Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
matijadmin ::
^^ slabo sestavljena zunanjost/notranjost, nedelujoča tehnika, itd novi Yaris bo imel kar nekaj tehnologije katere do sedaj Toyote niso mele plus hibridni sklop bo boljši od Priusa/Corolle
To prvo, slabosti, so žal postale lastnosti tudi prestižnih nemških znamk.
niti ne nov model narejen v Franciji edino kar so verjetno Japonci skupaj dali je Hibridni sklop ostalo so pa Francozi tako da porodne napake so možne
Peugeotovi hibridi (ne pa tudi Toyotini, ki jih izdeluje Peugeot) že pri transportu povzročajo težave zaradi napak (avto se ne ugasne, el. ročna zavora ne prime itd.).
Toyote so za Japonce ki so baje bolj majhni
To, vsaj za nekatere modele, drži. Enako za Lexus. Meni to odgovarja, ker nisem Martin Krpan.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Dobro, najbrž se razume, da Toyota (v tem rangu vozil) ni prestižna znamka? Če hočeš "japonski prestiž", potem verjetno kupiš Lexusa (prestižno Toyotino znamko). Toyota je ravno toliko solidno narejena, da ni povsem cenena, obenem pa je zanesljiva in varna. Pa fino je, ker imajo dobre hibridne modele. To je pa to.
Jaz sem z malo močnejšim hibridom recimo zelo zadovoljen.
^^ vprašanje je bolj kje je model narejen niso vse Toyote na Japonskem več narejene
Japan made so okej, UK ajde, TR in FR pa se drži slaba fama.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Kako da jih nimajo? Šele zadnje par let so jih postopoma umaknili iz določenih modelov. Prej pa si še dizel Yarisa lahko kupil.
In ni samo, da izpadeš jaki. Nemec se bo precej lepše peljal in bo vsaj malo na nivoju. Kar sem vozil Toyot in Nemcev je razlika velika. Že če zadnjega Yarisa in Polota primerjaš, prvi je kot, da se vsedeš v skedenj ob pralni stroj, drugo pa ti da občutek, da sediš v precej večjem avtu.
Odvisno, kaj želiš. S kakim golfom boš zelo neudobno potoval, pa ne, ker bi bil slab. Če iščeš športni avto, je za svojo ceno in razred zanimiv, recimo.
Vrnite nam techno!
J.McLane ::
Zdaj je Renault napovedal še Megane E-Tech, torej priključni hibrid, podobno kot Captur.
Veliko napovedi, še vedno pa nobenega testa ali vsaj prve vožnje s tem pogonom. Kakšne ima Renault prodajne načrte, kdaj bodo začeli, na katerih trgih bo na voljo...?
Veliko napovedi, še vedno pa nobenega testa ali vsaj prve vožnje s tem pogonom. Kakšne ima Renault prodajne načrte, kdaj bodo začeli, na katerih trgih bo na voljo...?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
samo kako pa Renaultov priključni hibrid deluje sprazni baterijo in gre potem samo na ICE?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Ne, se polne, ampak kako je vprašanje. Problem ICE motorjev je v tem, da so strašno neučinkoviti, če niso v svojem območju. Vprašanje če zna ta motor v renoju (učinkovito) poganjat avto in polnit baterijo istočasno, sploh ker mora to delat pri točno določenih obratih, tolkih kot jih pač ima pri tisti hitrosti (prestava gor ali dol). Toyotin zna držat obrate na 1500 in istočasno polnit baterijo in poganjat avto, ali pa pospeševat (s pomočjo elektrike). Kako bo to zgledalo pri renoju, če pa pri vsakem pospeševanju motor nujno mora nabirat obrate. Potem je pa tu še ogrevanje. Zdaj pozimi toyotin motor kar en čas dela brez veze samo zaradi ogrevanja, sebe ali kabine, pri tem pa vsaj polni baterijo. Bo renojev motor sploh lahko to delal, in če že, se bo tako hitro segrel kot toyotin (ki se segreje 3x hitreje od vsakega 1,0 mlinčka). To so vse detajli, ki nazadnje prinesejo veliko, ali pa odnesejo ves prihranek hibrida.
J.McLane ::
Vsak priključni hibrid deluje tako, da najprej preferira samo elektriko potem pa gre v hibridni način.
