Prijavi se z GoogleID

» »

Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar

Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar

strani: 1 2 3 4 »

mertseger ::

J.McLane je izjavil:


Če bi bila kriza imamo Brestanico, ampak kolikor sem na hitro pogledal nima kapacitete da bi nadomestila celoten NEK, torej imamo po tvoje že danes hud problem?



Če misliš problem v času remont ga ni ker je vse vnaprej dogovorjeno, če misliš ob izpadu NEK se nadomestek za tisti čas najde saj naše je samo pol. Dolgoročno gledano pa ja, brez NEK bi imeli velik problem saj bi nam manjkala 1/3 proizvodnje. Če gre NEK ven brez UCTE sicer tega ne računam ampak sem 99,5% da se sistem sesuje.

fikus_ ::

To, da bi se baterije v EV uporabljale kot hranilnik elektrike, poslušam že skoraj 10 let. Celo študije so delali na to temo, vendar dlje od teorije še nisem videl.
Recimo, da ima nekdo predvidljive vožnje z EV (ne porabi celotne kapacitete baterije v nekaj dneh), bi se dalo čisto lepo polniti EV z NT in oddajati v omrežje v času VT.

"Kdo bo pa placal opremo za teh nekaj sto polnilnih mest na parkingu pred firmo?"

Tisti, ki bi koristil razliko v ceni elektrike. Koliko in če se splača???!!

In tudi tukaj se konča pri financah.

Wrop ::

Koliko bi dobil lastnik vozila? Saj samo to lastnika vozila zanima. V najboljšem primeru par deset centov, za 10 kWh. Kdo bo šel še dodatno degradirat svojo majhno baterijo v EV, za teh par desetakov na leto?

Gavran ::

fikus_ je izjavil:



"Kdo bo pa placal opremo za teh nekaj sto polnilnih mest na parkingu pred firmo?"

Tisti, ki bi koristil razliko v ceni elektrike. Koliko in če se splača???!!

In tudi tukaj se konča pri financah.


Niso samo finance. Nekaj sto prikljucnih mest krat 10kW na prikljucno mesto je nekaj megawatov prikljucne moci krat sto takih firm je pol nuklearke prikljucne moci. Zjutraj ob prihodu v sluzbo bodo akumulatorji precej prazni in se ne bo moglo racunati z nekimi pretoki energije med posameznimi vozili.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Že ogromno naredi zamik porabe za pičli 2h, recimo peak se ponavadi dogaja od 7h-9h zvečer, to sta dve urci ki bi jih z lahkoto premestili s pametno uporabo gospodinjskih naprav.


Zamik porabe ni noben problem. Jaz ze zdaj polnim samo po enajsti uri zvecer. Drugo je pa to, da mas V2G in ga uporabljas za potrebe grida, ki ni tvoj grid. :)

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Greš v službo in za najmanj 8 ur parkiraš avto. Enostavno se da nastaviti, da naj bo avto ob koncu službe tako poln, kot je bil na začetku, vmes se pač sprazni in napolni za tistih 10...20%. Ker bi to dovolil pa bi lahko npr. preko noči polnil avto z npr. 10..20% popustom.
Ker se avto ne bi praznil 0...100% ampak zgolj 10%...20°kapacitete se to ne bi kaj prida poznalo na življenjski dobi baterije in boš še vedno imel na razpolago dovolj energije v avtu za kakšen super nujen skok med delovnim časom.


To je nekaj kar deluje samo v teoriji, ker ne ves kaksna bo cena in potreba po elektriki, da bi na koncu delovnega casa lahko v vozilu, ki ti ga je nekdo posodil, pustil toliko energije, kot jo je bilo, ko si vozilo dobil in dejansko se kaj prihranil. Ko gredo vsi iz sluzbe bodo vsi potrebovali polne baterije in takrat bos moral vsem vracati energijo, ki si si jo sposodil.

Pozabite na milijone majhnih premicnih baterij. So vecje baterije, ki pokrivajo ulico ali dve ali pa stanovanjsko zgradbo ali dve, veliko bolj smiselne. Solarni paneli na vseh hisah v ulici in ena velika baterija za celo ulico. Se vec drobljenja po mojem nima smisla.

telexdell ::

BigWhale je izjavil:



To je nekaj kar deluje samo v teoriji, ker ne ves kaksna bo cena in potreba po elektriki, da bi na koncu delovnega casa lahko v vozilu, ki ti ga je nekdo posodil, pustil toliko energije, kot jo je bilo, ko si vozilo dobil in dejansko se kaj prihranil. Ko gredo vsi iz sluzbe bodo vsi potrebovali polne baterije in takrat bos moral vsem vracati energijo, ki si si jo sposodil.

