» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
5 / 23
»»

IL_DIAVOLO ::

20 let stari 100 konjski tdi-ji imajo recimo 11 sekund...jajca.

J.McLane ::

Passat 1.6 TDI s 120 konji ima do stotice 10,8s
Golf 1.6 TDI s 115 konji ima do stotice 10,2 s

Primerjaj primerljivo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

EnStot ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

20 let stari 100 konjski tdi-ji imajo recimo 11 sekund...jajca.

"So imeli", pretekli čas! Kakšnih 15+ bo sedaj, če so v dobrem stanju, to je da zmerno kadijo in usmrajujejo.

IL_DIAVOLO ::

Moj 2001 čisto lepo smradi, prede in tuli ;)

Utk ::

Nam lahko razložiš kaj v temi "Nakup hibrida" dela tvoj polnoletni dizel? Ki je bil nasprotje hibrida že ko je bil nov.

IL_DIAVOLO ::

Nic :D

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

MrStein je izjavil:

Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:

Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)

(Yaris testna vožnja)

Pa še to v ECO mode.


Po čem sklepaš, da je bila tvoja vožnja bliže realnosti?
Daj zapelji še Polo 1.6 TDI, ki ima mestno porabo po tovarniških podatkih 4,2 l/100 km, kombinirano pa nižjo od tega Yarisa.

Nemci tudi ne vozijo v realnosti: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Poraba je okoli 5 litrov (skupna, po mestu... kdo ve)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

Dobr si si tole naštimal filter, da si dobil vzorec celih 12 avtomobilov :)) Če daš vse Yarise hibrid, dobiš vzorec 1500 vozil s porabo 4,8 l/100 km.

Želel sem samo poudarit da "realna" poraba ne OBSTAJA, ker ima pač vsak posameznik svojo realno porabo. Podatki ki jih navajajo tovarne so pa po večini še vedno po NEDC ciklu, samo CO2 podatki so po novejšem bolj realnem WLTP. Ni mi jasno zakaj tega nekako ne uskladijo in te stare podatke po NEDC enostvno prepovejo, ker so smešni.

Si poskusil isto storiti na Priusu gen 4 (2016>)?
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Večji močenjši avto ima nižjo porabo? To lepo kaže na to da je v Yarisu "low cost" hibridni sistem prejšnje generacije, novi Yaris pride prihodnje leto, poraba po spritmonitor bo pa verjetno v okviru Priusa ali celo še nižje.

In še en lep prikaz zmogljivosti Corolle z 2.0 hibridnim pogonom:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Buggy ::

vse prav in lepo...samo za take stare prdce kot sem jaz, CVT in njegova zvocna kulisa pac ni. Umrem od dolgcasa, ko je motor vecinioma v istih obratih njegov zvok konstanta, hitrost se pa spreminja ;)
Trenutno pri turbobencinbcu ze po zvoku motorja vem a vozim znotraj omejitev...tukaj bi placeval radarje ko zuti :D

jype ::

Buggy je izjavil:

njegova zvocna kulisa pac ni.
Kupi slušalke.

Buggy je izjavil:

tukaj bi placeval radarje ko zuti :D
Avto zna sam vozit po omejitvah, tako da ne bi, ampak ti se kar drži naprav, ki tvojim otrokom povzročajo raka.

IL_DIAVOLO ::

Sport mode :))

Buggy ::

Buggy je danes ob 18:48:44 izjavil:

njegova zvocna kulisa pac ni.

Kupi slušalke.


ko vozim sem zbran in osredotocen na cesto ter okolico, slusalke imajo pesci in kolearji zato, da se lahko zgovarjajo kako niso slisali avta ko so sli cez rdeco.

