» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
7 / 45
»»

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

podpiranje nakupa hibrida ali EV vozila če bi registracija in zavarovanje bila cenejša bi več ljudi razmišljalo o nakupu hibrida


Potem bi bil promet na avtocesti se bolj ohromljen.

ziga1990 ::

^^ zakaj saj vsak hibrid zmore 130km/h?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

130 je ravno dovolj za vozni pas. Nad 130 pa se zacne hibrid dret.

ziga1990 ::

130km/h je omejitev na voznem in prehitovalnem sicer pa pri taki hitrosti 130km/h+ boš slišal veter in gume bolj kot motor
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

EnStot ::

Eko-mentalisti spet nabijajo o tem, da so eko, ko vozijo hibrida. Ne niste! Hibrid ravno tako troši fosilno gorivo. Izdelava baterij pa dodatno obremenjuje okolje.

Jaz natočim biodizel v svoj traktor in se vozim neposredno na sončno energijo ter sem 10-krat bolj eko-bio kot vsak štromar, da o hibridni koruzi niti ne govorimo.

ziga1990 ::

^^Ja ga troši smo manj kot navadni bencinar plus pko je hitrost pod 70km/h gre lahko nekaj kilometrov popolnoma na elektriko med tem ko pa dizel in bencinar ne.

trktor ne spada v to primerjavo in kolikor vem biodizel ni toliko učinkovit kot navadni dizel
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Se dobro, da se elektrika proizvede iz lufta.

ziga1990 ::

^^ regenerativno zaviranje plus bencinski agregat v avtu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

ziga1990 je izjavil:

^^Ja ga troši smo manj kot navadni bencinar plus pko je hitrost pod 70km/h gre lahko nekaj kilometrov popolnoma na elektriko med tem ko pa dizel in bencinar ne.

trktor ne spada v to primerjavo in kolikor vem biodizel ni toliko učinkovit kot navadni dizel

To nima nobene veze, da gre hibrid lahko nekaj km na štrom. Šteje samo in zgolj poraba. V redu če ima avto rekuperacijo, ampak za njeno izdelavo porabimo polno fosilne energije. Veliko bolj eko je, če se voziš z 10 let starim mlinčkom, ki troši 5L.

Traktor, ki gre na hibridno koruzo, je še kako aktualen v tej temi.;)

Buggy ::

V to smer mora iti hibridni pogon. Pod 5s za 0-100kmh, 40km samo na strom, kompresor in turbo v 2.0 bencincu kot to rabis. Jaz bi bil rad se bolj eko :)

Volvo V60 T8 twin engine

J.McLane ::

Ločiti je potrebno dve stvari:
- CO2 ki direkt vezan na porabo, 5l/100 km dizla = 132 g CO2/km, 5 l/100 km bencina = 116 g CO2/km
- škodljive emisije, ne glede na to kuriš biodizel še vedno v okolico avtomobila spuščaš strupene pline. Ja hibrid jih tudi, koliko manj pa lahko pogledaš na ADAC eco test, ali kam drugam
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jype ::

Buggy je izjavil:

Pod 5s za 0-100kmh,
Če hočeš to, potem pojdi na podzemno železnico.

EnStot ::

J.McLane je izjavil:

Ločiti je potrebno dve stvari:
- CO2 ki direkt vezan na porabo, 5l/100 km dizla = 132 g CO2/km, 5 l/100 km bencina = 116 g CO2/km
- škodljive emisije, ne glede na to kuriš biodizel še vedno v okolico avtomobila spuščaš strupene pline. Ja hibrid jih tudi, koliko manj pa lahko pogledaš na ADAC eco test, ali kam drugam

Ni res, zato pa ločimo fosilna in bio goriva. Bio goriva ne povečujejo raven CO2 v ozračju, ker uporabljajo gorivo pridelano iz obnovljivih virov, za razliko od fosilnih goriv, ki jih ne. S kurjenjem bio goriv spuščaš CO2, ki je itak v naravnem ciklu in je del narave. S kurjenjem fosilnih gorih, pa ga v okolje dodajaš, kjer ga prej ni bilo.

jype ::

Ko kuriš biodizel še vedno ustvarjaš rakotvorne snovi. Ker so toplotni stroji omejeno učinkoviti, se ti to splača početi tako, da jih vsaj približno dobro izkoristiš, ne tako, kot to počno najsodobnejši avtomobili na klasičen motor na notranje izgorevanje, ki so manj kot 10% učinkoviti.

