» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
29 / 47
»»

Magic1 ::

Jao Mato si trd. Kompromis ni nikoli najboljša zadeva. Je pa najbolj univezalna. Samo naša uporaba tudi ni vedno ista, zato rabiš nek kompromis. Ti bi mel eno super duper perfect novo rešitev, ki še ne obstaja.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

IL_DIAVOLO ::

Saj tudi elektrifikacija ni garancija, da ne bo okoljske katastrofe z milijoni baterija na odpadu. Je samo poceni alternativa, ampak tudi fosilna goriva so bila, dokler niso bila vec.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

AvtoR ::

Mato, ti malo mešaš hibride in priključne hibride.
Hibrida voziš kot klasičnega bencinarja. Edino poraba je bistveno nižja. Meni je poleti pil med 3.5 in 4 litri. Trenutno imam 70 procentov AC in je poraba 5,0l.
To je vsaj 30 procentov manj od običnega bencinarja s kvačkalico. Od avtomatika, pa najbrž še več...

Utk ::

Ampak hibrid dejansko ne rešuje nobene težave zaradi katere gremo v elektrifikacijo

Normalno da ne. A je kdaj kdo na svetu trdil, da jo? Rešuje pa problem, ki ga imajo "navadni" ICE: so preklemano neučinkoviti. Toyota hibride dela že več kot 20 let, ti pa leta 2023 kupiš ICE, in to za ceno za katero bi dobil praktično tudi hibrida, pa še misliš, da si kaj pametnega naredu...

Mato989 ::

AvtoR je izjavil:

Mato, ti malo mešaš hibride in priključne hibride.
Hibrida voziš kot klasičnega bencinarja. Edino poraba je bistveno nižja. Meni je poleti pil med 3.5 in 4 litri. Trenutno imam 70 procentov AC in je poraba 5,0l.
To je vsaj 30 procentov manj od običnega bencinarja s kvačkalico. Od avtomatika, pa najbrž še več...


Ampak zakaj potem nebi kupil EVja kr direkt? Tudi če bi ga skoz filal na plačljivih polnilnicah bi bila poraba tam nekje z hibridom po EUR, hkrati bi pa še manj onesnaževal?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Magic1 ::

Sej fosilna goriva še vedno delajo elektriko, marsikje v večini.

Mato989 je izjavil:

AvtoR je izjavil:

Mato, ti malo mešaš hibride in priključne hibride.
Hibrida voziš kot klasičnega bencinarja. Edino poraba je bistveno nižja. Meni je poleti pil med 3.5 in 4 litri. Trenutno imam 70 procentov AC in je poraba 5,0l.
To je vsaj 30 procentov manj od običnega bencinarja s kvačkalico. Od avtomatika, pa najbrž še več...


Ampak zakaj potem nebi kupil EVja kr direkt? Tudi če bi ga skoz filal na plačljivih polnilnicah bi bila poraba tam nekje z hibridom po EUR, hkrati bi pa še manj onesnaževal?

Zato ker si v bloku, ker rad mirno potuješ, ker nimaš dodatnih 10k€,...
Magic

Utk ::

Ampak zakaj potem nebi kupil EVja kr direkt? Tudi če bi ga skoz filal na plačljivih polnilnicah bi bila poraba tam nekje z hibridom po EUR, hkrati bi pa še manj onesnaževal?

To pa ti povej zakaj ga nisi? Zakaj si dal 25 jurjev za ice, ko bi pa za 28 dobil osnovno toyoto hibrid s 140 konji, karavan, z ziher več opreme od tvoje kie, in na ekosklad kredit, ki ga bi plačal vsaj 2 jurja manj v obrestih kot kijo. Pa imel bi toyoto namesto kie, kar tudi ni ravno nič vredno...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ampak zakaj potem nebi kupil EVja kr direkt? Tudi če bi ga skoz filal na plačljivih polnilnicah bi bila poraba tam nekje z hibridom po EUR, hkrati bi pa še manj onesnaževal?

To pa ti povej zakaj ga nisi? Zakaj si dal 25 jurjev za ice, ko bi pa za 28 dobil osnovno toyoto hibrid s 140 konji, karavan, z ziher več opreme od tvoje kie, in na ekosklad kredit, ki ga bi plačal vsaj 2 jurja manj v obrestih kot kijo. Pa imel bi toyoto namesto kie, kar tudi ni ravno nič vredno...



