Forum » Na cesti » Poplava rabljenih dizlov
Poplava rabljenih dizlov
ziga1990 ::
kot sem napisal imam službo blizu in to pomeni, da se mi dizel nebo ogrel in se mi bo DPF filter zabil.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
torej ti praviš da če naredim 10km na dan oz 200km na mesec nebo težav z dpf filtrom?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
starfotr ::
Prosim, kupite čim več dizlov, vozite se na kratke razdalje in jih čim prej spravite s cest zaradi okvar. V dobro vseh je treba te smrdljivce spravit s cest.
Tilen ::
torej ti praviš da če naredim 10km na dan oz 200km na mesec nebo težav z dpf filtrom?
Sam imam 2.0 TDI sedaj 3 leta in vsak dan delam v službo manj kot 10 km. Zaenkrat vse OK. Servisiram na pooblaščenem servisu, ker je prav tako ugodno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
jype ::
Tilen ::
Ja, nekako tako. Lk 23,34.46.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Invictus ::
kot sem napisal imam službo blizu in to pomeni, da se mi dizel nebo ogrel in se mi bo DPF filter zabil.
Pol se pa vozi z biciklom...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
ziga1990 ::
resno kaže, da moraš kupit dizel ali pa nič
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
^^eh ne zdi se mi ravno logično, da bi se brezveze vozil po AC. pač bom probal moj 16 let star avto zvozit do konca sam kaj ko če sodim po trenutnih izkušnjah bo to trajalo še vsaj 10 let
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sparkxl ::
Tebi se ne zdi logično, ampak za traktoriste je to najbolj normalna stvar na svetu. Jajcat se po mestu 5 km, pol pa prisilno na ac, da traktor ne rikne. Glavno da se špara, pa nima veze koliko stane.
Kar se pa teme tiče, sem prodajal pred kratkim golfa tsi. Ceno sem navil, v upanju da se najde kako tele, če ne jo pač znižam. Ma kaki, avto prodan za malenkost manj prvemu ki je klical. Klicali pa so ko zmešani.
Stric lani prodajal superba 2.0 zetor. Avto v nulo, slo poreklo bla bla bla...ni šel nikamor. Prodan šele po 1 mesecu s ceno precej pod pričakovano.
In to je realnost ki čaka traktoriste v naslednjih letih. Traktorje bote prodajali za bakšiš, ker tega noben več nebo hotel imeti
Kar se pa teme tiče, sem prodajal pred kratkim golfa tsi. Ceno sem navil, v upanju da se najde kako tele, če ne jo pač znižam. Ma kaki, avto prodan za malenkost manj prvemu ki je klical. Klicali pa so ko zmešani.
Stric lani prodajal superba 2.0 zetor. Avto v nulo, slo poreklo bla bla bla...ni šel nikamor. Prodan šele po 1 mesecu s ceno precej pod pričakovano.
In to je realnost ki čaka traktoriste v naslednjih letih. Traktorje bote prodajali za bakšiš, ker tega noben več nebo hotel imeti
MasterTade ::
Cena traktorjev zelo bolj strmo pada kot cena avtomobilov. Ko stroji za 100k+ izgubijo 80% prvotne cene
Mors omnia aequat
K0l1br1 ::
Tebi se ne zdi logično, ampak za traktoriste je to najbolj normalna stvar na svetu.Tole si se gladko zmislil. Jaz svojega nikoli nisem vozil naokrog, ker se bi kao dpf zabasal. Verjamem pa, da je kakšen tak. Bolj zaskrbljujoče je miselni domet teh, ki komentirajo nekaj v brezveze.
MasterTade je izjavil:
Cena traktorjev zelo bolj strmo pada kot cena avtomobilov. Ko stroji za 100k+ izgubijo 80% prvotne cene
Enega bom ob priliki kupil za okrog hiše. kar naj padejo cene. Traktor je hvaležno delovno živinče. Ali pa bom svojega dizla v traktor predelal, tako kot je to soditi po st inteligenzzi.
Traktorje bote prodajali za bakšiš, ker tega noben več nebo hotel imetiHvala bogu, da se boste imeli nad čim naslajati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Sparkxl ::
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
Niti slučajno, ker imajo bencinci precej manj saj kot traktorji.
