Forum » Na cesti » Optimalna vožnja 1.0TSI
Optimalna vožnja 1.0TSI
Utk ::
Na NA bencinarju ni še nihče menjal vztrajnika (99% niti nimaš dvomasnega), nisi neka izjema, sklopka pa tudi nima veze s tem. Če bi tvoj motor matral s prenizkimi obrati, bi imel čisto druge probleme, večjo porabo olja, morda kakšen nosilec motorja in podobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zk_eu ::
Na NA bencinarju ni še nihče menjal vztrajnika (99% niti nimaš dvomasnega), nisi neka izjema, sklopka pa tudi nima veze s tem. Če bi tvoj motor matral s prenizkimi obrati, bi imel čisto druge probleme, večjo porabo olja, morda kakšen nosilec motorja in podobno.
Seveda je dvomasni vztrajnik. Vsi bencinarji imajo danes dvomasne vztrajnike. Enomasnih skoraj več ne vgrajujejo. In tudi pri NA bencinerjih jih ljudje danes menjujejo (tako žal je), ker se vozijo v peti prestavi po mestu. Drži pa, da bo veliko kasneje crknil pri NA bencinarju, ker pri nizkih obratih ne proizvaja toliko navora kot kakšen turbo dizel ali turbo bencinar. Je pa moj prejšnji avto imel enomasni vztrajnik, ki ga ne moreš uničiti.
Sklopko sem napisal kar tako. Ker so tudi te danes iz papirja in jih ljudje menjujejo pogosto. Žalostno kam gre vse skupaj.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Utk ::
Ne, večinoma bencinarji nimajo dvomasnih, sploh pa ne NA bencinarji. Tudi če ga imaš, ima tvoja mašina veliko premalo navora, da bi mu lahko naredila kakšno škodo.
Scorpy84 ::
Računalnik mi predlaga itak prestavljanje dosti prej, ampak domnevam, da upošteva samo optimalno porabo goriva, jaz pa bi raje vozil tako, da se motor ne obrablja preveč
Ko je najmanjša poraba goriva, je tudi najmanjša obraba motorja.
Ker gorivo v motorju eksplodira. In pri vsaki eksploziji se pojavijo neke sile. In vsaka sila nekaj naredi.
In če je pri enaki hitrosti enkrat večja, drugič manjša poraba, je po neki kmečki logiki v slednjem primeru tudi manjša obraba motorja.
Kar ni res, po tvoji logiki avti nebi zdrzali niti 100k. Celo obrocki, ki so najbolj obcutljivi del v cilindru, zdrzijo zelo dolgo, pa se te se da menjati.
Lep primer so ti tovornjaki, avtobusi, zrejo ogromno ampak zaradi nizkih obratov so motorji skoraj neuncljivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
KAVINSKY ::
feryz ::
TheBlueOne je izjavil:
2x Ne, ni. Niti priblizno. Bi pa z veseljem vedel kateri avto naj bi to bil.Tale
https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-75...
Relacija Zagreb - Split.
Pa da ne boste orgazmirali, drugače je povprečna poraba okrog 10,3 l/100km. Ampak z res najtežjo možno nogo. Več bi težko požrl.
Sparkxl ::
Nerazgledane debile tipa edi45 bi prosil če vsaj 1x ne zaserjejo teme s svojimi nebulozami.
Imel sem tsi z ročnim, zdaj imam z avtomatskim. Dsg šalta tak nizko, kot jaz sam z ročnim nisem nikoli. Ampak zadeva se čisto ok pelje, ker ima več kot dovolj moči v nizkih obratih.
Tako da moje izkušnje so da voziš kot ti on predlaga pri umirjeni vožnji, ko se mudi pa pač poslušaš motor. V visokie vrtljaje pa je brezveze ga terat, ker tam je bolj malo moči
Imel sem tsi z ročnim, zdaj imam z avtomatskim. Dsg šalta tak nizko, kot jaz sam z ročnim nisem nikoli. Ampak zadeva se čisto ok pelje, ker ima več kot dovolj moči v nizkih obratih.
Tako da moje izkušnje so da voziš kot ti on predlaga pri umirjeni vožnji, ko se mudi pa pač poslušaš motor. V visokie vrtljaje pa je brezveze ga terat, ker tam je bolj malo moči
clix ::
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
2x Ne, ni. Niti priblizno. Bi pa z veseljem vedel kateri avto naj bi to bil.Tale
https://siol.net/avtomoto/novice/bmw-75...
