» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
36 / 47
»»

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Potem jih naj vgradujejo v 2.5 tonske krave, z vsemi filtri in vsem kar spada, zaresno kontrolo na tehničnih, pa kolk troši troši, kolk stane stane, pa da vidimo kdo si bo to lahko privoščil. Ne pa da to sranje potem siliš v cliote in podobne.


Ja saj to že zdaj delajo. En audi q7 je super z dizlom. Bencin varjanta ima vrtinec v tanku. Ampak ne, to ubija pingvine na antartiki in rešil jih bo audi q7 s tremi tonami in vsaj 100kwh baterijo.

Da pa so to tiščali v cliote in podobne pa je bilo takrat skladno s politiko, da bomo z dizlom rešili svet. Hvala bogu tega večinoma ni več.

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Je pa tako da Toyota več let tipa teren in v ozadju pripravlja strategijo (ali več njih), tudi hibride so dajali ven zelo počasi, rabili so ene 8 let da so naredili uspešen pogon, pa še tega so potem zelo počasi povečevali. Isto danes delajo s PHEV, BEV in FCEV, vlagajo v razvoj ina čakajo na odločitev kaj in na kakšen način bodo začeli štancat v milionskih nakladah, mudi se jim ne ker ne bodo propadli v tem vmesnem času kot nekateri konkurenti, ki so stavili na dizle.



Zelo slabo za nas potoršnike, ki bi želeli kupit njihov EV z breskrbno 10 letno garancijo, ampak tako pač je, za delničarje pa ni neke drame, štancajo denar dalje.


Toyota je eden redkih proizvajalcev, ki ne padajo na neke ideologije, ampak znajo na svet gledati realno. Tako kot takrat niso šli na all in dizl manijo kot večina, zdaj delajo isto pri EVjih. Če bi se šel šlogarja, bi rekel da čakajo da tehnologija dozori in se poceni tam kjer je smiselna - mestni in primestni avtomobili in tam vstopijo na trg

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Potem jih naj vgradujejo v 2.5 tonske krave, z vsemi filtri in vsem kar spada, zaresno kontrolo na tehničnih, pa kolk troši troši, kolk stane stane, pa da vidimo kdo si bo to lahko privoščil. Ne pa da to sranje potem siliš v cliote in podobne.


Ja saj to že zdaj delajo. En audi q7 je super z dizlom. Bencin varjanta ima vrtinec v tanku. Ampak ne, to ubija pingvine na antartiki in rešil jih bo audi q7 s tremi tonami in vsaj 100kwh baterijo.

Da pa so to tiščali v cliote in podobne pa je bilo takrat skladno s politiko, da bomo z dizlom rešili svet. Hvala bogu tega večinoma ni več.

Če bi dizel obstajal samo v Q7 in podobnih, se nihče ne bi zapikeval vanj. Tako pa...

Sparkxl ::

Ja saj to je tebi in meni jasno, samo ti trdiš da so generalno slepo črevo. Kar ni res.
V idealnem svetu, kjer prevladuje razum in ne ideologija, bi velike kante imele dizl, mali EV, vse vmes pa hibrid in bencin

K Leonard ::

V takem svetu velikih kant za osebni prevoz ne bi bilo.

Lonsarg ::

Pač take tehnološke premike se dela postopoma, ne gre na silo. In Toyota to razume, zato so največ vložili v vmesno fazo hibridov, čeprav bo končna faza EV (pa ne samo za male avte, tudi za vse večje in avtobuse in manjše tovornjake).

Pač realnost je taka da ta vmesna faza že dolgo traja in da tudi še bo kakih 10 let in proizvjalci ki nimajo nič za to vmesno fazo izgubljajo tržni delež proti proizvajalcem ki imajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

J.McLane ::

Točno tako
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Dobro, tudi toyota je 10, 15 let hibride držala zelo na strani. Šele ko je začela elektrika grozit, so jih začeli širit po vseh razredih. Težko se kdo premakne dokler ga nekdo ne brcne v rit. Dvomim da je to neka premišljenost, bolj pač neka lenoba, ne spreminjaj nič dokler služiš, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Motiv je itak vedno enak in to ni lenoba ampak profit. Ampak pač ene firme vidijo več profita v novi tehnologiji, druge več profita v tem da čim manj spreminjajo. Toyota je pač vidla profit v hibridih in se je glede tega prav odločila.

