Prijavi se z GoogleID

» »

Poplava rabljenih dizlov

Poplava rabljenih dizlov

strani: « 1 2 3

ivanuscha ::

Živjo, odločam se za nakup rabljenega avta, kolebam med Audi A4, BMW Serija 3 (2016/17) ali pa mogoče celo nova Škoda Octavia/Karoq. Gledam predvsem bencinske turbo motorje, delam ca. 10-15k km letno, večinoma daljše ture. Poleg tega je razlog da ne gledam dizle tudi vse bolj pogosta prepoved v večjih mestih...

Sedaj pa presenečenje - enako ali podobno opremljeni rabljeni dizli z podobnim št. km so tudi od 3-5k € cenejši od ekvivalentnih bencinarjev. Razumem, da predvsem nemci dizle na veliko prodajajo, povpraševanje po novih pa pada. Recimo Audi A4 150 konjev, 2 leti star bencinar pride okoli 25k€, dizel pa 21k€. Moje vprašanje je - ali se bi v tem primeru eventuelno kljub temu splačalo vzet dizla zaradi nižje nabavne cene, če v zakup vzamemo tudi verjetno potencialno dražje servise?

Poleg tega me zanima ali ima kdo izkušnje s ceno servisov ter rezervnih delov če primerjamo znamke Audi, BMW ter Škoda. Kakšne so povprečne cene za redni servis (recimo bencinarja) pri teh znamkah? Skratka, zanimajo me potencialni letni stroški.

Hvala za vsako mnenje v naprej!

Blinder ::

A si sure da so benzinski drazji?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bobi_palčka ::

10 do 15 km letni in dolga tura ne gre ravno skupaj (razen če ne avto par dni stoji vmes).

jype ::

Seveda, ker se z dizli kmalu ne bo več dalo v evropska mesta.

Hkrati to ne bi smela biti nikakršna težava, ker se po mestu, če nisi invalid, itak nima smisla vozit z avtomobilom, ne glede na to, za kakšno vozilo gre.

Invictus ::

Če imaš v mislih centre mest, se že danes ne splača več vozit vanje z avtom.

V večja evropska mesta pa sploh ne...

Veliko varčneje je parkiranje na obrobju in uporaba javnega prevoza, tako časovno kot denarno...

15k na leto in dolge ture? Ne gre skupaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Machete ::

Ne obremenjuj se s temi prepovedi. Hodiš veliko v centre 'teh' mest? Potem mogoče že. Kupi euro6 3er, ga lahko priporočam in je čisto ok. Saj se ne boš oženil s tem avtom za vedno. za 10 let si še dober. Edino km delaš dokaj malo za tako drag (vsi stroški poleg nakupa) avto, ampak ok ti že veš kaj hočeš. Vzemi pa vseeno raje bencinca, če dobiš podobno opremo za podoben denar, ker je tišji, čeprav tile nazivagni imajo izjemno lepo izloirano kabino. Marsikdo mi reče, madona, pa saj je čisto tiho. In res je. Glej raje da vzameš 4x4 če boš avtomatika, ker jaz sem se malo zajebal samo 2wd.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

starfotr ::

Lahko nekaj linkov, kjer je avto z isto toliko cenejši?

hojnikb ::

Če boš vzel 3er, potem vzami 2015+, da ma že B47 motor (isto velja za druge BMW modele)...
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Unknown_001 ::

Bencin je postal cenejši od dizla. Moderni turbobencinarji so postali primerljivo učinkoviti turbodizlom po volumenski porabi goriva.

Suma sumarum ?

Nič pubeci, jaz si že konfiguriram petardo na benz pogon z minimalno 200KM
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

PrimozR ::

Turbobencinarji svinjajo približno toliko, kot dizli, volumska poraba pa _NE_ more biti enaka nikoli. Ker je izkoristek bencinarja nižji od dizla (tudi če mu na DI nabiješ kompresijo, kar ga bo naredilo še bolj umazanega) in ker je energetska gostota na volumen bencina manjša. 1+1 enostavno ne more biti enako 3.

