» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
8 / 40
»»

aborko ::

Bobi - vodik? Ti to čist resno?

ziga1990 ::

^^ ja Toyota ima Mirai ki dela na vodikove gorivne celice
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Smešno je videti, kako se ljudje kregajo, kdo dobi več subvencij od države za okoljsko škodljivo prestavljanje svoje zavaljene riti gor in dol.

J.McLane ::

M-XXXX je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^oprosti, ker nakateri sprejemamo prihodnost nekateri ste pa staronodni

Jap ravno zato se ponavadi ne splača kupovati beta (če ne celo alfa) izdelkov ker dostikrat ugotovimo, da so starejši veliko boljši. Čez par let bomo pa videli kako in kaj...


Prvi Toyotin produkcijski hibrid je bil narejen pred 22 leti. Zate je to še vedno beta?

EnStot je izjavil:


Ali je prodaja hibridne koruze nadomestila prodajo dizlašev?


Da
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

EnStot ::

J.McLane je izjavil:

...

Prvi Toyotin produkcijski hibrid je bil narejen pred 22 leti. Zate je to še vedno beta?


Kaka

Gagarin ::

jype je izjavil:

Smešno je videti, kako se ljudje kregajo, kdo dobi več subvencij od države za okoljsko škodljivo prestavljanje svoje zavaljene riti gor in dol.


Pazi da nauš v trolarsko krizo padu ker noben ne zagrab tvojga trolanja.

jype ::

Gagarin je izjavil:

Pazi da nauš v trolarsko krizo padu ker noben ne zagrab tvojga trolanja.
Enkrat se bodo subvencije nehale.

ziga1990 ::

EnStot je izjavil:

J.McLane je izjavil:

...

Prvi Toyotin produkcijski hibrid je bil narejen pred 22 leti. Zate je to še vedno beta?


Kaka


in reče se mu Prius

Toyota Prius (XW10) @ Wikipedia
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Ne morejo se potolažit, da se tako dobro prodaja ravno vozilo, ki najmanj zastruplja sosede.

ziga1990 ::

^^kolesa se kar dobro prodajajo,če pa si mislil na hibrida počasi postajajo bolj popularni zaradi Auris,yaris in corollinih hibridov Prius ima unikaten izgled in tudi njegov ugled ravno ni najboljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gambino ::

Ko bodo začeli prepoved dizlov v mestih tako kot v nemčiji, se boste ljubitelji dizlov samo še poslovili od svojih traktorjev. Čakam na ta dan :)

EnStot ::

To se pravi, da vam kamioni ne bodo več dostavljali hrane v mesta in boste od lakote poginili.>:D

KAVINSKY ::

Gambino je izjavil:

Ko bodo začeli prepoved dizlov v mestih tako kot v nemčiji, se boste ljubitelji dizlov samo še poslovili od svojih traktorjev. Čakam na ta dan :)


Če greš brat članke boš ugotovil, da so prepovedali dizle zgolj na par ulicah v strogih centrih. In še to tiste pod euro5 standardom.

fikus_ ::

Poleg tega nekateri novi dizli manj onesnažujejo okolje kot naviti bencinarji! Tako da se da naredit dokaj čist dizel.

Wrop ::

Narediti se da marsikaj. Samo kaj potem, ko je kaj narobe, Balkanci najdejo najcenejšo rešitev in vržejo filtre ven.

J.McLane ::

Sem prepričan da bo naslednji val prepovedi vožnje po mestnih središčih zajemal vse (tudi hibride) razen EV.

Vsak izpuh se da narediti kolikor toliko čist, vprašanje je samo v ceni in vzdrževanju. Bolj kot je sistem kompliciran večja je možnost, da bo nek povprečen 11 let star avto na cesti imel "delete" takega sistema, da ne rečem kakšen strošek je, če se uporabnik odloči da kupi sistem nov na uradnem servisu. Trenutno na tehničnih lahko samo vizuelno pogledajo, če je gor DPF, pa še to ne vem če sploh delajo. Tista meritev izpušnih plinov ko motor ni obremenjen (v prostem teku) je naravnost smešna in jo opravi vsak izpraven EURO3 dizel.

Mene kot potrošnika prepriča nekaj kar je zanesljivo in je mehansko čim bolj poenostavljeno, Toyotin hibrid za moje pojme izpolni oba kriterija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

M-XXXX ::

J.McLane je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^oprosti, ker nakateri sprejemamo prihodnost nekateri ste pa staronodni

Jap ravno zato se ponavadi ne splača kupovati beta (če ne celo alfa) izdelkov ker dostikrat ugotovimo, da so starejši veliko boljši. Čez par let bomo pa videli kako in kaj...


