» »

letne gume - kombinacija

letne gume - kombinacija

«
1
2 3 4

rok_p ::

Ker bo spomladi treba nabaviti 2 novi letni gumi me zanima ali moram paziti glede oblike profila in še česa drugega..do sedaj sem vedno nabavljal 4 gume v kompletu.

Trenutno imam še
 SEMPERIT Speed-Life

SEMPERIT Speed-Life

Te gume so sicer odlične za vožnjo (dež in suho), zdržale so me cca 65k kilometrov (pol zadaj pol spredaj), vendar pa so v drugi sezoni postale moteče glasne - prav nabijajo.

Zanima me, ali lahko dam k zgoraj omenjenim še par
 Continental PREMIUMCONTACT 5

Continental PREMIUMCONTACT 5

ali recimo
 Bridgestone T001 Turanza

Bridgestone T001 Turanza

itd.

Zaenkrat me zanima samo izvedba pnevmatike (asimetrična, radialna...) in ne kakovost (tu še čakam najnovejše teste). Torej na kaj moram pazit, če montiram različen gume na prednji in zadnji osi.

Hvala!
rok

Skyman ::

Ma daj na bolho pa prodaj.. pa kupi 4x nove pa bos imel bolsi oprijem!

tony1 ::

Malo sem že ven iz tega, vsekakor pa morata biti drugi dve gumi istega tipa (tudi letni) in od istega proizvajalca.

GupeM ::

Gume na isti osi morajo biti istega proizvajalca. To pomeni da imaš lahko spredaj Sava, zadaj Goodyear (ali obratno). Morajo pa biti vse štiri gume ali zimske ali letne. Po zakonu je tako.

GrimReaper ::

Po zakonu ni treba, samo na isti osi morata biti enaki.
Sam vem da bom kupil Conti Premium Contact 5. Pač zato ker so bile najboljše na 2012 testu, in celo v moji 205/55/16 dimenziji.
Res pa da v praksi najbrž težko opaziš razliko med najboljšimi, mogoče edino v glasnosti in obrabi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

rok_p ::

Torej mi ni treba paziti na obliko profila? Da so recimo zadnje simetrične sprednje pa ne?
rok

black ice ::

Ne, samo dve po dve (na isti osi) morata biti isti.
Od kod ti ideja o obliki profila?

tony1 ::

rok_p je izjavil:

Torej mi ni treba paziti na obliko profila? Da so recimo zadnje simetrične sprednje pa ne?


Po zakonu izgleda da ne, bi pa priporočal, da so vseeno enake.

Vikking ::

Takole pravijo:


Vse 4 pnevmatike morajo biti enake po velikosti, vrsti in zgradbi;

na isti osi pa morajo biti pnevmatike tudi istega proizvajalca, profila, hitrostnega razreda in nosilnosti.


Če ni isti profil na vseh štirih pnevmatikah. Lahko vodi do ne prav dobre vodljivosti vozila. Oziroma lahko vozilo zanaša, neenakomeren oprijem, slabša vodljivost, aquaplaning...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

eric_cartman ::

Zakaj se vedno špara na stvareh, ki so zares pomembne (gume, bremze,...). To je ratala že prav tipična praksa. Važno, da so šipe zatemnjene in športni izpuh, gume pa tudi če zajla ven gleda, who cares...

Čeprav je po zakonu tako, da morajo biti le na isti osi gume istega proizvajalca bojo specifikacije vožnje čisto drugačne. Lahko bosta dve dobri gumi spredaj in dve dobri gumi zadaj naredili totalno katastrofo na mokri cesti. Vprašanje je kako se avto obnaša z dvema paroma različnih gum. ADAC že testira gume in te, ki si jih ogleduješ so dobre gume. Samo nikjer pa ne dela testov za različne pare gum. Pa najverjetneje tega tudi noben ne priporoča.

IMHO prodaj ti dve gumi, kot je že bilo napisano, pa kupi 4 nove.

