» »

Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu

Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu

«
1
2

Domobrancek ::

No ja kot že naslov pove me zanima kdaj vi mislte, da je okj da se avto prešalta u višjo prestavo. Mogoče me nekateri "poznate" iz teme kateri avto do 2500€..Ker sm tm dobu zlo velik pomoči sm se odloču da nardim še eno temo pa pač povprašam o tem..Sam imam zdj opel corso 1.2 16V (bencinar seveda :) ) pred tem pa sm mev ravno tko bencinarja (polo 1.0)..pr polotu sm šaltu pr 3k obratih ker je že takrt motor tok ropotov da mi je šlo naživce in sm pač prešaltu...medtem ko corsa pr 3k obratih sploh ni glasna..prej nasprotno dobi tist nek prijetn dirkalni zvok (težko opišm :D ) tko da nevem mi je kr mal škoda tkt prestavt..v avto šoli sm vozu dizla tko da nism mev pojma kdaj prešaltat bencinca..uprašu sm moža od sestre k mi je reku da nj prešaltam pr 3k..brt mi je pa reku da je to za bencinarja občutno prekmal in da naj prešaltam pr 4-5k obratih..to se mi zdi mal velik tko da zdj nism zihr...vem da če vozš v prenizkih obratih mučš motor sam predvidevam da je isto če prešaltaš pr previsokih obratih..pa tud poraba je na višjih obratih verjetno višja... No ja zanima kdaj vi prešaltate v višjo prestavo pri bencinarjih (lahko pa zravn napišete tud za dizla..mogoče se tud kdo k ma dizla sprašuje kdaj bi blo ustrezno prestavt :) )..

Hvala LP

Robi :P ::

Odvisno od avta predvsem in pa stila vožnje sam mam 1.6 bencinarja in vozim tako
Udobna vožnja (kruzanje po regionaliki brez norih pospeškov): tam okol 2000... avta ne čuješ vleče bol švoh
Klanci tam 2500-3000
Športna vožnja do 6000 (mal naprej je blokada)

kar se tiče športnega zvoka to kar slišiš je 16 ventilov :P pr meni nad 4000 obratov spustijo tako muziko da radio utišam :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

shmandi ::

V navodilih za uporabo imaš napisano, kdaj prestavljati.

facepalm ::

bencinec:
- konstantna voznja brez pospesevanja (cimvisja brzina in nizki obrati.. od cca 1700 gor)
- ovinkasta cesta, pospesevanje/bremzanje (ponavadi okoli 2500-3000)
- sportna voznja (nad 5000)
- mestna umirjena voznja (okoli 2000)

avto lahko vozis v zelo nizkih obratih brez da bi mu skodil, vendar z zelo malo gasa in brez pospesevanja. kadar bi rad pospesil pa mores zanizat prestavo, ce ne se motor muci (trpi vztrajnik) in tudi pije dosti vec.
naprimer med pospesevanjem, bo avto spil manj v 3. na 3500rpm, kot v 5. na 2000rpm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

lonewolf_ ::

vozim corso 1.2 2003. med 3500 - 4000 se občuti največji pospešek, če ga hočeš obdržat moraš menjati tako, da po prestavi obrati padejo na tiste obrate, pri katerih je pač pospešek največji (prestavim nekje na 4500 - 5000 ko prehitevam). Vozim drugače med 2500 - 3500. (blokada je komaj pri 7000)
Je pa tale motor dokaj glasen, tako da me že včasih moti ko boli kot kak satan že pri 4000.
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit RTX 3070 | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

Bellzmet ::

Vsak motor po svoje ni enotnega "pravila" za vse. Pogledaš kje ima največji navor, največ kW in če v priročniku piše kaj o prestavljanju.

Utk ::

Po občutku, pozabi vse drugo. Če ti paše tuljenje in ti ni škoda bencina, pač ne prestavljaš enako kot če ti ne paše tuljenje in ti je škoda bencina. Nazadnje itak ti plačaš.

hojnikb ::

1.4 atmosferc pr cca 2000-2500
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

AapocalypseE ::

Jaz svojega bencinarja med 2000-2500rpm, če se hočem normalno peljat in da je poraba nizka.

