Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so avtonomna vozila prava stvar
Zakaj so avtonomna vozila prava stvar
Temo vidijo: vsi
ales85 ::
No, lepo, da vemo pri čem smo. Povozimo lahko samo tiste otroke, ki se ne premikajo. Pač podobno neumna izjava kot tvoje.
ales85 ::
kow ::
No, lepo, da vemo pri čem smo. Povozimo lahko samo tiste otroke, ki se ne premikajo. Pač podobno neumna izjava kot tvoje.
Jaz naceloma ne iscem otrok, ki lezijo po cesti, da jih slucajno ne bom povozil. Sem pa zelo previden, ko z avtom preckam razne prehode za pesce, kolesarske ceste. Verjamem pa, da ti med voznjo ves cas zivcno fokusiras cestisce, da slucajno ne bos naletel na kaksnega bejbija z lopatko in peskom. Kolesarje pa povozis z nasmeskom na obrazu. Verjamem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BigWhale ::
Jaz naceloma ne iscem otrok, ki lezijo po cesti, da jih slucajno ne bom povozil. Sem pa zelo previden, ko z avtom preckam razne prehode za pesce, kolesarske ceste. Verjamem pa, da ti med voznjo ves cas zivcno fokusiras cestisce, da slucajno ne bos naletel na kaksnega bejbija z lopatko in peskom. Kolesarje pa povozis z nasmeskom na obrazu. Verjamem.
To, koga ti isces ali ne isces, je precej nepomembno. Dejstvo pa je, da se je en avto v testu zapeljal cez tisto lutko in da to ni ravno optimalen izid testa, sploh pa ne za avto, ki se hvali s tem, da bo leta 2018 sam prevozil iz San Francisca v New York.
kow ::
Predvsem je nepomembno kdo se je hvalil leta 2018. BW, tako mocan hejter si, da ti je popolnoma skisalo mozgane. Nasedate marketinskim videom, ki so skonstruirani, da nekoga prikazejo v slabi luci ali pa v dobri luci itd.
ales85 ::
ales85 ::
To je se posebej tezavno, ce se Tesla odziva na intervencije kot je opisano v komentarju
Nikakor ne sme biti po scenarijih ali pa vsaj ne izkljucno po scenarijih. Dopolnitve ze, sam sistem pa bi moral biti dejansko avtonomen, brez predpisane logike za nekaj specificnega. Upam, da je vsaj priblizno jasno, kaj sem zelel povedati...
FSD beta improvements has come a long way but is still cannot handle all situations yet. Hopefully the Tesla Team is taking a look at this scenario! It would be great if Fred does this test with other ADAS systems as well.
Nikakor ne sme biti po scenarijih ali pa vsaj ne izkljucno po scenarijih. Dopolnitve ze, sam sistem pa bi moral biti dejansko avtonomen, brez predpisane logike za nekaj specificnega. Upam, da je vsaj priblizno jasno, kaj sem zelel povedati...
ales85 ::
Evo, ker v tem primeru ni nikogar povozilo (ali poizkusilo), problema ni. To avtomatsko razveljavi vse ostale preizkuse.
/s
https://www.teslarati.com/teslas-fsd-be...
/s
https://www.teslarati.com/teslas-fsd-be...
Gregor P ::
V bistvu ta stavek pove vse in smo ga dejansko že večkrat predebatirali tule:
I generally don't use it in my day-to-day driving because in my case, it feels like work and add a stress level that I don't need.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Predvsem je nepomembno kdo se je hvalil leta 2018. BW, tako mocan hejter si, da ti je popolnoma skisalo mozgane. Nasedate marketinskim videom, ki so skonstruirani, da nekoga prikazejo v slabi luci ali pa v dobri luci itd.
Hejter? Ojoj. Men dol visi za vse skupi, hkrati mi je pa smesn. :)) O kaksnem marketinskem videu pa zdaj govorimo? To, da se bo Teslin avto sam peljal coast-to-coast poslusamo ze od leta 2016 al kolk? Ne gre za marketinske videe, gre za stvari, ki jih je razlagal Musk. Potem je bilo receno 1 milion robotskih taksijev do konca 2020.
Na, evo! Zgori je spet en marketinski video, ki Teslo kaze v slabi luci, ker ne prepozna kocije. :> Zlobnezi, zanalasc nagajajo Musku, a ne? :D
Mu ne, ampak vseen je smesn, ker je Musk leta 2016 obljubljal, da bos lahko cez dve leti naredil summon avta iz LA v NY.
