» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
6 / 45
»»

bkinjoh ::

jype je izjavil:

CVT je vedno najboljši.

navor od 0 rpm naprej je najbolši menjalnik. Aka nobenga menjalnika.
Lepši k Okapi

EnStot ::

ziga1990 je izjavil:

^^ Imamo doma BMW F30 z ZF8...

Jaaa, ekzektli. Problem je uporaba glagola "imeti" v 1.osebi množine. Ko bo v 1. osebi ednine, pa kaj piši. Do takrat pa še malo polente pridno papat.

ziga1990 ::

bkinjoh je izjavil:

jype je izjavil:

CVT je vedno najboljši.

navor od 0 rpm naprej je najbolši menjalnik. Aka nobenga menjalnika.


Prius ima navor od 0 rpm plus PSD ni klasični menjalnik
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Veselinko ::

"Če ima prestave je že izgubil, ker kot sem rekel CVT je najboljši menjalnik za hibrida"

Pelji se s kakšno Toyoto s CVT menjalnikom in se nato presedi v hibridno Kio s hidravličnim samodejnim menjalnikom. Med mestno vožnjo je CVT OK, med hitrejšo podeželsko, avtocestno in recimo med močnejšim pospeševanjem pa postane pogonski sklop s CVT menjalnikom preglasen in premalo učinkovit. Zaradi prenosne karakteristike, ki je v bistvu brezstopenjska, čeprav ima med umirjeno vožnjo prednastavljena prestavna razmerja, naraščajo motorni vrtljaji povsem nesorazmerno s prestavnim razmerjem, kar dviguje porabo goriva in hrupnost. CVT je narejen za ameriški način vožnje po velikih mestih, za evropsko uporabo, razen, če se ne zadržuješ zgolj v mestu, pa ni optimalen.

EnStot ::

ziga1990 ::

Veselinko je izjavil:

"Če ima prestave je že izgubil, ker kot sem rekel CVT je najboljši menjalnik za hibrida"

Pelji se s kakšno Toyoto s CVT menjalnikom in se nato presedi v hibridno Kio s hidravličnim samodejnim menjalnikom. Med mestno vožnjo je CVT OK, med hitrejšo podeželsko, avtocestno in recimo med močnejšim pospeševanjem pa postane pogonski sklop s CVT menjalnikom preglasen in premalo učinkovit. Zaradi prenosne karakteristike, ki je v bistvu brezstopenjska, čeprav ima med umirjeno vožnjo prednastavljena prestavna razmerja, naraščajo motorni vrtljaji povsem nesorazmerno s prestavnim razmerjem, kar dviguje porabo goriva in hrupnost. CVT je narejen za ameriški način vožnje po velikih mestih, za evropsko uporabo, razen, če se ne zadržuješ zgolj v mestu, pa ni optimalen.


za navadni CVT bi se strinjal ampak hibridni Yaris katerega sem testno vozil je deloval odlično dokler nisi pohodil gas do konca potem se je pač drl kar se bi pa drugi avtomobili tudi drli če bi do konca pohodil
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MrStein ::

So kake ugodnejše dajatve za hibride? Bonbonček za prvega, ki tabelo prilepi.

PS: kaj pa zavarovanje?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Wrop ::

Imaš nekaj manj davka pri zavarovanju. Pri enem yarisu imas pri hibridu kakih 100 eur manj. Odvisno v katerem razredu si.

IL_DIAVOLO ::

Veselinko je izjavil:

"Če ima prestave je že izgubil, ker kot sem rekel CVT je najboljši menjalnik za hibrida"

Pelji se s kakšno Toyoto s CVT menjalnikom in se nato presedi v hibridno Kio s hidravličnim samodejnim menjalnikom. Med mestno vožnjo je CVT OK, med hitrejšo podeželsko, avtocestno in recimo med močnejšim pospeševanjem pa postane pogonski sklop s CVT menjalnikom preglasen in premalo učinkovit. Zaradi prenosne karakteristike, ki je v bistvu brezstopenjska, čeprav ima med umirjeno vožnjo prednastavljena prestavna razmerja, naraščajo motorni vrtljaji povsem nesorazmerno s prestavnim razmerjem, kar dviguje porabo goriva in hrupnost. CVT je narejen za ameriški način vožnje po velikih mestih, za evropsko uporabo, razen, če se ne zadržuješ zgolj v mestu, pa ni optimalen.