Pa dpf je samo ena 3 črkovna kratica iz celega leksikona stvari, ki jih imajo traktorji, da se jih sploh lahko spusti na cesto. Pa še vedno smrdijo in ropotajo kot tomo vinkovič
hojnikb ::
Imajo pa DI več PM/NOx, tak da bo slej ko prej potreba po GPFju across the range, ne samo pri nekaterih.
Dej se used še v kej druga kot 1.9TDI.
Pa še vedno smrdijo in ropotajo kot tomo vinkovič
Dej se used še v kej druga kot 1.9TDI.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
TOP ::
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
Niti slučajno, ker imajo bencinci precej manj saj kot traktorji.
Pa dpf je samo ena 3 črkovna kratica iz celega leksikona stvari, ki jih imajo traktorji, da se jih sploh lahko spusti na cesto. Pa še vedno smrdijo in ropotajo kot tomo vinkovič
In kaj misliš,da na račun tvojih postov, se bo kupovalo manj traktorjev.Je še vedno veliko polj,katerih je treba preorati. Seveda z manšo porabo.
ziga1990 ::
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
nič skrbet ko bojo DPF dobili bencinarji bom šel na elektriko ne mislim kupiti avta z DPF in tudi takrat ko bo to prišlo bojo električni avti bolj dosegljivi navadnim ljudem in bojo imeli še boljši domet kot sedaj
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sparkxl ::
Imajo pa DI več PM/NOx, tak da bo slej ko prej potreba po GPFju across the range, ne samo pri nekaterih.
Pa še vedno smrdijo in ropotajo kot tomo vinkovič
Dej se used še v kej druga kot 1.9TDI.
Sedim tedensko v novem passatu tdi in bmw 116d. Tresoče ropotuljice. Sploh bmw.
Verjamem pa, da se traktoristom to zdi blazno umirjen avto, ker še niste sedeli v kakem hibridu ali bencincu.
hojnikb ::
Je daleč od umirjenga avta (imam tudi sam 318d) ampak če primerjaš kakšnega passata (sploh star 1.9TDi) al pa novejšga bavarca je kr razlika.
Seveda se bota pa oba tresla, če nista izpravna (ala vztranik itd..)
Certanly hope so. Men bi tut pasal kakšen fun plugin hibridek. Za na šiht vozit lepo na elektriko, ko je pa treba špuro potegnat, pa še zram bencin. Trenutna realnost je pa takšna, da če hočeš nekaj za normalno ceno, pač nimaš kakšne druge izbire kot traktor (osebni, ne tisti za njive)
Seveda se bota pa oba tresla, če nista izpravna (ala vztranik itd..)
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
nič skrbet ko bojo DPF dobili bencinarji bom šel na elektriko ne mislim kupiti avta z DPF in tudi takrat ko bo to prišlo bojo električni avti bolj dosegljivi navadnim ljudem in bojo imeli še boljši domet kot sedaj
Certanly hope so. Men bi tut pasal kakšen fun plugin hibridek. Za na šiht vozit lepo na elektriko, ko je pa treba špuro potegnat, pa še zram bencin. Trenutna realnost je pa takšna, da če hočeš nekaj za normalno ceno, pač nimaš kakšne druge izbire kot traktor (osebni, ne tisti za njive)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
roCkY ::
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
nič skrbet ko bojo DPF dobili bencinarji bom šel na elektriko ne mislim kupiti avta z DPF in tudi takrat ko bo to prišlo bojo električni avti bolj dosegljivi navadnim ljudem in bojo imeli še boljši domet kot sedaj
Potencialna menjava DPF proti menjavi baterije?
Zna biti, da bo veliko večja verjetnost menjave baterije kot DPF-ja po 7-10-12 letih podobne vožnje, ko ostai del avta niti slučajno še ne bo iztrošen. Malo verjetno je, da se bodo nadomestne baterije prodajale pod 100€ po kWh.
Nobene logike trenutno ni, da bi bile baterije v naslednjih 20 letih kaj prida cenejše za končnega kupca. Sploh nadomestne.
oiwedfhjweif ::
kot sem napisal imam službo blizu in to pomeni, da se mi dizel nebo ogrel in se mi bo DPF filter zabil.
