Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
Mato989 ::
Pri tisti tvoji vožnji 70 na uro 20 km daleč moja toyota porabi tam okoli 3 litre, tudi 2,8 sem že imel ko sem se vozil za kom podobnim.
Ja samo jaz mam letno povprečje toliko ti pa ne... tu je razlika...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Jaz imam letno povprečje 5,1, s tem da je tu veliko kratkih relacij, ostalo kar ni kratko je pa avtocesta, ponavadi še s prtljažnikom za kolesa, včasih pa prikolica.
Takih relacij kjer bi se 20 km cijazil 70 praktično nimam.
Takih relacij kjer bi se 20 km cijazil 70 praktično nimam.
solatjek ::
solatjek ::
Nič ni treba dajat, pogledamo na spritmonitor pa je vse jasno.
Jap, drži! Samo nekateri pač vstrajajo pri svojem in nekaj dokazujejo, kar ne drži.
Škoda Caroq z 1,5 TSI ima s 150 hp največ zapisov pri povprečju 7,3.
Toyota Corolla Cross ima s 197hp motorjem največ zapisov pri povprečju 5,3.
7,3 - 5,3 = 2 litra = 3EUR/100km
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
energetik ::
In to si naredil na popolni ravnini, sam v avtu?
Škoda Octavia 1.5 TSI
110 km/h poraba 4,9 L/100km
130 km/h poraba 5,5 L/100km
Zdaj daj pa notri 4 osebe, prtljažnik do stropa, na streho pa 4 pare smučk in pojdi na neko AT smučišče par 100km s tempomatom na 130. Ali pa samo LJ-KP-LJ.
Po 40tkm je povprečna poraba moje Corolle 1.8 izmerjena na pumpi 4,8 L/100km. Pa je zgolj AC, obvoznica in primestna gužva. Zelo redko je kje enakomernih 70km/h po ravnini, kot navaja Mato.
vires in numeris
Mato989 ::
Ko sem s polnim avtom peljal lokacijo Ptuj - Zadar - Ptuj mislim da je bila poraba s polnim avtom cca 6,1l/100 za celotno relacijo tja in nazaj... res pa je da nisem imel truge samo pač poln prtljažnik 2 platoja piva na zadnjih sedežih (kar je ekvivalent frocu) in 2 osebi spredaj...
Je pa res da sem v eno smer "divjal" cca. 50% poti s tempomatom na 150km/h kar je ziher dvignilo porabo vsaj malo, ker dol sem šel na tempomat 115kmh.
Je pa res da sem v eno smer "divjal" cca. 50% poti s tempomatom na 150km/h kar je ziher dvignilo porabo vsaj malo, ker dol sem šel na tempomat 115kmh.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gregor P ::
Še mal pa bomo prišli do tega, da jim v bistvu na črpalkah še vaš bencin nazaj dotakate, ker so vaši avti tako varčni
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mato989 ::
Ma to niso, samo eni pač vozijo kot butli in največji killer za visoko porabo je gas potem pa bremza... kdorkoli mora ekstremno uporabljati bremzo ne zna vozit in predvidevat... ali pa se vozi po taki cesti da bi bilo bolje da gre peš...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Eduardo ::
Mi smo pred štirimi leti vzeli kar močnega dizla z dokaj malo porabo glede na velikost. Takrat mi je marsikdo, ki je ljubitelj hibridov goreče svetoval sorodno velikega hibrida.
Pod črto smi mi z dizlom na boljšem, ker se niso uresničila predvidenja okoli cen energentov. Celo, če gremo avto prodajat ga mi lažje, ker deluje kakor, da se ljudje izogibajo hibridov s kar nekaj kilometri. Naš dizel je po menda bil tako kratkovidna rešitev, da bi danes moral biti samo za odpad. V bistu pa se še danes vozimo ceneje, zanj smo plačali manj in še prodamo ga lažje in verjetno z manjšo izgubo.
To ti sorodno velik dizel b.p. doseže. Tudi ni nekih groznih razlik v porabi, pa ga lahko teraš skoraj kakor hočeš.
Za Corollo pa vem, da ne nujno pije samo toliko. Pri hibridih ima enako porabo somo tvoj duplikat, ki vozi enake realcije.
Pod črto smi mi z dizlom na boljšem, ker se niso uresničila predvidenja okoli cen energentov. Celo, če gremo avto prodajat ga mi lažje, ker deluje kakor, da se ljudje izogibajo hibridov s kar nekaj kilometri. Naš dizel je po menda bil tako kratkovidna rešitev, da bi danes moral biti samo za odpad. V bistu pa se še danes vozimo ceneje, zanj smo plačali manj in še prodamo ga lažje in verjetno z manjšo izgubo.
Po 40tkm je povprečna poraba moje Corolle 1.8 izmerjena na pumpi 4,8 L/100km. Pa je zgolj AC, obvoznica in primestna gužva. Zelo redko je kje enakomernih 70km/h po ravnini, kot navaja Mato.
