» »

Kia Ceed SW 1.4 2017

Kia Ceed SW 1.4 2017

1 2
3
4

Meizu ::

KMAG je katastrofa.

Jaz sem z mojo KIA Ceed SW 2009 imel iste oz. precej podobne tezave. Meni so se diski krivili na cca. 20kkm celo, tudi ploscice so bile redno fuc, enkrat garancijsko zamenjali, drugic niso vec hoteli.

Tudi pri meni je bila rja problem, v mojem primeru komplet prednje podvozje, pa nosilci iz gume na zadnjem delu sasije (avto je vsake toliko v ovinku zapokal, ker je zelezo drgnilo ob zelezo), servisi dragi, ocvirki po celih prtljaznih vratih...

Avto je pri 130kkm na momente pri cca. 2kRPM izgubljal moc turbine, niso nikoli resili...

Uglavnem jaz sem to vse skupaj prodal in kupu Opla in nobenih tezave vec. KIA se bo mogla fejst potrudit, da me zainteresirajo za nakup teh avtov se kdajkoli.

D3m ::

Saj ni problem v KMAGu, če Korejci šparajo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Trupl0 ::

Velik problem je v KMAGu na prelaganje odgovornosti.
Slovenski distributer, prodajalec in nosilec garancije... jah moramo klicati v Beograd, če odobrijo popravilo v garanciji.
Če je material slab je potrebno garancijo spoštovat.

Da ne govorim o raznih forah prodajalcev...daj mi 50€ zdaj pa grem poslovodjo vprašat, če lahko dam večji popust.
Zgodbic ogromno...

na kratko, veliko sranje.

imam nekaj mejlov tako, da če kdo želi jih posredujem.
enostavno srannje!
If you are going through Hell, keep going !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trupl0 ()

D3m ::

Trupl0 je izjavil:

Velik problem je v KMAGu na prelaganje odgovornosti.
Slovenski distributer, prodajalec in nosilec garancije... jah moramo klicati v Beograd, če odobrijo popravilo v garanciji.
Če je material slab je potrebno garancijo spoštovat.

Da ne govorim o raznih forah prodajalcev...daj mi 50€ zdaj pa grem poslovodjo vprašat, če lahko dam večji popust.
Zgodbic ogromno...

na kratko, veliko sranje.


Žal. Tako je.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Trupl0 ::

Ni res...garancijskih izjav nisem prejel v cirilici...
If you are going through Hell, keep going !

D3m ::

Zakaj pa bi jih?

Če mora po dovoljenje klicati v Srbijo pomeni, da je strošek garancije na njih.

Kar muka za osebo na drugi strani slušalke, ko jo pokliče kupec/lastnik. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Trupl0 ::

To naj urejajo medseboj kot imajo pogodbe.
Jaz urejam s slovenskim uvoznikom in dajalcem garancije. To ni jasno? :)
If you are going through Hell, keep going !

D3m ::

Mi je jasno. :)

KMAG noče kriti napako proizvajalca iz svojega žepa zato se poizkuša "izlizati", ko dobi rdečo luč od glavnega v Srbiji.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Trupl0 ::

D3m je izjavil:

Mi je jasno. :)

KMAG noče kriti napako proizvajalca iz svojega žepa zato se poizkuša "izlizati", ko dobi rdečo luč od glavnega v Srbiji.


yes :)
If you are going through Hell, keep going !

bambam20 ::

Kia ni kvaliteten avto. Če komu to ni jasno je njegov problem.

D3m ::

KIA je kvaliteten avto. Samo, da konkurirajo morajo uporabiti tehnologijo, ki jo je recimo MB in ostali že imeli 10 - 20 let nazaj + cenejši material (pleh, ipd.)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

bambam20 ::

D3m je izjavil:

KIA je kvaliteten avto. Samo, da konkurirajo morajo uporabiti tehnologijo, ki jo je recimo MB in ostali že imeli 10 - 20 let nazaj + cenejši material (pleh, ipd.)



