Forum » Na cesti » Optimalna vožnja 1.0TSI
Optimalna vožnja 1.0TSI
Utk ::
Babi sn küpa B-Maxa 1.0 Turbo. Žre 9-10L ko ona vozi. Mestna-primestna vožnja.
Poraba je apsolutno preveka. Taki mlinček mora požreti nejveč 4-5L
Tira ga v obrate.Ko štarta od doma, v 1. navere mrzlega do konca-6000 RPM (srce mi trga ko čujem take gase)
Sicer avto skoči,ker je lahki in zato potegne.
Ko ga sam primem v roke, preštiman ka lepo vleče že pri malo prek kak 1000 RPM
Zato moraš čimpret prestavljati prestave v višjo. Tako se voziš 50kmh v 5 brzini
Taka vožnja ni agilna, je pa varčna
Je pa "downsizing" en veki nateg. Bojše bi blo večji motor, z pomočjo elektromotrja (mildhibrid)
Tu smo še komaj v povojih. Treba nam še leta razvoja
pa lep večer
Komaj v povojih je menjavanje prestav tvoje babe. Kupi ji avtomatika prej ko bankrotiras.
K0l1br1 ::
Baba ga vozi optimalno. Njej bo zdržal 1000000 km. Seveda ji tudi turbina ne bo ckrnila, kjer njena ni iz papirja. pa ne sekira se za umotvore tipa ohlajanje turbine z avtoceste dol. Decu pa bo razgnalo nosilce motorja, vztrajnih, cel avto bo kot traktor ropotal, ker ga kao vozi optimalno - za odpad.
S24B370 ::
Utk ::
Baba ga vozi optimalno. Njej bo zdržal 1000000 km. Seveda ji tudi turbina ne bo ckrnila, kjer njena ni iz papirja. pa ne sekira se za umotvore tipa ohlajanje turbine z avtoceste dol. Decu pa bo razgnalo nosilce motorja, vztrajnih, cel avto bo kot traktor ropotal, ker ga kao vozi optimalno - za odpad.
Ja ker obstaja samo zgornja in spodnja blokada, vmes ni nic.
K0l1br1 ::
Testi v tovarnah so pokazali, da najhitreje prodajo nov avto, če folk prepričajo, da vozijo 50 km/h v 5. prestavi. Za to so rabili cel arzenal inženirjev, ki se še vedno kregajo, ali je ekološko ali pa zgolj pragmatično.
Vmes je vedno baba.
Baba ga vozi optimalno. Njej bo zdržal 1000000 km. Seveda ji tudi turbina ne bo ckrnila, kjer njena ni iz papirja. pa ne sekira se za umotvore tipa ohlajanje turbine z avtoceste dol. Decu pa bo razgnalo nosilce motorja, vztrajnih, cel avto bo kot traktor ropotal, ker ga kao vozi optimalno - za odpad.
Ja ker obstaja samo zgornja in spodnja blokada, vmes ni nic.
Vmes je vedno baba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
tony1 ::
TheBlueOne je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Motor in še kaj drugega zraven ti bo najbolj hvaležen, če ga ne boš ogreval na mestu (spelji takoj in se vozi), ga ne boš tiščal mrzlega, ne boš ugašal takoj ko prideš iz avtoceste oz. vožnje v višjih obratih. Pa redni servisi, ki vključujejo menjavo olja, filtrov... you know the drill.
Drugje sem ravno nasproten nasvet dobil (ne spelji takoj). Kaj je prav?
Ce imas "frgazer" je boljse peljati takoj, ce je avto sodoben, potem je boljse, ce se ogreje pocasi. Sam ga pustim kaksne pol minute, da olje lepo zaokrozi skozi lezaje turbine itn. Bolj pocasi in enakomerno se greje boljse je naceloma za motor.
Khm, navodila za uporabo tvojega modernega avta se ne strinjajo s tabo.