To ti sorodno velik dizel b.p. doseže. Tudi ni nekih groznih razlik v porabi, pa ga lahko teraš skoraj kakor hočeš.
Za Corollo pa vem, da ne nujno pije samo toliko. Pri hibridih ima enako porabo somo tvoj duplikat, ki vozi enake realcije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
Eduardo ::
Tisti, ki dela dosti kilometrov in ni nek taksist bo prej za sabo vlačil težko baterijo in kuril bencin kot pa prihranil.
Če si taksist v Ljubljani pa se skoraj sigurno lahko izplača hibrid.
Če si taksist v Ljubljani pa se skoraj sigurno lahko izplača hibrid.
J.McLane ::
"Pod črto smi mi z dizlom na boljšem, ker se niso uresničila predvidenja okoli cen energentov."
Kako da se niso, dizel je dražji od bencina.
Kako veš koliko bi ti potrošil hibrid, da tako zagoto veš da si z dizlom na boljšem?
Zakaj so potem rabljeni Toyotini hibridi tako dragi? Pri teh optimisitičnih cenah rabljenih grem raje po novega v salon.
Kako da se niso, dizel je dražji od bencina.
Kako veš koliko bi ti potrošil hibrid, da tako zagoto veš da si z dizlom na boljšem?
Zakaj so potem rabljeni Toyotini hibridi tako dragi? Pri teh optimisitičnih cenah rabljenih grem raje po novega v salon.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Eduardo ::
Se niso, ker bi se moral do danes ceneje vozit s primerjalnim hibridom, pa ni tako. Ajde je malo slabše razmerje, samo še vedno v korist dizlu. Hibrid je bil takrat dosti dražji za kupit.
Ne vem koliko stanejo rabljeni Toyotini hibridi. Jih je tako ali tako bolj malo prebavljivih. Še RAV4 so feminizirali. Ajde nov Prius je hvala bogu korak naprej v stilu ampak menda ni ravno poceni.
Ne vem koliko stanejo rabljeni Toyotini hibridi. Jih je tako ali tako bolj malo prebavljivih. Še RAV4 so feminizirali. Ajde nov Prius je hvala bogu korak naprej v stilu ampak menda ni ravno poceni.
Gambino ::
Sam vozim dizla, pa sem šel na testno vožnjo hibrida 1.8 ter 2.0 v corroli karavan in me je 2.0 prijetno presenetil. Super motor, odličen menjalnik. 1.8 motor mi je bil prešvoh.
V glavnem bi takoj zamenja svojega dizla za toyotin hibrid!
V glavnem bi takoj zamenja svojega dizla za toyotin hibrid!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Eduardo ::
Forrester katerega sem imel pred kratim čast vozit je imel kar porabo, pa je bilo mestno, kjer se kvazi izkaže hibrid.
Jaz bi tudi menjal našega dizla za hibrida, če lahko jaz določim katerega hibrida. Pa že obstaja kakšen hud, ki ima tudi kaj konjev. Recimo Land Cruiser menda pride kot hibrid. To pa bi bilo nekaj zame.
Jaz bi tudi menjal našega dizla za hibrida, če lahko jaz določim katerega hibrida. Pa že obstaja kakšen hud, ki ima tudi kaj konjev. Recimo Land Cruiser menda pride kot hibrid. To pa bi bilo nekaj zame.
solatjek ::
To ti sorodno velik dizel b.p. doseže. Tudi ni nekih groznih razlik v porabi, pa ga lahko teraš skoraj kakor hočeš.
Za Corollo pa vem, da ne nujno pije samo toliko. Pri hibridih ima enako porabo somo tvoj duplikat, ki vozi enake realcije.
Ves čas primerjamo bencin proti hybridu in razpravljamo o tem, da hybrid proti navadnemu bencinarju nimajo prednosti na AC. Ne vem, zakaj traktorje vlačite tu notri v primerjavo. Dejstvo je, da hybrid na AC (do omejitev) porabi manj od navadnega bencinarja, na vseh ostalih relacijah občutno manj, v mestih pa drastično manj. Če nimaš veliko AC ni nobene težave doseči porabe med 3,5 in 4 litri na 100km s povsem normalno vožnjo.
25 let razvoja pač nekaj iztisne iz hybridnega sklopa, pa naj nasprotniki govorijo kar hočejo. Če ne bi bilo efekta, jih ne bi delali in nihče kupoval, ne pa da se sedaj kot po tekočem traku hibridizira vse, kar se premika po cesti.
Utk ::
Ti mešaš tolk stvari da je to kar bolano:
1. Nek navaden hibrid ni mogel bit dražji kot dizel. Če je bil dražji, je bil tudi sicer pač boljši avto.
2. Če se je šlo za priključni hibrid, je lahko bil dost dražji, ampak tega so ti lahko svetovali samo popolni bebci.
