povprečno 0,7-0,8G, torej za odtenek slabše kot z zimskimi TS800. Samo naj mi še kdo reče, da so letne vedno boljše od zimskih, razen v zimskih razmerah. Morda so športne radirke v kakšnih drugih dimenzijah na mokrem enakovredne, ampak to ni v moji 14" dimenziji.

No, nato je sledil še moker test v nakupovalnem centru Rudnik. Totalna katastrofa. Komot lahko rečem da se bolje počutim s TS800 na snegu, kot pa z letnimi na tem ledu od asfalta. Kar potrjujejo meritve - zaviral sem s povprečno 0,4G 8-O. Enako je tudi v LJ BTC in še kje drugje v LJ. Grafi sledijo.
 Nokian Line dober asfalt mokro 13°

Nokian Line dober asfalt mokro 13°



 Nokian Line LJ Rudnik mokro 13°

Nokian Line LJ Rudnik mokro 13°

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Energetik, bravo! Tko se dela, proof is in the puding.

Predvidevam, da si te grafe shranjuješ. Opremi jih s temperaturo in kako slikco asfalta, za boljšo primerljivost čez N časa.
Are you not tired of being wrong again and again?

energetik ::

Itak imam shranjeno, še osnovne txt fajle, kjer so vsi podatki. V glavnem odgovorne bi moral kdo za ušesa glede stanja asfalta na nekaterih odsekih. Tole na Rudniku je nevarno.
Še slikci testiranih:
 Nokian Line

Nokian Line



 Conti TS800

Conti TS800

Zgodovina sprememb…

2f4u ::

CELOLETNE gume so zrele za uporabo!

@energetik, potrjujem tvoj test. Nekaj podobnega sem izvedel pred leti. Vozil sem pa med Koprom in Izolo (ni bilo tunela, lol)! Poledica sred poletja.

Torej, 20let sem menjal zim / letne. Lansko leto, prvič sem za avto kupil celoletne. Osrednja Slovenija. In moram rečt, da je guma odlična. Pozimi sem prišel na Ljubelj. Snežilo. Poleti, ok so malo bolj glasne, poraba malo višja - na leto s tem avtom naredimo nekje 8-11k.

Michelin 195 65 15 Cross Climate XL
(alternativa Goodyear Vector-4Seasons)
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...

donvito ::

krneki0001 je izjavil:

Sej zato sem pa napisal že višje gor cross climate od michelina, sploh za tiste, ki delajo do 10.000 km na leto. Odlična celoletna guma, ki deluje tako v snegu kot poleti.

Nič kaj obetavno ne zgleda tole:

perci ::

Sej ni tako slabo. Kaj pa si pričakoval? To ni 4x4.

WarpedOne ::

Kak smisel ma celoletne gume ganjat po celem snegu?
Enak kot s peciklom dirkat z avtom in se čudit da je avto hitrejši.

Celoletna guma deluje dobro v zmernih razmerah i.e. kjer asfalt ne gre na 70 stopinj in kjer ga ne prekrije strjen sneg.
Kjer maš dovolj pogosto strjen sneg imaš za take razmere namensko gumo: zimska
Kjer gre asfalt na 70 stopinj imaš zopet namesnko gumo: letna

Če zraven pristaviš še neekonomičnost i.e. v življenski dobi 4ih sezon z gumo ne narediš vsaj 30k km in jo bo zato popacal čas namesto km, dobi celoletna svoj smisel obstoja.
Are you not tired of being wrong again and again?

perci ::

Ma sej se tut zimska ne bi dosti bolje odrezala na tistem videu.

energetik ::

A, glede na moje izkušnje bi se. Glede na dokaj svež sneg in ravnino, nikakor ne bi takole kopalo.

Miha 333 ::

Kakorkoli obrnemo, so celoletne kompromis. Za po snegu rabiš lamele. Ki pa poleti naredijo gumo premehko. Zato imajo celoletne manj lamel kot zimske, da so še uporabne tudi poleti. In zato na snegu manj primejo kot zimske.

