» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
37 / 47
»»

energetik ::

feryz je izjavil:

Jaz sem ga danes prevzel v Ljubljani, hibrida, z 0 km na števcu.
Do vrhniškega klanca sem se moral voziti normalno, lagano, vemo zakaj, potem se je pa razredčilo, avto je imel že 20 prevoženih km, zato sem ga po klancu navzgor lahko že stisnil do standardnih 250 km/h. Čisto normalno je preživel in bo moral še naprej.
Vsaj ogrel si ga v tistih 20km, tudi to je že nekaj. :))
vires in numeris

LeQuack ::

AvtoR je izjavil:

Zjutraj je -6. Naredim kratko vožnjo cca 5km po primestju. Motor se ogreje, gretje še ne dela. Spijem jutranjo kavo in grem cez pol ure naprej. Naslednja vožnja traja cca 7-8km po mestu, avto se ravno ogreje, ko sem na cilju.

Predvidevam, motor ima pač boljši izkoristek in je manj "odpadne" toplote...


Ja kakor vem motor ki uporablja Atkinson cikel je bolj učinkovit, posledično se manj greje. Kar je kul, razen če ga rabiš pozimi za gretje.

Drugače pa me zanima kakšne imate izkušnje s Toyota 10 letnim jamstvom, imate in ste že uveljavljali kaj?
Quack !

solatjek ::

Gregor P je izjavil:

Ker že omenjate Toyotine hibride, sem šel na njihovo spletno stran pogledati navodila za uporabo, kaj piše o "upeljevanju"; na prvi pogled na najdem nič o tem.:8)


Utekanje novega vozila Toyota (str. 147 v navodilih za Corollo Cross):
Za podaljšanje življenjske dobe vozila upoštevajte naslednje varnostne napotke:
- Prvih 300 km: Izogibajte se nenadnemu ustavljanju.
- Prvih 800 km: Ne vlecite prikolice.
- Prvih 1000 km:
 Ne vozite z izjemno veliko hitrostjo.
 Izogibajte se nenadnemu pospeševanju
 Ne vozite nenehno v nizkih prestavah.
 Ne vozite dalj časa s stalno hitrostjo.

solatjek ::

energetik je izjavil:

Jaz sem ga danes prevzel v Ljubljani, hibrida, z 0 km na števcu.
Do vrhniškega klanca sem se moral voziti normalno, lagano, vemo zakaj, potem se je pa razredčilo, avto je imel že 20 prevoženih km, zato sem ga po klancu navzgor lahko že stisnil do standardnih 250 km/h. Čisto normalno je preživel in bo moral še naprej.

Ti to resno? Katera Toyota sploh gre 250km/h? Avto si dobil na lotu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

energetik ::

solatjek je izjavil:

energetik je izjavil:

Jaz sem ga danes prevzel v Ljubljani, hibrida, z 0 km na števcu.
Do vrhniškega klanca sem se moral voziti normalno, lagano, vemo zakaj, potem se je pa razredčilo, avto je imel že 20 prevoženih km, zato sem ga po klancu navzgor lahko že stisnil do standardnih 250 km/h. Čisto normalno je preživel in bo moral še naprej.

Ti to resno? Katera Toyota sploh gre 250km/h? Avto si dobil na lotu?

Sfalil si citiranje. Sicer pa ima Fery Zafiro, ne Toyote.
vires in numeris

feryz ::

Saj so tema hibridi.
A drug kot Toyota jih ne dela?

Gregor P ::

Bojda ostali niso tako dobri kot od Toyote.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Če si pripravljen plačat (nakup+poraba) se dobi kar dobre hibride za vozniške užitke. Če me spomin ne matra je Fery ubodil BMW 5 bomo temu rekel zafira2 :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Ne me žaliti. Petice ne bi ni štapom dirao.

J.McLane ::

7?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Ja. 760.

c3p0 ::

i7 M serije, ostalo je bolj tak-tak, avto za rajo.

solatjek ::

A se da kje še potegniti kakšno subvencijo za HEV? Kolikor gledam, je samo še za EV, ostalo so ukinili, drži?