3. Forester ni niti priključni hibrid, niti "navaden" hibrid, ampak mild hibrid, ki je čisto tretja stvar. Zdaj pride menda s toyotinim hibridnim pogonom, ampak tega še ni pri nas tako da dvomim da si tega vozil.
Če to vse pomešaš med sabo, potem je rezultat lahko karkoli, res je. Da hibridi stanejo 100 jurjev in da porabijo vsaj 3 litre več kot dizli.
Če pa primerjaš hruške s hruškami in jabolka z jabolkami, pa nek navaden hibrid (ne plugin in ne mild) stane podobno kot dizel, porabi na nekaterih relacijah manj, se najdejo tudi take na katerih več, ampak ne toliko več kot porabi manj zavor, ne menjaš marsičesa, pa tudi bencin je enostavno že kar en čas cenejši od nafte.
1. Nek navaden hibrid ni mogel bit dražji kot dizel. Če je bil dražji, je bil tudi sicer pač boljši avto.
2. Če se je šlo za priključni hibrid, je lahko bil dost dražji, ampak tega so ti lahko svetovali samo popolni bebci.
3. Forester ni niti priključni hibrid, niti "navaden" hibrid, ampak mild hibrid, ki je čisto tretja stvar. Zdaj pride menda s toyotinim hibridnim pogonom, ampak tega še ni pri nas tako da dvomim da si tega vozil.
Če to vse pomešaš med sabo, potem je rezultat lahko karkoli, res je. Da hibridi stanejo 100 jurjev in da porabijo vsaj 3 litre več kot dizli.
Če pa primerjaš hruške s hruškami in jabolka z jabolkami, pa nek navaden hibrid (ne plugin in ne mild) stane podobno kot dizel, porabi na nekaterih relacijah manj, se najdejo tudi take na katerih več, ampak ne toliko več kot porabi manj zavor, ne menjaš marsičesa, pa tudi bencin je enostavno že kar en čas cenejši od nafte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Eduardo ::
Kaj potem, da prihraniš nekaj centov za sabo vlačiš ohoho preplačane tehnike?
Racionlani jih pa tako ali tako ne kupujemo. Manj komplikacij za isti efekt boljše je.
Kaj vse je treba vedeti, da prihraniš kakšen €. Potem pa še kakor piše nekdo računaš porabo za hobi skozi to koliko tankaš? Morda še GPS tracking, da štimajo kilometri? Potem paziš kako voziš, ker ti je tako važna poraba?
Kateri SUV hibrid pa je potem boljsi od Forresterjev? Me res zanima kako zelo je poceni.
Racionlani jih pa tako ali tako ne kupujemo. Manj komplikacij za isti efekt boljše je.
Ti mešaš tolk stvari da je to kar bolano:
1. Nek navaden hibrid ni mogel bit dražji kot dizel. Če je bil dražji, je bil tudi sicer pač boljši avto.
2. Če se je šlo za priključni hibrid, je lahko bil dost dražji, ampak tega so ti lahko svetovali samo popolni bebci.
3. Forester ni niti priključni hibrid, niti "navaden" hibrid, ampak mild hibrid, ki je čisto tretja stvar. Zdaj pride menda s toyotinim hibridnim pogonom, ampak tega še ni pri nas tako da dvomim da si tega vozil.
Kaj vse je treba vedeti, da prihraniš kakšen €. Potem pa še kakor piše nekdo računaš porabo za hobi skozi to koliko tankaš? Morda še GPS tracking, da štimajo kilometri? Potem paziš kako voziš, ker ti je tako važna poraba?
Kateri SUV hibrid pa je potem boljsi od Forresterjev? Me res zanima kako zelo je poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
Sparkxl ::
Ko se pogovarjamo o porabi dizl, benz in hibrid je v bistvu brezpredmetna debata, ker med temi tremi varira liter do 2 litra gor dol. Odvisno od modela, izvedbe in moči.
Sem dolgo vozil dizle, potem bencinarje, zdaj hibrid. Zakaj sem 2010 nehal vozit dizle? Ker ropotanja, tresenja in smrada enostavno ne prenašam. In ja, tudi 2024 imajo dizli enake karakteristike. In me baš boli kita če spije liter manj. Racionalnost gor ali dol. Vožnja hibrida je po vseh metrikah svetlobna leta pred zetorjem. In ne moreš govorit pri dizlu o manj komplikacijah in preplačani tehniki hibrida, ker danes so dizli kemične tovarne, da prečistijo izpuh, da jih še sploh spustijo na cesto.
