» »

Omejitve hitrosti na AC - anketa

Omejitve hitrosti na AC - anketa

«
1
2 3 4

Gaius ::

Živijo,

če se vam da rešit zelo kratko anketo (30-50 sekund) o omejitvah hitrosti na AC, potem delim tukaj rezultate z širnim svetom, in lahko steče nekaj debate o tem.

https://www.1ka.si/a/245563

Anketa je bila malo popravljena. Dva odgovora nista omogočala - hitreje kot do sedaj.
  • spremenil: Gaius ()

FTad ::

Kdaj in kje bodo objavljeni rezultati? Me izredno zanima statistika odgovorov.

2dark ::

Jaz vozim, če mi stanje na avtocesti omogoča 140-150.. Tukaj ne gre nobena provida za mano, ker se jim ne splača.

Ponoč pa pičim 190-200.

Gaius ::

FTad je izjavil:

Kdaj in kje bodo objavljeni rezultati? Me izredno zanima statistika odgovorov.


Tukej jih bom objavil, ko se nabere dovolj velik vzorec. Zdej je 40 kompletnih odgovorov, ko pride nekje na 100 bom objavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gaius ()

pegasus ::

Anketa nima primernih odgovorov: 70-80km/h. Vse naštete hitrosti so previsoke.

energetik ::

Tvoj odgovor pa pomeni, da ne poznaš CPP.

FTad ::

energetik je izjavil:

Tvoj odgovor pa pomeni, da ne poznaš CPP.


Je cisto pravilno napisal. Ti se motis.

Shegevara ::

Maš odgovore, ki se med sabo izključujejo, pa jih je možno več naenkrat obkljukat.

Kje je tu logika?

energetik ::

FTad je izjavil:

energetik je izjavil:

Tvoj odgovor pa pomeni, da ne poznaš CPP.


Je cisto pravilno napisal. Ti se motis.

	30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h. 

HotBurek ::

Jst lepo peljem, 150-160. To je taka lepa hitrost za AC.

Sicer pa naj pustijo kazni in omejitve tako, kot je. Pičkice bi rade omejitev 120 in še večje kazni.

Naj raši nabijejo jebene tovornjake (oz. tranzitni tovor) na vlak, tisti ki pa vztrajajo, pa lepo orenk cestnino.

Pa kontrolo na mejinih prehodih in ustavit vsak bel mercedes kombi in zelen avtobus z UA/RO/MD registrsko in čez tehničnega.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

xda develope ::

energetik je izjavil:

FTad je izjavil:

energetik je izjavil:

Tvoj odgovor pa pomeni, da ne poznaš CPP.


Je cisto pravilno napisal. Ti se motis.

 30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.

V teoriji ja. Če ti bo pa v praksi zapeljal gor traktor z brzino 60km/h ga boš poslal v vse kar ti bo padlo na pamet.

jype ::

xda develope je izjavil:

V teoriji ja. Če ti bo pa v praksi zapeljal gor traktor z brzino 60km/h ga boš poslal v vse kar ti bo padlo na pamet.
Ne bom. Večina racionalnih ljudi, ki nimajo druge izbire kot avto, po avtocesti vozi 80, ker je to najbolj učinkovito. Ostali se peljemo z vlakom.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Gr8t ::

Omejitev mogoče da vpliva na hitrost vožnje ljudi, ampak ne če se ta spremeni samo 10 v minus ali plus, to sem siguren da ne bo nobenih sprememb.
Tisti ki so prej vozili 100, pri omejitvi 120 sigurno ne bodo 90, tisti ki so prej 150, bodo še vedno 150. Tudi če gledaš kazni, za 150 po števcu ti ne bo dal noben 160€ kazni, ker ti fali še vsaj realnih 10 km/h da prideš sploh do te meje +30, kaj šele da jo presežeš. Tudi kot to do sedaj sploh ne bodo ustavljali za take kazni, ker bi imeli preveč dela.
Mogoče bo vplivalo na tistih par, ki imajo tako kot jaz 12 pik ali pa še huje - 15 pik, potem je pač dobro pazit da ne zaideš v kazen +40, se pravi boš moral po novem vozit max 160 in ne več 170.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

anketar ::

tempomat 120-130 od oka pa me boli kita, če je kdo pred mano še tok boljš, da mi pršpara še kkšen centilitr benza, razn če so kamijonđije prd mano pol je pa treba stisnt 140-150, pol pa spet po tempomatu

zobnik ::

clio 1.2 58km
150-160, kadar seveda to omogoča.

