Forum » Na cesti » Astra K 1.6T 200 - lučka za motor
Astra K 1.6T 200 - lučka za motor
hojnikb ::
Naslednič nabavi električen avto. Boš mel instanten pospešek pa nobenih težav z mehaniko :)
#brezpodpisa
val46 ::
A nisi pred kratkim v eni drugi temi zapisal, da si plačal ne vem 500EUR ali še več kazni za prehitro vožnjo in da sedaj voziš po omejitvah? Zgleda si se hitro "spozabil"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
IL_DIAVOLO ::
Gr8t ::
To sem se hitro spozabil, ja. Oz. sem se zavedno odločil, da ne bom vozil striktno po omejitvah, to je blo že po kakšnem tednu od tistega. Saj drugače so samo zaradi mene potem večkrat imeli zasedo, na koncu dveh naselij.
Drugače pa največ prekoračim omejitev 100 na 60 (ko so me snemali, sem 120), pa v enem naselju imam eno lepo ravninico za prehitevat, ravno med obema zasedama, tam greš komot 100 na 50. To je pa tudi vse kjer prekoračim omejitev, naselja drugače 50, kakšno 70, odvisno koliko zraven so hiše.
Drugače pa največ prekoračim omejitev 100 na 60 (ko so me snemali, sem 120), pa v enem naselju imam eno lepo ravninico za prehitevat, ravno med obema zasedama, tam greš komot 100 na 50. To je pa tudi vse kjer prekoračim omejitev, naselja drugače 50, kakšno 70, odvisno koliko zraven so hiše.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Če bi bilo tako, bi imel od štarta do cilja podn gas, se pravi tudi 160, meni nič ne preskakuje, ampak je vse dovolj premišljeno. Sem pa tako vozil vsaj prvi 2 leti, ampak tisto itak ni šlo več kot 140.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Arzen28 ::
Brezveze, da se še kaj piše v tej temi. OP naj lepo pelje na servis, da pogledajo kaj bo pokazal računalnik. Pa pol naprej.
tony1 ::
Če bi bilo tako, bi imel od štarta do cilja podn gas, se pravi tudi 160, meni nič ne preskakuje, ampak je vse dovolj premišljeno. Sem pa tako vozil vsaj prvi 2 leti, ampak tisto itak ni šlo več kot 140.
Takšen talent se je vsako jutro vozil po regionalki mimo mene. Se ne vozi več, ker se je ubil v prometni, v kateri je razbil 4 avte in v grob spravil še 2 človeka zraven.
val46 ::
Jst tudi upam, da OPju prej izpit poberejo, pa še avto zasežejo, kot pa naredi kaj podobnega sebi in bog ne daj nesreče, še komu drugemu.
Zvezdica27 ::
upam, da te čimprej vrže iz ovinka ven (pa da fentaš samo sebe) ali pa da te opilijo in vzamejo izpit.
Drugače pri naših temperaturah, nima smisla komplicirati - voziš normalno. Ni to -40
zz
Drugače pri naših temperaturah, nima smisla komplicirati - voziš normalno. Ni to -40
zz
Sami ::
Drugače pa ko sem rekel, da mi meče ven v klanec pri polnem plinu v 4., pomoje je skoraj bolje če bi v 3. potegnil do 5000 kot pa v 4. do 4000, ker bi s tem verjetno bolj enakomerno obremenil motor in turbino, ta klanec je po nekje 8km. Vem da od vsega je pa še najbolje če v 3. in 4. s srednjim plinom, ampak tako grem že zjutraj po 4km.
Prjatu po 4km se ti še voda ne segreje čisto....kaj šele olje.
Ko je voda na 90 stopinjah, še ne 5km zmerno vozi da se še olje segreje....potem pa si privošči, preden izklopiš avto počakaj kakšno minutko (turbina).
S takim načinom boš zjebal avto.
Jaz vozim kot sem opisal zgoraj in nisem imel še z nobenim turbakom problemov.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Gr8t ::
Saj ne vem kje sem napisal da poteram po 4km, srednji plin v 3. in 4. v klanec je zame normalna vožnja, to prideš v rahel klanec do 90, v bolj strmega pa stežka 80. Ne vem kako boš drugače speljal klanec kot pa tako. Valda ostali ko nimajo dovolj moči in se jim ne da terat do 6000, vozijo 60, v bolj strm klanec pa 50, z 2-3x več moči pa ja lahko normalno hitro voziš.