Ni kvaliteten avto. O čem se mi tukaj sploh pogovarjamo. Kvalitetni avti so nemški in ne korejski.

D3m ::

Hočem samo reči. Nemci/Francozi razvijajo ostali sledijo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Hočem samo reči. Nemci/Francozi razvijajo ostali sledijo.



Ne vem kaj francozi razvijajo? Tukaj mi boš moral pomagati? Men se zdijo Japonci pred francozi? Sam tud nemci na žalost niso več to kar so bili! To pa je žalost!

Če si 28 let nazaj dobil pri BMW-ju za veliko denarja resnično veliko avtomobila, danes to ni več tako in BMW trgovci dajejo nenormalno visoke popuste, da sploh kaj prodajo. lol.

Meizu ::

bambam20 je izjavil:

D3m je izjavil:

Hočem samo reči. Nemci/Francozi razvijajo ostali sledijo.



Ne vem kaj francozi razvijajo? Tukaj mi boš moral pomagati? Men se zdijo Japonci pred francozi? Sam tud nemci na žalost niso več to kar so bili! To pa je žalost!

Če si 28 let nazaj dobil pri BMW-ju za veliko denarja resnično veliko avtomobila, danes to ni več tako in BMW trgovci dajejo nenormalno visoke popuste, da sploh kaj prodajo. lol.


Japonci ziher niso pred francozi, francozi razvijajo najbolj hi end motorje na svetu skupaj z mercedesom in ferarrijem, medtrm ko ima dobrsen del japonskega dizelskega trga francoske dcije.

Veselinko ::

Res bi rad, da mi nekdo izmed tistih, ki tako očitno navija za nemško kakovost in avtomobilsko superiornost, razloži, zakaj Nemci sami ugotavljajo, da so avtomobili drugih znamk že nekaj časa bolj kakovostni od njihovih. Zakaj vse tovrstne zadeve dojemamo Slovenci vedno z nekajletnim zamikom. Sicer pa tabela...in to pristno nemška:):):)

D3m ::

Ne gre se za to, da so kakovostni.

Druge znamke uporabljajo staro "preizkušeno/izpopolnjeno tehnologijo" izpred leti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Trupl0 ::

Potipaj plastiko kie sportage, novega modela, in plastiko recimo ( k je lih moj primer ) VW Golfa 7. Občutna razlika.
Potipaj tepihe, lahko tudi potrkaš, na podnu in boš videl, da si takoj pri plehu..Pri VWju ni in je občutek boljši.

Pri KII verjamem, da je kakovost večja oz. manj "vpoklicev" ali napak recimo ampak...pri KII menjajo na vsakem servisu svečke oz. poglej kaj je potrebno menjave pri kii kaj pri drugih znamkah.
Že Hyundai in KIA imata čisto drugačne garancijske pogoje kaj spada pod garancijo. Tudi servisni intervali so daljši, čeprav dizle zdaj počasi dvigajo na 30k pri KII.

imajo pa čudno cenovno politiko tile.
Ko sem avto kupil leta 2012 sem kasko plačeval za vrednost 11k€. Naslednje leto 13k€. Še naslednje skoraj 15k€.
Za isti avto. Kaj umetno dvigajo vrednosti novih vozil, na katere se potem lepi tudi vrednost kaska, potem pa ogromni popusti?
Da ne govorim o zadnjem nategu o KIA financiranju.. Je bilo ceneje za skoraj dva jurja, če vzameš klasičen leasing z nategunsko obrestno mero.

Samo stran od KMAGa
If you are going through Hell, keep going !

D3m ::

Trupl0 je izjavil:

Potipaj plastiko kie sportage, novega modela, in plastiko recimo ( k je lih moj primer ) VW Golfa 7. Občutna razlika.
Potipaj tepihe, lahko tudi potrkaš, na podnu in boš videl, da si takoj pri plehu..Pri VWju ni in je občutek boljši.

