» »

Astra K 1.6T 200 - lučka za motor

Astra K 1.6T 200 - lučka za motor

1 2
3
»

Gr8t ::

nsa_ag3nt je izjavil:

OP pa kar gas do konca.Še dobro da turbo Opelica to (še) zdrži.

Res ne vem kakšne probleme imate z bralnim razumevanjem, ampak gasa do konca pa res ne dajem in nisem nikjer tega napisal. Zjutraj mogoče potegnem za zadnjim naseljem v 3., pa še to bolj poleti.
Popoldne enako samo proti koncu, pred tem v klanec dol sem z atomsferci lahko nažgal v 2. do 90-100, zdaj moram pazit da ne presežem 3-3,5k, samo 3., pa še to moraš dajat v 4. na ravninah.
Vseeno je večji užitek vozit kot 100KM atosferca, tisti iz naselja ni šel nikamor v 2., tukaj gre bolje v 4.
Ko me je lovila provida sem verjetno vozil hitreje kot to sedaj opisujem, če sem prehitel 15 avtov v 10km, ampak tisto je bilo avgusta. Ampak tudi nisem vozil v blokado, saj ta avto gre dobro 3-4k, res pa da turbina tudi pri taki vožnji trpi, če ne še največ. Drugače imajo na policiji posnetke, če mislite da ga nisem dovolj žgal, oni so bili drugačnega mnenja.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Tomassi ::

Pa je tisti atmosferc tudi prižigal lučke?

jest10 ::

Gr8t je izjavil:


Drugače jaz vozim kar lepo napram nekaterim, tako da če sem jaz norec

Ja, si norec in kreten. Sem te že prakrat videl in ne voziš lepo v primerjavi z drugimi. Noriš, izsiljuješ, ter ogrožaš ostale na in ob cesti.

m0LN4r ::

Seveda lahko take stvari dela, dokler ga drugi pazijo in mu luft puscajo.
Sam sem ze ogromno takim wannabe racerjem resil zivljenje, ko prehitevajo, seveda onim nic jasno, drugi zaviramo, da pride cez, njim se pa sploh ne sanja, kaj se v drugih vozilih dogaja in sibajo naprej.

Sem pa samo enkrat ze od dalec videl, kako se je en spravil prehitevat pa se mu na koncu ni izslo in ga je odneslo na bankino in zvilo s ceste, na sreco sem jaz ze pred manevrom spustil gas in samo cakal in gledal tole akcijo, ki se je odvila pred mano.
Avto z nasprotne strani pa glih za las usel celnemu trku. Ce nebi zaviral bi ga nabasal po celi desni havbi.

Jaz bi na tvojem mestu sel na Nürbürgring na en izlet, do tam se fajn ogrejes, pol pa pritisnes za 3 kroge in probas bit ne najbolj pocasen na pisti.
Se bos malce umiril po tistem, ko se bos moral vsakemu nad 150 v ovinkih izogibat, ker bodo hitrejsi
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

KAVINSKY ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz bi na tvojem mestu sel na Nürbürgring na en izlet, do tam se fajn ogrejes, pol pa pritisnes za 3 kroge in probas bit ne najbolj pocasen na pisti.
Se bos malce umiril po tistem, ko se bos moral vsakemu nad 150 v ovinkih izogibat, ker bodo hitrejsi


Ne mu dajati preveč namigov, ga hočemo videti na youtubu :))

martincek1 ::

Zdaj, ko vem kater avto ima, ga bom tudi jaz slej ko prej ujel na dashcam :D

2dark ::

m0LN4r je izjavil:

Seveda lahko take stvari dela, dokler ga drugi pazijo in mu luft puscajo.
Sam sem ze ogromno takim wannabe racerjem resil zivljenje, ko prehitevajo, seveda onim nic jasno, drugi zaviramo, da pride cez, njim se pa sploh ne sanja, kaj se v drugih vozilih dogaja in sibajo naprej.



Zakaj si tako dober in drugim rešuješ življenja. Drugič bodi pravi SLovenec in pritisni po gasu in takšnemu pokaži, kar mu gre.

m0LN4r ::

2dark je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Seveda lahko take stvari dela, dokler ga drugi pazijo in mu luft puscajo.
Sam sem ze ogromno takim wannabe racerjem resil zivljenje, ko prehitevajo, seveda onim nic jasno, drugi zaviramo, da pride cez, njim se pa sploh ne sanja, kaj se v drugih vozilih dogaja in sibajo naprej.