A bejž no. Meni se zadnja generacija euro 6 Ranger pozimi nikoli ne ogreje na delovno temperaturo, pa ni težav. Po 20km je še vedno hladilna na 60°C. Tudi 2013 letnik brez adbluea nima težav, pa je stalno vožen od bajte do firme 4 km. Poznam človeka, ki ima od doma do svoje firme 200 metrov, pa se dnevno vozi z Q5. Ni težav.
Kar od nekod ideje, da če delaš manj kot 20 km na dan, pa manj kot 20.000 na leto, se ne splača dizla. Baba čula, baba rekla.
PrimozR ::
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
Niti slučajno, ker imajo bencinci precej manj saj kot traktorji.
Pa dpf je samo ena 3 črkovna kratica iz celega leksikona stvari, ki jih imajo traktorji, da se jih sploh lahko spusti na cesto. Pa še vedno smrdijo in ropotajo kot tomo vinkovič
Kaj so razlike med modernim dizlom in bencinarjem? Naštej jih.
Sicer pa FYI, stari Passati (okrog 2000) in BMW-ji imajo vzdolžno nameščen motor. Vzdolžno nameščen motor bo na šasijo prenesel precej več tresenja, sploh pa tistega, ki ga bo opazil šofer, kot pa prečno vgrajen motor, ki je klasika skoraj vseh FWD-jev.
Pa precej težav z vsemi temi sistemi tudi odpravi, če se avto občasno sprehodi z malo več gasa, kot ga računalnik dodaja sam, brez vnosa voznika. Ne šparajte avtov, razen če nočete šparati na servisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
tony1 ::
Ker izpušni sistem bencinskega motorja dela s precej višjo temperaturo kot dizelski je bencinski "DPF" veliko enostavnejši in manj kompleksen in se zato upravičeno zdi, da bo tudi manj podvržen okvaram.
Kaj se bo zares dogajalo pa bomo videli šele čez nekaj let.
In še: teza o prenašanju tresljajev na šasijo je popolnoma zgrešena.
Kaj se bo zares dogajalo pa bomo videli šele čez nekaj let.
In še: teza o prenašanju tresljajev na šasijo je popolnoma zgrešena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
user-pass ::
Tebi se ne zdi logično, ampak za traktoriste je to najbolj normalna stvar na svetu. Jajcat se po mestu 5 km, pol pa prisilno na ac, da traktor ne rikne. Glavno da se špara, pa nima veze koliko stane.
Ampak se bolj kot na lastnike dizlov me to spomne na Zelene v Nemciji, ki dejansko sparajo na ta nacin: od junija so zaprli dela dveh cest v Hamburgu, en del na primer je dolg 1.6km, najhitrejsi (in ne najkrajsi) obvoz je pa 4km dolg. Podaljsali so pot dizlom, dodatno pa so povecali prometne zamaske, da ne omenjam izpusnih plinov. Grejt sakses!
Takih dosezkov imajo Zeleni se kar veliko, npr ze desetletje ne pustijo zgraditi avtoceste skozi del mesta zaradi varovanja okolja, kolone pa vsakodnevne, tovornjaki v stop'n'go pol ure vsak, izpusnih plinov za znort, ... ampak glavno da se okolje varuje, ane. Da gres tiste volit se ti mora pa res j**at za okolje. Pa se za kaj drugega.
krneki0001 ::
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
Turbo bencinarje. NA ne bodo nič potrebovali.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
PrimozR ::
Ker izpušni sistem bencinskega motorja dela s precej višjo temperaturo kot dizelski je bencinski "DPF" veliko enostavnejši in manj kompleksen in se zato upravičeno zdi, da bo tudi manj podvržen okvaram.
Kaj se bo zares dogajalo pa bomo videli šele čez nekaj let.
In še: teza o prenašanju tresljajev na šasijo je popolnoma zgrešena.
Vseeno pa je to dodatna komponenta, ki je do sedaj ni bilo. Torej bo avtomatično okvar več.