Prvi Toyotin produkcijski hibrid je bil narejen pred 22 leti. Zate je to še vedno beta?

EnStot je izjavil:


Ali je prodaja hibridne koruze nadomestila prodajo dizlašev?


Da

A ni žalostno da se po 22. letih še zdaj ne splača kupiti...
Tako da ja, še sedaj beta tehnologija. Ko bo pa kakšen napredek bo pa konec bete...

jype ::

M-XXXX je izjavil:

A ni žalostno da se po 22. letih še zdaj ne splača kupiti...
Je, ampak krivi ste glupi ljudje, ki ne znate izračunat, koliko dejansko stanejo vaše igrače.

M-XXXX je izjavil:

Tako da ja, še sedaj beta tehnologija. Ko bo pa kakšen napredek bo pa konec bete...
Žal mi je, motiš se.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

MrStein ::

ziga1990 je izjavil:

^^ letos naj bi bil prestavljena japonska verzija EU verzija pa sledi kasneje. In ja to bo pravi yaris

 yaris

yaris


Ja, samo tule:
https://www.fordusanews.com/this-articl...
in tule:
https://www.carwow.de/auto-news/toyota-...

Pravijo, da je to model 2021, oziroma bo naprodaj komaj tisto leto.
Kaj potem pride 2020 k nam, če sploh?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

M-XXXX ::

Jype zato imajo hibridi 90% delež prodaje in so v 22 letih nehali prodajati vse ostalo. Samo še dizeljske kamione.

Aja niso.

ziga1990 ::

Problem hibridov je, da jih ljudje se niso kompletno sprejeli pa tudi samo ena znamka je trenutno znana po svojih Hibridih.Pa tudi za tak denar ko dobiš hibrida npr corolla in Prius bo veliko ljudi raje vzelo Nemca ali VAG ker bolje izpadeš kot pa da rečeš kupil sem Priusa ali pa Corollo hibrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Utk ::

No, v resnici je letošnja corolla prvi zares dober in uporaben hibrid za normalen denar. In to se pozna na prodaji v Evropi. Od tu naprej gre lahko samo navzgor. Ni pa vsak hibrid avtomatsko dober in varčen, celo če je priključni ne. Tist sekret od bmwja, serija 2, ko enkrat sprazni baterijo in postane navaden hibrid, porabi 8 litrov. Prejšni passat ni kaj dost boljši, bomo videli novega. Da ne govoromo o cenah. Potem ni čudno, da ljubitelji nemških avtov niso navdušeni. Ampak če Nemcem še ni uspelo, ne pomeni, da stvar ne deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

M-XXXX je izjavil:

zato imajo hibridi 90% delež prodaje
To vsekakor drži na področjih, kjer se ljudje racionalno odločajo.

Niso pa vsi racionalni, to drži.

ziga1990 ::

MrStein je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ letos naj bi bil prestavljena japonska verzija EU verzija pa sledi kasneje. In ja to bo pravi yaris

 yaris

yaris


Ja, samo tule:
https://www.fordusanews.com/this-articl...
in tule:
https://www.carwow.de/auto-news/toyota-...

Pravijo, da je to model 2021, oziroma bo naprodaj komaj tisto leto.
Kaj potem pride 2020 k nam, če sploh?


Se sam nevem.

Ena zanimivost imel bo možnost HUD in po slikah sodeč zaslon bo kot pri Corolli ni se znano ampak obstaja možnost aktivnega tempomata

popravek Japonska verzija bo predstavljena letos ampak EU verzija pa bo predstavljena 2020 ampak navoljo zgodaj v letu 2021
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

J.McLane ::

Yaris dobi TSS 2.0 to pa avtomatsko pomeni radarski tempomat serijsko, pod vprašanjem je edino Lane Trace Assist (držanje na sredini voznega pasu).
Model year američani lahko začnejo prodajat že takoj v začetku leta skoraj leto prej, tipično je pa to sredi leta, bo treba počakat na kakšen sejem, ampak Toyota ponavadi kmalu po predstavitvi začne s prodajo.