J.McLane ::

EnStot je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Ločiti je potrebno dve stvari:
- CO2 ki direkt vezan na porabo, 5l/100 km dizla = 132 g CO2/km, 5 l/100 km bencina = 116 g CO2/km
- škodljive emisije, ne glede na to kuriš biodizel še vedno v okolico avtomobila spuščaš strupene pline. Ja hibrid jih tudi, koliko manj pa lahko pogledaš na ADAC eco test, ali kam drugam

Ni res, zato pa ločimo fosilna in bio goriva. Bio goriva ne povečujejo raven CO2 v ozračju, ker uporabljajo gorivo pridelano iz obnovljivih virov, za razliko od fosilnih goriv, ki jih ne. S kurjenjem bio goriv spuščaš CO2, ki je itak v naravnem ciklu in je del narave. S kurjenjem fosilnih gorih, pa ga v okolje dodajaš, kjer ga prej ni bilo.


Kje lahko natočim ta tvoj biodizel in koliko stane?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Buggy ::

jype je izjavil:

Buggy je izjavil:

Pod 5s za 0-100kmh,
Če hočeš to, potem pojdi na podzemno železnico.

Ko bo podzemna v Sloveniji, bova oba ze dolgo pod_zemljo ;)

...pa ker ze govora o biogorivih. Moj avto ima opcijo flexfuel, kjer z neznatnim posegom v software komot votim na E85, pa ga tudi nikjer ni. Svedi so tudi tukaj krepko pred nami.

EnStot ::

J.McLane je izjavil:

...

Kje lahko natočim ta tvoj biodizel in koliko stane?

Vprašaj Pedrol ali pa OMFau. Itak pa ga je povsod po Sloveniji primešanega 7% v fosilnem dizlu.

MrStein ::

Še že ve, kdaj pride ta novi Yaris?
A je to tista Mazda 2 z nalepko Toyota ali "pravi" Yaris?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ziga1990 ::

^^ letos naj bi bil prestavljena japonska verzija EU verzija pa sledi kasneje. In ja to bo pravi yaris

 yaris

yaris

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

J.McLane ::

No saj za ta dizel v katerem je teh "do" 7% biodizla velja, da pri gorenju 1l liter izpusti 2,64 kg CO2.

Bencin, ki gre v hibrida ima pa do 5% etanola so what?

Hibrid zniža porabo bencina vsaj za 25%, zdaj boste skočili zagovorniki dizla, saj dizel tudi zniža porabo za toliko, ampak se zamenja tudi gorivo, ki ima višji izpust CO2. Tako sam dizelski motor v resnici zniža C02 za tam nekje 13%. Zakaj ni dizel hibridov? Dizel v veliki meri zniža porabo pri nizkih močeh saj tam deluje na revni mešanici, nima toliko črpalnih izgub... V takih pogojih pa motor v hibridu sploh ne teče, ker motor v hibridu vedno teče pri WOT.

Biogoriv ni v velikih količinah zato ker bi pognali ceno hrane v nebo. Sintetična goriva bi lahko pridobivali iz odvečne energije iz OVE, ampak vprašanje kako je to izvedljivo v praksi.

MrStein je izjavil:

Še že ve, kdaj pride ta novi Yaris?
A je to tista Mazda 2 z nalepko Toyota ali "pravi" Yaris?


Mazda 2 z nalepko Toyota je naprodaj samo v US. Evropski in Azijski je bil vedno Toyotin. Vprašanje če ne bo naslednji Yaris globalen in bo povsod enak.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

jype ::

ziga1990 je izjavil:

pravi yaris
Pravi yaris je praktičen kmečki avto, ne pa te neuporabne "urbane" različice, k še gajbe krompirja ne morš not postavt.

gunserman ::

Ali je kdo kje zasledil kakšen test/primerjavo med Corollo touring sports in novin Ford mondeom hybrid? Nekako imam ogledana ta dva avtomobila in sem malo skepticen, da je ford naredil ok hybrida? Testni voznji bom se opravil... Je kdo vozil oba?

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

Hibrid proti dizlu. Zmaga za traktor, kot je edino prav, pošteno in zveličavno.