Kakšna pa je potem pravilna teza? Oz. zakaj je ta zgrešena?
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
Turbo bencinarje. NA ne bodo nič potrebovali.
atmosferski bencinarji bodo šli počasi v pozabo pr passanger avtih, tako kot atmosferski dizli.
#brezpodpisa
hojnikb ::
razn najbol poceni malčkov pa kakšnih japoncov praktično ni več atmosfercov v evroobmočju..
#brezpodpisa
ginekk ::
krneki0001 je izjavil:
brez skrbi, tudi bencinarje caka obvezn dpf in z njim povezane tezave.
Turbo bencinarje. NA ne bodo nič potrebovali.
To bomo še videli. :) Morda Mazda res ne, s svojim hibridnim "nekje med SI and CI" motorjem.
Drugač za vse ostale, "Diesel Particulate Filter" aka DPF za bencinske motoje je poimenovan zelo logično "Gasoline Particulate Filter" aka GPF.
krneki0001 ::
razn najbol poceni malčkov pa kakšnih japoncov praktično ni več atmosfercov v evroobmočju..
Enaka bedarija kot downsizing motorjev. Spet je nekdo bil pameten in sedaj cela branža kopira. Sej bodo dojeli, da NA avti so vedno bili, so in bodo bolj zanesljivi od "turbo" avtomobilov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
PrimozR ::
Zanesljivost pri vsem tem nima veze. Navsezadnje, kot sem rekel, kakšne so razlike med modernim turbobencinarjem in povprečnim turbodizlom? Praktično je ni, komponente (z vidika seznama) so identične. Nekatere so zahtevnejše pri enem (tlaki injektorjev in podobno), druge pa pri drugem motorju (tlaki v izgorevalni komori po izgorevanju, temperature izpušnega sistema). Pa dizli niso nekaj, kar se kvari vsem vsak dan. Mogoče morajo dobiti še nekaj izkušenj, ampak načeloma je to to (vsem govoricam, kako zanič so ti motorji navkljub).
Razlog v tem, da atmosferci morda še niso mrtvi, se skriva v emisijah in učinkovitosti. WLTP jim je dal še eno možnost.
Razlog v tem, da atmosferci morda še niso mrtvi, se skriva v emisijah in učinkovitosti. WLTP jim je dal še eno možnost.
hojnikb ::
atmosferski motor je tudi cenejsi za proizvajalca, tako da ce ga lahko stuna, da gre cez teste, ga bojo ponucal.
#brezpodpisa
K0l1br1 ::
Jaz čakam tele zastonjske dizle, vendar zgleda, da obstajajo samo v domišljiji lastnikov bencinarjev, katerih cene padajo enako hitro, praviloma pa še bolj kot tem zastonjskim dizlom. Ali pa jih je sram, da se skropucala s tremi valji volumna piksne tudi imenuje bencinar (seveda so tudi ti ultra tihi, sploh pri pospeševanju in hitrostih nad 130 km/h so neslišni). Kaj bodo dizli proti takim zverem. In namesto v gozd, dvakrat vdihneš iz izpuha dolujočega, pravi pravcati alpski zrak.
Grem po piksno.
Grem po piksno.
-valvoline- ::
krneki0001 je izjavil:
razn najbol poceni malčkov pa kakšnih japoncov praktično ni več atmosfercov v evroobmočju..
Enaka bedarija kot downsizing motorjev. Spet je nekdo bil pameten in sedaj cela branža kopira. Sej bodo dojeli, da NA avti so vedno bili, so in bodo bolj zanesljivi od "turbo" avtomobilov.
NA je zgodovina. Premajhen izkoristek = velika poraba ter izpust co2
krneki0001 ::
Kr sanjaj še naprej.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Utk ::
Prej bojo crknli turbo bencinarji kot NA. V hibridih turbo nima smisla, brez baterije imajo pa bencinarji previsok co2.
PrimozR ::
-valvoline- je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
razn najbol poceni malčkov pa kakšnih japoncov praktično ni več atmosfercov v evroobmočju..
Enaka bedarija kot downsizing motorjev. Spet je nekdo bil pameten in sedaj cela branža kopira. Sej bodo dojeli, da NA avti so vedno bili, so in bodo bolj zanesljivi od "turbo" avtomobilov.
