» »

Zakaj je bencin cenejši od dizla?

Zakaj je bencin cenejši od dizla?

1 2 3
4
5

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Saj res, se furam in vsepovsod vidim same hibride, res...

Vidiš več hibridov kot povprečen Zemljan dizlov. Plugin ali ne, to je nikakršna razlika.


Seveda je razlika. In to v vseh emisijah (pa ne zgolj 5 %) in seveda tudi v ceni, ki je za plugin precej višja.
BMW, VW, Mercedes si trdil da vsi delajo plugine. Vidim, da si ugotovil, da si brcal v temo in da nisi našel navadnih hibridov omenjenih znamk, ker jih pač ne delajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

VW golf 8 bo tudi mild hibrid, bmw in mercedes tudi dela na tem, plugine imajo pa že. Kar je sicer tudi po mojem zgrešeno enako kot dizel, ampak že danes imajo hibride (bolj navadne kot plugin) vsi japonci in korejci, kitajci, tudi kje kak ameriški. Teh se proda več kot dizlov.

zmaugy ::

Toyote itak v glavnem promovirajo navadne hibride, plugin sta samo dve (se mi zdi) verziji priusa, noben Lexus ni plugin. Ampak v Evropi (mislim na evropske proizvajalce) so hibridi še dokaj redki, kot si tudi ti napisal imajo plugine, verjetno bolj za to, da imajo povprečne emisije palete nižje in je zato morda po en na model (rajše manj).
Upam da bojo šli množično v plugine in manj v navadne hibride.
Pa da folk počaka in ne nabavlja zdaj množično bencincev namesto dizlov, ampak rajši plugine ali pa vsaj navadne hibride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

rok_p ::

www.globalpetrolprices.com

"All countries have access to the same petroleum prices of international markets but then decide to impose different taxes. As a result, the retail price of diesel is different."

Zakaj je dizel dražji od bencina? Ceste gradimo po polžje, obnavljamo jih še počasneje...kakšna tanka preplastitev vsake 4 leta...tako da verjetno zaradi tega nimamo takih lepih cen. Lahko se pa vprašate, koliko ljudi dela po raznih ministrstvih, zavodih, inštitutih (pa ne tistih ta pravih inštitutih ki se ukvarjajo z znanostjo) itd itd. Pač, rabijo plače.

Ni mi pa jasno, zakaj hudiča moramo imeti dražja goriva od avstrijcev...če bi imeli 10c ceneje, bi ves tranzit tankal v Sloveniji, pa še vsak bi kupil/pojedel kaj zraven.

Saj, ko bodo pa začeli prevladovati električni avtomobili...takrat bodo pa vsekali po elektriki...ne bojte se, ceneje ziher ne bo.
rok

Sparkxl ::

zmaugy je izjavil:

.
Pa da folk počaka in ne nabavlja zdaj množično bencincev namesto dizlov, ampak rajši plugine ali pa vsaj navadne hibride.


Bencinci se množično prodajajo že zadnje 2 leti. Cena dizla bo zdaj dala samo dodatni pospešek.
Vprašaj kakega prodajalca kako dolgo se caka na avte. Pri škodi recimo 2 meseca na traktor, 8 za tsi.
Pred 2 letoma sem bral da bo delež dizlov 2020 pod 20% prodanih. Takrat se mi je zdelo malo težko, zdaj vidim da z lahkoto, glede na to, da bo že letos samo okrog 30%.

Kaj naj rečem...detraktorizacija evrope je v polnem teku, popravlja se zgrešena politika izpred 20 let

J.McLane ::

Taka intelektualna srenja ko je na tem forumu pa še kar tavate v temi s tem CO2 in kako da Lexusi na avto.net nimajo zraven napisan CO2 :))

Zadeva glede CO2 je tako preprosta, da je kar malo smešno, CO2 je direktno vezan na porabo goriva, s tem da dizel izpusti VEČ CO2 na liter, da tako je, prav ste prebrali: VEČ na liter.

