» »

letne gume - kombinacija

letne gume - kombinacija

1 2
3
4

Olórin ::

energetik je izjavil:

Jaz se ti upam vozit za ritjo na plastičnih gumah, seveda z ustrezno varnostno, pa se ne bom zabil vate.


Če imaš ustrezno varnostno to pač ni vožnja za RITJO.

troll.

D3m je izjavil:

Moraš imeti jeklene živce, da se upreš ljubici.


ne, samo dober voznik moraš biti.
Če si tako malo od dedca, da se ji ne zmoreš upreti pa parkiraj na primernem mestu in naredi kar ona hoče od tebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Goody ::

Bi bilo zanimivo gledati ko bi se tale dva "močna" fanta Olorin in WarpedOne dejansko srečala na cesti. Ali pa tudi ne, če sta pogumna samo za tastaturo ;))

Olórin ::

Jaz ne vidim nič zanimivega v tem, da nekdo trešči v drug avto zaradi nedelujočega ABSa in pnevmatik s tlakom 1.7 bara.

energetik ::

Goody je izjavil:

Bi bilo zanimivo gledati ko bi se tale dva "močna" fanta Olorin in WarpedOne dejansko srečala na cesti. Ali pa tudi ne, če sta pogumna samo za tastaturo ;))
Sta že vse napisala o sebi. Če mislita fizično obračunavati v primeru prometne nesreče, pač nimata vse pošlihtano...

In še enkrat, velika večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WarpedGone ::

In še enkrat, velika večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake.

Obstaja napaka in obstaja "jst sm pameten".
Nesreča zarad "jst sm pameten" bo rezultirala v klofuti. Ne bit preveč pameten al pa trpi posledice.

Ne nalagaj o pošlihtanosti dokler klump gume kompenziraš z varnostno razdaljo.
Varnostna razdalja klump gume skompenzira le dokler si praktično sam na cesti. Ko te za pol metra preveč zanese na nasprotni pas in fašeš nasproti vozeč avto v gobec, ti je varnostna razdalja nucala točno 0. In še vedno so lahko zato da te je zaneslo, krive klump gume in tvoj "jst sm pameten in varen voznik".
Zbogom in hvala za vse ribe

stara mama ::

Vikking je izjavil:

Takole pravijo:


Vse 4 pnevmatike morajo biti enake po velikosti, vrsti in zgradbi;

na isti osi pa morajo biti pnevmatike tudi istega proizvajalca, profila, hitrostnega razreda in nosilnosti.


Če ni isti profil na vseh štirih pnevmatikah. Lahko vodi do ne prav dobre vodljivosti vozila. Oziroma lahko vozilo zanaša, neenakomeren oprijem, slabša vodljivost, aquaplaning...

Kar sicer ne velja če ti ima avto homologirane deljene dimenzije. (na bemflah so recimo take)

Iz stališča vodljivosti najbolj glej bočno trdnost gume, in se bo tud avtek lepo obnašal po ovinkih.

Olórin ::

energetik je izjavil:

Goody je izjavil:

Bi bilo zanimivo gledati ko bi se tale dva "močna" fanta Olorin in WarpedOne dejansko srečala na cesti. Ali pa tudi ne, če sta pogumna samo za tastaturo ;))
Sta že vse napisala o sebi. Če mislita fizično obračunavati v primeru prometne nesreče, pač nimata vse pošlihtano...

In še enkrat, velika večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake.


nakup slabih gum je recimo človeška napaka.

D3m ::

Olórin je izjavil:

energetik je izjavil:

Goody je izjavil:

Bi bilo zanimivo gledati ko bi se tale dva "močna" fanta Olorin in WarpedOne dejansko srečala na cesti. Ali pa tudi ne, če sta pogumna samo za tastaturo ;))
Sta že vse napisala o sebi. Če mislita fizično obračunavati v primeru prometne nesreče, pač nimata vse pošlihtano...

In še enkrat, velika večina nesreč se zgodi zaradi človeške napake.


nakup slabih gum je recimo človeška napaka.


A lahko še bolj butasto napišeš.

Torej počen kondom je človeška napaka (nepravilna uporaba). Rezultat tega si ti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sandmat ()

Olórin ::

Nakup kondomov proizvajalca za katerega je znano da dela slabe kondome je idiotizem. Tako kot nakup pnevmatik slabega proizvajalca.