Gregor P ::
... zdaj bodisi se res ne spozna na tehnologijo, ali pa je preprosto marketinško lagal. Ne s takratno in ne s trenutno tehnologijo pri Tesli to pač še ni mogoče udejanjiti, kar je Musk nakladal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
SambaShare ::
... zdaj bodisi se res ne spozna na tehnologijo, ali pa je preprosto marketinško lagal. Ne s takratno in ne s trenutno tehnologijo pri Tesli to pač še ni mogoče udejanjiti, kar je Musk nakladal.
Podcenil je kompleksnost problema. TBF ni bil edini. Še zdaj po 10 letih poskušanja se najdejo strokovnjaki, ki so 100% prepričani, da gre le za "balistični problem".
ales85 ::
SambaShare je izjavil:
... zdaj bodisi se res ne spozna na tehnologijo, ali pa je preprosto marketinško lagal. Ne s takratno in ne s trenutno tehnologijo pri Tesli to pač še ni mogoče udejanjiti, kar je Musk nakladal.
Podcenil je kompleksnost problema. TBF ni bil edini. Še zdaj po 10 letih poskušanja se najdejo strokovnjaki, ki so 100% prepričani, da gre le za "balistični problem".
Še enkrat. Pa še enkrat. Pa še enkrat. Pa... A opaziš vzorec?
Utk ::
Zakaj točno bi bil problem, če ni prepoznal kočije? Sej se ni zaletel vanjo.
Večji problem je bmw, ki še po svojem pasu ne zna vozit: https://www.bmwblog.com/2022/08/16/bmw-...
Večji problem je bmw, ki še po svojem pasu ne zna vozit: https://www.bmwblog.com/2022/08/16/bmw-...
Gregor P ::
... je le razlika, če gre za neko testno vozilo
... je pa vseeno povsem neodgovorno, da so spustili takšnole testno vozilo v javni promet. Upam, da bodo vodilni pri BMW-ju in tisti, ki so odobrili vožnjo tega vozila na javnih cestah nosili odgovornost za to.
A BMW iX test vehicle ... "BMW vehicle involved was not an autonomously driving vehicle."
... je pa vseeno povsem neodgovorno, da so spustili takšnole testno vozilo v javni promet. Upam, da bodo vodilni pri BMW-ju in tisti, ki so odobrili vožnjo tega vozila na javnih cestah nosili odgovornost za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
DamijanD ::
Saj ni problem - meni je bolj zanimivo kako je prepoznavanje delovalo Malo spominja na to kako jaz najprej mislim, da je tam nekaj, potem, ko dobim še malo več informacij pa vidim nekaj drugega - pač vzorci pa to...
ales85 ::
Zakaj točno bi bil problem, če ni prepoznal kočije? Sej se ni zaletel vanjo.
Večji problem je bmw, ki še po svojem pasu ne zna vozit: https://www.bmwblog.com/2022/08/16/bmw-...
Itak, da ni ok. Ampak to zdaj pišeš kot da Tesla ni še nikogar ubila. Problem je najbrž podoben. Voznik je avto prepustil "avtonomni vožnji", ki to ni, in rezultat je tu. Tesla več kot očitno ni imela dovolj opozoril, naj se voznik skoncentrira, ne vem pa kako je to pri BMW danes.
kow ::
Kako ne vemo? BMWji nekontrolirano pobijajo po nemskih cestah, al kako? Tako kot vemo pri Tesli, ali pac? Kognitivna disonanca v tej temi je neverjetna.
Preprican sem, da bodo Nemci vse do potankosti raziskali, zacasno prekinili ves razvoj, na koncu pa odgovorne pravicno kaznovali - lol.
Preprican sem, da bodo Nemci vse do potankosti raziskali, zacasno prekinili ves razvoj, na koncu pa odgovorne pravicno kaznovali - lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
ales85 ::
Tebe zelo boli vidim... glej, nimamo še dovolj informacij. Jaz brez problema kritiziram vsakogar, ki dela neumnosti. Ampak BMW zaenkrat še nič ne trdi o "full self dying". Ups, driving.
Utk ::
To je vse L2, tudi če je testni avto, ampak da avto zapelje direkt na nasprotni pas, to se pri tesli ne dogaja glih pogosto (glede na to kolk km naredijo tesle na ta način in bmw-ji, najbrž ni primerjave).
kow ::
Tebe zelo boli vidim... glej, nimamo še dovolj informacij. Jaz brez problema kritiziram vsakogar, ki dela neumnosti. Ampak BMW zaenkrat še nič ne trdi o "full self dying". Ups, driving.