Brce so pa potrebne ja, zato ker mnoge firme zaspijo in šele ko jim kdo ogrozi profit se premaknejo. Brca pa je lahko ali z konkurenco ali pa z regulacijo. V primeru EV imamo oboje, imamo firme (predvsem Tesla in Kitajci) ki grozijo non-EV firmam in imamo regulacijo ki grozi z prepovedjo 2030.

Toyota bo na prepoved klasičnih ICE najbrž odreagirala da vse hibride nadgradila v PHEV, ker PHEV najverjetneje ne bo prepovedan, pač pa bo zgolj klasični ICE in HEV. Tak da nas čaka v roku 5 let huda tekma PHEV vs EV, vsaj bo v svoje prepričeval :)

Gregor P ::

To se ne sliši kot tekma, ampak bolj kot prisila >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Lonsarg ::

Prisila je s strani države, tekma pa med proizvajalci.

In če bosta PHEV in EV oba dovoljena bo med njima odločala tekma.

WaterBoy ::

Sem se zagrel za to toyoto, sicer ne kupujem novega, ampak rabljenega. Na avtonetu je večina okoli 2020 letnik izdelave in cena okoli 20k. Kakšno je vaše mnenje na to, je to ok nakup?

AvtoR ::

Katero pa?

Gregor P ::

To, upam da ciljaš na hibridno različico?
(glede na temo najbrž itak da da)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WaterBoy ::

Pardon. Sem imel napisano pa sem po pomoti izbrisal. Toyota Corolla

Utk ::

Jaz imam 2020, in moja je sicer umazana itd, ampak razen tega če je karkoli drugače kot pri novi, je nekaj narobe.
Poglej samo da niso diski preveč rjavi, malo so lahko. Če je vredna 20k ali ne, to pa ne vem, odvisno koliko stanejo ostali.

Sparkxl ::

Pri nas so corollo letos znižali za 10% glede na cene decembra. Zdaj pa si naj računa koliko je realna izguba cene v 3 letih

Utk ::

Jah, jaz sem je leta 2020 kupil za 25, 2,0 karavan. Zdaj je bi očitno lahko prodal za 20 jurjev. 4 leta staro.

Gregor P ::

Torej odlično drži ceno bi lahko rekli:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Tudi če bi vzeli ta novo, fejslift, ki ima (menda) še kaj več od opreme, vsaj klimo prek aplikacije, par konjev več, nižjo porabo, in rekli da po 4 letih stane 20 jurjev, bi se še zmerja lahko reklo, da kar dobro drži ceno. Pa bi sigurno za njo iztržil še kakega jurja ali 2 več od ne-fejsliftanega modela.

solatjek ::

Stara šola je velevala: ko kupiš nov avto, po 1000 km menjaj olje. Tisti, ki ste nabavili nove toyote, kdaj ste prviš menjali olje. Kar na 15.000km, kot predvideva servisni interval ali prej?

tony1 ::

Sam sem ga menjal po treh jurjih km. Ker se mi z uradnim ni dalo prepirati sem šel na bližnji neuradni servis, kjer so zadevo sicer b.p. naredili, ampak je bilo očitno, da takih ljudi ni.

energetik ::

solatjek je izjavil:

Stara šola je velevala: ko kupiš nov avto, po 1000 km menjaj olje. Tisti, ki ste nabavili nove toyote, kdaj ste prviš menjali olje. Kar na 15.000km, kot predvideva servisni interval ali prej?

Mislim, da je to hudo pretiravanje. Zakaj bi že to počel? Že na 15k se mi zdi bedarija. Po 1. letu sem pogledal olje in je bilo rumeno. Še rjavo ne.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

solatjek ::

energetik je izjavil:

solatjek je izjavil:

Stara šola je velevala: ko kupiš nov avto, po 1000 km menjaj olje. Tisti, ki ste nabavili nove toyote, kdaj ste prviš menjali olje. Kar na 15.000km, kot predvideva servisni interval ali prej?