Vrednosti so točno znane:
1 Liter Benzin verbrennt zu 2,33 Kilogramm CO2
1 Liter Diesel verbrennt zu 2,64 Kilogramm CO2
1 Liter Autogas verbrennt zu 1,64 Kilogramm CO2
1 Kilogramm Erdgas verbrennt zu 2,79 Kilogramm CO2


Sedaj malo manj nabijanja in naj si vsak izračuna svoje g CO2/km in tu objavi rezultat, potem se pa lahko dalje pogovarjamo kdo ima kaj in koliko kateri naredi za planet.

Moj "bencinar" ki sem ga pred 8 leti kupil za 18k EUR ima v vseh teh letih povprečno porabo 4,72 l/100 km, kar nanese 110 g/km

Prosim lepo naj se tu gor javi nekdo z dizlom, ki bo kos temu rezultatu, in po možnosti naj bo to avto za 5 normalnih odraslih oseb, torej išče se dizel, ki nekomu realno pokuri 4,15 l/100 km skozi celo leto (zima, vročina, mesto, AC ...)


Toliko o Toyotini hibridni tehniki, ki bo samo še lahko prodala stare zaloge in zaprla proizvodnjo :)) Evropski proiizvajalci sploh ne slutijo v kakšni godli so s tem dražjim dizel gorivom, niti sanja se jim ne, žal, tudi zame, ker bo recesija neizbežna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

hojnikb ::

Vsak 2.0 dizl je zmožen 4,1L porabe pri takšni vožnji, kjer dobiš pri benzinarju 4,7 :)
#brezpodpisa

ziga1990 ::

hojnikb je izjavil:

Vsak 2.0 dizl je zmožen 4,1L porabe pri takšni vožnji, kjer dobiš pri benzinarju 4,7 :)


mislim da ima on hibrida ali pa na plin torej dizel nemore dobiti take porabe
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

A res? slabo bereš, jaz imam 8 letno POVPREČJE 4,7 l/100 km, in bencinar sem pisal v narekovajih, ker je to v bistvu Prius, sem mislil da je bilo dovolj očitno pa očitno ni bilo :D

Novi pogonski sklop je še učinkovitejši, povprečje preko 200 uporabnikov 4,4 l/100 km:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

tud na priusu bo taksno povprecje tezko z tipicno voznjo 130kmh.

itk pa verjamem ce bozas gas pr 100-110. Ampak z takim rezimom voznje mas potem tudi dizla z 4l.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Treba se je vprašat, če je steady speed 130 kmh, brez zaviranj in pospeševanj tipična uporaba? Tipična uporaba je kuča - poso, tiste enkrat na leto za na morje pa naj bo poraba 5,5, pa kaj pol?

Pa da ne bom samo o Toyoti, Hyundai/Kia imata hibride ki po CO2 krepko presegajo dizelsko konkurenco, pa Evropa lepo molči in skuša prodajati dizle na subvencioniranem dizlu, očitno je to samo še pravljica.

@hojnikb, pa pustiva kaj imaš ti in kaj jaz, odjadraj na spritmnonitor in poglej kaj pravi statistika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

hojnikb ::

again, cisto odvisno od rezima voznje. Men dizlska krava za 5 ljudi pije trenutno ~7L (stritkno kratke voznje po mestu, brez kaksnih relacij). Ce obrnem sliko v drug ekstrem; dolge relacije (za ilustracijo; delovni migrat ki se voz v AT) je povprecje 4.5-4.7 (voznja 120-130kmh). Pri sparanju (ala 90-100kmh z pihanjem na gas) pa tudi bp pod 4l po BC (taksnih vozenj sem manj kot za tank, ker pac nimam potrpljenja)

Pa ne gre za nuc druga kot navadn 2.0 zetor brez fancy smensi dodatkov. sprint pravi sicer kaksen liter vec povprecja v primerjavi z priusom, ampak tukaj je treba tudi upostevat ciljno publiko ki kupi taksna avta, ker tudi to vpliva na porabo ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Danes "navadn" 2.0 zetor ne obstaja več, ima gor obešen LNT, SCR, EGR in DPF.

"Navadn" Prius ima pri 112 kmh porabo 4,7 l/100 km (50 MPG pri 70 mph) Pri 96 kmh pa 3,7 l/100 km.