Sem dolgo vozil dizle, potem bencinarje, zdaj hibrid. Zakaj sem 2010 nehal vozit dizle? Ker ropotanja, tresenja in smrada enostavno ne prenašam. In ja, tudi 2024 imajo dizli enake karakteristike. In me baš boli kita če spije liter manj. Racionalnost gor ali dol. Vožnja hibrida je po vseh metrikah svetlobna leta pred zetorjem. In ne moreš govorit pri dizlu o manj komplikacijah in preplačani tehniki hibrida, ker danes so dizli kemične tovarne, da prečistijo izpuh, da jih še sploh spustijo na cesto.
Utk ::
Kaj vse je treba vedeti, da prihraniš kakšen €. Potem pa še kakor piše nekdo računaš porabo za hobi skozi to koliko tankaš? Morda še GPS tracking, da štimajo kilometri? Potem paziš kako voziš, ker ti je tako važna poraba?
Rabiš vedet samo to, da dobre hibride delajo pri toyoti in hondi, lahko da se najde še kdo, ki ima neko izpeljanko iz tega. Vsega drugega se izogibaš.
Kateri SUV hibrid pa je potem boljsi od Forresterjev? Me res zanima kako zelo je poceni.
Jaz ne vem kater je zate boljši in kaj ti je sploh pomembno. Jaz SUVa niti ne rabim niti nočem niti me ne zanimajo.
Eduardo ::
Vožnja hibrida je po vseh metrikah svetlobna leta pred zetorjem. In ne moreš govorit pri dizlu o manj komplikacijah in preplačani tehniki hibrida, ker danes so dizli kemične tovarne, da prečistijo izpuh, da jih še sploh spustijo na cesto.
Meni pa so vsi novi avti načeloma OK. Vzameš kar je fino in ugodno v tistem trenutku. Zetorji imajo svoj čar.
solatjek ::
Kaj potem, da prihraniš nekaj centov za sabo vlačiš ohoho preplačane tehnike?
Ti vlačiš s seboj sklopko, dvomasni vstrajnik, kup jermenov, španarjev, štarter, turbino, cilindre sklopke, alternator.... pokuriš bistveno več zavornih diskov in ploščic, menjuješ jermene, greješ motor ne vem kako dolgo, ko je hibrid po 1 km na delovni temperaturi... ima kup prednosti in zagotovo kakšno slabost. Da ne omenjam, koliko dizlašev odstrani DPF, EGR in svinja okolje brez slabe vesti in hkrati pametuje, kako je njegov avto pač sila ugoden. S pomanjkljivim vzdrževanjem je marsikaj do neke mere in nekaj časa lahko ugodno.
Eduardo ::
Rabiš vedet samo to, da dobre hibride delajo pri toyoti in hondi, lahko da se najde še kdo, ki ima neko izpeljanko iz tega. Vsega drugega se izogibaš.
Saj so že od nekdaj tehnično dovršeni. Problem je, da kar je pri njih ugodno je tako, da imaš občutek, da se trudijo, da je čim manj privlačno. Takoj ko izgleda pa je tu cena. Recimo novi Prius je menda kar drag? Land Cruiser bo verjetno pregrešno drag?
Potem pa dobiš pri konkurenci pogosto bizarne popuste. Jaz sem enkrat pred skoraj deset leti gledal eno Hondo. Cena kvazi ista kot konkurenca, niti centa popusta. Konkurenca pa tak popust in pogoji, da ni bilo dosti za razmišljati.
solatjek ::
Utk ::
Recimo novi Prius je menda kar drag?
Spet mešaš nek plugin zraven.
Land Cruiser bo verjetno pregrešno drag?
Kvaliteta stane.
Meni pa so vsi novi avti načeloma OK. Vzameš kar je fino in ugodno v tistem trenutku. Zetorji imajo svoj čar.
Meni pa ne. Odkar se vozim na elektriko in s hibridom me je groza vozit karkoli drugega. Že če se zraven vozim...sej ok, sej zdržim, ampak da bi kupil takega? No faking way.
Kao neki premium avti za 50 jurjev pa se v vozijo kot...dobesedno traktorji. In ne, avtomatik ne pomaga, včasih še poslabša stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Ori ::
med prebiranjem vaših komentarjev, me je toyota corolla hybrid začela kar malo zanimat. trenutno vozim megana grandtour 2011 letnik 116hp, in mi je prestavljanje že načelo živce pa še pri 130km/h je na 3700 obratih kar je zlo hrupno v kabini.
sam delam kratke relacije do 15 km v eno smer kjer je omjitev 50, 90 in veliko ležečih policajev. kolikor sem razumem iz prebranega se tu hybrid dobro počuti.
nekaj malega je tudi avtoceste v mesecu.
zanima me če bi kupil rabljenega se pravi letnik 2019,2020 z nekje prevoženimi okrog 120000km, ali hybrid zdrži še nekje 10 let vožnje oz še dodatnih nekje 150000km.