Relacija Zagreb - Split.
Pa da ne boste orgazmirali, drugače je povprečna poraba okrog 10,3 l/100km. Ampak z res najtežjo možno nogo. Več bi težko požrl.
Kakor berem je normalna uporaba v povprecju okoli 9l, tako da sem zelo skepticen okoli 4l. Jaz sem se navidezno najceneje peljal v BMW 3 dizel 150 konjev, ki je kazala na AC 4,5 ampak se Petrol ni strinjal z BMWjevim optimizmom, ko je bilo treba tankat.
Invictus ::
Poraba limuzine, težke tam tono in pol do dve, je ob normalnih hitrostih tam nekje 6-8litrov na avtocesti.
Vse ostalo je nabijanje ali drekanje po cestah...
Vse ostalo je nabijanje ali drekanje po cestah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
A si probal, ali nabijaš? Jaz sem meril.
Kot vse ostale stvari v tej temi. Samo nabijanje. Kako boste prišparali avto in bla bla bla.
Če imaš srečo, bo delal, drugače zna biti, da ga po par dneh ali pa celo tisti dan, ko si ga odpeljal, peljejo nazaj v štacuno in vzameš drugega. Pa lahko še tako "lepo" voziš.
Resni avti, recimo taki s 400 konji, itak ne odprejo konj in zmogljivosti do konca, preden ne odvoziš, lepo lagano, 2.500 km.
Ko si to pridno oddelal, greš na servis, tam malo računalnik priključijo in odpre se ti nov svet. Imaš drug avto. Avto z veliko začetnico.
Kot vse ostale stvari v tej temi. Samo nabijanje. Kako boste prišparali avto in bla bla bla.
Če imaš srečo, bo delal, drugače zna biti, da ga po par dneh ali pa celo tisti dan, ko si ga odpeljal, peljejo nazaj v štacuno in vzameš drugega. Pa lahko še tako "lepo" voziš.
Resni avti, recimo taki s 400 konji, itak ne odprejo konj in zmogljivosti do konca, preden ne odvoziš, lepo lagano, 2.500 km.
Ko si to pridno oddelal, greš na servis, tam malo računalnik priključijo in odpre se ti nov svet. Imaš drug avto. Avto z veliko začetnico.
TheBlueOne ::
A si probal, ali nabijaš? Jaz sem meril.
Kot vse ostale stvari v tej temi. Samo nabijanje. Kako boste prišparali avto in bla bla bla.
Če imaš srečo, bo delal, drugače zna biti, da ga po par dneh ali pa celo tisti dan, ko si ga odpeljal, peljejo nazaj v štacuno in vzameš drugega. Pa lahko še tako "lepo" voziš.
Resni avti, recimo taki s 400 konji, itak ne odprejo konj in zmogljivosti do konca, preden ne odvoziš, lepo lagano, 2.500 km.
Ko si to pridno oddelal, greš na servis, tam malo računalnik priključijo in odpre se ti nov svet. Imaš drug avto. Avto z veliko začetnico.
Glavni problem je, da se kar trdis ne sovpada s testi, ki sem jih na hitro nasel, testi pa sovpadajo tocno z mojimi izkusnjami in s tem kar predvideva Invictus.
feryz ::
Jaz trdim, da s tem avtom, pri 130 km/h, s tempomatom, na višinski razliki, ki ne gre v plus, na dolgih relacijah, kuri 5,5 l/100 km.
Ravno tako trdim, da več kot 10,3 l/100 km povprečno, razen na dirkališču, ne moreš porabiti.
Po prevoženih 48 000 km v zadnjega pol leta, sem popolnoma gotov v to, kar trdim.
Ti pa podlago za tvoje trditve, domnevam, iščeš na internetu. Izkušnje pa ne vem kakšne imaš. Moraš pa sam povedati.
Ravno tako trdim, da več kot 10,3 l/100 km povprečno, razen na dirkališču, ne moreš porabiti.
Po prevoženih 48 000 km v zadnjega pol leta, sem popolnoma gotov v to, kar trdim.
Ti pa podlago za tvoje trditve, domnevam, iščeš na internetu. Izkušnje pa ne vem kakšne imaš. Moraš pa sam povedati.
