» »

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Dieu ::

krneki0001 je izjavil:

Veliko. Nočeš imeti avta, ki bo zdržal samo 70k kilometrov, potem pa moraš delat generalko.


Če imaš ketno je praviloma to vezano na redno vzdrževanje, če boš ga teral brez olja bo prej problem kot drugače, generalka na 150kkm (ali pa 100kkm) pa ti je tako ali tako v interesu, razen če boš raje prodal avto.

No, TSI pa TFSI smeti so že druga zgodba...
I was blind but now I see!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dieu ()

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

dieu, ja, zato so na 1.2 in 1.4 TFSI delal generalke pri 70k kilometrih.

kar seveda ni posledica turbine ali navitosti, ampak čisto nekaj drugega (ketne afaik)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Dieu ::

hojnikb je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

dieu, ja, zato so na 1.2 in 1.4 TFSI delal generalke pri 70k kilometrih.

kar seveda ni posledica turbine ali navitosti, ampak čisto nekaj drugega (ketne afaik)


Ja, ker so te mašine žrle olje kot za stavo.
I was blind but now I see!

Utk ::

hojnikb je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

dieu, ja, zato so na 1.2 in 1.4 TFSI delal generalke pri 70k kilometrih.

kar seveda ni posledica turbine ali navitosti, ampak čisto nekaj drugega (ketne afaik)

Res ni bila to posledica turbine, je pa bila posledica šparanja, ker logično moraš šparat, če prodajaš avto s turbino za kikiriki. Od takrat je pa VW najavil še večje šparanje (oni so najavili, ne mene ustrelit), kar pa vsi z iq-jem nad 20 vemo kaj pomeni za kvaliteto (tu me pa lahko, če želite).

Dieu ::

Kakšno šparanje če moraš na vsakih 1000km kupit liter olja? V ekstremnih primerih še več...

Torej ko greš na morje rabiš kantico olja. Ob tem pa poraba becina tudi ni ravno biserna, razen mogoče pri Audijih 2015+ pri katerih se še sploh ni prav pokazalo kako bo z vzdrževanjem.

Potem pa maš na servisih te nove A4ke in A6ke pa 5 tipov okoli, ki menjavajo vse žive senzorji ipd pa nikomur ni jasno zakaj nekaj zeza...
I was blind but now I see!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dieu ()

Dieu ::

Če vprašaš mene osebno se ničesar od VW ne dotaknem, z BMWji sem imel 3,4 leta nazaj slabe izkušnje in od takrat več niso zanimivi, niti ne sledim kaj delajo - in s tem ti vsi nemci odletijo. Opel so tak kupli Francozi, pa še pri njih so zadnja leta šparali na vseh krajih in koncih - ne moreš imeti na novem avtu slabo obdelanih gum okoli stekel ali pa štrlečih odbijačev, neenakomernih rež, ipd, sicer tu Renault ni kaj dosti boljši mislim, da so ravno oni začeli nižat standard s tem.
I was blind but now I see!

krneki0001 ::

Vsi nižajo standarde, da lahko ceneje prodajajo.

Dieu ::

Eni bolj, drugi manj. Sicer pa dobiš bencinarje, Japonce, recimo 2.0+ za ~5 jurjev, ne bodo pa turbaši in poraba bo v rangu 10L. Sicer pa ima 2.0 TFSI porabo tudi tu nekje, zanesljivost pa niti približno.
I was blind but now I see!

RejZoR ::

Dieu je izjavil:

Kakšno šparanje če moraš na vsakih 1000km kupit liter olja? V ekstremnih primerih še več...

Torej ko greš na morje rabiš kantico olja. Ob tem pa poraba becina tudi ni ravno biserna, razen mogoče pri Audijih 2015+ pri katerih se še sploh ni prav pokazalo kako bo z vzdrževanjem.

Potem pa maš na servisih te nove A4ke in A6ke pa 5 tipov okoli, ki menjavajo vse žive senzorji ipd pa nikomur ni jasno zakaj nekaj zeza...


Jaka ekologija, če potem avto namesto mal več bencina po defaultu kuri več olje... Pol je vseeno če ostanemo na atmosfercih, pa bojo ko potegneš črto še vedno bolj eko...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dieu ::

Jaz ne govorim o ekologiji ampak o zanesljivosti ter vzdrževanju in kot pravim, poraba pri TSI in TFSI bencinarjih ni biserna.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

VW pravi, da celih 15% Turbo fuel stratified injection @ Wikipedia + šala o emisijah (verjetno je to bilo pred afero :)))

Zdaj pa zraven še vračunaj razliko pri vzdrževanju pa si v minusu.
I was blind but now I see!