Definicija hibrida.

Hvaka za lepo razlago.

J.McLane ::

Dajte se vzdržat neumnih komentarjev tisti, ki ne veste da Toyotini hibridi nimajo CVT na principu stožca in jermena ampak prestavno razmerje ureja preko generatorja, preko katerega gre vedno polovica moči. Za nepoznavalce bi bilo bolje da se jim reče da gre za čisti prenos generator-elektormotor, tako bi bilo vsekakor manj bluzenja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

IL_DIAVOLO ::

Princip hibrida je enak.

J.McLane ::

Vzemite si 15 minut poglejte tale filmček:


Princip delovanja je že od leta 1997 čisto enak, spreminjali so samo pozicijo in razmerja v planetnem gonilu. Menjalnik nima delov ki bi se obrabili, nima sklopke ki bi se vklaplajal ali izklapljala. Prosti tek je simuliran enako kot je simuliran pri EV, če avto ni prižgan prosti tek ne obstaja (mehansko ga ni), vedno vrtiš eletrkomotorje, ki so pa PM in jih ne pač ne moreš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

a ni Prius gen 2 imel termo posodo v kateri je shranjeval toplo vodo, da se bo ob naslednjem zagonu motor hitreje segrel?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Je imel, ampak ne vem če ni bilo to samo za ameriški trg. Imel je tudi meh v tanku za gorivo, tako da ni bilo hlapov (izpodrivanje zraka) pri točenju goriva, tudi mislim da samo za ameriški trg.

Utk je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ niti ne kolikor sem bral ima Ioniq samo boljše pospeške ampak Prius pa je bolj vodljiv,tišji in bolj udoben in da se ne spuščam v to da ima Ioniq DCT menjalnik med tem ko pa ima Prius boljši CVT.

Sicer pa Toyota ima hibride na trgu 20 let+ in ima hibridno tehnologijo bolj naštudirano plus je tudi preizkušena

Prius je ekstremno grd od zunaj in še grši znotraj. Tista grbina sred zadnjih sedežev je katastrofa. Menda je z 2020 več ne bo. Avto je dolg kot ponedeljek pa čisto nič posebej prostoren, še posebej ne prtljažnik. Največja obremenitev nekaj čez 300 kg, pa že ioniq s 420 ni ne vem kaj, nima možnosti kljuke za prikolico. Plus zmogljivosti. Cvt mu jaz štejem bolj v plus kot minus, ampak za cvt rabiš še močnejši motor, da ne gre takoj v obrate. Corolla 2,0 je tu zakon, tisto bi pa imel v plugin varianti. Aja, pa cena, predrag je.
No, morda bojo to z modelom 2020 kaj izboljšali.


Ti kar naprej mešaš Prius PHV in navadnega. Če primerjaš s Corollo potem daj navadnega, ta ima 5 sedežev in kar zajeten prtljažnik, pa tudi več prostora v kabini (višina).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Nič ne mešam, tam smo primerjali priključnega s priključnim ioniqom. Priključna corolla bi pa bila zares uporabna. Kot je tudi nepriključna. Prius je showcar, testni primerek za nove stvari, ne pa nekaj kar si želiš uporabljat vsak dan. Ne v teh časih, ko imaš tudi druge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^^Lol Prius je zaenkrat še vedno najboljši hibrid na trgu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Se strinjam, če ti je pomembno samo to, da voziš hibrida, za vse drugo ti je pa bolj vseeno. Če ti je pomembno še kaj drugega, je pa boljša ali corolla karavan, ali navadna, ali ioniq plugin, če ga hočeš polnit, ali morda priključni niro. Odvisno kaj hočeš od avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Veselinko je izjavil:

preglasen in premalo učinkovit.
To nonstop ponavljate, res pa ni niti približno.

ziga1990 ::

@jype se strinjam eCVT in CVT imata pač unikaten zvok ko pač pohodiš gas sta pa najbolj učinkovita ker nimata prestav in samo izbirata najbolj učinkovito prestavno razmerje, kar je pa odlično za hibride.