TheBlueOne ::
Seveda na internetu. Morem priznati, da priblizno zadnje pet let ne gledam toliko na porabo, razen dolgorocno povprecje, reset kilometrov sem delal morda 80.000km nazaj. Tako da tega res ne vem, koliko kurijo avti v nekih konstantnih pogojih na AC. Ti bom moral verjeti, ker zna biti, da vozis veliko bolj mirno, kot tisti v testih, ki sem jih nasel. Pravtako nisem vozil nove sedmice in je verjetno nikoli ne bom.
GreenT ::
Kaj si pravzaprav hotel povedati? Da malo kuri? Pravzaprav zelo veliko pokuri. Za zelo malo opravljenega dela.
Da je poraba 1.0 TSI motorja na AC povsem zmerna. Nanašalo se je pa na tisto, da tak avto ni za AC, ker je pri 110kmh ze dosegu koncno hitrost, se matra, na polno kuri in ne vem kašne bedarije še,...
Invictus ::
Da je poraba 1.0 TSI motorja na AC povsem zmerna. Nanašalo se je pa na tisto, da tak avto ni za AC, ker je pri 110kmh ze dosegu koncno hitrost, se matra, na polno kuri in ne vem kašne bedarije še,...
Tak avto ni za na avtocesto predvsem zaradi mentalitete šoferjev, ker ga ne bodo prignali niti do 130 km/h... Da se ne bi mašina "matrala"...
Poleg tega grdo na srečo te 1.0 (in manjše) mašine ven...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GreenT ::
0bv10uStr0ll ::
Brezveze se prepirate tukaj in primerjate znanje...
Plinski delovni krožni proces, ki je temelj delovanja motorjev z notranjim izgorevanjem, obsega zaporedje: stiskanje delovne snovi, segrevanje (tu: zgorevanje), raztegovanje (ekspanzija) delovne snovi in končno, vračanje delovne snovi na izhodiščno stanje. Delovna snov je v vseh vsakdanjih primerih zrak s primešanim gorivom. Pri MNZ se prvi trije procesi opravijo v stroju, zadnji pa je namišljeni proces ohlajanja delovne snovi, ki se opravi v atmosferi. Kot toplotni stroj (načelo delovanja glej tam!) MNZ sprejema toploto, ki nastane z zgorevanjem, odpadno toploto pa oddaja v okolico z izpuhom dimnih plinov.
Koristni del krožnega procesa je zgorevanje goriva v zraku v delovnem prostoru stroja. Sproščena toplotna energija povzroči močan porast tlaka in temperature. Zaradi nastale tlačne razlike med delovnim prostorom in okolico se bat v valju začne premikati in opravljati mehansko delo. To je delovni takt. Za nepretrgano delovanje motorja je potrebno opraviti tudi zamenjavo zraka. Večji učinek dosežemo s stiskanjem zraka pred zgorevanjem.
Debelo tiskane oblike motorja in številke cilindrov se dandanes uporabljajo v motornih vozilih. Motor z notranjim zgorevanjem in z najvišjim doslej realiziranim številom valjev je vrstični zvezdasti motor Zvezda M520 z 56 valji v sedmih vrstah po osem valjev. Štiritaktni motorji v zvezdni konfiguraciji imajo vedno liho število valjev na zvezde. Razlog za to je, da pri štiritaktnih motorjih vsak cilinder vžge samo vsak drugi obrat, tako da je zaporeden vrstni red vžigov, nujen za miren tek motorja brez vibracij, možen le z neparnim številom valjev.
Osebno se poslužujem metode, da pustim motor kar ugasnjen, saj živim na bregu. Sosed me potisne nekaj metrov in se avto prične kotaliti navzdol. Ko izgubi kintetično energijo, vklopim motor. Tako dosežem maksimalni možen izkoristek glede na zakone termodinamike.
Plinski delovni krožni proces, ki je temelj delovanja motorjev z notranjim izgorevanjem, obsega zaporedje: stiskanje delovne snovi, segrevanje (tu: zgorevanje), raztegovanje (ekspanzija) delovne snovi in končno, vračanje delovne snovi na izhodiščno stanje. Delovna snov je v vseh vsakdanjih primerih zrak s primešanim gorivom. Pri MNZ se prvi trije procesi opravijo v stroju, zadnji pa je namišljeni proces ohlajanja delovne snovi, ki se opravi v atmosferi. Kot toplotni stroj (načelo delovanja glej tam!) MNZ sprejema toploto, ki nastane z zgorevanjem, odpadno toploto pa oddaja v okolico z izpuhom dimnih plinov.