Zakaj si tako dober in drugim rešuješ življenja. Drugič bodi pravi SLovenec in pritisni po gasu in takšnemu pokaži, kar mu gre.
Problem bo, ko enkrat nekdo res ne bo pripravljen in zaviral ob nevarni situaciji, ker on prehiteva v skarje in bo polek njega se umrlo oz. se poskodovalo en kup drugih ljudi in jaz tega ne podpiram, ko je en taki na cesti povecam varnostno za vsaj 3x vec kot je to potrebno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

So že kaj rekli na servisu?

lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Tomassi ::

Hm, če se je s svojo vožnjo zameril kakemu mehaniku, zna biti zadeva zanimivo "popravljena"

m0LN4r ::

Mene bolj zanima, ce ni slucajno v jarku in ali ima proper zimske gume gor, glede na to da za dirkalisce nima.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Gr8t ::

Daj si ti najdi svojo temo, boš ti tukaj meni spamal, ni to tema o načinu moje vožnje! Sicer pa če bi bilo kaj narobe z njo, da bi imel veliko nesreč, nimam pa nobene, bi jo najbrž že spremenil v 10 letih.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

gddr85 ::

sej smolo imaš lahko samo enkrat in si dober za večno ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

TOP ::

Kaj zdaj si pelal tale jajca od Opela na servis,da ugotovijo kaj je ali ne.Ali boš tukaj bluzu in učil,kako se vozi turbače.

K0l1br1 ::

Gr8t je izjavil:

Daj si ti najdi svojo temo, boš ti tukaj meni spamal, ni to tema o načinu moje vožnje! Sicer pa če bi bilo kaj narobe z njo, da bi imel veliko nesreč, nimam pa nobene, bi jo najbrž že spremenil v 10 letih.

Imaš srečo, ker te vsi pazijo, ko začneš delati neumnosti.

Utk ::

Jaz sem temu tipu cca 10 let nazaj, lahko tudi 7, napisal, da je hitra vožnja draga vožnja, on pa meni začel za kak drobiž zamenja disk ploščice. 10 let kasneje, in 3 avte vmes, bi lahko priznal, da sem imel prav. Zame nič novega sicer...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gr8t ::

To sem tudi že sam ugotovil. Saj ko gre kaj narobe z avtom sem vedno obžaloval prodajo prvega, drugega in tretjega, vsi preprosti atmosferski motorji 1.0/1.2/1.6 in vsi so se vozili še vsaj 5 let odkar sem jih prodal.
Zadnji trije so bli itak bolj igrače kot pa neka zanesljiva prevozna sredstva.
Ta zadnji je še ok, zaenkrat še ni nekih problemov, ta lučka je itak zato, ker nisem povsem, čez klik, zaprl pokrova za tank:
https://www.autoblog.com/2009/10/23/lea...
https://www.yourmechanic.com/article/is...
https://www.theglobeandmail.com/globe-d...

Lučka je že ok, to ni problem resetirat. Tudi v limp mode že en teden ni vrglo, samo 3x je vse skupaj.
Edino kar mi ni jasno je to neenakomerno pospeševanje, pospešuješ, pa čutiš da se za trenutek ustavi, potem pa spet gre. Sicer komaj opazno, ampak je moteče. Tega pred zadnjim tankanjem sigurno ni bilo.
Najraje bi šel sedaj tankat na OMV 100-ko, kot je nekdo predlagal. Povsem mogoče da je vse to zaradi tistega obiska na Petrolu, bi bilo hecno da je poleg nezaprtega pokrova noter še slab bencin.

Nimam časa hodit na servis, sem zmenjen med dopustom. Konec decembra, konec aprila in julija je vse kar si lahko privoščim servisirat avto. Zdaj imam pa že 2 oranžni lučki in sem se odločil da bom kar šel, ker je še 4 mesece do letnega servisa.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

b3D_950 ::

Razlika je med Petrolovim 95 in od OMVja?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Gr8t ::

K0l1br1 je izjavil:

Imaš srečo, ker te vsi pazijo, ko začneš delati neumnosti.