Sp3m ::

jype je izjavil:

xda develope je izjavil:

V teoriji ja. Če ti bo pa v praksi zapeljal gor traktor z brzino 60km/h ga boš poslal v vse kar ti bo padlo na pamet.
Ne bom. Večina racionalnih ljudi, ki nimajo druge izbire kot avto, po avtocesti vozi 80, ker je to najbolj učinkovito. Ostali se peljemo z vlakom.


Razlagi kar hočeš, sicer je vsem jasno, da je boljše, da se držiš ali kolesa ali vlaka, vendar IMHO ljudje, ki vozijo več kot 10% nižje od dovoljene hitrosti (seveda v razmerah, katere dopuščajo dovoljeno hitrost) niso racionalni ampak so problem na cesti.

Tisti kateri vozijo pa več kot 30% nižje od dovoljene hitrosti bi pa IMHO morali dobiti kazen za prepočasno vožnjo in oviranje prometa.

anketar ::

zobnik je izjavil:

clio 1.2 58km
150-160, kadar seveda to omogoča.


seprav po klancu dol?

šernk ::

Omejitev mogoče da vpliva na hitrost vožnje ljudi, ampak ne če se ta spremeni samo 10 v minus ali plus, to sem siguren da ne bo nobenih sprememb.

seveda vpliva. Sam se peljem cca 145-150 po števcu, ko temu odštejem da laže števec mi nekje 5-8km/h in varnostno toleranco, ki je mislim da nad 100km/h cca 7km/h padem na 130-135km/h. Če dvignejo na 140km/h bom dvignil mojo hitrost za teh 10km/h da spet padem v najnižjo možno kazen, oz. tisto ko ne slikajo niti stacionarci, kaj šele drugi. In mislim, da nas je v tem rangu precej.

imaš nekaj razredov voznikov:
- nesposobneži - vidiš jih s tem da jim tovornjakarji piskajo
- varčni za vsak cent - prepoznaš jih po temu da vozijo 1m za tovornjakom
- tiste, ki vozijo po omejitvi (120-130km/h)
- tiste, ki vozijo po omejitvi z upoštevanimi vsemi odstopanji (140-150km/h)
- tiste, ki vozijo čez omejitev (160km/h +)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Vazelin ::

Ali se vam zdi trenutna omejitev hitrosti (130km/h) na avtocesti primerna?

Kako je to možno več odgovorov med da, ne in ne vem????
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

zobnik ::

anketar je izjavil:

zobnik je izjavil:

clio 1.2 58km
150-160, kadar seveda to omogoča.


seprav po klancu dol?


Brez klancev, po ravnem, s stopalko do podna, tak da tud tempomata ne rabim

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Scorpy84 ::

Za slovenijo mi je neumnost govoriti, da se splaca voziti 150-160 km/h ker gre majhne razdalje. Ok mogoce za nekoga iz kp-mb se splaca, ampak tistih 10 min lj-kp ki jih prodobis, se niti ne splaca, sploh ker moras veckrat po bremzi stisnit ko se nekdo odloci prehitevat tovornjak, pa ne upa po gasu stisnit. Ko je gostota prometa je najlepse voziti 100-110 prehitevam z dost visjo hitrostjo, da nikogar ne oviram (edino ce kdo zeli 190 iti, je za take vse ovira), drugace pa zvecer pa se tudi spravim voziti 150-160 ali vec. Zadnje case bolj redko, ker se niti ne splaca. Sicer pa za visje hitrosti rabimo dodaten pas, ker drugace ob taki gostoti prometa ki jo imamo se samo splaca znizat.

IL_DIAVOLO ::

Glede na vse večji promet bo treba znizat omejitve.

krucymucy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Glede na vse večji promet bo treba znizat omejitve.

Zvisat, da se poveca pretok.

Utk ::

Z višjo hitrostjo se pretok zmanjša.

pegasus ::

šernk je izjavil:

imaš nekaj razredov voznikov:
Manjka ti razred "trezni, ki prilagodijo hitrost razmeram na cesti".