Buggy je danes ob 18:48:44 izjavil:

tukaj bi placeval radarje ko zuti :D

Avto zna sam vozit po omejitvah, tako da ne bi, ampak ti se kar drži naprav, ki tvojim otrokom povzročajo raka.


verjetno dosti manj kot 95% uporabnikov tukaj, ker sem ze 10 let na plinu LPG

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

Dobr si si tole naštimal filter, da si dobil vzorec celih 12 avtomobilov :)) Če daš vse Yarise hibrid, dobiš vzorec 1500 vozil s porabo 4,8 l/100 km.

Kateri filter po tvoje ni OK?
Izbral sem tip avtomobila, letnik in neki minimum kilometrov.

Pardon, letnika nisem izbral, (niti kilometrov, sem celo znižal ta kriterij). Izbral sem bolj ozko enak tip, kot tisti, katerega porabo sem omenjal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

nsa_ag3nt ::

J.McLane
Samo končna za 2.0 180km vozilo, ki stane [25.700-30.100] eur, je dokaj nizka (180 kmh po katalogu http://www.toyotaadria.com/si/pdf/katal... stran 44).
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

jype ::

Buggy je izjavil:

ko vozim sem zbran in osredotocen na cesto ter okolico, slusalke imajo pesci in kolearji zato, da se lahko zgovarjajo kako niso slisali avta ko so sli cez rdeco.
Vozniki ste morilci in zmotno domnevate, da tisti, ki ne morimo, ves čas pričakujemo, da nas boste umorili, pa nekateri od nas sploh ne.

Slušalke potrebuješ, da boš lahko slišal, kako konj hrza.

Utk ::

nsa_ag3nt je izjavil:

J.McLane
Samo končna za 2.0 180km vozilo, ki stane [25.700-30.100] eur, je dokaj nizka (180 kmh po katalogu http://www.toyotaadria.com/si/pdf/katal... stran 44).

Če se misliš vozit 200, se strinjam da ni to avto zate. Moj gre 200, pa še kaj čez, pa razen za hec nisem šel čez 170.

J.McLane ::

Imaš zgoraj video kjer je lepo prikazanao da končno hitrost avto doseže v 28s potem je limiter tako kot bo pri novih Volvih za 100k eur. Face it omejitev na AC je 130, s to končno hitrostjo boš vseeno kasiral kakšno kazensko piko. Ja, ja Njemački Avtobahn nima omejitve, tam je pa 250 kmh edina uporabna stvar.

Ne vem zakaj je treba na vsako stvar gledat kot da mora zadovoljit potrebe 100%. Čisto vsak avto in njegov pogon ima določene kompromise, dajmo se vtej temi držat tega kakšni so in za koga je in zakoga ni.

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Dobr si si tole naštimal filter, da si dobil vzorec celih 12 avtomobilov :)) Če daš vse Yarise hibrid, dobiš vzorec 1500 vozil s porabo 4,8 l/100 km.

Kateri filter po tvoje ni OK?
Izbral sem tip avtomobila, letnik in neki minimum kilometrov.

Pardon, letnika nisem izbral, (niti kilometrov, sem celo znižal ta kriterij). Izbral sem bolj ozko enak tip, kot tisti, katerega porabo sem omenjal.


Filtri niso potebni, ker je že model posebaj Yaris Hybrid, nobene potrebe nima filtrirat Sol opreme (sploh ne obstaja v Nemčiji) in Stufenlose getribe (to imajo itak vsi).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Buggy ::

jype je izjavil:

Buggy je izjavil:

ko vozim sem zbran in osredotocen na cesto ter okolico, slusalke imajo pesci in kolearji zato, da se lahko zgovarjajo kako niso slisali avta ko so sli cez rdeco.
Vozniki ste morilci in zmotno domnevate, da tisti, ki ne morimo, ves čas pričakujemo, da nas boste umorili, pa nekateri od nas sploh ne.