Koristni del krožnega procesa je zgorevanje goriva v zraku v delovnem prostoru stroja. Sproščena toplotna energija povzroči močan porast tlaka in temperature. Zaradi nastale tlačne razlike med delovnim prostorom in okolico se bat v valju začne premikati in opravljati mehansko delo. To je delovni takt. Za nepretrgano delovanje motorja je potrebno opraviti tudi zamenjavo zraka. Večji učinek dosežemo s stiskanjem zraka pred zgorevanjem.
Debelo tiskane oblike motorja in številke cilindrov se dandanes uporabljajo v motornih vozilih. Motor z notranjim zgorevanjem in z najvišjim doslej realiziranim številom valjev je vrstični zvezdasti motor Zvezda M520 z 56 valji v sedmih vrstah po osem valjev. Štiritaktni motorji v zvezdni konfiguraciji imajo vedno liho število valjev na zvezde. Razlog za to je, da pri štiritaktnih motorjih vsak cilinder vžge samo vsak drugi obrat, tako da je zaporeden vrstni red vžigov, nujen za miren tek motorja brez vibracij, možen le z neparnim številom valjev.
Osebno se poslužujem metode, da pustim motor kar ugasnjen, saj živim na bregu. Sosed me potisne nekaj metrov in se avto prične kotaliti navzdol. Ko izgubi kintetično energijo, vklopim motor. Tako dosežem maksimalni možen izkoristek glede na zakone termodinamike.
Unknown_001 ::
Koristni del je samo ekspanzija plina. Ne vem kaj kompliciraš.
Pa tud tole s hribom je Kretenizem, da ni večjega. K bi se ti volan zaklenu pol bod pa pameten.
Pa tud tole s hribom je Kretenizem, da ni večjega. K bi se ti volan zaklenu pol bod pa pameten.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Sparkxl ::
Da je poraba 1.0 TSI motorja na AC povsem zmerna. Nanašalo se je pa na tisto, da tak avto ni za AC, ker je pri 110kmh ze dosegu koncno hitrost, se matra, na polno kuri in ne vem kašne bedarije še,...
Tak avto ni za na avtocesto predvsem zaradi mentalitete šoferjev, ker ga ne bodo prignali niti do 130 km/h... Da se ne bi mašina "matrala"...
Poleg tega grdo na srečo te 1.0 (in manjše) mašine ven...
Da ni to slučajno mentaliteta tistih, ki ga nimate? Ker tisti veste o teh motorjih ponavadi bistveno več kot lastniki.
Jaz ga teram vsaki dan na ac med 120 do 160. Razpadel zaenkrat ni, pri taki vožnji pije 6.5. Ne vem sicer kam se to klasificira po trakotristični logiki, ampak meni je čisto ok.
Prvič slišim da gredo te mašine "ven". Kaj vse ne izveš od forumskih bluzatorjev.
Ti jaz povem kaj gre definitivno z velikim pospešenim korakom ven? Dizl smrdljivci.
yesIcan ::
Unknown_001 je izjavil:
Motor in še kaj drugega zraven ti bo najbolj hvaležen, če ga ne boš ogreval na mestu (spelji takoj in se vozi), ga ne boš tiščal mrzlega, ne boš ugašal takoj ko prideš iz avtoceste oz. vožnje v višjih obratih. Pa redni servisi, ki vključujejo menjavo olja, filtrov... you know the drill.
Drugje sem ravno nasproten nasvet dobil (ne spelji takoj). Kaj je prav?
videc ::
Toyota, menda, tudi nima turbin v bencinarjih.
Vžgeš in pelješ. Menda ne boš čakal 15 minut...
Se pa potrudi, da ga ne tiščiš v visoke vrtljaje, dokler se motor ne ogreje.
Vžgeš in pelješ. Menda ne boš čakal 15 minut...