Če nato misliš da bo vse ok ker ga boš prej potegnil ven / imel daljšo varnostno razdaljo to pač ne zagotovi, da boš res varen ;) :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Pro_moted ::

Danes nabavil Dunlop Sport Bluresponse 205/55/16 . Naredil komaj cca. 20 km, torej še ne morem nič povedat o gumi, razen to da je TIHA.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

rok_p ::

hehe debata v smislu kupi ferrarija da te ne vrže s cliotom v ovinku ven.
Če ne pretiravaš, izzivaš, ne visiš na zadku in kolkotolko upoštevaš hitrost in razmere se lahko voziš tudi z nenajboljšimi gumami. Priznam, nepoznanih znamk nekupujem, sem pa prejšnjo sezono na koncu nabavil kumho ecowing 20555R16 za 56eur in glede na semperet speed life ali pa na continental premiumcontact 2 ne opazim razlike. Te tri pnevmatike so bile na enem avtu, zato jih tudi primerjam.
rok

spenstar ::

Kdo pravi da je Ferrari bolj stabilen v ovinku? :))

SPENSTAR--builder

theBill ::

Pro_moted je izjavil:

Danes nabavil Dunlop Sport Bluresponse 205/55/16 . Naredil komaj cca. 20 km, torej še ne morem nič povedat o gumi, razen to da je TIHA.

Ne bo ti žal, imam enako dimenzijo, odlična guma.

Aar2rk ::

Jaz sem lani kupil Sunlop Bluresponse enake dimezije in sem enako zelo zadovoljen

fikus_ ::

Sem v dveh sezonah (~45+ kkm)zradiral robove Dunlop Sport Bluresponse 205/60/16 na ~2mm, na sredini bi bila še ok, ~4 mm. Polnjene spredaj 2,8 zadaj 2,5 bara. Sedaj mi ni jasno, ali so bile že nove s tako razliko profila ali ne?!

krneki0001 ::

Ti pričakuješ, da bo guma, ki je namenjena za bolj aktivno vožnjo nekje 25.000km zdržala celih 45.000km? Še veliko si naredil s temi gumami.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

engosi123 ::

Pozdravljeni.

Rabim en nasvet in sicer zanima me kakšne dimenzije in katere znamke letnih gum naj nabavim za Renault Scenica 2, 19dci? Vozim se večinoma po avtocesti. Pa zlo bi bil vesel, če kom ne bi bil več kot 60-70€ :))

Tnx.

šernk ::

krneki0001 je izjavil:

Ti pričakuješ, da bo guma, ki je namenjena za bolj aktivno vožnjo nekje 25.000km zdržala celih 45.000km? Še veliko si naredil s temi gumami.



če gredo robovi falit so tri možnosti in verjetno edine tri:
- ali je optika fuč (morda seveda tudi kakšen kos na podvozju avta)
- ali so premalo nafilane
- ali pa se vozi po ekstremnih cestah z ogromno ovinkov (večina takih, kar jih poznam polnijo na 3,0 bar, ker vse ostalo jim preveč pobira robove).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

vorantz ::

engosi123 je izjavil:

Pozdravljeni.

Rabim en nasvet in sicer zanima me kakťne dimenzije in katere znamke letnih gum naj nabavim za Renault Scenica 2, 19dci? Vozim se veĨinoma po avtocesti. Pa zlo bi bil vesel, Ĩe kom ne bi bil veĨ kot 60-70₏ :))

Tnx.


Poglej v homologacijski kartoncek...
Drugace pa bos po moje za ta denar komot gledal premium znamke

fikus_ ::

Nebivedu:Moti me samo, ker so bile guume na robovih bolj zrabljene kot na sredini. Polnil sem jih na 2,8 spredaj in 2,5 zadaj, kot je predpisano za obremenjen avto (5 potnikov + prtljaga).

Šernk:Optiko sem delal pred menjavo gum, ker mi prejšnje ni enakomerno obrabilo. Res pa je, da imam nekaj km ovinkaste ceste do doma.

Torej bi moral še bolj polnit?!