Renaultov E-Tech je bil sicer že predstavljen v konceptu Eolab, leta 2014, lani maja so napovedali Clia in Capturja, sedaj še Megana, kdaj bodo končno kaj pripeljali v salone pa nisem zasledil.
Testnih voženj Eolaba je kar nekaj po netu:
https://siol.net/avtomoto/renault-eolab...
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...
https://www.avto.info/Obvestila/Renault...
https://www.topgear.com/car-news/paris-...
https://www.avtovizije.com/predstavitve...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...
https://www.greencarcongress.com/2014/0...
Renaultov E-Tech je bil sicer že predstavljen v konceptu Eolab, leta 2014, lani maja so napovedali Clia in Capturja, sedaj še Megana, kdaj bodo končno kaj pripeljali v salone pa nisem zasledil.
Testnih voženj Eolaba je kar nekaj po netu:
https://siol.net/avtomoto/renault-eolab...
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...
https://www.avto.info/Obvestila/Renault...
https://www.topgear.com/car-news/paris-...
https://www.avtovizije.com/predstavitve...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...
https://www.greencarcongress.com/2014/0...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
ziga1990 ::
Ne, se polne, ampak kako je vprašanje. Problem ICE motorjev je v tem, da so strašno neučinkoviti, če niso v svojem območju. Vprašanje če zna ta motor v renoju (učinkovito) poganjat avto in polnit baterijo istočasno, sploh ker mora to delat pri točno določenih obratih, tolkih kot jih pač ima pri tisti hitrosti (prestava gor ali dol). Toyotin zna držat obrate na 1500 in istočasno polnit baterijo in poganjat avto, ali pa pospeševat (s pomočjo elektrike). Kako bo to zgledalo pri renoju, če pa pri vsakem pospeševanju motor nujno mora nabirat obrate. Potem je pa tu še ogrevanje. Zdaj pozimi toyotin motor kar en čas dela brez veze samo zaradi ogrevanja, sebe ali kabine, pri tem pa vsaj polni baterijo. Bo renojev motor sploh lahko to delal, in če že, se bo tako hitro segrel kot toyotin (ki se segreje 3x hitreje od vsakega 1,0 mlinčka). To so vse detajli, ki nazadnje prinesejo veliko, ali pa odnesejo ves prihranek hibrida.
Toyotini PHEV ne filajo avtomatsko baterije z ICE mu mora voznik ročno ukazat naj jo nafila, edino navadni hibridi to delajo ampak samo takrat ko je baterija prazna
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
Utk ::
Če rabiš gretje, mora motor delat, in če že dela, zakaj ne bi še polnil baterije? Motor ko dela, ima itak skoraj vedno odveč moči. Vsake tolk časa se pa mora vžgat, da se ne preveč ohladi. (ko ti enkrat pade baterija recimo na 10% pri pluginu).
ziga1990 ::
Baterijo nebo nafilal ker pomeni da zahteva več moči od ICE kar pomeni večjo porabo motor se bo prižgal samo tok da se ogreje ali pa ogreje kabino
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
J.McLane ::
Stvar softwarea, dokler ni dejanskega izdelka za testirat je nemogoče rečt kaj ima in kaj nima. V hibridnem načinu ponavadi pogonski sklop teži k neki SOC vrednosti, pri Toyoti je to 60% SOC, za učinkovito delovanje pa niha 20% gor in 20% dol. Če Plug-inu rečeš pri 78% napolnjenosti, sedaj pa hočem HV mode, bo ta HV mode skušal vzdrževati 78% napolnjenost baterije, ampak bo isto uporabljal nek buffer v plus in minus. Tudi ko je baterija PHEV "prazna" imaš še vedno na voljo nekaj baterije za HV mode. Clio ne bo priključni hibrid, tako v hibridnem načinu se bo ta Renaultov sistem moral izkazat, sicer bo Clio hybrid en velik fail.
Delovanje Renaultovega E-Tech zgleda nekako tako:
- pri nizkih hitrostih in speljevanju je prenos moči iz ICE preko manjšega generatorja na pogonski elektromotor, mehanske povezave ni. Če je dovolj energije v baterije, jasno ICE ne deluje, če zahodiš v poden bo energija šla iz ICE + baterija. Ampka pri nizkih hitrostih boš tako še vedno omejen z močjo generatorja + močjo baterije. Kolikšne vrednosti so to se še ne ve.
