Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Razsvetli nas.
Preberi si, mislim da je cela tema o tem celo tu.
Zakaj bi kupil PHEV in ga ne bi polnil? Vsi, ki jih jaz poznam doma polnijo. Drugače res nima smisla.
Vprašaj nemce.
BMW 330e ima npr. nižjo povprečno porabo od Corolle, pa je večji, težji in bistveno močnejši.
A večji da je? Kolk ima prtljažnika?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatjek ::
Vprašanje za tiste, ki imate hibrida (ali tudi navadnega avtomatika). Ali lahko ko je avto v P in avto prižgeš, odstraniš nogo iz stopalke za zavoro in greš iz avta (npr. si nekaj pozabil). Ali mora v P-ju biti motor izklopljen, ko spustiš stopalko za zavoro?
Pa še dodatno vprašanje. Na prestavni ročici je vsaj na corolli tisti gumb spodaj na glavi ročice, ki ga pritisneš, da sploh lahko ročico premakneš iz P. Ali ga pri pretikanju med N,D,R,B tudi moraš pritisniti, ali ni potrebe? V navodilih nič ne piše, zgolj za P je opisano.
Pa še dodatno vprašanje. Na prestavni ročici je vsaj na corolli tisti gumb spodaj na glavi ročice, ki ga pritisneš, da sploh lahko ročico premakneš iz P. Ali ga pri pretikanju med N,D,R,B tudi moraš pritisniti, ali ni potrebe? V navodilih nič ne piše, zgolj za P je opisano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
feryz ::
P je P. Parked.
Iz avta greš lahko kadarkoli, ampak če je v D ali R in motor laufa, ni ravno priporočljivo.
Sicer novejši takoj ko odpreš vrata vržejo v P. Če imajo elektronski menjalnik.
Gumb ponavadi rabiš za rikverc. Za naprej ne. Kakor ga piči.
Iz avta greš lahko kadarkoli, ampak če je v D ali R in motor laufa, ni ravno priporočljivo.
Sicer novejši takoj ko odpreš vrata vržejo v P. Če imajo elektronski menjalnik.
Gumb ponavadi rabiš za rikverc. Za naprej ne. Kakor ga piči.
solatjek ::
Iz avta greš lahko kadarkoli, ampak če je v D ali R in motor laufa, ni ravno priporočljivo.
To mi je jasno
Gumb ponavadi rabiš za rikverc. Za naprej ne. Kakor ga piči.
Vozil sem testnega in sem za vsak premik med D in R (vmes je še N) ta gumb stisnil. Nisem pa poskusil brez. Vem samo, da iz P ne moreš premakniti, če ni noge na zavori in pritisnjen gumb na ročici.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
energetik ::
Vprašanje za tiste, ki imate hibrida (ali tudi navadnega avtomatika). Ali lahko ko je avto v P in avto prižgeš, odstraniš nogo iz stopalke za zavoro in greš iz avta (npr. si nekaj pozabil). Ali mora v P-ju biti motor izklopljen, ko spustiš stopalko za zavoro?Corolla HSD. Ko je v P, greš lahko normalno ven in pustiš vrata odprta. Prakticiram precej poleti, ko sušim klimo po prihodu domov.
Pa še dodatno vprašanje. Na prestavni ročici je vsaj na corolli tisti gumb spodaj na glavi ročice, ki ga pritisneš, da sploh lahko ročico premakneš iz P. Ali ga pri pretikanju med N,D,R,B tudi moraš pritisniti, ali ni potrebe? V navodilih nič ne piše, zgolj za P je opisano.
Če imaš v D in odpreš vrata, piska in utripa ko pri norcih, da moraš prestavit v P. Lahko pa dejansko spelješ z odprtimi vrati, kar naredim včasih ko premaknem avto za pol metra npr.
Gumb na ročici je potreben samo v nekaj primerih, ne vem pa točno na pamet. V vsakem primeru, če hočeš premaknit iz P. Iz D v R. Iz R v D pa ni treba. Prav tako ni treba iz B v D. Za ostale se ne spomnim.