Torej pri 114 kmh ekvivalent 4,1 l/100 km dizlu v CO2 merilih, na AC.

Torej na AC je po CO2 enak, če ne boljši, v mestu pa enostavnu ubije dizla v porabi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

hojnikb ::

jasno, v mestu dizel nima kaj iskat. Ampak ce damo v mix AC, pa stvar ni vec tako enoznacna, sploh ko upostevas porabo hibrida pri konstatnih 130-150kmh.

Right tool for the right job i suppose. Osebno bi mel najbolj odgovarjal plugin hibridek z kaksnih 50km dosega z dizlsko osnovo (ali pa kaksen benzin, ki ni atkins). Na zalost se ekonomija obrne proti zetorju, ker bi slednji primerljiv stal se kaksnih 15 let nafte zram :)
#brezpodpisa

ziga1990 ::

hojnikb je izjavil:

jasno, v mestu dizel nima kaj iskat. Ampak ce damo v mix AC, pa stvar ni vec tako enoznacna, sploh ko upostevas porabo hibrida pri konstatnih 130-150kmh.

Right tool for the right job i suppose. Osebno bi mel najbolj odgovarjal plugin hibridek z kaksnih 50km dosega z dizlsko osnovo (ali pa kaksen benzin, ki ni atkins). Na zalost se ekonomija obrne proti zetorju, ker bi slednji primerljiv stal se kaksnih 15 let nafte zram :)




niti ni tok slab pri 130 km/h
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

nic kaj posebnega, to so zetor stevilke, ce smo posteni. Nikjer sicer ne pise za kater model tocno gre, kaksna plugin varjanta, kjer se elektropogon pomaga zram (in s tem zmanjsuje load na bencin motor) bo jasno manjsa poraba.
#brezpodpisa

J.McLane ::

@hojnikb, poraba se ne meri samo v litrih, poraba se meri v porabljeni energiji (bencin ima nekje 13% nižjo energijsko vrednost), lahko tudi v porabljenem denarju (bencin je cenejši)...

Če nebi bila trošarina na dizel strani, bi vam odklenkalo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

visja trosarina na dizl bi mela ripple effekt na se marsikaj druga kot dizlske zetorje na AC.
#brezpodpisa

J.McLane ::

Postopna sprememba v roku nekih 5 let nebi imela nobenega ripple effekta, sedaj je pa čisto mogoče da ga bo, ko je trg rekel svoje, trg je neizprosen in očitno se bodo za "cestni dizel" sedaj borili še ladjarji, nič dobregha ne bo iz tega...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

D3m ::

hojnikb je izjavil:

jasno, v mestu dizel nima kaj iskat. Ampak ce damo v mix AC, pa stvar ni vec tako enoznacna, sploh ko upostevas porabo hibrida pri konstatnih 130-150kmh.

Right tool for the right job i suppose. Osebno bi mel najbolj odgovarjal plugin hibridek z kaksnih 50km dosega z dizlsko osnovo (ali pa kaksen benzin, ki ni atkins). Na zalost se ekonomija obrne proti zetorju, ker bi slednji primerljiv stal se kaksnih 15 let nafte zram :)


Ima partner od sestrične. Peugeot 408 SW e-HDI.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Postopna sprememba v roku nekih 5 let nebi imela nobenega ripple effekta, sedaj je pa čisto mogoče da ga bo, ko je trg rekel svoje, trg je neizprosen in očitno se bodo za "cestni dizel" sedaj borili še ladjarji, nič dobregha ne bo iz tega...

ko bo bolsa (beri cenejsa) alternativa tudi za ladje, tovornjake, delovne stroje itd bo pa tudi dizl sel pocasi proti smetiscu zgodovine.
Do takrat pac dizl, ce bos hotu se naprej met "free shipping" iz cajne.
#brezpodpisa

chucki ::

Sparkxl je izjavil:

zmaugy je izjavil:

.
Pa da folk počaka in ne nabavlja zdaj množično bencincev namesto dizlov, ampak rajši plugine ali pa vsaj navadne hibride.