Domobrancek ::

Ah ja na koncu bom ugotovil, da se mi sploh ne splača menjati. Turbo bencinarji se bolj kvarijo in so dražji za vzdrževanje. Primerljivi atmosferci (torej nekje 1.8 - 2.0) pa pijejo veliko več kot moj trenutni avto (omenjate 10 moj trenutni pije nekje 7).

Kaj (če sploh kaj) se mi potem sploh splača vzeti? 8-O

krneki0001 ::

Dieu je izjavil:

Eni bolj, drugi manj. Sicer pa dobiš bencinarje, Japonce, recimo 2.0+ za ~5 jurjev, ne bodo pa turbaši in poraba bo v rangu 10L. Sicer pa ima 2.0 TFSI porabo tudi tu nekje, zanesljivost pa niti približno.


Ja, če bo 20 let star avto bo taka poraba, drugače pa pod 10 litrov.
Ženin Daily car je s prostornino 2.5 litra, pa še boxer motor in je povprečna poraba za zadnjih 30k kilometrov 8.6 litra. Pa ne vozi počasi.

Aston_11 ::

Ne poslušaj preveč modrovalcev po forumu. Kvarijo se predvsem takim, ki delajo z avti kot svinja z mehom.

krneki0001 ::

Nope, takim se kvarijo veliko manj.

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Nope, takim se kvarijo veliko manj.

Bedarija, poln gas pri mrzlem avtu koristi turbini?
Ko boš ti kaj objektvnega napisal, bo tudi praznik.

Dieu ::

Aston_11 je izjavil:

Ne poslušaj preveč modrovalcev po forumu. Kvarijo se predvsem takim, ki delajo z avti kot svinja z mehom.


Zakaj potem Audi ne more dat 5 let garancije tako kot dajo Korejci za njihova jajca?
I was blind but now I see!

Aston_11 ::

Dieu je izjavil:

Zakaj potem Audi ne more dat 5 let garancije tako kot dajo Korejci za njihova jajca?

Ni mu treba. Če hočeš korejca prodati, moraš ponuditi kaj, kar konkurenca nima. Drugače bi ga samo nebivedu kopoval. No ja, pri subarujih niti garancija pri dizlih ne pomaga.

Invictus ::

Aston_11 je izjavil:


Ni mu treba. Če hočeš korejca prodati, moraš ponuditi kaj, kar konkurenca nima. Drugače bi ga samo nebivedu kopoval. No ja, pri subarujih niti garancija pri dizlih ne pomaga.

Moraš biti malo umsko prizadet, da kupiš japonca dizla ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Nope, takim se kvarijo veliko manj.

Bedarija, poln gas pri mrzlem avtu koristi turbini?
Ko boš ti kaj objektvnega napisal, bo tudi praznik.


Dej malo poglej, kaj povprečna mularija vse z avti počne, pa boš videl, da delajo z avtomobili ko svinja z mehom pa avtomobili kr delajo. Pridi kdaj ponoči v BTC, pa si poglej kaj se dela z avtomobili na rondojih, na izvozih,...

Medtem pa moj stari kupi novo škodo 4x4 in mu po enem letu in 60k kilometrov prevoženih odleti vodna pumpa (plastično ohišje je razneslo) in avto ribne na avtocesti. S tem da je ni nikoli teral v obrate, da je v bistvu tak voznik, da bi se najraje v copate preobul ko se usede v avto, da redno dela vse servise in da takoj zajamra in leti na servis, če avto samo spusti kak čuden glas,...

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

a boš videl, da delajo z avtomobili ko svinja z mehom pa avtomobili kr delajo.
Zjahani, nevzdrževani avti kar delajo? Daj ti koga drugega nateguj z bedarijami.

Dieu ::

Aston_11 je izjavil:

Dieu je izjavil:

Zakaj potem Audi ne more dat 5 let garancije tako kot dajo Korejci za njihova jajca?

Ni mu treba. Če hočeš korejca prodati, moraš ponuditi kaj, kar konkurenca nima. Drugače bi ga samo nebivedu kopoval. No ja, pri subarujih niti garancija pri dizlih ne pomaga.