1. Moja KIA ma skoraj zagotovo več opreme kot tista Toyota
2. Moja KIA ima 0% EOM kredit torej plačam točno toliko kot je stala
3. To ni point debate (že 3tjič)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

1. dvomim, pa še oprema od toyote dejansko deluje. Kolk ti uporabljaš lane assist in radarski tempomat? Pa start&stop, itd, ali je procedura pri vžigu avta da najprej to vse izklopiš?
2. aha, pol ni stala 25, ampak realno 22, samo da 3 jurje boš dal obresti.
3. seveda je point. Sprašuješ zakaj, pa ne veš zakaj nisi ti.

J.McLane ::

Itak da je point, če bi v že v štartu kupil hibrida nebi iskal zadoščenja v tej temi, ampak ker globoko v sebi veš da si naredil fail moraš pač malo trolat v tej temi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

1. dvomim, pa še oprema od toyote dejansko deluje. Kolk ti uporabljaš lane assist in radarski tempomat? Pa start&stop, itd, ali je procedura pri vžigu avta da najprej to vse izklopiš?
2. aha, pol ni stala 25, ampak realno 22, samo da 3 jurje boš dal obresti.
3. seveda je point. Sprašuješ zakaj, pa ne veš zakaj nisi ti.


Jaz vem zakaj nisem, zato ker mi ni bila všeč... ampak jaz razumem da je to subjektivno.

Hkrati pa vem da če bi bila taka enaka KIA za 25k, in bi imela baterijo z dosegom cca 350km (realnih) bi verjetno vzel EVja... ampak takih ni bilo (tudi zdaj jih ni) leta 2022

Ampak mi se pogovarjamo kdaj je hibrid boljša izbira overall...

Jaz Lane assista ne rabim, tempomata tudi ne razen onega ki ga sam nastavim, start/stop tudi načeloma ne... jaz rabim avto ki mi je vizualno všeč, ki ima klimo, in navaden tempomat da jaz reguliram na volanu z prstom hitrost, ker jaz dejansko ko reguliram sam tempomat mam nižjo porabo kot glup radarski tempomat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

A klimo res rabiš? Po mojem bi lahko bil avto tudi brez.

Se pa strinjam s tabo, da radarski tempomat poveča porabo. Ampak na račun ultra luksuza na naših zabasanih cestah.
Ampak ok, tebi več pomeni deci bencina kot udobje, tudi to je treba upoštevati.

Lonsarg ::

Kupit avtomatik nehibrid leta 2023 je konkreten fail.

Skrstka namesto rocnega ICE gres na hibrida zarad avtomatika in/ali zaradi porabe in/ali zaradi lepse linearnejse voznje.

Utk ::

Jaz Lane assista ne rabim, tempomata tudi ne razen onega ki ga sam nastavim, start/stop tudi načeloma ne

Kot sem reku...tega "ne rabiš", ker deluje bolj za kurac že itak pri ice, pri kiji pa še posebej. Jaz ne naredim enga km na avtocesti brez vklopljenega tempomata in lane assista. Ker dejansko deluje in pomaga.

ker jaz dejansko ko reguliram sam tempomat mam nižjo porabo kot glup radarski tempomat...

Jasno, dobri avti pomagajo tebi, to je ves point opreme, slabi pa ne. Ti bi lahko tudi dacio kupil, isti kurac. Aja, kia je lepša...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Mato989 je izjavil:

Ampak mi se pogovarjamo kdaj je hibrid boljša izbira overall...
Kdo je rekel da je overall bolsi? Overall bodo tako ICE kot hibridi izumrli.

Ampak dokler se ne moremo vsi na EV ali zaradi polnjenja doma ali zaradi predrage ponudbe je hibrid vsekakor ze sedaj boljsa izbira od navadnega ICE zaradi zgoraj nastetih prednosti.

mikhaair ::

Hibrid ima boljši izkoristek kot ICE in neobremenjenost z dosegom, ki je za večino veliki bavbav vs. EV.
Vse ostalo so detajli in bonbončki glede na ceno in financiranje.
Samo eden tega ne zastopi in kljub enostavno preverljivim dejstvom ne najde očitnega.

energetik ::

Lonsarg je izjavil:

Kupit avtomatik nehibrid leta 2023 je konkreten fail.