Bencinci se množično prodajajo že zadnje 2 leti. Cena dizla bo zdaj dala samo dodatni pospešek.
Vprašaj kakega prodajalca kako dolgo se caka na avte. Pri škodi recimo 2 meseca na traktor, 8 za tsi.
Pred 2 letoma sem bral da bo delež dizlov 2020 pod 20% prodanih. Takrat se mi je zdelo malo težko, zdaj vidim da z lahkoto, glede na to, da bo že letos samo okrog 30%.

Kaj naj rečem...detraktorizacija evrope je v polnem teku, popravlja se zgrešena politika izpred 20 let


Še sreča sem na 18 let starem bmw e46 320i :D Zame se ni nič spremenilo, razen da sem prihranil ogromno pri menjavi avtomobilol.... Ko kupiš. vozi 10+ let, druga ni...
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

zmaugy ::

J.McLane je izjavil:

Taka intelektualna srenja ko je na tem forumu pa še kar tavate v temi s tem CO2 in kako da Lexusi na avto.net nimajo zraven napisan CO2 :))

Zadeva glede CO2 je tako preprosta, da je kar malo smešno, CO2 je direktno vezan na porabo goriva, s tem da dizel izpusti VEČ CO2 na liter, da tako je, prav ste prebrali: VEČ na liter.

Vrednosti so točno znane:
1 Liter Benzin verbrennt zu 2,33 Kilogramm CO2
1 Liter Diesel verbrennt zu 2,64 Kilogramm CO2
1 Liter Autogas verbrennt zu 1,64 Kilogramm CO2
1 Kilogramm Erdgas verbrennt zu 2,79 Kilogramm CO2


Sedaj malo manj nabijanja in naj si vsak izračuna svoje g CO2/km in tu objavi rezultat, potem se pa lahko dalje pogovarjamo kdo ima kaj in koliko kateri naredi za planet.

Moj "bencinar" ki sem ga pred 8 leti kupil za 18k EUR ima v vseh teh letih povprečno porabo 4,72 l/100 km, kar nanese 110 g/km

Prosim lepo naj se tu gor javi nekdo z dizlom, ki bo kos temu rezultatu, in po možnosti naj bo to avto za 5 normalnih odraslih oseb, torej išče se dizel, ki nekomu realno pokuri 4,15 l/100 km skozi celo leto (zima, vročina, mesto, AC ...)


Toliko o Toyotini hibridni tehniki, ki bo samo še lahko prodala stare zaloge in zaprla proizvodnjo :)) Evropski proiizvajalci sploh ne slutijo v kakšni godli so s tem dražjim dizel gorivom, niti sanja se jim ne, žal, tudi zame, ker bo recesija neizbežna.


Tole je Prius navadni hibrid:

https://www.nextgreencar.com/view-car/6...

Tole Prius plugin:

https://www.nextgreencar.com/view-car/6...

Razlika je očitna, ane? V prid pluginom. Ampak večina hibridnih Toyot je na vadnih hibridov, ki imajo vsi slabši rezultat glede emisije CO2 od Priusa (navadnega hibrida)


Tole je Hyundai Ioniq plugin:

https://www.nextgreencar.com/view-car/6...

Po uradnih podatkih boljsi od Priusa plugin pa mislim da je cenejši, da ne omenjam, da ne izgleda kot smešna vesoljska ladja, kot izgleda Prius (sploh neprebavljiv je v kabini).
Se pravi Toyota je malo zaspala, ane? Res ima največ hibridov, ampak so jo ujeli. Na elektriki pa kot se mi zdi je sploh ni nikjer.


Glede dizlov in tipične uporabe: za tisti režim, ki si ga opisal, je dizel brezveze. Me pa zanima kako bi se Prius obnesel na avtocesti na razdalji 400-500 km v eno smer s hitrostjo nad 160 km/h.
Kje bi hibridni sklop zmanjševal porabo pri zelo hitri vožnji brez zaviranja z ne ravno preveč zmogljivim motorjem? V primerjavi z 2.0 dizlom s 190 km.

FTad ::

hojnikb je izjavil:

again, cisto odvisno od rezima voznje. Men dizlska krava za 5 ljudi pije trenutno ~7L (stritkno kratke voznje po mestu, brez kaksnih relacij). Ce obrnem sliko v drug ekstrem; dolge relacije (za ilustracijo; delovni migrat ki se voz v AT) je povprecje 4.5-4.7 (voznja 120-130kmh).