Slušalke potrebuješ, da boš lahko slišal, kako konj hrza.


ljubezen je vsekakor vzajemna. Ko bos naslednjic sel po kolesarki v nasprotno smer s slusalkami v usesih, ti bom pomahal, preden te bozenedaj zbijem. Ti bos dobil kazen in bolnisko...mogoce bos izgubil tudi slusalke, ki so zgleda nujen faktor v prometu, ti bom pa v bolnico roze prinesel kot pravi morilec.

pegasus ::

J.McLane je izjavil:

Ja, ja Njemački Avtobahn nima omejitve,
Ne drži. Imam pisen dokaz.

jype ::

Buggy je izjavil:

Ko bos naslednjic sel po kolesarki v nasprotno smer s slusalkami v usesih, ti bom pomahal,
Na kolesu še nikoli nisem imel slušalk v ušesih, ker vozniki osebnih avtomobilov iz njih ne vidite ničesar in si ne morem privoščiti, da me, ko prečkam cesto pri zeleni luči, umorite, tako kot ste poizkusili že številne moje kolege, ki so šli pri zeleni luči peš preko ceste.

MrStein ::

J.McLane je izjavil:


Filtri niso potebni, ker je že model posebaj Yaris Hybrid, nobene potrebe nima filtrirat Sol opreme (sploh ne obstaja v Nemčiji) in Stufenlose getribe (to imajo itak vsi).

Ne, lepo piše, da imajo eni avtomatik, drugi ročno. Pa še nekih plugin modelov se znebiš. Če izbereš njihov podoben model "Style Selection" pa... presenečenje, poraba okoli 5 litrov.

Ampak ja, realnost je napačna, tvoja domišljija pa edino pravilna.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mastazeko ::

Prihaja na hibridno sceno kaj takega,da se splača počakat kakšne pol leta?

Oz. kaj predlagate do 35k€ v tem momentu? V planu je priključni hibrid, 40-50km dnevne vožnje.

Hvala

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Kaj to je jahta na kolesih?

ziga1990 ::

^^ ne samo Prius plug in
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Vem ja, grd ko satan.

ziga1990 ::

^^ ampak najboljši Plugin hibrid na trgu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ioniq je boljši in cenejši.

ziga1990 ::

^^ niti ne kolikor sem bral ima Ioniq samo boljše pospeške ampak Prius pa je bolj vodljiv,tišji in bolj udoben in da se ne spuščam v to da ima Ioniq DCT menjalnik med tem ko pa ima Prius boljši CVT.

Sicer pa Toyota ima hibride na trgu 20 let+ in ima hibridno tehnologijo bolj naštudirano plus je tudi preizkušena
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MrStein ::

Heh, misterij jazjasnjen.

Poraba navedena v brošuri ni po WLTP ampak starejšem protokolu. In kot taka seveda nižja.

To seveda jasno piše v drobnem tisku v turškem izvodu brošure na dnu zaklenjene omare za spise v kotu opuščenega stranišča, kjer piše na vratih "Pozor, hud leopard".

Konkreten zapis (v nemščini je, da ne bo kdo zmeden): Die angegebenen Messwerte wurden anhand des neuen WLTP-Zyklus ermittelt und zu
Vergleichszwecken auf NEFZ-Bedingungen zurückgerechnet.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

Ta misterij sem ti razjasnil par postov više in tako še naprej zavaja večina proizvajalcev.

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Filtri niso potebni, ker je že model posebaj Yaris Hybrid, nobene potrebe nima filtrirat Sol opreme (sploh ne obstaja v Nemčiji) in Stufenlose getribe (to imajo itak vsi).

Ne, lepo piše, da imajo eni avtomatik, drugi ročno. Pa še nekih plugin modelov se znebiš. Če izbereš njihov podoben model "Style Selection" pa... presenečenje, poraba okoli 5 litrov.

Ampak ja, realnost je napačna, tvoja domišljija pa edino pravilna.


Tebi pa ni jasno da na spritmonitor vpisujr podatka vsak asosedova lojzka in pač ni pozorba na to kao kaj vpiše. Še enkrat Yaris hibrid je samo v eni izvedenki menjalnika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

MrStein ::

Huh? Ti si ves čas vztrajno trdil, da podatek 5 litrov ni pravi, ampak tisti od proizvajalca.