- pri višjih hitrostih ima ICE mehansko povezavo preko stopenjskega menjalnika, EOLAB je imel 3 prestave, sedaj je govora o dveh. Prestavljanje naj bi se vršilo brez sklopke, kako to zgleda bomo videli.
Tule je še malo bolj razloženo delovanje:
https://internationalfleetworld.com/inn...
https://easyelectriclife.groupe.renault...
Delovanje Renaultovega E-Tech zgleda nekako tako:
- pri nizkih hitrostih in speljevanju je prenos moči iz ICE preko manjšega generatorja na pogonski elektromotor, mehanske povezave ni. Če je dovolj energije v baterije, jasno ICE ne deluje, če zahodiš v poden bo energija šla iz ICE + baterija. Ampka pri nizkih hitrostih boš tako še vedno omejen z močjo generatorja + močjo baterije. Kolikšne vrednosti so to se še ne ve.
- pri višjih hitrostih ima ICE mehansko povezavo preko stopenjskega menjalnika, EOLAB je imel 3 prestave, sedaj je govora o dveh. Prestavljanje naj bi se vršilo brez sklopke, kako to zgleda bomo videli.
Tule je še malo bolj razloženo delovanje:
https://internationalfleetworld.com/inn...
https://easyelectriclife.groupe.renault...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
energetik ::
V glavnem kompliciranje. Toyotin HSD se mi zdi boljša zadeva z manj gibajočimi se deli.
Gregor P ::
Baterijo nebo nafilal ker pomeni da zahteva več moči od ICE kar pomeni večjo porabo motor se bo prižgal samo tok da se ogreje ali pa ogreje kabino
... seveda priključni hibrid v vožnji ne bo napolnil cele (toliko večje) baterije (ker jo preprosto ne more; zato jo tudi moraš posebej napolniti na polnilnicah oz. doma), ampak še vedno pa bo ves čas deloval kot navaden hibrid (tudi ko izprazni večji del baterije; ker povsem jo nikoli ne).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ziga1990 ::
^^ Lahko nafila večjo samo do 80% ker zadnjih 20% špara za kake spuste in če hočeš nafilat baterijo na 100% pa rabiš priključit
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Baterijo nebo nafilal ker pomeni da zahteva več moči od ICE kar pomeni večjo porabo motor se bo prižgal samo tok da se ogreje ali pa ogreje kabino
To je stvar računice izkoristka. Če ti rabiš za pogon trenutno 10 kw, motor ima pa pri 25 kw veliko boljši izkoristek, se splača s tistimi 15 kw viška polnit baterijo, in potem ugasnit motor in se vozit samo na elektriko (nekaj sekund). To je isto pri pluginu (ko je baterija že bolj prazna) ali pa navadnemu hibridu. Pri ogrevanju motorja ali kabine rabiš samo toploto, zakaj ne bi malo obremenil motorja (obremenjen ima zmeraj boljši izkoristek) in napolnil baterijo z energijo, ki jo boš že porabil kasneje, brez skrbi.
ziga1990 ::
to že samo kolikor je meni znano Toyotini hibridi ne filajo baterije dokler ni razloga oz mu ročno ne poveš naj fila. Kot zanimivost Gen 3 Prius ima prvo 1min pozen vžig in takrat ICE enostavno nima moči, da fila baterijo ali pa da poganja kolesa to je pa zato da katalizator segreje čim prej nevem pa če novi hibridi isto delajo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
hmm ::
Renault Megane E-Tech, kot se nova pridobitev uradno imenuje, je zaenkrat omejen samo na karoserijsko izpeljanko Grandtour, žene pa jo iz Capturja poznana kombinacija 1,6-litrskega bencinarja, dveh elektromotorjev in menjalnika brez sklopke. Nazivna sistemska moč pogonskega sklopa znaša 118 kW oziroma 160 KM, kar mu skupaj z 9,8-kilovaturno baterijo omogoča od 50 kilometrov dosega (mešan režim WLTP) do celo 65 kilometrov mestne vožnje. Francozi sicer še čakajo na uradno potrditev WLTP emisije CO2, a že zdaj pravijo, da naj ta ne bi presegla meje 40 gramov na prevoženi kilometer. Enako kot Captur tudi Megane E-Tech ponuja štiri načine delovanja hibridnega pogona – Pure za izključno električno vožnjo, MySense za najbolj učinkovito hibridno vožnjo in Sport za izkoriščanje zmogljivosti pogonskega sklopa. Četrti, E-Save, je namenjen predvsem medkrajevni vožnji, kjer njegov hibridni pogon deluje na način ohranjanja električne energije v bateriji za uporabo recimo v mestnem središču.