Potrjujem cifro. Po tisti ravnini med Grazom in Mariborom je pri tempomat voznji 130km/h s polnim avtom (5 oseb) poraba pri cca 5L.

Idealno bi bil hibrid dizel+elektrika. Elektrika za ene 50km, da imas za po mestu, ko si pa na AC, pa prestavis na dizel. win-win

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

Meizu ::

J.McLane je izjavil:

A res? slabo bereš, jaz imam 8 letno POVPREČJE 4,7 l/100 km, in bencinar sem pisal v narekovajih, ker je to v bistvu Prius, sem mislil da je bilo dovolj očitno pa očitno ni bilo :D

Novi pogonski sklop je še učinkovitejši, povprečje preko 200 uporabnikov 4,4 l/100 km:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...


Torej blokiras promet na hard ali pa vozis neka mala jajcka, ki spet najverjetneje blokirajo promet. Tak, bencinski pojzl.

zmaugy ::

FTad je izjavil:

hojnikb je izjavil:

again, cisto odvisno od rezima voznje. Men dizlska krava za 5 ljudi pije trenutno ~7L (stritkno kratke voznje po mestu, brez kaksnih relacij). Ce obrnem sliko v drug ekstrem; dolge relacije (za ilustracijo; delovni migrat ki se voz v AT) je povprecje 4.5-4.7 (voznja 120-130kmh).


Potrjujem cifro. Po tisti ravnini med Grazom in Mariborom je pri tempomat voznji 130km/h s polnim avtom (5 oseb) poraba pri cca 5L.

Idealno bi bil hibrid dizel+elektrika. Elektrika za ene 50km, da imas za po mestu, ko si pa na AC, pa prestavis na dizel. win-win


Obstajajo, ampak jih dizel panika ubija.

Meizu ::

Dizel hibrid bi bil the shit.

Utk ::

Meizu je izjavil:

Dizel hibrid bi bil the shit.

Res je, šit.

WhiteAngel ::

Sosed ima Volvota V60 plugin hibrida na dizlu. Uvozil ga je pa iz Nemcije, ker ga tu ne prodajajo.

zmaugy ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Dizel postaja drag in kompliciran zaradi vseh ekstra filtrov, vi bi pa kompliciran dizel uparili s kompliciranim hibridom. To je neumna ideja. Hibrid rabi čim bolj poceni in enostaven motor. Ker dela večino časa v idealnih obratih tudi kot bencinar ne bo porabil veliko.
Ja, v teoriji za podiranje rekordov je lahko dizel hibrid dober, v praksi bo pa pretežak, predrag in ne bo kaj veliko prišparal proti dobremu bencinskemu.

J.McLane ::

@zmaugy, prosim prizanesi nam s teorijo in tem starim NEDC podatkom (nextgreencar), ki z realnostjo nimajo nobene veze, sem lepo napisal kaj je CO2, to je poraba goriva, porabo goriva ve vsak sam zase, lahko si pa ogledaš real-world statistiko na spritmonitor.

@Meizu, ja blokiram promet in vseh 2.800 uporabnikov Priusa na spritmonitorju tudi, medtem ko dizel fahrerji na spritmonitorju vsi dirkajo po Nurburgringu in potem zmerijo porabo. :))

Na koncu je pomembna cena avta, dizel hibrid v obliki kot ga delajo evropski proizvajalci ni cenovno konkurenčen. Cenovno konkurenčen hibrid mora imeti poceni in preprost motor, menjalnik pa v celoti mora prevzeti generator-motor naveza.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

-valvoline- ::

dalec najboljsa varijanta bi bila 100% elektricni pogon brez menjalnika, strom pa proizvajal generator-motor na metan k bo delal on/off pri optimalnih pogojih in vrtljajih z cimvisjim izkoristkom, z bufer baterijo za 50km dosega.

Utk ::

Tako ja, nekaj takega.

J.McLane ::

Takole se dela hibrida:


Ali pa takole (brez ene sklopke, fiksni zobniki brez šaltanja):


Kaj uporabiš za generator je tvoja stvar.