No ja, whatever.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ziga1990 ::

^^ 5 l/100km za hibridnega Yarisa ni tok nenavadno, ker ga moraš malo bolj terat da dohajaš promet
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MrStein ::

Saj ne gre za to, ali je nenavadno ali ni. Ampak če je v skladu s podatki proizvajalca.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

ziga1990 je izjavil:

^^ niti ne kolikor sem bral ima Ioniq samo boljše pospeške ampak Prius pa je bolj vodljiv,tišji in bolj udoben in da se ne spuščam v to da ima Ioniq DCT menjalnik med tem ko pa ima Prius boljši CVT.

Sicer pa Toyota ima hibride na trgu 20 let+ in ima hibridno tehnologijo bolj naštudirano plus je tudi preizkušena

Prius je ekstremno grd od zunaj in še grši znotraj. Tista grbina sred zadnjih sedežev je katastrofa. Menda je z 2020 več ne bo. Avto je dolg kot ponedeljek pa čisto nič posebej prostoren, še posebej ne prtljažnik. Največja obremenitev nekaj čez 300 kg, pa že ioniq s 420 ni ne vem kaj, nima možnosti kljuke za prikolico. Plus zmogljivosti. Cvt mu jaz štejem bolj v plus kot minus, ampak za cvt rabiš še močnejši motor, da ne gre takoj v obrate. Corolla 2,0 je tu zakon, tisto bi pa imel v plugin varianti. Aja, pa cena, predrag je.
No, morda bojo to z modelom 2020 kaj izboljšali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

EnStot ::

ziga1990 je izjavil:

^^ niti ne kolikor sem bral ima Ioniq samo boljše pospeške ampak Prius pa je bolj vodljiv,tišji in bolj udoben in da se ne spuščam v to da ima Ioniq DCT menjalnik med tem ko pa ima Prius boljši CVT.

Sicer pa Toyota ima hibride na trgu 20 let+ in ima hibridno tehnologijo bolj naštudirano plus je tudi preizkušena

Zelo očitno nisi vozil ne enega ne drugega, da trdiš kaj takšnega. CVT je GROZNA iznajdba, medtem, ko je DCT prijetni vsakodnevni spremljevalec.

https://www.whatcar.com/news/used-test-...

ziga1990 ::

EnStot je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ niti ne kolikor sem bral ima Ioniq samo boljše pospeške ampak Prius pa je bolj vodljiv,tišji in bolj udoben in da se ne spuščam v to da ima Ioniq DCT menjalnik med tem ko pa ima Prius boljši CVT.

Sicer pa Toyota ima hibride na trgu 20 let+ in ima hibridno tehnologijo bolj naštudirano plus je tudi preizkušena

Zelo očitno nisi vozil ne enega ne drugega, da trdiš kaj takšnega. CVT je GROZNA iznajdba, medtem, ko je DCT prijetni vsakodnevni spremljevalec.

https://www.whatcar.com/news/used-test-...


Za hibride je CVT boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

NE NI! Pika!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

ziga1990 ::

^^CVT nima prestav in lahko dosti bolje izbira pravo prestavno razmerje, da ne omenjam da je CVT bolj udoben novenega cukanja itd,...

Za hibride je CVT boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Lonsarg ::

Sj ti Google da hitro odgovor, CVT za manjšo porabo in udobnost voznje, DCT za ultimativni performance.

S tem da DCT na hibridu je mal nesmisel, ker to pomeni da ob stopalu na gas bencinski motor z veliko odzivnostjo da več moči, pri hibridnih je pa ravno glavni point da to itak počne elektrika, drugače si zastonj veš ta ekstra kes dal za elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Ne se sekirat za nekatere, ko bo vw vtaknil cvt v golfa, hibrida ali ne, bo to za njih naenkrat najboljši menjalnik na svetu.

bkinjoh ::

ziga1990 je izjavil:

^^CVT nima prestav in lahko dosti bolje izbira pravo prestavno razmerje, da ne omenjam da je CVT bolj udoben novenega cukanja itd,...