Ko pa vozim kakšnega dizla pa je do 2000rpm dovolj.

To je za umirjeno vožnjo po ravnem.

Športna vožnja pa do 6000rpm.

Max. power in ima moj pri 5900rpm in blokado pri 6500rpm. Ga nima smisla gnat do 6500rpm.

Je pa zanimivo poslušat moj 6 cilinderski motor s 24 ventili :)

Dizli pa majo običajno max. power in pri 4000rpm in blokado pri 4500-5000rpm.

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

Jaz tako corso 1.2 16V letnik 2006 saltam zelo visoko, ker sicer nikamor ne gre.
Prehitevati se ne lotim z manj kot 5.000rpm. Veckrat gre cez 6.000rpm.

Domobrancek ::

no ja za prehitevanje mi je jasn da je fajn bit na mal višjih obratih..takrt dam tud js eno niži pa nabijem mal višje obrate da sm čimprej mim..zanima me tko za pač klasiščno mestno vožnjo..na AC bom itak na nekje 3500 obratih da se bom lahko pelju tisti 120km/h ker ma pač avto "samo" 5 prestav..kokr pa kle prebiram bo pa še najbolš da prešaltam pr 3k obratih tko k sm pr polotu..bom pa pogledu tud u priročnik avta če kj piše..nism pomislu na to da bi to lohka tm pisal :) @krucymucy men se pa corsa niti nezdi tok počasna..še vozu jo je en od sorodnikov k ma drugač passata 2.0 tdi pa je reku da se mu avto nezdi švoh tko da nevem...usak po svoje vid/čut al kaj :) drugač pa ja pozabu sm napisat..zanima me kdaj prešaltat predsem za čim nižjo porabo bencina..sem študent in avto tankam sam s pomočje štipendije in ponavad jo gre ene pov u tank tko da če bi lohka kle kak € pršparu se nebi lih branu..Mislu sm da bom lohka šaltu glede na trenutno porabo k jo kaže računalnik v avtu sam moja corsa tega nima tko da se nemorm po tem orientirat...

AapocalypseE ::

Menjavaš po občutku. Vseeno pa je pomoje čisto ok, če menjavaš 2000-2500rpm. Če menjavaš visoko tudi takšen avto z malo KM zna dosti spit.

Tankaj polnega, naredi 100km in idi dotočit gorivo in vidiš koliko ti je spil.

RedDrake ::

Mogoče relevantno.
Moj avtomatik menja zelo zelo zelo zelo nizko. Včasih že pod 2k obrati vrže v višjo. Sem bil zelo presenečen, ko sem videl, da se pri 50km/h vozim z 1.2k obrati :).
Na drugem avtu, ki ima ročni menjalnik (1.6) pa menjam tako kot ostali pravijo, med 2k in 3k, bolj proti 2k. Če vozim športno, pač šaltam takrat da dobim potem spet čimvečji navor in moč.

AapocalypseE ::

Znano je tudi, da avti z avtomatskim menjalnikom pijejo več. Zakaj je tako si sam napisal :)

Bellzmet ::

Ne to ni res. Pri "novejši" avtomatikih npr. DSG poraba pri avtomatiki ni nič večja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Janac ::

2.0 sdi, 5 ali 4 prestava pri 50kmh.

krucymucy ::

Bellzmet je izjavil:

Ne to ni res. Poraba pri avtomatiki ni nič večja.

Pri tistih z dvojno sklopko ne, pri klasicnih pa je.

Sami ::

Prestavljaš seveda po občutku, pri Corsi D 1.2 16V pri mestni vožnji mirno vozim pri okoli 1500-2500rpm, pri pospeševanju pa do ene 3500-4000rpm, če prehitevam na magistralki in je avto naložen pa tudi 6000+rpm.

