Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
solatjek ::
Da se vrnemo k hibridu: zanima me, če se na Toyoti da kje nastaviti pri uporabi radarskega tempomata, kako močno pospešuje na nastavljeno hitrost. Primer: imam nastavljeno na 120km/h, peljem za tovornjakom, nato ga grem prehitevat, ko se levi pas sprosti. V tem primeru kar močno potegne do 130 in se mi zdi nepotrebno tako močno pospeševanje (razen če si ovira, potem seveda prazniš cesto). Torej "agresivnost" tempomata bi rad spremenil. Tudi pri zaviranju se mi zdi preagresiven, premočno zaviranje brez potrebe... Vem, obstajajo navodila in google, kar bom uporabil, če tu ne izvem :)
J.McLane ::
Edino pravilno da pospeši dokaj hitro, morda lahko to kontroliraš z Drive mode da ga daš v Eco.
Zavira pa vsak aktivni tempomat prepozno, zato pa pač to zgleda agresvino, ker pač mora držat varnostno razdaljo tudi ob bremzanju.
Pod črto, vsak radarski tempomat je treba zraven ročno korigirati, po potrebi z dodajanjem gasa ali gumbom cancel/resume.
Zavira pa vsak aktivni tempomat prepozno, zato pa pač to zgleda agresvino, ker pač mora držat varnostno razdaljo tudi ob bremzanju.
Pod črto, vsak radarski tempomat je treba zraven ročno korigirati, po potrebi z dodajanjem gasa ali gumbom cancel/resume.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Lonsarg ::
Meni se pa zdi da prepočasi pospešuje. Dobro na avtocesti je še ravno ok, ko pa je treba iz semaforja ali ko voziš v koloni in pred tabo nekdo spelje pospešit pa je tako počasen, da ponavadi ne čakam tempomata ampak sam malo gasa dodam.
Drgač ja nimajo čisto ok algoritma, bi se komot dalo izboljšat. Tudi bremzanje bi lahko bilo linearno ne v sunkih recimo, oziroma pri višjih hitrostih je linearno, pri nižjih pa bremza v sunkih ker nimajo dovolj linearnega algoritma. Pa tudi algoritem za določenje varnostne razdalje je preveč neumen in ne upošteva hitrosti (pri nižji bi moral manjšo držat kot pri večjih). Skratka ja, slabe testerje imajo da take stvari čez spustijo :)
Drgač ja nimajo čisto ok algoritma, bi se komot dalo izboljšat. Tudi bremzanje bi lahko bilo linearno ne v sunkih recimo, oziroma pri višjih hitrostih je linearno, pri nižjih pa bremza v sunkih ker nimajo dovolj linearnega algoritma. Pa tudi algoritem za določenje varnostne razdalje je preveč neumen in ne upošteva hitrosti (pri nižji bi moral manjšo držat kot pri večjih). Skratka ja, slabe testerje imajo da take stvari čez spustijo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
energetik ::
Edino pravilno da pospeši dokaj hitro, morda lahko to kontroliraš z Drive mode da ga daš v Eco.
Zavira pa vsak aktivni tempomat prepozno, zato pa pač to zgleda agresvino, ker pač mora držat varnostno razdaljo tudi ob bremzanju.
Pod črto, vsak radarski tempomat je treba zraven ročno korigirati, po potrebi z dodajanjem gasa ali gumbom cancel/resume.
Seveda, to se korigira z gumbom Eco/Normal/Sport.
Na AC je skoraj obvezno na Sport mode, da vsaj približno normalno potegne ob prehitevanju, sicer je len ko polž.
Jaz ima pri mestni vožnji na Eco, ker takrat veliko vozim manualno in je gas pedal preveč agresiven. Na AC pa skoraj vedno vržem na Sport.