Problem prodaje hibridov je bil po mojem ravno ta eko marketing in folk, ki je samo spraševal "ali se splača". Sedaj so obrnili ploščo in promovirajo hibride kot "boljše" avte. V US je novi RAV4 hibrid najmočnejša izvedenka tega avtomobila, AWD verzija pa je zgolj $800 dražja od klasičnega 2.5 AWD modela. Praktično vsi reviewi ki sem jih videl priporočajo hibrida, ker je enostavno več avta za denar, razlika v porabi je samo niansa, ki kupca še dokončno prepriča. Trik je po mojem mnenju v tem, da ne ponujajo oskubljeno opremljenih verzij, na dobri opremi se največ zasluži, tako da tisti ki je zadovoljen z nekim ročnim menjalnikom in špartansko opremo še zelo dolgo ne bo kupil hibrida.

Pred dvema dnevoma je bil predstavljen Passat GTE, pogonskega sklopa kot kaže se sploh niso dotikali, še vedno je 1.4 TSI (in ne novejši 1.5 TSI), povečali so samo baterijo na 13 kWh, kar je na WLTP spet prineslo CO2 pod mejo 50 g (prejšnja verzija je nebi dosegla). Cena 44,795 €, za primerjavo 2.0 TDI DSG stane 35k €, kar je za moje pojme kar velik cenovni razkorak, no bomo videli kako bo s prodajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

ziga1990 je izjavil:


popravek Japonska verzija bo predstavljena letos ampak EU verzija pa bo predstavljena 2020 ampak navoljo zgodaj v letu 2021

Slovenski prodajalec mi je rekel, da bo novi model naprodaj spomladi 2020 pri nas.
Bom jutri vprašal, kaj za to en model točno je to.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gambino ::

Utk je izjavil:

No, v resnici je letošnja corolla prvi zares dober in uporaben hibrid za normalen denar. In to se pozna na prodaji v Evropi. Od tu naprej gre lahko samo navzgor. Ni pa vsak hibrid avtomatsko dober in varčen, celo če je priključni ne. Tist sekret od bmwja, serija 2, ko enkrat sprazni baterijo in postane navaden hibrid, porabi 8 litrov. Prejšni passat ni kaj dost boljši, bomo videli novega. Da ne govoromo o cenah. Potem ni čudno, da ljubitelji nemških avtov niso navdušeni. Ampak če Nemcem še ni uspelo, ne pomeni, da stvar ne deluje.


Točno tako!

KAVINSKY ::

Glede na navite cene skoraj vseh avtomobilov (Duster 4x4 18jurjev+) je več kot očitno, da Toyota hoče razširiti tržišče z hibridi. Ko ji bo to uspelo, bodo cene šle gor. Takrat pa sanjaj o ljudskem hibridu za 22 jurjev. Lahko pa vmes še kriza udari, pa bodo cene še nižje.

22 jurjev spet ni toliko malo za avto. Glede na to, da so se par let nazaj Octavie prodajale po 15 jurjev. Če gledaš zgolj iz ekonomičnega vidika pa rabiš nekaj prevoziti da upravičiš nakupno ceno.

Utk ::

Ampak cena hibridov ni višja. Kot je napisal J.McLane, s hibridi so šli na višjo ceno, ampak imajo tudi več opreme. Že osnovna nehibridna corolla ima ful opreme, za dost nizko ceno. Res pa par jurjev višjo kot nek oskubljen megan. Če pa v tistega megana ali octavio naložiš vso opremo, ki jo ima corolla, pa še izbereš dizla, si že čez ceno corolle hibrida. Če izbereš še avtomatika, si _debelo_ čez njeno ceno. Hibridi morda ne bojo še en čas "poceni", bojo pa opremljeni za tisto ceno. In tist, ki se veliko vozi, hoče tudi opremo. Če se ne, je pa nek osnoven bencinar tudi čisto v redu.

KAVINSKY ::

Lahko se izlušči kaj posebnega ima od dodatne opreme, aktivni tempomat, ohranjanje pasu, cvt in led luči. Ostalo je bolj natolčevanje reči, katere ima večina vozil že v osnovni opremi.

Lahko pa se vzame Astro, biturbo dizel avtomatik, polna oprema. Pa si cenejši od osnovnega hibrida. Suzuki ponuja ohranjanje pasu, 4x4, blagi hibridni sistem in robotiziran avtomatik, za 15 jurjev.

Potem pa imaš nemce, lani so prodajali Golfa 7 zajca za 14 jurjev (dizel ali bencin, dvoconska klima, touch zaslon, led luči, samodejno zaviranje, park senzorje... v bistvu vse kar rabiš). Letos prodajajo isti avto z isto opremo a drugim imenom opreme za 18, kao znižane iz 20. Razumi če upaš.