Pri Golfu 4 1.9TDI pa je seveda prestavljanje čisto drugačno, mestna vožnja 1300-2200rpm, prehitevanje do okoli 3500rpm, višje pa skoraj že ne grem, saj turbina lepo vleče.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

RedDrake ::

AapocalypseE je izjavil:

Znano je tudi, da avti z avtomatskim menjalnikom pijejo več. Zakaj je tako si sam napisal :)

Razlogi za višjo porabo pa ne ležijo v tem kdaj menja, ampak v sami tehnični zasnovi avtomatskega menjalnika.
1. motor je na menjalnik spojen z tekočinskim sklopom, ki praktično skozi drsi podobno kot sklopka in ki ima vedno izgube, tudi najmodernejši avtomatiki tu izgubijo 10-20% energije
2. višja teža
3. Pri avtomatiku je vsaj pri meni več zaviranja in pospeševanja, ker je manj nadzora, kako bo avto šel sam

Poraba je zato višja. Če bi teh minusov ne bilo, bi avtomatik vedno porabil manj kot ročni. Dokaz je pri DSG, DCT in podobnih, kjer je glavni (prvi) minus saniran, računalnik pa vseeno ve kdaj se splača prestavljati in to počne bolj učinkovito.

AapocalypseE ::

Pospeševanje bencinarja do 4000rpm je že visoko in avto več pije.

Dizl pa itak vleče do 4000rpm in to je to...

Janac ::

AapocalypseE je izjavil:

Pospeševanje bencinarja do 4000rpm je že visoko in avto več pije.

Dizl pa itak vleče do 4000rpm in to je to...


kaj pa če dizl nima turbine?

Unknown_001 ::

Janac je izjavil:

AapocalypseE je izjavil:

Pospeševanje bencinarja do 4000rpm je že visoko in avto več pije.

Dizl pa itak vleče do 4000rpm in to je to...


kaj pa če dizl nima turbine?


Ni treba ravno tople vode odkrivat. Povsod se za najboljši pospešek prestavlja tako, da naslednja prestava pade v bližino območja obratov, kjer motor doseže največjo moč.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

AapocalypseE ::

Glede rpmjov in max. power in je isto, ampak, da nima toliko navora in posledično ne vleče tako močno. Tudi poraba je višja kot s turbo dizlom.

Tukaj se pogovarjamo kako menjavat, da avto malo pije...

Ločit je treba tudi max. torque in max. power in

Moj razvije največji navor pri 4200rpm in največjo moč pri 5900rpm.

Vanos pa začne komaj pri 4000rpm prav vlečt :)

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

@OP to je čisto od avta do avta odvisno, kar si že opazil. Da ti mi govorimo pri katerih vrtljajih prestavljamo je pa totalno brezveze. Ker nekateri avtomobili imajo za isti motor lahko tud menjalnik s 5 prestavami drugi pa takega s 6 in je spet malo drugače za prestavljat. Ti samo delaj po občutku, ko bo občutek da vleče preslabo ali začne godrnjat šaltaš nižje, ko tuli po nepotrebnem in nisi ravno v klancu šaltaj višje. Čez čas boš itak pogruntal v katerih prestavah se ga splača vozit v določenih situacijah in mal sprobavaj kako se obnaša.
Za manjšo porabo je pa še najpomembnejši način vožnje, ali pospešuješ brezveze, ali znaš izkoristit zalet ali znaš prilagodit vožnjo glede na situacijo (upočasniš pred semaforjem in pripelješ recimo s tako hitrostjo da se ti zelena prižge-opomba: tega ne delaj takrat ko je gužva v mestih ker oviraš pretočnost) in podobne fore
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

šernk ::

turbinc: voziš med 1800 in 2300 obrati (pospeševanje do max 3000 višje ni treba, nižje ni dobro zaradi mazanja turbine)

atmosferskega bencinarja voziš med 2000 in 3000 obrati, pospeševanje do 5000.
atmosferskega dizla pa danes težko dobiš sploh še na cesti, kako se tam menja pa nimam pojma ker ga nisem še vozil :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Heavy ::

šernk je izjavil:

atmosferskega dizla pa danes težko dobiš sploh še na cesti, kako se tam menja pa nimam pojma ker ga nisem še vozil :)



Jih je še kar precej najti. Vozijo pa se podobno kot bencinarji. Menjaš nekje med 2000 do 3000. Avtocesta, 5 prestava pri 3000 obratih pa pelje okoli 125km/h.