Tudi zaradi izkušenj sem zagovornik zimskih pozimi in letnih poleti. Menim, da pri skupnih stroških avtomobila par 100 EUR vsakih nekaj let ne bi smelo predstavljati problema. Nima veze, če voziš zmerno, dovolj je ena nepredvidena situacija, ne nujno po tvoji krivdi.

noraguta ::

Ma za po padski nižini delat km ne boš dajal gor zimskih. Ne samo poraba tudi hrup in obraba sta neprimerno večji. Če pa poleti precej furaš avtocesto ti tudi ne ginejo letne. Za kratke razdalje, blat etc pa tudi zdržijo zimske poleti. Ampak ni slabše kombinacije kot pa sneg in letna guma. Ketne so pa izhod v sili ampak to ni to. Če je samo možnost snega potem avto z letnimi ostane v garaži.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Miha 333 ::

noraguta je izjavil:

Ma za po padski nižini delat km ne boš dajal gor zimskih. Ne samo poraba tudi hrup in obraba sta neprimerno večji. Če pa poleti precej furaš avtocesto ti tudi ne ginejo letne. Za kratke razdalje, blat etc pa tudi zdržijo zimske poleti. Ampak ni slabše kombinacije kot pa sneg in letna guma. Ketne so pa izhod v sili ampak to ni to. Če je samo možnost snega potem avto z letnimi ostane v garaži.

Se strinjam, seveda če je pozimi 15 °C, so vsekakor boljše letne. Ampak vsakih 14 dni menjavati nekako ni praktično, če se voziš tudi v krajih, kjer so lahko zimske razmere.

Mimogrede, ko si omenil padsko nižino, tam so še bolj "zategli" glede zimske opreme, imeti jo moraš namreč kar do 15.4. (zimske gume s 4 mm profila ali verige med opremo).

krneki0001 ::

energetik je izjavil:

A, glede na moje izkušnje bi se. Glede na dokaj svež sneg in ravnino, nikakor ne bi takole kopalo.


Slabe izkušnje imaš. Z dizlom ti z najboljšimi zimskimi gumami s tretjo speljem na taki podlagi, pa bo brez problema kopalo v prazno.


Guma se obnese dovolj dobro, da je za naše razmere odlična za celo leto. Ta guma je narejena za to da jo voziš po asfaltu celo leto, tako poleti kot pozimi in pa tista 2 dni na leto po snegu, ko naše komunalce preseneti že 2 tedna prej napovedan sneg.

J.McLane ::

No da ne boste samo na pamet po posnetku, tule je test iz AutoBild-a:
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...

Ampak kot vedno, se vsak sam mora vprašat ali je to good enough, za nekoga je za drugega spet ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

... brisano

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

theBill ::

J.McLane je izjavil:

No da ne boste samo na pamet po posnetku, tule je test iz AutoBild-a:
https://drive.google.com/file/d/0B58-1S...

Ampak kot vedno, se vsak sam mora vprašat ali je to good enough, za nekoga je za drugega spet ne.


Imaš mogoče dostop do celotnega Auto Bildovega testa celoletnih pnevmatik 2015 v dimenziji 195/65/15?
http://www.autobild.de/artikel/ganzjahr...

J.McLane ::

Cel članek je možno kupit za €1,99 ;) jaz ga nimam. Je pa že nekdo objavil vse tabele v tejle temi, malo poišči:
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...

Janac ::

theBill ::

J.McLane je izjavil:

Cel članek je možno kupit za €1,99 ;) jaz ga nimam. Je pa že nekdo objavil vse tabele v tejle temi, malo poišči:
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...


Je že zastonj na reifentrends.de
http://www.reifentrends.de/autobild-gan...

WarpedOne ::

Mal me je še mal srbelo, da mogoče bi pa lahko te trenute zimske fural še eno zimo in nasledno jesen kupu druge. Danes večer je ta ideja fasala dokončno smrt.... Vrtenje v prazno v peti!!! prestavi pri cca 70 kmh. Res da je bil razmočen in verjetno precej zlizan asfalt (cestninska postaja vransko v smeri Lj okrog 22:35) ampak vseeno. Tega si guma enostavno ne more privoščit. Ma še neki mehanskega oprijema zaradi b.p. profila, materialni oprijem pa ne obstaja več. Poletje je to gumo uničilo.