2dark ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Glede na vse večji promet bo treba znizat omejitve.



Pa blokado na končno hitrost tudi. V sloveniji bi vsi avti morali imeti blokado max. 140 po števcu. Upoštevam 10 km odklona.

Utk je izjavil:

Z višjo hitrostjo se pretok zmanjša.


Višajo se prometne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Dag ::

ampak tistih 10 min lj-kp ki jih prodobis


Razlike so ranga 3-5 minut. Teoretične razlike med 130 in 150 v praksi čez dan niso dosegljive, ker je preveč prometa in si lahko hitrejši samo na krajših odsekih, tako da se povprečna hitrost dvigne kvečjemu za par km/h.

Škoda goriva, večje obrabe avta in živcev.

Ja, če greš v Berlin se na koncu pozna, če voziš čez Nemčijo 130 ali 150 (ali več), kjer je dovoljeno. Pri nas pa so razdalje tako majhne, da je prihranek ranga nekaj minut, skratka brezveze.

Več časa bi se prihranilo, če bi vsi vozili 120 in bi promet potekal tekoče, namesto, da se vedno pojavljajo bedaki, ki z vožnjo gas-bremza ustvarjajo efekt harmonike in s tem fantomske zastoje.

Glugy ::

Toliko kot bo omejitev toliko bom vozil seveda če mi bodo razmere na cesti to omogočale. Je pa res da vse kar je nad 120km/h zelo zmanjša učinkovitost same vožnje kar zadeva porabe hrupa in onesnaževanja. Ampak kljub temu pa če je omejitev 130 vozim 130. Bi mogl pravila spremenit da bi vozil drugač. Ni na men da vsiljujem svoj prav na cesti mimo pravil. Noben ne bi smel vsiljevat svoj prav. Če ti kej ni všeč; če se z nečem ne strinjaš ti to še ne daje pravice se ne držat pravil; pol se lahk vsak za vsako prčkarijo spomn kej da se "mu ni treba držat pravil". Sam pol bo kaos v Sloveniji. Ker dejstvo je da ima vsak svojo logiko; živimo pa skupaj tako da rabmo skupno logiko držanja pravil dat nad našo individualno logiko ko gre za take stvari. Le tako bo sistem funkcioniral. Če pa sistem ni vredu naj se pa pravila spremeni namesto da pride do samovolje voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Furbo ::

Vazelin je izjavil:

Ali se vam zdi trenutna omejitev hitrosti (130km/h) na avtocesti primerna?

Kako je to možno več odgovorov med da, ne in ne vem????

Ja pač označi ustreznega, to ni beta test, ni OCD test, ampak anketa. facepalm.

2dark je izjavil:

Pa blokado na končno hitrost tudi. V sloveniji bi vsi avti morali imeti blokado max. 140 po števcu. Upoštevam 10 km odklona.

Utk je izjavil:

Z višjo hitrostjo se pretok zmanjša.


Višajo se prometne.

Oslarija. Par radarjev reši zadevo. Zakaj se po Avstriji vsi vozimo lepo? Ker vedno dobiš kazen, če se furaš po njej balkan style.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Gaius ::

REZULTATI ANKETE:
https://www.1ka.si/podatki/245563/3DF36...

1. Ali se vam zdi trenutna omejitev hitrosti (130km/h) na avtocesti primerna? (Možnih je več odgovorov)
DA - 124
NE - 88

2. S kakšno hitrostjo običajno vozite po avtocesti?
100-110km/h - 22
110-120km/h - 32
120-130km/h - 58
130-140km/h - 79
140-150km/h - 60
150kmh+ - 27

3. Če bi se omejitev hitrosti na avtocesti znižala na 120km/h, kazni pa bi ostale enake, bi vi vozili:
ENAKO KOT DO SEDAJ - 155
POCASNEJE - 55

4. Če bi se omejitev hitrosti na avtocesti zvišala na 140km/h, kazni pa bi ostale enake, bi vi vozil
ENAKO - 161
HITREJE - 53

5. Če bi omejitev hitrosti ostala enaka, zvišale pa bi se kazni za prehitro vožnjo, bi vi vozili:
ENAKO - 181
POCASNEJE - 27