Unknown_001 ::

šernk je izjavil:

turbinc: voziš med 1800 in 2300 obrati (pospeševanje do max 3000 višje ni treba, nižje ni dobro zaradi mazanja turbine)


Jst morm na mojem zaradi dolgih prestav kr lepo vlečt na 4300 obratov da lepo vleče iz naslednje prestave naprej. Če bi mel krajše brzine pa verjamem da bi bil tvoj režim dovolj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Bellzmet ::

A hitrost vrtenja turbine je odvisna od obratov motorja ali od tega koliko daš gasa?

Heavy ::

Bellzmet je izjavil:

A hitrost vrtenja turbine je odvisna od obratov motorja ali od tega koliko daš gasa?


Imaš dva tipa turbin. Supercharger in turbocharger. Supercharger je povezan z motorno grednjo, turbocharger pa z izpuhom iz motorja. Eni avti imajo eno, eni drugo, eni pa oboje. Je pa turbocharger najbolj pogosti tip.

SkIDiver ::

Bellzmet je izjavil:

A hitrost vrtenja turbine je odvisna od obratov motorja ali od tega koliko daš gasa?


Od količine in tlaka izpušnih plinov;) Je pa tukaj seveda soodvisnost z obrati motoja in gasom, ampak ne tako enostavno kot si zastavil vprašanje.
Sodobno turbaki imajo turbine z variabilnimi lopaticami, ki služijo vzdrževanju optimalnih obratov turbine;) Lopatice pa se odpirajo/zapirajo na podlagi večih faktorjev.

Bellzmet ::

Npr. od VAG bencinski TSI. Od česa je pri teh odvisna hitrost vrtenja turbine?

Heavy ::

Od pritiska izpušnih plinov.

Bellzmet ::

@skidiver @heavy: Aha OK drugo kot se mi je zdelo. Potem pa zgleda nič ne vem o teh motorjih :)

m0LN4r ::

Bencinar tle, menjavanje odvisno od klanca in hitrosti vožnje :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Unknown_001 ::

Heavy je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

A hitrost vrtenja turbine je odvisna od obratov motorja ali od tega koliko daš gasa?


Imaš dva tipa turbin. Supercharger in turbocharger. Supercharger je povezan z motorno grednjo, turbocharger pa z izpuhom iz motorja. Eni avti imajo eno, eni drugo, eni pa oboje. Je pa turbocharger najbolj pogosti tip.


Dejmo bit malo natančni da ne pride do mešanja pojmov :) . Supercharger NI turbina. Je sistem prisilnega polnjenja zraka v motor. Kako pa deluje si že povedal.
Plus je, da zadeva vleče dobro v vseh vrtljajih, slabost pa da odžira del moči na motorju.

Turbocharger ali turbopolnilnik pa JE turbina ki jo poganja izpuh. Plus je da ne odžira moči motorju, minus pa je, da vleče polno le pri določenih vrtljajih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Domobrancek ::

no ja hvala za pomoč..nekak sm dobu odgovor :D torej pr mestni vožni za čim manjšo porabo je najbolš prestavt tm nekje med 2000 in 3000 obrati (bližje 2000) pr prehitevanju pač kokr je treba (js osebno med prehitevanjem ne prestavljam..prestavm predn začnem pa k sm na dovolj veliki razdalji pred avto..) za športno vožnjo pa nekje med 4000 in 6000 obrati...po AC se sicr nebom neki ful vozu sam mislm da bom mogu vozt tm nekje na 3500-4000 obratih in sam upam da nebo poraba prevelika :( Hvala za pomoč :) LP

m0LN4r ::

med 2000 in 3000 obrati

Men se zdi, ko sem še probal corso in polota, da je 3000rpm nekao isto pri corsi, kot 2500 pri polotu. In 3000-4000 (polo) range nekako podobno, kot pri corsi 4000+
Seveda približno. Oba avta sta pa bla 1.4
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GrimReaper ::

Domobrancek je izjavil:

no ja hvala za pomoč..nekak sm dobu odgovor :D torej pr mestni vožni za čim manjšo porabo je najbolš prestavt tm nekje med 2000 in 3000 obrati (bližje 2000)

V mestih, če je kdo za tabo, pospešuj pri več kot 3000, ker drugače oviraš promet za sabo, sam šaltam I. 4000, II. 3500 (ker pač že prideš do 50km/h), večina ostalih pa pri 1500-2500, ravno tolk da se začnejo premikat.
Zdaj če res hočeš šparat in ko enkrat vidiš, da se tudi tistemu zadaj ne mudi, lahko prej prestavljaš, ker potem bo že on postal ovira.