Ne glede na vso strašenje (baje Nemci že aktivno kupujejo bencinarje in prodajajo dizle, tako glede na vir iz BMW-ja - to je razlog za ugodne cene rabljenih, poleg že itak večjega števila in s tem večje ponudbe), pomojem dizli ne bodo kar potonili v pozabo.

Invictus je izjavil:

15k na leto in dolge ture? Ne gre skupaj...

Kako ne?

Blinder je izjavil:

A si sure da so benzinski drazji?

Pri trojkah ja, MOČNO. Dobiš 330d za precej manj denarja, kot 328i. Seveda te bistveno bolj udari potem še DMV, ampak vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

K0l1br1 ::

Klinc je, ker ni nikjer teh rabljenih dizlov.

PrimozR ::

hojnikb je izjavil:

Če boš vzel 3er, potem vzami 2015+, da ma že B47 motor (isto velja za druge BMW modele)...
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.

Faceliftanih modelov je zaenkrat relativno malo za nek pameten denar, so še precej dražji pa manj jih je. Verjetno še niso fasali dumpinga iz lizingov. Čez pol leta, leto bo verjetno situacija boljša.

K0l1br1 je izjavil:

Klinc je, ker ni nikjer teh rabljenih dizlov.

Kako ne? Rabljenih bencinarjev ni, dizlov je ogromno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

mikhaair ::

Turbo bencinarji dobivajo le DPF ali tudi AdBlue?

Unknown_001 ::

PrimozR je izjavil:

Turbobencinarji svinjajo približno toliko, kot dizli, volumska poraba pa _NE_ more biti enaka nikoli. Ker je izkoristek bencinarja nižji od dizla (tudi če mu na DI nabiješ kompresijo .


Termodinamika ni tvoja močnejša plat, nde?

Če bi bencinarjem nabil kompresijsko razmerje, dizla povozijo po izkoristkih na dolgo in široko.

Spark ignition oz Ottov cikel je pri enakem kompresijskem razmerju BOLJ učinkovit kot dizel. Jeba je samo samovžig bencina ob visokih tlakih. Pri dizlu je visoka kompresija nujna pa tudi ugodna za teoretični izkorostek.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Ne, res ni, je bil predmet rakrana mojega faksa. Ampak vseeno.

Temperatura izgorevanja je pri bencinarjih višja, kot pri dizlih. Višanje kompresijskega razmerja bo tako močno (močno!!) povišalo tako toplotno obremenitev kot tlačno obremenitev motorja. Doable? Ja. Smiselno? Verjetno ne. Seveda lahko izkoristek bencinarja narediš višjega od dizla, ampak, kot kaže zgodovina, je to težko doseči v praksi.

Poleg mehanskih zadev se catch skriva tudi v emisijah. Višja kompresija -> višje temperature -> več NOx-ov. Pa trdih (oz 'trdih') delcev. Fun kajne?

Trenutni F1 motorji so verjetno eni izmed bolj učinkovitih bencinarjev na svetu (pa ve se, da z NOx-i močno svinjajo), pa se Mercedes hvali, da so presegli 50 % učinkovitost. Z dvema hibridnima sistemoma. Mimogrede pa takšno učinkovitost dizli dosegajo brez hibridizacije že kar nekaj let.

Kar se pa tiče samovžiga bencina, direct injection to načeloma reši.

mikhaair je izjavil:

Turbo bencinarji dobivajo le DPF ali tudi AdBlue?

TBH ne vem, filtre vem da, AdBlue verjetno (še?) ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Unknown_001 ::

Um... dude. Relax.

It CAN be done. And it WILL be done.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.


A veš kaj to pomeni?

Bencinar, ki deluje na dizel cikel. CI -compression ignition. In nisi naredil nič pametnega.

SI - spark ignition oz. Otto je bolj učinkovit pri istem kompresijskem razmerju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

ivanuscha ::

Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:

https://www.autoscout24.at/angebote/aud...

https://www.autoscout24.at/angebote/aud...