Skrstka namesto rocnega ICE gres na hibrida zarad avtomatika in/ali zaradi porabe in/ali zaradi lepse linearnejse voznje.
Tako nekako, da. Jaz sem se odločal med poceni turbobencinom + ročni in avtomatikom. Ko sem se odločil, da avtomatika hočem imeti, je bila Corolla HSD edina logična izbira. HSD + radar tempomat = milina za vsakodnevno gužvo do šihta in nazaj. Od stanja na lokalni cesti do zabasane LJ obvoznice. Samo sediš in se pelješ. Bolj kot je gužva, manjšo porabo imam. Ko že Mato hoče vsakodnevne primere, vsak dan se vozim na šiht 30km v eno smer. V prevoženih 35Mm povprečna poraba 4,8.

Zakaj ne EV, sprašuje Mato? Ker je bil nekih 10kEUR dražji in ker za tako ceno nisem našel EV z vsaj 600L prtljažnikom. Sicer bi ga vzel takoj.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Boštjan_Q ::

mikhaair je izjavil:

Hibrid ima boljši izkoristek kot ICE in neobremenjenost z dosegom, ki je za večino veliki bavbav vs. EV.
Vse ostalo so detajli in bonbončki glede na ceno in financiranje.
Samo eden tega ne zastopi in kljub enostavno preverljivim dejstvom ne najde očitnega.


To kar tale gospod prav velja tud za avte:

Boštjan_Q ::

99 % ljudi ko enkrat proba električni avto se nikoli več ne vrne na bencin ali dizel, v praksi se te obremenjenosti z dosegom znebiš v roku tedna ali dveh lastnišva, ker gre za neracionalen strah.

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Hibridi so čist ok ko jih primerjaš z bencinarjem/dizlom, ampak na dolgi rok so pa slepa ulica, so bistveno manj učinkoviti od EVjev.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Še 5-10 let bo najbrž trajalo da hibridi izgubijo cenovno prednost pred EV, no v high-end range te prednosti sicer že sedaj ni več, ampak tam malo slovencev kupuje. Dodatno bo ene 20 let trajalo, da bo glavnina ljudi imela možnost polnit doma.

Skratka hibridi so res začasna rešitev, ampak ta začasna rešitev bo še dolgo živela.

Je pa res da bodo najbrž v roku 5-10 vsi hibridi postali PHEV.

Boštjan_Q ::

Še 5-10 let bo najbrž trajalo da hibridi izgubijo cenovno prednost pred EV

EVji imajo cenovno prednost, kaki hibridi. Hibridi že sedaj nimajo cenovne prednosti v veliki večini primerov (pustimo izjeme). Toyota Corrola hibrid te v najcenejši verziji z najšvohejšim motorjem stane 27 jurjev. Cupra Born Bold po subvenciji 28,5 jurja. Torej 1500 EUR razlike, kar se ti povrne v letu ali dveh. Še navaden Clio hibrid te stane preko 21 jurjev.

Dodatno bo ene 20 let trajalo, da bo glavnina ljudi imela možnost polnit doma.

Statistično ima v Sloveniji že sedaj glavnina ljudi možnost polnit doma (takih je cca 80 %).

Skratka hibridi so res začasna rešitev, ampak ta začasna rešitev bo še dolgo živela.

Kolk dolg bo živela lahko sklepamo na podlagi adopcije Norveške, ki je vsaj 5 let pred ostalim svetom, čistih električnih vozil je 80 do 90 %, hibridov pa par procentov, dobesedno umirajo na obroke:

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Cupra Born Bold je ekvivalent Yaris Crossa, ne pa Corole.

Se pa strinjam razlika se manjša, ampak kot rečeno vsaj 5 let bo še trajalo da gre razlika v celoti stran čez cel range ponudbe. Treba upoštevati tudi da subvencije država časti zgolj dokler je nizek % prodanih, prec ko bo nekje nad 10%, si naša država ne bo subvencij več mogla privoščit.