Pa brez zamere, si avto s fergazarjem sploh kdaj imel?
Unknown_001 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Jaz sem prej bil preprican, da je gretje na mestu luksuz, ki nekaj stane, potem pa sem brel test, na RTV ali Siol, kjer so dognali, da prihranis pri bencinu.
Oprosti ampak po prvem zakonu termodinamike tko na hitro... ne deluje logično.
Električni webasto se splača, ker porabi manj energije za ogrevanje hladilne tekočine motorja.
Bencinski webasto (vsaj včasih so bili bencinski) pa tudi, ker je njegov "motor" manjši od glavnega motorja (saj ima nalogo le ogreti hladilno tekočino glavnega motorja) in tudi porabi manj energije da ogreje avto kot glavni motor.
Skratka, nikakor to ne pomeni, da je reč perpetum mobile, sumarno pa z njim nekaj malega prišparaš. Pa še zebe te ne. Aja, pa pozitivno vpliva na emisije svinjarij iz auspuha.
Še to: včasih so to problematiko reševali tudi s kemičnim akumulatorjem latentne toplote motorja (lahko si ga naročil v bemflu pred 20imi leti), kar je bila IMHO super rešitev, in pojma nimam zakaj je danes ni nikjer več. Ekologi bi bili nad njo gotovo navdušeni, povprečnega človeka bi pa pozimi manj zeblo.
Morda pa se ni dovolj dobro prodajala, škoda... :P
Babi sn küpa B-Maxa 1.0 Turbo. Žre 9-10L ko ona vozi. Mestna-primestna vožnja.
Poraba je apsolutno preveka. Taki mlinček mora požreti nejveč 4-5L
Tira ga v obrate.Ko štarta od doma, v 1. navere mrzlega do konca-6000 RPM (srce mi trga ko čujem take gase)
Sicer avto skoči,ker je lahki in zato potegne.
Ko ga sam primem v roke, preštiman ka lepo vleče že pri malo prek kak 1000 RPM
Zato moraš čimpret prestavljati prestave v višjo. Tako se voziš 50kmh v 5 brzini
Taka vožnja ni agilna, je pa varčna
Je pa "downsizing" en veki nateg. Bojše bi blo večji motor, z pomočjo elektromotrja (mildhibrid)
Tu smo še komaj v povojih. Treba nam še leta razvoja
pa lep večer
Komaj v povojih je menjavanje prestav tvoje babe. Kupi ji avtomatika prej ko bankrotiras.
This.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Motor in še kaj drugega zraven ti bo najbolj hvaležen, če ga ne boš ogreval na mestu (spelji takoj in se vozi), ga ne boš tiščal mrzlega, ne boš ugašal takoj ko prideš iz avtoceste oz. vožnje v višjih obratih. Pa redni servisi, ki vključujejo menjavo olja, filtrov... you know the drill.
Drugje sem ravno nasproten nasvet dobil (ne spelji takoj). Kaj je prav?
Ce imas "frgazer" je boljse peljati takoj, ce je avto sodoben, potem je boljse, ce se ogreje pocasi. Sam ga pustim kaksne pol minute, da olje lepo zaokrozi skozi lezaje turbine itn. Bolj pocasi in enakomerno se greje boljse je naceloma za motor.
Khm, navodila za uporabo tvojega modernega avta se ne strinjajo s tabo.
Pa brez zamere, si avto s fergazarjem sploh kdaj imel?
Seveda sem imel, sem star 33. :) Toyota Corolla 1987, moj prvi avti in kratko Fiat Tipo 1.4 (brez i). Priznam, da navodil nisem gledal in samo dodam, da motorja ne ogrejem na mestu na delovno temperaturo, ampak ga pustim 30s do eno minuto. Toliko, da se vse lepo podmazuje in da se motor umiri. Drugace lahko malo cuka, ker je avtomatik ali pa ce je res res neogret delat na zacetku na nekoliko (namesto 1500rpm 3500rpm) bolj glasno.