Zgodovina sprememb…

rok_p ::

(2) Na vozilih z največjo dovoljeno maso do vključno 3.500 kg in, ki dosegajo hitrost nad 40 km/h morajo biti, poleg zahtev v prvem odstavku tega člena, vse pnevmatike enake velikosti (če izdelovalec vozila ni predvidel različnih pnevmatik na različnih oseh), vrste (poletne, zimske, terenske) in zgradbe (radialne, diagonalne), na isti osi pa tudi iste nosilnosti, hitrostnega razreda ter istega proizvajalca in dezena (vzorec tekalne površine).

Kakšna je razlika med radialnimi in diagonalnimi?

Stari dve gumi sta od marca 2013, imata profila vsaj 6 mm. Vem da je menjava vseh 4 najboljša rešitev, vendar je pa cenovno boljše menjati vsako sezono 2. Torej zdaj bi menjal proizvajalca in potem ostal na njem. Po mojem tudi ni takšna razlika glede pri letnih kot pri zimskih. Bom pa dal gume na bolho pa bomo videli če bodo šle:).
rok

black ice ::

Večinoma so vse gume radialne (oznaka R na gumi), zato si ne beli glave s tem. Dobil si odgovore, zato je nadaljna debata zgolj nepotrebno kompliciranje.

jazbec ::

tudi če se finančno gledano ne splača menjat vseh 4 ti ravno to priporočam
na gumah se ne špara (ne pametujem ampak povem po resnici, sam na motorju na leto 2x menjam gume in pride cca 300 evrov) ;)

Goody ::

A pri gumah pa še kar vsi verjamete ADAC? Kot so vsa leta goljufali pri testih avtomobilov verjamem da niso ravno pošteni pri gumah kjer venomer zmaguje Continental...Pri nemških testih pač zmeraj zmaga nemec...

eric_cartman ::

Pa smo spet pri teorijah zarote. A je kje sploh kakšen kredibilen vir, da so goljufali in da so jim firme plačevale veliko denarja, da so dali gumam dobre rezultate.. Sicer pa Continental ne zmaguje(tudi mnenja ljudi štejejo). Poleg tega je v top klasi še ogromno drugih gum.. Verjamem pa, da so nekatere z ŽNJ firmo iz Kitajske lahko izredno zanič. Komu pa zaupati če ne ADAC in AMZS testom?

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Goody je izjavil:

A pri gumah pa še kar vsi verjamete ADAC? Kot so vsa leta goljufali pri testih avtomobilov verjamem da niso ravno pošteni pri gumah kjer venomer zmaguje Continental...Pri nemških testih pač zmeraj zmaga nemec...


In Continentalkam očitaš kaj? Si že sploh vozil z kakšnimi? Iz premium serije?
Your turn to burn!

gruntfürmich ::

kontinentalke so čisto isto sranje kot vse drugo. nobenih orgazmov ne boš dobival ko jih boš vozil. imam pa tele: Premium Contact 2E
je pa res da so to prve gume gor. ampak ne si obetat drastičnih padcev z recimo srednjim višjim razredom.

rok_p je izjavil:

Stari dve gumi sta od marca 2013, imata profila vsaj 6 mm. Vem da je menjava vseh 4 najboljša rešitev, vendar je pa cenovno boljše menjati vsako sezono 2. Torej zdaj bi menjal proizvajalca in potem ostal na njem. Po mojem tudi ni takšna razlika glede pri letnih kot pri zimskih. Bom pa dal gume na bolho pa bomo videli če bodo šle:).

na te gume smo vsi malo preveč alergični, da se ne sme šparat in podobne fore. ampak vseeno, če imaš 1 leto stari gumi sta morda praktično še novi. torej se ne obremenjuj preveč.
če pa misliš vsako sezono menjat 2 gume, pa če so res po 2.sezonah tako zgonjene, pa bi morda res lahko prešel na interval 4 /2 sezoni. strošek bo isti kot po tvoji varčevalni teoriji. če boš dal pravo ceno na bolhi bodo vsekakor šle.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

pamž ::

Pogledaš adac pa še par testov z drugod za orentacijo pol pa nabavš. sem dvakrat zletu s ceste par let nazaj (slabe gume pa brzina) tko de dam sam še preverjeno ornk gume gor ( ka ti pomaga avto ko se drži ceste če ni gum)Priporočam mal stisnt pa nabavt ornk.

