» »

Letne gume

Letne gume

««
7 / 10
»»

Horas ::

jp, 2 novi na eni osi.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

gansta ::

Te cene so ratale obupne, v LJ previjačenje (stari-novi set) 20€+ ?!?

m0LN4r ::

ZveeZ je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Fantje ne zajebavajte se s temi sraufi v gumami in flikami. Pa saj ni guma 2000€. Jebemu mater kupis novo pa je, pa si na varni strani.

2 novi :P

Na sreco sem nabavil samo eno novo, ker so ble sam 500km gor 😆
Sicer je vulkanizer reko, da to za normalno voznjo sploh ni nek problem pri kvalitetnih gumah. Se je ze pripeljal tut kak z avtoceste z presekano gumo do njega.
Je pa slo vseeno 200€ za eno+menjava

gansta je izjavil:

Te cene so ratale obupne, v LJ previjačenje (stari-novi set) 20€+ ?!?

Za manj ti jaz se niti privat nebi vijacil dandanes, skoda casa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gansta ::

m0LN4r je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Fantje ne zajebavajte se s temi sraufi v gumami in flikami. Pa saj ni guma 2000€. Jebemu mater kupis novo pa je, pa si na varni strani.

2 novi :P

Na sreco sem nabavil samo eno novo, ker so ble sam 500km gor 😆
Sicer je vulkanizer reko, da to za normalno voznjo sploh ni nek problem pri kvalitetnih gumah. Se je ze pripeljal tut kak z avtoceste z presekano gumo do njega.
Je pa slo vseeno 200€ za eno+menjava

gansta je izjavil:

Te cene so ratale obupne, v LJ previjačenje (stari-novi set) 20€+ ?!?

Za manj ti jaz se niti privat nebi vijacil dandanes, skoda casa.


Pa to je max 20 minut dela...če delaš počasi

pi pawr ::

In koliko € je ena ura dela? :)

ontopic
Letos bom po dveh sezonah Premium Contact 6 zamenjal z Michelin primacy 4+, pa da vidimo, kako bo. Predvsem me zanima obnašanje v mokrem, ker v suhem so itak odlične.

gansta ::

pi pawr je izjavil:

In koliko € je ena ura dela? :)

ontopic
Letos bom po dveh sezonah Premium Contact 6 zamenjal z Michelin primacy 4+, pa da vidimo, kako bo. Predvsem me zanima obnašanje v mokrem, ker v suhem so itak odlične.


Sorry, če ima pa vulkanizer 60€ uro potem pa ne vem kam smo prišli. 20 min je če dela začetnik, usposobljen kader pa ima dela za moje pojme max 15 min.

pi pawr ::

Jup, sem enakega mišljenja, zato vijačim sam :)

pero50 ::

če si len/nesposoben pa pač plačaj 20€... :D

m0LN4r ::

gansta je izjavil:

pi pawr je izjavil:

In koliko € je ena ura dela? :)

ontopic
Letos bom po dveh sezonah Premium Contact 6 zamenjal z Michelin primacy 4+, pa da vidimo, kako bo. Predvsem me zanima obnašanje v mokrem, ker v suhem so itak odlične.


Sorry, če ima pa vulkanizer 60€ uro potem pa ne vem kam smo prišli. 20 min je če dela začetnik, usposobljen kader pa ima dela za moje pojme max 15 min.

Vulkanizerska delavnica ima 60, tisti ki sraufa ima seveda manj.
Ampak jaz tudi privat za manj kot 20 si nebi mazal roke, pa ce je 10 minut. Nismo leta 2010.

20 eur za Ljubljano bi rekel, da je se poceni. Tam mate itak vsi 2 jurja place.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kapitan Jack ::

Kaj se bo letos kupovalo? Na luleka mi gre, da moram ze po dveh letih voznje menjati gume. Profila je ostalo pac zakonskih 1.6mm, ampak to je stanje sedaj, torej predvidevam, da bodo na sredini sezone ce pod 1.6mm, kar pomeni da bom bil pod zakonsko dovoljeno mero.

Mam pa Dunlop SportRT Max 2. Toliko denarja, da ne gre niti 3 sezone oziroma 55k kilometrov.