Domobrancek je izjavil:

pr prehitevanju pač kokr je treba (js osebno med prehitevanjem ne prestavljam..prestavm predn začnem pa k sm na dovolj veliki razdalji pred avto..)

Pohvalno, da delaš tako. Sicer je pa večkrat kar treba prestavit (ponavadi ko si ob boku drugega), kakor pa ne, ker ti drugače hitro zmanjka obratov (tukaj tudi največ rabiš blokado, ker je ravno med prehitevanjem najtežje gledat na cesto in še obratomer), razen če že začneš v tretji, ampak tukaj se pogovarjamo o 75KM, to še pri 100-120KM ni najboljša poteza. No ja, odvisno pri kateri hitrosti začneš, iz 70-80km/h se že da v tretji.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

TehDucky ::

Zanimivo, v avtošoli so nas navajali 3ja v naselju (50km/h), 4ta za izven naselja (70-90km/h) in 5ta za hitre ceste in avtoceste (100-130km/h).

Vendar pri meni ni dolgo trajalo, da sem peljal na bolj umirjenih obratih. Sicer sem se pred svojim prvim avtomobilom bolj poredko posluževal 5te prestave na dizlu, ker jo ima tisti berlingo zelo zmahano. Na svojem avtu sem potem hitro spremenil način vožnje in vse kar je več od 50km/h je 5ta prestava kar se tiče konstantne hitrosti. Če pa že imam vsaj kakšnih 70km/h pa tudi ne šaltam dol, da pridem do 90, enostavno si vzamem malo več časa za višanje končne hitrosti.

Je pa tako da ima "sweet spot" moja ibiza okoli 2000rpm in vse kar je manj slišiš dušenje in pomanjkanje moči. Zato se prestavlja nekje nad 2,5-3k rpm, da po prestavljanju padem direkt v ta območje. To velja za 3.,4. in 5. prestavo ko pospeški niso bistveni ampak udobna vožnja. 1. in 2. je po feelingu in samo zašaltam ko slišim mašino oz. "občutim dovolj pospeškov".

Unknown_001 ::

@TehDucky

Ja pismo rosno, ka smo vsi vozil tiste cliote z 1.5dci mlinčki na 5 brzin v avtošoli???:D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Za nižjo porabo v naselju (in na splošno) ti je najbolj važno, da se čim manj dotikaš pedalov, vmes ko imaš avto v prestavi. Torej, če ni gužve vedno pred rdečim semaforjem spustiš gas in pustiš, da motor čim več sam zavira... itd itd...

Kar se pa pritiska turbine tiče (imam turbo bar števec v avtu) je pa največ odvisno od tega, koliko pritisneš na gas :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

novaa ::

Prestaviš odvisno od potrebe.
Če se ti nikamor ne mudi, menjaš pri približno 1700 rpm, do 3000 rpm je dinamična vožnja, nad 3000 rpm pa je za potrebe prehitevanja, pridobivanja adrenalina itd...

imam Corso 1.2 =)

TehDucky ::

Unknown_001 je izjavil:

@TehDucky

Ja pismo rosno, ka smo vsi vozil tiste cliote z 1.5dci mlinčki na 5 brzin v avtošoli???:D


Jaz sem imel VW Polo 1.4 dizel (kaj so zaene kratice pa kok ventilov me ni zanimalo). Se mi je zdelo proti koncu smešno peljati pri ~2000rpm z dizlom, samo inštruktor ni pustil, je rekel jaz te bom tako naučil, gorivo "častim" jaz, ko se boš pa s svojim peljal, pa le glej na obrate (in posledično na porabo).