Goody ::

eric_cartman je izjavil:

Pa smo spet pri teorijah zarote. A je kje sploh kakšen kredibilen vir, da so goljufali in da so jim firme plačevale veliko denarja, da so dali gumam dobre rezultate.. Sicer pa Continental ne zmaguje(tudi mnenja ljudi štejejo). Poleg tega je v top klasi še ogromno drugih gum.. Verjamem pa, da so nekatere z ŽNJ firmo iz Kitajske lahko izredno zanič. Komu pa zaupati če ne ADAC in AMZS testom?


Teorija zarote? Kje pa si ti bil zadnje tedne? ADAC je priznal goljufanje pri avtomobilih zakaj misliš da da tega pa ne dela pri gumah?

eric_cartman ::

Šlo se je za avto leta in ne za gume. Sicer pa če bi ADAC-ov test res bil tako zanič, zakaj bi ga sploh kdo omenjal? Ne pravim ti, da ADACov test pnevmatik vzami smrtno resno.. Na internetu imaš ogromno ogromno strani, kjer se piše o izkušnjah z različnimi gumami. In večina jih govori v prid ADAC-u. Npr. zimske gume Goodyear UG8, Michelin Alpin, Nokian WR D3, Semperit Speed Grip2,... Kjerkoli boš gledal za te gume boš opazil le dobre izkušnje.. To pomeni, da ADAC vseeno ne strelja kar nekaj v 3 dni.

To, da bi ADAC goljufal tudi pri gumah bi se preveč hitro poznalo pri odzivu ljudi na njihove teste. Saj ne bi mogli trdit za neko gumo, ki je slaba, da je res dobra, tiha, ima nizko porabo in obrabo in se zelo dobro drži ceste na snegu in v dežju. Tako pa imajo v svojih testih na prvih mestih dejansko gume, ki jih vsi ljudje hvalijo, ne samo oni..

rok_p ::

Torej hvala za odgovore glede izbire. Sicer vem da je najboljše menjat vse 4, je pa tudi res, da sta dve rabljeni continentalki in dve novi pirellijevi sigurno boljše kot 4 nove kitajske.

Prve gume sem imel
- continental premium contact2 - nimam primomb
- prve zimske fulda - lahko bi bile boljše
- druge letne so bile semperit speed life - pripomba je le glasnost v drugi sezoni
- druge zimske so michelin alpin a4 - nizka obraba, vredu oprijem na mokrem suhem ampak vseeno malenkost slabše na snegu od save eskimo s3, ki so bile na drugem avtu.

po 185k prevoženih še k sreči ni bilo kritične situacije - trkam po lesu.

- nove letne...še ne vem:) sigurno pa tiste ki bodo imele manjšo obrabo izmed boljših iz testov.
rok

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rok_p ()

Goody ::

A daj no, pravim samo da med dobrimi gumami ni neke razlike, adac bo pa vedno na prvo mesto postavil conti. Ne primerjam conti s kitajci, pravim samo da ne verjamem da so conti vsako leto najboljše...

rok_p ::

cink44..se strinjam, niti jaz ne pravim da so conti top. so pa sigurno med top:) kakor tudi michelin, dunlop, goodyear, bridgestone...
rok

dzinks63 ::

- nove letne...še ne vem:) sigurno pa tiste ki bodo imele manjšo obrabo izmed boljših iz testov.

Primacy™ MXV4 je deklarirana ko celoletna guma in te Michelinke imajo zelo malo obrabo, z njimi bi se naj dalo prevoziti 100000 km, če se jih da dobiti v primernih dimenzijah, pa bo potrebno malo preveriti prodajalce in vulkanizerje.

gruntfürmich ::

niso celoletne en težek drek, ki pa nas vseeno ne pride tako drastično ceneje?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Goody ::

gruntfürmich je izjavil:

niso celoletne en težek drek, ki pa nas vseeno ne pride tako drastično ceneje?