Glede prepoznega zaviranja - mislim da je to bolj težava, da on vidi samo zadnji avto v koloni, pa še to samo na X-metrov razdalje. Jaz vidim že 500m naprej, da se kolona ustavlja, vidim zavorne luči že davno preden sprednji začne bremzat. Tako da že davno prej spustim gas, preden bi radar sploh karkoli naredil.
vires in numeris
solatjek ::
Prvih nekaj tisoč kilometrov s hibridom je za menoj. Vsak reče, da na AC hibrid ne varčuje in hibrid porabi enako ali več kot klasični bencinar. Kako ga moraš voziti, da to drži, ne vem? V mojem primeru v popolnoma enakem režimu vožnje, kot sem ga imel s prejšnjim avtom, torej skoraj izključno avtocesta, porabi hibrid v povprečju za več kot 1 liter manj (povprečje 5,3 pa so sedaj še hladni dnevi, ko se bo otoplilo, bo verjetno še manj). Avtomobila sta enakih dimenzij in hibrid 100kg težji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Blinder ::
Manjka še podatek, kakšen je bil tvoj prejšnji avto. Kak TSI verjetno ni bil
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Sparkxl ::
Manjka še podatek, kakšen je bil tvoj prejšnji avto. Kak TSI verjetno ni bil
Lahko potrdim isto, prej sem imel TSI. Tsi je bil 110km, zdaj hibrid je 1.8 140km in pije na AC ca. 1l manj. Predvidevam da bo z letnimi gumami še kak deci manj spil. Ampak pod črto me je poraba na AC res pozitivno presenetila. Recimo z nažiganjem po AC mi je tsi pil vedno okrog 6.5. Preko te številke je skoraj da nemogoče prit. Hibrid pa ima valunge glede na način vožnje, vreme in kaj jaz vem kaj. Recimo zdaj pozimi zjutraj 70km dolga pot v gužvi spije 5.8. Popoldne nazaj pri prazni cesti, toplem vremenu in bistveno višjo hitrostjo 5.3 poraba.
igorpec ::
Prvih nekaj tisoč kilometrov s hibridom je za menoj. Vsak reče, da na AC hibrid ne varčuje in hibrid porabi enako ali več kot klasični bencinar.
Težko boš naredil realno primerjavo, sploh na par tisoč km,...
Pri konstantni potovalni hitrosti po AC, kjer deluje zgolj ICE, razlike ni, vsaj pozitivne ne. E-motor sicer pomaga pri pospeševanju (akumulira pri zaviranju) ampak če tega ni, tudi varčevanja ni. Hibridni sklop bo pomagal zanemarljivo malo. Ampak "sreča" je, da je idealnih sitacij zelo malo in bolj kot je AC zabasana, več bo hibrid privarčeval ...
aborko ::
Ja... Odvisno kaj si prej vozil, jst imam golfa 1.2 tsi pa imam povprecje po vec 10k km 5,2 in to na roke zracunano, bc kaze tocno 5,0. Mestne voznje imam mogoce par % vseh km, ac nekje 40%, ene 20% vseh km je ista 80 km relacija vzpon za višinskih 1500m in nazaj - tukaj pokaze bc 5,3. S porabo, navorom zadovoljen, malo manj s tem da je zacel motor piti olje.
Sparkxl ::
Ja... Odvisno kaj si prej vozil, jst imam golfa 1.2 tsi pa imam povprecje po vec 10k km 5,2 in to na roke zracunano, bc kaze tocno 5,0. Mestne voznje imam mogoce par % vseh km, ac nekje 40%, ene 20% vseh km je ista 80 km relacija vzpon za višinskih 1500m in nazaj - tukaj pokaze bc 5,3. S porabo, navorom zadovoljen, malo manj s tem da je zacel motor piti olje.
Točno ta motor sem imel jaz. Pri moji niti slučajno nežni nogi je bila na 160k km poraba vedno 6.5. Če sem se jajcal kot da imam EVja, je bila 5.5. Hibrid mi zdaj z istim načinom vožnje na istih relacijah pije ca. 1l manj. Mestne vožnje imam mogoče 10%
aborko ::
Tole se da doseci z nezno nogo:
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Po 40k km povprecje 4,19 L/100km.