Tudi ne vem kje ste zdaj pobrali da letim iz ovinka, to so še vedno normalne hitrosti.
Enkrat sem vozil pa tem klancu dol za M135i, to je pa razlika v hitrosti in legi v ovinkih x2, na koncu sem ga sicer ujel, ampak to ni poanta. Jaz vozim primerno svojemu avtu, če bi šel tako kot M135i, bi šel pa res hitro iz ovinka.
Tudi ne vem kje ste zdaj pobrali da letim iz ovinka, to so še vedno normalne hitrosti.
Enkrat sem vozil pa tem klancu dol za M135i, to je pa razlika v hitrosti in legi v ovinkih x2, na koncu sem ga sicer ujel, ampak to ni poanta. Jaz vozim primerno svojemu avtu, če bi šel tako kot M135i, bi šel pa res hitro iz ovinka.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Sami ::
Saj ne vem kje sem napisal da poteram po 4km, srednji plin v 3. in 4. v klanec je zame normalna vožnja, to prideš v rahel klanec do 90, v bolj strmega pa stežka 80. Ne vem kako boš drugače speljal klanec kot pa tako. Valda ostali ko nimajo dovolj moči in se jim ne da terat do 6000, vozijo 60, v bolj strm klanec pa 50, z 2-3x več moči pa ja lahko normalno hitro voziš.
Tudi ne vem kje ste zdaj pobrali da letim iz ovinka, to so še vedno normalne hitrosti.
Enkrat sem vozil pa tem klancu dol za M135i, to je pa razlika v hitrosti in legi v ovinkih x2, na koncu sem ga sicer ujel, ampak to ni poanta. Jaz vozim primerno svojemu avtu, če bi šel tako kot M135i, bi šel pa res hitro iz ovinka.
Po napisanem sklepam, da nisi dovolj odgovoren in dorasel uporabi avtomobila, upam da kdo ne nastrada zaradi tebe.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
m0LN4r ::
Za tok mal kilometrov kot on dela, se sploh ne splaca terat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Gr8t ::
Samo glede na današnji primer sem lepo videl da se drugače ne da vozit.
Zjutraj eden vozi še ne 70, en čas sem vozil 50 na omejitvi 90, pa še sem ga imel pred sabo. Ne me fukat, takega se prehiti takoj ko ga vidiš. Ne vem kako in kje vi vozite da nimate teh problemov, ampak brez prehitevanj meni res ne gre.
Popoldne enako, en Audi 1.8T najprej do prvega naselja res lepo dinamično okoli 100, že v tem naselju in potem iz naselja je pa začel cijazit enako kot tisti zjutraj. Do cilja se je pa sploh nabrala kolona, ker se jih je 10 takih znašlo na kupu.
Saj ne rečem, 5km se da potrpet da vsaj približno ogreješ motor, potem pa že lahko iščeš možnosti za prehitevanje, saj na dolgih ravninah tudi ne rabiš it v neke hude obrate.
V snegu je pa ravno kontra, ti voziš 70, med ovinki 40, moraš pa vedno iskat neke prostore za umik. To mi pa res ni jasno zakaj bi tiste par dni na leto teral, če veš da imaš 1000x več možnosti da se zaletiš, valda boš vozil na 100% sigurno. Naslednji dan suha ali mokra cesta, pa že vse stoji na cesti.
Zjutraj eden vozi še ne 70, en čas sem vozil 50 na omejitvi 90, pa še sem ga imel pred sabo. Ne me fukat, takega se prehiti takoj ko ga vidiš. Ne vem kako in kje vi vozite da nimate teh problemov, ampak brez prehitevanj meni res ne gre.
Popoldne enako, en Audi 1.8T najprej do prvega naselja res lepo dinamično okoli 100, že v tem naselju in potem iz naselja je pa začel cijazit enako kot tisti zjutraj. Do cilja se je pa sploh nabrala kolona, ker se jih je 10 takih znašlo na kupu.