Kar se tice navodil proizvajalca, pa sem imel tudi kaj od BMW koncerna, kjer je bilo kar drago popravilo, ker sem uposteval "long life" interval, pri MINIjih, moj r56, pa je spolsno znano, da ce se drzis tega intervala ostanes ca. dvakrat brez olja. Navodila proizvajalca jemljem z rezervo, se posebej, ce ni garancije. Preden reces tozba... so bile, ne vedno v korist lasnika, tudi zaradi verig (uradno naj bi bile dozivljenjske, realno so unicevale motorje), ampak meni ni, da bom delal pravni precendens v drzavi, kjer bivam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
feryz ::
Saj folk bluzi tudi o ogrevanju šob in podobnih neumnostih.
V soboto je bilo minus 12 stopinj. Avto ima seveda predgretje, vendar se je zagnal tisti trenutek, ko sem pritisnil Start tipko. Očitno je že tako prav, če je proizvajalec tak program vnesel.
V soboto je bilo minus 12 stopinj. Avto ima seveda predgretje, vendar se je zagnal tisti trenutek, ko sem pritisnil Start tipko. Očitno je že tako prav, če je proizvajalec tak program vnesel.
tony1 ::
Okej. Glede predolgih intervalov menjave olja imaš seveda prav, za stanje na mestu pa ni posebne potrebe, le okolje svinjaš. Za fuč ketne je sicer krivo tudi nagravžno šparanje proizvajalca (menda jih zdaj dela Shimano ).
Avtomatik pa sprva res prestavlja više, delovna hipoteza je, da to počne zato, da bi čim prej ogrel olje v menjalniku.
Posebne škode pa s takojšnjo vožnjo (z občutkom, seveda) ne boš delal, gotovo pa boš nekaj koristi naredil, če avto parkiraš v garažo.
Avtomatik pa sprva res prestavlja više, delovna hipoteza je, da to počne zato, da bi čim prej ogrel olje v menjalniku.
Posebne škode pa s takojšnjo vožnjo (z občutkom, seveda) ne boš delal, gotovo pa boš nekaj koristi naredil, če avto parkiraš v garažo.
Utk ::
Avto ima seveda predgretje, vendar se je zagnal tisti trenutek, ko sem pritisnil Start tipko.
Nekateri avti začnejo kaj delat ko ga odkleneš ali odpreš vrata, dokler se usedeš in pritisneš start, je že pripravljen.
facepalm ::
se komu sanja zakaj bi 0.9tce trzal oz neenakomero pospeseval prvih 300 do 400m, sedaj ko je mrzlo?
Npr startam, prestavim v drugo in drzim gas steady, avto pa vsakotoliko zacuka, kot da bi dobil boost.
Problem izgine takoj, ko ga zavrtim okoli 4k rpm oz po nekaj 100m voznje. Ce imam prizgano klimo je cukanje manj opazno in prej mine.
Olje menjujem na 10kkm (trenutno je prevozenih 7kkm).
Na servis ga bom peljal sele januarja.
Npr startam, prestavim v drugo in drzim gas steady, avto pa vsakotoliko zacuka, kot da bi dobil boost.
Problem izgine takoj, ko ga zavrtim okoli 4k rpm oz po nekaj 100m voznje. Ce imam prizgano klimo je cukanje manj opazno in prej mine.
Olje menjujem na 10kkm (trenutno je prevozenih 7kkm).
Na servis ga bom peljal sele januarja.
Invictus ::
Najbrž zato ker je mrzel in dobi prerevno mešanico v bate...
Pač daj malo več gasa...
Pač daj malo več gasa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
facepalm ::
ampak v cliotu (dveh actually) ni podobnih simptomov.
edit: prosti tek je miren
edit: prosti tek je miren
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
b3D_950 ::
Svečke si že kdaj menjal ali pa filter za gorivo?