NA je zgodovina. Premajhen izkoristek = velika poraba ter izpust co2
To seveda ni res.
Prej bojo crknli turbo bencinarji kot NA. V hibridih turbo nima smisla, brez baterije imajo pa bencinarji previsok co2.
Hibridizacija ima pa tudi smisel v zelo redkih primerih. Najbolj ironično je, da se hibride prodaja ljudem, ki že itak vozijo šparovno (t.i. "treehugerji npr.), kjer hibrid ne pride tako do izraza zaradi umirjene vožnje. Do izraza pride npr. v mestih, kjer je veliko ustavljanja in pospeševanja, še bolj pa pri hitri vožnji skozi ovinke, kjer si veliko na zavori. Takrat lepo regeneriraš in pri pospeševanju iz ovinka boostaš z elektriko. Zakaj mislite, da se hibridi uporabljajo v motošportu (poleg ugodnih pravil)?
Na avtocesti je hibrid popolnoma neuporaben oz. slabši od dizla. Žal. Hibridni del ne naredi ničesar (če upoštevamo stalno vožnjo pri ~130 kph), torej imaš samo tistega N/A bencinarja, zraven pa moraš s seboj vlačiti še celoten hibridni pogonski sklop.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Spajky ::
atmosferski motor je tudi cenejsi za proizvajalca, tako da ce ga lahko stuna, da gre cez teste, ga bojo ponucal.Samo svečke zamenjaš na makini (če so na voljo za tvoj avto npr. = upgrade set), ampak niso poceni, pa iz US treba naročit : https://pulstar.com/ ... zanima me pa koliko cajta trajajo pri normalni uporabi ... https://www.youtube.com/results?search_...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Spajky ::
... pa pozabil dodat prej še neke novosti ...
7 STRANGEST New Engines YT 6 min
7 STRANGEST New Engines YT 6 min
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Utk ::
Na avtocesti je hibrid popolnoma neuporaben oz. slabši od dizla. Žal.
Prvic, dizel je finito. Drugic, to je pomembno samo za tiste, ki se veliko vozijo po avtocesti. Jaz imam vinjeto, pa me poraba po avtocesti ne zanima, ker se ne tolk vozim po njej, tretjina avtov ali pa se vec pa niti vinjete nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
PrimozR ::
DNevnih migrantov v Ljubljano je nekaj 100.000. Precej je takih še v Kranj, na Jesenice, v Komendo, nova poslovna cona se gradi na Brniku, pa verjetno je še par relacij, kjer se na Gorenjskem aktivno uporablja avtocesto (hell, za v zabačeno selo od bližine Krope večina razvoja uporablja avtocesto).
Tebe poraba na avtocesti ne zanima, zanima pa veliko večino voznikov. Ti si morda idealni kandidat za hibrida, jaz definitivno sem, ampak, vsaj kar se tiče mene, nihče ne naredi primernega hibrida. Ker strežejo večini trga, ker je samo to smiselno s finančnega vidika. Pa to ni edina industrija, kjer je tako. Žal precej izstopam po telesnih merah (190 cm na dobrih 75 kg) in sem gladko izven standardov pri cunjah, navsezadnje pa tudi, zaradi zabačene industrije, pri gorskih kolesih. Ker se pač gleda na povprečnega človeka. Economy of scale pa to.
Dizel bo pa finito samo takrat, ko bo dejansko finito. Zaenkrat to še ni. Kot sem že rekel, Nemci so očitno tako močno napovedali vojno, da se res prodaj precej bencinarjev, ampak zaradi WLTP-ja bo pomojem vseeno prodanih še kar nekaj dizlov v kar nekaj generacijah avtomobilov, preden bo finito. Sem in tja so turbobencinarji tudi lahko zelo varčni, ampak učinkovitost dizla je enostavno višja. Emisijsko se vedno bolj približujeta, na koncu bo pa odločila cena samega goriva. Angleži imajo dizel že ves čas dražji od bencina, kako bo v Evropi bomo pa še videli. Na koncu je pri potrošnikih itak vse odvisno od denarja.