Utk ::

Lahko se izlušči kaj posebnega ima od dodatne opreme, aktivni tempomat, ohranjanje pasu, cvt in led luči.

Sej glih te stvari so drage. Doplačaj to pri astri in pridi nazaj s ceno.

Suzuki ponuja ohranjanje pasu, 4x4, blagi hibridni sistem in robotiziran avtomatik, za 15 jurjev.

Swifta pa corolle pa pač ne moreš glih primerjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

Dodatno opremo pa se lahko primerja. Ohranjanje pasu in aktivni temponat in zaviranje v sili ni raketna znanost narediti. Isti sistem lahko uporabiš za več znamk vozil. Če upaš za par jurjev doplačila to stlačiti v majhen cenen avto ni razloga, da ne bi drugi tudi tega ponujali za razumno ceno.

To dodano pri Astri pride malenkost cenejše kot osnovni hibrid. Ampak, ta dizel ima 0-100 v 8 sekundah, ogrevane sedeže in volan. Dodaj to opremo in močnejši motor coroli v karavan izvedbi in pridi nazaj z ceno. Bo spet dražje, kar je logično - hibridni sklop dvigne ceno.

J.McLane ::

Astra biturbo dizel avtomatik Innovation po ceniku pride 22,7k EUR, dokupiš še "Paket pomoči za voznika 2" za 800 EUR in pogoj je še "IntelliLink Navi 900" za 450 EUR, to potem zmore približno to (manjka držanje vozila na sredini voznega pasu) kar Corolla 2.0 (180 KM) hibrid Luna za 23.200 EUR:


Na Astro verjetno dobiš še ogromen popust (pač ne vem koliko pa nisem napisal?), ampak pri Astri tudi ne morem zbrati manj opreme za manj denarja, če želim imeti bi-turbo dizla in ACC, ki deluje v zastojih. Lahko izbereš šibkejši motor in nižjo opremo (20.955 EUR), ampak to lahko narediš tudi pri Corolli z 1.8 hibridom in opremo Terra (19.100 EUR).

Ne glede na to kako je nek proizvajalec prilagodljiv z raznimi paketi doplačil, še vedno ostane neka osnova, ki ni prilagodljiva. Za nekoga, ki pa kupuje avto za 5 let pa ni ključnega pomena koliko ga avto stane ob nakupu ampak koliko vrednosti bo izgubil v teh 5 letih. Tu pa upam stavit, da bo z Astro dizel, kljub nižji ceni izgubila podoben znesek. Glede porabe se sedaj ne bomo prepirali, ampak si tudi mislim svoje.

Potem je pa še en trik, ki se mu reče financiranje, na hibrida lahko dobiš ugoden kredit Eko sklada z obrestno mero EURIBOR + 1,3 %. To ti lahko takoj naredi še tisočaka razlike v ceni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Ja, pa moraš še upoštevat, da je eno toyota, drugo pa opel (brez zamere - ali pa tudi če).
Sej lahko vzamemo tudi čisto neko osnovno oskubljeno toyoto in primerjamo z oplom, bo tudi toyota dražja za vsaj 2 jurja. Pa ni nobenega hibridnega pogona vmes.

J.McLane ::

Ne vem če, imaš Corollo Sedan Terra z 1.6 motorjem za 14900 €, radarski tempomat vključen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Naj bi imela, pa tudi če nima, nima veze. Toyota pač logično da je dražja od opla. Tudi če bilo res vse enako.

MrStein ::

Glede porabe: iz NEDC vrednosti (ki jih pišejo v prospektih) se na WLTP preračuna tako, da se množi z 1,28

Na podlagi tega linka : https://insideevs.com/features/343231/h...

(se ujema z lasnimi izkušnjami)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ziga1990 ::

MrStein je izjavil:

ziga1990 je izjavil:


popravek Japonska verzija bo predstavljena letos ampak EU verzija pa bo predstavljena 2020 ampak navoljo zgodaj v letu 2021

Slovenski prodajalec mi je rekel, da bo novi model naprodaj spomladi 2020 pri nas.
Bom jutri vprašal, kaj za to en model točno je to.


si kaj zvedel?

Upam na yaris plug in hibrid verzijo:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gambino ::

KAVINSKY je izjavil:

Dodatno opremo pa se lahko primerja. Ohranjanje pasu in aktivni temponat in zaviranje v sili ni raketna znanost narediti. Isti sistem lahko uporabiš za več znamk vozil. Če upaš za par jurjev doplačila to stlačiti v majhen cenen avto ni razloga, da ne bi drugi tudi tega ponujali za razumno ceno.