Niso, če kupiš kakšne dobre. Pride pa kar ceneje tako denarno kot časovno. Na drugem družinskem avtu ( ki je tudi vsakodnevno v uporabi, samo na dolge ture in v hribe ne grem z njim) jih imam že leta in nobenih problemov. Oprijem je pri normalni vožnji povsem primerljiv z zimskimi.

gruntfürmich ::

ampak kolikor sem gledal teste in kolikor še imam v spominu, so na testih velika žalost, nekje v rangu kitajcev.
zato nisem siguren da je sploh kaj pametno gledat za temi gumami, ker bi znalo biti da si v vsakem primeru na slabšem, tako s performansom proti boljšim kot ceni proti kitajcem...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Brias ::

Goody je izjavil:

A daj no, pravim samo da med dobrimi gumami ni neke razlike, adac bo pa vedno na prvo mesto postavil conti. Ne primerjam conti s kitajci, pravim samo da ne verjamem da so conti vsako leto najboljše...


res je ....

Goody ::

gruntfürmich je izjavil:

ampak kolikor sem gledal teste in kolikor še imam v spominu, so na testih velika žalost, nekje v rangu kitajcev.
zato nisem siguren da je sploh kaj pametno gledat za temi gumami, ker bi znalo biti da si v vsakem primeru na slabšem, tako s performansom proti boljšim kot ceni proti kitajcem...


Goodyear 4seasons in ene hankook so pred leti dobile dobre ocene, lani pa mislim da vredestein, seveda pa se ne morejo z najboljšimi zimskimi primerjati. Takoj z naslednjimi (fulda, vredestein...) pa so že primerljive najboljše vseletne. Jih pa zelo redko testirajo, po moje tudi niso preveč v interesu industrije kar se hočeš nočeš pozna na testih. Sem pa sam že zdavnaj izgubil iluzijo da so katerikoli testi (vključno z adac) v avto industriji neodvisni...

@brias ja bravo, si pa najdu en adac test kjer ni conti v samem vrhu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

RejZoR ::

So bile v vrhu tud že Michelin, pa Goodyear, pa Vredistein, pa Fulda. Oz če pač en proizvajalec dela pregovorno dobre gume, zakaj si ne bi zaslužil bit v samem vrhu? Če je to pač nemec, zakaj ne? Pol bi morale bit v AMZS testih Sava gume vedno prve al kako?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Če že bo kljub vsemu le en nov par gum, glej da jih zmontiraš zadaj in daš bol obrabljene gume spredaj.
Da bo manjša verjetnost da boš na cesti špilal balerino.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Drzite se teme in ne spuscajte pod nivo kultrne debat. Hvala.

gruntfürmich ::

Goody je izjavil:

Goodyear 4seasons in ene hankook so pred leti dobile dobre ocene, lani pa mislim da vredestein, seveda pa se ne morejo z najboljšimi zimskimi primerjati. Takoj z naslednjimi (fulda, vredestein...) pa so že primerljive najboljše vseletne. Jih pa zelo redko testirajo, po moje tudi niso preveč v interesu industrije kar se hočeš nočeš pozna na testih...

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
nič kaj preveč navdušojoči rezultati. nekje v rangu, kolikor sem gledal zimske gume, takšnih ki so ~1/3 cenejše ali še malo več.
z obrabo pa ne vem kako je poleti, pozimi naj ne bi bila tako huda pri gy. ampak uprašanje kako je poleti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Goody ::

http://www.autobild.de/artikel/reifen-t...

(100 testov, 200 mnenj, 100 žena 200 sisa...)

mn ::

WarpedGone je izjavil:

Če že bo kljub vsemu le en nov par gum, glej da jih zmontiraš zadaj in daš bol obrabljene gume spredaj.
Da bo manjša verjetnost da boš na cesti špilal balerino.


Evo, točno tole sem te hotel tudi jaz opozoriti. Obvezno boljše gume ZADAJ, če ne boš imel vseh 4 enakih. Podkrmljen avto je bistveno bolj obvladljiv če gre kaj narobe kot nadkrmljen.

energetik ::

rok_p je izjavil:

Torej hvala za odgovore glede izbire. Sicer vem da je najboljše menjat vse 4, je pa tudi res, da sta dve rabljeni continentalki in dve novi pirellijevi sigurno boljše kot 4 nove kitajske.
Lej, če imaš 1 leto stare s 6mm profila, potem je to povsem OK. Nabavi 2 novi in jih vrži na zadnjo os.
Edino če se bo potem ta vzorec 2/2 pojavljal pri vsakem nakupu, je brezbveze. V tem primeru raje te 2 prodaj in od zdaj nabavljaj 4 nove vsakič.