WarpedGone ::

Višji tlak dvigne pritisk na sredini pnevmatike in s tem tam poveča obraba in jo hkrati na robovih zmanjša.
Ne pomeni pa to, da je glavni vzrok prenizek tlak. Ker sta obe rameni enako obrabljeni bi s prstom vseeno pokazal nanj.
Kak avto to? Kakšne ceste?
Glede na to da maš precej civilne dimenzije (205/60/16) bi reku da je kriva cesta. Višji tlak na naslednjem kompletu bo mal izbolšal stanje. Ovinkaste regionalke, kjer ovinke sfuraš s kakimi 70 so najbol 'hinavske'. Sploh če maš v krvi zaviranje v ovinku sammem in ne pred njim.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Ovinkaste regionalke, kjer ovinke sfuraš s kakimi 70 so najbol 'hinavske'. Sploh če maš v krvi zaviranje v ovinku sammem in ne pred njim.


tocno tako, temu dodaj se hrib pa imas recept za pobrane robove...seveda vsaka dodatna kila, in KW pri avtomobilu, ki ga po moznosti vozis se bolj dinamicno (dodajanje plina pri izhodu iz ovinka) stvari se toliko bolj potencira.

fikus_ ::

4 km ovinkaste asfaltirane ceste v hrib. Sem že pri prejšnjem avtu imel podobne probleme, ampak ne v tako veliki meri.
Očitno bo potreben višji tlak in pa bolj počasna vožnja.

WarpedGone ::

Ob kakšnih hitrostih?
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

fikus_ je izjavil:

4 km ovinkaste asfaltirane ceste v hrib. Sem že pri prejšnjem avtu imel podobne probleme, ampak ne v tako veliki meri.
Očitno bo potreben višji tlak in pa bolj počasna vožnja.

Preveč goniš v hrib po ovinkih.

Sam sem take gume znucal v parih mesecih dirkanja čez Ljubelj v Celovec ...

Postavil nekaj zanimivih rekordov, gume so mi pa non stop škripale. Od brzine, ne zaradi slabih gum ...

Znucal tudi zimske na enak način :). Pobralo robove vseh štirih gum ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

fikus_ ::

Ob kakšnih hitrostih?
40 - 60 km/h

Invictus ::

fikus_ je izjavil:

Ob kakšnih hitrostih?
40 - 60 km/h

Saj to je dovolj da jih skuriš na robovih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Buggy ::

...pa tezak sprednji konec (kaksen starejsi tezak dizel motor) in visoko tezisce avtomobila (enoprostorci) tudi ne pomagajo pri tem v takih okoliscinah, nekateri avtomobili pa imajo lahko ze v startu tezave s prekomirno obrabo pnevmatik...kaj pa vozis?

krneki0001 ::

fikus_ je izjavil:

Nebivedu:Moti me samo, ker so bile guume na robovih bolj zrabljene kot na sredini. Polnil sem jih na 2,8 spredaj in 2,5 zadaj, kot je predpisano za obremenjen avto (5 potnikov + prtljaga).

Šernk:Optiko sem delal pred menjavo gum, ker mi prejšnje ni enakomerno obrabilo. Res pa je, da imam nekaj km ovinkaste ceste do doma.

Torej bi moral še bolj polnit?!


Na novejših gumah so robovi bolj mehki kot sredina, da bolje drži guma v ovinkih, zato jih vsakodnevan vožnja po ovinkih tudi bolj obrabi. Tukaj ne boš veliko naredil, tudi če boš filal več kot 3 bare.
Če bi vozil stalno po avtocestah, potem bi bila obraba bolj enakomerna.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

WarpedGone ::

Višji pritisk bo pomagal, vprašanje je koliko in kako bo vplival na vse ostalo.
Ljudje, ki se grejo hipermiling, filajo tja čez 4 bare. Peleš se ko z lojtrnikom ampak je pa kak deci manj porabe in več obrabe na sredini pnevmatik.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Bom eno stvar rekel:
Če imaš avto, pri katerem moraš paziti na porabo, potem je bila izbira avtomobila napačna in si si kupil napačen avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Aston_11 ::

fikus_ je izjavil:

Ob kakšnih hitrostih?
40 - 60 km/h

Testno vprašanje: ali sekaš ovinke?

krneki0001 je izjavil:

Bom eno stvar rekel:
Če imaš avto, pri katerem moraš paziti na porabo, potem je bila izbira avtomobila napačna in si si kupil napačen avto.
Kaj pa če moraš paziti na porabo pri vsakem avtu? Hodi peš ali z biciklom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Ob kakšnih hitrostih?
40 - 60 km/h

Testno vprašanje: ali sekaš ovinke?

krneki0001 je izjavil:

Bom eno stvar rekel:
Če imaš avto, pri katerem moraš paziti na porabo, potem je bila izbira avtomobila napačna in si si kupil napačen avto.
Kaj pa če moraš paziti na porabo pri vsakem avtu? Hodi peš ali z biciklom?