15k km in dolge ture mislim v smislu, da se večinoma redko peljem, ampak takrat pa grem v eno smer recimo 400km.

Kaj pa primerjava Audi-BMW? Kolikor sem bral naj bi bil novi Audi A4 po kvaliteti višje in naj bi bili tudi bolj zanesljivi od Serije 3. BMW se baje tudi bolj krade..?

Sicer pa naj bi imela Škoda enega najboljših 'infotainment' sistemov, z odlično povezljivostjo Android Auto/Apple Carplay. Tudi na splošno jo vsi reviewi zelo hvalijo. Edino kot sama znamka me ne privlači preveč...

Glede motorjev še tole - res je, Mazda ima skupek tehnologij imenovanih Skyactiv. Aprila pride nova Mazda 3 in z njo novi motor Skyactiv-X, ki je bil v razvoju 6 let. Pod nizko obremenitvijo deluje običajno prek svečk, ko pa se obremenitev poveča pa neopazno prestavi na delovanje preko samovžiga. Moč naj bi bila okoli 30% višja ob 20% nižji porabi. Torej gre za hibrid med bencinskim in dizelskim motorjem, zelo sofisticirana tehnologija, prvi so ki jim kaj takega uspelo.

Unknown_001 ::

Vprašanje, ali mora biti VAG ?

Zakaj recimo ne pogledaš mazde 6 ? Se mi zdi da je pogosto neupravičeno spregledana.

Osebno bi jo raje kupil kot Audija, pa na našem dvorišču težko najdeš kaj drugega kot VW / Audi (novo povečini). Mislim... a veš kaj je fora. Ti avtomobili so res blazno dragi postali. Če nimaš vsaj 50 jurjev pod palcem se boš nagledal samo osnovnih jajc.

Pri mazdi pa dobiš za spodoben denar vse. Sploh zdaj, ko bo nova generacija šestice prišla, lahko sedanjo dobiš ceneje.

Think about it. Nov avtomobil brez zgodovine, z garancijo... ali neka prekšeftana rabljena Audi kola z ubogo opremo ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.


A veš kaj to pomeni?

Bencinar, ki deluje na dizel cikel. CI -compression ignition. In nisi naredil nič pametnega.

SI - spark ignition oz. Otto je bolj učinkovit pri istem kompresijskem razmerju.


Mazda obljublja 40% manj emisij in 30% manjšo porabo bencina za isto moč kot bi jo dala enaka dizelska mašina.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

KTr1sk ::

Asrock Z77pro4,2x4gb-1600,128gb crucialM4 SSD, 3,5tbHDD,i5 3570k,geforce 670TX

seba-beba ::

ivanuscha je izjavil:

Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:

://www.autoscout24.at/angebote/audi-a4-lim...

https://www.autoscout24.at/angebote/aud...



Tezko primerjas cenovno ta dva avta, saj je med njima razlike za 100k km... Avto s 130k km potrebuje pocasi ze resna vlaganja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: seba-beba ()

FTad ::

seba-beba je izjavil:

ivanuscha je izjavil:

Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:

://www.autoscout24.at/angebote/audi-a4-lim...

https://www.autoscout24.at/angebote/aud...



Tezko primerjas cenovno ta dva avta, saj je med njima razlike za 100k km... Avto s 130k km potrebuje pocasi ze resna vlaganja.


Se strinjam. Pri avtu s 130kkm je ravno prvo obdobje, kjer bodo potrebne prve menjave posameznih delov zaradi obrabljenosti.

chucki ::

Menjava zavor pa res ni resno vlaganje. Pri 130k se motor komaj uteče. Slovenci ste znani po tem, da je avtomobil št.1 pri pomembnosti v življenju.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

hojnikb ::

130kk na 200kk podlage, kot je standard pri 90%+ dilerskih avtov pri nas. Tam je pa res treba vlagat.

PrimozR je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Če boš vzel 3er, potem vzami 2015+, da ma že B47 motor (isto velja za druge BMW modele)...
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.