To pa sedaj v tej temi nisi več prvi, ki je to napisal, zato bom kar odgovoril. Kdo točno kaj pazi, še največ res jaz.

Ti lahko na cesti delaš kar hočeš, ostali bodo vozili naprej kot roboti. Recimo lahko voziš vzporedno z enim, ne bo stopil iz plina. Vem, ker včasih kakšnega tako testiram, ravno da lahko zavržem vaše teorije, kako ostali pazijo.

Res se ne spomnim kdaj točno bi kdo kaj pazil. Samo probleme delajo na cesti, ne gledajo kdaj te ovirajo in ne iščejo rešitev da te ne bi več ovirali. Pa dobro, saj to zastopim, danes tudi eden cijazi, cijazi, ko ga prehitim ostane daleč zadaj. Potem v naslednjem naselju vozim 50, ker tam moraš pa res 50. In ga imam takoj za ritjo, je šel skozi naselje s povsem enako če ne večjo hitrostjo kot izven, ker to sem ga prehitel že 2km nazaj, pa me je potem po čudežu ujel v 1km naselja. In zaradi takega seveda tudi sam ne bom povišal hitrosti, nisem pa tudi zmanjševal bolj kot če ga ne bi bilo. Ampak če bi videl da ga oviram še izven naselja, ga bom pa valda spustil naprej, ampak tam redko pride do tega, edino v snegu.
Dobro, to je uvidevnost, katero boš našel edino pri tujcih pa mogoče se kakšen tovornjak zna ustavit na avtobusni, če vleče vsaj 2 km vsaj 5 avtov za sabo.

Pa vključevanja na glavno cesto ima večina bolana, to je pa tudi vse kar se sedaj spomnim, saj vožnja ni neka raketna znanost. Že če bi šli samo to vadit en vikend, bi naredili veliko na vožnji.
Pa zavijanje brez smernika, čeprav so redke izjeme. Smernik in zavijanje čez 5m se ne šteje za dajanje smernika!

Pa valda je tudi moja vožnja grda, ampak na povsem druge načine. Ampak če jaz zavijam desno čez rdečo (valda se prej povsem ustavim in prepričam če je prosto, tako da res nobenega ne ogrožam) in če prehitevam po pasovih za razvrščanje (ja, včasih pogledaš v ogledalo in vidiš da je zavil levo, ampak nikoli ne prehitevam tik ob avtih, to gre edino če je tudi nasproti frej, enako kot na AC po desni pustim vmes vsaj za avto prostora), še vedno ne vem kaj naj bi drugi tukaj pazili. Kaj dosti več se pa v prometu tudi ne da goljufati.
Ampak kaj boš naredil, samo danes eden ni vedel ali bi speljal ali ne in ali bi pospešil ali ne, valda sem ga prehitel po srednjem pasu, pa očitno edini v zadnjem času, ker sem pobral s sabo kup peska. Zaradi takih sem torej začel iskati radikalne rešitve.

Vse bi se rešilo z ali zmanjšanjem populacije za vsaj x2, raje x4, vsaj te ki se prevaža z avti, ali zmanjšanjem delovnika na 6 ur (zdaj je pač ura 21, pa nisem še nič naredil), ali pa močnim nadzorom in kaznovanjem počasnih voznikov, ker tako kot vozi 90% populacije ni več za nikamor. FFS, vedno imaš enega pred sabo, to da ne moreš normalno prevoziti borih 10km niti 5 dni v celem letu (in to ob najmanj prometnih urah, med 6:00 in 6:30 ter okoli 14:30), z vožnjo 55/100 (s 50/70 vem da bi šlo, ampak taka vožnja ubija), je problem, kaj šele če bi bil v mestnih središčih kot to vsakodnevno opozarjajo po radiu.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Tomassi ::

Ravno ti s svojimi 10km v eno smer padeš v populacijo, ki bi se lahko vozila s kolesom v službo.

val46 ::

Ma sej ne moreš verjet...ti bi zdej najraje kar genocid delal, zato da bi za teh 10km do službe in nazaj namesto 10min porabil samo 7min??? Pa ti nisi normalen, majke mi! Najboljše da pišeš na cestno podjetje, da samo zate naredijo posebni pas v teh desetih kilometrih, tako kot imajo avtobusi v LJ. Če druzga ne, bodo potem vsaj ostali udeleženci v prometu varni pred tabo. Hvala bogu, da nisem iz tvojih krajev. Pa ne zarad mene, zarad tebe, ker bi te sigurno kje nalomil, če bi te srečal.