Renault bo začel s prodajo osveženega Megana letos poleti.Vprašanje, če to velja tudi za e-tech verzijo.
J.McLane ::
to že samo kolikor je meni znano Toyotini hibridi ne filajo baterije dokler ni razloga oz mu ročno ne poveš naj fila. Kot zanimivost Gen 3 Prius ima prvo 1min pozen vžig in takrat ICE enostavno nima moči, da fila baterijo ali pa da poganja kolesa to je pa zato da katalizator segreje čim prej nevem pa če novi hibridi isto delajo
To je res do neke mere, če ti pedal za plin dovolj zahodiš bo deloval, kot pri ogretem avtu. Dokler se motor ne ogreje je samo "threshold" pomoči iz baterije nastavljen malo višje, da bi se ICE ogrel bolj do okolja optimalno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
... konec koncev zato tudi kupiš priusa
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Vazelin ::
za nekoga po mestu so hibridi sweet spot. dejansko potem več ali manj voziš samo na štrom. še vedno ti ni treba pazit, ko se zapelješ na pijanico v Zrće
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
energetik ::
Sploh ni res, še vedno se voziš 100% na bencin. Samo da s precej boljšim izkoristkom bencina in manjšimi emisijami.
Vazelin ::
Sploh ni res, še vedno se voziš 100% na bencin. Samo da s precej boljšim izkoristkom bencina in manjšimi emisijami.
S priključnim hibridom lahko furaš samo na elektriko
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Utk ::
za nekoga po mestu so hibridi sweet spot. dejansko potem več ali manj voziš samo na štrom. še vedno ti ni treba pazit, ko se zapelješ na pijanico v Zrće
Ja, mesto in Zrče niso problem (če ne greš dol glih vsak vikend). Problem so vse te vožnje vmes. 100 do 200 km. Ko zmanjka baterije in se voziš z navadnim hibridom. Ki so vsi razen toyote do zdaj bolj slabi. In če imaš malo več takih poti, nisi s priključnim hibridom nič prišparal (proti navadnemu od toyote). Predstavljaj si pot 100 km v vsako smer. Toyota bo porabila 10 litrov, priključni hibrid na 50 km nič (če smo optimisti), v 150 km pa veliko vprašanje, če kaj manj kot 10 litrov. Do Zrč in nazaj bo pa nepriključna toyota že sigurno v prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vazelin ::
Za relacije je še vedno verjetno najboljši varčen dizel. Če tako gledaš.
Jaz sem govoril za kratke mestne vožnje. Tam pride priključni hibrid res do izraza. Mislim če bi mel jaz dnevno relacije 100km ali več skupaj sigurno ne bi razmišljal o priključnem hibridu. To so namenjeni takim, kjer je glavnina voženj dnevno v rangu 30-40km
Jaz sem govoril za kratke mestne vožnje. Tam pride priključni hibrid res do izraza. Mislim če bi mel jaz dnevno relacije 100km ali več skupaj sigurno ne bi razmišljal o priključnem hibridu. To so namenjeni takim, kjer je glavnina voženj dnevno v rangu 30-40km
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
ziga1990 ::
^^problem priključnega hibrida je tudi teža naprimer Prius PHEV ima v hibridnem načinu slabše pospeške od navadnega Priusa in če hočeš voziti samo v EV načinu ima pa pospeške slabše on mojega Yarisa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Za relacije je še vedno verjetno najboljši varčen dizel. Če tako gledaš.
Jaz sem govoril za kratke mestne vožnje. Tam pride priključni hibrid res do izraza. Mislim če bi mel jaz dnevno relacije 100km ali več skupaj sigurno ne bi razmišljal o priključnem hibridu. To so namenjeni takim, kjer je glavnina voženj dnevno v rangu 30-40km
Ne moreš gledat samo mesta, samo relacij, ali samo zelo dolgih relacij. Realnost je kombinacija tega. In to komplicirana kombinacija z vsemi niansami vmes. Če gledaš samo eno ali drugo, se zlahka opečeš.