Mislim, da je to hudo pretiravanje. Zakaj bi že to počel? Že na 15k se mi zdi bedarija. Po 1. letu sem pogledal olje in je bilo rumeno. Še rjavo ne.


Saj pišem, stara šola..... vsak reče, da to ni potrebno, uradni pa sploh. Verjetno potem res ni.

Še eno vprašanje. Spodaj na vratih spredaj in zadaj so, kot na vsakem avtu, luknjice za odtekanje vode. Na Corolli Cross so v vseh teh luknjicah čepki, na njih pa puščica navzdol in imajo takšen "listič" katerega lahko primeš, da potegneš navzdol. Logika mi pravi, da jih je potrebno odstraniti, da ne bo voda zastajala v vratih? Pri pripravi vozila bi verjetno to morali že oni narediti. Verjetno lahko oz. bolje rečeno moram to odstraniti?

Na prtljažnih vratih so prav tako luknjice v katerih so čepki, vendar nimajo ničesar, da bi lahko z roko prijel. Je to tudi potrebno odstraniti?

 slika1

slika1



 slika2

slika2

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

Lonsarg ::

Ce kupujes rabljeno Toyoto pod 10 let sam preveris da so bli redni uradni servisi in da se velja 10 letno jamstvo in je to to.

Sc0ut ::

Gledam na mobile.de da so dokaj ugodni mitsubishi eclipse cross 2.4 4x4 hibridi.
Je za MIVEC motor zapleten? Vidim da je treba vsake tolko časa nastavljat tajminge ventilov.

Ker drugač je za take cene kombinacija plugin hibrida in 4x4 pogona zmaga. Ampak so res sumljivo ugodni.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

tony1 ::

energetik je izjavil:

solatjek je izjavil:

Stara šola je velevala: ko kupiš nov avto, po 1000 km menjaj olje. Tisti, ki ste nabavili nove toyote, kdaj ste prviš menjali olje. Kar na 15.000km, kot predvideva servisni interval ali prej?

Mislim, da je to hudo pretiravanje. Zakaj bi že to počel? Že na 15k se mi zdi bedarija. Po 1. letu sem pogledal olje in je bilo rumeno. Še rjavo ne.


Ne govorimo o redni menjavi, in 15k nima nobene zveze.

Govorimo o menjavi olja na motorju, ki ima ravno zaključeno utekanje. Če si kdaj delal ta zaresno generalno (ne gre za menjavo zob. jermena in ne za menjavo teflonov) bi moral poznati modrost, da se po tem zamenja olje prej kot v normalnem intervalu.

OP, sam bi zamenjal olje preprosto zato, ker je cena posega (v primerjavi z avtom) zanemarljiva, drugega kot koristi pa ne more prinesti. Bi pa počakal na vsaj 2000-2500 km...

Reaper ::

Sc0ut je izjavil:

Gledam na mobile.de da so dokaj ugodni mitsubishi eclipse cross 2.4 4x4 hibridi.
Je za MIVEC motor zapleten? Vidim da je treba vsake tolko časa nastavljat tajminge ventilov.

Ker drugač je za take cene kombinacija plugin hibrida in 4x4 pogona zmaga. Ampak so res sumljivo ugodni.


Tudi jaz sem v decembru iskal avto za ženo. Med ožjim izborom sta bili Corolla TS 2.0 hibrid s Style opremo ali Corolla Cross 2.0 hibrid s Style opremo. Kolikor gledam zdaj so cene iste oz. zelo podobne tistim v decembru, vsaj za Cross model. Tisti bi me takrat stal okvirno 35k EUR in tudi zdaj je ista cena.

Med ogledom rabljenih vozil so bile Toyote, s cca. 60.000 prevoženimi km, stare 2 ali 3 leta, cenejše od novih za okvirno 20 %. Za moje pojme je bila razlika premajhna, zato sem dalje gledal v smeri novih vozil. Edino en Rav4 s Premium opremo je bil zanimiv, star 2 leti, ampak smo se na koncu odločili, da je žal prevelik za naše potrebe.