Pri KII verjamem, da je kakovost večja oz. manj "vpoklicev" ali napak recimo ampak...pri KII menjajo na vsakem servisu svečke oz. poglej kaj je potrebno menjave pri kii kaj pri drugih znamkah.
Že Hyundai in KIA imata čisto drugačne garancijske pogoje kaj spada pod garancijo. Tudi servisni intervali so daljši, čeprav dizle zdaj počasi dvigajo na 30k pri KII.

imajo pa čudno cenovno politiko tile.
Ko sem avto kupil leta 2012 sem kasko plačeval za vrednost 11k€. Naslednje leto 13k€. Še naslednje skoraj 15k€.
Za isti avto. Kaj umetno dvigajo vrednosti novih vozil, na katere se potem lepi tudi vrednost kaska, potem pa ogromni popusti?
Da ne govorim o zadnjem nategu o KIA financiranju.. Je bilo ceneje za skoraj dva jurja, če vzameš klasičen leasing z nategunsko obrestno mero.

Samo stran od KMAGa


Ti pa nimaš sreče. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Trupl0 ::

ošpice dobim, ko vidim KIA :)
If you are going through Hell, keep going !

Meizu ::

Veselinko je izjavil:

Res bi rad, da mi nekdo izmed tistih, ki tako očitno navija za nemško kakovost in avtomobilsko superiornost, razloži, zakaj Nemci sami ugotavljajo, da so avtomobili drugih znamk že nekaj časa bolj kakovostni od njihovih. Zakaj vse tovrstne zadeve dojemamo Slovenci vedno z nekajletnim zamikom. Sicer pa tabela...in to pristno nemška:):):)



Obstaja razlika med kvaliteto izdelave, tehnolosko naprednostjo i zaneslivostjo. Japonski avti so nor. dalec najbolj zanesljivi, sepajo pa po kvaliteti izdelave, voznih sposobnostih in tehnoloski naprednosti precej zadaj v primerjavi z nemskimi znamkami npr.

karafeka ::

Se pravi imaš na izbiro zanesljiv motor, pa slabo kvaliteto ostalih delov, ali pa nezanesljiv motor, pa dobro kvaliteto ostalega?

Meizu ::

karafeka je izjavil:

Se pravi imaš na izbiro zanesljiv motor, pa slabo kvaliteto ostalih delov, ali pa nezanesljiv motor, pa dobro kvaliteto ostalega?


Japonski motorji so zanesljivi, tehnolosko pa sicer precej za evropskimi, evropski ponujajo vecjo moc in boljso tehnologijo ampak statisticno slabso zanesljivost. V praksi jaz z nemskimi motorji se nisem imel tezav.

RedDrake ::

Meizu je izjavil:

karafeka je izjavil:

Se pravi imaš na izbiro zanesljiv motor, pa slabo kvaliteto ostalih delov, ali pa nezanesljiv motor, pa dobro kvaliteto ostalega?


Japonski motorji so zanesljivi, tehnolosko pa sicer precej za evropskimi, evropski ponujajo vecjo moc in boljso tehnologijo ampak statisticno slabso zanesljivost. V praksi jaz z nemskimi motorji se nisem imel tezav.

A si prepričan v to?
Ja, japonci niso šli v dizle (ker pri njih to ni smiselno).
NA bencinarji so bli top šit tam v 80-ih in 90-ih. (1.6 NA bencinarji z 140-170KM, naziwagni so imel pa 100KM če je bil dober dan).
Turbo dizle so itak špagetarji zgruntal (in doteral, njihovi JTD-ji so bli leta pred TDI-ji, ampak avti so bili relativno slabo dizajnirani).
ESP? Japonci
ACC? Japonci
Avtomatsko parkiranje? Japonci
HUD? Jenksi in potem Japonci
Nemci niso spredaj. Imajo pa dobro izvedbo, to pa ja.
Tudi t.i. ride comfort je vprašljiv.
Pred precej leti sem peljal še 4 ljudi v Berlin. Hyundai i30 1.6 karavan.
Ženska, ki je imela doma A4 (zadnji model takrat) in Golfa 6 (afaik), je bila presenečena, da se da peljat 1000km z dvema postankoma po 15 minut in izstopit brez da si uničen.
Ja, čez ovinke se je avto nagibal in ni vlival zaupanja, ampak izstopil si pa vedno "spočit".
Za recimo Škodo Yeti (edini naziwagen, v katerem sem preživel daljša obdobja) tega ne morem trditi.
Kaj je tisti tehnološki presežek pri nemcih?
2.0 TDI, 1.2 TSI in 1st gen DSG s katastrofalnimi napakami v dizajnu?
Common rail, s katerim so bili takorekoč zadnji na trgu?
Downsizing?
1.5 korejski dizli so bili močnejši od 1.9 nemških dizlov v istem časovnem obdobju.
Resno me zanima?