6. Če bi omejitev hitrosti ostala enaka, znižale pa bi se kazni za prehitro vožnjo, bi vi vozili:
ENAKO - 196
HITREJE - 14

7. V kolikor bi omejitev hitrosti na avtocesti v celoti odpravili in torej kazni za prehitro vožnjo po sami logiki ne bi bilo več, bi vi vozili:
ENAKO - 155
HITREJE - 55

8. Če za trenutek pozabimo na omejitve in kazni, kakšna hitrost vožnje bi vam na avtocesti najbolj ugajala:
100-110kmh - 14
110-120kmh - 13
120-130kmh - 34
130-140kmh - 46
140-150kmh - 68
150kmh+ - 37


PS. Kako lahko dam to besedilo v prvi post te teme? Mi ne dovoli popravljat besedila vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gaius ()

marvin42 ::

Prosim objavi še število sodelujočih v anketi, da vidimo kdo se je hecal in pri vsakem vprašanju izbral več odgovorov, čeprav je to nesmiselno :)
Mostly Harmless

2dark ::

Furbo je izjavil:


Oslarija. Par radarjev reši zadevo. Zakaj se po Avstriji vsi vozimo lepo? Ker vedno dobiš kazen, če se furaš po njej balkan style.


Ja, ker dobite kazen. Represija vedno zaleže, ko te useka po denarnici. Ne pametovat. Brez kazni bi se vozili kot ovce. Tako se jodlarji tudi vozijo po Sloveniji. Kot največji balkanci, ker vedo, da ne bodo fasali kazni.

Utk ::

Jodlarji se slabo vozijo tudi po Avstriji. Ko pridejo ven, so pa samo še prestrašeni. No, razen nek procent južnjakov, ki se vozijo dol domov, ti so kreteni v vsakem primeru.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Jodlarji se slabo vozijo tudi po Avstriji. Ko pridejo ven, so pa samo še prestrašeni. No, razen nek procent južnjakov, ki se vozijo dol domov, ti so kreteni v vsakem primeru.


Ne vem, ce je res. Zivim v Avstriji, prej v Sloveniji in so Avstrijci izrazito hitrejsi. Na regionalkah redko kdo po omejitvi, ki je 100kmh. Ce ze kdo dela zastoj je skoraj vedno tuja tablica, zelo pogosto slovenska.

Gr8t ::

Utk je izjavil:

Z višjo hitrostjo se pretok zmanjša.

Če bi vsi vozili 150, se vključevali s 130, zapeljali na zaviralni pas s 130, ne vidim kje bi lahko prihajalo do zastojev. Ampak to je itak utopija že zaradi tovornjakov in voznikov, ki se vozijo 100.
Gledaš na Youtube posnetke nemških avtocest in morajo redno zavirat tudi iz 300 na 130, tudi na tripasovnicah so tako na srednjem kot desnem pasu tovornjaki, na levem pa prehitevajo avti s 130. Potem pa rabijo še en čas da se spravijo nazaj na desni pas.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Jodlarji se slabo vozijo tudi po Avstriji. Ko pridejo ven, so pa samo še prestrašeni. No, razen nek procent južnjakov, ki se vozijo dol domov, ti so kreteni v vsakem primeru.


Ne vem, ce je res. Zivim v Avstriji, prej v Sloveniji in so Avstrijci izrazito hitrejsi. Na regionalkah redko kdo po omejitvi, ki je 100kmh. Ce ze kdo dela zastoj je skoraj vedno tuja tablica, zelo pogosto slovenska.

Če vozijo dovolj hitro, še ne pomeni, da ne vozijo slabo. In vozijo slabo. Ko si na domačem dvorišču, je to manj vidno, ko greš pa ven, se pa vidi. Ljubljančani so tudi pogumni v Ljubljani, ko pridejo v neko vas z enim semaforjem pa mencajo, da jim treba trobit.

Če bi vsi vozili 150, se vključevali s 130, zapeljali na zaviralni pas s 130, ne vidim kje bi lahko prihajalo do zastojev.