Saj ne rečem, 5km se da potrpet da vsaj približno ogreješ motor, potem pa že lahko iščeš možnosti za prehitevanje, saj na dolgih ravninah tudi ne rabiš it v neke hude obrate.
V snegu je pa ravno kontra, ti voziš 70, med ovinki 40, moraš pa vedno iskat neke prostore za umik. To mi pa res ni jasno zakaj bi tiste par dni na leto teral, če veš da imaš 1000x več možnosti da se zaletiš, valda boš vozil na 100% sigurno. Naslednji dan suha ali mokra cesta, pa že vse stoji na cesti.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
m0LN4r ::
Saj zato pa tisti nimajo problemov z trokiranjem Opel pac.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Gr8t ::
Kdo bo spravil tega norca iz ceste no..
Vedno pišete nekaj na splošno in se zgražate nad ne vem čim, čeprav nisem opisal niti ene nevarne situacije. Kaj če bi malo konkretno, da se ve kaj je narobe in kaj ne.
Drugače jaz vozim kar lepo napram nekaterim, tako da če sem jaz norec, res bolje da ne hodite na cesto, ne vem kdo vas sploh sili.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Pa da opišem eno nedavno, vozim lepo 90 in se bližam priključku za trgovino, ki je takoj ob cesti. Vidim avto, pričakujem da bo naredil tisto kar ne bi smel, se vključil brez ustavljanja.
Če bi zmanjšal hitrost, bi on to sigurno naredil, tako pa sem imel vsaj malo možnosti da ne bo. Seveda ni ustavil, vključil pa se je celo diagonalno, oz. še več kot to, praktično po mojem pasu, in nato sunkovito odvil v desno.
Če bi dal gas in skočil naravnost na nasprotni pas, ne bi bilo nobenih problemov, čeprav vsak normalen bi najprej pogledal levo in desno, ocenil hitrost (če bi šel 50, bi bilo sprejemljivo zapeljat pred mano) in šele nato speljal.
Ne vem za vas, ampak meni so večji norci taki. Tudi vi mislite kako dobri vozniki ste, ampak sem siguren da večina od vas zavija s sekanjem ter ste vsaj 10x zavili na glavno brez da bi se ustavili, jaz tega 1x nisem naredil.
Itak je pa samoumnevno, da avta z 200KM ne kupi nek noob.
Če bi zmanjšal hitrost, bi on to sigurno naredil, tako pa sem imel vsaj malo možnosti da ne bo. Seveda ni ustavil, vključil pa se je celo diagonalno, oz. še več kot to, praktično po mojem pasu, in nato sunkovito odvil v desno.
Če bi dal gas in skočil naravnost na nasprotni pas, ne bi bilo nobenih problemov, čeprav vsak normalen bi najprej pogledal levo in desno, ocenil hitrost (če bi šel 50, bi bilo sprejemljivo zapeljat pred mano) in šele nato speljal.
Ne vem za vas, ampak meni so večji norci taki. Tudi vi mislite kako dobri vozniki ste, ampak sem siguren da večina od vas zavija s sekanjem ter ste vsaj 10x zavili na glavno brez da bi se ustavili, jaz tega 1x nisem naredil.
Itak je pa samoumnevno, da avta z 200KM ne kupi nek noob.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
feryz ::
In? A si že ugotovil, da imajo novejši avti varnostno nastavitev, ki ne dovoljuje prekomernega obremenjevanja hladnega motorja?
To naj bi imeli vsi. Ki jih skrbi za dolga življenjska doba svojih produktov. Ali vsaj v garancijskem roku.
To naj bi imeli vsi. Ki jih skrbi za dolga življenjska doba svojih produktov. Ali vsaj v garancijskem roku.
KAVINSKY ::
Gr8t ::
Kar sem opazil, če sem prehitro začel terat, je šla voda iz 90 na 70-80 ter nazaj na 90 pa to se je ponovilo še 1x ali 2x. To na 15+ km poteh, na 10 km do tega težko pride, mogoče je včasih padla enkrat proti koncu poti. Ne vem pa zakaj bi bilo to dobro, vem pa da se to ne zgodi če prvih 10km ne presežeš 3000rpm.