kateri motor bi bil boljši 1.8 ali 2.0 sem pa bolj umirjen voznik. edino ko se vključuješ na avtocesti oz. ko je treba kaki traktor prehiteti takrat mi je vseč da potegne.
sam delam kratke relacije do 15 km v eno smer kjer je omjitev 50, 90 in veliko ležečih policajev. kolikor sem razumem iz prebranega se tu hybrid dobro počuti.
nekaj malega je tudi avtoceste v mesecu.
zanima me če bi kupil rabljenega se pravi letnik 2019,2020 z nekje prevoženimi okrog 120000km, ali hybrid zdrži še nekje 10 let vožnje oz še dodatnih nekje 150000km.
kateri motor bi bil boljši 1.8 ali 2.0 sem pa bolj umirjen voznik. edino ko se vključuješ na avtocesti oz. ko je treba kaki traktor prehiteti takrat mi je vseč da potegne.
mikhaair ::
Glede na cene rabljenih in namen dolgotrajnejšega lastništva razmisli o novi Toyoti in prenovljenem 1.8 sklopu. Preveri kreditiranje eko sklada.
energetik ::
Kaj potem, da prihraniš nekaj centov za sabo vlačiš ohoho preplačane tehnike?Ti si najprej poglej, kaj pravzaprav nosi okoli tvoj turbodizel in kaj Toyotin hibrid. Hibrid ima _namesto_ tvojega menjalnika, hibridni sklop z elektromotorji, vse skupaj v podobni velikosti. Pa malo baterijo pod zadnjimi sedeži, kar ne jemlje prostora nič. Nima niti enega jermena, nima štarterja, alternatorja, sklopke. Nima DPF, scalnice, turbine. Kje je torej več preplačane tehnike??
Racionlani jih pa tako ali tako ne kupujemo. Manj komplikacij za isti efekt boljše je.
Nekako ne vidim, da bi bila ta tehnika preplačana, kajti ko se jaz odločal med tudrbodizlom karavanom avtomatikom + biLed + radar + LTA, so bili vsi primerljivi dizli vsaj za 1-2k€ dražji...
vires in numeris
Utk ::
Ja, če odpreš haubo nekega vaga z 1,0 motorčkom, bi proti 2,0 komplicirani hibridni toyoti pričakoval napol prazen prostor. Pa ni, zapolnjen je do zadnjega kotička. Sicer ima res toyota (2,0) akumulator v prtljažniku, ampak če bi stvari tako nagužvali kot vag pri 1,0, bi lahko bil tudi pod haubo. Pa zgleda kar ok, imaš prostor za delat okoli.
solatjek ::
In tu je še DPF, ki se pri dizlu rad zapaca (ima ga nova Toyota tudi, vendar pri bencinu to ni problematično), seveda pravi dizlaš da to odstraniti, pri dizlu se nabira svinjarija v sesalnem delu motorja, kar je Toyota z D4S rešila, posredni in neposredni vbrizg, ki doseže vse dela motorja in očisti, kar pri dizlu in drugih DI ostane neočiščeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
denabiker ::
Noro, koliko je že Toyot na cesti v SLO. Včasih je pa bila eksotika skoraj, ok pišem za SLO, ko greš malo po Afriki, Arabiji, pa naokoli po svetu, vidiš en kup Toyot, ok višji rangi bolj, pri nas so bolj kot ne ta majhne jajce ala Yaris, no zdaj je pa bum Corrol, pa gledaš tovornjake na AC to tako masovno vozijo te Corolle, kot da so za šenk zraven pralnega praška
d_DJ ::
med prebiranjem vaših komentarjev, me je toyota corolla hybrid začela kar malo zanimat. trenutno vozim megana grandtour 2011 letnik 116hp, in mi je prestavljanje že načelo živce pa še pri 130km/h je na 3700 obratih kar je zlo hrupno v kabini.
sam delam kratke relacije do 15 km v eno smer kjer je omjitev 50, 90 in veliko ležečih policajev. kolikor sem razumem iz prebranega se tu hybrid dobro počuti.
nekaj malega je tudi avtoceste v mesecu.
zanima me če bi kupil rabljenega se pravi letnik 2019,2020 z nekje prevoženimi okrog 120000km, ali hybrid zdrži še nekje 10 let vožnje oz še dodatnih nekje 150000km.
kateri motor bi bil boljši 1.8 ali 2.0 sem pa bolj umirjen voznik. edino ko se vključuješ na avtocesti oz. ko je treba kaki traktor prehiteti takrat mi je vseč da potegne.
Samo opomba tisti 1.8 pred faceliftom ima 122 KM. Facelift ima pa 140 KM. Na avtonet imajo pa zdej skoraj vsi napisano 140 KM tudi tisti pred faceliftom. Teh 18 KM se pa kar pozna.