Mene nic ne boli. Jaz se samo smejim kaksni hejterji ste. Mozgani so se vam povsem skisali. Ker v tistem zgornjem videu, ko Tesla povozi negibno lutko, smo pa "imeli dovolj informacij"?
Pri BMWji bomo "se malo pocakali". Pri Tesli, aja ne, rece se "pri Musku", bomo pa kar delali zakljucke na random YT videe, hihi. Komedija.
ales85 ::
Tebe zelo boli vidim... glej, nimamo še dovolj informacij. Jaz brez problema kritiziram vsakogar, ki dela neumnosti. Ampak BMW zaenkrat še nič ne trdi o "full self dying". Ups, driving.
Mene nic ne boli. Jaz se samo smejim kaksni hejterji ste. Mozgani so se vam povsem skisali. Ker v tistem zgornjem videu, ko Tesla povozi negibno lutko, smo pa "imeli dovolj informacij"?
Pri BMWji bomo "se malo pocakali". Pri Tesli, aja ne, rece se "pri Musku", bomo pa kar delali zakljucke na random YT videe, hihi. Komedija.
Ja, smo imeli dovolj informacij. Testirali so FSD in avto je povozil lutko. Če so slučajno lagali in se bo to pokazalo, bomo brez težav spremenili mnenje (vsaj jaz). Do takrat pa je to več kot dovolj informacij za zaključek. Pojdi po Lekadol, ne bo tako bolelo.
kow ::
Seveda so lagali. To je vsakemu, ki ni idiot takoj jasno. Si sploh pogledal video?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
Saj to sploh ni edini problem. Tudi, ce bi bil. Zakaj bi bil ta test sploh relevanten. Kje bos nasel negibnega otroka tocno na sredini cestisca oz. med stozci. Poleg tega bo imel se podobno barvo hlac itd. Test je popolnoma nesmiseln.
ales85 ::
Saj to sploh ni edini problem. Tudi, ce bi bil. Zakaj bi bil ta test sploh relevanten. Kje bos nasel negibnega otroka tocno na sredini cestisca oz. med stozci. Poleg tega bo imel se podobno barvo hlac itd. Test je popolnoma nesmiseln.
Če imaš druga informacije, kar na plano z njimi. Iz tega vira je na primer jasno, da je FSD bil vključen https://www.thedrive.com/news/controver...
In če je bil vključen, je potem ok, da povozi predmet na cestišču, če ga že ni zmožen prepoznati kot otroka? Kakšno vezo imajo stožci? Če je bil FSD vključen, je vsaj lepo peljal med njimi.
kow ::
Zdaj ti bom jaz dokazoval nekaj, pajade. Meni je ocitno, da je test bedarija. Najbolje, da zakljucimo - ne bova prisla nikamor.
ales85 ::
Utk ::
Iz tega vira je na primer jasno, da je FSD bil vključen https://www.thedrive.com/news/controver...
Iz tega posnetka je jasno samo to, da je posnetek posnet enako kot vsi posnetki NLP-jev in jetijev...s krompirjem namesto vsaj telefonom. Danes nekaj takega objavit na internetu, ko vsak mulc objavlja topšit posnetke na youtubu...mene bi blo sram.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
BigWhale ::
To je vse L2, tudi če je testni avto, ampak da avto zapelje direkt na nasprotni pas, to se pri tesli ne dogaja glih pogosto (glede na to kolk km naredijo tesle na ta način in bmw-ji, najbrž ni primerjave).
BMW je rekel, da avto ni sam zapeljal na nasprotni pas. Ne vem sicer kako ima BMW narjen L2 ampak pri Leafu, tudi ce vklopis lane assistance na neki regionalki, avto ne zazna ceste na kateri bi lahko delal lane assistance.
Gregor P ::
Običajno se to zgodi zaradi tega ker kamera pač ne vidi dobro cestišča oz. so črte in trakovi že zelo zabrisani, ali jih sploh ni in potem pač ne zazna roba cestišča, črt na cestišču itd. - v bistvu mora biti kar dobro in jasno označeno cestišče, da lane assistance dela dobro. Če je pa slabo vreme in pada dež, pa še dodatno rado vse odpove.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
nejc_nejc ::
Si nisem mislil, da bom toliko sprovociral z posnetkom. Pac je spoznal oviro.....kar je vredu.