Se pa potrudi, da ga ne tiščiš v visoke vrtljaje, dokler se motor ne ogreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
TheBlueOne ::
Unknown_001 je izjavil:
Motor in še kaj drugega zraven ti bo najbolj hvaležen, če ga ne boš ogreval na mestu (spelji takoj in se vozi), ga ne boš tiščal mrzlega, ne boš ugašal takoj ko prideš iz avtoceste oz. vožnje v višjih obratih. Pa redni servisi, ki vključujejo menjavo olja, filtrov... you know the drill.
Drugje sem ravno nasproten nasvet dobil (ne spelji takoj). Kaj je prav?
Ce imas "frgazer" je boljse peljati takoj, ce je avto sodoben, potem je boljse, ce se ogreje pocasi. Sam ga pustim kaksne pol minute, da olje lepo zaokrozi skozi lezaje turbine itn. Bolj pocasi in enakomerno se greje boljse je naceloma za motor.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Motor in še kaj drugega zraven ti bo najbolj hvaležen, če ga ne boš ogreval na mestu (spelji takoj in se vozi), ga ne boš tiščal mrzlega, ne boš ugašal takoj ko prideš iz avtoceste oz. vožnje v višjih obratih. Pa redni servisi, ki vključujejo menjavo olja, filtrov... you know the drill.
Drugje sem ravno nasproten nasvet dobil (ne spelji takoj). Kaj je prav?
Spelji takoj.
Menjalnik in vse ostalo, kar je mazano se mora tud ogret. Najslabš je štant gas in da avto miruje, ker se ogreva blazno počasi. Olje je pri nizkih temp malo bolj viskozno in bo itak prej začelo ločiti površine. Važno je, da se začne vse vrtet in mazat, pa se bo še najhitrej avto ogrel in splezal na delovno temperaturo. Sam z obrati pa res ne pretiravat, ker ni kul.
TheBlueOne je izjavil:
Ce imas "frgazer" je boljse peljati takoj, ce je avto sodoben, potem je boljse, ce se ogreje pocasi. Sam ga pustim kaksne pol minute, da olje lepo zaokrozi skozi lezaje turbine itn. Bolj pocasi in enakomerno se greje boljse je naceloma za motor.
Glih obratno je. Zarad tega fergazerja (uplinjača) so včasih še avtošole učile, da moraš mal po gasu stisnt takoj ko zakurblaš avto, da se ogreje na mestu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
TheBlueOne ::
Ajde moje podrocje je avtomatizacija, ampak sem jo delal za BOSCH in OEM za avte, vecina zadeve okoli motorja in so mi razlagali, da je optimalno pocasno gretje, ce se le da in posebej omenjali, da je mit okoli pelji takoj iz casa frgazerjev.
Oziroma, da je pri novih avtih skoraj vseeno.
Oziroma, da je pri novih avtih skoraj vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Unknown_001 ::
TheBlueOne je izjavil:
Ajde moje podrocje je avtomatizacija, ampak sem jo delal za BOSCH in OEM za avte, vecina zadeve okoli motorja in so mi razlagali, da je optimalno pocasno gretje, ce se le da in posebej omenjali, da je mit okoli pelji takoj iz casa frgazerjev.
Zelo verjetno si zamešal. (se tudi meni kdaj pa kdaj zgodi, nč zato)
Nobenega pametnega razloga ni, da bi motor na direktn vbrizg ogreval na mestu. Fergazer je pa sploh v hladnih dnevih znal imet "poteškoče"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
TheBlueOne ::
Od turbin se spomnem, da so lahko okvare, ce startas prehitro in olje ne zaokrozi ali pa ce ugasnes avto, ko je pod loadom. Prvo, predvsem, ce je olje staro. Sem na hitro pogledal in internet se strinja, tudi o mitu o frgazerjih.
Ne pravim, da ga ogrejes, ampak da ne splejs takoj takoj. Pri novih avtih naceloma ni mozno veliko narediti narobe.
Ne pravim, da ga ogrejes, ampak da ne splejs takoj takoj. Pri novih avtih naceloma ni mozno veliko narediti narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Unknown_001 ::
Seveda spelješ takoj takoj, zakaj ne bi? Najdi mi en dober razlog.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
GreenT ::
V navodilih jasno piše, da se avto ogreva med vožnjo pri nizkih obratih in ne na mestu. Men je to recimo logično. Eni avtomobili se ogrejejo šele po kakih 10-15minut vožnje,....če bi čakal na mestu s pržgano mašino bi blo pa kva...pol ure hladnega teka?