Jaz se ne sekiram tolk za dolgo življenjsko dobo, tudi tako kot ga jaz vozim bo šel 10-15 let. Saj spomladi bo avto odplačan in stroški ne bodo tak problem.
Ko bo proti koncu življenjske dobe pa vsekakor gasa do daske takoj z mrzlim, do takrat bom imel že vrh glave šparanja.
Ma saj kaj ti bo več konj, če pa itak ne smeš poterat. Nekam daleč pa po naših cestah tako ne prideš, ko te vse ovirajo s svojo počasno vožnjo.
Drugače se to primerja z najboljšimi avtomobili 90-ih, Lancia Delta HF Integrale 16V 200 PS (samo da je imel porabo 10-25l namesto 6-11l), Alfa Romeo 155 Q4 190 PS (spet poraba 10-25l), Saab 9-3 2.0 T Sport 200 PS in še kak. Vsekakor je boljši kot vaši Scenici. Kaj šele na AC, to se BP giblješ med 160 in 200.
Vem pa da bi bil lahko hitrejši, sploh ko se voziš z mrzlim ni nič hitrejši kot kak 100KM atmosferec, edino navor se malo pozna.
Se pa lahko vsaj tolažiš da hitrejšega avta z 10l porabe ni, še dizel ne verjamem da pride kateri hitrejši pod 10l. BMW 530d F10 258 PS je sicer hitrejši, ampak tudi pije 10l.
Jaz se ne sekiram tolk za dolgo življenjsko dobo, tudi tako kot ga jaz vozim bo šel 10-15 let. Saj spomladi bo avto odplačan in stroški ne bodo tak problem.
Ko bo proti koncu življenjske dobe pa vsekakor gasa do daske takoj z mrzlim, do takrat bom imel že vrh glave šparanja.
Ma saj kaj ti bo več konj, če pa itak ne smeš poterat. Nekam daleč pa po naših cestah tako ne prideš, ko te vse ovirajo s svojo počasno vožnjo.
Drugače se to primerja z najboljšimi avtomobili 90-ih, Lancia Delta HF Integrale 16V 200 PS (samo da je imel porabo 10-25l namesto 6-11l), Alfa Romeo 155 Q4 190 PS (spet poraba 10-25l), Saab 9-3 2.0 T Sport 200 PS in še kak. Vsekakor je boljši kot vaši Scenici. Kaj šele na AC, to se BP giblješ med 160 in 200.
Vem pa da bi bil lahko hitrejši, sploh ko se voziš z mrzlim ni nič hitrejši kot kak 100KM atmosferec, edino navor se malo pozna.
Se pa lahko vsaj tolažiš da hitrejšega avta z 10l porabe ni, še dizel ne verjamem da pride kateri hitrejši pod 10l. BMW 530d F10 258 PS je sicer hitrejši, ampak tudi pije 10l.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
m0LN4r ::
Seveda lahko teras, Grobnik, Redbullring, Hungaroring, Nurburgring, pa ze do tam na nemski AC sam tam z 200 konji bos bolj na voznem pasu itn.
Kje je problem?
Problem, ki ga jaz vidim, da na prometne situacije gledas izkljucno iz lastne perspektive, hrkati pa nimas jajc, da bi avto pritisnil do konca na kakem Grobniku...
Pac tipicn vaski naganjalec, k se mu dvigne med prehitevanjem po lokalnih cestah.
Kje je problem?
Problem, ki ga jaz vidim, da na prometne situacije gledas izkljucno iz lastne perspektive, hrkati pa nimas jajc, da bi avto pritisnil do konca na kakem Grobniku...
Pac tipicn vaski naganjalec, k se mu dvigne med prehitevanjem po lokalnih cestah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
feryz ::
Avto da bi kupil zato, da se enkrat ali dvakrat na leto pelješ po Grobniku?
Hmmm, če si vi lahko privoščite ta igračkanje, hvala vašemu šihtu, ki vam to omogoča.
Jaz ga naganjam vsak dan. Zato sem ga tudi kupil. Če je plac. Seveda ga je čedalje manj, placa. Bogaboječih ovc pa vse več. In še kakšen jure se userje vsake kvatre. Da moraš še to paziti.