bambam20 ::

Veselinko je izjavil:

Res bi rad, da mi nekdo izmed tistih, ki tako očitno navija za nemško kakovost in avtomobilsko superiornost, razloži, zakaj Nemci sami ugotavljajo, da so avtomobili drugih znamk že nekaj časa bolj kakovostni od njihovih. Zakaj vse tovrstne zadeve dojemamo Slovenci vedno z nekajletnim zamikom. Sicer pa tabela...in to pristno nemška:):):)



To ni ravno res. vsed se v BWM-ja pa v Kijo pa ti bo v sekundi jasno, da ima BWM bolj kakovostne materijale od Kie. Tale tabela je smešna.

karafeka je izjavil:

Se pravi imaš na izbiro zanesljiv motor, pa slabo kvaliteto ostalih delov, ali pa nezanesljiv motor, pa dobro kvaliteto ostalega?



Bmw ima oboje. Samo rezervnih delov ne smeš naročat poceni. Ker baje je kvaliteta diska za 30€ enaka unemu za 100€. lol. Pol pa pride palček smuk, ko se ti pri zaivrnaju iz 210 na 130 pregreje in zvije. Juhej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Veselinko ::

bambam20 je izjavil:

Veselinko je izjavil:

Res bi rad, da mi nekdo izmed tistih, ki tako očitno navija za nemško kakovost in avtomobilsko superiornost, razloži, zakaj Nemci sami ugotavljajo, da so avtomobili drugih znamk že nekaj časa bolj kakovostni od njihovih. Zakaj vse tovrstne zadeve dojemamo Slovenci vedno z nekajletnim zamikom. Sicer pa tabela...in to pristno nemška:):):)



To ni ravno res. vsed se v BWM-ja pa v Kijo pa ti bo v sekundi jasno, da ima BWM bolj kakovostne materijale od Kie. Tale tabela je smešna.

karafeka je izjavil:

Se pravi imaš na izbiro zanesljiv motor, pa slabo kvaliteto ostalih delov, ali pa nezanesljiv motor, pa dobro kvaliteto ostalega?



Bmw ima oboje. Samo rezervnih delov ne smeš naročat poceni. Ker baje je kvaliteta diska za 30€ enaka unemu za 100€. lol. Pol pa pride palček smuk, ko se ti pri zaivrnaju iz 210 na 130 pregreje in zvije. Juhej.


Normalno, da ima BMW na otip bolj kakovostne materiale, ampak BMW tudi stane precej več. Zgodba se precej spremeni, če primerjaš avta z enako ceno. Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna. Mi je pa smešno, kako nekateri poveličujejo vse, kar je nemško, ko pa Nemec napiše v njihovi verjetno najbolj znani avtomobilski reviji, da je Kia kakovostnejša od nemških znamk, je pa to vse skupaj kar neki....Če že govorimo o načelnosti

bambam20 ::

Veselinko je izjavil:


Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna.


Nobena Kija nima tako dodelanega podvozja in vodljivosti na cesti, kot ga ima BMW, ki je v samem vrhu v tem segmentu. Sploh pa Stinger ni konkurenca seriji 3 pač pa seriji 5.