Pač vse v skladu s tem da nekje med 2030 in 2035 ukinemo ICE in klasične hibride (za PHEV bodo pa itak izjeme veljale še desetletja, ampak dobro, PHEV itak v statistikah štejemo pod EV ponavadi, ker glavnino vožnje na EV delajo), prej jih pač ne bomo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

energetik ::

Boštjan_Q je izjavil:

Še 5-10 let bo najbrž trajalo da hibridi izgubijo cenovno prednost pred EV

EVji imajo cenovno prednost, kaki hibridi. Hibridi že sedaj nimajo cenovne prednosti v veliki večini primerov (pustimo izjeme). Toyota Corrola hibrid te v najcenejši verziji z najšvohejšim motorjem stane 27 jurjev. Cupra Born Bold po subvenciji 28,5 jurja. Torej 1500 EUR razlike, kar se ti povrne v letu ali dveh. Še navaden Clio hibrid te stane preko 21 jurjev.

Dodatno bo ene 20 let trajalo, da bo glavnina ljudi imela možnost polnit doma.

Statistično ima v Sloveniji že sedaj glavnina ljudi možnost polnit doma (takih je cca 80 %).

Skratka hibridi so res začasna rešitev, ampak ta začasna rešitev bo še dolgo živela.

Kolk dolg bo živela lahko sklepamo na podlagi adopcije Norveške, ki je vsaj 5 let pred ostalim svetom, čistih električnih vozil je 80 do 90 %, hibridov pa par procentov, dobesedno umirajo na obroke:
Inženirček, Cupra Bold ima 380L prtljažnika, Corolla TS pa 600L. Daj nehaj s takimi primerjavami.

Poleg tega si očitno sfalil obvestila o novih cenah elektrike v prihodnjem letu. Če boš filal izključno doma izključno v NT, bo prišla 1kWh z DDV in vsemi variabilnimi dajatvami 20c, pri 50/50% VT/NT pa 21c. To je 3,3-3,7EUR/100km. Corolla me pride 7EUR/100km. EV bi mi prihranil 560EUR letno pri mojih 16Mm letno. Pri avtu hočem biti na nuli po max 4 letih. Najdi mi EV s 600L prtljažnika za 29-30kEUR po subvenciji, novega.

Če pa slučajno večkrat letno uporabiš hitre ali javne polnilnice, se računica že zdaj popolnoma podre. Na javnih polnilnicah je 100km dražjih kot pa pri navadnem bencinarju.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

energetik ::

energetik je izjavil:


Poleg tega si očitno sfalil obvestila o novih cenah elektrike v prihodnjem letu. Če boš filal izključno doma izključno v NT, bo prišla 1kWh z DDV in vsemi variabilnimi dajatvami 20c, pri 50/50% VT/NT pa 21c. To je 3,3-3,7EUR/100km. Corolla me pride 7EUR/100km. EV bi mi prihranil 560EUR letno pri mojih 16Mm letno. Pri avtu hočem biti na nuli po max 4 letih. Najdi mi EV s 600L prtljažnika za 29-30kEUR po subvenciji, novega.
Popravek, računal sem še z 9,5% DDV. 100% NT bo stala 22c/kWh. 3,8EUR/100km izključno v NT. 4EUR/100km pri 50/50 VT/NT. Samo še 480EUR letnega prihranka pri meni.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

J.McLane ::

Ta cena bo veljala samo za 10% porabe, ampak ja vemo v katero smer gremo, samo vprašanje časa je da bo ta cena veljala za 100% elektrike.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Ja, to sem imel v mislih, verjetno ne dolgo, ko bomo 100% plačevali po tej ceni.
Razen če se RU-UKR kriza ne razplete in hkrati sklene kakšne ugodne dobave od Rusov in hkrati EU neha sebe streljati v koleno z ukinjanjem zemeljskega plina, TE in JE.
vires in numeris

J.McLane ::

Ampak vseeno GEN-I se je očitno odločil, da bo vse po vrsti nategnil s temi cenami, upam samo da to ni kartelni dogovor. Ker če malo spremljaš https://euenergy.live/ so cene tam 12 €/Mwh, ob nedeljah (in verjetno tudi ponoči) pa še občutno nižje. Ali pa enostavno v 10% želijo pocuzat maksimalno in ko se bo ta odstotek višal bo cena tudi šla dol proti tržnim cenam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Boštjan_Q ::

Inženirček, Cupra Bold ima 380L prtljažnika, Corolla TS pa 600L. Daj nehaj s takimi primerjavami.

Aha spet boš samo po eni matriki primerjal, pozabil si pa povedat da ima tale Corrola za 27 jurjev skoraj 2x manjšo moč motorja! Pa navadna Toyota Corrola ima 471 litrov pritljažnika, Cupra Bold pa 385 litrov, ni spet take razlike:
https://www.google.com/search?q=toyota+...

