Forum » Na cesti » Resnica o škodljivosti dizlov
Resnica o škodljivosti dizlov
jype ::
J.McLane ::
1. Prius ni dizel
2. Prius ima dovolj veliko baterijo, da lahko shrani kinetično energijo
Kot je že nekdo napisal pojem Hybrid je preveč zlorabljen in zajema vse od 48 V nikakršnih hibridov pa vse do BMW i3 REX.
2. Prius ima dovolj veliko baterijo, da lahko shrani kinetično energijo
Kot je že nekdo napisal pojem Hybrid je preveč zlorabljen in zajema vse od 48 V nikakršnih hibridov pa vse do BMW i3 REX.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
pegasus ::
pojem Hybrid je preveč zlorabljen in zajema vse od 48 V nikakršnih hibridov pa vse do BMW i3 REX.Kar je popolnoma pravilno. Ena od definicij besede hybrid je "a thing made by combining two different elements" in izraz sam nič ne govori o tem, kako sta dve različni zadevi kombinirani med seboj.
J.McLane ::
Ok, narobe, pojem kot tak ni preveč zlorabljen, ampak preveč splošen da bi ga lahko kar povprek uporabljali kot pojem "čistega" pogona.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
jype ::
D3m ::
U nice. Liebherr T284.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Bom malo dlako cepil...
Slovenske železnice ne premorejo nobene dizel-elektične potniške garniture. Na prvih nekaj slikah so potniške garniture, katerih oznaka "serije" se začne s številko 7, kar pomeni dizel-hidravljični pogon (v pogonu je hidravljična turbo sklopka, podobno kot pri avtomatikih). Zadnja slika pa prikazuje "Fiata", katerega oznaka serije se začne s številko 8, kar pomeni dizel-mehanski pogon. Vlak ima menjalnik in torno sklopko kot običajni avtomobil. Edino izvedba upravljanja je bolj podobno avtomobilu z DSG menjalnikom kot tistemu pri običajnemu avomobilu. Se pravi, strojevodja ne upravlja sklopke, temveč samo izbere prestavo in stopnjo "plina", samo preklaplanje (izbira prestave in posluževanje sklopke) se vršita avtomatsko...
Toliko, da boste vedeli...
Lp
Jože
Večine priusov nihče ne fila z elektriko, pa jim vseeno rečejo hibridi. Čemu ne bi še lokomotivam in rudarskim tovornjakom?
A res?Res. Vsi, ki si jih prilepil, tečejo na elektriko.
Bom malo dlako cepil...
Slovenske železnice ne premorejo nobene dizel-elektične potniške garniture. Na prvih nekaj slikah so potniške garniture, katerih oznaka "serije" se začne s številko 7, kar pomeni dizel-hidravljični pogon (v pogonu je hidravljična turbo sklopka, podobno kot pri avtomatikih). Zadnja slika pa prikazuje "Fiata", katerega oznaka serije se začne s številko 8, kar pomeni dizel-mehanski pogon. Vlak ima menjalnik in torno sklopko kot običajni avtomobil. Edino izvedba upravljanja je bolj podobno avtomobilu z DSG menjalnikom kot tistemu pri običajnemu avomobilu. Se pravi, strojevodja ne upravlja sklopke, temveč samo izbere prestavo in stopnjo "plina", samo preklaplanje (izbira prestave in posluževanje sklopke) se vršita avtomatsko...
Toliko, da boste vedeli...
Lp
Jože
jype ::
Miha 333 ::
Ja, lokomotive so dizel-električne, potniške garniture (vsaj od SŽ) pa ne. Nikoli ne pišem nekaj na pamet.