Si imel novejsi 110 konjski motor ali 105?
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Po 40k km povprecje 4,19 L/100km.
Si imel novejsi 110 konjski motor ali 105?
Gregor P ::
Najbrž te malo "prevara" tudi premajhen bencinski tank pri hibridni Toyoti in pa da ti že zelo hitro pokaže lučko za prazen tank, četudi je notri vsaj še 5 L bencina in imajo morda vozniki potem občutek, da avto porabi preveč. To sedaj malo ugibam, da me Toyotini vozniki ne boste takoj pribili na križ
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Pa sej ne toyotinim voznikom toyota porabi preveč. Preveč porabi tistim, ki je nimajo, in samo teoretizirajo, da po AC troši enako kot navaden bencinar. Ker v praksi vsak lastnik ve, da to ni res.
Sparkxl ::
Tole se da doseci z nezno nogo:
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
Po 40k km povprecje 4,19 L/100km.
Si imel novejsi 110 konjski motor ali 105?
Imel sem 2. Tistega podhranjenega 85km se mi zdi, 2010 letnik. S tem sem naredil ca. 30k km. Potem pa 2016 letnik 105km. Ta je bil med zadnjimi, preden je prišel 1.0 tsi. Oba sta mi pila okrog 6.5 pod črto. Ampak kot rečeno, moja noga je nervozna.
Pa sej ne toyotinim voznikom toyota porabi preveč. Preveč porabi tistim, ki je nimajo, in samo teoretizirajo, da po AC troši enako kot navaden bencinar. Ker v praksi vsak lastnik ve, da to ni res.
To je ista scena kot pri 1.2 tsi. Skozi leta sem od internetnih strokovanjakov, ne lastnikov seveda, prebral za ene 1000 strani romana o jermenih, razpada motorja pri 50k km, 10l porabe na AC,... ni da ni. Meni pa je odlično služil ob rednem vzdrževanju brez enega samega problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
solatjek ::
Manjka še podatek, kakšen je bil tvoj prejšnji avto. Kak TSI verjetno ni bil
Ne ni bil TSI, ampak PureTech 1,2 130hp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
solatjek ::
Hibrid pa ima valunge glede na način vožnje, vreme in kaj jaz vem kaj. Recimo zdaj pozimi zjutraj 70km dolga pot v gužvi spije 5.8. Popoldne nazaj pri prazni cesti, toplem vremenu in bistveno višjo hitrostjo 5.3 poraba.
To sem jaz tudi opazil, te valunge :) Enaka pot, enaka povprečna hitrost, enak čas porabljen za vožnjo, pa sem enkrat imel porabo 5,8 (to je bilo nasploh največ, kar mi je porabil), drugič pa 4,8. Je pa res, da je fajn pihalo takrat pri 5,8... očitno se to zelo pozna.
Pa tudi na AC ICE velikorat izklopi, slovenska AC ima vzpone in spuste, na vseh spustih ICE ugasne, baterija se pa polni brez pritiskanja na zavoro in ohranjanju nastavljene hitrosti. Nasploh ima motor nizke obrate na AC, sklepam, da bo olje kasneje potemnelo in da to pozitivno vpliva tudi na življenjsko dobo motorja.
Lonsarg ::
Meni je Polo TSI 1.2 kuril 6.9l povprečno na avtocesti pozimi. Yaris Cross pa 6.7l. Oboje testiramo pozimi in avto podobne teže in podobne moči motorja in ista vožnja 137kmh na tempomat.
Sicer pa v mestu zmaga hibrid po porabi, na avtocesti pa dizel.
Bi pa načeloma moral biti hibrid na AC vsaj iznečen z TSI bencinarjem. Ima sicer manj učinkovit motor (ker ni TSI), ampak bi to moral kompenzirat z hibridnim načinom da ga drži v optimalnih obratih da je poraba tam nekje kot TSI nehibrid.