Glede Ioniq plugin: a veste da če hočeš kabino ogret se ICE prižge med tem ko pa Prius plugin naredi to brez ICE
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

jype ::

Odlično je za vsako napravo, ki jo (sam ali v tandemu s čim drugim) poganja motor na notranje izgorevanje, ker omogoča, da se motor vrti v območju, kjer zagotavlja najboljše karakteristike.

Ja, še bolje je, če imaš pogon, ki ne potrebuje menjalnika, se strinjam.

Tisti, ki vas moti zvok mašine, ki poganja CVT, si vedno lahko na telefon naštimate, da vam v neskončni zanki predvaja tole:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::


Varčevanje na gorivu in manj emisij ne gre z roko v roki z dinamično vožnjo.

Če se hočeš voziti dinamično, je danes edina dilema EV ali hibrid. Priganjanje ice mašine in zaviranje z zavorami je so last century. Danes pritisneš in greš, ko zaviraš dobiš nazaj 90 procentov energije, ki bi šla v nič, pa še zavore prišparaš. Verjetno pa nekateri še vedno mešajo dinamično vožnjo z ropotanjem, kot mulci na štirkah brez auspuha. Ki so trikrat hitrejše kot tiste z njimi. Not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Utk je izjavil:

Nič ne mešam, tam smo primerjali priključnega s priključnim ioniqom. Priključna corolla bi pa bila zares uporabna. Kot je tudi nepriključna. Prius je showcar, testni primerek za nove stvari, ne pa nekaj kar si želiš uporabljat vsak dan. Ne v teh časih, ko imaš tudi druge.


Priključna Corolla bi bila toliko uporabna kolikor dobro bi uspeli zapakirat dodatne baterije, bolj kot ne mission impossible pri katerem koli plug-in hibridu, vsaj kar je trenutno na trgu.

Prius ima pač izgled kot ga ima, nad uporabnostjo se pa nimam kaj pritoževat, je v dizajnu narejen za čim manjši zračni upor za maximalen notranji volumen. Prostor za glave v Corolli lahko že problematičen, v Priusu ni. Liftback prtlajžna vrata so nekaj najboljšega kar obstaja, uporabnost je na nivoju karavana. http://www.allannott.com/blog/2018-toyo...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Ko izgubis voljo do zivljenja, kupis taka jajca.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko izgubis voljo do zivljenja, kupis taka jajca.

Če ne bi vsi vedeli, da imaš 20 let starega golfa, te bi še kdo resno jemal. Če bi bil to moj sanjski avto, bi pa res izgubil voljo do življenja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Vsaj nimam novih jajc ;)

Utk ::

Stara jajca so boljša od novih?

IL_DIAVOLO ::

Misliš stari stroji, ce so boljsi od novih jajc? Jup

Utk ::

Ja, če imaš svojga golfa za stroj, traktor, za vlečt drva, vozit živino in vreče cementa, pol imaš verjetno prav. Pa še to samo zato, ker ga ni škoda.

Semafor ::

Utk je izjavil:

Ja, če imaš svojga golfa za stroj, traktor, za vlečt drva, vozit živino in vreče cementa, pol imaš verjetno prav. Pa še to samo zato, ker ga ni škoda.


Mora biti pa žalostno življenje da si tako obremenjen s tem kaj voziš, ker te je strah da bojo drugi mislili da si kmet.

Skratka lastniki hibridov in EV ste jih kupili izključno za signaliziranje, pravljice o ekologiji so le vaš izgovor in edina stvar ki jo imate da lahko pljuvate po drugih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

Utk ::

Pljuvanje po drugih? Poglej kaj piše tist tip, in to kot nekdo z 20 let starim golfom in kot nekdo, ki ni nikoli vozil nobenega avta o katerih je tema. Potem se pa gospodu ne bi smelo nič nazaj napisat, da gospodje ne bodo užaljeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Semafor ::

Utk je izjavil:

Pljuvanje po drugih? Poglej kaj piše tist tip, in to kot nekdo z 20 let starim golfom in kot nekdo, ki ni nikoli vozil nobenega avta o katerih je tema. Potem se pa gospodu ne bi smelo nič nazaj napisat, da gospodje ne bodo užaljeni.