Ampak spregledal si point, tudi če Cupro Born primerjamo z Toyoto Yarisom kot predlaga Longsarg, še vedno je finančna prednost močno v prid Cupri Born, ko upoštevamo še prihranke na gorivu, tudi navadna Toyota Yaris pride 22 jurjev. In tale Toyota Yaris ima samo 286 litrov pritljažika, Cupra Born pa 385 litrov.

Da ne govorimo o tem da je Toyota Yaris BISTVNO MANJŠI avto! Da ne govorimo o opremi.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Če boš filal izključno doma izključno v NT, bo prišla 1kWh z DDV in vsemi variabilnimi dajatvami 20c, pri 50/50% VT/NT pa 21c. To je 3,3-3,7EUR/100km

Zakaj bi upošteval 50/50 VT/NT, sej ne boš pol filal podnevi pol pa ponoči. Filal boš samo ponoči, razen morda izjemoma. In tarifa za tiste z samoosokrbo je 7 centov z DDV pri Petrolu. To je cca dober evro na 100 km.

Če pa slučajno večkrat letno uporabiš hitre ali javne polnilnice, se računica že zdaj popolnoma podre. Na javnih polnilnicah je 100km dražjih kot pa pri navadnem bencinarju.

Ne, se ne podre, ker na javnih polnilnicah se fila samo izjemoma (samo kake 5 % letne kilometrine).

Najdi mi EV s 600L prtljažnika za 29-30kEUR po subvenciji, novega.

MG5 je tam nekje. Sicer pa razumem kaj hočeš povedat, velike izbire v tem segmentu ŠE NI, se popolnoma strinjam. Ampak bo, slej ko prej bo.

J.McLane je izjavil:

Ta cena bo veljala samo za 10% porabe, ampak ja vemo v katero smer gremo, samo vprašanje časa je da bo ta cena veljala za 100% elektrike.


Torej je energetik spet zavajal in narobe računal, on je računal kot da bo taka cena za 100 % porabe, ne pa samo za 10 % porabe tako kot je cenik.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Skratka bodite potrpežljivi, ne bit nestrpni, poceni EVji pridejo slej ko prej, nekaj jih je že. Iphone je bil leta 2017 nekje okrog 700 EUR ali nekaj takega, danes pa pametni telefon dobiš nov že za 80 EUR in to bistveno bolj zmogljiv kot takratni Apple.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Se pa strinjam razlika se manjša, ampak kot rečeno vsaj 5 let bo še trajalo da gre razlika v celoti stran čez cel range ponudbe.

Glede nakupne cene se strinjam, bo trajalo še kakšne 5 let da se bo izenačilo. Glede TCO, torej vseh stroškov lastništva je pa EV v prednosti.

Treba upoštevati tudi da subvencije država časti zgolj dokler je nizek % prodanih, prec ko bo nekje nad 10%, si naša država ne bo subvencij več mogla privoščit.

Seveda, to je jasno, subvencije se bodo enkrat ukinile, ampak takrat ko se bodo, bo nakupna cena že pretty much izenačena, tako da subvencije takrat niti ne bodo več potrebne.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Boštjan_Q je izjavil:

Skratka bodite potrpežljivi, ne bit nestrpni, poceni EVji pridejo slej ko prej, nekaj jih je že. Iphone je bil leta 2017 nekje okrog 700 EUR ali nekaj takega, danes pa pametni telefon dobiš nov že za 80 EUR in to bistveno bolj zmogljiv kot takratni Apple.
Nismo nestrpni pač pa pragmatični. Pač tokrat sem kupil hibrida, čez 5-10 let ko bom kupoval kaj novega pa bo EV ali PHEV, odvisno od ponudbe takrat. Stem da PHEV je zame dodatni bonus in bo EV moral biti vsaj 1kEUR cenejši da grem na pure EV ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

feryz ::

A vam ni še prišlo, da delajo različne avte zaradi različnih potreb in različnih želja?
Za ene je EV misija nemogoče. Tudi za te je treba poskrbeti.
Res je dizel najtaprva opcija, ampak mogoče bi človek rad tudi kaj drugega. Recimo hibrida.

deco16 ::

Mislim glede zraka v mestih je hibrid ziher korak v pravo smer. Glede tega itak nebo več izbire kmalu, pač hibrid bo edini način da še dobiš ICE v avto.