Kar se pa tistih tvojih oranžnih lučk na armaturni tiče...mislim da je tisto še tvoj najmanjši problem. Glede servisov pa, najbrž nisi poročen in nimaš otrok, službo imaš tudi 8urno verjetno, tako da, če si ti ne moreš dobit uro časa, za se zapeljat na servis, pa da ti avto na računalnik priklopijo in povedo, zakaj ti meče v rezervni program, pol bi blo verjetno res boljše, da sploh avta nimaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

kremenko1 ::

Ne razumem zakaj ima tale tema tri strani??? Na začetku mi je bilo morda še smešno,sedaj pa mi vse skupaj zgleda prav strašljivo. Gr8t se mi smili, ne vem pa zakaj ga ostali ne ignorirate, ker je dejstvo, DA MU NI POMOČI.

wajdujc ::

Gr8t je izjavil:


Ti lahko na cesti delaš kar hočeš, ostali bodo vozili naprej kot roboti. Recimo lahko voziš vzporedno z enim, ne bo stopil iz plina. Vem, ker včasih kakšnega tako testiram, ravno da lahko zavržem vaše teorije, kako ostali pazijo.


Kako to zgleda? Da na dvosmerni dvopasovnici se lotiš prehitevat in potem upočasniš da voziš zraven avta v desnem pasu? Ali kaj sploh pomeni da kakšnega tako testiraš?

m0LN4r ::

Bolj zanimivo je kako psihicno nestabilen postane v manj kot 10 minutah voznje xD Predstavljajte si, da se tak pelje 110 minut xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Gr8t ::

Že prej, danes sem šel samo 500m pa me je že en zjezil z vožnjo 45, realnih 40, ko bi drugače sam vozil 60, zmanjševal pa samo po potrebi, če je kdo ob cesti, prehod za pešce ali če se drugače zmanjša vidljivost. Pač če imaš na obe strani prazen pločnik, ti najbrž ne bo nekdo skakal v ribo iz 5m oddaljenega grmovja. Sem ga že hotel pajsnit, pa sem se potem zadržal. Zelena gorela že vsaj pol minute, on ti gre pa cijazit do nje, povejte kdo je sedaj tukaj nor. Ne rečem da moraš potegnit na 100 da ujameš zeleno, ampak 60-70 boš pa že.

Ni nujno da si na daljši poti bolj živčen, v bistvu sem enako kot na tej 500m poti. Sem šel že parkrat do Celja (CSS tuning) pa sem redno prehiteval in vozil 130-160, da bi šel tako dolgo pot samo po desnem pasu 110-120 ni pogoja. Nekatere je bilo treba valda po desni prehiteti.

Časa nimam skoraj nič, imam tak hobi, ki zahteva, da ga opravljam še med šihtom, na srečo v povprečju nimam za več kot 4 ure dela. Pa tudi drugače se mi ne da kar tako reskirat 2 uri prostega časa. Tudi avta se lotim prat samo 2x na leto.
Že tako v povprečju med tednom spim samo 5 ur (+/- 1), kam naj spravim še 2 uri za vožnjo na servis. Verjamem in opažam pa da ima 99% ljudi neverjetno veliko časa. Tudi če gledam na cesti, vsak ki ima 5 minut časa, se mi zdi kot da gre na cesto samo da mene ovira, res pri nobenem ni videt da bi morali priti nujno do kakšne B točke.

Drugače ko ste govorili da uničujem avto, nimam občutka da bi vožnja do 3000-3500rpm pri mrzlem kaj škodila avtu, če ne moreš tako vozit, potem to ni avto. Bom si dal ta post pod zaznamke in garantiram da bo avto pri 150k km imel še prvo turbino.