Hmmm, če si vi lahko privoščite ta igračkanje, hvala vašemu šihtu, ki vam to omogoča.
Jaz ga naganjam vsak dan. Zato sem ga tudi kupil. Če je plac. Seveda ga je čedalje manj, placa. Bogaboječih ovc pa vse več. In še kakšen jure se userje vsake kvatre. Da moraš še to paziti.
WizzardOfOZ ::
Ma saj kaj ti bo več konj, če pa itak ne smeš poterat. Nekam daleč pa po naših cestah tako ne prideš, ko te vse ovirajo s svojo počasno vožnjo.
Drugače se to primerja z najboljšimi avtomobili 90-ih, Lancia Delta HF Integrale 16V 200 PS (samo da je imel porabo 10-25l namesto 6-11l), Alfa Romeo 155 Q4 190 PS (spet poraba 10-25l), Saab 9-3 2.0 T Sport 200 PS in še kak. Vsekakor je boljši kot vaši Scenici. Kaj šele na AC, to se BP giblješ med 160 in 200.
Vem pa da bi bil lahko hitrejši, sploh ko se voziš z mrzlim ni nič hitrejši kot kak 100KM atmosferec, edino navor se malo pozna.
Se pa lahko vsaj tolažiš da hitrejšega avta z 10l porabe ni, še dizel ne verjamem da pride kateri hitrejši pod 10l. BMW 530d F10 258 PS je sicer hitrejši, ampak tudi pije 10l.
Nehaj nakladat in pusti ljudem, da se normalno vozijo po cestah, četudi se vozijo počasneje od omejitve. Prilagodili so vožnjo razmeram na cesti in svojemu znanju primerno. Ti pa zaradi tega prilagodi vožnjo tej hitrosti in si daj radio bolj naglas in uživaj, če jih ne moreš varno prehiteti.
Če pa res hočeš noret in tekmovat, imaš dirkališče na hrvaškem in na madžarskem pa pojdi tja noret. Tam se dokaži, če imaš jajca.
Seveda ne boš šel tja. Vsi vemo, da taki cestni dirkači potem na dirkališču nimate kaj pokazat, pa četudi vozite v razredu enakih avtomobilov vašemu. Ali pa še slabše, "letite" s proge. Na Grobniku je že kar nekaj takih cestnih dirkačev končalo v pesku ob progi, ker so mislili, da so pojedli vse znanje vožnje avtomobila.
Gr8t ::
Sem pa včeraj za probo pritisnil po 8km (voda je bila 90 že vsaj 2km nazaj) v klanec v 3. namesto v 4., pa ni nič metalo ven v zasilni način. Se pravi sem potrdil mojo teorijo, da turbina bolj trpi v 4. 3000-4000rpm kot pa v 3. 4000-5500rpm, res pa da v 3. bolj trpi motor in 8km je bilo že kar na meji sprejemljivega. Mah, enkrat se živi.
Če je ta napaka seveda sploh povezana s turbino, ampak do sedaj 3x ko je vrglo ven, sem bil vedno v 4. 3500-4000 rpm, ali klanec ali pa prehiteval. V 2. in 3. mi ni nikoli vrglo ven napake.
Servis je potrjen.
Če je ta napaka seveda sploh povezana s turbino, ampak do sedaj 3x ko je vrglo ven, sem bil vedno v 4. 3500-4000 rpm, ali klanec ali pa prehiteval. V 2. in 3. mi ni nikoli vrglo ven napake.
Servis je potrjen.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
m0LN4r ::
Avto da bi kupil zato, da se enkrat ali dvakrat na leto pelješ po Grobniku?To ne mores niti priblizno primerjat. Gaj so kasiral recimo 150eur za cel dan. Na nurburgu je en krog 25eur, pa ga stisni, verjetno ce bi te kdo peljal bi se poscal.
Hmmm, če si vi lahko privoščite ta igračkanje, hvala vašemu šihtu, ki vam to omogoča.
Jaz ga naganjam vsak dan. Zato sem ga tudi kupil. Če je plac. Seveda ga je čedalje manj, placa. Bogaboječih ovc pa vse več. In še kakšen jure se userje vsake kvatre. Da moraš še to paziti.