Goody ::

Za vse ljubitelje in vernike ADAC testov gum:

http://www.sueddeutsche.de/auto/neue-en...

RejZoR ::

mn je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Če že bo kljub vsemu le en nov par gum, glej da jih zmontiraš zadaj in daš bol obrabljene gume spredaj.
Da bo manjša verjetnost da boš na cesti špilal balerino.


Evo, točno tole sem te hotel tudi jaz opozoriti. Obvezno boljše gume ZADAJ, če ne boš imel vseh 4 enakih. Podkrmljen avto je bistveno bolj obvladljiv če gre kaj narobe kot nadkrmljen.


Zavorna pot pa 50m daljša neglede na pogoje ker je večji del zavorne sile na prednjih kolesih, ki pa so brez profila kot je treba. Zato je kupovanje samo enega para gum največja bedarija, ki si jo je izmislil folk v okviru "šparanja". Naj raje parkrat preskočijo "žuranje", čike in ostale neumnosti na tem svetu in tisto razliko vložijo v nakup 4 enakih gum, ko je to treba storit. Ker tisto tlačenje enega para gum na avto je praktično isto kot če gum sploh ne menjaš (oz drugače rečeno, povsem stran vržen denar). Fact. Al pa naj že v štartu kupijo tak avto, da jim nakoncu vsega tiste jebene 4 gume ne bojo predstavljale največjo stroškovno oviro. Ker Passata al pa Golfa je seveda treba imet, pa magari če pol nimaš več niti za nove gume. Folk je res noro čuden.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Aar2rk ::

Kakšen predlog za letne 205/55/R16, ki se tudi po vodi in blatu dobro obnesejo?

AngelOfDeath ::

V Avtobildu so letošnji testi

http://www.autobild.de/artikel/sommerre...
edit: Slovnica

Zgodovina sprememb…

cordoba ::

Prosim za nasvet. Kupil sem kio ceed, ki ima gor gume 15 col zimske michelin, čisto nove. Doma imam ene 16 col letne, 205/55 R16 91V, nimam pa felten. Če kupim 16 col feltne, ali bo večja poraba, kot da kupim raje 15 col in nove letne gume kakšnih drugih dimenzij?
In pa kakšna je razlika med 15 in 16, med samo velikostjo in pa potem debelina itd?
Rad bi seveda kvalitetno gumo, prioriteta pa je poraba avtomobila.

Hvala za pomoč!

St235 ::

15 ali 16 col ne bo omembe vredno vplivalo na porabo. Bolj na porabo vpliva širina. Ravno tako preveri ali takšne 16 colske gume sploh smeš dat na tvoj avto.

kixs ::

Za nizko porabo kupi gume z nizko kotalno upornostjo (Npr. Michelin Energy Saver) in to cim ozje (ampak po specifikaciji avta). Glede feltn in velikosti je pa tako, da so alu feltne navadno tezje od navadnih jeklenih. Teza kolesnega sklopa pa seveda vpliva tako na porabo kot tudi na ostale dele podvozja. Primer: 16" original alu feltna od avta + letna guma Bridgestone Turanza 205/55-16 je skupna teza cca 19.5kg. 15" jeklena feltna + Michelin Energy Saver 195/65-15 pa 14.5kg.

Ce ti je poraba prioriteta, potem pravim, da je brezveze kupovat kaksne novejse in vecje alu feltne, ker ne bos prav nic profitiral. Osebno vozim celo leto na jeklenih platiscih. Gume pa so napumpane na 3.0 bara. Poraba je temu primerna, celoletna povprecna 5.0L/100km.

cordoba ::

Sem pogledal za moj avto in je najbolj optimalna izbira 185/65 r15 88h, potem 195/65 r15 91h in najmanj glih te, 205/55 r16 91v.

Ok potem definitivno 15ka. Se pravi lite feltne so težje? Predvidevam, da če bi kupil dražje lite feltne so potem lažje?

tony1 ::

Lite feltne iste oblike in velikosti bod lažje od železnih. Kvalitetnejše (običajno dražje) lite feltne bodo praviloma lažje od cenejših. Originalne lite feltne so običajno dober kompromis.