Gambino ::
Gambino ::
Dejstvo je, da je da Toyota s svojimi hibridi doseže manjšo porabo z večjo močjo. Če se je kdo peljal z novo RAV4 hybride, ki ima 222KM potem ve kako avto vleče in ima manjšo porabo kot kakšen dizel z istimi kW/KM na enako težo vozila. Toyota je naredila fantastične hibride, se pozna da so že dolgo v tem segmentu. Nemci se še učijo. Da ne govorim koliko manj mehanjskih sklopov je, kot jih je pri dizlu z avtomatskim menjalnikom. Tisti, ki sedaj kupi dizla je kret..n.
stara mama ::
Tisti, ki sedaj kupi dizla je kret..n.
Tisti, ki rangira prevozna sredstva izključno glede na pogonsko gorivo, pravtako
Ekologija™ in Trajnost™
Tomassi ::
Dejstvo je, da je da Toyota s svojimi hibridi doseže manjšo porabo z večjo močjo. Če se je kdo peljal z novo RAV4 hybride, ki ima 222KM potem ve kako avto vleče in ima manjšo porabo kot kakšen dizel z istimi kW/KM na enako težo vozila. Toyota je naredila fantastične hibride, se pozna da so že dolgo v tem segmentu. Nemci se še učijo. Da ne govorim koliko manj mehanjskih sklopov je, kot jih je pri dizlu z avtomatskim menjalnikom. Tisti, ki sedaj kupi dizla je kret..n.
Prav pri toyoti so mi odsvetovali hibrida, za mojih 1000km na teden
Gambino ::
Dejstvo je, da je da Toyota s svojimi hibridi doseže manjšo porabo z večjo močjo. Če se je kdo peljal z novo RAV4 hybride, ki ima 222KM potem ve kako avto vleče in ima manjšo porabo kot kakšen dizel z istimi kW/KM na enako težo vozila. Toyota je naredila fantastične hibride, se pozna da so že dolgo v tem segmentu. Nemci se še učijo. Da ne govorim koliko manj mehanjskih sklopov je, kot jih je pri dizlu z avtomatskim menjalnikom. Tisti, ki sedaj kupi dizla je kret..n.
Prav pri toyoti so mi odsvetovali hibrida, za mojih 1000km na teden
Ne verjamem. Kaj pa so ti svetovali, bencinarja?
J.McLane ::
Morda pred leti, ko so v paleti imeli še dizle ki so jih prav tako morali prodajat, danes se to sigurno nebi več zgodilo
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Tomassi ::
Predlani avgusta. Ubistvu v vseh avtohišah najprej ponujali bencinarje, pri toyoti so težili s hibridom, na koncu so VSI predlagali dizla. Ampak po izkušnji z avensisom dizlom, 2.0 bmw motor, mi je jasno zakaj so pri toyoti toliko proti dizlu. To pa je en tresoč jajc, mene bi bilo to sram prodajat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tomassi ()
stara mama ::
Nekateri ste vrjetno že pozabili, ampak dizli so bili že od nekdaj tresoči, glasni in počasni delovni stroji, dolgo se ogrevajo in nafta lahko pozimi zmrzne..
Nihče vam ni rekel, da jih morate kupovat za mestno vožnjo!
Nihče vam ni rekel, da jih morate kupovat za mestno vožnjo!
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Stari maček ()
J.McLane ::
Saj pravim, pred leti so imeli kar okrnjeno ponudbo izbire vozil s hibridi. Če si hotel 150+ konjev v limuzini potem ni bilo drugega kot Avensis hibrid.
Danes imaš:
- Corollo v 1.8 in 2.0 (180 PS) hibridni izvedbi, TS in SD verzija ima medosno kot Avensis
- RAV4 z 2.5 hibridom s prenovljenim hibridnim pogonom s 15% nižjo porabo kot prejšnji
- Camry z 2.5 hibridom (pride poleti)
Danes imaš:
- Corollo v 1.8 in 2.0 (180 PS) hibridni izvedbi, TS in SD verzija ima medosno kot Avensis
- RAV4 z 2.5 hibridom s prenovljenim hibridnim pogonom s 15% nižjo porabo kot prejšnji
- Camry z 2.5 hibridom (pride poleti)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
FTad ::
Jah, ce bi bil bencin poceni kot v USA, potem bi si tudi jaz bencinarja omislil pri 30kkm+/leto
J.McLane ::
Že če bi bila trošarina na bencin in dizel enaka bi si marsikdo kupil bencinarja. Trenutna cena brez dajatev za bencin je 0,486 €/l za dizel pa 0,58 €/l. Torej če bi na to obesil 150% "davek" bi dobil 1,21 €/l za bencin in 1,45 €/l za dizel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
roCkY ::
Kakšna bo cena elektrike, ko bo država filala proračunsko luknjo zaradi manjka davkov na fosilce?