Gorivo - probaj tankat kje drugje, da ni vedno ista črpalka.
Gorivo - probaj tankat kje drugje, da ni vedno ista črpalka.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Invictus ::
ampak v cliotu (dveh actually) ni podobnih simptomov.
edit: prosti tek je miren
Na stoenkah smo to reševali tako, da si parkrat v leru dal malo več gasa, potem je bilo pa v redu .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
facepalm ::
Svečke si že kdaj menjal ali pa filter za gorivo?
Gorivo - probaj tankat kje drugje, da ni vedno ista črpalka.
svecke so bile menjane pred 7kkm, glede filtra goriva bi pa moral pogledat:)
bom v petek tankal drugje za test
@Invictus: glede na to, da je avto v garanciji, bom raje na servisu reseval problem:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Scorpy84 ::
se komu sanja zakaj bi 0.9tce trzal oz neenakomero pospeseval prvih 300 do 400m, sedaj ko je mrzlo?
Npr startam, prestavim v drugo in drzim gas steady, avto pa vsakotoliko zacuka, kot da bi dobil boost.
Problem izgine takoj, ko ga zavrtim okoli 4k rpm oz po nekaj 100m voznje. Ce imam prizgano klimo je cukanje manj opazno in prej mine.
Olje menjujem na 10kkm (trenutno je prevozenih 7kkm).
Na servis ga bom peljal sele januarja.
Mislim da nisi bil edini s to tezavo, ce me spomim me vara, je treba programska nadgradnja. Samo ce kot pravis redno peljes na pooblasceni servis, bi oni to naredili brez tvoje vednosti. Edino ce niso namenoma pozabili.
TheBlueOne ::
Saj folk bluzi tudi o ogrevanju šob in podobnih neumnostih.
V soboto je bilo minus 12 stopinj. Avto ima seveda predgretje, vendar se je zagnal tisti trenutek, ko sem pritisnil Start tipko. Očitno je že tako prav, če je proizvajalec tak program vnesel.
-12 se ni tako tragicno. Ce pod -20 ne bos pocakal se ti zna zgoditi, da enostavno ne bo startal in bos v najslabsem primeru imel prevec dizla v sistemu, kar pomeni, da se bo fino pokadilo. Starejsi je avto, prej imas probleme. Mi smo imeli pred leti Xsaro HDI, ki na koncu, ko je se je pokvarilo predgretje sploh ni pozimi startala oziroma je zadimila celo ulico, ko ji je enkrat uspelo. Ko so bili novi grelci montirani ponovno vse B.P.
Domobrancek ::
Kako je pa z vožnjo v klanec z mrzlim motorjem? So mi službo prestavl in moram takoj po vžigu v klanec vozit nekaj km predn se začnem spuščat..Tako, da se glih z povsem mrzlim motorjem vozim v klanec.
Saj kaj dosti izbire nimam Zanima me samo kakšne posledice lahko pričakujem..
Saj kaj dosti izbire nimam Zanima me samo kakšne posledice lahko pričakujem..
Unknown_001 ::
Domobrancek je izjavil:
Kako je pa z vožnjo v klanec z mrzlim motorjem? So mi službo prestavl in moram takoj po vžigu v klanec vozit nekaj km predn se začnem spuščat..Tako, da se glih z povsem mrzlim motorjem vozim v klanec.
Saj kaj dosti izbire nimam Zanima me samo kakšne posledice lahko pričakujem..
?
Vozi nekje na srednjih obratih in to je to. Nič groznega se ne bo zgodilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Gr8t ::
Jaz imam klanec že po 4km, držim ga na max 3000, iz 180 ovinka mogoče pospešim do 3500, to je pa to kar lahko narediš. Imam 200KM, tako da vsaj nimam problemov s tem da avto ne bi šel v klanec tistih 80-90.
