Forum » Na cesti » Resnica o škodljivosti dizlov
Resnica o škodljivosti dizlov
krneki0001 ::
Se strinjam, da samo merjenje novih motorjev ni smiselno, pač pa redno preverjanje izpuha na tehničnih pregledih.
Ja, preverjanje izpuha in če bi še delali meritve na valjih, bi bilo odlično. Videlo bi se koliko kilovatov avto sploh ima in kakšen je izpuh čez celo območje vrtljajev. Potem se pa plača zavarovanje glede na podatke o kilowatih, okoljski davek in cestnino pa glede na izpuh.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
jype ::
To bi bilo super, je pa problematično, ker bi vas večina kričala, da je država nora, da zahteva plačilo stroškov, ki jih dejansko ustvarite.
veduvedu ::
DPF ni katalizator in pri čiščenju ne gre ven nič. Je popolnoma drug tip filtra.
Nobena snov se ne more dematerializirati, tudi saje ne.
Saje v DPF filtru periodično zgornjo, vsako gorenje pa onesnaži zrak.
Torej ne drži, da pri čiščenju ne gre ven iz filtra nič.
Kolegovega očeta so trgovci pred leti prepričali, da je vzel dizla, četudi dela 4 kkm/leto. Zdaj pa se mu DPF filter čisti kar sredi garaže in se lastnik pri tem gifta. Tako da je ves jezen, kaj so mu to podturili.
Onesnaži po tvojem ekološkem mišljenju. Saje zgorijo v CO2 ki je plin
Kolegov oče je lahko jezen samo sam nase.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
zmaugy ::
Ja ja, kar zatiskaj si ušesa, pri prejšni aferi je tudi vse štimalo na testih, ko so bli avti spuščeni v divjino je bila pa druga zgodba. Komot se ponovi. Malo bolj kompleksen scam, pa še vedno scam. Da po parih letih to počasi pocrka, ali se pa lastniki naveličajo vzdrževat, preverja pa tako zaenkrat ne noben.
A bejž no, hočeš reči da nisi razumel slike?
veduvedu ::
Logično je da ljudje ki niso zamenjali svečke na avtu ne razumejo kako delujejo sodobni emisijski sistemi.
Razen tega da prodajajo mnenje lokalne ekološke stranke in tam kjer musk prst tišči nimajo karkoli za povedat.
Razen tega da prodajajo mnenje lokalne ekološke stranke in tam kjer musk prst tišči nimajo karkoli za povedat.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
krneki0001 ::
To bi bilo super, je pa problematično, ker bi vas večina kričala, da je država nora, da zahteva plačilo stroškov, ki jih dejansko ustvarite.
Kričite samo tisti brez pameti, ostali vemo, da je to za nas bolje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
krneki0001 ::
Če greš s kolesom nisi del težave, ampak del rešitve.
Ne moreš povsod s kolesom, oziroma bi porabil preveč časa.
Sicer je pa tako, da običajni kolesarji so res del rešitve, ti osebno si pa še vedno del problema, ker nisi sposoben sprocesirat prometnih pravil in voziti po teh pravilih, ki veljajo za vse.
In če bi tvoj avto na tehničnem pogrnil zaradi emisij, ki jih zdaj ne merijo, bi ti...?
Nebi pogrnil. Že s stališča porabe pa tudi s stališča, kaj je dobro za motor, menjam lambda sondo na 100.000km (kot je življenjska doba za wide lambda sondo). Cena je 88 evrov in to ni nek strošek, sploh če upoštevaš to, da motor lepše dela in poraba pade.
Poleg tega tudi redno pregledujem celoten izpušni sistem, ker puščanje nekje vmes na ceveh tudi ni dobro.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
zmaugy ::
Ne bi pogrnil? Vse emisije so ok? NOx, trdni delci...? Lambda sondo menjaš na 100.000 km. Kaj pa katalizator?
krneki0001 ::
Ja ne boš verjel, vse emisije so ok. Vse. NOx? Nimam turbaka, NOx je pri tem avtu manj kot sedaj trdijo nemški proizvajalci za njihove nove izdelke.