D3m ::

Veselinko je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Veselinko je izjavil:

Res bi rad, da mi nekdo izmed tistih, ki tako očitno navija za nemško kakovost in avtomobilsko superiornost, razloži, zakaj Nemci sami ugotavljajo, da so avtomobili drugih znamk že nekaj časa bolj kakovostni od njihovih. Zakaj vse tovrstne zadeve dojemamo Slovenci vedno z nekajletnim zamikom. Sicer pa tabela...in to pristno nemška:):):)



To ni ravno res. vsed se v BWM-ja pa v Kijo pa ti bo v sekundi jasno, da ima BWM bolj kakovostne materijale od Kie. Tale tabela je smešna.

karafeka je izjavil:

Se pravi imaš na izbiro zanesljiv motor, pa slabo kvaliteto ostalih delov, ali pa nezanesljiv motor, pa dobro kvaliteto ostalega?



Bmw ima oboje. Samo rezervnih delov ne smeš naročat poceni. Ker baje je kvaliteta diska za 30€ enaka unemu za 100€. lol. Pol pa pride palček smuk, ko se ti pri zaivrnaju iz 210 na 130 pregreje in zvije. Juhej.


Normalno, da ima BMW na otip bolj kakovostne materiale, ampak BMW tudi stane precej več. Zgodba se precej spremeni, če primerjaš avta z enako ceno. Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna. Mi je pa smešno, kako nekateri poveličujejo vse, kar je nemško, ko pa Nemec napiše v njihovi verjetno najbolj znani avtomobilski reviji, da je Kia kakovostnejša od nemških znamk, je pa to vse skupaj kar neki....Če že govorimo o načelnosti


KIA ni kakovostnejša.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gambino ::

bambam20 je izjavil:

Veselinko je izjavil:


Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna.


Nobena Kija nima tako dodelanega podvozja in vodljivosti na cesti, kot ga ima BMW, ki je v samem vrhu v tem segmentu. Sploh pa Stinger ni konkurenca seriji 3 pač pa seriji 5.


A res, zakaj se pa pozimi tako počasi vozijo vozniki BMW-jev oz se vrtijo kot vrtalke na cesti. Obstaja test Stingerja na pisti in ne moreš verjet, da je boljši od marsi katere renomerane znamke! Pa nisem ljubitelj KIA-e.

bambam20 ::

Gambino je izjavil:



A res, zakaj se pa pozimi tako počasi vozijo vozniki BMW-jev oz se vrtijo kot vrtalke na cesti.


Kje si ti videl v letu 2018 vrtenje BWM-jev po slovenskih cestah? Ko je sneg na cesti vsi vozimo prilagojeno.

David83 ::

nevem no, mene osebno jebe pozimi zadnji pogon, sploh če hočem do hiše prit, ker smo v hribu doma, mi je žal da nisem vzel xdrive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: David83 ()

bambam20 ::

David83 je izjavil:

nevem no, mene osebno jebe pozimi zadnji pogon, sploh če hočem do hiše prit, ker smo v hribu doma, mi je žal da nisem vzel xdrive.


Ti si pač izjema. BMW brez 4 koelsnega pogona se pač ne kupuje, če si v hribih doma. Ti bi lahko vedel a ne.

Gambino ::

bambam20 je izjavil:

David83 je izjavil:

nevem no, mene osebno jebe pozimi zadnji pogon, sploh če hočem do hiše prit, ker smo v hribu doma, mi je žal da nisem vzel xdrive.


Ti si pač izjema. BMW brez 4 koelsnega pogona se pač ne kupuje, če si v hribih doma. Ti bi lahko vedel a ne.



To pomeni, da pozimi nimaš kaj iskati z BMW-jem na cesti, saj ti vsak malo večji klanec lahko zagreni življenje. In jebeš pol take avte. No kolega daje 100kg cementa vzad, pa je mal bolje, ampak ...