Kapitan Jack ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kaj se bo letos kupovalo? Na luleka mi gre, da moram ze po dveh letih voznje menjati gume. Profila je ostalo pac zakonskih 1.6mm, ampak to je stanje sedaj, torej predvidevam, da bodo na sredini sezone ce pod 1.6mm, kar pomeni da bom bil pod zakonsko dovoljeno mero.

Mam pa Dunlop SportRT Max 2. Toliko denarja, da ne gre niti 3 sezone.

Popravek: 55km je v treh letih zima in poletje.

Zgodovina sprememb…

Motion ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Kaj se bo letos kupovalo? Na luleka mi gre, da moram ze po dveh letih voznje menjati gume. Profila je ostalo pac zakonskih 1.6mm, ampak to je stanje sedaj, torej predvidevam, da bodo na sredini sezone ce pod 1.6mm, kar pomeni da bom bil pod zakonsko dovoljeno mero.

Mam pa Dunlop SportRT Max 2. Toliko denarja, da ne gre niti 3 sezone.

Popravek: 55km je v treh letih zima in poletje.


55k km sploh ni slabo. Edino kar ti preostane je da delaš manj kilometrov :))

m0LN4r ::

Kapitan Jack je izjavil:

Kaj se bo letos kupovalo? Na luleka mi gre, da moram ze po dveh letih voznje menjati gume. Profila je ostalo pac zakonskih 1.6mm, ampak to je stanje sedaj, torej predvidevam, da bodo na sredini sezone ce pod 1.6mm, kar pomeni da bom bil pod zakonsko dovoljeno mero.

Mam pa Dunlop SportRT Max 2. Toliko denarja, da ne gre niti 3 sezone oziroma 55k kilometrov.

55k za gumo je imho nadpovprecno bi jaz rekel.
Lahko googlas kake ki imajo se vecji treadwear samo potem je oprijem slabsi dokler niso ogrete.
Na testih se mi zdi ene vsaj 5, zmaguje conti premium contact in sport contact 7
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bbbbbb2015 ::

m0LN4r je izjavil:

Kapitan Jack je izjavil:

Kaj se bo letos kupovalo? Na luleka mi gre, da moram ze po dveh letih voznje menjati gume. Profila je ostalo pac zakonskih 1.6mm, ampak to je stanje sedaj, torej predvidevam, da bodo na sredini sezone ce pod 1.6mm, kar pomeni da bom bil pod zakonsko dovoljeno mero.

Mam pa Dunlop SportRT Max 2. Toliko denarja, da ne gre niti 3 sezone oziroma 55k kilometrov.

55k za gumo je imho nadpovprecno bi jaz rekel.
Lahko googlas kake ki imajo se vecji treadwear samo potem je oprijem slabsi dokler niso ogrete.
Na testih se mi zdi ene vsaj 5, zmaguje conti premium contact in sport contact 7


Mi na službenih avtih, ki vidijo samo avtocesto, ter se vozi po predpisih, dosegamo še več. Sigurno vsaj 60kkm. Tako zdaj iz glave so to Pirelli Cinturato P7, Michelin Primacy 4(+ se ne spomnim, če so te plus ali ne). Avto gre tipično na 2 do 10 urno vožnjo, po avtocesti, izključno.

Vsi avti imajo regenerator, da fila baterijo (BMW) in recimo dol po hribu tipično dam dol iz plina, ne bremzam, ECO MODE.

To pride do izraza samo na dolgih vožnjah. Že po eni mestni vožnji nima veze, če imaš regenerator ali ne.

m0LN4r ::

Z ravno voznjo po AC, mal vecjim pritiskom od tovarniskega in ECO gumo, lahko tudi naredis 100kkm brez tezav.
Na AC se gume ne znucajo bas neki ja, prakticno skoraj lebdijo nad cesto, volana se pa ne obraca prakticno nic.

Lahko je tudi do 20kkm razlike, odvisno od tipa voznje, vozila, mehka/trda guma. Imamo v whatsapp skupini iste gume, eni so jih zradirali v 15kkm drugi pa jih imajo se pri 30kkm gor ;) - go figure.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Kapitan Jack je izjavil:

Fantje ne zajebavajte se s temi sraufi v gumami in flikami. Pa saj ni guma 2000EUR. Jebemu mater kupis novo pa je, pa si na varni strani.