Kaj ti pomaga "glavnina voženj" 30-40 km, to bi bilo na leto vsega 12,000 km. Pri tako malo km ne moreš nič prišparat in za tolk km nihče ne sprašuje na kaj avto gre in kolk porabi. Če narediš 30-40 km na dan, plus 10,000 na leto za izlete, moraš pa gledat porabo tudi pri tistih 10,000 km, ki jih ne boš kaj dost na baterijo naredu.
Matevz96 ::
Jaz bi rekel, da se bo na dolgi rok uveljavila kombinacija dizlov in električnih avtov. Večina gospodinjstev ima že sedaj dva avtomobila v prihodnosti bo en dizel (dolge relacije) drugi pa električni (mestna vožnja) kateri bo prvi/drugi avto bo pa odvisno od posameznika in njegovih potreb.
#hooldthedoor
mikhaair ::
A se ne strinjamo že vsi, da je hibrid boljši kot dizel? Če pustimo pri strani avtobuse, bagerje in traktorje.
energetik ::
A se ne strinjamo že vsi, da je hibrid boljši kot dizel? Če pustimo pri strani avtobuse, bagerje in traktorje.Za tiste, ki se vozijo vsaj dan na šiht 50km+ v eno smer po AC, ne. Za vse ostale pa ja. Za mestno in primestno vožnjo pa so čista zmaga. Danes sem se peljal v center in domov 11km v eno smer. Med vožnjo sem si predstavljal, kako bi to zgledalo v hibridu... Dejansko se ne zavedamo, kolikokrat za brez veze skurimo bencin, ko pospešimo in se kmalu spet ustavimo. Saj zato pa imam, tako kot je, 8L povprečne porabe. Corolla bi to naredila garant s 4L.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Tudi za te je (dober) hibrid boljši. Tist liter več na avtocesti bo v mestu zlahka nadoknadil. Pa tudi liter na avtocesti je mogoč samo, če se voziš v drugo smer kot vsi ostali.
Leaker49 ::
Utk ::
Kolk stane dizel boš vedel šele ko ga boš zares moral vzdrževat.
Zakaj ne oboje?
-valvoline- je izjavil:
Proti avtu na cng je vsak hibrid neumnost.
Zakaj ne oboje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
... Corolla bi to naredila garant s 4L.... bi naredila ob seveda temu primerni defenzivni vožnji. Sicer bo poraba bolj okoli 6L.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
... Corolla bi to naredila garant s 4L.... bi naredila ob seveda temu primerni defenzivni vožnji. Sicer bo poraba bolj okoli 6L.
6 samo če bi se vozil kot maniak. Še to ne vem če ti bi uspelo. Morda če bi vsakič bremzal na črto. (na poti kot je napisal, 11 km do centra)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
-valvoline- ::
A se ne strinjamo že vsi, da je hibrid boljši kot dizel? Če pustimo pri strani avtobuse, bagerje in traktorje.Za tiste, ki se vozijo vsaj dan na šiht 50km+ v eno smer po AC, ne. Za vse ostale pa ja. Za mestno in primestno vožnjo pa so čista zmaga. Danes sem se peljal v center in domov 11km v eno smer. Med vožnjo sem si predstavljal, kako bi to zgledalo v hibridu... Dejansko se ne zavedamo, kolikokrat za brez veze skurimo bencin, ko pospešimo in se kmalu spet ustavimo. Saj zato pa imam, tako kot je, 8L povprečne porabe. Corolla bi to naredila garant s 4L.
Za zacetek bi bila najbolj eko poteza vsa krizisca 'predelat' v rondoje. Poj pa naprej.
ziga1990 ::
-valvoline- je izjavil:
Proti avtu na cng je vsak hibrid neumnost.
Čaki ali ni avto na CNG tudi hibrid ker uporablja dva različna goriva?
A res hibridu moraš samo bencin nalit pri tvojem pa še CNG katerega pa verjetno vsaka bencinska v Sloveniji prodaja?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Cng avto je lahko komot 100% na plin,ni potrebe po startu in ogrevanju na bencin pri mrzlem motorju. Bencinski sklop je gor zgolj za backup, skupna teza bencinskih komponent(injektorji,benz crpalka,rail, rezervoar,cevi je par kg) Novejsi tovarniski cng modeli majo bencinski tank po 10-15l tolk da ga je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
energetik ::
Povprečna hitrost na moji poti je nekje dobrih 30km/h. N-semaforjev, gužva, misliš da boš prišel čez zeleno, pa moraš potem ustaviti. TO bi HSD opravil z odliko. Pri ICE pa lahko z bednim izkoristkom pridobljeno energijo samo še skuriš na bremzah.... Corolla bi to naredila garant s 4L.... bi naredila ob seveda temu primerni defenzivni vožnji. Sicer bo poraba bolj okoli 6L.