Pa ce ze mas tak avto in nimas dnara za mal konkretnejso voznjo, je brezveze malo vseskup.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
2dark ::
Ma saj kaj ti bo več konj, če pa itak ne smeš poterat. Nekam daleč pa po naših cestah tako ne prideš, ko te vse ovirajo s svojo počasno vožnjo.
Drugače se to primerja z najboljšimi avtomobili 90-ih, Lancia Delta HF Integrale 16V 200 PS (samo da je imel porabo 10-25l namesto 6-11l), Alfa Romeo 155 Q4 190 PS (spet poraba 10-25l), Saab 9-3 2.0 T Sport 200 PS in še kak.
Problem je, ker je tale tvoja astra precenjen drek. Za svojih 200 konjev da premalo. Ko si že ravno omenil integralko.
Lancia Delta HF Integrale 16V 200 PS 0 - 100 km/h 5.7 sec
WizzardOfOZ ::
Gr8t ::
Problem je, ker je tale tvoja astra precenjen drek. Za svojih 200 konjev da premalo. Ko si že ravno omenil integralko.
Lancia Delta HF Integrale 16V 200 PS 0 - 100 km/h 5.7 sec
Za katerega se je to že govorilo, za Astro J 1.6T 180 in GTC 1.6T 200 (oba s preveliko težo), za Cliota 3 RS 197 (atmosferski motor kateri ni dal veliko od sebe pod 4k, tudi težji od dvojke), pa verjetno sem še katerega pozabil.
Za mojega pa prvič slišim, saj je malenkost hitrejši celo od Corse E OPC:
http://www.zeperfs.com/en/duel6318-5622...
Ah, kar dobro gre, saj če ga poženeš na kateri ravnini do 140, potem v naselje noter že sedaj trpijo zavore (v mislih imam pred Dobrim Poljem), ne da bi moral zavirat še iz 180.
Za tega R5 imam podatek 9,5-20l, moj ne pride čez 11l. Za vozit pa verjamem da so bili vsi ti precej boljši.
Pa kot ste opazili so že nehali delati 1.6T motorje, tako da je bilo to to kar se tiče price/performance pri ICE motorjih. Golfa GTI bodo verjetno še en čas delali, 8-ka bo mogoče še 2.0T, naslednji 1.8T, ampak to je vse 30k+EUR.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
2dark ::
Ah, kar dobro gre, saj če ga poženeš na kateri ravnini do 140, potem v naselje noter že sedaj trpijo zavore
Prvo, kar bi ti moral naredit je updejt zavor.
https://www.rsrmotorsport.com/izdelki/z...
KAVINSKY ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Daj nena jebi, se bo danes sel po 300 konjskega focusa
Naj, bo 7 sekund hitreje na šihtu, šef mu bo z solzico v očeh podal povišico. Mi pa bomo imeli za brat nove dogodivščine po forumu
WizzardOfOZ ::
Za tega R5 imam podatek 9,5-20l, moj ne pride čez 11l.
Kje imaš ta podatek? Za normalno vožnjo je povprečna poraba za R5 Turbo 2 (160KM delali so jih od 1982 do 1985) 9.4l na 100km prevoženih. Navaden R5 GTT (120KM od leta 1985 naprej) je imel povprečno porabo 7.3L na 100km prevoženih.
Če imaš porabo samo 11, pol nakladaš koliko noriš. Ali pa ga samo parkrat na tank pritisneš, ostalo pa voziš normalno. 11l je premajhna poraba za norenje, sploh če ima avto turbino in je bencinar. Toliko ima povprečen avto brez turbine porabe v ljubljanskih kolonah, če se cel tank vozi samo po ljubljani, vsak dan v največji gužvi.
Jaz na en tank prišparam malo več kot liter bencina samo z vključenim sistemom start-stop zaradi "migrantov", ki vsak dan vozijo v ljubljano in nazaj, pa moram zaradi njih v kolonah stat. (skrajni čas, da ukinejo prevoze na delo, da se bodo ljudje manj vozili in da se bo država počasi decentralizirala, ker si bodo ljudje poiskali službe v svojih občinah in bodo tudi firme šle malo ven iz ljubljane)
tomazic89 ::
moj ne pride čez 11l
Kak luzer, se do 11 ne prilezes. Ce imam pri E36 porabo manjso od 11l, to pomeni samo to, da sem spal med voznjo.