Eduardo ::
Ne vem no kaj vi vozite. Jaz sem večinoma z dizli zadovoljen, imamo tudi bencinarja. Meni ni neka grozna razlika, samo dizel ima dosti konjev. Kaj so kar naenkrat vsi dizli traktorji, do sedaj pa so bili čisto OK za najbolj luksuzne avte?
Če pa že kdo hoče res mirno vožnjo in mu to res toliko pomeni, da ni niti malo hrupa pa ja vzame EV? Daš malo več ampak zopet poenostaviš in je za moj okus boljše. Argument o desegu hibrida napram EV, ker si dosti na dolgih razdaljah pa pade, ker tam hibrid pratako nima nekega smisla.
Če pa že kdo hoče res mirno vožnjo in mu to res toliko pomeni, da ni niti malo hrupa pa ja vzame EV? Daš malo več ampak zopet poenostaviš in je za moj okus boljše. Argument o desegu hibrida napram EV, ker si dosti na dolgih razdaljah pa pade, ker tam hibrid pratako nima nekega smisla.
Utk ::
Kaj so kar naenkrat vsi dizli traktorji, do sedaj pa so bili čisto OK za najbolj luksuzne avte?
Lahko so ok, ampak hibridi so boljši. Na avtocesti je res vseeno, ampak zakaj bi po defaultu kupil dizla, če je na avtocesti vseeno, takoj ko si izven je pa boljši hibrid? Zakaj ne po defaultu hibrid?
Pa tudi na AC...ko so v koloni in vidiš kako se naprej premika hibrid proti nekemu dizlu, pa tudi če "premiumu" za 60 jurjev...noč in dan.
Eduardo ::
Samo opomba tisti 1.8 pred faceliftom ima 122 KM. Facelift ima pa 140 KM. Na avtonet imajo pa zdej skoraj vsi napisano 140 KM tudi tisti pred faceliftom. Teh 18 KM se pa kar pozna.
Aaaaa, vse jasno. Nisem gledal, da imajo tako malo konjev. Če se teh 18 konjev pozna, kako se potem šele v primerjave z bolj hudimi avti. Mi govorimo o različnih avtih, 200 konjev ali več. Potem je VW Golf hibrid že dosti boljši z menda 245 konji. Pa še grd ni za popizdit.
Lahko so ok, ampak hibridi so boljši. Na avtocesti je res vseeno, ampak zakaj bi po defaultu kupil dizla, če je na avtocesti vseeno, takoj ko si izven je pa boljši hibrid? Zakaj ne po defaultu hibrid?
Pa tudi na AC...ko so v koloni in vidiš kako se naprej premika hibrid proti nekemu dizlu, pa tudi če "premiumu" za 60 jurjev...noč in dan.
Saj ne kupim nič po defaultu, kupim kar mi v tistem trenutku prodajajo najbolj ugodno. Avto s 140 konji pa je bolj za ženske ali pa tipe brez žensk ali pa tipe z žalostnimi ženskami, ki so naredile tak kompromis, kot oni pri avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
Eduardo ::
Dej nehi no. Kaj je Golfovih 245 konjev kakor Toyotinih 140? Tisti je vsaj zabaven in ne izgledaš kakor najbolj preračunljiv freak. Takoj vzamem Golfa, sploh ni vprašanje. Doplačam. 140 konjev v hibridu? Kaj ima baterija 1kg? Pa kaj imamo tu radi avte ali se pogovarjamo kaj je bolj optimalno prevozno sredstvo? Potem verjetno zmaga Dacia.
Pa še pri Golfu malo manjka, gledam, da je ca. 100 konjev od elektro. Jaz bi, da je 245 od bencina + elektro.
Pa še pri Golfu malo manjka, gledam, da je ca. 100 konjev od elektro. Jaz bi, da je 245 od bencina + elektro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
Gambino ::
Dej nehi no. Kaj je Golfovih 245 konjev kakor Toyotinih 140? Tisti je vsaj zabaven in ne izgledaš kakor najbolj preračunljiv freak. Takoj vzamem Golfa, sploh ni vprašanje. Doplačam. 140 konjev v hibridu? Kaj ima baterija 1kg? Pa kaj imamo tu radi avte ali se pogovarjamo kaj je bolj optimalno prevozno sredstvo? Potem verjetno zmaga Dacia.
Pa še pri Golfu malo manjka, gledam, da je ca. 100 konjev od elektro. Jaz bi, da je 245 od bencina + elektro.
Mislim, da si falil temo. VW nima kompetentnega, kvalitetnega in tehnološko dovršenega hibrida, ki bi bil na nivoju Toyote. Zanesljivost VW je v k..... tako da ne primerjat med sabo šrota z avtom! VW izdeluje polizdelke zelo nekvalitetne in tehnološko zastarele avtomobile, z električnimi so pa itak pihnili popolnoma mimo. O obliki se pa ne govori, enemu nekaj drugemu drugo!
Za zabavo so pa popolnoma drugi avtomobili in ne avtomobili ala gnojf z 245HP-ji!