To dodano pri Astri pride malenkost cenejše kot osnovni hibrid. Ampak, ta dizel ima 0-100 v 8 sekundah, ogrevane sedeže in volan. Dodaj to opremo in močnejši motor coroli v karavan izvedbi in pridi nazaj z ceno. Bo spet dražje, kar je logično - hibridni sklop dvigne ceno.



Ti pa primerjaš neprimerljivo. Pišeš pa neumnosti na kvadrat.

J.McLane je izjavil:

Ne vem če, imaš Corollo Sedan Terra z 1.6 motorjem za 14900 €, radarski tempomat vključen.



Ima line assist, front assist, radarski tempomat, prepoznavanje znakov, .... v osnovni opremi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

MrStein ::

ziga1990 je izjavil:

MrStein je izjavil:

ziga1990 je izjavil:


popravek Japonska verzija bo predstavljena letos ampak EU verzija pa bo predstavljena 2020 ampak navoljo zgodaj v letu 2021

Slovenski prodajalec mi je rekel, da bo novi model naprodaj spomladi 2020 pri nas.
Bom jutri vprašal, kaj za to en model točno je to.


si kaj zvedel?

Baje je tole:


Po hitrem iskanju to sicer zgleda kot letnik 2016, tako da ne vem. (oziroma: prodajalec ne ve)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

Prodajalci niso nič bolj obveščeni kot vsi ostali, ko pride ven uradna novica jo itak že vsi vedo, velikokrat se zgodi, da niti prodajalci ne vedo, ne vem ali je tako težko vsako jutro pogledat na mail newsletter od Toyote.

Nov model na TNGA platformi je obljubljen za naslednje leto, kdaj točno pa ne vem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Prodajalci vejo, ampak nočejo vedet, ker oni morajo prodat to kar imajo, potem šele tisto kar bojo imeli.

ziga1990 ::

Za zanimivost:

Na Prius chat forumu so hoteli gljufat z sistemom za boljšo porabo/domet na Gen 1 Plug in Prius pa so prišli do ugotovitve se ne da je računalnik pamatnejši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

ziga1990 ::

@J.McLane: Kako je kaj vidljivost v Gen 3 priusu danes sem na parkirišču ogledoval Priusa 3 gen in se mi zdi, da zelo nizko sediš in da je vidljivost naprej in na strani slaba in če si sedel/vozil gen 4 je kaka razlika v vidljivosti?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

J.McLane ::

Nobene posebnosti glede vidljivosti ne zaznam, A stebriček zna biti moteč, ampak ne poznam avta kjer nebi bil. Sediš nizko kot vsaki limuzini, ali avtu C segmenta, za visoko sedenje moraš poseči po SUV.


Sicer pa zadnje dni na veliko vsi Evropejci predstavljajo plug-in hibride, verjetno bo še kaj več podrobnosti na Frankfurtskem Avtosalonu, prihodnji teden.
- Opel Grandland
- Peugeot 3008 GT Hybrid4
- Seat Tarraco FR
- Passat GTE
- BMW 330e
- Mercedes A250e, B250e
- Mini Countryman
- RAV4 (spy shots)
...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

Razumem da ni SUV. Samo mene ne zanima točno višina sedenja samo da ni tako nizko kot Civic 6 gen ampak vidljivost naprej oz koliko enostavno/težko je ocenit dolžino nosu. Glej saj naslednje leto mislim iti interesantne primere pogledat v živo in tudi iti na testno vožnjo in bom tam točno videl kako in kaj samo bo pa velik preskok iz Yarisa na Priusa:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Ne vem, nimam težav z oceno kje je nos (HUD malenkost pomaga, ker je projeciran na razdaljo nosu avta), lahko pa rečem da je preglednost nazaj v Priusu dokaj dobra zaradi deljenega zadnjega stekla, če le ni to spodnje steklo preveč zamazano, kar se zelo rado zgodi. V Corolli TS je zadnja šipa kot neka strelna lina :D
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

Sicer se navadiš. Samo upam da bo takrat ko bom kupoval kaka dobra izbira na Avto.net trenutno je slaba samo 1 je v rangu budgeta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

««
8 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931889 (1374) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369110 (20534) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081718 (44484) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143723 (33794) -valvoline-

Več podobnih tem