Kar se črt tiče, pa ni problem samo vidljivost temveč tudi odvodnjavanje preko ter sama drsnost le teh. Ko vse to troje pogojuješ, nastane jeba. Fizična obnova je še najmanj.
Kar se črt tiče, pa ni problem samo vidljivost temveč tudi odvodnjavanje preko ter sama drsnost le teh. Ko vse to troje pogojuješ, nastane jeba. Fizična obnova je še najmanj.
ales85 ::
Običajno se to zgodi zaradi tega ker kamera pač ne vidi dobro cestišča oz. so črte in trakovi že zelo zabrisani, ali jih sploh ni in potem pač ne zazna roba cestišča, črt na cestišču itd. - v bistvu mora biti kar dobro in jasno označeno cestišče, da lane assistance dela dobro. Če je pa slabo vreme in pada dež, pa še dodatno rado vse odpove.
Um... ne? V kolikor ne zazna črt, se sistem izklopi, ne pa menja pas, za katerega obstoj mu sploh ni znan.
Gregor P ::
Običajno se to zgodi zaradi tega ker kamera pač ne vidi dobro cestišča oz. so črte in trakovi že zelo zabrisani, ali jih sploh ni in potem pač ne zazna roba cestišča, črt na cestišču itd. - v bistvu mora biti kar dobro in jasno označeno cestišče, da lane assistance dela dobro. Če je pa slabo vreme in pada dež, pa še dodatno rado vse odpove.
Um... ne? V kolikor ne zazna črt, se sistem izklopi, ne pa menja pas, za katerega obstoj mu sploh ni znan.
... sam sem komentiral BW-jev komentar; tam ni bilo govora neposredno o menjavi pasu, ampak da pomočnik ne zazna cestišča. Če nisi pozoren in s kakršnegakoli razloga že ne zaznaš pravočasno, da se je izklopil, ker je npr. prej 15 minut lepo delal, pa se ti lahko tudi zgodi, da bo avto počasi zapuščal svoj pas do tvoje korekcije. Ampak ponovno, primarno sem komentiral, da je vzrok nezaznave v kameri oz. (slabi) označenosti cestišča.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Gregor P ::
Ha ha haaa
https://www.theverge.com/2022/8/21/2331...
Tesla’s Full-Self Driving software is going up in price again
From $12,000 to $15,000
https://www.theverge.com/2022/8/21/2331...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Ne razumem kaj hoces povedati s Karpatijem. Neko korelacijo hoces potegniti?
Mogoce pa gre pri FSD za t.i. Veblenovo dobrino oz. "Veblen good", haha. Ne mislim resno.
Dvomim, da gre samo za marketing, ker bi se poteza po veckratnih zvisanjih ze izpela. Ocitno ljudje dejansko se vedno kupujejo ta software.
Mogoce pa gre pri FSD za t.i. Veblenovo dobrino oz. "Veblen good", haha. Ne mislim resno.
Dvomim, da gre samo za marketing, ker bi se poteza po veckratnih zvisanjih ze izpela. Ocitno ljudje dejansko se vedno kupujejo ta software.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
... da, zaradi marketinga
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Ce bi zaradi povisanja cene, stevilo kupcev padlo za recimo 50%, so na zgubi. Ocitno folk se vedno kupuje. Razen, ce zaradi moznosti tozb (starih kupcev) hocejo manj nakupov FSD - tudi to je mozno. Ter je to res samo marketing.
codeMonkey ::
Ne razumem kaj hoces povedati s Karpatijem. Neko korelacijo hoces potegniti?
Niti ne, samo komentar glede optimizma, ker vodja AI oddelka ter strojnega vida odhaja. Tukaj me res zanima kaj je razlog za odhod in predvsem kako se bo to poznalo na produktu. Mogoce se bo po "AI day 2" dalo razbrati vec, ampak za zdaj ni nekih osnov za optimizem, niti pesimizem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | General Motors bo zaprl Cruise (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 3128 (796) | BT52 |
» | Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 5524 (1942) | dexterboy |
» | NHTSA: Teslin Autopilot smrtno nevaren (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8820 (4106) | c3p0 |
» | Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15753 (10684) | DamijanD |
» | Za predlansko nesrečo tesle odgovorna Tesla in voznik (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14064 (8915) | Meizu |