V vsakem primeru pa je glupo, da sploh ima ročko. Zakaj hudiča niso dali samo gumbov PRNDB???
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
dunda ::
Mogoče je sicer ročko hitreje premikati kot pritiskati po gumbih.
Vsekakor se pa strinjam, da trenutna rešitev ni najbolj elegantna. Če je že ročka, naj bo takšna, kot so imeli Priusi (ne vem, če je sedaj še tako). Majhna ročka, res elegantno premakljiva, namesto tega (relativno) trdega in neelegantnega premikanja.
Mimogrede - se je komu od Toyotinih hibridarjev že pojavil "Hybrid System Malfunction"? Razlogov je sicer lahko precej, pri RAV4 je celo znan "Cabelgate", ko gre za konstrukcijsko težavo, ki so jo odpravili v zadnjih dveh letih.
Ampak tega v Evropi menda ni toliko, kar je zanimivo.
Vsekakor se pa strinjam, da trenutna rešitev ni najbolj elegantna. Če je že ročka, naj bo takšna, kot so imeli Priusi (ne vem, če je sedaj še tako). Majhna ročka, res elegantno premakljiva, namesto tega (relativno) trdega in neelegantnega premikanja.
Mimogrede - se je komu od Toyotinih hibridarjev že pojavil "Hybrid System Malfunction"? Razlogov je sicer lahko precej, pri RAV4 je celo znan "Cabelgate", ko gre za konstrukcijsko težavo, ki so jo odpravili v zadnjih dveh letih.
Ampak tega v Evropi menda ni toliko, kar je zanimivo.
https://www.kacnje.eu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dunda ()
energetik ::
Mogoče je sicer ročko hitreje premikati kot pritiskati po gumbih.No, gumb vsekakor hitreje stisneš kot premakneš ročko. Itak na koncu vse naredi računalnik, zato je verjetno vzrok za ročko zgolj zgodovinski.
Vsekakor se pa strinjam, da trenutna rešitev ni najbolj elegantna. Če je že ročka, naj bo takšna, kot so imeli Priusi (ne vem, če je sedaj še tako). Majhna ročka, res elegantno premakljiva, namesto tega (relativno) trdega in neelegantnega premikanja.
Mimogrede - se je komu od Toyotinih hibridarjev že pojavil "Hybrid System Malfunction"? Razlogov je sicer lahko precej, pri RAV4 je celo znan "Cabelgate", ko gre za konstrukcijsko težavo, ki so jo odpravili v zadnjih dveh letih.
Ampak tega v Evropi menda ni toliko, kar je zanimivo.
Ne, zaenkrat po dobrih 2 letih brez kakršnekoli napake. Upam še na vsaj 10 let takole.
vires in numeris
Utk ::
Ročka je brez veze, ampak dokler obstaja model z ročnim menjalnikom, je tako kot je. Najbrž je ceneje kot menjat celo konzolo.
energetik ::
Ročka je brez veze, ampak dokler obstaja model z ročnim menjalnikom, je tako kot je. Najbrž je ceneje kot menjat celo konzolo.Jah, verjetno je res vzrok ekonomski.
Sicer pa ročko v veliki večini primerov takneš samo 2x, preden se odpelješ in ko parkiraš na koncu vožnje. Tako da načeloma nima veze.
vires in numeris
Gregor P ::
Nek fizični gumb, manjša ročka ipd. vsekakor še vedno preferiram od npr. "slajdanja" po zaslonu. Je pa res morda odveč, da je ravno na sredini med sedežema (višja ročka), ker bi tam lahko imel dodatni prostor oz. bi se lahko lažje presedel ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
energetik ::
Nek fizični gumb, manjša ročka ipd. vsekakor še vedno preferiram od npr. "slajdanja" po zaslonu. Je pa res morda odveč, da je ravno na sredini med sedežema (višja ročka), ker bi tam lahko imel dodatni prostor oz. bi se lahko lažje presedel ipd.Meni se dopade npr. vrtljivi gumb:
vires in numeris
Utk ::
Ja nekaj takega ima leaf. Carsko. Res ne rabiš gledat. Dobro, sej ne rabiš niti pri toyoti, ampak nekako če manevriraš naprej nazaj in gledaš naokoli, je s tem dost elegantnejše kot z ročko.