Konec koncev HEV res porabi manj, bistveno manj od klasičnega bencinarja, predvsem v mestih in torej manj onesnažuje.

J.McLane ::

Za HEV v Slo nikoli ni bilo subvencije, svoj čas so jo poznali samo Hrvati. Za PHEV je obstajala subvencija ampak je tudi že več let ni več.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Subvencije ni bilo, samo poceni kredit, ki ti je tudi lahko prišparal par jurjev. Zdaj niti to ne več, oz je odvisno od co2, moraš gledat na to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DINAMIK ::

Cene so šle v nebo,44k za eno CHR.,pa ni nič posebnega,očitno se prodajajo!

LeQuack ::

Ne vem od kje tebi te cene, ampak ne držijo.
Quack !

DINAMIK ::

LeQuack ::

Ja osnovna različica pa je pod 30k. Saj tudi za Golfa lahko daš 50+k če hočeš vso opremo. najbrž še več.
Quack !

DINAMIK ::

Osnovna cena ni pod 30k..,kaj pa priprava avtomobila..? Da ne govoriva,da je to financiranje.Za plačilo je osnovni za zjokat, ko ga vidiš 32k plus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DINAMIK ()

solatjek ::

Še vedno nismo dojeli, da so vsi avtomobili šli krepko gor (kot tudi vse ostalo, mleko, olje... vse dražje za vsaj 50%, če gledamo 3 leta nazaj).

Tudi sam imam miselnost, da se za spodoben nov avto da okrog 25k€, a to že nekaj let ne drži več. Pod 20k€ praktično ni nič, vse malo boljše pa je od 35k€ navzgor, sploh če ni osnovni motor in osnovna oprema.

Pri vsem tem se vprašam, kaj točno je narobe s Cupra Born, kjer se je dobi s subvencijo za 28k€. Kako je lahko cena tako rapidno padla? Medtem ko ID3 še vedno drži ceno, pa je skoraj enak avto (osebno mi je Cupra sicer bolj dodelan).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Sparkxl ::

Kaj je narobe s cupra born? Na štrom je. Če bi bil hibrid, bi se masovno prodajal

solatjek ::

Sparkxl je izjavil:

Kaj je narobe s cupra born? Na štrom je. Če bi bil hibrid, bi se masovno prodajal

Vem, da je na štrom, preseneča me takšen padec cene. Ta avto je stal preko 40.000€, mislim da 44 tisoč (sicer ne vem ali z ali brez subvencije, sedaj pa 28 tisoč €. Vsaj za 10.000€ je kar padla cena. To mi je zanimivo in hkrati, zakaj ID3 drži ceno, če je pa skoraj enak avto.

Utk ::

A lahko rečemo, da se nek avto prodaja za 43 jurjev, če ga nihče ne kupi? Cupre so razgrabli, id3 nihče niti ne povoha.

solatjek ::

Utk je izjavil:

A lahko rečemo, da se nek avto prodaja za 43 jurjev, če ga nihče ne kupi? Cupre so razgrabli, id3 nihče niti ne povoha.

To imaš pa tudi prav! Prodaja se ja, proda pa ne :) Veš, da sploh nisem tako razmišljal.

Mi je pa Cupra Born oblikovno zelo všečen avto, definitivno dosti bolj od dolgčasa in medlosti pri VW, neglede na to, kateri njihov model pogledam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

d_DJ ::

solatjek je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kaj je narobe s cupra born? Na štrom je. Če bi bil hibrid, bi se masovno prodajal

Vem, da je na štrom, preseneča me takšen padec cene. Ta avto je stal preko 40.000€, mislim da 44 tisoč (sicer ne vem ali z ali brez subvencije, sedaj pa 28 tisoč €. Vsaj za 10.000€ je kar padla cena. To mi je zanimivo in hkrati, zakaj ID3 drži ceno, če je pa skoraj enak avto.