V ponedeljek grem po nove zimske, ug performance.
Are you not tired of being wrong again and again?

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Katere gume pa imaš to? Michelin Alpin?

WarpedOne ::

Zimske gume Vredestein Wintrac

Mene postaja strah da ne bom zdržal niti do ponedeljka več :| Danes zjutraj na tomačevem, pospeševanje ven iz rondoja, desni ovinek 4 prestava, nekih ~50km/h, nenadoma rdeča armaturka in avto naravnost namesto v desni ovinek...

Tolk o tem kako poletje pa zimska guma nista problem. Poleti ne, položnica pride jeseni...
Are you not tired of being wrong again and again?

energetik ::

Ne vem, če je tukaj problem samo zimska guma. Meni očitno poletje ubije tudi letno gumo, ki je prvo poletje še nekak OK, drugo pa ne več. Morda je krivo tudi to, da avto cel dan, vsak dan stoji na soncu, garaže in nadstreška ni. UV naredi svoje.
Pa seveda zlizan asfalt, ki ga je v LJ vse polno. Tako da W1, jst grem stavit da bi ti na tistem križišču podobno naredila tudi letna guma.

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Hja, ta isti rondo prefuram vsak dan zadnja 3 leta z istim avtom z bol ali manj enako "agresivnostjo".
Razmere danes niso bile nič posebne, pač jesensko deževno jutro.
Takšnih zdrsavanj do sedaj ni bilo, niti s to zimsko letos, niti lani ali predlani. Niti z letnimi.

U bistvu se ta skurjena Vredestein wintrac (IIRC) obnaša še slabše kot skurjena bridgestone LM25, ki je imea podobno življensko zgodbo. Bridstonka je tla pod nogami zgublala ko je bil na cesti mrzel drek (plundra), na kopni cesti ob 'normalni' vožnji pa je še držala b.p.
Ni blo vrtenja koles v prazno v 4 ali 5. prestavi :|
Are you not tired of being wrong again and again?

J.McLane ::

No jaz sem isto obdobje (jesen 2011) kupil Conti TS830, ampak so bile lansko zimo še kolikor toliko OK, da jih bom imel še letos, prevoženih pa imam na njih 33.811 km (tako pravi spritmonitor :)). Dokaj malo km v 4ih letih uporabe, čeprav avto dela več kot 20k km letno, ker se striktno držim datumov za menajvo, tako da so v uporabi res samo dobre 4 mesece na leto. Letne so po treh letih za v smeti.

Imam pa veliko vrtenja v prazno na Hiluxu (3.0, 172 PS), na 5 let starih Godričkah AT, ampak tu je pogon zadaj in prazen keson, grebe mi 3. prstava na mokrem zlizanem asfaltu na ravnem, ovinke se da še hitreje sprovocirat.

perci ::

Ne morem verjet da mate take probleme. Ocitno se res guma do gume precej razlikuje. Jst vozim michelin alpin in nimam nobenih problemov v stilu W1.

Res pa je avto garaziran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

WarpedOne ::

Zimska != zimska
Nova Michelin Aplin v moji dimenziji zdele pride 251 komad, Vredestein Wintrac pa 133 (~30 manj kot pred 4imi leti ko sm jih nabavu).
Are you not tired of being wrong again and again?

D3m ::

Wow, jaz sem dal za letne 240€ skupaj za 4 gume. (225/45 R17) :D

Res kakšne razlike.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

WarpedOne ::

Jp, jutr bom plunu ~700 za nov komplet GY UG Perf Gen1
225/48R18
Are you not tired of being wrong again and again?

D3m ::

WarpedOne je izjavil:

Jp, jutr bom plunu ~700 za nov komplet GY UG Perf Gen1
225/48R18


O rly?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23823242 (16961) oemdzi
»

Globina profila na gumah?

Oddelek: Na cesti
4429600 (10386) krneki0001
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13713505 (10871) krneki0001
»

Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11321378 (18519) SuperVeloce
»

katere gume? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
507362 (6342) Pyr0Beast

Več podobnih tem