Faceliftanih modelov je zaenkrat relativno malo za nek pameten denar, so še precej dražji pa manj jih je. Verjetno še niso fasali dumpinga iz lizingov. Čez pol leta, leto bo verjetno situacija boljša.

K0l1br1 je izjavil:

Klinc je, ker ni nikjer teh rabljenih dizlov.

Kako ne? Rabljenih bencinarjev ni, dizlov je ogromno.

sj tut pfl ni švoh zadeva (hell, sj ga mam >:D) sam pač treba je odpravit hibe, pa je ok. Je še vedno cenejši, če se pa slabo počutiš, da nimaš fl, pač kupič fl lučke in je to to. Vizualnih sprememb je res minimalno pri tej generaciji :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ivanuscha ::

seba-beba je izjavil:

ivanuscha je izjavil:

Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:

://www.autoscout24.at/angebote/audi-a4-lim...

https://www.autoscout24.at/angebote/aud...



Tezko primerjas cenovno ta dva avta, saj je med njima razlike za 100k km... Avto s 130k km potrebuje pocasi ze resna vlaganja.


No, kaj pa tole:

https://www.autoscout24.at/angebote/aud...

Mazda je gotovo super, ampak me vseeno bolj mikajo nemci :)

Unknown_001 ::

Nategnu se boš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

starfotr ::

Mazde rjavijo ko hudič. Lastne izkušnje. To je največja hiba teh avtov.

Tilen ::

ivanuscha je izjavil:

Živjo, odločam se za nakup rabljenega avta, kolebam med Audi A4, BMW Serija 3 (2016/17) ali pa mogoče celo nova Škoda Octavia/Karoq. Gledam predvsem bencinske turbo motorje, delam ca. 10-15k km letno, večinoma daljše ture. Poleg tega je razlog da ne gledam dizle tudi vse bolj pogosta prepoved v večjih mestih...

vprašanje je - ali se bi v tem primeru eventuelno kljub temu splačalo vzet dizla zaradi nižje nabavne cene, če v zakup vzamemo tudi verjetno potencialno dražje servise?


Vzemi A4 2.0 TDI 110kw in čim bolj novo vozilo, če imaš možnost. Odličen avto. Servisi so zelo ugodni. Sam delam prav tako pod 15.000 letno in mi niti malo ni žal, da sem se pred tremi leti tako odločil. Pri dve leti starem z garancijo se nimaš česa bati. V osnovi bi morali imeti vsi jamstvo 4plus, tako da bo avto še dve leti v garanciji.

 Račun - redni servis 82 EUR

Račun - redni servis 82 EUR

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Unknown_001 ::

starfotr je izjavil:

Mazde rjavijo ko hudič. Lastne izkušnje. To je največja hiba teh avtov.


Letnik?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

starfotr ::

Vse.

Machete ::

Bimmer je samo menjava sprednjih zav. ploščic in klima tekočina (ostalo je še vse v servisnem paketu, kao zastonj (olje, filtri)), reci piši 300 eur! Ko mi preteče interval prvih treh let 'zastonj' servisa, me uradni ne vidi več -> Kokalj all the way.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

krneki0001 ::

Jaz sam delam na vseh domačih avtomobilih servise. Predpisano olje shell helix je itak zelo poceni. Okoli 5€ na liter, filtri so od 3 pa do 16 evrov, svečke so pa okoli 16 evrov (4 svečke), tako da me na en avto pride okoli 60€.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

feryz ::

Machete je izjavil:

Bimmer je samo menjava sprednjih zav. ploščic in klima tekočina (ostalo je še vse v servisnem paketu, kao zastonj (olje, filtri)), reci piši 300 eur! Ko mi preteče interval prvih treh let 'zastonj' servisa, me uradni ne vidi več -> Kokalj all the way.
No ja, to je super ugodno, zato se ti ni treba pritoževati.
BMW-ji se začnejo tam, kjer je menjava olja in par filtrov, 750 evrov.
Menjava zavornih ploščic pa 900 evrov.