Meizu ::

Ko/ce je sneg na AC Vrhnika-Logatec ponavadi zastekajo in obstanejo na cesti samo tri grupe: BMW group, Mercedes group in romunske kamjondzije.

David83 ::

Gambino je izjavil:

bambam20 je izjavil:

David83 je izjavil:

nevem no, mene osebno jebe pozimi zadnji pogon, sploh če hočem do hiše prit, ker smo v hribu doma, mi je žal da nisem vzel xdrive.


Ti si pač izjema. BMW brez 4 koelsnega pogona se pač ne kupuje, če si v hribih doma. Ti bi lahko vedel a ne.



To pomeni, da pozimi nimaš kaj iskati z BMW-jem na cesti, saj ti vsak malo večji klanec lahko zagreni življenje. In jebeš pol take avte. No kolega daje 100kg cementa vzad, pa je mal bolje, ampak ...


ko je sneg je avto tako ali tako parkiran, drugače pa imam samo doma probleme po naši cesti, nekje 150m po hribu navzgor. Drugače pa glih tak gre za prvo silo, tu pa tam malo zanese rit ampak nič kaj hujšega. Če bom še imel kdaj BMWja bo obvezno Xdrive, ker 5cm snega pade pa sem v pi*di, kolega z A6 quattro se je prišel kurčit enkrat ko je bilo preko 30cm snega, pa brez problema je prišel gor še po celem snegu in še zaustavil se je frajer sredi hriba in potem gas pohodil do konca in se peljal dalje >:D

D3m ::

Meizu je izjavil:

Ko/ce je sneg na AC Vrhnika-Logatec ponavadi zastekajo in obstanejo na cesti samo tri grupe: BMW group, Mercedes group in romunske kamjondzije.


Lažeš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Meizu ::

D3m je izjavil:

Meizu je izjavil:

Ko/ce je sneg na AC Vrhnika-Logatec ponavadi zastekajo in obstanejo na cesti samo tri grupe: BMW group, Mercedes group in romunske kamjondzije.


Lažeš.


Itak.

bambam20 ::

Gambino je izjavil:

No kolega daje 100kg cementa vzad, pa je mal bolje, ampak ...



Očitno ima bMW-ja letnik 1988. lol

Veselinko ::

bambam20 je izjavil:

Veselinko je izjavil:


Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna.


Nobena Kija nima tako dodelanega podvozja in vodljivosti na cesti, kot ga ima BMW, ki je v samem vrhu v tem segmentu. Sploh pa Stinger ni konkurenca seriji 3 pač pa seriji 5.


Se strinjam, da je Stinger po velikosti in zmogljivostih konkurent serije 5, je pa res, da ima ceno enako seriji 3 - in od te je v vseh pogledih precej boljši. Sicer si pa poglej kakšne tuje primerjalne teste, v katerih tamočna Stingerca poje precej dražji BMW 540i, pa še Panamero za povrh.

bambam20 ::

Veselinko je izjavil:



Se strinjam, da je Stinger po velikosti in zmogljivostih konkurent serije 5, je pa res, da ima ceno enako seriji 3 - in od te je v vseh pogledih precej boljši. Sicer si pa poglej kakšne tuje primerjalne teste, v katerih tamočna Stingerca poje precej dražji BMW 540i, pa še Panamero za povrh.


Tamočen BMW serije 5 je M5. najmočnejši serijski je pa M 550i.

Oba sta občutno hitrejša od Stingerce.

pa kje sem to jaz zdej? V vrtcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Kia - Stinger - GT 3.3 GDI (370 Hp) AWD Automatic

Maximum speed 270 km/h
Acceleration 0 - 100 km/h 4.9 sec
510 Nm/1300-4500 rpm.

BMW - 5er Sedan (G30) - M550i (462 Hp) xDrive Steptronic

Acceleration 0 - 100 km/h 4.0 sec
Torque 650 Nm/1800-4750 rpm.

BMW - M5 (F90) - 4.4 V8 (600 Hp) xDrive Steptronic
Acceleration 0 - 100 km/h 3.4 sec
Torque 750 Nm/1800-5600 rpm.