Kaj za vraga ima tale post veze?? Je popolnoma off-topic in nima veze ne s temo ne s trenutno debato ne s čimerkoli, kar je napisal hojnik. Odgovor na vprašanje pa itak najdeš v svojem linku:
Tebe poraba na avtocesti ne zanima, zanima pa veliko večino voznikov. Ti si morda idealni kandidat za hibrida, jaz definitivno sem, ampak, vsaj kar se tiče mene, nihče ne naredi primernega hibrida. Ker strežejo večini trga, ker je samo to smiselno s finančnega vidika. Pa to ni edina industrija, kjer je tako. Žal precej izstopam po telesnih merah (190 cm na dobrih 75 kg) in sem gladko izven standardov pri cunjah, navsezadnje pa tudi, zaradi zabačene industrije, pri gorskih kolesih. Ker se pač gleda na povprečnega človeka. Economy of scale pa to.
Dizel bo pa finito samo takrat, ko bo dejansko finito. Zaenkrat to še ni. Kot sem že rekel, Nemci so očitno tako močno napovedali vojno, da se res prodaj precej bencinarjev, ampak zaradi WLTP-ja bo pomojem vseeno prodanih še kar nekaj dizlov v kar nekaj generacijah avtomobilov, preden bo finito. Sem in tja so turbobencinarji tudi lahko zelo varčni, ampak učinkovitost dizla je enostavno višja. Emisijsko se vedno bolj približujeta, na koncu bo pa odločila cena samega goriva. Angleži imajo dizel že ves čas dražji od bencina, kako bo v Evropi bomo pa še videli. Na koncu je pri potrošnikih itak vse odvisno od denarja.
atmosferski motor je tudi cenejsi za proizvajalca, tako da ce ga lahko stuna, da gre cez teste, ga bojo ponucal.Samo svečke zamenjaš na makini (če so na voljo za tvoj avto npr. = upgrade set), ampak niso poceni, pa iz US treba naročit : https://pulstar.com/ ... zanima me pa koliko cajta trajajo pri normalni uporabi ... https://www.youtube.com/results?search_...
Kaj za vraga ima tale post veze?? Je popolnoma off-topic in nima veze ne s temo ne s trenutno debato ne s čimerkoli, kar je napisal hojnik. Odgovor na vprašanje pa itak najdeš v svojem linku:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Utk ::
Ce se nekdo po AC pripelje v Lj vsak dan se ne pomeni, da dela strasne km po avtocesti. Ze 20, 30 km dalec od Lj se avtocesta hitro sprazni v vseh smereh.
Sploh v koloni in po mestu pa hibrid ali elektrika itak zmaga.
Sploh v koloni in po mestu pa hibrid ali elektrika itak zmaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
PrimozR ::
Kolona pri 100 km/h brez ustavljanja hibridu pomaga kako? Oz. kolona z nihanjem hitrosti, kjer ni treba delati regeneracije, ker se avto ustavi sam od sebe zaradi trenja pri gumah in v pogonu)?
Električni avti so oddaljeni še vsaj 5 let, prej ne bo nekih nadomestkov Golfov in Passatov.
Električni avti so oddaljeni še vsaj 5 let, prej ne bo nekih nadomestkov Golfov in Passatov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Utk ::
5 let je zelo kratka doba. In tudi ce v teh petih letih ne bi prodali enga avta, ne bi nihce v Evropi pesacil.
KAVINSKY ::
hojnikb ::
Na avtocesti je hibrid popolnoma neuporaben oz. slabši od dizla. Žal.
Prvic, dizel je finito. Drugic, to je pomembno samo za tiste, ki se veliko vozijo po avtocesti. Jaz imam vinjeto, pa me poraba po avtocesti ne zanima, ker se ne tolk vozim po njej, tretjina avtov ali pa se vec pa niti vinjete nima.
dizel je na žalost še daleč od finitoja. Veliko je še industrij, kjer bo dizel še dolgo prisoten (zetorji, mani itd..)
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35915 (5400) | turan |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109194 (68076) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66788 (47252) | blay44 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32678 (30033) | WarpedGone |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28447 (25870) | IceIceBaby |