Luknja zarad šraufa se zalima in to je to. Če jo pa prerežeš, pa menjaš obe gumi na eni osi pri 2WD, na 4WD pa vse 4, ker morajo biti približno enako obrabljene, drugače imaš lahko probleme. (land rover freelander - poglej koliko se jih prodaja kot 2WD, ker so imeli gume spredaj drugačnega obsega kot zadaj in je crknil IRD. je namreč treba rotirat vsake 10k kilometrov in če tega ne delaš, boš tak avto uničil)

m0LN4r je izjavil:

55k za gumo je imho nadpovprecno bi jaz rekel.


Niti ne, če so iz pravih materialov. Jaz imam na avtu take, ki imajo 60.000 milj garancije.

https://www.bfgoodrichtires.com/auto/ti...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Traktorji ne stejejo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

90% cestna guma in all season. Poglej robove na gumi. Ravni so zato, da se gume ne derejo, ko se voziš po cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Ja zeze, ampak avti za gozdarje ne stejejo zdaj, ce pa ces mi das kljuce za en vikend pa jih zradiram ? Sicer 15mm profila bo trajalo, ampak bo slo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

energetik ::

pi pawr je izjavil:

Jup, sem enakega mišljenja, zato vijačim sam :)
Tudi jaz, v ta namen sem si zrihtal še en komplet feltn. Hidravlična dvigalka in moment ključ sta pa itak že od nekdaj doma. Za 20 šraufov odšraufat in prišraufat ne mislim dajati nekih nenormalnih vsot vulkanizerju.
vires in numeris

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ja zeze, ampak avti za gozdarje ne stejejo zdaj, ce pa ces mi das kljuce za en vikend pa jih zradiram ? Sicer 15mm profila bo trajalo, ampak bo slo.


Z norenjem skozi ovinke, zaletavanje v robnike, obračanjem z ročno, ..., zradiraš vsake gume. Pri normalni vožnji pa ne bo šlo tako hitro. Zakaj pa misliš da jih imam na osebnem avtu? Da se lahko vozim brez problemov po vseh cestah in dolgo časa in se mi je*e kakšna "sama jama" je cesta. Sej bi dal navadne gume na osebni avto, pa kaj ko jih moraš na 25k menjat kljub normalni vožnji. Pa na kakih luknjah v asfaltu jih hitro zluknjaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

ZveeZ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja zeze, ampak avti za gozdarje ne stejejo zdaj, ce pa ces mi das kljuce za en vikend pa jih zradiram ? Sicer 15mm profila bo trajalo, ampak bo slo.


Z norenjem skozi ovinke, zaletavanje v robnike, obračanjem z ročno, ..., zradiraš vsake gume. Pri normalni vožnji pa ne bo šlo tako hitro. Zakaj pa misliš da jih imam na osebnem avtu? Da se lahko vozim brez problemov po vseh cestah in dolgo časa in se mi je*e kakšna "sama jama" je cesta. Sej bi dal navadne gume na osebni avto, pa kaj ko jih moraš na 25k menjat kljub normalni vožnji. Pa na kakih luknjah v asfaltu jih hitro zluknjaš.

Ce jih primerjas z letnimi, a je opazna razlika v hrupu?

WizzardOfOZ ::

Ne, ni. Povprečna guma ima 70 decibelov glasnost, ta ima pa 71 decibelov.
Torej ni neke hude razlike.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Kekokekič ::

Mene pa zanima kok vas kej naroca gume na liderpnevmatik? So za gumo, ki jo gledam v moji dimenziji za vec kot 10€/gumo cenejsi.

Je kdo narocu tam? Vse ok?

Gledam pa tole https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev...

starfotr ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ne, ni. Povprečna guma ima 70 decibelov glasnost, ta ima pa 71 decibelov.
Torej ni neke hude razlike.


Še en, ki ne ve kaj in kako je decibel.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ne, ni. Povprečna guma ima 70 decibelov glasnost, ta ima pa 71 decibelov.
Torej ni neke hude razlike.