Katalizator bom pa menjal, ko bo ne bo opravljal več svojega dela. Avto ima 2 lambdi (prva je wide, druga je navadna) in druga preverja katalizator. Ko bo začela javljat napako, bom menjal katalizator.
Katalizator bom pa menjal, ko bo ne bo opravljal več svojega dela. Avto ima 2 lambdi (prva je wide, druga je navadna) in druga preverja katalizator. Ko bo začela javljat napako, bom menjal katalizator.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
krneki0001 ::
Ja, pa 400k kilometrov ima tudi že. In še vedno gre na tehničnem v prvo skozi pline. Nikoli nobenih problemov na meritvah.
Na tem avtu se vsaka nepravilnost na motorju ali izpuhu pozna na porabi. In ker nočeš imet visoke porabe, napake odpravljaš sproti, da se da še poceni popravit.
Na tem avtu se vsaka nepravilnost na motorju ali izpuhu pozna na porabi. In ker nočeš imet visoke porabe, napake odpravljaš sproti, da se da še poceni popravit.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
m0LN4r ::
V nemciji so ze zdavni dvignili davke in pazi ta izracun: Za 190konjskega bencinarja sem placal 120 evrov, za 90 konjskega dizla pa 190 evrov, glede na izracun z kubaturo in CO2.
Kje se porablja denar? Ja pa za gradnjo novih cest, krpanje lukenj in visje place na ministrstvu za promet.
Kje se porablja denar? Ja pa za gradnjo novih cest, krpanje lukenj in visje place na ministrstvu za promet.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
To je to!
Dizli postajajo statusni simbol, tako kot obgrizene jabuke.
Dizli postajajo statusni simbol, tako kot obgrizene jabuke.
Ekologija™ in Trajnost™
MxxW5 ::
Dizel je v osebnih avtomobilih seveda mrtev. Oziroma je "dead man walking". Vlaganja v dizle so se ustavila (direktni citat predstavnika PSA v včerajšnjem Delu), motorji, ki so bili razviti prej, se bodo še vgrajevali v avte do konca življenjske dobe. Potem pa konec. Najprej bodo dizli izginili iz manjših avtov (kolikor niso že), potem pa iz vseh. Gre, skratka, za mrtvo tehnologijo, vsaj kar se množične uporabe v osebnih avtomobilih tiče. Glede na njihov evropski tržni delež je to precej zanimivo. Proizvajalci so dobesedno potegnili ročno zavoro. The end.
Bo imela pa Dizelgate afera za evropsko avtoindustrijo pozitivne posledice. Brez nje bi namreč končala tam, kjer so končali proizvajalci kočij in parnih strojev - v bankrotu, do konca se oklepajoč mrtve tehnologije. Tako pa vendarle obstaja možnost, da bo evropska avtoindustrija preživela in da bo s svojim know-howom, uveljavljenimi znamkami in precejšnjim kapitalom pri elektriki dohitela in prehitela Američane in Kitajce.
Bo imela pa Dizelgate afera za evropsko avtoindustrijo pozitivne posledice. Brez nje bi namreč končala tam, kjer so končali proizvajalci kočij in parnih strojev - v bankrotu, do konca se oklepajoč mrtve tehnologije. Tako pa vendarle obstaja možnost, da bo evropska avtoindustrija preživela in da bo s svojim know-howom, uveljavljenimi znamkami in precejšnjim kapitalom pri elektriki dohitela in prehitela Američane in Kitajce.
ziga1990 ::
a zato je toliko dizlov naprodaj?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
MxxW5 ::
Na avto.net je zato dosti dizlov naprodaj, ker jih imamo Slovenci (in ostali Balkanci) zelo radi. Zna biti, da bo mnogo nemških dizlov svoja stara leta preživelo pri nas, saj se bodo Nemci po hitrem postopku znebili vsega, kar ni euro 5 ali 6. Preprodajalci bodo potem to robo ponujali od Vardara pa do Triglava.