Boštjan_Q ::

Boštjan_Q je izjavil:

Skratka bodite potrpežljivi, ne bit nestrpni, poceni EVji pridejo slej ko prej, nekaj jih je že. Iphone je bil leta 2017 nekje okrog 700 EUR ali nekaj takega, danes pa pametni telefon dobiš nov že za 80 EUR in to bistveno bolj zmogljiv kot takratni Apple.

**2007, ne 2017 (typo)

Lonsarg je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Skratka bodite potrpežljivi, ne bit nestrpni, poceni EVji pridejo slej ko prej, nekaj jih je že. Iphone je bil leta 2017 nekje okrog 700 EUR ali nekaj takega, danes pa pametni telefon dobiš nov že za 80 EUR in to bistveno bolj zmogljiv kot takratni Apple.
Nismo nestrpni pač pa pragmatični. Pač tokrat sem kupil hibrida, čez 5-10 let ko bom kupoval kaj novega pa bo EV ali PHEV, odvisno od ponudbe takrat. Stem da PHEV je zame dodatni bonus in bo EV moral biti vsaj 1kEUR cenejši da grem na pure EV ;)


Če pred parimi leti ko si kupoval res nisi našel pravega EVja zase, potem pač nimaš kaj ane.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

deco16 je izjavil:

Mislim glede zraka v mestih je hibrid ziher korak v pravo smer. Glede tega itak nebo več izbire kmalu, pač hibrid bo edini način da še dobiš ICE v avto.

Na koncu bo tako, da se bo ICE vozni park pač staral. Kdor bo imel za nov EV, si ga bo kupil, ostali bodo na x desetletja starih jajčkih.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Boštjan_Q ::

Tudi trg poceni rabljenih električnih avtov se bo slej ko prej razvil, tako bodo tudi manj premožni lahko prišli do električnega vozila brez kreditov.

Utk ::

Magic1 je izjavil:

deco16 je izjavil:

Mislim glede zraka v mestih je hibrid ziher korak v pravo smer. Glede tega itak nebo več izbire kmalu, pač hibrid bo edini način da še dobiš ICE v avto.

Na koncu bo tako, da se bo ICE vozni park pač staral. Kdor bo imel za nov EV, si ga bo kupil, ostali bodo na x desetletja starih jajčkih.

S tem ne bi bilo čisto nič narobe.

LeQuack ::

Boštjan_Q je izjavil:

Tudi trg poceni rabljenih električnih avtov se bo slej ko prej razvil, tako bodo tudi manj premožni lahko prišli do električnega vozila brez kreditov.


Dvomim, samo še slabše bo. Avtomobili bodo samo za bogate, za plebs bo javni prevoz.
Quack !

LeQuack ::

Hočem pridet ven iz plebs kaste, ampak je težko. Npr. kot prva stvar rabiš avto.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Magic1 ::

Boštjan_Q je izjavil:

Tudi trg poceni rabljenih električnih avtov se bo slej ko prej razvil, tako bodo tudi manj premožni lahko prišli do električnega vozila brez kreditov.

Pa bo šla baterija, ki bo že 10 let stara in bo jok. Potem pa se bodo DIY popravljalo baterije in bo gorelo.
Magic

deco16 ::

Baterija bo šla prej na hibridu ker je to ogromno ciklov in najpomembnejše velik C polnjenja in praznjenja.

Ampak ja zanimivo je zagovarjanje hibrid juhu vse kul. EV pa baad :D

Maš EVje na avtonetu z zelo majhno baterijo in 10 let, čist nič jim ne fali.

AvtoR ::

Počasi se končuje doba vozil z notranjim izgorevanjem. Pričenja se nova doba vozil z zunanjim izgorevanjem :))
Hint:EV

Magic1 ::

deco16 je izjavil:

Baterija bo šla prej na hibridu ker je to ogromno ciklov in najpomembnejše velik C polnjenja in praznjenja.

Ampak ja zanimivo je zagovarjanje hibrid juhu vse kul. EV pa baad :D

Maš EVje na avtonetu z zelo majhno baterijo in 10 let, čist nič jim ne fali.