In ja za nekatere, ki hočejo najceneje in zanesljivo od točke A do točke B je 140HP čisto dovolj, za druge je pa 2.0 z nekaj več konjičev.
Eduardo ::
Pa kaj jaz to prav vidim, da je pri Toyotah "Total hybrid system max. output (bhp/kW). 138/140/103"?!?!?! To je skupno z vsaj 1.8l bencinskim motorjem? Kaj je motor iz 1990? Ali je narejen za 10.000.000km? To se pa ne čudim, da je zanesljiv.
Kaj gre prehitevati, če je baterija prazna, breg navzgor in kdo v avtu? Kaj vlačiš za sabo hibridni sistem, kar velik motor z mizerno konji? In to je kvazi favorit v Avto temi? Ne v dom upokojencev temi?
Kaj gre prehitevati, če je baterija prazna, breg navzgor in kdo v avtu? Kaj vlačiš za sabo hibridni sistem, kar velik motor z mizerno konji? In to je kvazi favorit v Avto temi? Ne v dom upokojencev temi?
Utk ::
Corolla ima lahko 140 konjev ali pa 197, al kolk že, kakor izbereš. Golf s 240 konji stane cca 10 jurjev več in ni karavan, je pa kako sekundo hitrejši do 100. Če ti 7,9 ni dovolj...
Optimalno prevozno sredstvo te v letu 2024 vozi mirno in napol samostojno, kar dacia ne zna. Pa tudi golf bolj slabo.
Pa kaj imamo tu radi avte ali se pogovarjamo kaj je bolj optimalno prevozno sredstvo? Potem verjetno zmaga Dacia.
Optimalno prevozno sredstvo te v letu 2024 vozi mirno in napol samostojno, kar dacia ne zna. Pa tudi golf bolj slabo.
igorpec ::
Ne vem no kaj vi vozite.
To je tema o Toyotinih hibridih
Jaz sem večinoma z dizli zadovoljen
Jaz večinoma tudi, zato sem vzel dizel hibrida, 300+ ps, 700nm+ navora, pije "nič"
https://slo-tech.com/forum/t712658/p816... (tam maš še bavarskefa hibrida z okoli 600 PS) ampak nemški hibridi so v tej temi običajno deležni sočnih kritik ;) Zato raje ne omenjaj ničesar iz koncerna VW, MB, ... Sploh pa ne PHEV, ker to je pa baje še posebej veliko sranje. Čeprav je tudi Toyota šla po tej poti.
Utk ::
Čeprav je tudi Toyota šla po tej poti.
Jah, ker je nasedla novinarjem, ki so je kritizirali zarad tega, v realnosti pa praktično nihče ne bo kupil tega.
Eduardo ::
Corolla ima lahko 140 konjev ali pa 197, al kolk že, kakor izbereš. Golf s 240 konji stane cca 10 jurjev več in ni karavan, je pa kako sekundo hitrejši do 100. Če ti 7,9 ni dovolj...
Ker Corolla pa je karavan? 7.9 s polno baterijo in praznim avtom? Drugače pa 100 let do 100km/h, če je baterija prazna. In saj pravim, še Golj je prešvoh. Nisem videl koliko konjev je "nezanesljivih".
Pa itak stane 10.000 več, kaj pa misliš? Sej toyota tudi zaračuna, ko ji kakšen avto uspe. Tale Corolla se očitno prodaja samo, če je pameten nakup. Da se lahko potem lastniki tolažijo.
Jah, ker je nasedla novinarjem, ki so je kritizirali zarad tega, v realnosti pa praktično nihče ne bo kupil tega.
Sicer ne vem dosti o tebi, samo imam občutek, da bi bil najslabši prodajalec avtov.
Jaz večinoma tudi, zato sem vzel dizel hibrida, 300+ ps, 700nm+ navora, pije "nič"
https://slo-tech.com/forum/t712658/p816... (tam maš še bavarskefa hibrida z okoli 600 PS) ampak nemški hibridi so v tej temi običajno deležni sočnih kritik ;) Zato raje ne omenjaj ničesar iz koncerna VW, MB, ... Sploh pa ne PHEV, ker to je pa baje še posebej veliko sranje. Čeprav je tudi Toyota šla po tej poti.
Hvala, da nisem sam! Sem že začel dobivati čuden občutek. Nek čuden svet, kjer je Corolla z MAX 140 konji kul.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
Ishiwatta ::
Dej nehi no. Kaj je Golfovih 245 konjev kakor Toyotinih 140? Tisti je vsaj zabaven in ne izgledaš kakor najbolj preračunljiv freak. Takoj vzamem Golfa, sploh ni vprašanje. Doplačam. 140 konjev v hibridu? Kaj ima baterija 1kg? Pa kaj imamo tu radi avte ali se pogovarjamo kaj je bolj optimalno prevozno sredstvo? Potem verjetno zmaga Dacia.