Sicer pa v mestu zmaga hibrid po porabi, na avtocesti pa dizel.
Bi pa načeloma moral biti hibrid na AC vsaj iznečen z TSI bencinarjem. Ima sicer manj učinkovit motor (ker ni TSI), ampak bi to moral kompenzirat z hibridnim načinom da ga drži v optimalnih obratih da je poraba tam nekje kot TSI nehibrid.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
To je ista scena kot pri 1.2 tsi. Skozi leta sem od internetnih strokovanjakov, ne lastnikov seveda, prebral za ene 1000 strani romana o jermenih, razpada motorja pri 50k km, 10l porabe na AC,... ni da ni. Meni pa je odlično služil ob rednem vzdrževanju brez enega samega problema.
S tem sem naredil ca. 30k km. Potem pa 2016 letnik 105km.
Resno? Če ne bi teh 105 zdržal bi bilo pa res žalostno. Celo za VW.
AvtoR ::
Meni je Polo TSI 1.2 kuril 6.9l povprečno na avtocesti pozimi. Yaris Cross pa 6.7l. Oboje testiramo pozimi in avto podobne teže in podobne moči motorja in ista vožnja 137kmh na tempomat.
Sicer pa v mestu zmaga hibrid po porabi, na avtocesti pa dizel.
Bi pa načeloma moral biti hibrid na AC vsaj iznečen z TSI bencinarjem. Ima sicer manj učinkovit motor (ker ni TSI), ampak bi to moral kompenzirat z hibridnim načinom da ga drži v optimalnih obratih da je poraba tam nekje kot TSI nehibrid.
Ne vem kakšno termično učinkovitost ima TSi? Toyotin 1.8 hybrid jo ima okoli 40% in je v samem vrhu učinkovitosti batnih bencinskih termičnih motorjev.
Po moje ni slabši od TSI, nisem pa siguren...
Sparkxl ::
To je ista scena kot pri 1.2 tsi. Skozi leta sem od internetnih strokovanjakov, ne lastnikov seveda, prebral za ene 1000 strani romana o jermenih, razpada motorja pri 50k km, 10l porabe na AC,... ni da ni. Meni pa je odlično služil ob rednem vzdrževanju brez enega samega problema.
S tem sem naredil ca. 30k km. Potem pa 2016 letnik 105km.
Resno? Če ne bi teh 105 zdržal bi bilo pa res žalostno. Celo za VW.
105 konjskih moči. Z njim sem naredil 160k km. Ja vem da ni referenca, samo že ta številka totalno pokopa vse forumske mite.
Utk ::
Meni je Polo TSI 1.2 kuril 6.9l povprečno na avtocesti pozimi. Yaris Cross pa 6.7l. Oboje testiramo pozimi in avto podobne teže in podobne moči motorja in ista vožnja 137kmh na tempomat.
Sicer pa v mestu zmaga hibrid po porabi, na avtocesti pa dizel.
Bi pa načeloma moral biti hibrid na AC vsaj iznečen z TSI bencinarjem. Ima sicer manj učinkovit motor (ker ni TSI), ampak bi to moral kompenzirat z hibridnim načinom da ga drži v optimalnih obratih da je poraba tam nekje kot TSI nehibrid.
Ne vem kakšno termično učinkovitost ima TSi? Toyotin 1.8 hybrid jo ima okoli 40% in je v samem vrhu učinkovitosti batnih bencinskih termičnih motorjev.
Po moje ni slabši od TSI, nisem pa siguren...
A ne prepoznaš nabijanja neumnosti? Iz toyote lahko tudi odstraniš cel hibridni pogon, pa bo sam motor še zmeraj porabil kvečjemu enako kot TSI, nikakor ne more več, bi pa v večini pogojev porabil manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
dunda ::
Hibrid pa ima valunge glede na način vožnje, vreme in kaj jaz vem kaj. Recimo zdaj pozimi zjutraj 70km dolga pot v gužvi spije 5.8. Popoldne nazaj pri prazni cesti, toplem vremenu in bistveno višjo hitrostjo 5.3 poraba.