Še en, ki ne ve kaj in kako je decibel.


Seveda vemo in še vedno trdimo, da med 70 in 71 decibeli ni velike razlike v glasnosti gume na cesti. Še posebaj na to, kako je guma narezana:
 https://forum.ih8mud.com/attachments/d6c4bb33-223d-41cd-b420-541677729296-jpeg.2853753/

https://forum.ih8mud.com/attachments/d6c4bb33-223d-41cd-b420-541677729296-jpeg.2853753/

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

nejclp ::

energetik je izjavil:

pi pawr je izjavil:

Jup, sem enakega mišljenja, zato vijačim sam :)
Tudi jaz, v ta namen sem si zrihtal še en komplet feltn. Hidravlična dvigalka in moment ključ sta pa itak že od nekdaj doma. Za 20 šraufov odšraufat in prišraufat ne mislim dajati nekih nenormalnih vsot vulkanizerju.

Kako pogosto pa centriraš? Jaz sem ob menjavi (mam na feltnah) nehal odgovarjati z ja, ko je rekel, "acentriramo tud", pa drugo leto ni bilo OK in sem moral nazaj, da mi centrirajo, kar je bil še večji strošek, saj sem za sezono plačal krat dva. Je možno, da me je nategnil, pa je utež dol odbil, ampak me zanima, kako pogosto centriraš, ali pa zgolj, ko zaznaš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejclp ()

energetik ::

Jasno da centriram samo, če trese. Zakaj bi sicer? Saj uteži na popadajo dol čez zimo v kleti :))
Ponavadi mi rata samo z začetnim centriranjem, ko so nove gume, nato 5 let mir.
vires in numeris

nejclp ::

energetik je izjavil:

Jasno da centriram samo, če trese. Zakaj bi sicer? Saj uteži na popadajo dol čez zimo v kleti :))
Ponavadi mi rata samo z začetnim centriranjem, ko so nove gume, nato 5 let mir.

Saj to. V bistvu ni treslo, različen zvok je bil, ko sem šel levo ali desno in malce je šlo v eno stran. In ko sem jih menjal, se to ni dogajalo s tistimi, ki sem jih zamenjal in spravil v klet. V kleti jih ne dajem eno na drugo, ampak vsako posebej. Je pa res, da ko menja, da levo zadnjo na desno prednjo, zato nisem ziher, a me je nategnil ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejclp ()

Ganon ::

nejclp je izjavil:

V kleti jih ne dajem eno na drugo, ampak vsako posebej.


Zakaj že?

nejclp ::

Ganon je izjavil:

nejclp je izjavil:

V kleti jih ne dajem eno na drugo, ampak vsako posebej.


Zakaj že?

Ja da se ne deformirajo tiste ki so spodaj. Nimam stojala.

Comandante ::

nejclp je izjavil:

Ganon je izjavil:

nejclp je izjavil:

V kleti jih ne dajem eno na drugo, ampak vsako posebej.


Zakaj že?

Ja da se ne deformirajo tiste ki so spodaj. Nimam stojala.

Komot 8 gum nalozis eno na drugo. Narejene so, da nosijo avto, kako ne bodo par drugih gum. Pa se lezijo, tako da je pritisk razporejen po veliki povrsini.

Bolj je vazno, da jih nimas na direktnem soncu.

nejclp ::

Na feltnah so, kot sem omenil. In v kleti, kot sem omenil.

Tukaj piše, da naj bi vrstni red menjal vsak mesec.
https://siol.net/avtomoto/nasveti/top-1...
Piše tudi, da naj bi jih navpično dajal, če so na feltnah pa spet obračal mesečno, kr neki. Šit, še tlak naj bi preverjal.
Pač, mam dovolj placa, pa jih dam pod police, vsako posebej, spodaj leseno podlogo, da stoji na feltni in se guma ne dotika tal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejclp ()

Ganon ::

nejclp je izjavil:

Ja da se ne deformirajo tiste ki so spodaj. Nimam stojala.


Gume na platiščih se zlagajo ena na drugo. Tako je prav.

nejclp ::

Eni pravijo tako, drugi drugače. Ciril Komotar je itak bolj nalagač, lahko pa to njemu poveš, da se moti.

