» »

Kateri avto?

Kateri avto?

Rok Woot ::

Kaj rabim:
- 500m^3 prtljažnik, lahko dostopen
- 1500kg teža plus za varnost
- 5 vrat
- 4WD

Kaj bi imel:
- vso elektroniko znotraj kabine
- dvojna stekla/tišjo notranjost
- zanesljiv avto, brez nepotrebnih igrač
- nizko težišče/dober oprijem (Koliko se pač da, glede na težo. Vem težak avto, slabši oprijem)
- če ima avtoradio, ki deluje kot neodvisna enota je to plus (torej ni mi všeč, če CPU od avtoradia upravlja karkoli vitalnega.)
- da je narejen za lahko popravljanje i. Odbijač ni del plastike, ki ščiti motor ..
- cevi za bremze in podobno niso pod podvzojem
- povezljivost ali omogočena nadgradnja z raznimi telefoni, dolga garancija na podporo in posodobite firmware
- lahek vklop in izklop raznih pomoči pri vožnji (ABS, ESP)
- webasto oz nekaj primerljivega
- (drsni diferencial je tudi plus)

Kaj mi predlagate?

pegasus ::

Subaruja, velikost po želji oz. finančni zmogljivosti.

Rok Woot ::

pegasus je izjavil:

Subaruja, velikost po želji oz. finančni zmogljivosti.


Najbolj primeren je Legacy, ki je sicer vedno bolj redek ... Outbackov pa koker hočeš.

Boxer mašina je res plus, saj ima nižje težišče.

PS Legacy ima dokaj majhen prtljažnik. Samo 430l?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Senzor ::

500m^3 prtljažnik, lahko dostopen

Za 500m^3 tovornega prostora bo treba pogledati sem. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Senzor ()

WizzardOfOZ ::

Poglej si subaru outback od leta 2015 naprej. Ima 560/1850 litrski prtljažnik. Ima AWD pogon in boxer mašino (izredno nizko težišče). Pa ne glej dizlov (tisto crkuje), ampak 2.5 bencinarja.
Dobil boš zanesljiv avto z ogromno prostora.
Vse cevi in žice (gorivo, zavore, elektrika,...) so po notranjosti, ni jih na trebuhu, tako da ne boš nikjer naredil škode, če boš s trebuhom podrajsal.
Izoliran je dost, da se v tišini lahko voziš naokoli,...

Imaš tudi webasto v nekaterih vgrajen. Po moje je potem dobro tak model poiskat v tujini proti severu, kjer so imeli nekateri tovarniško vse vgrajeno za severne zime.

Je pa avto kljub odmaknjenosti 213mm od tal (več kot večina suvov in nekje toliko kot kleni serijski terenci), izredno stabilen.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Blinder ::

Rok Woot je izjavil:

Kaj rabim:
- 1500kg teža plus za varnost

Kaj bi imel:
- nizko težišče/dober oprijem (Koliko se pač da, glede na težo. Vem težak avto, slabši oprijem)
- lahek vklop in izklop raznih pomoči pri vožnji (ABS, ESP)



kar nekaj nekih zablod. Večja teža večja varnost, ok. Težek avto slabši oprijem, glih obratno je ponavadi. ESP boš lahko še izklopil, ABS se nikjer ne da izklopit
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PacificBlue ::

I’m out.
:3

Rok Woot ::

Ja ok sem napisal m3 namest dm3.

Ja težji avtomobili imajo pač slabši oprijem na ovinkih, več trenja na žalost ne odtehta večje centripetalne sile.. Pospešek na ravnem imajo ravno lažji boljši, kljub tisto malo več trenja ki ga težji ustvarijo.

Ja pasat mi je kar všeč, sem že imel enega, mogoče je edino malo glasen notri. Ima pa dober prtljažnik. Pa škoda je, da nimajo 3.0 mašine, imam rad več navora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

bemfa ::

Zahteve kar nekaj...
- 1500kg še ne pomeni varnosti, glej ncap in moose teste
- 'Vso elektroniko' hkrati pa 'brez igrač in zanesljivo', to ne gre skupaj
- Nizko težišče in varnost tudi nekako ne greta skupaj, če sediš višje, si bolj varen
- CPU od avtoradia nikoli ne upravlja ničesar vitalnega, hkrati pa je dober sistem vedno povezan z avtom (glasovno upravljanje klime, ...)
- lahko popravljanje, odbijač ni del plastike,..??? Kolkokrat pa lomiš odbijače, da se s tem sekiraš?
- cevi za bremze niso pod podvozjem??? kaj te briga, kje je speljano... če te hoče kdo skinit, boš mel bombo pod avtom.
- posodobitve firmwara?? zakaj že? če dela prvi dan, bo tudi čez 10 let.
- lahkega vklopa in izklopa elektronike običajno ni, razen v avtih z track mode.
- ABS ne moreš izklopit

Glede na zahteve ti lahko priporočamo od limuzin, SUVov, terencev, karavanov, ni da ni, ničesar konkretnega nisi izločil z zahtevami, hkrati pa točno tak avto ne obstaja.

TheBlueOne ::

Morda:
- VW Passat
- Skoda Superb
Drazji in vecji:
- BMW 5,7
- Mecedes E, S
- Audi A6, A8

Seveda karavani.

Se mi zdi, da imas specifikacije kakor jih praviloma zelijo Nemci. Morda bi slo celo A4, BMW 3, Mercedez C... Kaksni A8, Mercedes E itn., so baje zelo varni.

Zgodovina sprememb…

wcpapir ::

Rok Woot je izjavil:

pegasus je izjavil:

Subaruja, velikost po želji oz. finančni zmogljivosti.


Najbolj primeren je Legacy, ki je sicer vedno bolj redek ... Outbackov pa koker hočeš.

Boxer mašina je res plus, saj ima nižje težišče.

PS Legacy ima dokaj majhen prtljažnik. Samo 430l?

Boxer mašina je plus dokler ni treba menjati kake banalne zadeve kot so naprimer ojnični ležaji.

WizzardOfOZ ::

Ojničnih ležajev na subaru bencinarju ne boš menjal, se boš prej avta naveličal. Subaru in dizel pa ne gresta skupaj. So nehal delat "evropske sanje", tako da novega dizla ne boš dobil.

Ali misliš kupovat nov avto al rabljenega?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova politika BMWja - Mikrotransakcije (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14119955 (14201) WizzardOfOZ
»

Subaru

Oddelek: Na cesti
249553 (8422) galimim
»

BMW serija 5 zadnji pogon in sneg?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9140126 (36724) chucki
»

Katerega karavana se najbol splača kupit (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11412059 (10587) IceIceBaby

Več podobnih tem