Pozabite na milijone majhnih premicnih baterij. So vecje baterije, ki pokrivajo ulico ali dve ali pa stanovanjsko zgradbo ali dve, veliko bolj smiselne. Solarni paneli na vseh hisah v ulici in ena velika baterija za celo ulico. Se vec drobljenja po mojem nima smisla.
e
Če gledaš grafe obremenitve omrežja konica nastopi okrog 8 ure zjutraj in okrog 12 ure opoldne. Poraba po 13 uri precej pade. Ravno takrat pa SE delajo na polno. Če se torej ob 8 in 12 uri iz avtomobilov vzame nekaj energije, katera se proda po konični tarifi (KT) in se nato ti avtomobili med 13 in 15 uro nafilajo z energijo iz SE katera bo relativno poceni je računica lahko zelo ugodna.

Na parkiriščih služb bo polnilnice postavil delodajalec (ali njegov pogodbeni partner). Elektrika pa se bi lahko plačevala tudi iz nadomestila za prevoz na delo, če je že delodajalec ne bi "poklonil" v obliki bonitete.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gavran ::

Ja konica ob osmih zjutraj, ko bi vsi prisli v sluzbo s precej praznimi baterijami in hkrati priklopili na polnjenje...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

fikus_ ::

Ideja je, da bi s polno baterijo zjutraj štartal, v službo prideš s 75%, vmes oddaš naslednjih 25%, domov greš s 50% baterije in domov prideš s 25% ali manj, daš na polnjenje, ki poteka od npr. 23 ure do 4 ure zjutraj. % bi v praksi variirali.

Tu je idealen scenarij, v realnosti skonfigurirat takšno mrežo in "optimalno" polnit/praznit je tema za par naslednjih Nobelovih nagrad in dober biznis.

Gavran ::

In zakaj in kako bi tankal doma? Ce ze drugega problema ni, je tu problem ljudi, ki zivijo v blokih in se dolgo ne bodo imeli svojih polnilnic, zato se bodo zanasali na tankanje v firmah.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Invictus ::

Seveda bodo firme kar plačevale štrom za avte svojih zaposlenih?

Mogoče za dobro plačane, ostali pa malo morgen... ;)
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

"In zakaj in kako bi tankal doma? "

Da bi kasiral na razliki NT in VT. Ali se bi splačalo?!

kow ::

NT in VT nista sustainable. Potrebnih bo vec tarif, da povecamo ucinkovitost sistema.

telexdell ::

Gavran je izjavil:

Ja konica ob osmih zjutraj, ko bi vsi prisli v sluzbo s precej praznimi baterijami in hkrati priklopili na polnjenje...

To drži za tistih nekaj % kateri se iz enega konca Slovenije vozijo na drugi konec. Velika večina pa se na delo vozi manj kot 30 km v eno stran.
Dejstvo je, da bo z razmahom EV večino časa na razpolago ogromno energije in to v času, ko so potrebe največje. In kjer je možnost za zaslužek, se najdejo ideje in poti, da se do tega zaslužka pride.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Cange ::

EV z okoli 7k km letno bi se lahko večino časa polnilo kar z integrirano sončno celico.
Nekoč z 90% izkoristka na sončni celici se bo EV polnilo v oblačnem vremenu kar s svetlobnim snopom med potjo.

energetik ::

Z opombo, da bi bila notri dovolj velika baterija za cca. pol leta vožnje... ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Cange ::

energetik je izjavil:

Z opombo, da bi bila notri dovolj velika baterija za cca. pol leta vožnje... ;((


V sorodni temi imaš izračun. Velikost baterije je brezpredmetna. Da osvežim, 0.5kW sončna celica, povprečno 8 ur polnjenja, ~150kWH = 40l bencina ;).

krucymucy ::

Gavran je izjavil:



Niso samo finance. Nekaj sto prikljucnih mest krat 10kW na prikljucno mesto je nekaj megawatov prikljucne moci krat sto takih firm je pol nuklearke prikljucne moci. Zjutraj ob prihodu v sluzbo bodo akumulatorji precej prazni in se ne bo moglo racunati z nekimi pretoki energije med posameznimi vozili.


Jaz tudi nisem imel v mislih samo polnilnic, pac pa celo infrastrukturo povezano s tem.
Tisti stebricek s kablom na vsakem parkingu je se najcenejsi.

mertseger ::

Cange je izjavil:

energetik je izjavil:

Z opombo, da bi bila notri dovolj velika baterija za cca. pol leta vožnje... ;((


V sorodni temi imaš izračun. Velikost baterije je brezpredmetna. Da osvežim, 0.5kW sončna celica, povprečno 8 ur polnjenja, ~150kWH = 40l bencina ;).


:))

Daj še enkrat ponovi izračun, 500W sončna celica X 8 ur še nikoli ni bilo 150 kWh ampak v najboljšem primeru 4 kWh.

energetik ::

mertseger je izjavil:

Cange je izjavil:

energetik je izjavil:

Z opombo, da bi bila notri dovolj velika baterija za cca. pol leta vožnje... ;((


V sorodni temi imaš izračun. Velikost baterije je brezpredmetna. Da osvežim, 0.5kW sončna celica, povprečno 8 ur polnjenja, ~150kWH = 40l bencina ;).