To sem jaz tudi opazil, te valunge :) Enaka pot, enaka povprečna hitrost, enak čas porabljen za vožnjo, pa sem enkrat imel porabo 5,8 (to je bilo nasploh največ, kar mi je porabil), drugič pa 4,8. Je pa res, da je fajn pihalo takrat pri 5,8... očitno se to zelo pozna.
Pa tudi na AC ICE velikorat izklopi, slovenska AC ima vzpone in spuste, na vseh spustih ICE ugasne, baterija se pa polni brez pritiskanja na zavoro in ohranjanju nastavljene hitrosti. Nasploh ima motor nizke obrate na AC, sklepam, da bo olje kasneje potemnelo in da to pozitivno vpliva tudi na življenjsko dobo motorja.
Tako je. Se pridružujem mnenju (lastne izkušnje, ni "rekla kazala").
Na AC voznik pogosto spusti pedal, so klanci, so kakšna zaviranja, več kot je prometa, večkrat človek "plava" (ret rečejo temu) in počasi se nabira v smer (nekaj) nižje porabe.
No, je pa res, da povprečen forumaš pedala za plin ne spusti niti za milimeter. V takem primeru pa prihranka ne bo praktično nič.
https://www.kacnje.eu
kriptognoj ::
Hibridi se sigurno ne kupujejo če želiš prihraniti na gorivu ali da bi se kakorkoli splačali. Spusti manj emisij in to je to. Golob ti zaploska in to je to, subvencije 6500EUR, kot je trenutno pri električnem avtomobilu, pa za hibrida ne boš videl nikoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptognoj ()
MrStein ::
Fantje, obstajajo uradne meritve, v enakih pogojih.
Lepo link na dokument, ki potrjuje tvoje teze in je konec debate.
Primerjava Golfa in Yarisa (ali Corolle) je mimo, ker sta različna avta. Pa motorja sta tudi različna.
Jabolke in hruške.
Lepo link na dokument, ki potrjuje tvoje teze in je konec debate.
Primerjava Golfa in Yarisa (ali Corolle) je mimo, ker sta različna avta. Pa motorja sta tudi različna.
Jabolke in hruške.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
solatjek ::
kriptognoj je izjavil:
Hibridi se sigurno ne kupujejo če želiš prihraniti na gorivu ali da bi se kakorkoli splačali. Spusti manj emisij in to je to. Golob ti zaploska in to je to, subvencije 6500EUR, kot je trenutno pri električnem avtomobilu, pa za hibrida ne boš videl nikoli.
Če ti iskanje prostih polnilnic in doseg EV predstavlja problem,ne boš kupil EV. PHEV ne boš kupil ker je glede na EV predrag. Dizli so pase, se jih več ne kupuje in skoraj ne dobi več. Ostane ti klasični bencinar in hibrid. Za podoben denar (moje mnenje) pač vzameš namesto bencinca - hibrida. Porabi vsaj liter manj na 100km v najbolj neugodnih pogojih za hibrida,v mestu in vaseh je razlika tudi 3 ali 4 litre na 100km, ne vlečeš kablov, ne iščeš polnilnic, doseg ni težava. Hkrati dobiš avtomatika, cenejši servisi, ni sklopke, ni jermenov, zavore zdržijo, izpuha ne boš kar tak prekuril, nima turbine, klasični atmosferc brez nabiranja ogljika... osebno mislim da je hibrid pač smotrna izbira. Ampak to je moje subjektivno mnenje in mi je žal, da sem poslušal raznorazne internetne strokovnjake in si nisem pustil zadeve preizkusiti in nabaviti že prej.
fraktal ::
V splošnem hibridi po AC porabljajo enako (ali zelo podobno) goriva kot navadni avti (ker elektro del pri konstantni hitrosti nima prednosti). Zavisi pa to tudi od primerjanih modelov - kaksen menjalnik imajo in učinkovitost motorja. Npr toyotini hibridi pokurijo manj in sicer:
1) ker imajo e-cvt (zvezni menjalnik). In ta ves čas (ali vsaj velik del časa) drži motor pri najbolj optimalnih obratih, kjer ima motor najboljši izkoristek.