Sicer pa se mi zdi, da smo že kar dodobra obdelali temo. Smo opisali tako bencinarje in dizle. Edino pri 200KM+ avtomobilov še nismo dovolj natančno opisali prestavljanja 8-)

Unknown_001 ::

TehDucky je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

@TehDucky

Ja pismo rosno, ka smo vsi vozil tiste cliote z 1.5dci mlinčki na 5 brzin v avtošoli???:D


Jaz sem imel VW Polo 1.4 dizel (kaj so zaene kratice pa kok ventilov me ni zanimalo). Se mi je zdelo proti koncu smešno peljati pri ~2000rpm z dizlom, samo inštruktor ni pustil, je rekel jaz te bom tako naučil, gorivo "častim" jaz, ko se boš pa s svojim peljal, pa le glej na obrate (in posledično na porabo).

Sicer pa se mi zdi, da smo že kar dodobra obdelali temo. Smo opisali tako bencinarje in dizle. Edino pri 200KM+ avtomobilov še nismo dovolj natančno opisali prestavljanja 8-)


Sem že vozil ene par takih >:D v kategoriji 200KM+ in je kar zanimivo. Te avte se lahko bistveno prej šalta če voziš umirjeno. Sploh tiste z V motorjem ker majo zaradi zasnove več navora v nizkih obratih. Čeprav umirjeno peljat v takem avtu skor pomen isto ko teranje malega mlinčka če gremo da bi mogu gledat da dosežeta primerljive pospeške. Tud če maš lahko nogo bo avto v primerjavi z ostalim prometom hitreje potegnil. Medtem ko se bo en Franci v cliotu/golfu mal natelovadu da bo do 90 pospešil, ti malo pritisneš pedal in števec sam elegantno zdrsi gor :)

Dovolj močan avtomobil lahko voziš v nizkih obratih brez problema stalno in boš še vedno imel dovolj moči za pospešit pa magar na klancu. To je nekak najbol ekonomšparprogram :)) za te avte. Lange fahren muss sparen :D.

Zdej za pospeške pa mislim da mi ni treba razlagat :D zahodiš gas in se diviš čarovniji. Šaltaš na visokih obratih in letiš dalje. Aja pa ni priporočljivo trenutne porabe takrat gledat :)) vas zna še stisnit pri srcu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GrimReaper ::

Tam 3000 obratov kar rabi avto, da dobi neke pospeške, tudi če ima 200-300KM. Potem je nekje primerljiv z 1.6, če ga prestavljaš pri 6000, se pravi nekje 12s do 100.
500KM pa res lahko šaltaš pri 1500 in bo dobil 12s do 100.
Enako je z 1.6 105KM pri 3000 in 1.0 50KM pri 6000, oba bosta imela okol 19s.

Opomba:
Za 200 in 500KM sem moral uporabit program CarTest 2000, ker vozil jih še nisem. Lahko pa nastavljaš redline in praktično vsak parameter. Edino če bi hotel za novejši avto, bi moral vpisat cca. 20 parametrov.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

M-XXXX ::

O ti boga teoretikov :D
Tako 200 kot 500KM avto lahko vozis praktično enako kot vsakega. Možna pa sta 2 scenarija:
Ročni menjalnik- voziš tako kot vsakega, le vlekel in pospešovala bosta opazno bolje.
avtomatski menjalnik- spet enaka situacija kot zgoraj le da ne rabis pazit na prestavljanje.

FiReFTW ::

Spelješ v prvi, pritisneš pedal do dna dokler avto ne skoči do rdečih obratov, čakaš še kakšnih 10 sekund in nato prestaviš v drugo.

RedDrake ::

Izkušnje :)
Zverine se šalta pri 10k obratih, ne pri 6k 8-)

ShowDown ::

EcoTec motorji imajo radi obrate, ne šparaj. :)

Domobrancek ::

no ja js sm pogledu zdj u tisto knigco k je zravn avta pršla in nč ne piše glede obratov pr kerih nj bi avto prestavu u višjo prestavo..piše sam da nj prešaltam čimprej oz pr spodnjem delu obratov al kako je pisal..neki tazga tko da bomo kr pr 3k šaltal :D hvala LP
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27147455 (27919) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15021723 (17323) Siddh
»

Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5511883 (9557) sandmat
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8620553 (18221) amigo_no1
»

Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12818002 (15099) Pyr0Beast

Več podobnih tem