TheBlueOne ::
Unknown_001 je izjavil:
Seveda spelješ takoj takoj, zakaj ne bi? Najdi mi en dober razlog.
Sej pravim, jaz pocakam ca. 30s, da sigurno zaokrozi olje skozi turbino in ostala olezajenje preden je pod naporom, se posebej, ce je mrzlo. Drug razlog pa je, da ima startno sekvenco, kjer vsaj moj Mercedes prve ca. 30s pade v leru iz 1500 na 800 obratov. Ce ga vozim prve 30s se cuti ko menja mesanico, ker avtomatiki pri malo mocnejsih avtih delajo v nizjih obratih. Ce prilagodi ravno, ko menjalnik menja malo cukne.
Unknown_001 ::
TheBlueOne je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Seveda spelješ takoj takoj, zakaj ne bi? Najdi mi en dober razlog.
Sej pravim, jaz pocakam ca. 30s, da sigurno zaokrozi olje skozi turbino in ostala olezajenje preden je pod naporom, se posebej, ce je mrzlo. Drug razlog pa je, da ima startno sekvenco, kjer vsaj moj Mercedes prve ca. 30s pade v leru iz 1500 na 800 obratov. Ce ga vozim prve 30s se cuti ko menja mesanico, ker avtomatiki pri malo mocnejsih avtih delajo v nizjih obratih. Ce prilagodi ravno, ko menjalnik menja malo cukne.
Ah... to itak. To ga glih v prestavo daš, ročno spustiš, klimo mal nastaviš in ... to je to. Vozi miško.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
TheBlueOne ::
Sej sem ze prej pisal, da mu dam ca. 30s. :) Samo takoj takoj menda ni pametno.
Ce pa kdo hoce minimalizirati obrabo in porabo pa naj si umisli gretje na mestu (Standheizung). Ogreje motor in kabino ter zmanjsa porabo.
Ce pa kdo hoce minimalizirati obrabo in porabo pa naj si umisli gretje na mestu (Standheizung). Ogreje motor in kabino ter zmanjsa porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Unknown_001 ::
TheBlueOne je izjavil:
Sej sem ze prej pisal, da mu dam ca. 30s. :) Samo takoj takoj menda ni pametno.
Jaz toliko počakam da se mu obrati umirijo potem pa nič stat na mestu. ležerno do nekje 3000 obratov vozim potem po 5 km pa itak že hitr narase. Ko ti kaže nek 75 stopinj pa sam gas, (če je potreba).
TheBlueOne je izjavil:
Sej sem ze prej pisal, da mu dam ca. 30s. :) Samo takoj takoj menda ni pametno.
Ce pa kdo hoce minimalizirati obrabo in porabo pa naj si umisli gretje na mestu (Standheizung). Ogreje motor in kabino ter zmanjsa porabo.
Porabe ne zmanjša :)) nekdo bo moral alternator gonit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
TheBlueOne ::
Unknown_001 je izjavil:
Porabe ne zmanjša :)) nekdo bo moral alternator gonit.
Jo jo. Alternator ne dela. Ce je akumulator preprazen se ne vklopi. Je navaden grelec/gorilnik in pumpa za "hladilno" tekocino. Menda je sumasumarum prhranek zaradi velike porabe, ce je motor hladen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Unknown_001 ::
TheBlueOne je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Porabe ne zmanjša :)) nekdo bo moral alternator gonit.
Jo jo. Alternator ne dela. Ce je akumulator preprazen se ne vklopi. Je navaden grelec in pumpa za "hladilno" tekocino. Menda je sumasumarum prhranek zaradi velike porabe, ce je motor hladen.
Alternator bo med vožnjo svoj davek pobral. Nč bat :))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
TheBlueOne ::
Jaz sem prej bil preprican, da je gretje na mestu luksuz, ki nekaj stane, potem pa sem brel test, na RTV ali Siol, kjer so dognali, da prihranis pri bencinu.
Unknown_001 ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz sem prej bil preprican, da je gretje na mestu luksuz, ki nekaj stane, potem pa sem brel test, na RTV ali Siol, kjer so dognali, da prihranis pri bencinu.
Oprosti ampak po prvem zakonu termodinamike tko na hitro... ne deluje logično.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
markoxxx ::
Zdravo...