Mato989 ::
-valvoline- je izjavil:
A se ne strinjamo že vsi, da je hibrid boljši kot dizel? Če pustimo pri strani avtobuse, bagerje in traktorje.Za tiste, ki se vozijo vsaj dan na šiht 50km+ v eno smer po AC, ne. Za vse ostale pa ja. Za mestno in primestno vožnjo pa so čista zmaga. Danes sem se peljal v center in domov 11km v eno smer. Med vožnjo sem si predstavljal, kako bi to zgledalo v hibridu... Dejansko se ne zavedamo, kolikokrat za brez veze skurimo bencin, ko pospešimo in se kmalu spet ustavimo. Saj zato pa imam, tako kot je, 8L povprečne porabe. Corolla bi to naredila garant s 4L.
Za zacetek bi bila najbolj eko poteza vsa krizisca 'predelat' v rondoje. Poj pa naprej.
O bog ne... Ker neumni stari vozniki in prestrasenci cakajo predolgo in so krvci za vse rondoje da je guzva...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
IL_DIAVOLO ::
KAVINSKY ::
Povprečna hitrost na moji poti je nekje dobrih 30km/h. N-semaforjev, gužva, misliš da boš prišel čez zeleno, pa moraš potem ustaviti. TO bi HSD opravil z odliko. Pri ICE pa lahko z bednim izkoristkom pridobljeno energijo samo še skuriš na bremzah.... Corolla bi to naredila garant s 4L.... bi naredila ob seveda temu primerni defenzivni vožnji. Sicer bo poraba bolj okoli 6L.
V istem stavku govoriti o prihranku goriva in nakupu avta za 20 jurjev za 11km vožnje je malo overkill.
energetik ::
Zakaj misliš, da ga (še) nimam in se vozim z 12 let staro bencinsko kanto? Seveda gledam TCO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
No, treba je gledat km na leto. Sicer sem prvi proti temu, da se gre čez mejo za avto, ampak če se ne bi šparalo pri avtih za 20+ jurjev, zakaj potem delajo dizle za 30-40, da ne govorimo 100 jurjev.
KAVINSKY ::
Saj to je potem isto, kot nakup dizel Pasata za it do trgovine in gostilne.
Slovensko povprečje je okoli 11.000km prevoženih. Zdaj govoriti, da so hibridi najboljša stvar je zgrešeno, če večina ljudi preplača za tisto kar dejsnko potrebuje. Marsikdo še start-stop akumulatorja ne prinese notri, ko mora akumulator menjavati. Če pa se gremo ekologijo, pa dajmo več javni prevoz uporabljati ali se peljati v večih v avtu za isto pot.
Slovensko povprečje je okoli 11.000km prevoženih. Zdaj govoriti, da so hibridi najboljša stvar je zgrešeno, če večina ljudi preplača za tisto kar dejsnko potrebuje. Marsikdo še start-stop akumulatorja ne prinese notri, ko mora akumulator menjavati. Če pa se gremo ekologijo, pa dajmo več javni prevoz uporabljati ali se peljati v večih v avtu za isto pot.
Utk ::
Povprečje nič ne pove o tvoji vožnji. In povprečje bi bilo pomembno, če bi VSI kupoval nove avte. Par let nazaj je bilo 50% prodanih dizlov. Kaj ti to pove o povprečju? In zakaj bi bil potem problem, ne vem, 10% hibridov od vseh prodanih?
J.McLane ::
A se ne strinjamo že vsi, da je hibrid boljši kot dizel? Če pustimo pri strani avtobuse, bagerje in traktorje.Za tiste, ki se vozijo vsaj dan na šiht 50km+ v eno smer po AC, ne. Za vse ostale pa ja. Za mestno in primestno vožnjo pa so čista zmaga. Danes sem se peljal v center in domov 11km v eno smer. Med vožnjo sem si predstavljal, kako bi to zgledalo v hibridu... Dejansko se ne zavedamo, kolikokrat za brez veze skurimo bencin, ko pospešimo in se kmalu spet ustavimo. Saj zato pa imam, tako kot je, 8L povprečne porabe. Corolla bi to naredila garant s 4L.