Pri teh štromarjih na avtonetu je treba biti kr pozoren. Ker včasih v ceno avtomatično vključijo subvencijo včasih ne. Pro bornu je fora da so ceno osnovnega modela spustili pod 35k tako da pade v tiso kategorijo s 6500€ subvencije. Takoj ko kaj dodatne opreme vzameš pa padeš na 4500€ subvencije.

solatjek ::

d_DJ je izjavil:

Pri teh štromarjih na avtonetu je treba biti kr pozoren. Ker včasih v ceno avtomatično vključijo subvencijo včasih ne. Pro bornu je fora da so ceno osnovnega modela spustili pod 35k tako da pade v tiso kategorijo s 6500€ subvencije. Takoj ko kaj dodatne opreme vzameš pa padeš na 4500€ subvencije.


Pozoren je treba biti pri vseh cenah, ne samo pri štromarjih (tu je seveda dodatno še potrebno paziti subvencijo).

Na avtonetu tudi najdeš kakšno nizko ceno, pa prideš v salon: ja, na avto netu pa je cena za lizing, pa brez kovinske barve pa brez priprave vozila, pa to je osnovni model mišljen... in kaj hitro ugotoviš, da je avto kar nekaj tisoč € dražji, kot ga oglašujejo.

Genetic ::

Sem se spogledoval s Cupra Born, tistim pod magicno mejo 35000EUR, zaradi subvencije. Sem šel tudi na testno vožnjo. Bi ga vzel, ampak v tem akcijskem paketu nima tempomata, sploh. Ne pasivnega, ne aktivnega. Tako, da se potem nisem odločil zanj.

kriptognoj ::

6.500 € za nakup novega el. vozila M1 in N1 (vrednost do 35.000 € z DDV)

Do 35.000 € z DDV dobiš res samo odpad od električnega avta. Še dostojnega klasičnega ni za to ceno. Lepo so se zaščitili s to visoko subvencijo torej.

Lonsarg ::

Paketi brez tempomata še obstajajo resno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

kriptognoj ::

Če želijo priti v najvišjo subvencijo, se je treba potruditi s slabo kvaliteto in malo dodatne opreme. Take reči bi morali reševati s plačljivimi nadgradnjami, ampak verjetno še niso tako daleč.

LeQuack ::

Team je sicer o hibridih, o električnih je že ena ločena tema.
Quack !

kriptognoj ::

Za hibrida ne dobiš nobene subvencije. Dobiš pa nek kredit, kjer je kao dobra obrestna mera. Hibridi ne pripomorejo kaj dosti pri zelenem prehodu, zato se tudi ne spodbuja nakupa.

d_DJ ::

kriptognoj je izjavil:

Če želijo priti v najvišjo subvencijo, se je treba potruditi s slabo kvaliteto in malo dodatne opreme. Take reči bi morali reševati s plačljivimi nadgradnjami, ampak verjetno še niso tako daleč.


Sej najverjetneje je tehnologija vgrajena samo, da je zaklenjena.

kriptognoj ::

Najverjetneje mora prej priti recesija, preden znižajo cene za avtomobile iz koronskih. Ko bo prodaja tako šibka, da se bo odpuščalo na veliko, bo prišlo do korekcije v ceni.
Saj pa ni normalno, da hibridni avto srednje kakovosti z osnovno opremo stane čez 50.000€. Recimo Toyota RAV4?

solatjek ::

kriptognoj je izjavil:

Saj pa ni normalno, da hibridni avto srednje kakovosti z osnovno opremo stane čez 50.000€. Recimo Toyota RAV4?


Rav4 z osnovno opremo je 39.950€, če dodaš še pripravo vozila in kovinsko barvo si nekaj pod 41.000€. Ni pa to 50.000€, se pa strinjam, da so se avtomobili (tako kot vse) podražili in težko verjamem, da bodo cene kdaj padle. Najverjetneje bodo ostale na tem, kjer so sedaj.

Ahim ::

kriptognoj je izjavil:

Najverjetneje mora prej priti recesija, preden znižajo cene za avtomobile iz koronskih. Ko bo prodaja tako šibka, da se bo odpuščalo na veliko, bo prišlo do korekcije v ceni.
Saj pa ni normalno, da hibridni avto srednje kakovosti z osnovno opremo stane čez 50.000€. Recimo Toyota RAV4?