In če samo to dvoje rabiš samo 3x letno (pa pride še kaj drugega zraven), potem si lahko ustvariš sliko BMW-ja.

MadMicka ::

feryz, dej no ne nabijaj, BMW F31 320 d, menjava sprednjih zavornih ploščic tam slabih 200 EUR, menjaš jih pa na recimo tri do pet let, 1 x letno menjava olja, filtrov tam cca 350 EUR, tko da ni mi jasno, kaj maš sploh za pisat o stroški za BMW, če ga očitno še nikoli nisi imel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

Machete ::

MadMicka je izjavil:

feryz, dej no ne nabijaj, BMW F31 320 d, menjava sprednjih zavornih ploščic tam slabih 200 EUR, menjaš jih pa na recimo tri do pet let, 1 x letno menjava olja, filtrov tam cca 350 EUR, tko da ni mi jasno, kaj maš sploh za pisat o stroški za BMW, če ga očitno še nikoli nisi imel.


No ja feryz pretirava, ampak ni daleč od resnice, sploh, če je mislil 900 eur kot komplet servis plus zavore. Uradni je zasoljen zelo. Prejšnjega sem servisiral pri nepooblaščenem in je bilo cenej kot uradni Ford servis npr.. Vse opravljeno vedno super korektno.
Spodaj je samo račun za ploščice in nekaj drobnarij, ki niso del (potrošni material) brezplačnega servisa 3 leta oz. 100kkm. Če bi bilo vse plačljivo bi bilo kar blizu 800 eur.
Pa ni to kritika na spodaj podpisan servis, ker so zelo vredu in korektni in te ne silijo, da prideš k njim.

 1

1


 2

2


 3

3


 4

4

Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

hojnikb ::

Na F30 je menjava olja in filtrov v lastni režiji (seprav sam material) pod 100€. Uradni servis je pa drag, to pa. Ampak tja furajo sam ovce pa tisti, ki ga majo še v garanciji
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Machete ::

Meni se ne da s tem ubadat, da bi doma delal. NImam niti veselja, niti pojma. Vseeno nisem ovca zaradi tega. Za 300-400 eur imaš vse narejeno, pripelješ in prideš iskat. Absolutno ni računice, če se ti s tem ne da ubadat.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Unknown_001 ::

Machete je izjavil:

Meni se ne da s tem ubadat, da bi doma delal. NImam niti veselja, niti pojma. Vseeno nisem ovca zaradi tega. Za 300-400 eur imaš vse narejeno, pripelješ in prideš iskat. Absolutno ni računice, če se ti s tem ne da ubadat.


Pomislimo tudi na strošek orodja, ki ga potrebuješ in izgubljen čas.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

za olje in filtre menjat rabiš max 1h, orodja nekega posebnega tut ne rabiš (kjuč za olje ven spustit pa filter odšraufat). Zdej, če je tvoja ura vredna 300e+, je pa druga stvar.

Seveda, če ti en lokalc to naredi za ~30EUR, material pa sam prneseš, je druga stvar.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Machete ::

Ma ni smao to. Servis, četudi nepoblaščeni ti še premakne inetrvale v računalniku, na relane vrednosti, da približno veš za koliko časa je kaj, pa še najpomemnejše ukine ti opozorila in piskanje. Veš kako je nadležno, samo ko čeljust predrsa senzor na zavorah? Vsakič ko užgeš ti teži in piska, da vozi počasi, pa še rikverc kamero ti prekine. Ne vem kako ti doma posegaš v računalnik na f30 brez priklopa vsaj na plačljiv program na telefonu??
Potem npr. vedno prosim, da zraven pregledajo še glavne zadeve, če je vse vsaj od daleč ok itd.
Vglavnem ni šans, da bi sam samo menjal olje in filtre, prvič, ker se mi res ne da, drugič pa ker nikoli ni bilo samo to. Pri prejšnjem e90 je bila vedno še kaka zavorna ledica, mogoče kar taglavna dolga, enkrat neka cevka v motorju, enkrat sunroof zaštek itd, ki je rabil reset računalnika.. Zdaj, če je bila varnostno kritična zadeva, kot pregorela ksenonka si pač šel izredno, ostale drobnarije pa počakal, da je bil blizu servis. Vglavnem doma to delat je za ljubitleje ali kante vredne 1000 eur.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

korenje3 ::