DOma mamo enega megana 3 1.6 bencinarja. pa me zanima, klaj bi bla zanga optimalna vožna? ker zdaj nam kuri preveč, 8.3 irl
DOma mamo enega megana 3 1.6 bencinarja. pa me zanima, klaj bi bla zanga optimalna vožna? ker zdaj nam kuri preveč, 8.3 irl
Unknown_001 ::
Zdravo...
DOma mamo enega megana 3 1.6 bencinarja. pa me zanima, klaj bi bla zanga optimalna vožna? ker zdaj nam kuri preveč, 8.3 irl
Vožnja na odpad.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
TOP ::
Unknown_001 je izjavil:
Zdravo...
DOma mamo enega megana 3 1.6 bencinarja. pa me zanima, klaj bi bla zanga optimalna vožna? ker zdaj nam kuri preveč, 8.3 irl
Vožnja na odpad.
Gr8t ::
Zdravo...
DOma mamo enega megana 3 1.6 bencinarja. pa me zanima, klaj bi bla zanga optimalna vožna? ker zdaj nam kuri preveč, 8.3 irl
S takim avtom verjetno ne delaš 50km relacije v eno smer dnevno, tako da je poraba povsem ok, drugače bi itak že kupil dizla. Sam takega avta vsekakor nebi šparal, pospešuj kot se zagre do 5000.
K0l1br1 ::
Nekateri tukaj zapeljete vozilo očitno z avtoceste, kjer letite z mlinčkom vsaj 200 km/h, tako da je fajn na obratih, direkt v domačo garažo in še predenj rečete keks, ugasnete avto. Jap, turbino šparat, da bi imeli garažo 1km stran od AC pa ne.
blackbfm ::
Pazi to: prtisnes gumb za izklop start-stop sistema.. Al pa: drzis sklopko
To so tezke insiderske skrivnosti avtomobilske industrije ki jih nihce ne pozna. Pa ne naprej govort
To so tezke insiderske skrivnosti avtomobilske industrije ki jih nihce ne pozna. Pa ne naprej govort
Unknown_001 ::
Pazi to: prtisnes gumb za izklop start-stop sistema.. Al pa: drzis sklopko
To so tezke insiderske skrivnosti avtomobilske industrije ki jih nihce ne pozna. Pa ne naprej govort
Al pa če ne kompliciraš in se zanašaš na poka yoke.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
__prlek__ ::
Babi sn küpa B-Maxa 1.0 Turbo. Žre 9-10L ko ona vozi. Mestna-primestna vožnja.
Poraba je apsolutno preveka. Taki mlinček mora požreti nejveč 4-5L
Tira ga v obrate.Ko štarta od doma, v 1. navere mrzlega do konca-6000 RPM (srce mi trga ko čujem take gase)
Sicer avto skoči,ker je lahki in zato potegne.
Ko ga sam primem v roke, preštiman ka lepo vleče že pri malo prek kak 1000 RPM
Zato moraš čimpret prestavljati prestave v višjo. Tako se voziš 50kmh v 5 brzini
Taka vožnja ni agilna, je pa varčna
Je pa "downsizing" en veki nateg. Bojše bi blo večji motor, z pomočjo elektromotrja (mildhibrid)
Tu smo še komaj v povojih. Treba nam še leta razvoja
pa lep večer
Poraba je apsolutno preveka. Taki mlinček mora požreti nejveč 4-5L
Tira ga v obrate.Ko štarta od doma, v 1. navere mrzlega do konca-6000 RPM (srce mi trga ko čujem take gase)
Sicer avto skoči,ker je lahki in zato potegne.
Ko ga sam primem v roke, preštiman ka lepo vleče že pri malo prek kak 1000 RPM
Zato moraš čimpret prestavljati prestave v višjo. Tako se voziš 50kmh v 5 brzini
Taka vožnja ni agilna, je pa varčna
Je pa "downsizing" en veki nateg. Bojše bi blo večji motor, z pomočjo elektromotrja (mildhibrid)
Tu smo še komaj v povojih. Treba nam še leta razvoja
pa lep večer
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116876 (96191) | gddr85 |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67227 (47691) | blay44 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34365 (29965) | Siddh |
» | Vožnja pri visokih obratih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16645 (15029) | Blinder |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199876 (164889) | Spajky |