Nobene "korekcije v ceni" ne bo, razen ce nekdo izumi cenovno dostopen teleporter ali kaj podobno revulucionarnega. Tako kot so se place yvisale in podrazil kruh, tako so se podrazili avtomobili. Toyota RAV4 hibrid s polno opremo stane slabih 48500. Z osnovno opremo je bistveno cenejsa.

SambaShare ::

Genetic je izjavil:

Sem se spogledoval s Cupra Born, tistim pod magicno mejo 35000EUR, zaradi subvencije. Sem šel tudi na testno vožnjo. Bi ga vzel, ampak v tem akcijskem paketu nima tempomata, sploh. Ne pasivnega, ne aktivnega. Tako, da se potem nisem odločil zanj.


Pravi deal breaker je da nima TČ.

kriptognoj ::

Zato pa prodaja pada:
https://edition.cnn.com/2023/08/07/econ...

Nemčija začela premeščati proizvodnjo v Romunijo in podobne romske države, kjer cigani delajo v fabrikah še vedno za relativno mali denar.
Zgleda, da bo kmalu tako da ti bojo VW sestavljali v Bangladešu, ker Golfa za 35k ne bo noben kupoval, za manj pa ne pridejo čez ker imajo v Nemčiji povprečno plačo že skoraj 5000€ neto.

Gregor P ::

Ta je bila zdaj taka zelo rasistična.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kriptognoj ::

Ne razumem kaj je rasističnega, če poveš, da cigani v Romuniji še vedno delajo za relativno malo denarja po fabrikah. To so navadna dejstva. Cigani in romi pa sta sopomenki.

solatjek ::

A Toyote še delajo v Turčiji? Če se VIN začne z "J", je verjetno Japonska?

Kako pa potujejo iz Japonske, z ladjo in kako dolgo?. Pri nekaterih na avtonetu že nekaj mesecev piše, da je vozilo v prihodu...

Utk ::

Corolle hibridi so iz UK, yaris francija, v Turčiji delajo sedan in crv.

SambaShare ::

kriptognoj je izjavil:

za manj pa ne pridejo čez ker imajo v Nemčiji povprečno plačo že skoraj 5000€ neto.


Dobro polovico tega pa res.

solatjek ::

Utk je izjavil:

Corolle hibridi so iz UK, yaris francija, v Turčiji delajo sedan in crv.

S katero črko se začne pri tebi VIN?

Utk ::

SB

Gregor P ::

kriptognoj je izjavil:

Ne razumem kaj je rasističnega, če poveš, da cigani v Romuniji še vedno delajo za relativno malo denarja po fabrikah. To so navadna dejstva. Cigani in romi pa sta sopomenki.

Prvič to ni res, drugič pa Romuni niso enako Romi. So pa tudi Romi v Romuniji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

tony1 ::

Če se VIN začne z J je bil avto 100% narejen na Japonskem. K nam pridejo z ladjo v Koper.

kriptognoj ::

Gregor P je izjavil:

kriptognoj je izjavil:

Ne razumem kaj je rasističnega, če poveš, da cigani v Romuniji še vedno delajo za relativno malo denarja po fabrikah. To so navadna dejstva. Cigani in romi pa sta sopomenki.

Prvič to ni res, drugič pa Romuni niso enako Romi. So pa tudi Romi v Romuniji.

Ja sj. V Romuniji je 90% prebivalcev ciganov. So nekoliko temnejše polti (ampak to zdaj ne igra vloge), če imam prave informacije. Podobno Bolgarija.

Kripto mesi ::

Gregor P je izjavil:

kriptognoj je izjavil:

Ne razumem kaj je rasističnega, če poveš, da cigani v Romuniji še vedno delajo za relativno malo denarja po fabrikah. To so navadna dejstva. Cigani in romi pa sta sopomenki.

Prvič to ni res, drugič pa Romuni niso enako Romi. So pa tudi Romi v Romuniji.

Odgovarjas trolu, verjetno ze njegov stoti racun.

Zgodovina sprememb…

««
37 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21936362 (5847) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379800 (31224) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84099236 (62002) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150817 (40888) -valvoline-

Več podobnih tem