Kupiš si avto primeren stanju v tvoji denarnici. Če moraš gledat, da avto ne bo preveč porabil, potem si kupil napačen avto.
In ja, če nimaš za avto, ki bo pil tvoji denarnici primerno, ki ne bo servisiran korektno in ki ne bo imel dobrih gum, se vozi z biciklom ali uporabljaj javni prevoz. S tem bomo ostali udeleženci manj ogroženi (tudi šparanje z gorivom ogroža ostale udeležence, ker se potem ti "šparovni" vozijo 80 do 90km/h po avtocestah in 20km/h pod omejitvijo na regionalkah, kjer povzročajo zastoje in slabo voljo).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MrStein ::

Ni nujno, da šparaš tako, da voziš kot id... pač slabo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Jaz se spomnim enih SAVA in Firestone (?) gum, ki so se na našem family avtu nenormalno hitro znucale. Pa to čist lagana vožnja za dedeka.
Al je bil slab material al nevem, ker po tistem se nikoli niso tako hitro znucale. Naslednje so bile drugi tip SAVA in michelin.

Moje G-profile so pa zdržale skoraj 60k tišanja. Te nove F1 eagle pa sm mel zdaj 10k gori pa se čsto nič ne pozna.

Kolk težek avto pa voziš?

Tlak nastavi malo več, kot je deklarirano ene 0.2 za obične gume. Če maš pa nizke pa itak veliko več.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

theBill ::

fikus_ je izjavil:

Sem v dveh sezonah (~45+ kkm)zradiral robove Dunlop Sport Bluresponse 205/60/16 na ~2mm, na sredini bi bila še ok, ~4 mm. Polnjene spredaj 2,8 zadaj 2,5 bara. Sedaj mi ni jasno, ali so bile že nove s tako razliko profila ali ne?!

S tvojo obrabo ni nič narobe, nafilane so tudi dovolj.

Dunlop Sport Bluresponse imajo že kot nove po robovih na tistih prečnih utorih manj globok profil, kot ga imajo na sredini na vzdolžnih kanalih. Poglej si novo pri kakšnem vulkanizerju, na slikah se to bolj slabo vidi.

Tole ni niti približno 8 mm
 Bluresponse

Bluresponse

theBill ::

Še to, glede na odzive drugih si še precej kilometrov naredil z njimi.

Lahko si prebereš, kako folk jamra, da jih zradirajo že v 15-20k km. To se ne pojavlja samo pri Dunlopu, to je težava pri vseh novih touring gumah (Conti Premium 5, Goodyear Efficient Grip Performance, itd.), radirajo se skoraj enako hitro kot sport gume.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

bond007 ::

Evo iz prve roke zmerjeno na novi 205/55/16: štirje sredinski kanali imajo 8mm globine, prečni kanali na robu gume se začnejo (najglobje) pri 6mm in se postopno zmanjšujejo...

bond007 ::

Problem te gume (in kot je videt večine teh bolj "eko" gum novejših generacij) so tudi izredno mehke bočnice, ok sej so udobne, pa kao manj pokuriš bencina. Ampak bočnice so skoraj tako tanke, kot guma od pecikla in kar ne moreš verjet, da je zadeva narejena za obremenitve avtomobila (teža, hitrost do 200km/h, zavoji). Nova guma je več kot pol kg lažja od povsem izrabljene predhodnice (fastresponse, ki je imela bistveno trše bočnice), nekaj tudi na račun izredno širokih štirih sredinskih kanalov. In je treba rečt, da se nekateri dvomi potrdijo v praksi - ob bolj živahni vožnji se guma spodvija v ovinkih (kljub povišanemu tlaku), pa tudi vulkanizer pravi, da ko takšna guma spusti oz. se prepikne, se res moraš takoj ustaviti, sicer ti jo platišče povsem razreže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

šernk ::

S tvojo obrabo ni nič narobe, nafilane so tudi dovolj.