Tudi sam sem naletel na omenjene Mitsubishije, ki so bili z vidika opreme izjemno zanimivi in poceni. V Nemčiji je teh avtov polno, z malo kilometri in poceni glede na to kaj vse imajo. Tu sem potem hitro postal skeptičen, zakaj se ta vozila prodajajo tako poceni, ker novi niso poceni. Logika mi pravi, da je nek razlog, da se jih želijo ljudje znebiti. Nisem pa dalje raziskoval kaj bi to bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

energetik ::

solatjek je izjavil:



Še eno vprašanje. Spodaj na vratih spredaj in zadaj so, kot na vsakem avtu, luknjice za odtekanje vode. Na Corolli Cross so v vseh teh luknjicah čepki, na njih pa puščica navzdol in imajo takšen "listič" katerega lahko primeš, da potegneš navzdol. Logika mi pravi, da jih je potrebno odstraniti, da ne bo voda zastajala v vratih? Pri pripravi vozila bi verjetno to morali že oni narediti. Verjetno lahko oz. bolje rečeno moram to odstraniti?

Če se ne motim, naj bi to bilo pač tako narejeno. Sem pa na forumih prebral, da je veliko ljudi to odstranilo, da lahko voda odteka. Jaz sem svoje vse odstranil.
vires in numeris

Gregor P ::

Kar se Mitsubishija tiče, so bile novice, da se umika iz evropskega trga; kakšna je pa danes situacija pa ne vem. Zato je takrat vsak rajši 2x premislil, če bo kupil ta zadnje Mitsubishije iz zalog.

In kot vse kaže s strani Mitsubishija v Evropo v prihodnje ne bo prišel noben nov avtomobil več.

Kot poroča britanski Autocar naj bi namreč Mitsubishi do nadaljnjega prekinil s predstavitvami novih modelov v Evropi, najverjetneje pa tudi v Severni Ameriki.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

tony1 je izjavil:

energetik je izjavil:

solatjek je izjavil:

Stara šola je velevala: ko kupiš nov avto, po 1000 km menjaj olje. Tisti, ki ste nabavili nove toyote, kdaj ste prviš menjali olje. Kar na 15.000km, kot predvideva servisni interval ali prej?

Mislim, da je to hudo pretiravanje. Zakaj bi že to počel? Že na 15k se mi zdi bedarija. Po 1. letu sem pogledal olje in je bilo rumeno. Še rjavo ne.


Ne govorimo o redni menjavi, in 15k nima nobene zveze.

Govorimo o menjavi olja na motorju, ki ima ravno zaključeno utekanje. Če si kdaj delal ta zaresno generalno (ne gre za menjavo zob. jermena in ne za menjavo teflonov) bi moral poznati modrost, da se po tem zamenja olje prej kot v normalnem intervalu.

OP, sam bi zamenjal olje preprosto zato, ker je cena posega (v primerjavi z avtom) zanemarljiva, drugega kot koristi pa ne more prinesti. Bi pa počakal na vsaj 2000-2500 km...
Če se ne motim, sodobne motorje pred vgradnjo "utekajo" nekaj časa, odtočijo olje, in natočijo pravega. Dvomim, da so bo potem še kaj bistvenega nabralo v olju, tudi če, se "opilki" naberejo na magnetnem čepu, poleg tega oljni filter tam ni brez razloga.
Cena posega zanemarljiva? Olje po 25EURL in delo? Razen če greš na nepooblaščenega in potem to probaš uredit, da še velja garancija. Skratka po mojem mnenju nepotrebna komplikacija za zelo verjetno nič učinka.