Pred leti se spomnim da sem gledal statisitko prodaje goriv v sloveniji, če me spomin ne vara je bilo dizla prodanega 1,3 neke enote, bencina pa 0,5 enote. Če bi gospodarstvo še naprej ostalo na dizlu, ostali bi pa šli na bencin, problema z dražjim dizlom sigurno nebi imeli, razmerje porabe bi bilo pa blizu 1:1.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Sparkxl ::

Če ima hibrid 2l več porabe kot zetor ga takoj vzamem, samo da ne rabim poslušat ropota in prenašat tresenja. Jebiga, očitno ste zetor vozniki tako revni, da morate na vsaki deci porabe gledati

zmaugy ::

J.McLane je izjavil:

@zmaugy, prosim prizanesi nam s teorijo in tem starim NEDC podatkom (nextgreencar), ki z realnostjo nimajo nobene veze, sem lepo napisal kaj je CO2, to je poraba goriva, porabo goriva ve vsak sam zase, lahko si pa ogledaš real-world statistiko na spritmonitor.

@Meizu, ja blokiram promet in vseh 2.800 uporabnikov Priusa na spritmonitorju tudi, medtem ko dizel fahrerji na spritmonitorju vsi dirkajo po Nurburgringu in potem zmerijo porabo. :))

Na koncu je pomembna cena avta, dizel hibrid v obliki kot ga delajo evropski proizvajalci ni cenovno konkurenčen. Cenovno konkurenčen hibrid mora imeti poceni in preprost motor, menjalnik pa v celoti mora prevzeti generator-motor naveza.


Ojej, hvala ker si nam povedal, da je emisija CO2 v bistvu sorazmerna s porabo goriva. Zdaj bo vsem lažje.
Nisem zasledil na strani, ki jo pljuvaš, a to se je uporabilo različne metode za različne avtomobile? Verjetno bolj zajebane za Toyote, svetovna zarota verjetno.
Kakšno porabo ima vsak od nas in to potem generalno aplicirati na vse, je seveda bedarija, ker kolikor sem lahko prečital iz tvojega posta, ti voziš kot star foter. Jaz pač ne in zato najina podatka nista primerljiva glede tipov avtov.
Lahko pa ti povem, da mi je atmosferski 1.6 L VTEC bencinar na avtocesti porabil do 11 L/100 km, na tej isti avtocesti pa mi 2.0 dizel porabi pod 7 L/100 km. S tem da se s tem dizlom peljem veliko hitreje in da je precej večji in težji.

Utk ::

Meni je bencinar porabil 11 litrov na avtocesti v Sloveniji ko se nisem spustil pod 180. Seveda pri 180 porabi še več kot 11, ampak realno se ne voziš stalno toliko, če ne drugega, imaš vsakih 10 minut (pri 180) kakšno cestninsko postajo, obvoznico, tunel ali nekaj.
Pomeni, da si ali norc ali pa ne znaš vozit.

stara mama ::

Markus386 je izjavil:


Torej če navežem na izpuhe... če gledamo izpuhe avtov, pa dodamo zraven vse fabrike, tovorne ladje, itd., pa pritiskamo na avte, ostale pa pustimo "na miru", a ima to sploh kak smisel?

Na mednarodnem odprtem morju res ni nekih emisijskih predpisov. Ampak važno, da imajo forumski troli ala Utk in podobni kaj za delat, čeprav lahko bolj pripomore k manj NOx in CO2 s tem, da kupi kako stvar manj.
Hudiča, še trolanje po forumu povzroča nek CO2 odtis!
Ekologija™ in Trajnost™

J.McLane ::

Ne gre za nobeno čarovnijo, okoliščine so pač take da živim 40 km stran od AC, če bi se fural samo po AC bi bila poraba 5,5 l/100 km. Čista fizika mi onemogoča, da bi porabo spravil preko 5 l na mojih relacijah, kljub temu da sem med hitrejšimi vozniki, pa če verjameš ali ne.

Lahko še malo teorije, če koga zanima, dizel vs. Toyota bencin hibrid.