Mhm, težko verjamem, nemci se prodajajo zaradi značke na haubi, ker predstavljajo status v družbi. Po problemih, ki jih imajo in recallih jih pa težko označiš kot zanesljive, časi Golfa II so mimo, žal. Po drugi strani pa bi Nemci brez problema boostali prodajo z 5 letno garancijo ČE bi si lahko to privoščili.
I was blind but now I see!

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

No ja, pri subarujih niti garancija pri dizlih ne pomaga.


Subaru pa dizel ne gresta skupaj. Mogoče bo čez 10 let delal normalno, ampak po osmih letih odkar so ga začel delat, še ni iz problemov ven.

Pa ni problem dizelski agregat, če smo že pri tem. Ta dela. Problem je dvomasni vztrajnik in kmetavzi za volanom, ki šparajo na servisih. Če je predpisano, da se dvomasni vztrajnik menja med 60 in 80k, se naj menja, ne da se čaka do 150k, ko bo motorju odletela glavna gred, ker jo je vztrajnik vztrajno krivil.

Zgodovina sprememb…

Dieu ::

Evo ti: http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/au... (po scrollaj do "bad")
I was blind but now I see!

loveJDM ::

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

hojnikb,
Z 2.0 brez problemov voziš z zelo nizko porabo.
Sploh če je dizel.
Kaj sodi po st standarnih v nizko porabo pri bencinarjih, pa nimam pojma.

Invictus je izjavil:

hojnikb je izjavil:

avto brez turbine je tut bolj kot ne crknjen konj, če ni v tapravih obratih :)

Saj ga daš. V čem je problem?
Da prideš jutri kam.



"Da prideš jutri kam" hahahahaha....pa sej to ne morš verjet kaj vse ne prebereš tukaj.

Domobrancek ::

Hvala vsem. Torej: Bencinarji s turbino se načeloma peljejo bolje od atmosfercev ampak so manj zanesljivi in so dražji za vzdrževanje med tem, ko so atmosferci bolj zanesljivi z višjo porabo in slabšo odzivnostjo. Se mi potem sploh splača vzeti (recimo) 1.6 atmosferca? Bo to sploh kakšen upgrade glede na trenutni avto?(bo kaj boljši za prehitevanja? Bo imel kaj boljše pospeške..?). Je tukaj veliko odvisno od teže/proizvajalca?

Invictus ::

Zakaj ne? Sam imam 100KM atmosferca, pa je dovolj da šibaš po avtocesti 180 km/h. Poraba čez celo Nemčijo nekaj nad 8 litrov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GrimReaper ::

Domobrancek je izjavil:

Se mi potem sploh splača vzeti (recimo) 1.6 atmosferca? Bo to sploh kakšen upgrade glede na trenutni avto?(bo kaj boljši za prehitevanja? Bo imel kaj boljše pospeške..?). Je tukaj veliko odvisno od teže/proizvajalca?

Ravno tukaj je najmanj razlike, med 1.2 in 1.6. Ker 1.6 so ponavadi v razredu višje in so torej težji. Sam nisem opazil velike razlike pri 50-90 v 2. in 3. prestavi, max 0,5s, tako da za prehitevanje ti je isti shit.
Če te še zanima kako je z 2.0, v 2. je pač nekaj boljši, v 3. pa enako hiter kot prej omenjena v 2. Tudi nič posebnega, in kadar sem ga dal fotru za vozit se mu tudi zdi isti shit kot njegov 1.6.
Ma jest tut mislim da imaš zdaj še najbolje, če boš šel tako pot kot jest, boš z vsakim novim avtom razočaran.
Kot si rekel, tolk kot gre bolje, tolk več tut pije in je dražji za vzdrževat. Če vse to seštejem skupaj, je bil še najboljši 1.6, 1.2 pa ne daleč zadaj. Najboljši nakup je verjetno Clio 1.4 16V 98, katerega mi je žal da nisem kupil takoj namesto 1.2 in 1.6.
Res taprava razlika v vožnji se pa pomoje začne pri Golfu GTI in ostalih 2.0T, ampak 5-ke so že vse zgonjene, 6-ke neki srednjega, za novo 7-ko pa rabiš 30k.

