» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
47 / 47
»
»»

energetik ::

GodoBoy je izjavil:

Če v Toyotinem hibridu baterija izgubi pol ali več svoje kapacitete, ti jo zamenjajo v garanciji? Ali se noben s tem ne ukvarja, ker pač avto še vedno dela, uporabnik pa pač mal več bencina pokuri?
Sama kapaciteta v hibridu niti ni problem, ker se to praktično do konca ne bo poznalo pri delovanju in porabi.
Problem rata le, če celice niso več dobro zbalansirane.
vires in numeris

dunda ::

Po nekaj mesecih vožnje z RAV4 Hybrid sem na blog spravil nekaj vrstic, če slučajno koga zanima in mu je bog namenil nekaj minut časa: RAV4 Hybrid AWD
https://www.kacnje.eu

River0123 ::

Kako pa so hibridi na dolgi rok oz. v smislu dolgih prog ob predpostavki, da delaš letno 30-40k km?

tony1 ::

B.p.

Kako dolgo boš imel avto? Če si navajen dizla naredi računico, če se dizel bolj splača ali ne (ne pozabi na vzdrževanje, kjer bo dizel dražji, vsaj od 150k km naprej zagotovo; to pa boš hitro dosegel). Pa dizel ima večji tank od hibrida.

Ima pa bencinar tudi svoje prednosti: pozimi te manj zebe in roke ti ne smrdijo po tankanju :)

River0123 ::

Avto bi imel čimdlje oz. dokler bo bolj ekonomično popravljanje kot menjava. 10 let bi blo fajn, bo pa avto takrat na 350.000 tisoč km.
Pri dizlu vem, da bo zdržal tako dolgo če je vsaj 1.5 ali idealno 2.0, je pa drago vzdrževanje.
Za te hibride pa poznam premalo ljudi, ki bi z njimi delalo take relacije. Toyote zgledajo dobre in zanesljive. Ampak ti najbolj zvoženi/taxi variante so navadno še dizli in ne vem kako je sedaj z prehodom na hibride.

Dejansko pa razmišljam na momente, da bi po 15ih letih šel nazaj na bencinarja. Če bi vzel z ročnim menjalnikom je to 5-7 jurjev prihranka naprav dizlu/hibridu.
Ampak ja, bencinar za 350k km mogoče pride ceneje od dizla, je pa za toliko več obiskov mehanika...če pride do take kilometrine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: River0123 ()

IL_DIAVOLO ::

tony1 je izjavil:

B.p.

Kako dolgo boš imel avto? Če si navajen dizla naredi računico, če se dizel bolj splača ali ne (ne pozabi na vzdrževanje, kjer bo dizel dražji, vsaj od 150k km naprej zagotovo; to pa boš hitro dosegel). Pa dizel ima večji tank od hibrida.

Ima pa bencinar tudi svoje prednosti: pozimi te manj zebe in roke ti ne smrdijo po tankanju :)


Skoda ker nimajo rokavic na pumpah.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

tony1 ::

Rokavic z luknjicami :-D.

River: s Toyotinim hibridom se nimaš česa bati, taksisti so priuse plus vsi gonili do 500k km in še čez (podobne izkušnje imajo tudi Američani). Ker boš veliko časa preživel na cesti, bi sam gledal 2.0+ motorje, ker bo vožnja bolj udobna.

Se pa hibrid zaradi eCVT menjalnika pelje nekoliko specifično (glasno npr. ob pospeševanju ob uvozu na AC), obvezno ga dobro preizkusi pred nakupom (preizkusi isti model IN motor, kot bi ga kupil), po isti relaciji kot jo delaš dnevno (če je dolga in bi kaj komplicirali, ponudi, da na koncu natankaš porabljen bencin). Če boš imel nato najmanjši dvom, da bi te lahko hibrid med vožnjo motil, potem raje vzemi dizla avtomatika...

Kako velik avto te zanima, oz. kateri model gledaš?

Še to: ker gre za res veliko kilometrov in bo udobje pomembno, si kaj gledal Lexuse (motorji so isti)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Comandante ::

dunda je izjavil:

Po nekaj mesecih vožnje z RAV4 Hybrid sem na blog spravil nekaj vrstic, če slučajno koga zanima in mu je bog namenil nekaj minut časa: RAV4 Hybrid AWD

Super, zelo zanimivo, hvala za izcrpen opis. Tudi sam imam CX-5, sicer ima komaj 80kkm, tako da se lep cas ne bom menjaval.