Tvoj prejšnji post napade "kmete" ne njega.
Nizko inteligentnim ljudjem se zelo pogosto dogaja da nehote pokažete svojo pravo agendo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

Utk ::

Sori, ne vidim kje bi žalil kje s tem kmete. Jaz imam tudi en tak avto za take stvari (sicer nisem kmet, ampak to ni pomembno), in ne vem kako bi lahko tist avto primerjal z nekim novim hibridom. Če bi to primerjal, bi bil pa zarukan kmetavzar, ne nujno kmet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

Delaš neke lastne projekcije.

Seveda so novi hibridi tehnološko napredni avti. Ampak so hkrati dolgočasni, kar velja še za mnoge sodobne in stare avtomobile. Recimo imaš festival Trabantov na katerega pride ogromno ljudi, avto je seveda gajba, ampak zanimiva gajba. Si že kdaj slišal za festival Priusov? Noben ne bi prišel, ker tak avto kupiš zaradi nizke porabe in emisij.

Potem imaš še sebe. Če ti je za avto vseeno in služi za prevoz od A do B, potem zakaj si šel kupovati Hyundai limuzino? Zakaj se ne voziš naokoli z Cliotom? Z stroškom nakupa limuzine bi lahko vse mehanske dele mu premenjal in še bi ti ostalo za minimalno 10 let bencina.

J.McLane ::

Semafor je izjavil:


Skratka lastniki hibridov in EV ste jih kupili izključno za signaliziranje, pravljice o ekologiji so le vaš izgovor in edina stvar ki jo imate da lahko pljuvate po drugih.


Niti približno, sam sem šel daljnega leta lepo na testno vožnjo Priusa in mi je bilo enostavno všeč kar sem peljal. Gledal sem pa na ekonomski vidik in tehnični vidik, eko mi je bila zadnja briga. Seveda ekonomski vidik velja samo zame specifično, ker sem dobil ugodno (za 18k €) leto in pol starega, novega za 24k € bi bila situacija drugačna in ga verjetno nebi bilo v garaži.

KAVINSKY je izjavil:

Delaš neke lastne projekcije.

Seveda so novi hibridi tehnološko napredni avti. Ampak so hkrati dolgočasni, kar velja še za mnoge sodobne in stare avtomobile. Recimo imaš festival Trabantov na katerega pride ogromno ljudi, avto je seveda gajba, ampak zanimiva gajba. Si že kdaj slišal za festival Priusov? Noben ne bi prišel, ker tak avto kupiš zaradi nizke porabe in emisij.


Prius niti približno ni dolgočasen iz tehničnega vidika, priklopiš gor telefon preko cheap OBD vmesnika in imaš dovolj zanimivosti za nekaj let. Še Jay Leno se strinja z mano: https://www.motor1.com/news/240799/jay-...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Seveda so novi hibridi tehnološko napredni avti. Ampak so hkrati dolgočasni, kar velja še za mnoge sodobne in stare avtomobile.

Dolgočasni, ker delajo in ne ropotajo? Ali zarad česa je nek golf dizel bolj vznemerljiv? Moj naslednji bo itak električen, ki je še bolj "dolgočasen".

Če ti je za avto vseeno in služi za prevoz od A do B, potem zakaj si šel kupovati Hyundai limuzino? Zakaj se ne voziš naokoli z Cliotom? Z stroškom nakupa limuzine bi lahko vse mehanske dele mu premenjal in še bi ti ostalo za minimalno 10 let bencina.

Prvič, ker smo potrebovali še en avto. In drugič, ker sem lahko.

Si že kdaj slišal za festival Priusov?

Sem. Za festival passatov pa res nisem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

Prej bi Hellen Keller naučil vozit reaktivca, kot pa tebi kaj dopovedal.

Utk ::

Ja neumnosti mi res ne boš nikoli dopovedal. Kaj pametnega pa lahko.

jype ::

Ne moreš pričakovati, da bodo tele pretirano čustvene snežinke racionalno razmišljale o mobilnostnih napravah.