Glede Toyota APPa - danes dobim mejl, da so izdali povsem novo aplikacijo. Ves vesel jo inštaliram, in kaj dobim? Vidim izključno VIN številko in trenutno lokacijo. Dobesedno NIČ drugega. Karkoli kliknem, vrže error. Patetično za tako firmo, da ne more v vse teh letih izdelati aplikacije, ki bi vsaj delala.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

"Če se ne motim, sodobne motorje pred vgradnjo "utekajo" nekaj časa, odtočijo olje, in natočijo pravega. Dvomim, da so bo potem še kaj bistvenega nabralo v olju, tudi če, se "opilki" naberejo na magnetnem čepu, poleg tega oljni filter tam ni brez razloga.
Cena posega zanemarljiva? Olje po 25EURL in delo? Razen če greš na nepooblaščenega in potem to probaš uredit, da še velja garancija. Skratka po mojem mnenju nepotrebna komplikacija za zelo verjetno nič učinka."

Po poklicu si gorenc, ne? Daj si no poglej kakšen YT video, kako izgleda olje po generalki.

a) Karter motorja nima magnetnega čepa.

b) Cena olja in dela je < 100 EUR, avto pa je stal 25k EUR. To je strošek v višini < 0,4%.

c) Ne, motorjev se v tovarni ne uteka. To počne npr. Porsche, in se s tem tudi pohvali v navodilih za uporabo. V vseh "civilnih" avtih pa lepo piše, koliko časa je treba voziti bolj skrbno z novim motorjem, in to utekanje naredi kar kupec sam.

d) Prej si navajal, da se ne vidi opilkov v olju, zdaj pa se sklicuješ na filter. Opominjam pa, da se takšnih analiz ne more delati "na uč", temu so namenjene analize olja (ki jih tudi za navadnega smrtnika naredijo, folk z avti kot je M5 jih dela povsem rutinsko vsako leto).

Skratka, brez zamere, za presojo, "da je nič učinka" ne ti ne jaz nisva kompetentna. Sem pa kompetenten za trditev, da menjava motorju lahko le koristi, strošek pa je zanemarljiv.

energetik ::

Naredi kar hočeš, jaz verjamem da bo Corolla tudi brez "utekanja" in menjave olja na 2k, laufala brez generalke dokler jo bom imel (računam na vsaj 15 let in prevoženih 240 Mm).
Kot drugi avto imam 16 let starega bencinskega korejca, ki ni imel utekanja in prve menjave na 2k. Sam sem menjal olje vsakoletno na 15k, sintetiko 5W-40, zadnja leta menjam na 2-3 leta, ker zdaj letno naredimo le 3k. Olje je svetlo rjavkasto po 2 letih, še črno ni. Motor laufa brezhibno in ne žre olja NIČ po 140 Mm. Nobene generalke ne bo videl, ker bo prej zgnila karoserija.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

To je podobno, kot če se pogovarjam o covidu... Vkopal si se na pozicijo, in se te ne bo dalo premakniti. Pravzaprav pa niti ne pišem tebi, pač pa OPju, in poskušam utemeljiti, da razmišlja tehnično pravilno.

Lahko dam še eno primerjavo: 100 EUR je poceni "zavarovanje", tako "za vsak primer". Sam lahko to vzporediš s ceno kasko zavarovanja avta npr. za prvih pet let in primerjaš en znesek z drugim. Izkaže se, da je 100 EUR zelo poceni.

Srečno, javi se leta 2039 v tej temi, in kot je pisal Levstik: "pa zdravi ostanite!"

energetik ::

Nisem se vkopal, samo hočem dokaze. 2 Corolli HSD po 15 letih, pri tem da je na eni bilo narejeno "utekanje" in mojo. Pa da sta bili voženi na enak način, na enakih relacijah. Brez dokazov pa bom raje poslušal Toyotine inženirje, ki so predpisali prvo menjavo na 15 Mm.
vires in numeris

J.McLane ::

Praktično nihče ne dela utekanja na nobenem sodobnem avtu, koliko zdržijo motorji se vidi pri starih in zvoženih avtih, vem ja težko je priti do kake pametne statistike, da bi prišel do nekih podatkov.