Jaz se pač ne zajebavam s tem, kaj je prav ali ne, pa delam tako kot sem napisal, falit s tem ne morem.

m0LN4r ::

Eh pa sej niso s cukra. Komu so se deformirale? Jaz to delam tako ze 20 sezon pa se nic ne deformira niti pri 250kmh

Jesus, ko pa avto s tono pa pol gor stoji po par tednov so pa ploscate al kaj...

nejclp je izjavil:

Na feltnah so, kot sem omenil. In v kleti, kot sem omenil.

Tukaj piše, da naj bi vrstni red menjal vsak mesec.
https://siol.net/avtomoto/nasveti/top-1...
Piše tudi, da naj bi jih navpično dajal, če so na feltnah pa spet obračal mesečno, kr neki. Šit, še tlak naj bi preverjal.
Pač, mam dovolj placa, pa jih dam pod police, vsako posebej, spodaj leseno podlogo, da stoji na feltni in se guma ne dotika tal.

Ja pa ce avto sparkiras je treba vsakih 5 minut porint avto, da se guma zakotali za vsaj 120 stopinj...
Kje je meja?
En teden, en mesec, dva mesca, 6 mescev?
Na avtu, brez avta?

Pritisk v gumi je dovolj velik da ce das gor tri gume na cetrto z 60kg se ne bo zgodil niti pickin dim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dimnik ::

Kaj ne prebereš od nejčija.....

A potem imaš ožje gume od feln? Da se gume ne dotikajo tal?

nejclp ::

Genijalc, feltna stoji na leseni podlogi, guma je potem dvignjena od tal, ker je po logiki stvari na feltni. Feltna se dotika podloge, guma se ne dotika podloge, nič pa se ne dotika tal razen podloge.

Ganon ::

nejclp je izjavil:

Eni pravijo tako, drugi drugače. Ciril Komotar je itak bolj nalagač, lahko pa to njemu poveš, da se moti.

Jaz se pač ne zajebavam s tem, kaj je prav ali ne, pa delam tako kot sem napisal, falit s tem ne morem.


Dva klika na googlu ti povesta, da imamo prav. Če je Ciril rekel, da se deformirajo, naj se takoj neha ukvarjati z avtomobilizmom.

nejclp ::

Ganon je izjavil:

nejclp je izjavil:

Eni pravijo tako, drugi drugače. Ciril Komotar je itak bolj nalagač, lahko pa to njemu poveš, da se moti.

Jaz se pač ne zajebavam s tem, kaj je prav ali ne, pa delam tako kot sem napisal, falit s tem ne morem.


Dva klika na googlu ti povesta, da imamo prav. Če je Ciril rekel, da se deformirajo, naj se takoj neha ukvarjati z avtomobilizmom.
Kako, če?
A nisi prebral članka? Vse sranje, ki ga je napisal? Briga mene kdo ma prav, jaz jih skladiščim tako, itak so še najmanj v napoto.

Dimnik ::

nejclp je izjavil:

Genijalc, feltna stoji na leseni podlogi, guma je potem dvignjena od tal, ker je po logiki stvari na feltni. Feltna se dotika podloge, guma se ne dotika podloge, nič pa se ne dotika tal razen podloge.


Ok, mogoče sem si narobe predstavljal, kaj imaš pod felno. Se pravi imaš vsako felno ekstra podloženo ali eno desko pa vse felne gor?

nejclp ::

Dimnik je izjavil:

nejclp je izjavil:

Genijalc, feltna stoji na leseni podlogi, guma je potem dvignjena od tal, ker je po logiki stvari na feltni. Feltna se dotika podloge, guma se ne dotika podloge, nič pa se ne dotika tal razen podloge.


Ok, mogoče sem si narobe predstavljal, kaj imaš pod felno. Se pravi imaš vsako felno ekstra podloženo ali eno desko pa vse felne gor?