Na dirkaliscu pa gre poraba zlahka med 15-20l.. tega najbrz ne ves, ker tvoje dirkalisce je ocitno naselje.
Ti je ze molnar povedal:
"Pac tipicn vaski naganjalec, k se mu dvigne med prehitevanjem po lokalnih cestah."
BTW, pomojem je tale OP trol - predlagam zaklep.
joyeli ::
Astro 1.6T 200 imam tudi jaz, res je, avto za svoje konje in težo vleče nenormalno. Jo pa drugače vozim jaz umirjeno z porabo okoli 6-7,5 litrov. Najnižja povprečna je bila 5.9 litrov.
Arzen28 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Za tega R5 imam podatek 9,5-20l, moj ne pride čez 11l.
skrajni čas, da ukinejo prevoze na delo, da se bodo ljudje manj vozili in da se bo država počasi decentralizirala, ker si bodo ljudje poiskali službe v svojih občinah in bodo tudi firme šle malo ven iz ljubljane)
Žal se to ne bo zgodilo, javni prevoz bi morali zrihtati, da prideš v najkasneje pol ure iz KR, PO, CE in NM v LJ. To je pa možno samo z vlakom, a ne bo nič s tem, ker SŽ ne vlagajo nič v prenovo.
Gr8t ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Za tega R5 imam podatek 9,5-20l, moj ne pride čez 11l.
Če imaš porabo samo 11, pol nakladaš koliko noriš. Ali pa ga samo parkrat na tank pritisneš, ostalo pa voziš normalno. 11l je premajhna poraba za norenje, sploh če ima avto turbino in je bencinar. Toliko ima povprečen avto brez turbine porabe v ljubljanskih kolonah, če se cel tank vozi samo po ljubljani, vsak dan v največji gužvi.
Saj to ste vi začeli da norim, samo zadnjih 1-2km ga res pritisnem. 10,2 je drugače do sedaj povprečje.
Se pa vidi po BC-ju, greš na eno dirkaško vožnjo, prej resetiraš, pogledaš na koncu in prišteješ tolk kot je že drugače na cel tank razlika realna poraba:BC.
Z vožnjo max 130 in 6000 rpm mi je uspelo prilezt na 11,1, se pravi realna 12l, povprečje v obe smeri pa 11l.
6-11l ima porabo, saj piše tukaj:
http://www.zeperfs.com/en/fiche6318-ope...
Za 6l je garantiral joyeli, za 11l garantiram jaz. Nisem pa probaval da bi vozil konstantno pri 6000, to bi bilo več, pa tudi to ne verjamem da 13l.
Tudi ne vem kdo joka o porabi, če rečeš kolk imaš, to še ni jokanje. Verjetno bi pa vsak raje imel 5 kot 10, tudi če imaš milijone.
Sem jo danes pritisnil po 12km vožnje kot se zagre, avto gre, ne mi govorit da ne gre in da res nujno rabiš več.
Aja, ko je enkrat ogret, nič ne meče v varni način. V bistvu ne bi škodilo če bi imel vedno to varovalko.
Trolate pa bolj vi kot jaz.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Najnižjo sem imel pa 5,2, realno mal čez 6, ampak to je vožnja 70 km/h, ne vem kako joyeli-ju to znese. Jaz sem danes v naselju prehitel enega iz 40 na 70.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Prvo, kar bi ti moral naredit je updejt zavor.
Ali pa če ne, zavore so tako dobre da za vožnjo po javnih cestah res ne rabiš več, nisem opazil razlike napram Cliu RS. Pa še dobro je da gredo pod 16" feltne.
V naseljih itak, ampak tudi če zavijam levo kjer je omejitev 90, lahko prehitiš tistega ki gre naravnost (ne neki, dovolj je že za dolžino avta), pa imaš še dovolj fore da zmanjšaš hitrost. Res zanimivo med takim početjem gledat face ostalih, lejga, ta bremza pa je hitrejši od mene, a res tako cijazim.
zmaugy 23.8.2019:
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Ne verjamem, da je razlog za vožnjo nad omejitvami iskanje prihrankov na času.