Wrop ::

Če bi bila cena goriv enaka, bi bilo razlike manj kot 10 km.

EnStot ::

Če čebula ne bi imela če, bi bila bula.

rawwer ::

EnStot, kje kupuješ biodizel, bi tudi jaz proval ga dat v traktor.

J.McLane ::

V osnovi je dizel 10% dražji od bencina, končno ceno izkrivi trošarina, ker je na dizel nižja, kako je sestavljena cena si lahko pogledaš tule:
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro...

Pa secirajmo ta primer zgoraj
13,38 l bencina za 271 km = 4,9 l/100 km
14.04 l dizla za 293 km = 4,8 l/100 km

4,9 l/100 km bencina pomeni 114 g CO2/km in ca. 43 kWh/100 km energije (~ če se gremo koliko surove nafte se skuri)
4,8 l/100 km dizla pomeni 126 g CO2/km in ca. 47 kWh/100 km energije

Pa test je bil narejen na prejšnji generaciji hibridnega pogona ki sega v leto 2009, novejši pije 10% manj, dokaz:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Zakaj je na dizel še vedno nižja trošarina, pa vprašaj koga v vladi, pa ko že sprašuješ lahko še vprašaš kakšno vezo ima prostornina motorja za letno dajatev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jype ::

EnStot je izjavil:

Zmaga za traktor
Če metriko postaviš po svoje, potem je jasno, da zmaga tisti, ki si želiš, da zmaga.

V resnici zmagata skiro in bicikl.

Gambino ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

130 je ravno dovolj za vozni pas. Nad 130 pa se zacne hibrid dret.


Dere se tvoja ker imaš premajhnega!

Hibrid od toyote se tudi pri 170kmh nič ne derejo in so dosti tišji od dizla oz bencinarja!!!

IL_DIAVOLO ::

Ne sekiraj, se vedno lahko prodas jajca in kupis pravi avto. Za tisti drug problem pa ti žal ne znam svetovati. Delaj na tehniki.

J.McLane ::

@Ziga1990, evo na trgu rabljenih se je pojavil kot nalašč avto zate
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ vidim samo je prezgodaj aprila mislim kupiti sedaj berem vse kar najdem o Priusu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

EnStot ::

J.McLane je izjavil:

V osnovi je dizel 10% dražji od bencina, končno ceno izkrivi trošarina, ker je na dizel nižja, kako je sestavljena cena si lahko pogledaš tule:
http://www.mgrt.gov.si/si/delovna_podro...

Pa secirajmo ta primer zgoraj
13,38 l bencina za 271 km = 4,9 l/100 km
14.04 l dizla za 293 km = 4,8 l/100 km

4,9 l/100 km bencina pomeni 114 g CO2/km in ca. 43 kWh/100 km energije (~ če se gremo koliko surove nafte se skuri)
4,8 l/100 km dizla pomeni 126 g CO2/km in ca. 47 kWh/100 km energije

Pa test je bil narejen na prejšnji generaciji hibridnega pogona ki sega v leto 2009, novejši pije 10% manj, dokaz:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Zakaj je na dizel še vedno nižja trošarina, pa vprašaj koga v vladi, pa ko že sprašuješ lahko še vprašaš kakšno vezo ima prostornina motorja za letno dajatev.

Dragi moj, vidim da si rad pameten. Lej, jaz dobivam plačo v evrčkih, ti pa očitno v CO2 fižolčkih. Good for you! Jaz plačujem gorivo v €/L, ti pač v fižolčkih na CO2.

2. Test je bil narejen, ko je bil narejen za oba avtomobila in hibrid je bil Toyota Auris, ne Prius!

3. Cena dizla na trgu je višja zaradi velikega povpraševanja po njem. V Evropi se trenutno porabi 2x več dizla kot bencina. Sedaj, ko se situacija obrača, se bo cena bencina nedvomno zvišala napram dizlu.

4. Vlada nima dosti pri tem, da je trošarina na dizel nižja od bencinske. Vlada kot zvesti EU cucek samo sledi politiki najmočnejših evropskih držav. Vprašaj raje Merklco kako je na tem!

J.McLane ::

Dragi moj nimaš pojma in bodi raje tiho.