Če hočeš vedeti kakšno izbiro še imaš, prve pol leta se mi je malo bolj smilil in sem se šel pred vožnjo po običajni poti zapeljat 2km do krožnega in nazaj. Pa še to je blo bolj zato, da sem lahko poteral v klanec do 4000.
Če hočeš vedeti kakšno izbiro še imaš, prve pol leta se mi je malo bolj smilil in sem se šel pred vožnjo po običajni poti zapeljat 2km do krožnega in nazaj. Pa še to je blo bolj zato, da sem lahko poteral v klanec do 4000.
Unknown_001 ::
Vožnja v mrzlem ni ravno tako dramatično grozna za avtomobil, kot si predstavljate. Olje vseeno maže in loči površine. Mogoče so zaradi temp raztezanja ujemi drugačni, sicer pa nič groznega, ker mrzla vožnja ni dolgotrajna. Pa tudi, če bi to predstavljalo resen problem bi en kup avtomobilov odletelo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
darkolord ::
Pa vse dolge vožnje se prav tako začnejo v mrzlem - če je avto hladen 5 minut, boš tudi na 2 uri dolgi vožnji 5 minut vozil hladnega.
Unknown_001 ::
Mazivo ima običajno v hladnem večjo dinamično viskoznost. Bolj je viskozno, lažje loči površine, edino povzroča več viskoznih izgub in težje pride do lekaže maziva v špranje to je pa več ali manj to. Multigradna olja so namenjena ravno za obratovanje v širšem temp razponu. Zato ni treba tu nič pametovat o "optimalnem". Olje mora podmazovat tribokontakt tudi v hladnem itak pa se slednje ogreje že v komtaktu med delovanjem.
Mislim... ja glede tega motornega mazanja je toliko praznoverja in mitov da glava boli. Ampak...jebiga... danes ima avtomobil vsakdo. In vsakdo meni, da je zase najbolj brihtne sorte na tem svetu. Mnogi povsem neupravičeno.
Mislim... ja glede tega motornega mazanja je toliko praznoverja in mitov da glava boli. Ampak...jebiga... danes ima avtomobil vsakdo. In vsakdo meni, da je zase najbolj brihtne sorte na tem svetu. Mnogi povsem neupravičeno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
fikus_ ::
Na začetku množičnosti turbinskih motorjev je verjetno bil problem mazanje hladnega motorja in ugašanje vročega predvsem zaradi turbine in olj, ki niso bila prilagojena razmeram v turbini. Sedaj so pa olja že naštudirana.
Verjetno pa se še pojavljajo izjeme, zaradi katerih se (da) pokvari(t) motor (napaka pri montaži/izdelavi, vozniki z nestandardno desno nogo, . . .). Sedaj so motorji in menjalniki skoraj neuničljivi ob predvidenem vzdrževanju, menjuje se dele podvozja in druge manjše stvari, ko pa rja naredi svoje, je avto za na odpad.
"In vsakdo meni, da je zase najbolj brihtne sorte na tem svetu."
Pamet je najbolj pravično razdeljena na vse ljudi! Vsak misli, da je ima dovolj!
Verjetno pa se še pojavljajo izjeme, zaradi katerih se (da) pokvari(t) motor (napaka pri montaži/izdelavi, vozniki z nestandardno desno nogo, . . .). Sedaj so motorji in menjalniki skoraj neuničljivi ob predvidenem vzdrževanju, menjuje se dele podvozja in druge manjše stvari, ko pa rja naredi svoje, je avto za na odpad.
"In vsakdo meni, da je zase najbolj brihtne sorte na tem svetu."
Pamet je najbolj pravično razdeljena na vse ljudi! Vsak misli, da je ima dovolj!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115550 (94865) | gddr85 |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66790 (47254) | blay44 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33975 (29575) | Siddh |
» | Vožnja pri visokih obratih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16514 (14898) | Blinder |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198154 (163167) | Spajky |