Machete je izjavil:

MadMicka je izjavil:

feryz, dej no ne nabijaj, BMW F31 320 d, menjava sprednjih zavornih ploščic tam slabih 200 EUR, menjaš jih pa na recimo tri do pet let, 1 x letno menjava olja, filtrov tam cca 350 EUR, tko da ni mi jasno, kaj maš sploh za pisat o stroški za BMW, če ga očitno še nikoli nisi imel.


No ja feryz pretirava, ampak ni daleč od resnice, sploh, če je mislil 900 eur kot komplet servis plus zavore. Uradni je zasoljen zelo. Prejšnjega sem servisiral pri nepooblaščenem in je bilo cenej kot uradni Ford servis npr.. Vse opravljeno vedno super korektno.
Spodaj je samo račun za ploščice in nekaj drobnarij, ki niso del (potrošni material) brezplačnega servisa 3 leta oz. 100kkm. Če bi bilo vse plačljivo bi bilo kar blizu 800 eur.
Pa ni to kritika na spodaj podpisan servis, ker so zelo vredu in korektni in te ne silijo, da prideš k njim.

 1

1


 2

2


 3

3


 4

4



ne me jebat kere cene.
187€ za ploščice samo sprednje in 25€ za tipala?
Sam za info, dela za menjavo ploščic na sprednjih kolesih je za 30 minut.
Potem lahko računate za koliko vas oberejo.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Machete ::

187 + DDV
:)
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

hojnikb ::

Machete je izjavil:

Ma ni smao to. Servis, četudi nepoblaščeni ti še premakne inetrvale v računalniku, na relane vrednosti, da približno veš za koliko časa je kaj, pa še najpomemnejše ukine ti opozorila in piskanje. Veš kako je nadležno, samo ko čeljust predrsa senzor na zavorah? Vsakič ko užgeš ti teži in piska, da vozi počasi, pa še rikverc kamero ti prekine. Ne vem kako ti doma posegaš v računalnik na f30 brez priklopa vsaj na plačljiv program na telefonu??
Potem npr. vedno prosim, da zraven pregledajo še glavne zadeve, če je vse vsaj od daleč ok itd.
Vglavnem ni šans, da bi sam samo menjal olje in filtre, prvič, ker se mi res ne da, drugič pa ker nikoli ni bilo samo to. Pri prejšnjem e90 je bila vedno še kaka zavorna ledica, mogoče kar taglavna dolga, enkrat neka cevka v motorju, enkrat sunroof zaštek itd, ki je rabil reset računalnika.. Zdaj, če je bila varnostno kritična zadeva, kot pregorela ksenonka si pač šel izredno, ostale drobnarije pa počakal, da je bil blizu servis. Vglavnem doma to delat je za ljubitleje ali kante vredne 1000 eur.

za redni servis se da resetirat iz instrument clustra, ne rabis nobega racunalnika. Za kasne vecje posege (ala zavorne ploscice) je pa res treba program (ISTA+ in 5e enet adapter)...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

PrimozR ::

Unknown_001 je izjavil:

Um... dude. Relax.

It CAN be done. And it WILL be done.

Ti si začel z močnejšo platjo. Jaz sem ti zgolj razložil, kako stvari stojijo.

It can be done. Many things can be done. Many of those SHOULD be done and are not done. This is not one of them.

krneki0001 je izjavil:

Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.

"ne bo potreboval svečk", razen da s svečko vžge žep visoke mešanice, da instantno dvigne tlak v cilindru, kar sproži HCCI. Kar je edin smiseln način, ker moraš HCCI-ju navkljub še vedno tudi štelati timing...

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.


A veš kaj to pomeni?