Glavni razlog je dolgčas in nesvoboda vožnje za počasnelami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Utk ::
Voziš se po 10 km in 15,000 v dveh letih, pa praviš da so dobre zavore? Sej jih še sprobal nisi.
Jazon ::
Fantje predmetni Opel je super avto.
GT Turbo petka (1988) pa je pila 7,3 litra samo navzdol.
GT Turbo petka (1988) pa je pila 7,3 litra samo navzdol.
nsa_ag3nt ::
OP potrebuje evozilo (daš lahko fuŁŁ gas od začetka).
Ali ogrevano garažo + tisto kar imajo na severu, ko je voda v motorju na 90C ogreta Block heater @ Wikipedia .
Ali webasto s timerjem.
Z 10 km vožnje ne boš pozimi nobenega bencinarja ogrel, sploh če je vozilo parkirano zunaj.OP pa kar gas do konca.Še dobro da turbo Opelica to (še) zdrži.
Ali ogrevano garažo + tisto kar imajo na severu, ko je voda v motorju na 90C ogreta Block heater @ Wikipedia .
Ali webasto s timerjem.
Z 10 km vožnje ne boš pozimi nobenega bencinarja ogrel, sploh če je vozilo parkirano zunaj.OP pa kar gas do konca.Še dobro da turbo Opelica to (še) zdrži.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
tony1 ::
Tako je, potrebuje električni block heater.
Menda se najbolje obnese tak, ki se ga vtakne med spodnjo cev hladilnika in hladilnik (cevi ni treba nič krajšati), nato pa vodo greje termosifonsko.
Menda se najbolje obnese tak, ki se ga vtakne med spodnjo cev hladilnika in hladilnik (cevi ni treba nič krajšati), nato pa vodo greje termosifonsko.
WizzardOfOZ ::
Fantje predmetni Opel je super avto.
GT Turbo petka (1988) pa je pila 7,3 litra samo navzdol.
Pri normalni vožnji (pod 2500 obrati) brez problema toliko ali pa še manj. Nad 2500 obrati (po turbo luknji) se je pa začela zabava. Ampak takrat je bilo pa tudi čez 25 porabe.
Sicer sem mislil, da tip z oplom nori, pa vidim da je bolj počasne sorte. V bistvu je kr ovira na cesti.
Ne vem, mi smo imeli "prebliske" (ene 20 ali 22 let nazaj), pa smo res noreli z avtomobili. Ampak so bile ceste bolj prazne, pa noreli smo v tujini. Tam ti ne vzamejo izpita, ampak samo kazen plačaš. Hitra vožnja je recimo da prideš iz ljubljane do minhna (približno 400km) v dveh urah in par minut (in potem dobiš po pošti domov nagrado v obliki položnice, z "diplomo" na kateri je napisana hitrost, ter sliko te uspešne vožnje). Moj osebni rekord z "dokazilom" na tej relaciji je 232km/h (na odseku s 100km/h omejitve pri salzburgu). Nagrada je takrat bila 10.000 šilingov, poraba avta je bila pa nekje med 20 in 25 litrov na 100km prevoženih. Vem, ker je bilo treba tankat tam okoli vasice flahau, pa potem še enkrat v minhnu, posodo za gorivo je imel pa ta avto 50 litrsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Z 10 km vožnje ne boš pozimi nobenega bencinarja ogrel, sploh če je vozilo parkirano zunaj.OP pa kar gas do konca.Še dobro da turbo Opelica to (še) zdrži.
Govoriš za dizla ali bencinarja?
Dizel se sigurno ne ogreje v 10km pozimi. Pri -3 stopinje pa bencinar v 7km vožnje v službo (v jutranji konici) ogreje motorno olje na 75 stopinj celzija. Imam v avtu tako števec temperature olja kot temperature vode.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110083 (68965) | Berserker |
» | Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 73359 (61748) | hojnikb |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28842 (24644) | krneki0001 |
» | Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13172 (11357) | Blinder |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34369 (29969) | Siddh |