Torej, menjava olja po utekanju v teoriji je sigurno dobra zadeva, ampak na neki točki so motorji dizajnirani tako dobro da za uporabnika ni razlike ali brez te menjave motor zdrži 500.000 km ali pa s to menajvo potem zdrži 1.000.000 km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Če bo motor, ali pa cel avto, nazadnje failal zarad neke druge stvari, tudi v teoriji ni nobene razlike. Bi reku da se 95% avtov, razen razbitih, danes na odpad odpelje v voznem stanju...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tony1 ::

Se strinjam z vsemi.

energetik je izjavil:

Nisem se vkopal, samo hočem dokaze. 2 Corolli HSD po 15 letih, pri tem da je na eni bilo narejeno "utekanje" in mojo. Pa da sta bili voženi na enak način, na enakih relacijah. Brez dokazov pa bom raje poslušal Toyotine inženirje, ki so predpisali prvo menjavo na 15 Mm.


Res je, nimam jih. Lahko le zaupamo preteklemu slovesu Tojote, ker vendarle ne gre za EU avto.

Gregor P ::

Samo ne razumem, zakaj se proizvajalci oz. serviserji potem branijo tega "utekanja", če bi lahko takoj zaslužili 100 evrov? :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

tony1 ::

Cinizem je odveč. Ker:
a) Utekanje *je* predpisano. Odpri navodila za uporabo.
b) Servisni intervali se ves čas daljšajo, menjave potrošnega materiala tudi. Konkretno povem na primeru BMWja, ki je pred 30imi leti imel tudi menjavo olja pri 2000 km (samo za M5), menjave hl. tekočine na 2 leti. Kasneje so jo podaljšali na 4 leta. In menjavo olja iz cca. 12500 km na bog ve koliko.

Tega ne narekuje samo tehnika (izboljšave materiala in toleranc motorja in kakovosti potr. mat.), pač pa tudi trg (več kupcev avtov bo dobil tisti, ki bo predstavil nižje stroške vzdrževanja od konkurence; to je najbolj enostavno reči tako, da za 100% podaljšaš interval menjave nečesa) in marketing.

Preprosto ni realno, da bi EU trg zahtevo za menjavo olja pri 2k km danes požrl, ker je vsa konkurenca to nehala delati.

Lahko pa odpreš kakšna navodila za uporabo npr. azijskih avtomobilov za Indijski trg (so v angleščini in najdeš jih povsem mimogrede), kjer boš pa, začuda, našel mnogo krajše intervale kot v EU, čeprav je vsaj olje isto. Zakaj si to lahko privoščijo? Ker je trg tega navajen.

Po drugi strani pa je hudo preuranjeno trditi, da pa noben avto, ki je danes na trgu po 10ih letih ne bo pil olja ko blesav. Jaz tega ne upam trditi. Ne morem pa tudi zagotoviti, da bi menjava pri 2k km (ali pa krajšanje menjave intervalov olja na splošno) kaj zares spremenila. Lahko le teoretiziram, in držim fige, ker gre v OPjevem primeru za Tojoto.

Gregor P ::

Ko sem kupoval avto, sem vedno vprašal, kako moram ravnati z motorjem itd. v prvih km vožnje. Včasih so mi še rekli, da naj ga ne teram, zdaj niti tega več ne rečejo. Nikoli pa mi še niso rekli, da naj menjam olje po 2000 km ipd.

Ne me razumeti narobe; če ga moram, ga seveda bom, ampak jaz se ne spoznam toliko na to in pač zaupam proizvajalcu oz. njegovemu prodajalcu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mato989 ::

tony1 je izjavil:

Cinizem je odveč. Ker:
a) Utekanje *je* predpisano. Odpri navodila za uporabo.
b) Servisni intervali se ves čas daljšajo, menjave potrošnega materiala tudi. Konkretno povem na primeru BMWja, ki je pred 30imi leti imel tudi menjavo olja pri 2000 km (samo za M5), menjave hl. tekočine na 2 leti. Kasneje so jo podaljšali na 4 leta. In menjavo olja iz cca. 12500 km na bog ve koliko.