Sicer pa - marsikdo bo zadovoljen, saj bo lahko poceni (oz. manj drago) lahko kupil avto, ki pride brez postanka in zelo hitro iz Ljubljane do Minhna in dlje in pri tem kuri 6 ali 7 litrov. Alternativne tehnologije, ki bi ponujala primerljivo izkušnjo in varčnost, zaenkrat še ni.
Sicer pa - marsikdo bo zadovoljen, saj bo lahko poceni (oz. manj drago) lahko kupil avto, ki pride brez postanka in zelo hitro iz Ljubljane do Minhna in dlje in pri tem kuri 6 ali 7 litrov. Alternativne tehnologije, ki bi ponujala primerljivo izkušnjo in varčnost, zaenkrat še ni.
ziga1990 ::
^^Hibridi so alternativa samo so bolj za mestno vožnjo, ker elektrika bolj malo pomaga na AC
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
D3m ::
Dizel je v osebnih avtomobilih seveda mrtev. Oziroma je "dead man walking". Vlaganja v dizle so se ustavila (direktni citat predstavnika PSA v včerajšnjem Delu), motorji, ki so bili razviti prej, se bodo še vgrajevali v avte do konca življenjske dobe. Potem pa konec. Najprej bodo dizli izginili iz manjših avtov (kolikor niso že), potem pa iz vseh. Gre, skratka, za mrtvo tehnologijo, vsaj kar se množične uporabe v osebnih avtomobilih tiče. Glede na njihov evropski tržni delež je to precej zanimivo. Proizvajalci so dobesedno potegnili ročno zavoro. The end.
Bo imela pa Dizelgate afera za evropsko avtoindustrijo pozitivne posledice. Brez nje bi namreč končala tam, kjer so končali proizvajalci kočij in parnih strojev - v bankrotu, do konca se oklepajoč mrtve tehnologije. Tako pa vendarle obstaja možnost, da bo evropska avtoindustrija preživela in da bo s svojim know-howom, uveljavljenimi znamkami in precejšnjim kapitalom pri elektriki dohitela in prehitela Američane in Kitajce.
To bo pa trajalo. Dolgo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
J.McLane ::
^^Hibridi so alternativa samo so bolj za mestno vožnjo, ker elektrika bolj malo pomaga na AC
Se ne strinjam, imam Priusa že 8 let, na AC je poraba enaka Passatu 1.6 TDI bluemotion s 16" kolesi, povsod drugje je pa vsaj za liter manjša. Ljudje ki so 100% na AC so v veliki manjšini, če bi samo taki kupovali dizle bi bil delež dizlov nekje 10%-15%, ne pa 50%. Cena ni več tak faktor, sploh če želiš avtomatski menajlnik, Yaris 15k €, nova Corolla 20k €, novi RAV4 31k € ...
Kako je to mogoče? Motor je optimiziran tako da bi bil v navadnem avtu s klasičnim menjalnikom enostavno zanič, menjalnik v hibridu ves čas lahko prilagaja optimalne obrate, tudi na AC pri 130 kmh so obrati motorja lahko poljubno od 1.000 do 5.500 rpm, takega razpona ne zmore noben klasičen menjalnik.
Če dodaš malo večjo baterijo in električni priključek, si takoj na polovici porabe dizla, ampak ponudba je zaenkrat dokaj skromna in draga.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Stari maček ::
Pravkar sem dragi kupil novega dizla. Passat karavan, avtomatik, vsa oprema, 3,8 l/100 na avtocesti pri 115 km/h. Poezija.
hammock ::
Stari maček je izjavil:
Pravkar sem dragi kupil novega dizla. Passat karavan, avtomatik, vsa oprema, 3,8 l/100 na avtocesti pri 115 km/h. Poezija.