J.McLane ::

Ker je ravno neko tako obdobje lastništva lahko čez palec napišem koliko našo družino staneta dva primera lastništva:

Fiat Grande Punto, 2007 - 2015, 8 let lastništva, kupljen nov za 11k € prodan za 3k €, poraba 6,5 l/100 km:
8.000 € - Izguba vrednosti
13.000 € - gorivo za 160k km
-----
2.625 €/leto
Servisov žal nisem zapisoval, nas je pa ene dvakrat pustil na cesti, neka cevka odduška je bila problem, sprednji fedri so počili potrebna menjava, precvikana električna napeljava ...

Prius(2009) 2011 - xxx 8 let lastništva, kupljen za 18.500 €, danes vreden 6k €, poraba 4,7 l/100 km:
12.500 € - Izguba vrednosti
10.000 € - Gorivo
-----
2.800 €/leto
Pri 4 letih nekje menjava ležaja v pestu, popravil lokalec z mojim nakupom preko ebay, skupaj 300€, vse ostalo teče kot urca.

Zavarovanje? Obvezno je pri obeh smešno nizko ker ima Prius 74 kW (sistemska moč ne šteje), Punto pa 57 kW. Kasko za tisto kar jaz vzamem je razlike 150€. Takole čez palec je MOJ Prius za ene 15% dražji od MOJEGA Punta, čeprav je bil sam nakup 70% višji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Semafor ::

Utk je izjavil:


Dolgočasni, ker delajo in ne ropotajo? Ali zarad česa je nek golf dizel bolj vznemerljiv?


Par strani spisov o temu kako hibridi ropotajo da komaj sediš v kabini, sedaj pa taka izjava.

Utk ::

Te spise so pisali predvsem tisti, ki ga še vozili niso.

mikhaair ::

Bi morali proizvajalci ponujat v EV in hibridih opcijo turbo kick in oponašanje menjalnika. Za lažji prehod Janezov in Johanessov na elektriko. :) Po nakupu bi vklopil, pol pa bi počasi zvodenela...

J.McLane ::

Še nekaj zanimivosti iz dirkaških krogov pri hibridih (WEC) ta vikend:
The TS050 HYBRIDs will face a challenge from LMP1 non-hybrid rivals Rebellion and Ginetta, boosted by revised regulations which enhance their performance. At Silverstone, the TS050 HYBRIDs will be 94kg heavier than the non-turbo Rebellion and 85kg heavier than the turbo-charged Ginetta. Meanwhile, the Rebellion is permitted 61% more fuel per stint than the TS050 HYBRID, with the Ginetta's turbo engine allowed 50% more.


Na dirkališču klasika pokuri 50-60% več goriva kot 85-94 kg (10%) težji hibridni dirkalnik. Bomo videli če bodo imeli kakšno šanso ;)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jype ::

mikhaair je izjavil:

Za lažji prehod Janezov in Johanessov na elektriko. :)
Ti čudaki predstavljajo nepomemben promil tržnega deleža.

ziga1990 ::

mikhaair je izjavil:

Bi morali proizvajalci ponujat v EV in hibridih opcijo turbo kick in oponašanje menjalnika. Za lažji prehod Janezov in Johanessov na elektriko. :) Po nakupu bi vklopil, pol pa bi počasi zvodenela...


niti ne samo boljše popuste pri registraciji in zavarovanju EV in hibridnih vozil
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

mikhaair ::

Zakaj pa bi bilo zavarovanje cenejše?

ziga1990 ::

podpiranje nakupa hibrida ali EV vozila če bi registracija in zavarovanje bila cenejša bi več ljudi razmišljalo o nakupu hibrida
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Gagarin ::

In zakaj hudiča bi naj zasebne zavarovalnice podpirale nakup hibrida, EV? Pa niso to neumni politiki ki tišijo tja kamor trenutno veter piha...

Utk ::

Hibridi so že dovolj poceni. EV pa tudi niso več tako strašno dragi.

jype ::

Gagarin je izjavil:

In zakaj hudiča bi naj zasebne zavarovalnice podpirale nakup hibrida, EV?
Ker vozniki EV in hibridov vozijo bolje.
««
6 / 45
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21932865 (2350) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371149 (22573) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84084612 (47378) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145168 (35239) -valvoline-

Več podobnih tem