Se pa govori, da bo naslednja generacija CX-5, ki pride drugo leto, imela na voljo tudi hibridni pogonski sklop od Toyote. Toyota drzi delez v Mazdi. To bi bila kar zmagovalna kombinacija pomoje. Ceprav, se bolje bi bilo, ce bi v CX-5 dali novega 6 cilindrskega bencinarja in dizla, ampak ne bodo. Najbrz niti ne bo prostora.

dunda ::

Comandante je izjavil:

dunda je izjavil:

Po nekaj mesecih vožnje z RAV4 Hybrid sem na blog spravil nekaj vrstic, če slučajno koga zanima in mu je bog namenil nekaj minut časa: RAV4 Hybrid AWD

Super, zelo zanimivo, hvala za izcrpen opis. Tudi sam imam CX-5, sicer ima komaj 80kkm, tako da se lep cas ne bom menjaval.

Se pa govori, da bo naslednja generacija CX-5, ki pride drugo leto, imela na voljo tudi hibridni pogonski sklop od Toyote. Toyota drzi delez v Mazdi. To bi bila kar zmagovalna kombinacija pomoje. Ceprav, se bolje bi bilo, ce bi v CX-5 dali novega 6 cilindrskega bencinarja in dizla, ampak ne bodo. Najbrz niti ne bo prostora.


Hvala.
Ja, Mazda mi je zdelo všeč. Res kakovostna izdelava, ne ozirajo se toliko na trende ... v redu so. Edino z dizli je kar precej težav pri nekaterih zadevah (še posebej nekateri letniki).
https://www.kacnje.eu

Comandante ::

Ja, japonci niso nikoli prevec vlagali v razvoj dizlov. Moj sicer je 2,2 dizel, ker sem avto kupil v familiji, ter sem ga dobil zelo ugodno. Sicer bi brez razmisljanja vzel bencinarja.

Morda pa ga bom zamenjal za naslednjo generacijo CX-5, ce bodo dali not Toyotin 2,5 hibridni sklop. Ker Toyotini hibridi so leta pred ostalimi.

nejc_nejc ::

C5x z 1.2 mlinckom dalec od ds, cx oziroma xm. Prodajo jih 0, zato gre ven iz proizvodnje.

Gambino ::

River0123 je izjavil:

Kako pa so hibridi na dolgi rok oz. v smislu dolgih prog ob predpostavki, da delaš letno 30-40k km?


Taksisite vprašaj, pravijo da so Toyotini hibridi top of the TOP.
Pred kratkim sem bil v Rimu, večinoma samo Toyote hibridi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

solatjek ::

https://www.facebook.com/groups/9381845...

Sklepam, da gre za Dynamic Force motor s prostornino 2,5 litra - 644.000 km oz. 400.000 milj.

feryz ::

Ampak spodaj je pa passat z 1,4 milijona km.
Kar ne pomeni, da bodo vsi laufali tako dolgo, ne Toyota, ne VW. Nekateri pa.

Bi moral iti mojega tastarga Mondeota pogledat, ampak se danes vlačijo naokrog.
2008 2.0 TD, automatic, preko pol milijona jih ima. Menjali smo eno šobo in to je to. Olje v menjalniku je še original.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

J.McLane ::

To so lepe zgodbice, ampak precej podobne tistim sto let starim kadilcem. Za neko oceno potrebuješ večji vzorec, potem pa statisitka dela svoje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

mikhaair ::

https://www.facebook.com/share/p/LFMC2R...

Tukaj EV Clinic malo o Toyotonih hibridih, taksijih, popravilih, predvsem starejših tipov baterij.

solatjek ::

Za menoj prvi servis Toyote hibrida:
- olje, filter
- filter zraka kabine
- aditiv za gorivo za čiščenje motorja
- centriranje prednjih koles na mojo željo
- software-ski updajti, ki jih je izdala Toyota (cca 30 minut je trajalo)
- nastavitev upravljanja stekel z daljincem na mojo željo

Cena: 270€ za vse skupaj.

Sprejemljivo za pooblaščenca, znanci se pogovarjajo o 400€ do 500€ za kakšnega MB, BMW, tudi kak iz PSA je že blizu 400 - govorim o prvem servisu, kjer se ne dela skoraj nič.

tony1 ::

" - aditiv za gorivo za čiščenje motorja"

S temle so tudi mene poslili na Hyundaiju, pri 15k km.