jype ::
D3m ::
Kakšna bo cena elektrike, ko bo država filala proračunsko luknjo zaradi manjka davkov na fosilce?
Dražja.
S prvim aprilom gredo cene gor VT 20%, MT 40%.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
jype ::
Kakšna bo cena elektrike, ko bo država filala proračunsko luknjo zaradi manjka davkov na fosilce?Podobna, kot je zdaj.
S prvim aprilom gredo cene go VT 20%, MT 40%Datum ni naključen.
Obdavčilo se bo tiste, ki so to najmanj lahko privoščijo, kot je navada pri skrajnih desničarjih, ki se pretvarjajo, da so centristi.
Tomassi ::
Saj pravim, pred leti so imeli kar okrnjeno ponudbo izbire vozil s hibridi. Če si hotel 150+ konjev v limuzini potem ni bilo drugega kot Avensis hibrid.
Danes imaš:
- Corollo v 1.8 in 2.0 (180 PS) hibridni izvedbi, TS in SD verzija ima medosno kot Avensis
- RAV4 z 2.5 hibridom s prenovljenim hibridnim pogonom s 15% nižjo porabo kot prejšnji
- Camry z 2.5 hibridom (pride poleti)
A ni potem bolj praktično kupit kr 2.5 bencinarja? Na baterije bi šel samo... ubistvu ne bi šel?
J.McLane ::
Kakšna bo cena elektrike, ko bo država filala proračunsko luknjo zaradi manjka davkov na fosilce?
Kot smo priča zadnjih 20 let, trošarina ostaja na strani preferiranega goriva, do sedaj je bil to dizel, v prihodnje bo to ostajala elektrika. Slovenski vozni park pa še desetletja ne bo 100% električen, tako bo klasike dovolj da bo pritekal denar v blagajno.
Jasno pa osebni prevoz nikoli ne bo poceni, ker sicer bo kaos na cestah, pa tudi za okolje dosti slabše, pa čeprav so vsi avti EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Saj pravim, pred leti so imeli kar okrnjeno ponudbo izbire vozil s hibridi. Če si hotel 150+ konjev v limuzini potem ni bilo drugega kot Avensis hibrid.
Danes imaš:
- Corollo v 1.8 in 2.0 (180 PS) hibridni izvedbi, TS in SD verzija ima medosno kot Avensis
- RAV4 z 2.5 hibridom s prenovljenim hibridnim pogonom s 15% nižjo porabo kot prejšnji
- Camry z 2.5 hibridom (pride poleti)
A ni potem bolj praktično kupit kr 2.5 bencinarja? Na baterije bi šel samo... ubistvu ne bi šel?
Ni, ker menjalnik pri hibridu tudi na AC deluje pri poljubnih obratih in motor je optimiziran na izkoristek (41% thermal efficiency), rezultat:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do...
Klasičen 2.5 motor ima po ameriškem EPA testu porabo na AC: 39 MPG = 6 l/100 km
Hibridni 2.5 motor ima pri enakih pogojih 47 MPG = 5 l/100 km
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
roCkY ::
Kakšna bo cena elektrike, ko bo država filala proračunsko luknjo zaradi manjka davkov na fosilce?
Kot smo priča zadnjih 20 let, trošarina ostaja na strani preferiranega goriva, do sedaj je bil to dizel, v prihodnje bo to ostajala elektrika. Slovenski vozni park pa še desetletja ne bo 100% električen, tako bo klasike dovolj da bo pritekal denar v blagajno.
