Forum » Na cesti » Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?
Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?
koyotee ::
krneki0001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.
1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.
Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.
Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.
Ah ne, turbina za mojega recimo, pa se ve, da so kosi za italjana dražji kot za nemca, je 800€ NOVA.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
koyotee ::
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
Blinder ::
Da,bo...ker je bolj navita.Manjsa kubatura manjsi bat,manj navora vec stiskanja,vec obratov vec trenja.Hitreje bo avto zaceu olje pit.
Tist 2.0 pa ima:
- tezje ventile (zato ker so vecji) -> vecja obraba odmicne grede & tudi ventila
- tezje bate (ker imajo vecji premer) -> hitrejsa obraba spodnega dela motorja
- daljsi hod bata -> vecji pospeski bata -> hitrejsa obraba spodnega dela motorja. Ojnice pa pa se po dveh malih serivsih ze odlomijo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Netrunner ::
Iz vsega tega prerekanja ne znam razbrati sledečega.
A. 1.2 Turbo
B. 1.6 Klasika
1. Kateri je na splošno boljši
2. Kateri ima manjšo porabo
3. S katerim se bolje vozi
4. Kateri je bolj vzdržljiv oz. bo zdržal več časa
5. Kateri ima večje stroške pri morebitnih okvarah
A. 1.2 Turbo
B. 1.6 Klasika
1. Kateri je na splošno boljši
2. Kateri ima manjšo porabo
3. S katerim se bolje vozi
4. Kateri je bolj vzdržljiv oz. bo zdržal več časa
5. Kateri ima večje stroške pri morebitnih okvarah
blackbfm ::
Turbo zmaga ker ga furas pri pol manjših obratih kot klasiko, posledicno mas manjse izgube, porabo, obrabo..
Utk ::
Ne fantazirat, cenejsi je 1,6 in vec bo zdrzal, vse drugo je na strani 1,2. Navadni atmosferci so na svojem koncu postali neunicljivi.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.
1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.
Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.
Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.
Ah ne, turbina za mojega recimo, pa se ve, da so kosi za italjana dražji kot za nemca, je 800€ NOVA.
Link do trgovine?
Na C4 smo kolegu menjal turbino. 450 nepreverjena rabljena, 750 od beje, obnovljena in z garancijo, 1500 evrov nova.
Za subaru outback dizel je turbina v sloveniji 2550 evrov, ker je v kosu z variatorjem. Iz nemčije jo dobiš za 1650.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
koyotee ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
NikolormousB je izjavil:
Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.
1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.
Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.
Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.
Ah ne, turbina za mojega recimo, pa se ve, da so kosi za italjana dražji kot za nemca, je 800€ NOVA.
Link do trgovine?
Na C4 smo kolegu menjal turbino. 450 nepreverjena rabljena, 750 od beje, obnovljena in z garancijo, 1500 evrov nova.
Za subaru outback dizel je turbina v sloveniji 2550 evrov, ker je v kosu z variatorjem. Iz nemčije jo dobiš za 1650.
z
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
blackbfm ::
hojnikb ::
učinkovitost je odvisna od marsičesa, ne samo od turbine....
recimo kakšen atkins, ki je v hibridih je bolj učinkovist kot turbo malček z enakimi konji...
recimo kakšen atkins, ki je v hibridih je bolj učinkovist kot turbo malček z enakimi konji...
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49004 (14396) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109204 (68086) | Berserker |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24322 (19118) | Assassub |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29082 (27077) | dzinks63 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198159 (163172) | Spajky |