Za hibride je CVT boljši

Čisto odvisno od zasnove CVTja. Nekateri cvtji so sprogramirani, da simulirajo "prestave". Pri kakšnih enostavnejših zasnovah (razni skuterji recimo) imaš pa tudi cukanje, ko se sproži centrifugalna sklopka in more zlezit jermen v pravo pozicijo.

Če je kaj udobno, je to torque converter avtomat.
Lepši k Okapi

ziga1990 ::

^^ Torque converter avtomat saj je to menjalnik katerega BMW uporablja?

Če ima prestave je že izgubil, ker kot sem rekel CVT je najboljši menjalnik za hibrida
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

Lonsarg je izjavil:

Sj ti Google da hitro odgovor, CVT za manjšo porabo in udobnost voznje, DCT za ultimativni performance.

S tem da DCT na hibridu je mal nesmisel, ker to pomeni da ob stopalu na gas bencinski motor z veliko odzivnostjo da več moči, pri hibridnih je pa ravno glavni point da to itak počne elektrika, drugače si zastonj veš ta ekstra kes dal za elektriko.

To kar si izjavil, nima ne repa ne glave. Koliko štroma gre v pogon pri pritiskanju na gas je odvisno od programa v krmilni elektroniki in ne od menjalnika.

In še enkrat pametnjakoviči, pojdite peljat te korete, preden komu solite pamet!

ziga1990 ::

^^Lol hvala za potrditev, da te ni treba resno jemati
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bkinjoh ::

ziga1990 je izjavil:

^^ Torque converter avtomat saj je to menjalnik katerega BMW uporablja?

Če ima prestave je že izgubil, ker kot sem rekel CVT je najboljši menjalnik za hibrida

totalno zgrešena ideologija. Sj tudi cvt ima "prestave".

Vsedi se v kakšnega novejšega bmwja z zf8 (ali kakšen drug avto, ki ma takšen tip menjalnika) pa potem nabijaj
Lepši k Okapi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bkinjoh ()

ziga1990 ::

^^ Imamo doma BMW F30 z ZF8 in moje mnenje še vedno stoji, da tak menjalnik ni boljši od CVTja v hibridih.

Zanimivo daj povej koliko prestav ima prius 4,5,6 ali 8?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

ziga1990 je izjavil:

^^ Torque converter avtomat saj je to menjalnik katerega BMW uporablja?

Če ima prestave je že izgubil, ker kot sem rekel CVT je najboljši menjalnik za hibrida

CVT ima tudi prestave in to jih ima neskončno, zato se tudi imenuje "neskončno stopenjski" menjalnik in ne brezstopenjski. In ima vrsto problemov, saj konstantno drsenje jermena preko stalno premikajočih se stožcev povzroča obrabo, posledično nezanesljivost in drago vzdrževanje ob okvarah. Je pa sicer poceni za izdelavo.
Ampak vse to ne odtehta monotonega navijanja na obrate in posledično butast, skuterski občutek pri vožnji, ki lahko zadovolji samo nezaposlene gospodinje.:|

bkinjoh ::

ziga1990 je izjavil:

^^ Imamo doma BMW F30 z ZF8 in moje mnenje še vedno stoji, da tak menjalnik ni boljši od CVTja v hibridih.

Zanimivo daj povej koliko prestav ima prius 4,5,6 ali 8?



da boš dobil malo ideje...
Lepši k Okapi

jype ::

CVT je vedno najboljši.
««
5 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40128114 (7029) Vrocipes
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35119788 (9859) -valvoline-
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
697123 (497) zobnik
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21516371 (11446) J.McLane
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4110559 (6821) pumaxx

Več podobnih tem