Ja, wajdujc, nekaj časa voziš ob njem ali malo pred njim z njegovo hitrostjo. Lahko bi šel nasproti šlepar, pa on ne bi zaviral. Čeprav folk se ne zaveda da bi v takem primeru tudi on kasiral.
Pa vedno se naredi da prej eden vozi počasi, potem ko prehitevaš, se pa kar naenkrat še 200KM zdi premalo. To ni kakšen sem pa tja, to se naredi v vsaj 8 od 10 primerov.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

KAVINSKY ::

Gr8t je izjavil:

Že prej, danes sem šel samo 500m pa me je že en zjezil z vožnjo 45, realnih 40


Kakšna jajca od avta pa imaš, da ti pri 45 toliko laže?

val46 ::

Ma za 500m bi šel lahko peš, sploh ker praviš, da imate pločnik tam...pol bi bil ti tisti, na katerega bi drugi morali pazit, da jim ne skočiš iz pločnika pred avto.

Praviš, da nimaš časa, ker imaš nek hobi, katerega delaš že med službo, ker praviš, da maš dejansko največ za 4h dela na dan? Se pravi, 4h/dan delaš,spiš največ 6h/dan, za vožnjo v in iz službe porabiš cca 30min...kaj za boga počneš ostalih 13h in pol na dan, da si vsaj en dan ne moreš vzet za peljat avto do servisa??? Poleg tega, vsi oz.vsaj večina servisov delajo tudi ob sobotah dopoldan in v kolikor si vikende fraj, se lahko dogovoriš za soboto za servis. Poleg tega, ne vem jaz kake avte ti prehitevaš, da ti tvoj 200KM avto ni dovolj, za jih prehitet in dajejo gas, ravno ko jih ti prehitevaš. Meni se z mojim 1,3 in 90KM avtom, v vsej moji 23letni karieri voznika je to morda zgodilo 3x. Zgleda da greš ostalim voznikom ravno tako na K.kot nam tu gor, zato ti pa to počnejo. Glede ostalih stvari s tvojo vožnjo je bilo pa že toliko povedanega, da ne bom več zgubljal besed brez potrebe.

Arzen28 ::

Gr8t je izjavil:

.Časa nimam skoraj nič, imam tak hobi, ki zahteva, da ga opravljam še med šihtom, na srečo v povprečju nimam za več kot 4 ure dela. Pa tudi drugače se mi ne da kar tako reskirat 2 uri prostega časa. Tudi avta se lotim prat samo 2x na leto.
Že tako v povprečju med tednom spim samo 5 ur (+/- 1), kam naj spravim še 2 uri za vožnjo na servis. Verjamem in opažam pa da ima 99% ljudi neverjetno veliko časa. Tudi če gledam na cesti, vsak ki ima 5 minut časa, se mi zdi kot da gre na cesto samo da mene ovira, res pri nobenem ni videt da bi morali priti nujno do kakšne B točke.

Prvič, na cesto se gre, ker se nekam hoče pripeljati, če je to 50 ali 100 je meni vseeno, samo ubij se sam, če si bedak.
Drugič, če se ti kam mudi, prilagodi svoj odhod od doma tako, da boš lahko normalno vozil.
Tretjič, ne da imajo ljudje veliko časa ampak si ga znajo razporediti, glede na to kako dolgo že serješ z dolgimi vpisi, avta pa še vedno nisi peljal na servis, si totalno neresen in za vnaprej se ve, da ko boš spet imel "problem", brezveze da ti pomagamo, ker samo trolaš.

Pa lepe praznike, upam da boš imel čas dočakat novo leto.

Tomassi ::

Gr8t je izjavil:


Ni nujno da si na daljši poti bolj živčen, v bistvu sem enako kot na tej 500m poti. Sem šel že parkrat do Celja (CSS tuning) pa sem redno prehiteval in vozil 130-160, da bi šel tako dolgo pot samo po desnem pasu 110-120 ni pogoja. Nekatere je bilo treba valda po desni prehiteti.


Prosim, ostani v svojih koncih.

Utk ::

Jaz resno, brez zajebancije, mislim da ima ta človek psihične probleme, če se tega zaveda ali ne. To ni normalno in verjetno bolezensko. In verjetno se kaže še v čem drugem, samo da o drugem se tu ne hvali.
Vsak dobesedno bedak pač ne bi smel imet izpita.
Vsakemu grejo na živce mečkači, tudi mečkačkem, da si zarad njih vsaki 2 leti kupiš močnejši 200 konjski avto za 20 km dnevno, in izvajaš take bedarije, je pa bolezen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Heh, prav smešno mi je, da je ~200HP avto nek pojem performanc....
#brezpodpisa

D3m ::

Vsak pa nima za

Widowmakerja :)

|HP EliteBook|R5 6650U|

wajdujc ::

Gr8t je izjavil:

Ja, wajdujc, nekaj časa voziš ob njem ali malo pred njim z njegovo hitrostjo. Lahko bi šel nasproti šlepar, pa on ne bi zaviral. Čeprav folk se ne zaveda da bi v takem primeru tudi on kasiral.