Dunlop Sport Bluresponse imajo že kot nove po robovih na tistih prečnih utorih manj globok profil, kot ga imajo na sredini na vzdolžnih kanalih. Poglej si novo pri kakšnem vulkanizerju, na slikah se to bolj slabo vidi.

Tole ni niti približno 8 mm


daj no daj...nauči se najprej kje se profil gume ob strani meri. In ja obrabljena mora biti enakomerno po celi tekalni površini, tisti stranski profili ne spadajo ravno v tekalno površino.

imam gumo, ki ima za seboj 60.000 km in ima pobran rob zaradi optike. To pomeni da ima na sredini še 3mm profila, ob robu pa 2,5mm profila. Da ti pobira robove se na gumi vidi brez spremembe v globini profila, saj je obraba na robu gume že na videz drugačna od normalne obrabe.

evo na drugem forumu lep primer gume s pobranim robom, takšni gumi lahko meriš globino profila in ne boš opazil, da pobira rob a že na oko je vidno da ga pobira:



Tisti, ki imate dnevno ostre ovinke v klancih ste pač ob dinamični vožnji podvrženi obrabi robov. Popolnoma izničit se je ne bo dalo, se pa da zmanjšati z več tlaka v gumi. Koliko ga želiš je pa tvoje osebno mnenje, tudi izkušen vulkanizer ti bo napolnil 3.0 v takih primerih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

theBill ::

šernk je izjavil:

S tvojo obrabo ni nič narobe, nafilane so tudi dovolj.

Dunlop Sport Bluresponse imajo že kot nove po robovih na tistih prečnih utorih manj globok profil, kot ga imajo na sredini na vzdolžnih kanalih. Poglej si novo pri kakšnem vulkanizerju, na slikah se to bolj slabo vidi.

Tole ni niti približno 8 mm


daj no daj...nauči se najprej kje se profil gume ob strani meri. In ja obrabljena mora biti enakomerno po celi tekalni površini, tisti stranski profili ne spadajo ravno v tekalno površino.

Iščem primerno besedo zate... foteljaš. Veliko teorije, pa malo prakse :))


bond007 je izjavil:

Evo iz prve roke zmerjeno na novi 205/55/16: štirje sredinski kanali imajo 8mm globine, prečni kanali na robu gume se začnejo (najglobje) pri 6mm in se postopno zmanjšujejo...

Je že bond007 vse napisal, ni kaj dodati. Če mu pa ne verjameš pa šubler v roke in do vulkanizerja preverit. Daj no daj, da ne boš še naprej neumnosti klatil glede gume Dunlop Bluresponse :))

Guma na tvoji fotki nima pobranega roba ampak sredino, ker je bila preveč napumpana.

GrimReaper ::

theBill je izjavil:

Dunlop Sport Bluresponse imajo že kot nove po robovih na tistih prečnih utorih manj globok profil, kot ga imajo na sredini na vzdolžnih kanalih. Poglej si novo pri kakšnem vulkanizerju, na slikah se to bolj slabo vidi.

Mislim da je tako pri vseh gumah. Nisem gumarski ekspert, ampak tako na prvo žogo bi rekel, da je pri strani manj profila, ker se tako guma manj upogiba. Na tekalni površini ga je pa iz tega razloga lahko več, ampak tudi ne morejo dat več kot 8-9mm.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

fikus_ ::

Sedaj sem namestil michelin energy saver+ 205/60r16 in so po občutku ob istem tlaku malo bolj toge. Kako se bodo obnesle pa bom videl konec letne sezone. Na 3 bare pa ne mislim polnit, ker je potem absolutno pretrdo za naše "lepe" ceste.

Kolegu je lani konec leta policaj kar nekaj časa meril gumo, dokler mu ni na enem mestu zmeril premalo profila. Seveda je sledila kazen (verjetno, če bi bil bolj tiho, bi bilo drugače).
Je sicer iskal variante, kako bi se pritožil, pa je na koncu raje plačal polovičko.
Kako in kje se meri globina profila? Po enih info "baba čula baba rekla" je to na 70% širine tekalne površine?! Vem da imajo pnevmatike neke markerje, pri Dunlop BR sem to opazil na sredini v utorih.

m0LN4r ::

Glih te razne EKO in energy saver pa fuel saver se po mojih izkušnjah v družini najbolj nucajo.