2) Toyotini motorji imajo enega največjih izkoristkov (če ne največji med avtomobilskimi proizvajalci). Uporabljajo atkinsonov cikel, ki je bolj učinkovit od ottovega, ki ga uporablja večina ostalih proizvajalcev. Toyota dosega Brake Thermal Efficiency nekaj pod 40% (na hitro za ostale nisem našel zanesljivih podatkov, so pa verjetno okrog 30%).
1) ker imajo e-cvt (zvezni menjalnik). In ta ves čas (ali vsaj velik del časa) drži motor pri najbolj optimalnih obratih, kjer ima motor najboljši izkoristek.
2) Toyotini motorji imajo enega največjih izkoristkov (če ne največji med avtomobilskimi proizvajalci). Uporabljajo atkinsonov cikel, ki je bolj učinkovit od ottovega, ki ga uporablja večina ostalih proizvajalcev. Toyota dosega Brake Thermal Efficiency nekaj pod 40% (na hitro za ostale nisem našel zanesljivih podatkov, so pa verjetno okrog 30%).
solatjek ::
solatjek ::
Še vprašanje za lastnike hibrida, kako pogosto čistite filter pri bateriji, je to potrebno pogosto čistiti, ali je dovolj na servisnih intervalih (verjetno čistijo ta filter na servisu ali ne?)?
Utk ::
Oni ga ne čistijo, če boš enkrat na leto, bo čist ok, tudi če na 2 leti. Bolj pomembno je da ga nimaš zabasanega s kakšno potovalko itd., na desni strani pri vratih in v sredini nad grebenom, kjer ven piha.
solatjek ::
Oni ga ne čistijo, če boš enkrat na leto, bo čist ok, tudi če na 2 leti. Bolj pomembno je da ga nimaš zabasanega s kakšno potovalko itd., na desni strani pri vratih in v sredini nad grebenom, kjer ven piha.
Hvala za info, za ta filter pri vratih sem vedel, za sredino pri grebenu nisem vedel, bom pogledal, kje je ta odprtina.
Gregor P ::
Mene pa zanima, če igrajo še kakšno vlogo danes ravni izpusta C02 pri hibridih? Recimo sedaj ko mesta zapirajo vrata "klasičnim" vozilom, ali pa pri oblikovanju davkov ipd.
In zdaj ko gledam malo po spletu vidim, da sta si npr. pri Toyotini Corolli glede praktično enaka 1.8 (107 g/km) ali 2.0 motor (105 g/km) oz. ima 2.0. boljše podatke; zanimivo. Pri starejših (in takrat tudi rahlo šibkejših) modelih pa je pri 1.8. motorju številka nižja 87 g/km.
In zdaj ko gledam malo po spletu vidim, da sta si npr. pri Toyotini Corolli glede praktično enaka 1.8 (107 g/km) ali 2.0 motor (105 g/km) oz. ima 2.0. boljše podatke; zanimivo. Pri starejših (in takrat tudi rahlo šibkejših) modelih pa je pri 1.8. motorju številka nižja 87 g/km.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
d_DJ ::
Mene pa zanima, če igrajo še kakšno vlogo danes ravni izpusta C02 pri hibridih? Recimo sedaj ko mesta zapirajo vrata "klasičnim" vozilom, ali pa pri oblikovanju davkov ipd.