(So pa lahko tudi lite feltne tako težke kot železne, če so npr. drugačne oblike (z veliko "praznega prostora", ki zahteva zelo močne posamezne krake kovine v feltni).

kixs ::

Alu feltne, ki bodo lazje od jeklenih, so navadno zelo drage in jih serijsko ne dobis zraven avta (vsaj teh obicajnih avtov). Navadno so alu feltne lite in so "poceni" ter tezje. Drazje so "kovane" in so res lahko zelo lahke. Ampak katerekoli vzames, v ceni razlike nikoli ne dobis notri. So pa lite seveda lepse za oko in edino tu se potem "splaca" menjat.

energetik ::

kixs je izjavil:

Za nizko porabo kupi gume z nizko kotalno upornostjo (Npr. Michelin Energy Saver) in to cim ozje (ampak po specifikaciji avta). Glede feltn in velikosti je pa tako, da so alu feltne navadno tezje od navadnih jeklenih. Teza kolesnega sklopa pa seveda vpliva tako na porabo kot tudi na ostale dele podvozja. Primer: 16" original alu feltna od avta + letna guma Bridgestone Turanza 205/55-16 je skupna teza cca 19.5kg. 15" jeklena feltna + Michelin Energy Saver 195/65-15 pa 14.5kg.
Dvomim, da so toliko težje same feltne, bolj guma.
Poleg tega sama teža kolesa ne vpliva toliko na porabo kot razporeditev teže. Povečanje porabe je v glavnem zato, ker je pri večjih feltnah več mase na obodu->večji vrtilni moment->več energije pri pospeševanju.
Razne Energy Saver gume na 3bar so odlična zadeva za zletet z mokre ceste, pa za pretresanje kosti po teh luknjah...

fikus_ ::

Lite feltne so težje od jeklenih! Razen kakšne hi-tech kovane (kot je nekdo že zgoraj napisal), zlitina Al-Mg. Seveda cena pa v višavah.

Na porabo vpliva širina pnevmatike in nekoliko premer. Tu nimate kaj veliko izbirati, za določeno vozilo so dovoljene/določene dimenzije v homologaciji. Dodatno lahko homologirate druge dimenzije pnevmatik, predvsem širino, ki pa mora ostati v določenih okvirih! Premer se ne sme spreminjati, ker se s tem spremeni hitrost, ki jo kaže števec.

Tako, da je najbolj primerno iskati kvalitetne pnevmatike ustreznih dimenzij. Tlak v pnevmatikah pa predpisuje proizvajalec vozila in ga imate napisanega ponavadi nekje na okviru voznikovih vrat.

Konec filozofiranja!

GrimReaper ::

Jest dam še lahko primer:
1. rezervna železna 16x6.5 + Bridgestone Turanza ER300 205/55/16 - 18,5kg
2. Enzo H lita 16x7.0 + Bridgestone Turanza ER300 205/55/16 - 18,9kg
3. Enzo H lita 16x7.0 + Continental Premium Contact 5 205/55/16 - 17,7kg
4. Alessio lita 15x6.0 + Continental TS830 195/65/15 - 16,7kg

Drugače to da pumpate na 3.0bar in gledate razliko med težo gum/feltn (sam sem jih meril zaradi vpliva na pospešek) je pa pomoje že mal too much.
Pa proizvajalci gum že sami vedno bolj mislijo na porabo, tako da brez potrebe pumpat več kot je predpisano, sam imam trenutno na 2,1bar.
Recimo pri starih Turanzah je bilo 185mm tekalne površine, pri Contijih pa samo še 160mm, oboje 205/55/16. Razlika v teži se pa tudi zgoraj vidi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Moja lita feltna je od železne (iste velikosti) lažja za skoraj 3 kile.

Težo gledam zaradi (relativno) podhranjenega avta in zmanjšanja nevzmetene mase.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783131 (53913) slemarko
»

Nove gume: kaj izbrati, oziroma je še kje ceneje? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13543677 (29012) beta1
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382104340 (76753) gruntfürmich
»

Obraba letnih pnevmatik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6217866 (16248) GrimReaper
»

Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10537083 (34676) GrimReaper

Več podobnih tem