Bencinar v hibirdu ima 40% učinkovitost, to dosega v območju blizu WOT, pri vrtljajih od 1.200 do recimo 3.000, zaradi atkinsonovega cikla in PFI motor pri teh obratih daje od sebe samo 120 Nm.
Dizel motor ima učinkovitost 43% prav tako blizu WOT, pri podobnih vrtljajih, ampak ima hitro preko 300 Nm.

Za 130 kmh na AC recimo da avto potrebuje na ravnini 25 kW moči. Dizel s fiksnimi prestavami bo recimo imel 1800 obratov, za 25 kW bo deloval pri 130 Nm, kar je zgolj nekih 40% moči ki jo premore motor, kar pomeni da ne bo dosegal 43% učinkovitosti. NA Bencin hibrid bo za 25 kW v idealnem območju - 1800 rpm in 130 Nm.

OK, OK, spremenimo scenarij se peljemo po AC po rahlem klancu navzdol in potrebujemo samo 10 kW za vzdrževanje hitrosti, dizel bo še vedno v končni prestavi pri 1800 obratih, poraba bo mala ampak učinkovitost je padla še bolj. Bencin hibrid bo v takem scenariju lepo spustil obrate na 1200 in še vedno deloval blizu WOT v sweet spot učinkovitosti. Obrati motorja v hibridu se ves čas prilagajo in iščejo sweet spot učinkovitosti motorja.

Scenarija mestne uporabe ali nižjih hitrosti pa mislim, da ni potrebno razlagat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Meizu ::

J.McLane je izjavil:

Ne gre za nobeno čarovnijo, okoliščine so pač take da živim 40 km stran od AC, če bi se fural samo po AC bi bila poraba 5,5 l/100 km. Čista fizika mi onemogoča, da bi porabo spravil preko 5 l na mojih relacijah, kljub temu da sem med hitrejšimi vozniki, pa če verjameš ali ne.

Lahko še malo teorije, če koga zanima, dizel vs. Toyota bencin hibrid.

Bencinar v hibirdu ima 40% učinkovitost, to dosega v območju blizu WOT, pri vrtljajih od 1.200 do recimo 3.000, zaradi atkinsonovega cikla in PFI motor pri teh obratih daje od sebe samo 120 Nm.
Dizel motor ima učinkovitost 43% prav tako blizu WOT, pri podobnih vrtljajih, ampak ima hitro preko 300 Nm.

Za 130 kmh na AC recimo da avto potrebuje na ravnini 25 kW moči. Dizel s fiksnimi prestavami bo recimo imel 1800 obratov, za 25 kW bo deloval pri 130 Nm, kar je zgolj nekih 40% moči ki jo premore motor, kar pomeni da ne bo dosegal 43% učinkovitosti. NA Bencin hibrid bo za 25 kW v idealnem območju - 1800 rpm in 130 Nm.

OK, OK, spremenimo scenarij se peljemo po AC po rahlem klancu navzdol in potrebujemo samo 10 kW za vzdrževanje hitrosti, dizel bo še vedno v končni prestavi pri 1800 obratih, poraba bo mala ampak učinkovitost je padla še bolj. Bencin hibrid bo v takem scenariju lepo spustil obrate na 1200 in še vedno deloval blizu WOT v sweet spot učinkovitosti. Obrati motorja v hibridu se ves čas prilagajo in iščejo sweet spot učinkovitosti motorja.

Scenarija mestne uporabe ali nižjih hitrosti pa mislim, da ni potrebno razlagat.





Pa spravi to v hibrida.

zmaugy je izjavil:

Meizu je izjavil:

Dizel hibrid bi bil the shit.


https://www.nextgreencar.com/view-car/5...

https://www.nextgreencar.com/view-car/5...


Sam kaj ko jih pri nas ni. Uvažat mi pa ni fora, preveč jebancije s tem. Ampak to je to!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

J.McLane ::

Še enkrat vse je v ceni, Toyota je sposobna naredit Aurisa hibrid za 20k €, konkurenca je pa sposobna naredit dizla z DCT za podobno ceno. Bo kupec presodil.

Tele Volvo in MB plug-in variante ne bodo na trgu še desetletja spremenile NIČ, ker so količine premajhne in ker je cena iz nekega drugega planeta.