Seveda gre za totalen nateg, tak aditiv je smiselen le, če avto ne bi pravilno deloval. Moderen bencin ima vse potrebne aditive (ne ti ne jaz se pa nisva vozila po Ukrajini, kaj šele - bog ne daj, RF), ker jih predpisujejo standardi. Poleg tega je bencin sam po sebi izjemno dobro topilo, včasih, ko še ni bilo pralnih strojev, se je tudi cunje doma pralo z bencinom, in kasneje še kak flek iz pleha na avtu z njim pucalo...

Svinje.

AvtoR ::

solatjek je izjavil:

Za menoj prvi servis Toyote hibrida:
- olje, filter
- filter zraka kabine
- aditiv za gorivo za čiščenje motorja
- centriranje prednjih koles na mojo željo
- software-ski updajti, ki jih je izdala Toyota (cca 30 minut je trajalo)
- nastavitev upravljanja stekel z daljincem na mojo željo

Cena: 270€ za vse skupaj.

Sprejemljivo za pooblaščenca, znanci se pogovarjajo o 400€ do 500€ za kakšnega MB, BMW, tudi kak iz PSA je že blizu 400 - govorim o prvem servisu, kjer se ne dela skoraj nič.


Na katerem servisu, če ni skrivnost? Lahko tudi zasebno.
Upravljanje stekel z daljincem si želim tudi sam.
Pa še eno vprašanje, so software updejti prinesli kakšno novo funkcionalnost, ali je vse tako kot prej?

solatjek ::

AvtoR je izjavil:


Na katerem servisu, če ni skrivnost? Lahko tudi zasebno.
Upravljanje stekel z daljincem si želim tudi sam.
Pa še eno vprašanje, so software updejti prinesli kakšno novo funkcionalnost, ali je vse tako kot prej?


Imaš ZS - da ne bom javno reklame delal.
Stekla si lahko odkleneš z OBDII vmesnikom tudi sam, garancija se s tem ne izmiči.
Updejti vidnih sprememb niso prinesli, je pa trajalo 30 minut, da je vse updejtal.

Utk ::

tony1 je izjavil:

" - aditiv za gorivo za čiščenje motorja"

S temle so tudi mene poslili na Hyundaiju, pri 15k km.

Seveda gre za totalen nateg, tak aditiv je smiselen le, če avto ne bi pravilno deloval. Moderen bencin ima vse potrebne aditive (ne ti ne jaz se pa nisva vozila po Ukrajini, kaj šele - bog ne daj, RF), ker jih predpisujejo standardi. Poleg tega je bencin sam po sebi izjemno dobro topilo, včasih, ko še ni bilo pralnih strojev, se je tudi cunje doma pralo z bencinom, in kasneje še kak flek iz pleha na avtu z njim pucalo...

Svinje.

Kolk km pa ima tvoj hyundai?

J.McLane ::

Jaz ta aditiv vedno zavrnem, pa se nihče ne sekira glede tega, tudi uveljavljanje jamstva sem že imel in so bili zelo korektni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Toyota ga priporoča, čeprav ga ne rabi, ker ima dual port itd, hyundai, ki ga rabi, so pa včasih trdili, da ga ne. Sej kolk je razlika ne vem, čist možno da začnejo hyundaiji cukat z njim in brez njega...

solatjek ::

Za ta aditiv se ne bom sekiral, če je bilo 30k€+ za avto, bo pa še teh 10 ali 15€ za ta aditiv enkrat letno.

Noben še nikoli ni napisal, kaj mu je crknilo na hibridni toyoti. Kakšne okvare ste imeli in pri kakšni starosti/kilometrini?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

MrStein ::

Drugo leto: zavorni diski prerjaveli (ker se ne uporabljajo pogosto)

Zamenjali garancijsko in svetovali, naj več zaviram.

Racionalen odgovor je seveda: zakaj to ne poveste firmveru? Ampak kaj bi o tem s serviserjem, ki nima vpliva.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tony1 ::

Utk je izjavil:

Toyota ga priporoča, čeprav ga ne rabi, ker ima dual port itd, hyundai, ki ga rabi, so pa včasih trdili, da ga ne. Sej kolk je razlika ne vem, čist možno da začnejo hyundaiji cukat z njim in brez njega...


Saj lepo piše: "S temle so tudi mene poslili na Hyundaiju, pri 15k km."

Avto ima običen MPI motor, po zasnovi star ko zemlja. Na netu je posnetkov odpiranja 20 let podobnih Hyundai motorjev kolikor hočeš, noter so kot novi.