Tega ne narekuje samo tehnika (izboljšave materiala in toleranc motorja in kakovosti potr. mat.), pač pa tudi trg (več kupcev avtov bo dobil tisti, ki bo predstavil nižje stroške vzdrževanja od konkurence; to je najbolj enostavno reči tako, da za 100% podaljšaš interval menjave nečesa) in marketing.

Preprosto ni realno, da bi EU trg zahtevo za menjavo olja pri 2k km danes požrl, ker je vsa konkurenca to nehala delati.

Lahko pa odpreš kakšna navodila za uporabo npr. azijskih avtomobilov za Indijski trg (so v angleščini in najdeš jih povsem mimogrede), kjer boš pa, začuda, našel mnogo krajše intervale kot v EU, čeprav je vsaj olje isto. Zakaj si to lahko privoščijo? Ker je trg tega navajen.

Po drugi strani pa je hudo preuranjeno trditi, da pa noben avto, ki je danes na trgu po 10ih letih ne bo pil olja ko blesav. Jaz tega ne upam trditi. Ne morem pa tudi zagotoviti, da bi menjava pri 2k km (ali pa krajšanje menjave intervalov olja na splošno) kaj zares spremenila. Lahko le teoretiziram, in držim fige, ker gre v OPjevem primeru za Tojoto.




To je vse lepo in prav kar si povedal, ampak zakaj je potem vedno dražje vzdrževati avto če je vedno bolje praviš

Vidiš tu je base problem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

tony1 ::

" Ne me razumeti narobe; če ga moram, ga seveda bom, ampak jaz se ne spoznam toliko na to in pač zaupam proizvajalcu oz. njegovemu prodajalcu."

Kup navodil za uporabo, ki sem jih dobil zraven zadnjega avta je bil debel 15 cm... Tam piše, da prvih nekaj tisoč kilometorv vozi tako in tako. Zdaj bom pa jaz ciničen: zakaj bi proizvajalci zapravljali denar za papir, če bi lahko prišparali nekaj evrov?

" To je vse lepo in prav kar si povedal, ampak zakaj je potem vedno dražje vzdrževati avto če je vedno bolje praviš"

a) Ker lahko. Ker je trg očitno to pripravljen požreti.

b) Zdi se, da smo v EU avtih ekvilibrij najboljše kakovosti, zanesljivosti in najnižje cene vzdrževanja pustili za sabo nekje leta 2000. Od takrat gre na slabše. Po drugi strani pa japonci teh težav nimajo. Še.

MrStein ::

energetik je izjavil:


Glede Toyota APPa - danes dobim mejl, da so izdali povsem novo aplikacijo.

Že spet?
Ali si še imel ono staro aplikacijo?

Ker nazadnje so nov app izdali nekaj mesecev nazaj (približno).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

Mejl sem dobil danes, da je nova. 8-O
In zdaj me je odregistriralo iz stare, tako da imam zdaj 2 applikaciji, vidim pa lahko le svoj VIN in lokacijo. Ful uporabno. :));((
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ker že omenjate Toyotine hibride, sem šel na njihovo spletno stran pogledati navodila za uporabo, kaj piše o "upeljevanju"; na prvi pogled na najdem nič o tem.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Morda je kje stavek o prvih 1000-15000 km, ampak nič kaj takega.
Sicer velja da ga lahko od novega voziš normalno - normalno pa pomeni normalno, ne 190 v klanec s tono pa pol težko prikolico.

feryz ::

Jaz sem ga danes prevzel v Ljubljani, hibrida, z 0 km na števcu.
Do vrhniškega klanca sem se moral voziti normalno, lagano, vemo zakaj, potem se je pa razredčilo, avto je imel že 20 prevoženih km, zato sem ga po klancu navzgor lahko že stisnil do standardnih 250 km/h. Čisto normalno je preživel in bo moral še naprej.

Utk ::

A niso tebi delali generalke pri 100 kkm? Tako da bojo drugi, ki te morda ne poznajo, imeli občutek kaj pomeni zate normalno.

tony1 ::

Zabavno tole, ni kaj... :D
««
36 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935751 (5236) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377949 (29373) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84096667 (59433) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149711 (39782) -valvoline-

Več podobnih tem