Kaj pa bi moral narediti pameten voznik zraven tebe? Pospešiti? Zavirati? Te izriniti na levo bankino ali prepad ali karkoli že imate v vaših rovtah?

Gr8t je izjavil:


Pa vedno se naredi da prej eden vozi počasi, potem ko prehitevaš, se pa kar naenkrat še 200KM zdi premalo. To ni kakšen sem pa tja, to se naredi v vsaj 8 od 10 primerov.


Pol pa res jih 8 na 10 pravilno reagira in se ti umakne da se lahko varno vrneš v desni pas. Ali bi morali zavirati? Ali spet, te vreči s ceste?

Ali pa srečaš same debile ki čudno delajo, se ne pa vprašaš če si lahko sam debil?



Fajn bi bilo, da bi tale možganski maloposestnik vozil bolj pametno, bolj verodostojno pa upam le, da ko bo možiček povzročil nesrečo, ne bo oškodoval drugih ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wajdujc ()

GR2 ::

Avto spet leti, tudi 160 je videl števec, pa nisem videl AC, sicer danes bolje da ne kdor je spremljal novice.
Samo cevka vakum ventila turbine je bila požrta, verjetno od kune. Zato tudi neenakomerno pospeševanje in turbo piskanje, v bistvu je še dobro šel glede na to, moč praktično enaka, res pa da še nisem preveril kaj točno je funkcija te cevke.

hojnikb je izjavil:

Heh, prav smešno mi je, da je ~200HP avto nek pojem performanc....

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mi ga ti častiš? Niti nisem spremljal tega avta in nimam pojma zakaj je tolk drag, ampak za 5kEUR več dobiš RS-a ter stari 250KM je bil brez dodatne opreme 25kEUR.
Mislim, jaz imam plače 1000EUR, še to vključno s prevozom, tako da sta alternativi v glavnem Civic 180KM ali Polo GTI 200KM, oba mi nista preveč všeč. Ali pa kak star avto, to sem jih dal pa že dosti čez da vem kako je s tem.
Novo Astro sedaj za 20kEUR dobiš komaj 1.2T 130, tako da 1.6T 200 za ta denar je bil res best buy, čudno da sem ga samo jaz ter še ene 3 v celi SLO kupili. Po komentarjih na forumih vsi trije cijazijo s 6l, lol, potem si 2x hitrejši če teraš 60KM in imaš 7l, tudi ne vem zakaj bi plačeval vsaj 500EUR za zavarovanje za tako vožnjo.

Astra mi povsem ustreza, idealen itak ni noben avto, pa daš lahko 5x več. Ta je ok, ker je vsaj normalno hiter (to je zame ravno 7s avto), ostalo me itak ne zanima, niti neka huda lega v ovinkih, imam raje da se lahko BP vozim po naših cestah.
BC je pa tudi danes, ko sem vsako ravnino poteral do kolker se da, kazal 11l, se pravi realnih 12l, pa sem pred tem opravil samo 20km z 10l, se pravi pije max 13l, pač da razjasnim kar ste nabijali v prazno na prejšnji strani. Še s Cliom RS nisem prišel čez 14,5l, in turbina zaradi 2000 obratov manj (pri tem nimaš kaj čez 5500 gonit, je nekje vmes med TD in NA bencinarjem) pomeni vsaj liter manjšo porabo in ne večje kot je nekdo pisal na prejšnji strani.
Pa da mi ne bo sedaj kdo sikal da znam samo po ravninah nažigat, tudi čez ovinke mislim da grem tolk hitro kot se pač da, pa tudi če je še 10 km/h rezerve, jaz grem pač do tolk dokler me ne ustavi strah, kot najbrž tudi večina ostalih, edino ne vem kako imajo lahko tako nizek prag strahu tisti, ki morajo zavirat na 40. Ene 3x na leto ga pa sigurno poženem tudi čez ta prag, da mi malo zabije srce.
Sploh pa ne vem kdo se vozi vedno z gasom v poden, če ne drugega moraš ogret motor, realna poraba do sedaj je 10,16l. In to je zelo dinamična vožnja, če je eden pred mano, takoj cager, ne kot v tisti sosednji temi kjer se noobi vozite celih 20km s 50km/h, take jaz prehitim sredi naselja ali sredi ovinka, kaj šele tam okoli Velenja kjer so po ogledu Google Maps same dolge ravnine, kakšne polne črte, nobi eni.
200KM/10l, 100KM/8,5l, računajte sedaj razmerje moč/poraba, mislim da boljšo težko dobiš, če greš računat moč/poraba/zavarovanje, je pa verjetno nekje okoli 130KM.