Utk ::
Zakaj? Če bi celo ročko dal gor, dol, ok, tisto vrtet mi pa nima smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
Ta ročka je res brezvezno velika in predaleš, preveč premikanja rok in wasted prostora za eno operacijo ki se itak izvede elektronsko.
Pa P prestavo bi tudi komot ukinili v koliko ima avto "hold" gumb, da ni dvojnih funkcionalnosti. Samo simpl ročka z D/R in je to to. Hold gumb za stojo pri miru, start gumb za ugasnit motor, to je to.
Pa P prestavo bi tudi komot ukinili v koliko ima avto "hold" gumb, da ni dvojnih funkcionalnosti. Samo simpl ročka z D/R in je to to. Hold gumb za stojo pri miru, start gumb za ugasnit motor, to je to.
dunda ::
Ja, tisti vrtljivi gumb je tudi meni simpatičen. Gumbi mi niso tako všeč, ročko lažje premaknem v želeno smer, brez gledanja. Ampak - kot sem prej napisal - trenutno so ročke večinoma narejene precej dinozavrsko. Auris in (stari) Prius sta imela majhno ročko, ki si jo premaknil z mezincem. Sedaj pa moraš ročko res prijeti s celo roko.
Torej - glas za vrtljivi gumb.
Torej - glas za vrtljivi gumb.
https://www.kacnje.eu
Mato989 ::
Ta ročka je res brezvezno velika in predaleš, preveč premikanja rok in wasted prostora za eno operacijo ki se itak izvede elektronsko.
Pa P prestavo bi tudi komot ukinili v koliko ima avto "hold" gumb, da ni dvojnih funkcionalnosti. Samo simpl ročka z D/R in je to to. Hold gumb za stojo pri miru, start gumb za ugasnit motor, to je to.
In kako pokriješ ko avto stoji in nočeš ročne zategovat na ravnem nočeš pa D da je skoz kuplonga stisnjena? Ker če stojiš na semaforju in pustiš avto v D je to ekvivalent kot če kuplong v ročnem držiš, če pa daš pa v N pa je to to...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Auto-hold ne zateguje ročne. Spustiš gas in v D avto stoji, v čem je problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
Ja predpogoj da bi se znebil P je da avto ima hold gumb (v primeru Toyote je to auto-hold gumb in ko je enkrat vklopljen se ob vsaki ustavitvi hold sam nazaj vklopi). In tak hold je čisto enak P predstavi, pač gre za avtomatsko prestavljanje v P.
Skratka tečno mi je da moram prej dati v P mode predno lahko z start/stop gumbom izklopim avto. Pa še ročina za prestavit bi lahko bila res enostavna in mala če bi imela le D/R. V bistvu bi lahko bila stateless brez da se sploh zgodi fizičen klik ob prestavljanju in bi pač avtomatsko bila v D ob prižigu avta da je manj zmede.
Skratka tečno mi je da moram prej dati v P mode predno lahko z start/stop gumbom izklopim avto. Pa še ročina za prestavit bi lahko bila res enostavna in mala če bi imela le D/R. V bistvu bi lahko bila stateless brez da se sploh zgodi fizičen klik ob prestavljanju in bi pač avtomatsko bila v D ob prižigu avta da je manj zmede.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
energetik ::
Ja predpogoj da bi se znebil P je da avto ima hold gumb (v primeru Toyote je to auto-hold gumb in ko je enkrat vklopljen se ob vsaki ustavitvi hold sam nazaj vklopi). In tak hold je čisto enak P predstavi, pač gre za avtomatsko prestavljanje v P.