Od kje pa tebi, da so pri hibridu pa rožice. Noben star avto niso rožice, sploh če je zadeva kompleksna. Toyotin hibrid se pa je dokazal, da dela ok na dolgi rok. Imamo v familiji enega, ki je že 15 let star in baterija še kar dela, 200kkm+. Zamenjava te baterije je draga, samo ne zaradi samega materiala, temveč ker lahko zaračunajo. Vrednost baterije v navadnem hibridu je pod jurja (1kWh top celic stane manj kot 500€).
Magic

Likalnik ::

Boštjan_Q je izjavil:

99 % ljudi ko enkrat proba električni avto se nikoli več ne vrne na bencin ali dizel, v praksi se te obremenjenosti z dosegom znebiš v roku tedna ali dveh lastnišva, ker gre za neracionalen strah.

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Hibridi so čist ok ko jih primerjaš z bencinarjem/dizlom, ampak na dolgi rok so pa slepa ulica, so bistveno manj učinkoviti od EVjev.


tako je...jaz sem naredil največjo napako v življenju, da sem se strinjal, da si baba kupi novi EV avto...namesto, da bi si ga jaz....jaz pa trpim v ICE avtomobilu....in čakam priložnost, da še jaz presedlam na EV

Boštjan_Q ::

Magic1 je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Tudi trg poceni rabljenih električnih avtov se bo slej ko prej razvil, tako bodo tudi manj premožni lahko prišli do električnega vozila brez kreditov.

Pa bo šla baterija, ki bo že 10 let stara in bo jok. Potem pa se bodo DIY popravljalo baterije in bo gorelo.


Ne bo šla baterija, baterije pri vodno hlajenih modelih zdržijo preko 25 let, celo življenjsko dobo avtomobila:

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

10 let stare Tesle, BMWji in vsi ostali imajo baterije na 90 % v praksi.

Magic1 je izjavil:

deco16 je izjavil:

Baterija bo šla prej na hibridu ker je to ogromno ciklov in najpomembnejše velik C polnjenja in praznjenja.

Ampak ja zanimivo je zagovarjanje hibrid juhu vse kul. EV pa baad :D

Maš EVje na avtonetu z zelo majhno baterijo in 10 let, čist nič jim ne fali.

Od kje pa tebi, da so pri hibridu pa rožice. Noben star avto niso rožice, sploh če je zadeva kompleksna. Toyotin hibrid se pa je dokazal, da dela ok na dolgi rok. Imamo v familiji enega, ki je že 15 let star in baterija še kar dela, 200kkm+. Zamenjava te baterije je draga, samo ne zaradi samega materiala, temveč ker lahko zaračunajo. Vrednost baterije v navadnem hibridu je pod jurja (1kWh top celic stane manj kot 500EUR).


Aha, zanimiva tale tvoja "logika", baterija v hibridu ki je BISTVENO bolj obremenjena je ok, v EVju pa po tvoje ni, zanimivo. Baterija v hibridu doživi bistveno več ciklov (ker je manjša), ter je izpostavljena bistveno večjim ravnem filanja (C rating, aggain, ker je po kapaciteti neprimerljivo manjša). Baterija v EVju bo zdržala bistveno več časa kot v hibridu (pa že v hibridu kot sam ugotavljaš zdrži več kot zadost časa).

Zgodovina sprememb…

Utk ::

To je vse res, ampak če v hibridu pade kapaciteta po 250,000 km za 40%, se to praktično ne pozna. Morda kak dcl na 100 km, morda 3 desetinke več do 100, ampak to je to, če ti to sploh uspe opazit. Pri EV pa 20% upad prekleto opaziš.

Blinder ::

Magic1 je izjavil:


Od kje pa tebi, da so pri hibridu pa rožice.


moj mehanik pravi, da ko se bo hibrid začel kvarit da bo za v smeti. Predrago, preveč komplicirano za popravljat.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

Me spominja na tasta, kupil je Vitaro mild hybrid.
Zadnjič je bil ves nesrečen, ker so ga v oštariji naprali, da bo moral po petih letih baterijo menjati in ga bo prišlo okrog 5 jurjev.

Utk ::

Prej bojo tisti v gostilni menjali jetra kot pa on baterijo. Pa vprašanje če bo 5 jurjev dovolj.
««
29 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935563 (5048) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377588 (29012) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84095628 (58394) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149399 (39470) -valvoline-

Več podobnih tem