Ti še marsičesa glede vožnje ne vidiš. Višja hitrost v gužvi zmanjša pretok. Ta stavek si zapomni, več se te tako ne bo prijelo. Ko pa ni gužve, je pa pretok itak neodvisen od hitrosti, ker nihče nikogar ne ovira, in če hoče nekdo kasneje prit nekam, ni nobene škode za nikogar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

Višje gor sem omenil pomanjkanje ljudi, ki prilagodijo hitrost razmeram na cesti ... Gr8t, ti si živa ilustracija tega.

Hitrost konvoja je enaka največji hitrosti najpočasnejše ladje. Če torej želite pretočne ceste, vozite vsi tako kot tovornjaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

WizzardOfOZ ::

Sp3m je izjavil:

jype je izjavil:

xda develope je izjavil:

V teoriji ja. Če ti bo pa v praksi zapeljal gor traktor z brzino 60km/h ga boš poslal v vse kar ti bo padlo na pamet.
Ne bom. Večina racionalnih ljudi, ki nimajo druge izbire kot avto, po avtocesti vozi 80, ker je to najbolj učinkovito. Ostali se peljemo z vlakom.


Razlagi kar hočeš, sicer je vsem jasno, da je boljše, da se držiš ali kolesa ali vlaka, vendar IMHO ljudje, ki vozijo več kot 10% nižje od dovoljene hitrosti (seveda v razmerah, katere dopuščajo dovoljeno hitrost) niso racionalni ampak so problem na cesti.

Tisti kateri vozijo pa več kot 30% nižje od dovoljene hitrosti bi pa IMHO morali dobiti kazen za prepočasno vožnjo in oviranje prometa.


Zakaj bi moral voziti 130km/h, če pa grem od doma prej, ravno iz razloga, da se mirno in udobno pripeljem na cilj. Ker grem prej od doma, lahko vozim počasneje od najvišje omejitve na avtocesti. Vozim pa po desnem pasu 110km/h po GPS-u. Prehitevam pa kamione vsaj s 130, če ne več km/h.
Veliko bolje bi bilo, če bi vse kamione spravili z avtocest, pa naj jih vlaki prevažajo. Bodo SŽ vsaj malo zaslužile s tem, na avtocestah bo pa manj gužve.
Pa ukinejo naj prevoz na delo in bo še manj gužve, ker si bodo ljudje bližje poiskali službo in ne bo več toliko "migrantov" na cesti vsakodnevno (seveda bi se tudi država morala decentralizirat, da bi bilo kaj takega možno).

pikachu004 ::

Moglo bi biti še vprašanje za tiste, ki vozijo 150+: kje vidite smisel tega?

Ker s tem početjem upočasnjujete konvoj, kar je dokazano. Če lovite minute na cesti, počnete v življenju nekaj hudo narobe. Splanirajte si ga drugače, tako kot smo si ga lahko vsi ostali. Gradivo za začetek.

WizzardOfOZ ::

Furbo je izjavil:

Višajo se prometne.

Oslarija. Par radarjev reši zadevo. Zakaj se po Avstriji vsi vozimo lepo? Ker vedno dobiš kazen, če se furaš po njej balkan style.


V avstriji avstrijci nič drugače ne vozijo kot pri nas. Kvečjemu še večji drekači so v gužvah. Mogoče slovenci vozijo v avstriji drugače. Samo ne vem zakaj, ker so kazni tok nižje, da se tam dobesedno splača noret.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Jodlarji se slabo vozijo tudi po Avstriji. Ko pridejo ven, so pa samo še prestrašeni. No, razen nek procent južnjakov, ki se vozijo dol domov, ti so kreteni v vsakem primeru.


Ne vem, ce je res. Zivim v Avstriji, prej v Sloveniji in so Avstrijci izrazito hitrejsi. Na regionalkah redko kdo po omejitvi, ki je 100kmh. Ce ze kdo dela zastoj je skoraj vedno tuja tablica, zelo pogosto slovenska.


Jaz imam pa obratno izkušnjo. Če že kdo nori po regionalkah ima slovenske tablice.

Zgodovina sprememb…

hammock ::

Avstrijci se dostikrat do km/h drzijo omejitev, ali pa vozijo se kaksnih 20km/h manj po regionalkah (sparanje?). Tezko bi pa rekel da so dobri vozniki, ker so precej sebicni (pri kaksnem vkljucevanju v kolono iz stranske ulice ti bo morda vsak deseti dal prostor, pri nas praviloma vsak).