No, to ni res, vsaj pri Toyoti v P zarine štift v menjalnik in ga blokira. Pri hold funkciji pa stiska delovne zavore. Precejšnja razlika. V P bo avto pri miru, tudi če mu odšraufaš ven akumulator, v holdu seveda rabi računalnik in akumulator, da drži stisnjene bremze.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mato989 ::
Auto-hold ne zateguje ročne. Spustiš gas in v D avto stoji, v čem je problem?
Ne vem točno kako imate vi, ampak jaz imam v avtomatiku
P, N in D... pa manualca...
P je parking, takrat zategne ročno
N je neutral, takrat je avto v leru
D pa je drive in takrat če držiš na bremzo avto stiska kuplongo, kar je logično...
Kaj točno bi vi radi odstranili?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
P je nepotreben, N pride prav samo če crkne in ga treba vlečt. Že zdaj ga ne uporabljam, ampak ok, tam je.
Lonsarg ::
Ja govoril sem iz stališča funkcionalnosti. So še detajli ja kako dela hold kako ročna,..Ja predpogoj da bi se znebil P je da avto ima hold gumb (v primeru Toyote je to auto-hold gumb in ko je enkrat vklopljen se ob vsaki ustavitvi hold sam nazaj vklopi). In tak hold je čisto enak P predstavi, pač gre za avtomatsko prestavljanje v P.
No, to ni res, vsaj pri Toyoti v P zarine štift v menjalnik in ga blokira. Pri hold funkciji pa stiska delovne zavore. Precejšnja razlika. V P bo avto pri miru, tudi če mu odšraufaš ven akumulator, v holdu seveda rabi računalnik in akumulator, da drži stisnjene bremze.
P je parking, takrat zategne ročnoTako da start/stop gumb nadomesti P predstavo in ob ugašanju avtomobila poskrbi za vse to kar trenutno poskrbi P prestava (torej ročna med drugim).
N je neutral, takrat je avto v leru
D pa je drive in takrat če držiš na bremzo avto stiska kuplongo, kar je logično...
Kaj točno bi vi radi odstranili?
Hold gumb oziroma elektronska ročna pa poskrbita za funkcionalnost držanja avta brez ugašanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
energetik ::
Ali v P zategne ročnop ali ne, je stvar tvoje nastavitve. Jaz tega nimam vklopljenega.
P je parking, takrat zategne ročno
D pa je drive in takrat če držiš na bremzo avto stiska kuplongo, kar je logično...
Kaj točno bi vi radi odstranili?
Kakšna "kuplonga" v hibridu? Če na mestu v D držiš bremzo, ali jo drži hold mode, se v hibridu ne zgodi nič. Razen tega, da je takrat MG2 brez toka. Lahko pa da takrat hkrati mašina vrti MG1 in fila baterijo.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mato989 ::
Tako da start/stop gumb nadomesti P predstavo in ob ugašanju avtomobila poskrbi za vse to kar trenutno poskrbi P prestava (torej ročna med drugim).
Hold gumb oziroma elektronska ročna pa poskrbita za funkcionalnost držanja avta brez ugašanja.
In kaj točno pridobimo če zamenjamo eno prestavo za en gumb?
Ali v P zategne ročnop ali ne, je stvar tvoje nastavitve. Jaz tega nimam vklopljenega.
Meni posveti (P) break in se vklopi ja... pač za mene je P parking...
Kakšna "kuplonga" v hibridu? Če na mestu v D držiš bremzo, ali jo drži hold mode, se v hibridu ne zgodi nič. Razen tega, da je takrat MG2 brez toka. Lahko pa da takrat hkrati mašina vrti MG1 in fila baterijo.
Ja ok, saj avtomatik je lahko tudi ICE, tam pa pač drži "kuplungo" če imaš D in hkrati držiš bremzo, vsaj kolikro jaz vem, če pa dam v N pa ne leti več... Ker če imaš avto v N potem se ne premika tudi če spustiš zavoro, če pa imaš D pa kar odpelje sam naprej če ne držiš bremze.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
In kaj točno pridobimo če zamenjamo eno prestavo za en gumb?