Jasno pa osebni prevoz nikoli ne bo poceni, ker sicer bo kaos na cestah, pa tudi za okolje dosti slabše, pa čeprav so vsi avti EV.
Torej predvidevaš "francoski sindrom". Višanje trošarine s padanjem prodaje. SLO proračun je jama brez dna tako da nisem ravno prepričan in nikakor nebi stavil na relativno konstantno proračunsko obremenitev elektrike v naslednjji dekadi.
Leaker49 ::
Klasičen 2.5 motor ima po ameriškem EPA testu porabo na AC: 39 MPG = 6 l/100 km
Hibridni 2.5 motor ima pri enakih pogojih 47 MPG = 5 l/100 km
Kemično ene pretvarjaš v mehansko, to v električno in to v mehansko. In tu je boljši izkoristek kot če samo kemično pretvoriš v mehansko
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
FTad ::
Že če bi bila trošarina na bencin in dizel enaka bi si marsikdo kupil bencinarja. Trenutna cena brez dajatev za bencin je 0,486 €/l za dizel pa 0,58 €/l. Torej če bi na to obesil 150% "davek" bi dobil 1,21 €/l za bencin in 1,45 €/l za dizel.
ima mogoce kdo podatek, kaksne so potem trosarine v USA?
Leta 2018 je bila povprecna cena bencina 2.88$~3$/gallon kar pride 0.7€/L
Utk ::
Klasičen 2.5 motor ima po ameriškem EPA testu porabo na AC: 39 MPG = 6 l/100 km
Hibridni 2.5 motor ima pri enakih pogojih 47 MPG = 5 l/100 km
Kemično ene pretvarjaš v mehansko, to v električno in to v mehansko. In tu je boljši izkoristek kot če samo kemično pretvoriš v mehansko
Da. Ker v enem primeru voziš direktno s izkoristkom motorja od 15 do 40 procentov, v drugem pa pretvarjaš energijo gor in dol z motorjem stalno na 40 procentih. Če bi v prvem primeru stalno vozil pod idealnimi obrati, bi imel še nižjo porabo, v praksi na cesti pa tako ne moreš vozit.
pegasus ::
J.McLane ::
Klasičen 2.5 motor ima po ameriškem EPA testu porabo na AC: 39 MPG = 6 l/100 km
Hibridni 2.5 motor ima pri enakih pogojih 47 MPG = 5 l/100 km
Kemično ene pretvarjaš v mehansko, to v električno in to v mehansko. In tu je boljši izkoristek kot če samo kemično pretvoriš v mehansko
Hibrid samo del energije pretvarja preko generatorja v elektriko na elektromotor, uporablja Power Split Device. Sistem je brez ene sklopke, brez vzdrževanja...
Na AC je glavna razlika v motorju, hibrid uporablja atkinsonov cikel, če bi tak motor dal na klasičen n-stopenjski menjalnik bi ga lastnik lepo nazaj v salon parkiral prodajalca pa ustrelil
Druga stvar je da tudi na AC so obrati vedno optimalni glede na obremenitev, sistem vedno išče optimum in tudi pri 130 kmh so obrati lahko 0 rpm pa potem od 1.000 rpm pa vse do max. Klasičen menjalnik na AC pač večino časa vztraja v eni visoki prestavi.
Regeneracija je tudi na AC prisotna, redko imaš samo ravnino brez prometa, vsako zaviranje ti nekaj energije povrne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Če bi v prvem primeru stalno vozil pod idealnimi obrati, bi imel še nižjo porabo, v praksi na cesti pa tako ne moreš vozit.Lahko, s pravilno nastavljenim cvt menjalnikom. Ampak raja hoče bruum bruum in zato so danes praktično vsi cvtji na trgu nastavljeni narobe, tako kot hoče raja.