Bencinar, ki deluje na dizel cikel. CI -compression ignition. In nisi naredil nič pametnega.

SI - spark ignition oz. Otto je bolj učinkovit pri istem kompresijskem razmerju.

Seveda si, ker pri HCCI nimaš ognjene fronte, ki tvori dušikove okside. Pa vžgal si ultra lean mešanico, ki je s svečko ne moreš.

Alternativa za vžiganje ultra lean mešanice je še Mahlejev TJI.

ivanuscha je izjavil:

Glede motorjev še tole - res je, Mazda ima skupek tehnologij imenovanih Skyactiv. Aprila pride nova Mazda 3 in z njo novi motor Skyactiv-X, ki je bil v razvoju 6 let. Pod nizko obremenitvijo deluje običajno prek svečk, ko pa se obremenitev poveča pa neopazno prestavi na delovanje preko samovžiga. Moč naj bi bila okoli 30% višja ob 20% nižji porabi. Torej gre za hibrid med bencinskim in dizelskim motorjem, zelo sofisticirana tehnologija, prvi so ki jim kaj takega uspelo.

Mislim da ravno obratno, pri low power načinu gre na zelo revno mešanico in na s svečko podprto vžiganje (zgoraj opisano), v full power gre pa na klasiko, ker takrat itak zlivaš bencin v motor in ga komot vžgeš s svečko. Pa še timing lepo štelaš s svečko, kar ga s čisto kompresijo skorajda ne moreš.

Vsaj tako imam v glavi glede teh prehodov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

hojnikb je izjavil:

sj tut pfl ni švoh zadeva (hell, sj ga mam >:D) sam pač treba je odpravit hibe, pa je ok. Je še vedno cenejši, če se pa slabo počutiš, da nimaš fl, pač kupič fl lučke in je to to. Vizualnih sprememb je res minimalno pri tej generaciji :)

Glavna prednost LCI-ja je termično izoliran motor, če gledaš 2.0.

feryz je izjavil:

Machete je izjavil:

Bimmer je samo menjava sprednjih zav. ploščic in klima tekočina (ostalo je še vse v servisnem paketu, kao zastonj (olje, filtri)), reci piši 300 eur! Ko mi preteče interval prvih treh let 'zastonj' servisa, me uradni ne vidi več -> Kokalj all the way.
No ja, to je super ugodno, zato se ti ni treba pritoževati.
BMW-ji se začnejo tam, kjer je menjava olja in par filtrov, 750 evrov.
Menjava zavornih ploščic pa 900 evrov.

In če samo to dvoje rabiš samo 3x letno (pa pride še kaj drugega zraven), potem si lahko ustvariš sliko BMW-ja.

Precejšna razlika pri zavorah je med trojko in petico, potem pa tudi znotraj družine med Xdrive in RWD modeli.

Aja pa sorry vsem za celoten offtopic. Ampak saj nisem edin :P

Sicer pa, a ni znano, da ima ravno Audi daleč najdražje servise izmed nemške trojke? Pa da je BMW najcenejši (z Mercedesom nekje vmes)? Oz. ena varianta je pa tudi, da te za kozmetiko BMW upali ko budalo, za mehaniko je pa zelo ugoden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ziga1990 ::

Mene tudi to moti imam službo blizu in je bencinski motor logična izbira a kaj ko imaš na 1 bencinarja na izbiro 3-4 dizle z več opreme za podobno ceno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Tilen ::

Kaj je narobe z dizlom? Zakaj ga ne kupiš, če dobiš več za isto ceno?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

mikhaair ::

Ker vec v tistem trenutku ni nujno vec na dolgi rok. Oz. manj, stroskov.
Mogoce se mu ne poslusa dizelskega ropotanja.
Mogoce zaradi ekologije, ker kupuje rabljenega.
Mogoce pa ni slovenec.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
2158493 (3568) J.McLane

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
115783107 (43269) BigWhale
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27136388 (16852) blay44
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12315314 (12397) Buggy
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15516470 (13825) WarpedOne

Več podobnih tem