Ta gumb že itak imaš. Ok, v shitty kijah je to ključ za kontakt, v normalnih avtih pa gumb za vžgat/ugasnit.
energetik ::
No, meni je P-mode všeč. Velikokrat čakam koga na parkingu s "prižganim" avtom (štacuna, lekarna, otroci...). Takrat imam seveda v P, ker hočem da avto greje in hladi, nočem ga takrat izklopit.
vires in numeris
Mato989 ::
In kaj točno pridobimo če zamenjamo eno prestavo za en gumb?
Ta gumb že itak imaš. Ok, v shitty kijah je to ključ za kontakt, v normalnih avtih pa gumb za vžgat/ugasnit.
Ne vem jaz mam v KIA Ceedu 2022 model start stop in je ključ samo da pač je...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Zakaj pol rabiš P?
To bi lahko delovalo avtomatsko. Pritisneš bremzo do ustavitve in ga vrže v P. Če imaš avtomatsko ročno vklopljeno, jo zategne po recimo 1 min, ali pa ko ugasneš avto. Če je nimaš, je v normalnem P.
No, meni je P-mode všeč. Velikokrat čakam koga na parkingu s "prižganim" avtom (štacuna, lekarna, otroci...). Takrat imam seveda v P, ker hočem da avto greje in hladi, nočem ga takrat izklopit.
To bi lahko delovalo avtomatsko. Pritisneš bremzo do ustavitve in ga vrže v P. Če imaš avtomatsko ročno vklopljeno, jo zategne po recimo 1 min, ali pa ko ugasneš avto. Če je nimaš, je v normalnem P.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatjek ::
Torej v položaju P sta motor in menjalnik ločena in hkrati zatič blokira menjalnik? Če ne bi bila ločena, bi bodisi motor crknil ali pa zlomil zatič, imam prav?
In ko je avto v P, pa je parkiran na rahlem klancu, npr 10cm na dolžini avta, je potrebno vseeno zategniti ročno? Sprašujem bolj za pozimi kot preventiva, da ne zamrzne.
Kaj pa pretikanje iz D v B. To kar med vožnjo pretakneš, ko prideš do strmega spusta? Je potrebno stati na zavori ali vsaj gas spustiti?
Kaj pa avto hold, a to ko se ustaviš, drži avto na mestu brez da stojiš na zavori? Deluje tudi na klancu?
Še vprašanje glede motorja. 2.0 je relativno nov (2019 se mi zdi). Je kdo zasledil že kakšnega rekorderja, npr. z 200.000 ali celo 300.000km ?
In ko je avto v P, pa je parkiran na rahlem klancu, npr 10cm na dolžini avta, je potrebno vseeno zategniti ročno? Sprašujem bolj za pozimi kot preventiva, da ne zamrzne.
Kaj pa pretikanje iz D v B. To kar med vožnjo pretakneš, ko prideš do strmega spusta? Je potrebno stati na zavori ali vsaj gas spustiti?
Kaj pa avto hold, a to ko se ustaviš, drži avto na mestu brez da stojiš na zavori? Deluje tudi na klancu?
Še vprašanje glede motorja. 2.0 je relativno nov (2019 se mi zdi). Je kdo zasledil že kakšnega rekorderja, npr. z 200.000 ali celo 300.000km ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Utk ::
Ja, če si na klancu, moraš zategnit ročno, avtomatsko ali sam, in potem dat v P. Iz D v B pri toyoti lahko daš kadarkoli, to nič kaj dost ne naredi, samo sw reče, da naj malo bolj zavira z motorjem. 2,0 nima B, ampak ima namesto tega za volanom krilca za prestavljanje po nekih šestih fake prestavah, in s tem lahko rečeš motorju naj bolj zavira.
Avto hold deluje tudi na klancu ja, po nekje dveh minutah pa zategne ročno.
200,000 ima že kak, še jaz sem skoraj na 100, pa se ne vozim spet tolk.