Najbolj zanesljivi turbo motorji so pomoje:
1. Fiat 1.4 T-Jet, MultiAir seveda nekaj manj
1. Opel 1.4/1.6T, enako Fordovi 1.6T
2. Peugeot/Citroen/Mini 1.6THP
3. VW 1.2/1.4 TSI

Kar redno spremljam Avto.net in da so morali menjat cel motor, so bili samo zadnji dvoji.
Nekaj podobnega mi je naštel tudi pri CSS tuning, ki dobro pozna vse turbo motorje.
Na SLO forumih boš itak našel bolj skope informacije, ker so očitno pri nas zelo redki. Sicer moraš pa res imet srečo da pri nas zagledaš katerega od zgoraj omenjenih, to je pomoje eden na 10.000, sploh če greš izven LJ.
Pomoje z Bravotom ne morš falit, ampak da boš več kot 2 leti brez večjih problemov, ti sam ne bom garantiral.

Če hočeš res varen nakup in vsaj nadpovprečno hiter avto, Twingo RS, recimo tukaj en pravi da ni imel skoraj nič problemov. In tudi meni se zdi da stroškovno ne bi smelo bit nič drugače kot z navadnim 1.6 105KM.
http://www.renault-klub.si/forum/viewto...

Pa še to si preberi, če ti slučajno v tej temi še ni bilo jasno:
http://www.renault-klub.si/forum/viewto...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

krepki ::

krneki0001 je izjavil:

1.4 TSI ima ob normalni vožnji 8 do 9 litrov porabe. Ko ga teraš pa je takoj nad 10.

Jaz imam leona 1.4 tsi fr in imam porabo 5.8 litra pri normalni vožnji,za prehitevat je super in tudi na avtocesti fajn potegne.

Domobrancek ::

GrimReaper je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

Se mi potem sploh splača vzeti (recimo) 1.6 atmosferca? Bo to sploh kakšen upgrade glede na trenutni avto?(bo kaj boljši za prehitevanja? Bo imel kaj boljše pospeške..?). Je tukaj veliko odvisno od teže/proizvajalca?

Ravno tukaj je najmanj razlike, med 1.2 in 1.6. Ker 1.6 so ponavadi v razredu višje in so torej težji. Sam nisem opazil velike razlike pri 50-90 v 2. in 3. prestavi, max 0,5s, tako da za prehitevanje ti je isti shit.
Če te še zanima kako je z 2.0, v 2. je pač nekaj boljši, v 3. pa enako hiter kot prej omenjena v 2. Tudi nič posebnega, in kadar sem ga dal fotru za vozit se mu tudi zdi isti shit kot njegov 1.6.
Ma jest tut mislim da imaš zdaj še najbolje, če boš šel tako pot kot jest, boš z vsakim novim avtom razočaran.
Kot si rekel, tolk kot gre bolje, tolk več tut pije in je dražji za vzdrževat. Če vse to seštejem skupaj, je bil še najboljši 1.6, 1.2 pa ne daleč zadaj. Najboljši nakup je verjetno Clio 1.4 16V 98, katerega mi je žal da nisem kupil takoj namesto 1.2 in 1.6.
Res taprava razlika v vožnji se pa pomoje začne pri Golfu GTI in ostalih 2.0T, ampak 5-ke so že vse zgonjene, 6-ke neki srednjega, za novo 7-ko pa rabiš 30k.

Najbolj zanesljivi turbo motorji so pomoje:
1. Fiat 1.4 T-Jet, MultiAir seveda nekaj manj
1. Opel 1.4/1.6T, enako Fordovi 1.6T
2. Peugeot/Citroen/Mini 1.6THP
3. VW 1.2/1.4 TSI

Kar redno spremljam Avto.net in da so morali menjat cel motor, so bili samo zadnji dvoji.
Nekaj podobnega mi je naštel tudi pri CSS tuning, ki dobro pozna vse turbo motorje.
Na SLO forumih boš itak našel bolj skope informacije, ker so očitno pri nas zelo redki. Sicer moraš pa res imet srečo da pri nas zagledaš katerega od zgoraj omenjenih, to je pomoje eden na 10.000, sploh če greš izven LJ.
Pomoje z Bravotom ne morš falit, ampak da boš več kot 2 leti brez večjih problemov, ti sam ne bom garantiral.

Če hočeš res varen nakup in vsaj nadpovprečno hiter avto, Twingo RS, recimo tukaj en pravi da ni imel skoraj nič problemov. In tudi meni se zdi da stroškovno ne bi smelo bit nič drugače kot z navadnim 1.6 105KM.
http://www.renault-klub.si/forum/viewto...