Pa še pri Golfu malo manjka, gledam, da je ca. 100 konjev od elektro. Jaz bi, da je 245 od bencina + elektro.
Mislim, da si falil temo. VW nima kompetentnega, kvalitetnega in tehnološko dovršenega hibrida, ki bi bil na nivoju Toyote. Zanesljivost VW je v k..... tako da ne primerjat med sabo šrota z avtom! VW izdeluje polizdelke zelo nekvalitetne in tehnološko zastarele avtomobile, z električnimi so pa itak pihnili popolnoma mimo. O obliki se pa ne govori, enemu nekaj drugemu drugo!
Za zabavo so pa popolnoma drugi avtomobili in ne avtomobili ala gnojf z 245HP-ji!
In ja za nekatere, ki hočejo najceneje in zanesljivo od točke A do točke B je 140HP čisto dovolj, za druge je pa 2.0 z nekaj več konjičev.
Valda, folk je butast da kupuje golfe, pametna sta Utk in Gambino :)
https://siol.net/avtomoto/novice/najusp...
Eduardo ::
Jaz se moram prav smejati, ko si predstavljam njun krog priajteljev, ko jim pridigata kako kul je Corolla. Potem pa pride moja mama in mi pove naj se zgledujem po njima.
Utk ::
Ker Corolla pa je karavan?
Je.
7.9 s polno baterijo in praznim avtom? Drugače pa 100 let do 100km/h, če je baterija prazna.
Ne. Pri corolli lahko 20x zapored pospešuješ in bo isti pospešek. Pri golfu je pa zelo verjetno res tako kot praviš. Ampak sej pravim, strašno veliko imaš za povedat o hibridih za nekoga, ki nima pojma o njih.
Pa itak stane 10.000 več, kaj pa misliš? Sej toyota tudi zaračuna, ko ji kakšen avto uspe. Tale Corolla se očitno prodaja samo, če je pameten nakup. Da se lahko potem lastniki tolažijo.
Normalno, pametni kupujejo toyote, ne vem zakaj bi bilo to slabo. Gte bi uspel, če bi dejansko kakega prodali. Pa ga ne.
Eduardo ::
Ker Corolla pa je karavan?
Je.
7.9 s polno baterijo in praznim avtom? Drugače pa 100 let do 100km/h, če je baterija prazna.
Ne. Pri corolli lahko 20x zapored pospešuješ in bo isti pospešek. Pri golfu je pa zelo verjetno res tako kot praviš. Ampak sej pravim, strašno veliko imaš za povedat o hibridih za nekoga, ki nima pojma o njih.
Pa itak stane 10.000 več, kaj pa misliš? Sej toyota tudi zaračuna, ko ji kakšen avto uspe. Tale Corolla se očitno prodaja samo, če je pameten nakup. Da se lahko potem lastniki tolažijo.
Normalno, pametni kupujejo toyote, ne vem zakaj bi bilo to slabo. Gte bi uspel, če bi dejansko kakega prodali. Pa ga ne.
Corolla pač ni karavan. Imaš podaljšano verzijo, katero ti pa verjetno dajo pol zastonj iz očitnih razlogov. To se lahko kregaš z penzinistom 2, lovcem s podaljšanim Golfom.
Ne vem no, če daš Corollo za poceni itak navalijo penzionisti. 20x pospešuješ? Kaj to misliš iz parkirišča do 70kmh? Kaj drugega pa ja ni racionalno?
Da mi ne bo spet nekdo pisal, da me trolate? Ti trolaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
tony1 ::
med prebiranjem vaših komentarjev, me je toyota corolla hybrid začela kar malo zanimat. trenutno vozim megana grandtour 2011 letnik 116hp, in mi je prestavljanje že načelo živce pa še pri 130km/h je na 3700 obratih kar je zlo hrupno v kabini.
Tukaj bodi zelo previden. Na test vzemi 2.0 corollo in se zmeni, da jo boš imel vsaj en cel dan, obvezno se pelji po relaciji, ki jo zelo dobro poznaš (običajno je to pot v službo in nazaj), nato naredi en krog po mestu in enega po AC; videti moraš, če te bo hrup motorja zaradi delovanja eCVT menjalnika pri pospeševanju motil ali ne...
Sicer pa čestitke, kajti pogruntal si še en sveti gral hibrida: zraven dobiš avtomatski menjalnik.
energetik ::
Corolla pač ni karavan. Imaš podaljšano verzijo, katero ti pa verjetno dajo pol zastonj iz očitnih razlogov. To se lahko kregaš z penzinistom 2, lovcem s podaljšanim Golfom.?? Tole ni karavan zate? Kaj pa je, cabrio?
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36329 (5814) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79736 (31160) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99171 (61937) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50778 (40849) | -valvoline- |