To pa še vedno drži pa sem napisal že 2,5 leti nazaj, ko ste tukaj nabijali da preveč teram, 3000-3500 je normalno za mrzlega turbobencinarja (pri mojem to pomeni 130 km/h), 4000 pa za atmosferca, bom ja vedel, saj ti tudi avto da čutit, recimo če je zunaj res mrzlo čutiš da noče it, če hočeš potegnit čez 3000.
https://slo-tech.com/forum/t637852/p560...
Tudi ne vem kaj boš nekaj šparal, če so mi že mravlje okupirale avto da sem se jih komaj znebil, potem mačka mi vedno skače po strehi in sedaj še kune. Itak bo šlo prej vse ostalo kot motor, turbina in menjalnik.
Kakorkoli že, se sigurno javim čez 10 let in bomo videli kdo je imel prav in kdo ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

hojnikb ::

posten dec si kupi 135i/335i z N54 in ga nabilda na 500-600HP. To stane se vedno manj kot ena nabildana nova astra in povozi 99.9% avtov, ki se vozijo po nasih cestah.

In tukaj se pogovarjamo o performancih in usivih 200 ali 280HP:))
Pri amerih se sele z 300hp zacnejo everyday limuzine:D
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

GR2 ::

Pa saj sem rekel normalno hiter, kakšne performanse, 200KM - normalen, 100KM - počasen, 500KM - hiter. Mislim da vsak ki vozi 100KM ve da je počasen, ne ve pa vsak da 200KM ni hiter, vsaj jaz nisem vedel preden sem se spravil it po Clia RS in sem mislil da bo raketa, v bistvu je bil pa skoraj nepremičnina.

hojnikb ::

200KM/10l, 100KM/8,5l, računajte sedaj razmerje moč/poraba, mislim da boljšo težko dobiš, če greš računat moč/poraba/zavarovanje, je pa verjetno nekje okoli 130KM.


cipiran 2.0 dizl (pomoznosti z twin turbo) bo najbolse razmerje med porabo in performancih. Pozabi bencinarje, ce ti je za to.
taksen setup ti lahko hitro nanese slabih 300HP, pa se z porabo se vedno lahko spustis pod 5l.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

GR2 ::

Če govorimo za 20+ km razdalje, ne verjamem da se splača za kratke razdalje.

hojnikb ::

koliko se splaca, preceni sam (hint: EGR/DPF off). v vsakem primeru performance bencinar ni nacin, s katerim bos sparal na gorivu.

325d je recimo en tak fin voz, ki bo porabo relativno malo in se bp kosal z 2.0 turbo bencinci.
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

V bistvu bo največja panika ratala med vozniki dizlov, ko bodo naslednje leto začeli preverjat, če je DPF na avtomobilih montiran in neblindiran. In če začnejo še moč preverjat (za čipirane dizle) pa zavarovanja glede na pravo moč računat, bo pa kr naenkrat večina dizelskega sranja iz naših cest izginila.

hojnikb ::

nic ni treba gledat ce je montiran, dovolj je ze meritev pm in nox.

da bi pa mel tp dynometre za moc merit, bo pa prej se kaksna apokalipsa vmes :)

pa ce smo ze pri odstranjevanju dpf/egr; pri severnih sosedih se da to lepo uredit, da imas vse lepo tipitopi na papirju, pac placas vec davka ob uvozu, saj mas zarad teg kvecjemu kaksen euro2.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101849 (60731) Berserker
»

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36365475 (53864) hojnikb
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525891 (21693) krneki0001
»

Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5811887 (10072) Blinder
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030921 (26521) Siddh

Več podobnih tem