Vsako feltno na svoji leseni podlogi. Itak niso skupaj, ampak po par metrov narazen, ker so pod stalažami, pospravljene in nemoteče. Če bi jih naložil eno na drugo, bi samo prostor zavzemale in ovirale dostop do polic etc. Res ne vem, zakaj se zdaj o tem pogovarjamo, je povsem nepomembno .

m0LN4r ::

To ni dobro, felge morajo biti obesene najmanj en meter visoko, da svezi zrak krozi okoli njih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejclp ::

Bom upošteval tvoj nasvet, sem že razmišjal, da bi lahko škripce montiral, pa feltne pod strop obesil in zračil z ventilatorji.
V glavnem, meni je neznanka, kako se je lahko zgodilo, da so se gume čez zimo decentrirale, razen če je tip zanalašč utež dol odbil ali pa zaradi tega, ker da desno zadnjo na levo prednjo, pa prej nisem opazil, da je bilo kaj narobe. Mam C5 s hidravliko, tako da možno, da nisem opazil, da bi bilo z gumo na zadnji osi kaj narobe. Trenutno mam še zimske gor, ko menjam z lani nacentriranimi in če bo kaj narobe, bom zamenjal vulkanizerja in tukaj napisal, kdo ta vulkanizer je. Trenutno mu pa zaupam, tudi fer ceno mi da za gume, ki jih kupim pri njem.

m0LN4r ::

Brez zajebavanja najveckrat je lahko:
- kaksna utez pade dol pa opazis sele pozneje, ker jaz si recimo ne zapomnim kje in kolko utezi je gor. Notranji obroc, zunanji.
- ali pa profil ni enakomerno znucan, enkrat nerodno speljal, zablokiral med zaviranjem, podrgnil na kaksnem robniku itn.

Eni profili imajo cuden zvok, odvisno od hitrosti in kota pa vsega podvozja
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Likalnik ::

eno vprašanje....malo sem zamočil pri nakupu gum....na avtu imam homologirane deljene dimenzije...se pravi spredaj so homologirane 225 in tudi take imam
zadaj so homologirane 245...imam jih pa 255...kaj sedaj to v praksi pomeni, da sem v prekršku? da me bodo na tehničnem j*bal? da me bo v primeru nesreče zavarovalnica j*bala?
pač guma je nova...montirana en mesec nazaj....in se mi jo ne menja z novo gumo....na dotično feltno bi pasala gor tudi guma 245....samo sem napačne naročil...oziroma sem bil 100% prepričan, da dimenzija 255 gre skozi (ostali dve dimenziji sta pa v redu 18 col in 35 višina)

Comandante ::

m0LN4r je izjavil:

Brez zajebavanja najveckrat je lahko:
- kaksna utez pade dol pa opazis sele pozneje, ker jaz si recimo ne zapomnim kje in kolko utezi je gor. Notranji obroc, zunanji.
- ali pa profil ni enakomerno znucan, enkrat nerodno speljal, zablokiral med zaviranjem, podrgnil na kaksnem robniku itn.

Eni profili imajo cuden zvok, odvisno od hitrosti in kota pa vsega podvozja

Meni je ze tudi uspelo z wapom snet utez ene dvakrat, ko nisem bil pozoren. Verjetno jim tudi v avtopralnici uspe kaj podobnega, tam imajo divji curek.

Zgodovina sprememb…

mstrms39 ::

Je kdo naročal že od tukaj? https://gumenadom.si/p-10915-letne-pnev...
Zanima me, če ima kdo, kako se obnese ContinentalPremiumContact 7?

Se splača naročiti sedaj, ali čakati na pomlad? Imam občutek, da bodo pomladi dražje; DOT mi ne šteje dosti, ker itak menjam na 4 leta.
Se mi zdi ugodna cena.
http://s6.bitefight.si/user/bite/15781

energetik ::

Po mojem se splača, če se ne bojiš starega DOT. Zadeve se splača kupovati, ko jih nihče drug ne.
vires in numeris

lonewolf_ ::

PC7 je itak na trgu od jeseni 2022, starejšega dota ne moreš dobiti.

https://shop.porscheinterauto.net/produ...

Tukaj jih imaš še ceneje.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
««
7 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Celoletne gume (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
65870905 (2243) bm1973
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 463 64 65 66 )

Oddelek: Na cesti
3268553583 (8638) Ghost7
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382104468 (76881) gruntfürmich
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16836694 (31591) m0LN4r
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15153287 (43086) theBill

Več podobnih tem