Ko bo avto začel cukat, naj ga pa dajo not. Aditivi za MPI motorje pri 15k km so rop pri belem dnevu.

solatjek je izjavil:

Noben še nikoli ni napisal, kaj mu je crknilo na hibridni toyoti. Kakšne okvare ste imeli in pri kakšni starosti/kilometrini?


Hja, tako dobri pravljičarji pa spet nismo...

MrStein je izjavil:

Drugo leto: zavorni diski prerjaveli (ker se ne uporabljajo pogosto)

Zamenjali garancijsko in svetovali, naj več zaviram.

Racionalen odgovor je seveda: zakaj to ne poveste firmveru? Ampak kaj bi o tem s serviserjem, ki nima vpliva.


Lahko poskušaš več močno zavirati ali pa uporabljati ročno ali pa na kakšnem malem klancu (če ni za tabo nikogar, ker ročna ne prižge štop lamp) tudi avto pri 30 na uro ustaviti samo z ročno.

Na nekaterih avtih z radarjem menda ta bremza samo z zadnjimi zavorami, kar je dober trik.

Ampak vseeno: razlog za rjavenje zadnjih zavor ni samo premalo uporabe ampak grozno slaba kvaliteta materiala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Drugo leto: zavorni diski prerjaveli (ker se ne uporabljajo pogosto)

V dveh letih ne bi prerjaveli, če bi bili v redu. Zato so pa menjali garancijsko, drugače jih ne bi. Pa nisi sam videl, da so malo preveč rjavi?

Saj lepo piše: "S temle so tudi mene poslili na Hyundaiju, pri 15k km."

Ja v redu pri 15, cukat bi pa začel vseeno malo kasneje. Ampak za MPI je to res brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

Drugo leto: zavorni diski prerjaveli (ker se ne uporabljajo pogosto)

V dveh letih ne bi prerjaveli, če bi bili v redu. Zato so pa menjali garancijsko, drugače jih ne bi. Pa nisi sam videl, da so malo preveč rjavi?

Seveda. Zato pa sem šel na servis.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

Utk je izjavil:

Drugo leto: zavorni diski prerjaveli (ker se ne uporabljajo pogosto)

V dveh letih ne bi prerjaveli, če bi bili v redu. Zato so pa menjali garancijsko, drugače jih ne bi. Pa nisi sam videl, da so malo preveč rjavi?

Saj lepo piše: "S temle so tudi mene poslili na Hyundaiju, pri 15k km."

Ja v redu pri 15, cukat bi pa začel vseeno malo kasneje. Ampak za MPI je to res brez veze.
Saj ima tudi hibridna Toyota MPI atmosferca...

tony1 je izjavil:

MrStein je izjavil:

Drugo leto: zavorni diski prerjaveli (ker se ne uporabljajo pogosto)

Zamenjali garancijsko in svetovali, naj več zaviram.

Racionalen odgovor je seveda: zakaj to ne poveste firmveru? Ampak kaj bi o tem s serviserjem, ki nima vpliva.


Lahko poskušaš več močno zavirati ali pa uporabljati ročno ali pa na kakšnem malem klancu (če ni za tabo nikogar, ker ročna ne prižge štop lamp) tudi avto pri 30 na uro ustaviti samo z ročno.

Na nekaterih avtih z radarjem menda ta bremza samo z zadnjimi zavorami, kar je dober trik.

Ampak vseeno: razlog za rjavenje zadnjih zavor ni samo premalo uporabe ampak grozno slaba kvaliteta materiala.
Glede materiala je res. Ampak pri mojem nisem opazil teh težav, očitno vseeno kdaj pa kdaj konkretno bremzam. Sicer pa ročna ni dobra ideja, sploh na ovinku... Enostavno vržeš v N med vožnjo, pa ornk pobremzaš iz 60 na nulo 1x na 2 tedna, pa si zmagal.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Pa ti na 1,8 tudi hočejo prodat ta aditiv? Meni so na enem servisu vsakič vlili, ko sem zamenjal servis, pa ne več. Meni je vseeno, tistih 20 evrov gor al dol, nateg je itak vsak servis, ampak lahko bi se držali tega kako naj bi bilo, če pa ni predpisano, bi morali vprašat, ne kar vlivat.

tony1 ::

"Enostavno vržeš v N med vožnjo, pa ornk pobremzaš iz 60 na nulo 1x na 2 tedna, pa si zmagal."

Ne vidim potrebe po dajanju v ler. Kdo te je to učil? Avtomatik se da v D in vozi.