Avto hold deluje tudi na klancu ja, po nekje dveh minutah pa zategne ročno.
200,000 ima že kak, še jaz sem skoraj na 100, pa se ne vozim spet tolk.
Ahim ::
Vprašanje za tiste, ki imate hibrida (ali tudi navadnega avtomatika). Ali lahko ko je avto v P in avto prižgeš, odstraniš nogo iz stopalke za zavoro in greš iz avta (npr. si nekaj pozabil). Ali mora v P-ju biti motor izklopljen, ko spustiš stopalko za zavoro?
Pa še dodatno vprašanje. Na prestavni ročici je vsaj na corolli tisti gumb spodaj na glavi ročice, ki ga pritisneš, da sploh lahko ročico premakneš iz P. Ali ga pri pretikanju med N,D,R,B tudi moraš pritisniti, ali ni potrebe? V navodilih nič ne piše, zgolj za P je opisano.
Nimamo hibrida, ampak navadnega avtomatika. Da das v D ali R - odvisno ali hoces naprej ali nazaj - moras pritisniti pedal zavore. Nikjer ni nobenega dodatnega gumba na rocici.
solatjek ::
Ja, če si na klancu, moraš zategnit ročno, avtomatsko ali sam, in potem dat v P. Iz D v B pri toyoti lahko daš kadarkoli, to nič kaj dost ne naredi, samo sw reče, da naj malo bolj zavira z motorjem. 2,0 nima B, ampak ima namesto tega za volanom krilca za prestavljanje po nekih šestih fake prestavah, in s tem lahko rečeš motorju naj bolj zavira.
Avto hold deluje tudi na klancu ja, po nekje dveh minutah pa zategne ročno.
200,000 ima že kak, še jaz sem skoraj na 100, pa se ne vozim spet tolk.
Corolla Cross mislim, da ima B in je brez teh fake prestav, ali pa sem kaj spregledal. A tvoj 2.0 je enak, kot v Crossu? M20A-FXS? Zakaj je razlika v nazivni moči teh dveh avtomobilov?
Ročna, če je zategnjena, se sama spusti, ko spelješ? Ročne ne moreš zategniti v D-ju ali pač? Verjetno moraš vseeno še na zavori stat?
Sedaj pa ne bom več spraševal, mislim, da vse vem :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
Utk ::
Lahko da je v crossu drugače z Bjem ja, ker 1,8 tam niti nimaš. 2,0 motor je načeloma isti, razlika samo da je lahko pri enem ali drugem kakšen fejslift prej ali kasneje.
Ročna se sama spusti, če imaš na avtomatsko.
Če vklopiš še autohold, ne rabiš stat na zavori v D.
Ročna se sama spusti, če imaš na avtomatsko.
Če vklopiš še autohold, ne rabiš stat na zavori v D.
solatjek ::
Pa imam še eno vprašanje. Utekanje. Navadnega bencinca sem pazil, da ga nisem preko 3000 obratov gnal prvih 1000 km. Kaj pa hibrid, na kakšnem hribu ti hitro lahko pobegne višje, ali ne? Ali je bistvo, da si rahel na stopalki in da ne voziš ves čas s konstantno hitrostjo?
Utk ::
Hibrida ne moreš vozit na konstantnih obratih tudi če hočeš, tako da to nima veze. Nad 3000 obratov kaj dostkrat ne rabiš it, če ti gre kdaj za sekundo na 4000 mu ne bo nič. Gazil ga pa itak ne boš od novega.
nejc_nejc ::
Jast pa ne vem v vezi utekanja.
Nikoli posebej pazil.
Saj to niso več motorji iz 50s.
Tudi kasneje nisem imel problemov iz tega naslova. Bencinarji 1.6 ter dizli 1.6 in 2.0.
Nikoli posebej pazil.
Saj to niso več motorji iz 50s.