Nov design motorja (opposed piston) bo v avto hodil toliko časa da bomo prej že vsi na električnih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

stara mama ::

Meizu je izjavil:


Sam kaj ko jih pri nas ni. Uvažat mi pa ni fora, preveč jebancije s tem. Ampak to je to!

V bistvu ne, samo si pač len.
Ekologija™ in Trajnost™

Meizu ::

stara mama je izjavil:

Meizu je izjavil:


Sam kaj ko jih pri nas ni. Uvažat mi pa ni fora, preveč jebancije s tem. Ampak to je to!

V bistvu ne, samo si pač len.


Jebiga.

J.McLane je izjavil:

Še enkrat vse je v ceni, Toyota je sposobna naredit Aurisa hibrid za 20k EUR, konkurenca je pa sposobna naredit dizla z DCT za podobno ceno. Bo kupec presodil.

Tele Volvo in MB plug-in variante ne bodo na trgu še desetletja spremenile NIČ, ker so količine premajhne in ker je cena iz nekega drugega planeta.

Nov design motorja (opposed piston) bo v avto hodil toliko časa da bomo prej že vsi na električnih.


Heh. Na prehod na električne avte so bova oba načakala toliko, da bova prej v penziji kot bo kaj iz tega. Razen če imaš neko revolucionarno idejo kako zagotovit električno energijo za tolikšen vozni park.

Do takrat bo opposed piston dizel že 150x v produkciji, bencinar bo pa spet na slabšem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

tikitoki ::

krneki0001 je izjavil:

jype je izjavil:

D3m je izjavil:

Če se ne motim je zaradi ladijskega prometa, ki je bolj onesnažuje, kot pa vsi diesel avtomobili v evropi.
Ladje, ki zares onesnažujejo, ne kurijo plinskega olja.


Kurijo mazut.

Naj bi najvecjih 10 ladij na svet proizvedlo v enem mesecu delovanja toliko svinjarije, kot vsi avtomobili na svetu skupaj.


Sounds like bullshit. Stotine miljonov prevoznih sredstev vs 10 jebenih ladij:).

D3m ::

Nope. No bullshit.
|HP EliteBook|R5 6650U|

tikitoki ::

Yes, complete bullshit.

Transportation is number one source of co2 emissions.

The International Maritime Organization (IMO) estimates that Carbon dioxide emissions from shipping were equal to 2.2% of the global human-made emissions in 2012.

To dvoje in trditev o 10 ladjah ne gre skupaj.

in ti trdis, da 1 ladja proizvede vecje onesnazenje, k 1.000.000.000 avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Utk ::

Na mednarodnem odprtem morju res ni nekih emisijskih predpisov. Ampak važno, da imajo forumski troli ala Utk in podobni kaj za delat, čeprav lahko bolj pripomore k manj NOx in CO2 s tem, da kupi kako stvar manj.
Hudiča, še trolanje po forumu povzroča nek CO2 odtis!

Na žalost šele od 2020 naprej.
https://www.cnbc.com/2018/08/22/imo-202...
Jasno, da je bilo težko zahtevat karkoli od ladij sred oceana, če so se nam pa pod okni vozili dizli.

D3m ::

@tikitoki

To je un trdil. Gledati je treba celotni ladijski promet.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

tikitoki ::

Bottom line prides do tega, da naj bi se to nanasalo na zveplo, ki ga ladisjak goriva ocitno vsebujejo ogromno. Sam kle neakteri nekriticno to prenesjo na celotno polucijo.

Ladijski promet je bistveno bolj ucinkovit, k kopenski. Oziroma, porabis manj energije in sprostis manj CO2 za prevoz enake kolicine tovora.

D3m je izjavil:

@tikitoki

To je un trdil. Gledati je treba celotni ladijski promet.


Na pladnu sem ti serviral podatek, da celotni ladijski promet doprinese zgolj 2,2% k vsem nasim izpustim CO" v atmosfero. Verjetno gre za desetisoce ladij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150541 (40612) -valvoline-
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40658677 (46514) m0LN4r

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157200217 (160379) BigWhale
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40496098 (73304) MadMax

Več podobnih tem