Pa še to si preberi, če ti slučajno v tej temi še ni bilo jasno:
http://www.renault-klub.si/forum/viewto...


Hvala za info. Morda veš (ali kdo drug..) kakšni so kaj oplovi (turbo) motorji?

krepki je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

1.4 TSI ima ob normalni vožnji 8 do 9 litrov porabe. Ko ga teraš pa je takoj nad 10.

Jaz imam leona 1.4 tsi fr in imam porabo 5.8 litra pri normalni vožnji,za prehitevat je super in tudi na avtocesti fajn potegne.

Tudi jaz gledam leona med drugim. Mi je po obliki še nekoliko lepši od golfa. Koliko konjev ima mašina? Si imel že kakšne težave..?

Zgodovina sprememb…

krepki ::

Mašina ima 125 konjev,zaenkrat težav ni.

Domobrancek ::

krepki je izjavil:

Mašina ima 125 konjev,zaenkrat težav ni.

Te so baje malo bolj zanesljive od ostalih, ja. Koliko prevoženega?

krepki ::

Avto je nov tako,da nima veliko prevoženih ampak je občutna razlika med golfom,ki sem ga imel prej,golf5 gt sport 1.6 bencin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krepki ()

jest10 ::

_IKE_ je izjavil:

TSI motorji so glede na avtomobilizem forum, precej problematični.

Ima tista tema mal preveč vnosov...

Stari TSI s ketno

PrimoZ_ ::

Mazda in njihov right sizing FTW ;)

Jo vozim in je super :)

stara mama ::

.... dokler nimaš za menjat kakih injektorjev ali kaj podobnega.
Ekologija™ in Trajnost™

mikhaair ::

Civic 1.8 ali kaksno starejso Accord 2.0?

Domobrancek ::

mikhaair je izjavil:

Civic 1.8 ali kaksno starejso Accord 2.0?

Yup. Ravno hotel vprašati: Kakšne so kaj honde civic (in njihovi 1.8 bencinski motorji)?

PrimoZ_ je izjavil:

Mazda in njihov right sizing FTW ;)

Jo vozim in je super :)

Imajo to samo bolj novejši modeli ane?

Zgodovina sprememb…

_IKE_ ::

jest10 je izjavil:

_IKE_ je izjavil:

TSI motorji so glede na avtomobilizem forum, precej problematični.

Ima tista tema mal preveč vnosov...

Stari TSI s ketno



Zal tudi novejši letniki ( so v temi omenjeni ), zagotovo pa tisti letniki ki pridejo v postev za cenovni rang OP

Heavy ::

Domobrancek je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Civic 1.8 ali kaksno starejso Accord 2.0?

Yup. Ravno hotel vprašati: Kakšne so kaj honde civic (in njihovi 1.8 bencinski motorji)?


Kolega jo ima. Do sedaj ni imel nobenih popravil, se pa zavore rade obrabljajo (v primerjavi z prejšnjim pežojem 206). Kvalitetno izdelana, za rikvercat pa ni najbolj pregleden avto.
#TeamFelix

mikhaair ::

Kaj pa poraba?

Domobrancek ::

_IKE_ je izjavil:

jest10 je izjavil:

_IKE_ je izjavil:

TSI motorji so glede na avtomobilizem forum, precej problematični.

Ima tista tema mal preveč vnosov...

Stari TSI s ketno



Zal tudi novejši letniki ( so v temi omenjeni ), zagotovo pa tisti letniki ki pridejo v postev za cenovni rang OP


Ja tisti, ki sem jih jaz gledal imajo definitivno ketno. Po malo bolj podrobnem pregledu spleta sem ugotovil, da te mašine res niso najbolj zanesljive. Še najbolj je 1.4 z 122konji, katera naj bi bila najbolj vzdrževljiva in imela najmanj težav.. Dobro, da imam še veliko časa za odločitev :)

Heavy je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Civic 1.8 ali kaksno starejso Accord 2.0?

Yup. Ravno hotel vprašati: Kakšne so kaj honde civic (in njihovi 1.8 bencinski motorji)?


Kolega jo ima. Do sedaj ni imel nobenih popravil, se pa zavore rade obrabljajo (v primerjavi z prejšnjim pežojem 206). Kvalitetno izdelana, za rikvercat pa ni najbolj pregleden avto.


Sem gledal na netu, ja. Sicer ima kar nekaj običajnih (manjših) napak.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

mikhaair je izjavil:

Kaj pa poraba?