Ne se vozit 115km/h po avtocesti, it sucks balls za ostale udelezence ki se hocemo voziti normalno.
Sem za hec primerjal nov 2.0TDI in 5 let star 2,0 bencinski atmosferec na isti poti v sluzbo par dni, pri primerljivi voznji, poraba je bila 5,6 pri dizlu in 6,2 pri bencinarju. Razlika torej okoli 10%, kolikor dizel vsebuje vec energije. Torej je glede same porabe en klinc vazno na kaj gre motor, razlika je zanemarljiva. Bencinar tece lepse in ne smrdi, zato je moja izbira.
ICE so na koncu z razvojem, tu se kaj dosti vec ne da prihraniti.
K0l1br1 ::
Utk ::
Jasno, za tiste, ki ne znajo izračunat ali se dizel res splača je tudi 25, kakšnih 20. Tretjina praktično.
pegasus ::
Drži, vozi raje 70-80, bo poraba še precej manjša, čas potovanja praktično enak, nestrpnežem pa boš podaril veliko več priložnosti vadit strpnost. Sami plusi :)Stari maček je izjavil:
3,8 l/100 na avtocesti pri 115 km/h. Poezija.
Ne se vozit 115km/h po avtocesti, it sucks balls za ostale udelezence ki se hocemo voziti normalno.
hammock ::
Stari maček je izjavil:
Dejstva so seveda, da bencinc žere 7 litrov, 1.6 TDI pa štiri.
Right. V Golf klasi avta ima 1,6 TDI porabo v praksi vsaj 5 litrov, ob dejstvu da je nepremicnina. Isto mocan 1,2 TSI pije pri primerljivi voznji 5,5 litrov. Razlika je zanemarljiva.
Ce se povsod vozis 20 km/h pod omejitvami pa ti verjamem da ti pije 4 litre ja.
hammock ::
Stari maček je izjavil:
poraba.si te seveda postavlja na laž. Poleg tega je 1.2 TSI res nepremičnina.
Poraba.com me nic ne postavlja na laz, ker za Golfa 1,2TSI od 2017 dalje ni nobene statistike (ker ne obstaja), za 1,6TDI pa je en uporabnik s povprecno porabo 4,75 litra. Tisti iz 2010 pijejo vec ja.
Primerjaj primerljive avte. Danes se ista tehnologija uporablja za dizle in bencinarje, pri enaki moci je poraba v prid dizla ravno kolikor vsebuje vec energije. Dolgo so dizli imeli prednost (zaradi forsiranja tehnologije s strani Nemcev), zdaj je vec nimajo.
Sicer pa, vozi kar ti pase... ce se ti dopade traktorski zvok in pol litra nizja poraba, hkrati te pa boli johnson za to kak zrak dihas, potem je dizel definitivno edina prava izbira
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hammock ()
pegasus ::
Back on topic ... še en dokumentarec iz iste hiše na sorodno temo:
Če znate "brati med vrsticami", vidite, kam pes taco moli.
Če znate "brati med vrsticami", vidite, kam pes taco moli.
D3m ::
Stari maček je izjavil:
poraba.si te seveda postavlja na laž. Poleg tega je 1.2 TSI res nepremičnina.
Poraba.com me nic ne postavlja na laz, ker za Golfa 1,2TSI od 2017 dalje ni nobene statistike (ker ne obstaja), za 1,6TDI pa je en uporabnik s povprecno porabo 4,75 litra. Tisti iz 2010 pijejo vec ja.
Primerjaj primerljive avte. Danes se ista tehnologija uporablja za dizle in bencinarje, pri enaki moci je poraba v prid dizla ravno kolikor vsebuje vec energije. Dolgo so dizli imeli prednost (zaradi forsiranja tehnologije s strani Nemcev), zdaj je vec nimajo.