Tudi kasneje nisem imel problemov iz tega naslova. Bencinarji 1.6 ter dizli 1.6 in 2.0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
tony1 ::
" Še vprašanje glede motorja. 2.0 je relativno nov (2019 se mi zdi). Je kdo zasledil že kakšnega rekorderja, npr. z 200.000 ali celo 300.000km ?"
Ne skrbi okrog teh reči, to je toyota. Prej kot se ti bo pokvaril motor ti bo razpadel zakon / nekdo se ti bo zaletel v avto / bližnji potok ti bo poplavil bajto... Šparaj živce, toyota ni ena od stvari, ki bi te v lajfu zaje6avala.
Ne skrbi okrog teh reči, to je toyota. Prej kot se ti bo pokvaril motor ti bo razpadel zakon / nekdo se ti bo zaletel v avto / bližnji potok ti bo poplavil bajto... Šparaj živce, toyota ni ena od stvari, ki bi te v lajfu zaje6avala.
solatjek ::
Olje v teh hibridih je 0W16?
Servise delate redno na 15.000 ali kdo naredi še kakšno menjavo vmes?
Servise delate redno na 15.000 ali kdo naredi še kakšno menjavo vmes?
energetik ::
Torej v položaju P sta motor in menjalnik ločena in hkrati zatič blokira menjalnik? Če ne bi bila ločena, bi bodisi motor crknil ali pa zlomil zatič, imam prav?
In ko je avto v P, pa je parkiran na rahlem klancu, npr 10cm na dolžini avta, je potrebno vseeno zategniti ročno? Sprašujem bolj za pozimi kot preventiva, da ne zamrzne.
Kaj pa pretikanje iz D v B. To kar med vožnjo pretakneš, ko prideš do strmega spusta? Je potrebno stati na zavori ali vsaj gas spustiti?
Kaj pa avto hold, a to ko se ustaviš, drži avto na mestu brez da stojiš na zavori? Deluje tudi na klancu?
Še vprašanje glede motorja. 2.0 je relativno nov (2019 se mi zdi). Je kdo zasledil že kakšnega rekorderja, npr. z 200.000 ali celo 300.000km ?
V P-ju sta motor in menjalnik še vedno povsem enako spojena kot vedno. Edini feature P je, da zarine kajlo v menjalnik in blokira gibanje vozila. Kot rečeno, ob tem lahko motor še vedno laufa in vrti generator. Kar se tudi redno dogaja, sploh v mrazu.
Pri res rahlem klancu jaz ne zategujem ročne, sploh ne v hudem mrazu, da ne prime. Razen če je večji klanec.
Auto hold na dovolj hudem klancu deluje vedno, tudi če ne stisneš tipke hold. Sicer ko se ustaviš, prime hold in spustiš bremzo. Po nekaj minutah zateži, da spet stisni bremzo, če ne sam zategne ročno.
Olje v teh hibridih je 0W16?0W20. Servis na 15k. Kakšno menjavo vmes, jaz bi spustil vsak drug servis, če bi lahko. Na 15k delat je totalna bedarija, olje je po 15k še vedno rumeno kot sončnično olje. Meni so na 30k zamenjali še zavorno tekočino..
Servise delate redno na 15.000 ali kdo naredi še kakšno menjavo vmes?
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
feryz ::
Nikoli ampak res nikoli ne stisnem gumba za ročno. Nimam pojma zakaj bi ga. Ko prideš na cilj, pritisneš gumb on/off in je stvar zaključena.
Je pa res, da je parkrat avto sam zategnil ročno. Pri parkiranju na res ekstremnih klancih.
Avto hold pa mrzim. Ne sede mi tisto cukanje.
Je pa res, da je parkrat avto sam zategnil ročno. Pri parkiranju na res ekstremnih klancih.
Avto hold pa mrzim. Ne sede mi tisto cukanje.
Lonsarg ::
Ja sam alternativa auto-hold je drzanje bremze ves cas. Skoda da niso z manj cukanja implementirali tega holda pri Toyoti, to se strinjam, ampak lazje kot drzati ves cas.