Zaradi vožnje, nad 10. Bolj realistično je spritmonitor gledati.
#TeamFelix

Blinder ::

krneki0001 je izjavil:

1.4 TSI ima ob normalni vožnji 8 do 9 litrov porabe. Ko ga teraš pa je takoj nad 10.


Tako no, da nebi slucajno kdo verjel v izjave anti vag-ovcev:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

novejsi 1.4 tsi ima se nizjo porabo (tle govorimo ze o konkretno mocnih avtih, 140 in 150 konjev):
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Domobrancek je izjavil:


Yup. Ravno hotel vprašati: Kakšne so kaj honde civic (in njihovi 1.8 bencinski motorji)?



Uredu so. Niso pa to 1.4 tsi:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

hobbit ::

Heavy je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Civic 1.8 ali kaksno starejso Accord 2.0?

Yup. Ravno hotel vprašati: Kakšne so kaj honde civic (in njihovi 1.8 bencinski motorji)?


Kolega jo ima. Do sedaj ni imel nobenih popravil, se pa zavore rade obrabljajo (v primerjavi z prejšnjim pežojem 206). Kvalitetno izdelana, za rikvercat pa ni najbolj pregleden avto.


Lastnik accorda 2.0 bencin 2005 sem od lanskega avgusta. Povprecje zadnjih 16kkm je 7.8. Min = 7.45 max = 8.5. Voznja dinamicna. Edino na ac grem redko cez omejtev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hobbit ()

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

1.4 TSI ima ob normalni vožnji 8 do 9 litrov porabe. Ko ga teraš pa je takoj nad 10.


Tako no, da nebi slucajno kdo verjel v izjave anti vag-ovcev:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...


Zdej pa še klikni na milage, da bo statistiko obrnilo, pa boš videl, da jih ima skoraj več kot pol porabo od 7,5 naprej.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

jest10 ::

krneki0001 je izjavil:

Blinder je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

1.4 TSI ima ob normalni vožnji 8 do 9 litrov porabe. Ko ga teraš pa je takoj nad 10.


Tako no, da nebi slucajno kdo verjel v izjave anti vag-ovcev:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...


Zdej pa še klikni na milage, da bo statistiko obrnilo, pa boš videl, da jih ima skoraj več kot pol porabo od 7,5 naprej.

https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Če si pismen, boš opazil, da je povprečna poraba 6,82 ozeroma na tvojem linku 6,52

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

krneki0001 ::

Gledaš nemške podatke. Torej ogromno avtocest, zato prvo tretjino najnižjih podatkov brez problema odrežeš, ker je tako nizka poraba izključno zaradi velikih relacij na teh avtocestah. Druga tretjina so nekje deloma daljše relacije, deloma mestna vožnja, zadnja tretjina je pa kratke relacije in mestna vožnja.

In ta zadnji del je važen za OP-a. Op namreč piše, da se bo vozil 10km na dan, torej bo tak avto pil med 8 in 9 litrov, ker se ne bo niti ogrel za 5km do službe in 5km od službe do doma.

Tomas 33 ::

Moj 1.4 Multiair (125 kW):
Ljubljana - Maribor po omejitvah cca. 6,5 l/100km. Overall po 18kkm 8,2 l/100km (mesto, avtocesta, umerjeno, tiščanje do konca).

Za te mašine je nekje povprečna poraba kombinirane vožnje med 7,5 in 8,5, če nisi ravno penzič oz. Fitipaldi na drugi strani.

krneki0001 ::

Tomas 33 je izjavil:

Moj 1.4 Multiair (125 kW):
Ljubljana - Maribor po omejitvah cca. 6,5 l/100km. Overall po 18kkm 8,2 l/100km (mesto, avtocesta, umerjeno, tiščanje do konca).

Za te mašine je nekje povprečna poraba kombinirane vožnje med 7,5 in 8,5, če nisi ravno penzič oz. Fitipaldi na drugi strani.


Točno to jaz govorim, pa me vsi demantirajo in pravijo, da to ne drži.

toma168 ::

Kaj pa kakšna Škoda Octavia RS? Ti malo starejši modeli v tvojem cenovnem rangu.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146816 (12208) hojnikb
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102878 (61760) Berserker
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122663 (17459) Assassub

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7227237 (25232) dzinks63
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187564 (152577) Spajky

Več podobnih tem