Če bo zunaj mraz in boš imel gretje prižgano, poraba niti približno ne more biti 4 l na 11 km dolgi vožnji.
Pa tudi sicer je poraba pozimi prva dva-tri kilometre kar krepka tudi pri hibridu, potem pa začne padat. Žal še vedno velja fizika in hibrid se še vedno premika s toplotnim strojem, ki mora biti primerno ogret za svoje optimalno delovanje. Samo moraš vedeti da je 22 km na dan samo za službo letno to ubogih 6.000 km, kar pomeni da se s porabo nimaš kaj obremenjevat, ali pa pomeni da 70% kilometrov narediš izven "kuča - posao" relacije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
nicksonn ::
Baterijo nebo nafilal ker pomeni da zahteva več moči od ICE kar pomeni večjo porabo motor se bo prižgal samo tok da se ogreje ali pa ogreje kabino
To je stvar računice izkoristka. Če ti rabiš za pogon trenutno 10 kw, motor ima pa pri 25 kw veliko boljši izkoristek, se splača s tistimi 15 kw viška polnit baterijo, in potem ugasnit motor in se vozit samo na elektriko (nekaj sekund). /../
Zanemarjate izgube pri električni konverziji (generator - baterija - motor).
Tu je povprečen izkoristek cca 0,97 x 0,90 x 0,97, kar znese 85%.
In če ima motor izkoristek 39% pri 25kW, ima lahko 33% pri 10kW. Pa v resnici tudi ni tako slab - sploh priusov motor ima recimo 5% slabši izkoristek par 10kw izven optimuma. In moderni ICEji imajo širši spekter višjega izkoristka.
A se ne strinjamo že vsi, da je hibrid boljši kot dizel? Če pustimo pri strani avtobuse, bagerje in traktorje.
V mestu - ja.
Na AC - mogoče, a šele s priusom 4. In če je dosti zastojev.
Nad 140kmh (nemške AC) - dizel.
Jaz bi rekel, da se bo na dolgi rok uveljavila kombinacija dizlov in električnih avtov. Večina gospodinjstev ima že sedaj dva avtomobila v prihodnosti bo en dizel (dolge relacije) drugi pa električni (mestna vožnja) kateri bo prvi/drugi avto bo pa odvisno od posameznika in njegovih potreb.
Tudi meni se zdi ta kombinacija najboljša. S tem da je pri meni za relacije plin. Električen avto je kamot nekaj malega, lahkega, z 80-100km dosega (ala Ion, c-zero). Mogoče celo kak yaris hibrid, predno grem na štrom.
-valvoline- je izjavil:
Za zacetek bi bila najbolj eko poteza vsa krizisca 'predelat' v rondoje. Poj pa naprej.
Lahko tudi preuredijo obstoječe semaforje v pametne, dodajo odštevalne displaye, in uzakonijo prosto desno tudi pri rdeči (če je frej). Dosti ceneje in hitreje.
/.../ Saj zato pa imam, tako kot je, 8L povprečne porabe. Corolla bi to naredila garant s 4L.
Kot je že McLane pojasnil, težko bi bila s hladnim hibridom poraba 4.
Polega tega, tudi bencinarja bi najbrž lahko s predvidljivejšo vožnjo spravil na 7.
S hypermilingom verjetno pod 6. Brez da bi kaj dosti oviral promet.
Največji prihranek pri hibridu je, da pogosto ugaša motor. To lahko dela tudi človek. A pogosto se mu ne da :)
Več (kot z menjavo za hibrida) narediš, če greš 2x tedensko na to pot s kolesom.
x n!
Utk ::
S hladnim hibridom na 14 km imam jaz 4,5l če se vozim 90 do 100 in vsaj 10 stopinj celzija. Če je gužva in se cijazimo tudi 4,0 ni problem. Bomo videli pa poleti, verjetno še kar nekaj deci manj. Ampak ja, to je manjši del poti, drugače ne bi naredil 25 kkm na leto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35893 (5378) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78685 (30109) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97384 (60150) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50172 (40243) | -valvoline- |