1. Razlika v evrčkih je minimalna, tudi nakupna cena v primerjavi z dizlom in avtomatskim menjalnikom je primerljiva. Pač odloča kupec, Toyota je v Evropi v prvi polovici leta prodala 300.000 hibridov, kar predstavlja 18% rast, rast prodaje cele Toyote v Evropi je pa bila 3,3%, kater proizvajlec je letos imel še rast prodaje? Dacia, še kdo?
2. Test velja za Irsko ceno goriv za avto, ki se ne prodaja več, a to ni dovolj?
3. Cena dizla je višja od bencina tudi v Ameriki, kjer se ga pokuri manj kot bencina. Če boš raziskal malo kakšna razmerja lahko najlažje rafinerije ven pljunejo, boš morda znal kaj bolj pametnega napisat, do takrat raje ne bodi preveč pameten in raje vprašaj če te kaj res zanima.
4. EU predpisuje samo zakonsko najnižjo trošarino, ki je ne boš verjel za dizel in bencin enaka. Nekatere EU države so trošarino že izenačile, pri nas se pa pač v to nihče ne upa vtaknit ker bo dobil na vrat vse avtoprevoznike, pa čeprav ti dobijo razliko do minimalne EU trošarine vrnjeno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gagarin ::

Kje pa ti tele podatke dobivaš? Kar nekaj proizvajalcev ima večjo rast kot Toyota. Toyota Group ima +0,3%, sama Toyota pa -0,4%

https://www.best-selling-cars.com/europ...

ziga1990 ::

EnStot je izjavil:

Hibrid proti dizlu. Zmaga za traktor, kot je edino prav, pošteno in zveličavno.



ta test je narejen nepravilno, ker:
-v Dizla je šlo več goriva kot pa v hibrida, ker so natočili 20€ goriva bi pa morali natočit 20litrov v vsakega
-Zakaj niso izbrali za test Auris dizel in Auris hibrid
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Tule:
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...

Glede minimalne toršarine, sem se zmotil na bencin je 0,359 EUR na dizel pa 0,33, kakorkoli vlada ima proste roke da od tu gor določa razmerje po svoje ker trenutno je na dizel 0,39272 EUR na bencin pa 0,47829 EUR
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gagarin ::

J.McLane je izjavil:

Tule:
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...


Pa se ti ne zdi, da je bolj merodajna statistika na strani, ki sem jo jaz prilepil? Kot pa na marketinški strani Toyote...
Na strani, ki sem jo jaz prilepil so nove registracije v 2019, podatek združenja proizvajalcev ACEA

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

J.McLane ::

Vprašanje kaj je zajeto, TME vključuje tudi Rusijo, kakorkoli, rast je vseeno bila in bila je na račun rasti prodaje hibridov, če Toyota nebi imela hibridov bi ji prodaja padla tako kot praktično vsem velikim proizvajalcem (VW, PSA, Renault, Ford, Hyundai, FCA, BMW..). V resnici ni drugega proizvajalca kot Toyota, ki je prodal več kot 400k v pol leta in bi mu prodaja zrasla.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gagarin ::

No po podatkih, ki jih jaz bolj verjamem, to enostavno ni res. Toyota je imela ravno tako padec, Toyota group pa ima malo rast na račun Lexusa. Pa izbral si ravno 400k mejo, ker je Toyota malček čez. Recimo SEAT in Citroen sta imela bistveno večjo rast, sta pa prodala malo pod 400k ja... Skratka bullshit.

EnStot ::

J.McLane je izjavil:

Dragi moj nimaš pojma in bodi raje tiho.

1. Razlika v evrčkih je minimalna, tudi nakupna cena v primerjavi z dizlom in avtomatskim menjalnikom je primerljiva. Pač odloča kupec, Toyota je v Evropi v prvi polovici leta prodala 300.000 hibridov, kar predstavlja 18% rast, rast prodaje cele Toyote v Evropi je pa bila 3,3%, kater proizvajlec je letos imel še rast prodaje? Dacia, še kdo?
2. Test velja za Irsko ceno goriv za avto, ki se ne prodaja več, a to ni dovolj?
3. Cena dizla je višja od bencina tudi v Ameriki, kjer se ga pokuri manj kot bencina. Če boš raziskal malo kakšna razmerja lahko najlažje rafinerije ven pljunejo, boš morda znal kaj bolj pametnega napisat, do takrat raje ne bodi preveč pameten in raje vprašaj če te kaj res zanima.
4. EU predpisuje samo zakonsko najnižjo trošarino, ki je ne boš verjel za dizel in bencin enaka. Nekatere EU države so trošarino že izenačile, pri nas se pa pač v to nihče ne upa vtaknit ker bo dobil na vrat vse avtoprevoznike, pa čeprav ti dobijo razliko do minimalne EU trošarine vrnjeno.