Jaz kombiniram z radarskim tempomatom in v 90% mi radarski tempomat sam ustavi, kar luksuz, tudi v mestu. Izjema je ko sem prvi pri semaforju, takrat moram revez sam ustavit in auto-hold pride prav ;) Seveda ce parkiram ali kaj podobnega potem auto-hold pac izklopim, ker tam je zoprno.
Jaz kombiniram z radarskim tempomatom in v 90% mi radarski tempomat sam ustavi, kar luksuz, tudi v mestu. Izjema je ko sem prvi pri semaforju, takrat moram revez sam ustavit in auto-hold pride prav ;) Seveda ce parkiram ali kaj podobnega potem auto-hold pac izklopim, ker tam je zoprno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
J.McLane ::
Tist zatič bi lahko tudi avtomatsko zarinil not ko ugasneš avto.
Tako dela Prius ki nima tiste legacy ročke za prestave, nobene potrebe po prestavljanju v P. TAko je imel tudi Auris hibrid, ki je imel isto ročko za prestave kot Prius. Ni mi jasno zakaj so pri Corolli šli v to predpotopno ročko menjalnika, a so res stroški, da je pač ista kot pri mehanskem CVT?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Mimogrede - se je komu od Toyotinih hibridarjev že pojavil "Hybrid System Malfunction"? Razlogov je sicer lahko precej, pri RAV4 je celo znan "Cabelgate", ko gre za konstrukcijsko težavo, ki so jo odpravili v zadnjih dveh letih.
Ampak tega v Evropi menda ni toliko, kar je zanimivo.
Glede na to da gre za letnike med 2019 in 2020 je jasno, da to Toyota uredi pod garancijo, zadeva pride v časopis ko proizvajalec kakšne okvare noče kriti, ali ko gre za napako, ki lahko povzroči nesrečo. So pa to ponavadi TSB, čakajo dokler ne crkne, ko crkne imajo točno navodilo kako to odpraviti. Bodo pa te okvare popravljali v garanciji do 2029-2030 ker Toyota ima načeloma 10 let garancije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
solatjek ::
Mogoče za nekoga trapasto vprašanje: s hibridom ustaviš na klancu, potem pa moraš speljat. Kaj narediš?
a) vklopiš ročno, ko se ustaviš, nato pa pritisneš stopalko za plin, ročna sama spusti in ti spelješ
b) stojiš na zavori in ko nogo odmakneš, tudi v hrib avto začne naprej lezit
c) uporabiš auto hold funkcijo namesto ročne
In vprašanje mimo zgornjega:
Ko si v položaju D in če vklopiš ročno, moraš vseeno stati tudi na zavori, drži?
a) vklopiš ročno, ko se ustaviš, nato pa pritisneš stopalko za plin, ročna sama spusti in ti spelješ
b) stojiš na zavori in ko nogo odmakneš, tudi v hrib avto začne naprej lezit
c) uporabiš auto hold funkcijo namesto ročne
In vprašanje mimo zgornjega:
Ko si v položaju D in če vklopiš ročno, moraš vseeno stati tudi na zavori, drži?
Utk ::
A) nič ne vklopiš ročne. Zakaj bi to delal? Ali držiš bremzo ali pa vklopiš autohold. Potem daš gas in greš.
B) če je hud hrib ne bo lezel naprej. Lahko gre tudi nazaj če ne daš gasa. To ni pametno sicer, da se elektro motor vrti v kontra smer
C) da, to je najboljše.
Zakaj bi v D vklapljal ročno? Kaj ti prav iščeš način da zjebeš toyoto?
B) če je hud hrib ne bo lezel naprej. Lahko gre tudi nazaj če ne daš gasa. To ni pametno sicer, da se elektro motor vrti v kontra smer
C) da, to je najboljše.
Zakaj bi v D vklapljal ročno? Kaj ti prav iščeš način da zjebeš toyoto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35751 (5236) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 77952 (29376) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 96670 (59436) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 49712 (39783) | -valvoline- |