:))

Daj še enkrat ponovi izračun, 500W sončna celica X 8 ur še nikoli ni bilo 150 kWh ampak v najboljšem primeru 4 kWh.
+ cel EV pokrit s celico, hkrati pa še nagnjen s streho proti soncu junija...

Cange ::

mertseger je izjavil:

Cange je izjavil:

energetik je izjavil:

Z opombo, da bi bila notri dovolj velika baterija za cca. pol leta vožnje... ;((


V sorodni temi imaš izračun. Velikost baterije je brezpredmetna. Da osvežim, 0.5kW sončna celica, povprečno 8 ur polnjenja, ~150kWH = 40l bencina ;).


:))

Daj še enkrat ponovi izračun, 500W sončna celica X 8 ur še nikoli ni bilo 150 kWh ampak v najboljšem primeru 4 kWh.


Kakšen avtomobil pa imaš da požgeš 40l na dan in narediš 7k km letno?

energetik je izjavil:

mertseger je izjavil:

Cange je izjavil:

energetik je izjavil:

Z opombo, da bi bila notri dovolj velika baterija za cca. pol leta vožnje... ;((


V sorodni temi imaš izračun. Velikost baterije je brezpredmetna. Da osvežim, 0.5kW sončna celica, povprečno 8 ur polnjenja, ~150kWH = 40l bencina ;).


:))

Daj še enkrat ponovi izračun, 500W sončna celica X 8 ur še nikoli ni bilo 150 kWh ampak v najboljšem primeru 4 kWh.
+ cel EV pokrit s celico, hkrati pa še nagnjen s streho proti soncu junija...


F1 dirkalnik je precej večji od tipičnih dirkalnikov + vsako leto je boljši. Razlog poišči sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

telexdell ::

krucymucy je izjavil:

Gavran je izjavil:



Niso samo finance. Nekaj sto prikljucnih mest krat 10kW na prikljucno mesto je nekaj megawatov prikljucne moci krat sto takih firm je pol nuklearke prikljucne moci. Zjutraj ob prihodu v sluzbo bodo akumulatorji precej prazni in se ne bo moglo racunati z nekimi pretoki energije med posameznimi vozili.


Jaz tudi nisem imel v mislih samo polnilnic, pac pa celo infrastrukturo povezano s tem.
Tisti stebricek s kablom na vsakem parkingu je se najcenejsi.

Bodočnost ne bo 100 parkirišč in 100 avtomobilov priključene na kable ampak bo 100 parkirišč na katerih se bodo vozila polnila brezstično. S tarifnimi sistemi in hitrostjo polnjenja bodo naravnani ceniki. Avtomatika pa bo skrbela, da se bo pretakalo ravno toliko energije, kot jo je takrat na voljo. Če bo na volj npr. 500 KW, potem se bo lahko vseh 100 vozil polnilo s 5 kW ali pač nekatera, katera bodo plačala več s 100 kW, druga katera bodo koristila popust s 2 kW in ostali s preostankom moči.
Če vemo, da 90% avtom vozi do službe manj kot 30 km ne vem kateri šalabajzer bo pustil avto skoraj praznega pred odhodom v službo, da bo lahko zjutraj večina vozil praznih? Ko boš prišel z avtom domov, ga boš parkiral, vgrajeni sistem brezstičnega polnjenja pa bo poskrbel, da bo zjutraj vozilo polno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

krucymucy ::

telexdell je izjavil:


Bodočnost ne bo 100 parkirišč in 100 avtomobilov priključene na kable ampak bo 100 parkirišč na katerih se bodo vozila polnila brezstično. S tarifnimi sistemi in hitrostjo polnjenja bodo naravnani ceniki. Avtomatika pa bo skrbela, da se bo pretakalo ravno toliko energije, kot jo je takrat na voljo. Če bo na volj npr. 500 KW, potem se bo lahko vseh 100 vozil polnilo s 5 kW ali pač nekatera, katera bodo plačala več s 100 kW, druga katera bodo koristila popust s 2 kW in ostali s preostankom moči.
Če vemo, da 90% avtom vozi do službe manj kot 30 km ne vem kateri šalabajzer bo pustil avto skoraj praznega pred odhodom v službo, da bo lahko zjutraj večina vozil praznih? Ko boš prišel z avtom domov, ga boš parkiral, vgrajeni sistem brezstičnega polnjenja pa bo poskrbel, da bo zjutraj vozilo polno.


Odlicno, bom lahko se telefon polozil na asfalt da se napolni.
Ta je tudi prazen dvakrat dnevno.

telexdell ::

krucymucy je izjavil:



Odlicno, bom lahko se telefon polozil na asfalt da se napolni.
Ta je tudi prazen dvakrat dnevno.

To lahko narediš že danes:):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
strani: 1 2 3 4 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sončna elektrarna? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25414858 (2490) SaXsIm
»

So prihodnost "betonske baterije"? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
978857 (4471) vostok_1
»

V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16115221 (7840) NSA Agent
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27722562 (14486) AštiriL

Več podobnih tem