Med 2.8 in 3 bari neboš opazil nobene razlike v +12-20cm globoki luknji :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::

Boš pa opazu razliko tam kjer lukenj ni videt.
Trša guma jih bo bol pridno sporočala tvoji riti in ušesom kot mehkejša. Sploh to velja za srednje in višje hitrosti.
Da bi se eko/energySaver zadeve bol obrablale kot "ne-eko" prvič slišim. Ne tega posploševat.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Ne posplošujem, samo sem omenil, da smo jih doma sprobal in več nikoli...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

šernk ::

Guma na tvoji fotki nima pobranega roba ampak sredino, ker je bila preveč napumpana.


saj se hecaš ane? Poglej na sliki desni rob gume in tiste majhne zareze v gumi, ki so enostavno zradirane (tisto jasno nakaže na obrabo robu, lahko pa neseš sliko pokazat takšnemu specialistu će želiš)


@fikus_:
71. člen
(1) Globina kanalov v dezenu pnevmatik se meri v glavnih kanalih prečno, po obodu dezena. Izmerjena vrednost v mm se za posamezno kolo vpiše na eno decimalno mesto natančno.


na michelin.si dodatno še pišejo, da mora biti globina profila dovolj velika na 3/4 tekalne površine, kar robove skoraj spet izniči. na tehničnem pa za robove preverjeno težijo. Pritožit se je možno a naknadno pomoje nesmiselno. Pritožit bi se moral takoj na mestu meritve, saj policaj za slednje ni usposobljen ampak takšna pritožba te pelje direktno na izredni tehnični pregled, tako da če nisi 1000% prepričan v svoj avto več izgubiš kot pridobiš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

stara mama ::

bond007 je izjavil:

Problem te gume (in kot je videt večine teh bolj "eko" gum novejših generacij) so tudi izredno mehke bočnice, ok sej so udobne, pa kao manj pokuriš bencina. Ampak bočnice so skoraj tako tanke, kot guma od pecikla in kar ne moreš verjet, da je zadeva narejena za obremenitve avtomobila (teža, hitrost do 200km/h, zavoji). Nova guma je več kot pol kg lažja od povsem izrabljene predhodnice (fastresponse, ki je imela bistveno trše bočnice), nekaj tudi na račun izredno širokih štirih sredinskih kanalov. In je treba rečt, da se nekateri dvomi potrdijo v praksi - ob bolj živahni vožnji se guma spodvija v ovinkih (kljub povišanemu tlaku), pa tudi vulkanizer pravi, da ko takšna guma spusti oz. se prepikne, se res moraš takoj ustaviti, sicer ti jo platišče povsem razreže.

Se strinjam glede mehkih bočnic.
Mam tud to gumo in naslednja bo mela dost trše.

Miha 333 ::

Sodeč po pravilniku, ki velja od 2013, globina profila nikjer na tekalni površinini sme biti manjša od predpisane:


18. člen

(globina kanalov v dezenu pnevmatik)

(1) Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil na vozilih kategorij L(1)e in L(2)e najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M(1) in N(1) ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm.

(2) Razlika v globini kanalov dezena pnevmatik na isti osi ne sme biti večja od 5 mm.



In še dodatno za zimske:

20. člen

(zimska oprema vozil)

(3) Glavni kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm. Zimske pnevmatike, ki imajo glavne kanale dezena globoke manj kot 3 mm, prištevamo k poletnim pnevmatikam.

stara mama ::


20. člen

(zimska oprema vozil)

(3) Glavni kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm. Zimske pnevmatike, ki imajo glavne kanale dezena globoke manj kot 3 mm, prištevamo k poletnim pnevmatikam.

Torej le lahko zimske sfuram poleti do konca.
Nekdo me je farbal, da jih ne smem.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28779331 (50113) slemarko
»

Nove gume: kaj izbrati, oziroma je še kje ceneje? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13542183 (27518) beta1
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38299562 (71975) gruntfürmich
»

Obraba letnih pnevmatik? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6217005 (15387) GrimReaper
»

Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10535314 (32907) GrimReaper

Več podobnih tem