CVT tudi ni ravno 100% efikasen. Sigurno ima večje izgube kot nek klasičen menjalnik, še posebej pri bruuum bruuum.
krneki0001 ::
CVT menjalnik, ki ima namesto stožcev elektromotorje je odlična zadeva. Ko se voziš na bencin, se ti baterije polnijo.
Konec leta pridejo subaruji s tem pogonom.
Konec leta pridejo subaruji s tem pogonom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
J.McLane ::
V Evropo tudi? Zaenkrat vem za Crosstrek PHEV, ki je ameriška verzija XV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
krneki0001 ::
Tudi v Evropo bo prišel. Samo cena pri nas bo verjetno ubijalska.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
Stari maček ::
stara mama je izjavil:
Nekateri ste vrjetno že pozabili, ampak dizli so bili že od nekdaj tresoči, glasni in počasni delovni stroji, dolgo se ogrevajo in nafta lahko pozimi zmrzne..
Nihče vam ni rekel, da jih morate kupovat za mestno vožnjo!
Ti očitno živiš v prejšnjem tisočletju. 1.6 TDI je pravo nasprotje tvojemu opisu.
K0l1br1 ::
hammock ::
v praksi vsaj 5 litrov, ob dejstvu da je nepremicnina. Isto mocan 1,2 TSI pije pri primerljivi voznji 5,5 litrov
Dve nepremičnini torej. Se splača primerjat, res da se.
Da, oba sta enako podhranjena. Za po mestu je, pri prvem klancu pa hoce spustiti duso.
100 konjski bencinar gre enako dobro kot 100 konjski dizel, ob 10% visji porabi, boljsi razporeditvi teze in uglajenem delovanju. Pa smrdi ne, kar je vedno plus.
K0l1br1 ::
hammock ::
Pa smrdi ne, kar je vedno plus.A to misliš, da so pri bencinarju plini speljani v kabino ali kaj?
Ne delaj se neumnega. Postavi se za novega EURO 6.xx dizla in bo smrdel. Postavi se za EURO 4 ali novejsega bencinarja in ne bos vohal nicesar, razen morda prvih 30 sekund po startu.
Potem pa se postavi za Nissan Leaf in se nadihaj cistega zraka.
D3m ::
Postavi se za novega EURO 6.xx dizla in bo smrdel.
Še nisem videl, da bi kdo delal samomor z dizlom.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
hammock ::
K0l1br1 ::
Ne delaj se neumnega.Očitno se je treba. Kmalu boste trdili, da bencinarji čistijo zrak, tako kot je to trdil UTK za svojega cliota.
Postavi se za EURO 4 ali novejsega bencinarja in ne bos vohal nicesarMokre sanje. Postavi se za turbobenzinarja, ki gre po planinskih ridah in ti bo ožgal pljuča. Toliko o vaših ekoloških bencinarjih, za katerim se ne voha nič, iz auspuha pa spuščajo zdravje v prečiščeni obliki in povrh vsega eni celo verjamete v te pravljice, testa pa vam je, da se postaviš zadaj za avto. Dosledni ste tam okrog 0. Ni čudno, saj ste benzinarja izbrali iz kao nekih ekoloških razlogov.
Utk ::
Tega seveda nisem trdil, morate pa vi stalno podtikat laži, da ljudje spregledajo kakšne neumnosti pišete. No, ne bo vam uspelo. Dizel je crknu.
K0l1br1 ::
Tega seveda nisem trdil, morate pa vi stalno podtikat laži, da ljudje spregledajo kakšne neumnosti pišete. No, ne bo vam uspelo. Dizel je crknu.Saj pravim, dizel crknil, bencinar ni, očitno sadi rožice in je zdrav. Ajde pametnjakoviči, naj napiše tisti, ki misli, da je benzinar zdrav.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35879 (5364) | turan |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20487 (15358) | -valvoline- |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50139 (40210) | -valvoline- |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25445 (19347) | krneki0001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 198780 (158942) | BigWhale |