Utk ::

Še enkrat premisli kaj in zakaj je napisal.

tony1 ::

Nehaj s temi igricami. Kaj za vraga dela?

J.McLane ::

Napisal je kako spucati bremze, da ne rjavijo. Daš v ler in bremzaš, ker sicer ti bremza regeneracija

Se pa ta problem z bremzami pri Toyotinih hibridih vleče že od vsega začetka, sem imel 2009 Priusa in menjal diske na 90-110k km. Pri Hiluxu so mi zdržali do 180k km, pa še to sem samo ploščice menjal.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Zakaj točno si pa menjal? Je treslo, ni zaviralo enakomerno, ali je servis rekel, da bi treba menjat?

MrStein ::

Treslo in škripalo med vožnjo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tony1 ::

J.McLane je izjavil:

Napisal je kako spucati bremze, da ne rjavijo. Daš v ler in bremzaš, ker sicer ti bremza regeneracija


Aja. Ah, ti vaši hibridni čudeži tehnike.

Kakorkoli, bremze imajo 10x več "konjev" od motorja, in v prestavi ne bo nič manj obrabil zadnjih bremz. Če hoče bremzati kot norec, naj kar bremza, ko se mu zahoče. Neki posebni ukrepi ne bodo nič bolj obrabili zadnjih bremz.

solatjek ::

Zakaj prestaviti v N in zavirati, a pri zaviranju po kakšnem hribu ali ko greš iz AC zavore nič ne zavirajo? Ne vem zakaj bi namensko čistil diske, saj se sami med malo močnejšim zaviranjem, ali ne?

Utk ::

Dokler se ti diski lepo svetijo, je vse ok, ko pa vidiš da ne, je pa treba ukrepat. Ne čez 2 leti.

J.McLane ::

Disk ni cel enakomerno rjav, ampak se pojavijo pasovi, ki jih pa ne boš sčistil pa, če se dol iz Vršiča pelješ, težko me kdo prepriča da je to specifika hibrida, prej bi rekel, da ploščica ne nalega lepo na disk in se obrabljajo neenakomerno.

To je en genjalec dobil super idejo, imamo regen, zdej pa lahko prišparamo $10 na bremzah.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Comandante ::

Hibrid ali ne hibrid, regen gor ali dol. Z vsakim avtom je potrebno vsake toliko ornk zabremzat. Ne samo, da ocistis diske, tudi da malo zmigas zavorne ploscice. Sicer se vse skupaj zabase s svinjarijo, cvili, ploscica ne drsi vec po vodilu in postrani pritiska na disk, neenakomerno obrabi disk in podobno.

Seveda je dobro tudi z wapom obcasno sprati (hladne) zavore, zatem pa peljati en krog, da se posusijo.

energetik ::

solatjek je izjavil:

Zakaj prestaviti v N in zavirati, a pri zaviranju po kakšnem hribu ali ko greš iz AC zavore nič ne zavirajo? Ne vem zakaj bi namensko čistil diske, saj se sami med malo močnejšim zaviranjem, ali ne?
Ker v N zavirajo izključno bremze, nič motor ali regen. Saj nisem rekel, da to stalno počnem. Če vidim ali slišim, da je na diskih nekaj rje, naredim 1x, pa je mir. Ponavadi je to pozimi, ko je vse slano. Zdaj poleti je ok.
vires in numeris

MrStein ::

Taboljši avti sami med vožnjo malo zavirajo, da take probleme odpravijo ali vsaj zmanjšajo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

Torej ko sem sam vozil Toyotinega hibrida, so vsaj po mojem občutku vedno tudi delale zavore (vsaj ob normalnem zaviranju, kaj šele močnejšemu). Ne rečem, da se jih je avto trudi uporabljati manj zaradi regeneracije, "jadranja" ipd., ampak jaz nisem bil tak "jadralec" - zato tudi večja poraba - in diski so bili videti lepo "zbrušeno" srebrni. Tako da bodisi si se kot voznik res trudil jih ne uporabljati, ali pa so bili preprosto zanič kakovosti, res slabo vzdrževani itn.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Če zaviraš tam z "20%" , kar je dovolj za 90% situacij, potem ne zavira z diski.

Torej ko tisti "obratomer" kaže v modro območje (napis "Charging", če se ne motim), potem zavira le z (e-)motorjem.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
47 / 47
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935560 (5045) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377568 (28992) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84095603 (58369) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149396 (39467) -valvoline-

Več podobnih tem