O dej nakladej z bagrom, lopato maš premajhno!

Kaj me briga koliko hibridne koruze je prodala Toyota. So kaj zaslužili? Dobro za njih.
Za Slovensko ceno goriv je test še boljši.
Kakšna razmerja? Kaj bluziš?
Kater države so izenačile trošarino? Culukafrija in Palma de Coco?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

KAVINSKY ::

Gambino je izjavil:

Hibrid od toyote se tudi pri 170kmh nič ne derejo in so dosti tišji od dizla oz bencinarja!!!


Bučke, ker pri takih hitrostih prej slišiš veter in gume kot pa sam motor.

J.McLane ::

Belgija, Švedska, UK, ne sicer čisto ampak dovolj da je cena bencina nižja.

Ne dobim glede rafinerij, ampak se spomnim, da sem bral nek članek kjer je Total jokal zardi teh deležev goriv, ki jih porabljamo v EU.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

EnStot ::

ziga1990 je izjavil:

EnStot je izjavil:

Hibrid proti dizlu. Zmaga za traktor, kot je edino prav, pošteno in zveličavno.
......

ta test je narejen nepravilno, ker:
-v Dizla je šlo več goriva kot pa v hibrida, ker so natočili 20€ goriva bi pa morali natočit 20litrov v vsakega
-Zakaj niso izbrali za test Auris dizel in Auris hibrid

Ti si nepravilen, ker narobe dojemaš.
Test je bil za v €, ker, ne boš verjel, na Irskem so tudi plačani v €. Zakaj Auris? Ker je za razliko od Priusa normalen avto, tako kot Škodilak. Prius je za tiste, ki so mladosti preveč risanke gledal, v sedanjosti pa se mnogo preveč ukvarjajo z čaranalniškimi igricami, morbidnimi tulifoni in ostalimi Fejstbukovimi drvmi.

ziga1990 ::

^^oprosti, ker nakateri sprejemamo prihodnost nekateri ste pa staronodni
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

M-XXXX ::

ziga1990 je izjavil:

^^oprosti, ker nakateri sprejemamo prihodnost nekateri ste pa staronodni

Jap ravno zato se ponavadi ne splača kupovati beta (če ne celo alfa) izdelkov ker dostikrat ugotovimo, da so starejši veliko boljši. Čez par let bomo pa videli kako in kaj...

EnStot ::

J.McLane je izjavil:

Vprašanje kaj je zajeto, TME vključuje tudi Rusijo, kakorkoli, rast je vseeno bila in bila je na račun rasti prodaje hibridov, če Toyota nebi imela hibridov bi ji prodaja padla tako kot praktično vsem velikim proizvajalcem (VW, PSA, Renault, Ford, Hyundai, FCA, BMW..). V resnici ni drugega proizvajalca kot Toyota, ki je prodal več kot 400k v pol leta in bi mu prodaja zrasla.

Zakaj ne zapišeš koliko je Toyoti padla prodaja dizlov? Ali je prodaja hibridne koruze nadomestila prodajo dizlašev?

P.S.
Landcruzerca in HiLux gresta še zmeraj samo na dizel in hibrida niti slučajno ne planirajo.

KAVINSKY ::

ziga1990 je izjavil:

^^oprosti, ker nakateri sprejemamo prihodnost nekateri ste pa staronodni


Prihodnost so vozila na vodik, ne pa nek pol-pol pogon. Hibridi so kot koprocesorji na starih 386 mašinah.

ziga1990 ::

KAVINSKY je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^oprosti, ker nakateri sprejemamo prihodnost nekateri ste pa staronodni


Prihodnost so vozila na vodik, ne pa nek pol-pol pogon. Hibridi so kot koprocesorji na starih 386 mašinah.


še vedno bolje kot dizel
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
7 / 45
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21932647 (2132) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370671 (22095) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84083739 (46505) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35144837 (34908) -valvoline-

Več podobnih tem