In zdaj ko gledam malo po spletu vidim, da sta si npr. pri Toyotini Corolli glede praktično enaka 1.8 (107 g/km) ali 2.0 motor (105 g/km) oz. ima 2.0. boljše podatke; zanimivo. Pri starejših (in takrat tudi rahlo šibkejših) modelih pa je pri 1.8. motorju številka nižja 87 g/km.
Ja ker pri novih (107g/km) po WLTP standru merjeno. Pri starejšem (87 g/km) pa še po NEDC standaru.
Gregor P ::
Hvala za INFO.
Ha ha ... kako dobro, vmes ti lahko standarde spremenijo po trenutnih željah politike
Ha ha ... kako dobro, vmes ti lahko standarde spremenijo po trenutnih željah politike
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
rafkocare ::
Ali imajo teli Toyotini hibridi - C-HR in Corolla Cross - remote ogrevanje? Torej, da si z aplikacijo zaženeš gretje avta (aka webasto)?
feryz ::
Če ga ima, ga lahko. Logično, a?
Saj tudi radarski tempomat lahko uporabljaš. Če ga ima.
Drugače pa bolj težko.
Saj tudi radarski tempomat lahko uporabljaš. Če ga ima.
Drugače pa bolj težko.
Hitri ::
Corolla (tudi Cross) to ima, torej z aplikacijo lahko vklopiš gretje ali hlajenje (nastaviš temperaturo, lahko pa tudi odmrzovanje sprednje in/ali zadnje šipe).
solatjek ::
Utk ::
Odvisno od paketa in doplačil. Kot vsaka stvar v avtu.
Vsak hibrid ima to, od 2023 naprej, da ne bo kdo to pri rabljenih iskal. Pa še marsikaj. Še japonci niso tolk škrti kot švabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
AvtoR ::
Odvisno od paketa in doplačil. Kot vsaka stvar v avtu.
Vsak hibrid ima to, od 2023 naprej, da ne bo kdo to pri rabljenih iskal. Pa še marsikaj. Še japonci niso tolk škrti kot švabi.
Moja Corolla april 2023 tega nima.
Lahko pa da se da to kaj preko softverja naknadno vklopiti?
solatjek ::
Moja Corolla april 2023 tega nima.
Lahko pa da se da to kaj preko softverja naknadno vklopiti?
Odvisno kdaj je bil avto narejen. Če si ga aprila kupil, je komot lahko datum izdelave kje v jeseni 2022. Se mi zdi, da kar nekaj časa traja, da pride avto iz Japonske na dvorišče prodajalca. Poglej na certifikat, ki si ga dobil zraven nakup (ne homologacijo, tam ni pravi datum).
Utk ::
Ma kaka japonska, hibridi so iz UK. Mislim da bi MY2023 moral imet. Ampak če nima, dvomim da se da vklopit.
solatjek ::
Ma kaka japonska, hibridi so iz UK. Mislim da bi MY2023 moral imet. Ampak če nima, dvomim da se da vklopit.
Cross je Japan, zagotovo, piše na certifikatu, ki je bil zraven in VIN se začne z J... Ne vem pa, kateri model ima OP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
AvtoR ::
Moja Corolla april 2023 tega nima.
Lahko pa da se da to kaj preko softverja naknadno vklopiti?
Odvisno kdaj je bil avto narejen. Če si ga aprila kupil, je komot lahko datum izdelave kje v jeseni 2022. Se mi zdi, da kar nekaj časa traja, da pride avto iz Japonske na dvorišče prodajalca. Poglej na certifikat, ki si ga dobil zraven nakup (ne homologacijo, tam ni pravi datum).
Pardon, sem se zmotil za eno leto. Moja je letnik 2022. Leto izdelave april 2022, dobava konec maja 2022.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AvtoR ()
feryz ::
rafkocare ::
luky ::
Mi lahko kdo pove, katere jezike v multimediji razen eng. še ima instalirane Toyota Yaris Cross.
Hvala.
Hvala.
luky!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36362 (5847) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79799 (31223) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99236 (62002) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50816 (40887) | -valvoline- |