D3m ::

Veselinko je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Veselinko je izjavil:


Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna.


Nobena Kija nima tako dodelanega podvozja in vodljivosti na cesti, kot ga ima BMW, ki je v samem vrhu v tem segmentu. Sploh pa Stinger ni konkurenca seriji 3 pač pa seriji 5.


Se strinjam, da je Stinger po velikosti in zmogljivostih konkurent serije 5, je pa res, da ima ceno enako seriji 3 - in od te je v vseh pogledih precej boljši. Sicer si pa poglej kakšne tuje primerjalne teste, v katerih tamočna Stingerca poje precej dražji BMW 540i, pa še Panamero za povrh.


Get real boy.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Clovek je napisal, da je stinger konkurenca trojki, to ste zanikali, in rekli da petki, zdaj pa pravite, da ga petka itak poje. Ja pi*da, sej ste vi rekli, da je konkurenca petki in ne trojki. Sami sebe ste znegirali s temi stevilkami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Meizu ::

D3m je izjavil:

Veselinko je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Veselinko je izjavil:


Recimo trojko in Stingerja, čeprav je ta precej večji, zmogljivejši in ob enaki ceni bolje opremljen. Potem je zgodba precej drugačna.


Nobena Kija nima tako dodelanega podvozja in vodljivosti na cesti, kot ga ima BMW, ki je v samem vrhu v tem segmentu. Sploh pa Stinger ni konkurenca seriji 3 pač pa seriji 5.


Se strinjam, da je Stinger po velikosti in zmogljivostih konkurent serije 5, je pa res, da ima ceno enako seriji 3 - in od te je v vseh pogledih precej boljši. Sicer si pa poglej kakšne tuje primerjalne teste, v katerih tamočna Stingerca poje precej dražji BMW 540i, pa še Panamero za povrh.


Get real boy.


No, no.

Panamera hybrid ima pospeske od 0-100kmh le za 0.3 s boljse, sama vodljivost glede na to, da je precej tezek avto je v primerjavi s stingerjem pod zelo velikim vprasajem, cena pa od 123.000eur dalje. Stinger? 60.000eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Meizu ::

Porsche Panamera Turbo 2017 1/4 mile 11.3@122mph

Kia Stinger 1/4 mile 12.9@111mph

Pretty goddamn impressive.

IL_DIAVOLO ::

Ko pa se vsedes v avto in zacnes malo gledat po avtu, pa vidis da je vse skupaj precej budget.

Meizu ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko pa se vsedes v avto in zacnes malo gledat po avtu, pa vidis da je vse skupaj precej budget.


Kaj je budget, performance?

Veselinko ::

Res ne razumem, zakaj bi primerjal BMW M5 ali pa 550i s Stingerjem, če pa gre za precej dražja avtomobila. M5 stane pri nas prek 150.000 evrov, najmočnejši Stinger pa okoli 60K. Meni se zdi že to velik dosežek, da primerjajo v tujih medijih Stingerja s Panamero in serijo 5, čeprav stane toliko kot bolje opremljena serija 3 z 2,0-litrskim dizlom.
Sicer pa, le kaj pravijo tujci, ki niso tako obremenjeni z nemci, kot so mali podalpski slovenčeki:
Primerjava z BMW 640i in Panamero:))

D3m ::

Potlej delate čudne primerjave.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

Veselinko je izjavil:

Res ne razumem, zakaj bi primerjal BMW M5 ali pa 550i s Stingerjem, če pa gre za precej dražja avtomobila.


Ker se gleda najmočnejše , kar premore tovarna. Porka madona. Pa vožnja naravnost ni noben uspeh. Avte je potrebno pognat čez ovinke.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

KIA in Hyundai (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21141422 (11302) LeQuack
»

Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10437908 (19717) Utk

KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
290112258 (65193) Mavrik

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23075855 (64317) dzinks63

Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21455061 (51282) BigWhale

Več podobnih tem