Tudi prehitevanje na regionalkah jim je tabu, ne glede na to da je varno. Dostikrat se peljem mimo vec avtov naenkrat, ker se po pregledni ravnini z omejitvijo 100 vozijo 40 za traktorjem. Go figure.

gumby ::

Avstrijci imajo težave z našimi prometnimi znaki za omejitev hitrosti, ker čakajo tisto za konec omejitve (kot je to pri njih).
my brain hurts

FTad ::

hammock je izjavil:

Avstrijci se dostikrat do km/h drzijo omejitev, ali pa vozijo se kaksnih 20km/h manj po regionalkah (sparanje?). Tezko bi pa rekel da so dobri vozniki, ker so precej sebicni (pri kaksnem vkljucevanju v kolono iz stranske ulice ti bo morda vsak deseti dal prostor, pri nas praviloma vsak).

Tudi prehitevanje na regionalkah jim je tabu, ne glede na to da je varno. Dostikrat se peljem mimo vec avtov naenkrat, ker se po pregledni ravnini z omejitvijo 100 vozijo 40 za traktorjem. Go figure.



Zanimivo, jaz imam ravno obratno izkusnjo. Sploh v Lj te nihce ne bo spustil, da se vkljucis. V Grazu, kjer zivim, pa je ravno obratno in ti velikodusno dajo prednost, da se vkljucis.

Drzi pa to, da so sebicni v smislu, da peljejo po levem pasu tudi pod 130km/h in se ne umaknejo na desni pas vse dokler jim ne blendas. Je pa res, da je v At blendanja veliko manj oz takorekoc nic (razen, ko jim jaz). In ostajajo na levem pasu, ker ostali Avstrijci potrpezljivo vozijo za tem pocasnim vozilom. To so moje izkusnje in tega dela At.

Gaius ::

Na primorski AC zjutraj se vedno zagužva pred vrhniko. Zakaj ravno pred vrhniko? Kljub temu, da je že prej na avtocesti ogromno prometa teče tekoče do Vrhnike, tam pa štop.
Nevem al je problem prekratek pospeševalni pas pri vključevanju iz Vrhnike na AC in se avti vržejo ven z prenizko hitrostjo, kar ima potem učinek domin in seveda vse zadaj upočasni na tistih 60-70kmh.
Da ne govorim potem nekaj kilometrov naprej, ko vsi kot butci še vedno peljejo 70km/h skozi bivšo cestninsko, kljub temu da je ni več, ko gre promet mimo, pa pospeši nazaj na 90-100kmh..

krucymucy ::

pikachu004 je izjavil:

Moglo bi biti še vprašanje za tiste, ki vozijo 150+: kje vidite smisel tega?

Ker s tem početjem upočasnjujete konvoj, kar je dokazano. Če lovite minute na cesti, počnete v življenju nekaj hudo narobe. Splanirajte si ga drugače, tako kot smo si ga lahko vsi ostali. Gradivo za začetek.


Prej sem doma, oz. sem lahko dlje doma, preden se vrnem na delo.
Razlika med povprecno hitrostjo 120 in 133 je 30 minut. Letno je to 80-90 ur manj na cesti.

IL_DIAVOLO ::

Aja, kaj se na siht vozis 2 uri v eno stran?

Utk ::

Če se tolk voziš, da je tolk razlike, je fail že nekje drugje. Še zmeraj je to 10 procentov razlike, in če se voziš 900 ur letno, se voziš malo preveč.

BCSman ::

Nad 110 km/h postane 50 konjski avto preveč požrešen.

2dark ::

Ko bo usekalo na avtocesti plačevanje po prevoženem kilometru, se bo večina teh drekačev, ki se sedaj vozijo "zastonj" po avtocesti umaknilo nazaj na regionalke. Dokler nismo uvedli poceni sistema vinjet, večina ni vozila po avtocesti, ker je bilo predrago za njihove riti.

tony1 ::

...kar bo seveda prava katastrofa za varnost v prometu in svinjanje življenjskega okolja folka.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332552 (30304) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114168 (91190) solatko

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23834995 (29192) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226315 (24497) IceIceBaby

Več podobnih tem