Sicer pa, vozi kar ti pase... ce se ti dopade traktorski zvok in pol litra nizja poraba, hkrati te pa boli johnson za to kak zrak dihas, potem je dizel definitivno edina prava izbira
Dobro, da na križarkah ne jamrajo toliko, kot tukaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
D3m ::
Imaš na netu. Novi imajo 0g NOx.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: madviper ()
Rok Woot ::
Pa kaj mi bo na netu, če je naslov resnica o škodljivosti dieslov ... Zakaj sem potem na forumu.
D3m ::
Dobro, da na križarkah ne jamrajo toliko, kot tukaj.
Hahahaha.
Pa kaj mi bo na netu, če je naslov resnica o škodljivosti dieslov ... Zakaj sem potem na forumu.
Ne, da se mi iskati na 4" telefonu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
Utk ::
Miha 333 ::
jype ::
Miha 333 ::
Ja, sploh če si gor prakično sam in je vlak dizelski.Praktično noben vlak ni dizelski, vsi so hibridni (približno tako kot prius, elektrodizl pač) in tako povsem ekološko sprejemljivi.
A res? Zakaj potem ne vidimo pantografov na teh vlakih? Ali pa misliš, da jih čez noč polnijo? Ne ne, to so čisti dizli. In to brez DPF.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Oberyn ::
A res? Zakaj potem ne vidimo pantografov na teh vlakih? Ali pa misliš, da jih čez noč polnijo? Ne ne, to so čisti dizli. In to brez DPF.
Kolikor se meni sanja, so ti vlaki hibridni, torej poganjajo jih elektromotorji, elektriko dobavlja pa dizelski agregat. Zato ne vidiš trole, polnijo jih pa res ponoči, ampak z dizlom. Obstajajo sicer tudi čisto dizel lokomotive, vendar meni nikoli ni bilo jasno, kako zgleda sklopka, ki lahko z mesta potegne par tisoč ton (recimo eno tovorni vlak).
fikus_ ::
Je Jure kar prav napisal! Sicer je mogoče, da SŽ imajo kakšnega "čistega" dizla, ampak glavnina je elektrodizelskih lokomotiv. Glavna prednost je boljši izkoristek in zato manjše onesnaževanje.
Iz Wiki;
Lokomotiva na dizel-električni pogon deluje na principu prenosa energije preko električnega generatorja ter elektromotorjev. Dizelski motor poganja električni generator, ki proizvaja električni tok. Električni tok generatorja se dovaja do elektro motorjev, ki so nameščeni na pogonskih kolesih.
Velika prednost lokomotiv z dizel-električnim pogonom je ta, da dizelski motor ne občuti nihanj obremenitve, ker nima neposredne povezave s pogonskimi kolesi, hkrati pa deluje v območju vrtljajev, v katerih ima največji izkoristek.
Iz Wiki;
Lokomotiva na dizel-električni pogon deluje na principu prenosa energije preko električnega generatorja ter elektromotorjev. Dizelski motor poganja električni generator, ki proizvaja električni tok. Električni tok generatorja se dovaja do elektro motorjev, ki so nameščeni na pogonskih kolesih.
Velika prednost lokomotiv z dizel-električnim pogonom je ta, da dizelski motor ne občuti nihanj obremenitve, ker nima neposredne povezave s pogonskimi kolesi, hkrati pa deluje v območju vrtljajev, v katerih ima največji izkoristek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
stara mama ::
Si ne predstavljam menjalnika in sklopke za lokomotivo, logično da je prenos moči drugače izpeljan.
Beseda hibrid je pa tudi zlorabljena.
Beseda hibrid je pa tudi zlorabljena.
Ekologija™ in Trajnost™
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36244 (5729) | turan |
» | Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20767 (15638) | -valvoline- |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50666 (40737) | -valvoline- |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25695 (19597) | krneki0001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200467 (160629) | BigWhale |